abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179888838
registreer om deze reclame te verbergen
Gefeliciteerd Venco!

Gefeliciteerd FF met je grote dames O+ *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_179889491
FF, gefeliciteerd met je meiden! Gewoon alweer een jaar oud!

Venco proficiat!
pi_179889549
Je bent t eerste jaar door, FF! Op naar de leukere jaren. ;) Gefeliciteerd Em en Lala. O+
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
pi_179892499
Wow FF gefeliciteerd met je meiden! Petje af zeg, tweelingmama!

Gefeliciteerd venco!

Oef Jagar, dat klinkt inderdaad heel pittig! Wij hebben zulke dagen ook wel gehad maar achteraf kan ik het wel aanwijzen op krampjes of de 4/5-weken-sprong of misschien toch al oververmoeid en niet op tijd in bed gelegd. Op dit laatste ben ik sinds vrijdag heel scherp dus daar nu mee aan het oefenen... De ene dag gaat het beter dan de andere. :')

Aure ik vond het ook heel spannend, die eerste week zonder man. Was blij als ik om 13:30 gedoucht had. :D Maar je ontwikkelt vanzelf wel een routine. Neem lekker de tijd om aan te klooien!

[ Bericht 86% gewijzigd door Philomijn op 19-06-2018 12:05:49 ]
Dit, dat, alles.
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 13:14:16 #205
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_179893824
FF! *O*
Wo ist der Führer, der mich führt?
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 13:15:55 #206
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_179893846
Zo even verder bijlezen en foto's van guitige ukkies bekijken O+

Eerst maar een BFD onzerzijds. O., vijf minuten geleden. Ik vermoed dat het vandaag weinig dynamischer wordt :+ #hangdag :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ledikant overdag is nog steeds lava. :') Naja, dit werkt ook prima.
pi_179894530
Schattig mini O+ Mooie deken trouwens :)

Ik ben een beetje onze eerste vakantie-met-kind aan het plannen, M. is dan 8 maanden en ik kijk er zo naar uit O+
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 13:55:15 #208
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_179894611
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:51 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

Ik ben een beetje onze eerste vakantie-met-kind aan het plannen, M. is dan 8 maanden en ik kijk er zo naar uit O+
*O* Waar gaan jullie naartoe?

Wij over drie weken een paar dagen naar Londen, reuze benieuwd hoe dat gaat. Het leek steeds heel ver weg, 'pas' als O. een half jaar is en nu is het -plop!- al zowat zo ver! :o
pi_179894665
Oh die O O+ Gaat hij huilen als je hem in zijn ledikant legt? Bij ons begon C het op een gegeven moment aan te geven als ze het te druk vond beneden, zelfs als alleen ik er was en zodra ik haar dan boven in bed legde was het over :Y

Ik zit in afwachting van nieuws over mijn vader, hij is gisteren bij kennissen in zijn lip gebeten door hun hond en moest operatief geholpen worden om het weer mooi te maken :{ Mijn vader zal nooit uit zichzelf een hond opzoeken om te aaien, geen overdreven dierenvriend, dus ik vind het heel sneu voor hem. Die hond sprong kennelijk zo hoog dat hij hem in zijn lip kon bijten, dit is ook weer zo lekker bevestigend voor mijn angst voor honden :+
And you know I might
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 14:07:06 #210
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_179894877
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:57 schreef rena het volgende:
Oh die O O+ Gaat hij huilen als je hem in zijn ledikant legt?
Nou, zo lang ik in dezelfde ruimte ben kijkt -ie steevast zo: :D :D :D vanuit zijn ledikantje. Slapen, ho maar, al wacht ik een uur. Zodra ik de slaapkamer uit ga, gaat hij onbedaarlijk hard krijsen.

Nou vind ik het voor zo'n kleine hummel volkomen logisch en verklaarbaar dat -ie liever in slaap valt met moeders in de buurt, dus ik maak me er verder niet druk over. Slapen in z'n ledikantje doet -ie 's nachts als een roos en zelfs als O. besluit om nog twee jaar overdag te dutten op de grond, op de bank of over mij heen gedrapeerd dan vind ik het best. :) Ik probeer een paar keer per week wel of het overdag al in z'n ledikantje lukt hoor, wellicht vind -ie het op een gegeven moment prima. Maar da's natuurlijk eigenlijk voor mijn gemak, niet per se voor het zijne.

En meh, honden. -O- Brrr. Beterschap voor je vaders lip!

[ Bericht 2% gewijzigd door minilot op 19-06-2018 14:16:34 ]
pi_179895041
Ik heb daarin ook heel erg C haar ritme gevolgd hoor, ik merkte op een gegeven moment precies haar moeheidspatroon op en dat ze niet meer in slaap viel in de woonkamer en toen ben ik het gaan proberen en lukte het ineens :) Je kunt het ze inderdaad niet kwalijk nemen O+ C is nu in de fase dat het slapen bij of op mij niet meer lukt ;( -Als ik haar ‘s ochtends nog wel eens bij me in bed neem beukt en schopt ze er op los of wil ze dat ik haar de hele tijd help te zitten :+
And you know I might
pi_179895794
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:55 schreef minilot het volgende:

[..]

*O* Waar gaan jullie naartoe?

Wij over drie weken een paar dagen naar Londen, reuze benieuwd hoe dat gaat. Het leek steeds heel ver weg, 'pas' als O. een half jaar is en nu is het -plop!- al zowat zo ver! :o
Herkenbaar, de tijd vliegt zo hard voorbij! Jullie ging naar een festival toch? :)

Wij gaan begin september een week naar Nans-Les-Pins (Zuid-Frankrijk) met mijn ouders, broertjes+aanhang, mijn ouders zijn dan 35 jaar getrouwd en wilden dit graag met ons doen. :) De reis is ruim 1300km en wij hebben zelf geen andere vakantie geboekt nog dus willen we met z'n drieën nog wat dagen ervoor plakken en erachteraan plakken ergens op de route. Breekt de reis mooi op en voor M. natuurlijk een stuk beter.
pi_179895908
Wat vervelend voor je vader rena! Hopelijk krijgen ze het weer een beetje mooi en heeft ie er niet zoveel last van.

M. heeft geen regelmaat wat betreft dutplek. Ik ben zelf vaak favoriet maar dat combineer ik vaak met ons bed zodat ik weg kan sluipen. :'), een goeie tweede is wel zijn ledikant maar wil ie ook niet altijd en als ie echt moe is dan valt hij in slaap in de box.
pi_179896681
FF gefeliciteerd met je meiden! O+ *O*

Venco van hartje gefeliciteerd met je verjaardag! *O*
pi_179897193
Gefeliciteerd FF, een jaar alweer, my god! Hier duurt dat gelukkig nog heeeeeeel lang. Toch maar alvast de uitnodigingen eruit gedaan. Hierna nog maar 1 bfd....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mooie rooie, lieve grasontdekker, lief prullie met stapelverliefde mama, en lekkere luie bankhanger. Wat een cliché zeg, maar wat gaat het snel bij iedereen! Mo'j kieke hoe groot alweer almoal!
pi_179897661
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou, zo lang ik in dezelfde ruimte ben kijkt -ie steevast zo: :D :D :D vanuit zijn ledikantje. Slapen, ho maar, al wacht ik een uur. Zodra ik de slaapkamer uit ga, gaat hij onbedaarlijk hard krijsen.

Nou vind ik het voor zo'n kleine hummel volkomen logisch en verklaarbaar dat -ie liever in slaap valt met moeders in de buurt, dus ik maak me er verder niet druk over. Slapen in z'n ledikantje doet -ie 's nachts als een roos en zelfs als O. besluit om nog twee jaar overdag te dutten op de grond, op de bank of over mij heen gedrapeerd dan vind ik het best. :) Ik probeer een paar keer per week wel of het overdag al in z'n ledikantje lukt hoor, wellicht vind -ie het op een gegeven moment prima. Maar da's natuurlijk eigenlijk voor mijn gemak, niet per se voor het zijne.

En meh, honden. -O- Brrr. Beterschap voor je vaders lip!
En als je hem slapend in z’n ledikant legt?
U slaapt gewoon uit zichzelf in zn bedje op het kdv. Maar thuis.. no way. :')
pi_179897791
FF Gefeliciteerd! *O* *O*

Venco ook gefeliciteerd! *O*

Rena, wat naar! Hopelijk heelt het mooi! :o
En wat een heerlijk kindje. O+ Zo te zien geniet ze erg van tummy time!

Belle, hetzelfde knutseltje. :')
Wat een lieve foto’s! O+ Heerlijk zo languit in het gras!

Wat is O toch een heerlijk kindje, volgens mij. O+ Erg knuffel- en bijtbaar! *)

Sara wat een schatje O+ Gefeliciteerd alvast!

Twist, aaaah O+ Afgezien van het haar lijken ze volgens mij hee erg op elkaar, of niet?

——
Ik dacht dat het gister BFD was, vandaar dat ik foto’s hd gepost. _O- Maar bij dezen dan opnieuw voor bfd. *)

We gingen gister fietsen met de tula. U. Hing helemaal achterover om om zich heen te kunnen kijken. O+
Hier kan je trouwens goed zien hoe kaal hij is geworden. ;(
35559089_170487587140364_5288886298105348096_o.jpg?_nc_cat=0&efg=eyJpIjoidCJ9&oh=82031dd234e98e4cb47876cff981184d&oe=5BC231C4
En nog even om de serie schommelstoelfoto’s in stand te houden.

35802211_170489243806865_4713656680997453824_o.jpg?_nc_cat=0&efg=eyJpIjoidCJ9&oh=917bd34be44ffbde1efd8644221c4755&oe=5BBA242E

[ Bericht 31% gewijzigd door D.U.M.A.N. op 19-06-2018 16:22:47 ]
pi_179898122
Gefeliciteerd Venco *O*

Bedankt allemaal voor de felicitaties! Ik ben idd erg blij dat ik door mag naar het volgende topic :D (al blijf ik stiekem natuurlijk nog wel hier meelezen...). Ik kom vanavond of morgen nog met een mooi afsluitend overzichtje! Even kijken of ze hun winterpakken al goed passen straks :') Ze zijn nu hun verjaardag aan het vieren op de opvang, met danoontje-slakken en pandazakjes met Nijntje-koekje, stickers en een zandbakvormpje.

Dat kale hebben alle baby's Duman. Erg stom idd, maar zodra ze hun hoofd standaard omhoog gaan doen verdwijnt dat vanzelf. En aan de 3-maanden foto te zien is hij al goed aan het oefenen! De volgende haarfase is het matje, dat is niet veel beter.

Sara, jij hebt allang een dreumes qua looks :D Die van mij zien er echt nog uit als baby's.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_179898294
C heeft ook zo’n mooi kaal achterhoofd Duman, we noemen haar wel eens een oud mannetje, vooral het matje in haar nek maakt het af :+

Sara ook alweer de een na laatste BFD, waar gaat de tijd heen? :o

Net een foto van mijn vader gezien en ik ben er erg van geschrokken, hij is behoorlijk toegetakeld ;( :{ Even kijken of ik morgen even op bezoek kan gaan, laat ik C maar niet naar hem kijken want ze moet nu al heel vaak huilen als deze opa alleen maar naar haar kijkt :P
And you know I might
pi_179898819
Oi rena wat schrikken zeg!! Jeetje! En wat zullen de eigenaren zich schuldig voelen, of niet...?

Ah bed is lava! Een onderwerp naar mijn hart vandaag. Want sinds vrijdag dus begonnen met wegleggen in eigen bed bij slaapsignalen. Heul ongezellig maar las overal dat het wennen daaraan goed is blabla. Gisteren was ie steeds binnen tien min vertrokken. Vandaag dacht ie daar anders over.

Het stomme is, tegen een andere user zou ik zeggen: ach dan houd je hem toch lekker bij je, mamahonger enzo en hij is nog zo klein (5,5 week..), waarom wil ik dan het “volgens de regeltjes” doen? :') Ah well, morgen vast beter...

Minilot die O van jou ziet er wel heel chill uit zo O+

En U. heeft gewoon een heel hip kapsel, zoals alle voetballers enzo. Lekker kort van opzij en een flinke bos bovenop. :7
Dit, dat, alles.
pi_179899244
Ja, een Marokkaneneiland met een matje. _O-
pi_179899341
Hier mijn bfd:

Blij ei:LO8UMAs.jpg

Nog altijd favoriete kussen:MeiPXLr.jpg
pi_179899579
Rena sterkte voor je vader, was het een grote hond? :X

Duman O+
pi_179899607
Jagär O+ O+ wat een mooi jongentje heb jij gebakken zeg!
pi_179900248
FF gefeliciteerd met je meiden! *O*

BFD, zo leuk om jullie baby's allemaal te zien!
ik wil niemand overslaan dus even een algemene O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:04 schreef Philomijn het volgende:
Ah bed is lava! Een onderwerp naar mijn hart vandaag. Want sinds vrijdag dus begonnen met wegleggen in eigen bed bij slaapsignalen. Heul ongezellig maar las overal dat het wennen daaraan goed is blabla. Gisteren was ie steeds binnen tien min vertrokken. Vandaag dacht ie daar anders over.
Daar ben ik deze week ook mee begonnen. inderdaad ongezellig om ineens weer in mijn eentje beneden te zitten.
sochtends slaapt hij zo 2 uur maar halverwege de dag lukt het ineens niet meer, zelfs niet als ik hem slapend wegleg en de truc om te gaan wandelen werkt ook niet meer want er is zoveel te zien. dus hij ligt weer lekker bij mij.

[ Bericht 2% gewijzigd door Elleska op 19-06-2018 19:58:03 ]
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')