abonnement Unibet Coolblue
pi_179859594
V zit in maatje 74/80.
Maar hij draagt ook nog een broekje van maat 56 :+
Toen hij net geboren was aangedaan (wel omgeslagen) en past nu nog.
  zondag 17 juni 2018 @ 22:21:01 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_179859883
Niets zo onbetrouwbaar als een labelmaat nee. _O-
disclaimer
pi_179861180
Mijn bijna 12 maanders zitten in 68, maar de laatste 50/56 romper is pas twee weken geleden naar de te klein stapel verhuisd... Maar van datzelfde merk past peuter (maat 92/98) ook nog makkelijk een pyjama met voetjes maat 86.

Jagar, ik zou het overdag eens uitproberen. Wij zijn met 6 maanden 'overgestapt', toen rolden ze nog niet en draaiden we ze bij elke keer wakker worden handmatig om. Toen ze dat eenmaal zelf konden (2 maanden later) sliepen ze ook beter. Het zijn nu nog steeds buikslapers.

Wij hebben vandaag vast een feestje gevierd! Meiden zijn goed verwend met vooral veel kleding en twee stoelen. Van ons kregen ze een autobaan en een gereedschaps-speelset. Lekker genderneutraal dus :') (eigenlijk gewoon speelgoed dat we van vrienden hebben gekregen maar waar peuter toen al te oud voor was). De taart viel vooral bij Em heel goed in de smaak, die had binnen vijf minuten haar stuk op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸><(((ē>
pi_179864445
FF schattige foto’s O+ Feestje was geslaagd dus? :)

Wij hebben weer iets betere nachten, knap je gelijk van op *)
pi_179864525
Wat een leuke foto’s FF O+
En wat is het jaar toch voorbij gevlogen!
  maandag 18 juni 2018 @ 07:28:13 #156
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_179864526
Fleur, wij hadden hier hetzelfde cadeau. :')
Ellie _O- Die is wel leuk.
Leuk, mini! Foto van de asbak? O+

Manlief en ik hebben beiden ons eigen moederdag-/vaderdagcadeau uitgekozen. :+

Hier zitten we ook tussen maat 56-74. Zo stom. Hoe moeilijk is het ok bepaalde maten aan te houden?

Gefeliciteerd, FF! Ziet er gezellig uit! O+

Wij hadden gister ook wat te vieren, U. was gister precies 3 maanden. O+
Verder hebben we zaterdag de toerist uitgehangen in Amsterdam en heeft U. z’n eerste boottochtje gemaakt door de grachten. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protčge moi de mes désirs.
pi_179864700
Oh FF, wat een lekker stel meiden heb je daar zeg O+ Alvast gefeliciteerd!!

Duman, wat een geweldige foto die over de schouder :D O+ Hoe gaat het bij jou nu eigenlijk met de nachten?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_179864771
Duman O+ Hij ziet er ook al uit als zo'n wijze man!

FF bijna 1 jaar alweer! Wat gaat dat hard zeg! En de taart was lekker zo te zien haha

Pannekoekenmix, leuk dat hij steeds wat meer vooruit komt! Hier gaat die kont wel omhoog, maar de vooruit knop heeft hij nog niet gevonden.

Mini, fijn dat Britney het voor 'm deed :P

Kazy, staan al! Lijkt me wel super tof als mijn baby dat ook gaat doen, maar ook wel gek dat het dan inderdaad ineens niet meer echt een baby is.

Belle, heb je je nachtje overleefd? Weer fijn baby geknuffeld gisteren?

Lemijn, is Jacob weer beter en gaat er al weer goed eten in?
pi_179864846
Hier een beetje wisselende dagen. Eergisteren een drama nacht waarin B echt allebei de borsten weigerde en helemaal overstuur raakte. Flesje ging er uiteindelijk wel in, dus toen zat ik om 5 uur 's nachts te kolven op de bank }:|

Gisteren weer een heel blij ei en vannacht ging goed. Alleen lag ik weer wakker zonder reden...

En verder vind ik het zo leuk om te zien hoe hij telkens zelf weer iets nieuws gaat doen. De nieuwste hit is nu pfff zeggen en kwijl bellen blazen. Zitten gaat hij ook steeds beter doen. En heel veel herrie maken als hij wakker aan het liggen is (zoals vanochtend om 5.30 uur :7 ) ).

Nu weer helemaal bij geloof ik en bijna bij mijn werk, dus de drukke werkweek gaat weer beginnen. Fijne week allemaal!
pi_179865981
Banaan draagt vooral 74/80 maar ook nog 68. 68 rompers worden wat strak bij de benen.

Mooie foto's Duman en FF. O+

Ellie een 5:30 boks! :D En 6:30. Gek genoeg slaapt hij nou nog steeds.

Banaan wordt een stereotype man. Drinken, tevreden grom, wegdraaien, slapen. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_179866187
Ik wilde LDG bedanken voor de tip voor het shnugglebadje, heb hem net getest en dat is echt de uitkomst als je een kleine badkamer hebt. Ze zat er zo lief in O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_179867108
Vannacht een best goede nacht, voeding om 22 daarna 01 en 04 en 06... Dat was redelijk te doen...
  maandag 18 juni 2018 @ 11:20:26 #163
221912 minilot
Nancy boy
pi_179867569
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Vannacht een best goede nacht, voeding om 22 daarna 01 en 04 en 06... Dat was redelijk te doen...
Ah, gelukkig zeg! O+
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 18 juni 2018 @ 11:21:12 #164
221912 minilot
Nancy boy
pi_179867579
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 07:28 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Leuk, mini! Foto van de asbak? O+
Expres lelijk he, dat was het concept. ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kus voor je mooierd!
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 18 juni 2018 @ 11:21:35 #165
221912 minilot
Nancy boy
pi_179867586
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 23:18 schreef FlyingFish het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ Gefeliciteeeeerd! *O*
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 18 juni 2018 @ 11:24:59 #166
221912 minilot
Nancy boy
pi_179867637
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 08:06 schreef elliebell het volgende:
Pannekoekenmix, leuk dat hij steeds wat meer vooruit komt! Hier gaat die kont wel omhoog, maar de vooruit knop heeft hij nog niet gevonden.
Hier hetzelfde. Hij draait soepel rondjes om z'n as als -ie op z'n buik ligt en hij gaat rap forse afstanden achteruit als -ie zich kwaad maakt, maar hij snapt maar eens per paar dagen hoe het vķķruit gaan werkt en dat vergeet -ie dan na twee meter weer een tijdje. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_179867695
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Vannacht een best goede nacht, voeding om 22 daarna 01 en 04 en 06... Dat was redelijk te doen...
Dat ritme heeft Dirk ook heel lang gehad (en als hij heel verkouden is of zielig nog steeds). Voor mij was de truc om dan in 21u in elk geval op bed te gaan liggen. Dat uurtje extra rust deed zoveel qua humeur. :)

De slaapupdate heeft hij nog niet gedraaid, maar hij slaapt in elk geval overdag weer stukken beter. Dat maakt de avonden/nachten alweer beter te doen. Er zijn inmiddels 4 tanden door, en er komen er (voor zover ik t kan zien want ik mag niet echt in zijn mondje kijken) nog 2 aan. Ik vermoed dat het daarna wel weer beter zal gaan.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_179867719
Gefeliciteerd alvast FF. Wat zijn ze toch leuk ook! O+

Nou, mini. Dat had vele malen lelijker gekund hoor. ;)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_179867747
Wat een lelijke asbak mini!
Hopelijk komen de laatste tanden ook snel door...

Hier slaapt meneer ondertussen zo in z'n bijna te kleine wieg:
  maandag 18 juni 2018 @ 11:51:53 #170
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_179868159
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 07:59 schreef rena het volgende:

Duman, wat een geweldige foto die over de schouder :D O+ Hoe gaat het bij jou nu eigenlijk met de nachten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lelijk hoor, mini! :D

Aggossie, Jagar. O+

Hebben jullie baby’s ook last van vieze handjes? U. sabbelt steeds op z’n handjes waardoor ze steeds nat zijn. Nu blijft er steeds stof en pluisjes en zo in hangen. :+ Maak het iedere dag schoon, maar toch..
Protčge moi de mes désirs.
pi_179868471
Oh mini, wat een coole lelijke asbak en die beker is ook geweldig _O-

Jagar, wat een schatje en wat fijn dat het wat beter ging vannacht!

Duman, jullie ritme klinkt ook al een stuk beter, hopelijk houdt U dat nu lekker vol *O* En de vieze handjes zijn herkenbaar, vooral tussen de vingertjes!

Tandje van C lijkt ook elke dag wat meer door haar tandvlees te komen, het puntje is onverminderd venijnig scherp *)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_179869197
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:06 schreef rena het volgende:
Ik wilde LDG bedanken voor de tip voor het shnugglebadje, heb hem net getest en dat is echt de uitkomst als je een kleine badkamer hebt. Ze zat er zo lief in O+
Graag gedaan :P haha.
pi_179869514
Kinderkledingmaten: niks zo wisselend als dat.

Mars zit nu in maat 62 trouwens, 56 broekjes passen nog wel maar hij draagt hoofdzakelijk suits en die vind ik in 56 echt wat te krap worden. Of ja, hij zegt er niks van maar mij lijkt het fijner als het wat losser zit ;).
Maar de ene 62 is de andere niet dus ik kijk niet naar de maat maar vergelijk alles door het op elkaar te leggen. Die les heb ik geleerd bij Twix (die maat 86 draagt).

FF, gefeliciteerd met je mooie meisjes! O+

Duman, wat een leukerd heb je daar! En vieze nagels hier bij mijn baby. Echt van die ‘zandbaknagels’. Denk dat het pluisjes zijn die onder die messcherpe nageltjes blijven hangen.

Ellie, fijn dat vannacht goed ging. Succes deze week.

Jagar, zou voor mij als een pittige nacht klinken maar voor jou al zoveel beter dan het was :*. En die foto in de wieg is O+.
Off-topic: Waar ik aan dacht, je woont in België toch? Daar gaan de kinderen al vanaf 2,5 jaar naar school. Gaat T ook al? Of bewust (nog) niet?

Minilot, wat een briljant lelijke asbak!

Nanuke, hopelijk slaapt hij weer beter als zijn tandjes er zijn.

Rena, hier ook een kleine badkamer maar Twix zit gewoon rechtop in zijn babybadje. Is dat bad waar je nu over schrijft groter? Of wat maakt het zo fijn?

Mijn lieve Mars wilde net naar me lachen en drinken tegelijk. Babysukkel *; .
pi_179869792
Ah, wat leuk Malteser! T gaat (helaas) nog niet naar school, we konden geen plek voor hem krijgen. Nu is hij voltijd thuis, wat geloof ik voor ons allemaal niet ideaal is.

OT: O slaapt nog steeds. Ik ben nu al twee uur babyloos, ik weet bijna niet wat ik met mezelf moet doen....
pi_179869928
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 12:50 schreef Flav het volgende:

[..]

Graag gedaan :P haha.
Oh was jij dat, sorry 🙈 :o

Malteser, onze badkamer is zo klein dat zelfs het gewone babybadje er niet inpast ( althans niet zo dat ik er ook nog comfortabel bij pas) en C kan ook nog niet zelfstandig los zitten, in dit badje zit een soort hobbel op de bodem waarop het kontje leunt en een goede leuning in de rug. Ik kan haar makkelijk wassen omdat ik haar niet hoef te ondersteunen :) Eerst badderde ik haar op haar slaapkamer maar ze spettert nu zo hard dat het niet meer te doen is zonder de hele boel te moeten afdrogen :+

[ Bericht 12% gewijzigd door rena op 18-06-2018 13:42:30 ]
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_179870056
Jagar, ben benieuwd wat je met je tijd hebt gedaan! En wat fijn van de betere nacht!

FF, gefeliciteerd met de dames! Stomme vraag misschien, maar ik zie dat ze een armbandje om hebben. Is dat om ze uit elkaar te houden? (of misschien dat je daar als ouder natuurlijk helemaal geen moeite mee hebt, ik heb geen idee :D )

Duman, dat haar! Zo mooi!

Onze nachten zijn ook weer beter en de poep is niet meer groen, dus ik denk dat M zich weer prima voelt :) Dit weekend op bezoek geweest bij mijn ouders en mijn oma en tante waren er ook. Ze heeft twee uur lang lachend bij hun op schoot gezeten, blij ei :)
pi_179872881
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:43 schreef OliviaIsTaken het volgende:
FF, gefeliciteerd met de dames! Stomme vraag misschien, maar ik zie dat ze een armbandje om hebben. Is dat om ze uit elkaar te houden? (of misschien dat je daar als ouder natuurlijk helemaal geen moeite mee hebt, ik heb geen idee :D )
Die bandjes waren idd om ze uit elkaar te houden. Wij hebben ze zelf niet meer nodig maar voor anderen is het wel nog erg handig. Lala heeft het bandje met lila, Em met iets wat door moet gaan voor ecru. Vanaf dat ze uit het ziekenhuis komen hebben ze die om (in het ziekenhuis hadden ze ziekenhuisbandjes).

Fijn van de 'betere' nachten/dagen allemaal! Jagar, slaapt hij nu beter, op zijn buik?
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸><(((ē>
pi_179877895
Ff ik kan me voorstellen dat anderen de bandjes erg handig vinden om ze uit elkaar te houden. Lukt grote broer het ook goed om ze uit elkaar te houden?
En gefeliciteerd met de dames, een jaar alweer! Jij hangt echt de vlag uit voor deze mijlpaal toch? w/

Verder ben ik even niet bijgelezen, sorry! Na vorige week 2 nachten en dagen alleen zijn het deze week 3 nachten en 3 dagen. Druk, druk dus en ben blij als we weer compleet zijn. Wil wel nog even melden dat het fietsen afgelopen weekend heel gezellig was! Ze was helemaal enthousiast! :D
Nu maar eens douchen en N klaarmaken voor het bedje! Eens zien hoe het vandaag weer gaat.
  maandag 18 juni 2018 @ 20:22:16 #179
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179879156
Bijna D day (of eigenlijk B day) voor FF! *O* .

Verder kom ik alleen even :W . Het gaat allemaal zo-zo, dus ik ga snel afwassen en dan met chocola en mijn boek in bed liggen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179880052
FF, je meiden gewoon al bijna 1 :o echt, hoe dan?! :D
*O* Alvast gefeliciteerd, Lala en Em! *O*

Jagar, wat een briljant pakje! :D O+

:* voor Lemijn; hopelijk snel betere tijden!

En omdat ik om een of andere reden BFD altijd mis, doe ik hierbij alvast een voorschot ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_179880087
Fijn dat de nachten weer beter gaan Olivia en fijn he als ze zo vrolijk zijn? O+

FF, wel slim die bandjes, mijn zus heeft ook een eeneiige tweeling en in het begin was dat best handig geweest. Inmiddels kan ik ze heel goed uit elkaar houden, ze zijn nu al bijna 10 O+

Nolita, lijkt me best pittig zo in je eentje; sterkte!

Lemijn :W

Hier alvast een voorloper op BFD want ik werk morgen en daarna een etentje van het werk. Ik ben zo verliefd op mijn meisje, waar ik het moederschap in het begin zo heftig en lastig vond, en ik het soms nog best heftig vind als ze een jengeldag er tussen heeft zitten en ze dus echt niet altijd lacht ;) , geniet ik zo onwijs van haar. De band die ik voel met haar is onbeschrijfelijk en ik had me voorgenomen nooit zo’n zwijmelmoeder te worden, maar ja die hormonen he _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_179880126
Twist :o O+ Wat een heerlijk bonkje baby is pitbull al zeg, en ik heb dus helemaal gemist dat hij een mooie rooie is O+ Grote zus lijkt me ook een moppie!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_179880147
Och rena, die blik, heerlijk! O+ O+

Herken helemaal wat je zegt; het echte genieten heeft hier nu gelukkig ook veel meer de overhand! :Y

quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:50 schreef rena het volgende:
Twist :o O+ Wat een heerlijk bonkje baby is pitbull al zeg, en ik heb dus helemaal gemist dat hij een mooie rooie is O+ Grote zus lijkt me ook een moppie!
Ja, een echte rooie ja O+ had z'n papa ook als kind (nu niet meer), dus duidelijk waar dat vandaan komt.
En inderdaad een flink kereltje al (maat 74/80); woensdag weer naar het bureau voor de 6mnd afspraak, dus ben benieuwd naar z'n stats :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  maandag 18 juni 2018 @ 20:58:02 #184
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_179880334
Oooh, Twist en Rena O+
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_179880428
Wat een leuke foto's!

Helaas was het slapen hier voorlopig eenmalig. Meneer heeft echt moeite met in slaap vallen, en hoewel overduidelijk moe is vaak niets goed. Niet alleen in z'n wiegje, niet terwijl we hem dragen en rondlopen en niet in z'n draagdoek. En we letten zo goed op dat hij niet te lang wakker is enzo. Hij krijst rustig een uur terwijl we het hem rondlopen voordat hij in slaap valt. Ik vind het erg pittig!
pi_179881112
Wat een leuke foto's hier O+

Jagar, dat klinkt zwaar zeg.. Sterkte :*

Ik lees hier trouwens alles mee, maar kom nog niet echt aangehaakt. Hoewel onze baby het geloof ik best prima doet en we niet veel te klagen hebben, maar dit nieuwe leven is wel heel erg wennen :D gelukkig is deze en volgende week mijn vriend nog thuis, dus dat is wel heel erg fijn. Ik ben wel benieuwd hoe het straks gaat als ik straks de hele dag met J. alleen ben :@
pi_179881689
Jagar dat is ook zwaar. :*

Twist wat een heerlijke blik. O+

Rena het is niet de schuld van de hormonen, baby's zijn gewoon fantastisch. ;)

Lemijn :*

Verder weinig onthouden want hoofdpijn.
Ik had een afspraak vanavond. Banaan weigerde te slapen voordat ik zou vertrekken. Bij mijn man bleef hij maar rollen net zo lang totdat hij weer voor hem lag en zocht dan weer oogcontact. Heel grappig, tot de lachjes op waren.

Ik trof mijn man dus aan met Imagine Dragons op en Banaan slapend in de draagzak. Hij heeft me geen noodbericht gestuurd, waarvoor dank. _O_
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_179882198
Twist wat een mooierd O+

Oh rena dat snoetje O+ Ik ervaar het ook zo. Gisteren viel M. bij ons in bed in slaap en ik heb geloof ik een half uur verliefd naar m lopen staren. Hier ook een zwijmelmoeder dus :W

Klinkt erg pittig jagar, hopelijk is het een fase :*

Aure, drukke hobby zo’n baby he? :P Ik vond de eerste dag/week alleen ook best wel een beetje spannend. Komt allemaal goed :Y Al weer helemaal hersteld van de bevalling enzo? (weet niet precies hoe oud J. nu is).

Ellie nachtje overleefd ja! Gisteren vierden mijn vriend en ik onze verjaardag en heb ik mijn baby een beetje moeten delen met visite :{w Gisteravond en vanavond heb ik de schade deels ingehaald :)

Hopelijk sliep N. goed in Nolita! En pittig weer 3 dagen alleen.

D.U.M.A.N had jij dezelfde knutsel van het kdv? Of het shirtje? *)

Verder heb ik niet zoveel te melden geloof ik :') Rug doet het weer, spierpijn trekt weg ik klink wel erg bejaard zo en mijn baby is vrolijk en sliep redelijk goed in vanavond, ik heb goede hoop voor de nacht *)
pi_179882461
Oh en nog een O+tje voor de foto’s van D.U.M.A.N. en van Jagar (mooi pakje heeft ie aan ook :))
pi_179882991
Nog gefeliciteerd Fleur :) J. is nu 2.5 week! Ik ben wel redelijk hersteld ja, wel wat sneller moe, maar das denk ik nog wel normaal. Ik slaap 's middags gewoon lekker met J. mee :P Ik moet er wel nog even aan wennen dat ik voorlopig geen 6 uur meer achter elkaar zal slapen :+
  dinsdag 19 juni 2018 @ 06:53:47 #191
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_179888361
FF, gefeliciteerd met Lala en Em! *O* Gaan jullie vandaag ook nog iets leuks doen?
Veel plezier bij de dreumesjes :W
  dinsdag 19 juni 2018 @ 07:15:39 #192
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179888413
Lala en Em zijn 1! Gefeliciteerd FF, jullie hebben het maar mooi geflikt dit eerste jaar. Veel succes en plezier met je dames, die komend jaar vast gaan leren om heel hard een andere kant op te kruipen/lopen/rennen. *O* *; .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179888423
Wat is het snel gegaan, FF :o gefeliciteerd met Em en Lala *O*
pi_179888472
Lemijn :* lijkt me enorm zwaar om er altijd alleen voor te staan.

Twist wat een stoer duo heb je! 8-)

Rena het is idd genieten, ook al is het soms even zwaar.

Jagar, wat klinkt dat zwaar, hoop echt dat het snel beter gaat voor jullie want dit is slopend.

Aure, wat fijn dat je vriend zolang thuis kan zijn na de bevalling. Dat wens ik een volgende keer ook, kan nu nog balen dat dit ivm een hele vervelende baas geen optie was voor vriend. Inmiddels andere baan dus dat is al uit de weg. Die 2de duurt nog wel even.

Wat goed van je man pkm!

Fleur, fijn dat je je weer beter voelt en het missen van je kleine wat hebt ingehaald.

Een uur nadat ik N in bad ben gaan doen sliep ze, super dus! Daarna kwam ze om 0:00 voor een voeding en werd ik om 5:45 wakker van wat gejammer, maar ze plakte er nog een uurtje slaap aan vast tot 6:45.
Beetje jammer dat ik had besloten even voor mezelf wat tv te kijken en in mijn boek te lezen waardoor ik net een half uurtje sliep voor de voeding van 0:00. Moet ik niet meer doen, eigenlijk moet ik om 22:00 naar bed van mezelf om hopelijk voldoende slaap te krijgen in de nacht.
pi_179888477
Gefeliciteerd met je dreumesjes FF! *O*
pi_179888524
Haha dat geen 6 uur slapen is even wennen ja Aure :P Al sliep mijn M. redelijk snel door! dat ie dat nu al weken niet meer doet moet ik er wel even vermelden. Lekker dutjes doen overdag :Y

Fijn dat N. goed insliep Nolita! En dat vroeg naar bed gaan is ook altijd een strijd met mezelf hier. Elke. Avond. :')

M. lag er om 21:00 in, kwam om 4:00 voor een voeding en sliep verder tot 6:30. Hij kan het wel *O*
pi_179888555
BFD *O*

Ik vond er 2 leuk deze week O+

Bij mijn schoonouders in het gras:


En op de trekker (niet rijdend):
pi_179888596
Gefeliciteerd FF! *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_179888760
Die babyfoto’s. O+ O+ O+

En gefeliciteerd met de meiden, FF!
Mooie datum. O-) Ik ben vandaag 33 geworden. *O*
pi_179888774
Gefeliciteerd Venco!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')