abonnement Unibet Coolblue
pi_179760127


Iron maiden komt in 2018 met de Legacy of the beast tour. de kick off was 25 mei in Tallinn en en de tour zal eindigen op 11 augustus in London. Nederland en belgie worden gelukkig niet vergeten. Op 22 juni staan ze op graspop in dessel. En op 1 juli staan ze in de gelredome in Arnhem.

dit is wat Rod smallwood (manger van maiden erover te melden had)

The concept for the Legacy Of The Beast World Tour was inspired by Maiden’s mobile game and comic book of the same name and the stage set design will feature a number of different but interlocking “worlds” with a set list covering a large selection of Eighties material with a handful of surprises from later albums to add diversity.

Maiden manager Rod Smallwood explains further,

“As our fans know, we’ve been following a particular touring cycle ever since Bruce and Adrian re-joined Maiden at the start of the millennium, alternating new album tours with “History/Hits” tours. We enjoy working this way for many reasons, not least because it gives the band a chance to play both new material and the older favourites which we know fans like to hear. It keeps things fresh, not just for the fans but for the band too.

“For this History/Hits tour we decided to base the theme around the Legacy Of The Beast name, which suits our purposes perfectly by giving us scope to get creative and have some fun, especially with Eddie! I don’t want to give too much away at the moment but we’re working on a number of different stage sets, all in keeping with the Maiden tradition and we hope to give our fans a fantastic experience when they come to see this very special show.”

shows : https://ironmaiden.com/tours/legacy-of-the-beast-tour-2018

Aangezien de eerste shows er op zitten is de setlist ook reeds bekend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kleine preview van de show :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door theclansman op 13-06-2018 10:33:36 ]
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_179760203
Zelf ben ik naar de tour opening geweest in Tallinn Helaas vanwege werk heb ik de shows die ik in finland ,zweden,noorwegen en denemarken gepland had moeten laten schieten :(

maar ik doe nog wel volgende week graspop, daarna Arnhem en de volledige UK tour *O*
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  woensdag 13 juni 2018 @ 14:24:00 #3
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_179763775
Zo, ik ga er alleen in nederland heen. Maar nu al wel zin in.
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_180078949
quote:
6s.gif Op woensdag 13 juni 2018 14:24 schreef awiebo het volgende:
Zo, ik ga er alleen in nederland heen. Maar nu al wel zin in.
Ik kan zeggen dat ze op Graspop echt heel sterk waren.
  woensdag 27 juni 2018 @ 14:02:46 #5
120423 Melting
on Radio 49!
pi_180079062
Zin in zondag!
Ben benieuwd of de temperatuur in het Gelredome te houden is, met buitentemperaturen van 30+ graden.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  woensdag 4 juli 2018 @ 07:30:08 #6
120423 Melting
on Radio 49!
pi_180229139
Wat een geweldig concert was dat. _O_
Ik heb in de afgelopen 10 jaar niet zo'n goed concert meegemaakt van hun.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_180232485
Ja was weer erg goed idd :) Maar wel tyfus warm in de gelredome. ook was het wegkomen van de parkeerplaats weer een ramp .

Nu wachter tot 31 Juli voor Newcastle.
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_180467156
Volgend jaar weer een rondje naar ik begrijp, of najaar nog wat arena's? Ik lust deze show nog wel een paar keer
pi_180467185
Overigens was deze nog gewoon open?

MUZ / Iron Maiden - The Book of Souls (2015) #1
  Moderator maandag 16 juli 2018 @ 13:03:50 #10
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180512422
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 13:40 schreef Cyanide- het volgende:
Overigens was deze nog gewoon open?

MUZ / Iron Maiden - The Book of Souls (2015) #1
Klopt het is handig om daar in te posten al mag een topic over deze tour ook. Voor de diehard fan raad ik dat topic dat jij aandraagt aan.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_180514275
ja ik hoop volgend jaar op zuid amerika en hopelijk zuid afrika mee te kunnen pakken. en wat shows in de usa hopelijk. alles wat in Europa komt is dan mooi meegenomen als extra :D

Maar goed eerst nog 7x *O* dit jaar
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  Moderator maandag 16 juli 2018 @ 14:37:50 #12
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180514310
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:36 schreef theclansman het volgende:
ja ik hoop volgend jaar op zuid amerika en hopelijk zuid afrika mee te kunnen pakken. en wat shows in de usa hopelijk. alles wat in Europa komt is dan mooi meegenomen als extra :D

Maar goed eerst nog 7x *O* dit jaar
Zijn er inmiddels nog maiden nummers over die je niet woordelijk kunt meezingen?

By the age of four I could lift 3 nappies on the end of shovel....

Volgens internet zit ik fout:

When I were a lad, I could lift up five
Navies on an end of a shovel.


Close but no sigar.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_180514392
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:37 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Zijn er inmiddels nog maiden nummers over die je niet woordelijk kunt meezingen?

By the age of four I could lift 3 nappies on the end of shovel....
uh ja natuurlijk :

Transylvania
Losfer Words (Big 'Orra)
Genghis Khan
The Ides of March

:Y :Y :Y
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  Moderator maandag 16 juli 2018 @ 14:41:11 #14
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180514405
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:40 schreef theclansman het volgende:

[..]

uh ja natuurlijk :

Transylvania
Losfer Words (Big 'Orra)
Genghis Khan
The Ides of March

:Y :Y :Y
Gokje instrumentaaltjes?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_180514447
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:41 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Gokje instrumentaaltjes?
:Y :Y :Y

maar er zullen er vast wel genoeg zijn vooral uit het blaze tijdperk.
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_181005276
LOTB was wel écht genot, ik denk de beste show die ik van ze gezien heb, en ik heb ze allemaal gezien vanaf Eddie Rips Up The World.

Wat zijn de verwachtingen / geruchten, gaan ze nog een rondje arena's hiermee doen in het voorjaar oid? Of terug naar de US? Ik zou het helemaal niet vervelend vinden dit nog een keer ergens te zien

Maar dan liever niet in het vervelende Sportpaleis deze keer

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2018 14:25:53 ]
  Moderator dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:27:40 #17
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_181005455
We gaan hier verder : MUZ / Iron Maiden - The Book of Souls (2015) #1

sorry voor alle verwarring. Ik zal de openingspost nog wel even quoten in het andere topic.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')