abonnement Unibet Coolblue
pi_179756737
ik ben niet altijd even actief op Fok! ik post vrij periodiek en ben daarna weer een paak weken rustiger en post eigenlijk niks.

Wat mij opvalt is dat het in de periode dat ik actief ben op Fok! vaak ergens tegenaan loop in mijn leven. privé, zakelijk, relationeel, etc. Geen grote problemen, ik heb niet snel problemen, maar het zijn wel zaken die zijn te benoemen waar ik mee bezig ben. Kortom in die periode zit ik vaak niet altijd heel lekker in mijn vel lijkt het, dit kunnen heel diverse redenen zijn.

Wat mij onduidelijk is is of ik mij slechter ga voelen voordat ik op Fok! actief word of dat dit juist ontstaat op het moment dat ik actiever geworden ben.

De Fok!paradox kan voor mij drie dingen inhouden:
1) Ik heb een probleem en word daarom actiever op Fok!;
2) Door actiever te worden op Fok! kom ik sneller in de problemen;
3) Ik heb niet sneller of meer problemen, maar het lijkt alsof ik die wel heb omdat ik op Fok! lees over andermans ellende;

Ik ben heel erg benieuwd of er mensen zijn die ooit eenzelfde constatering hebben gedaan. Is er verband tussen jouw activiteiten op Fok! en jouw geestelijke gesteldheid?

én

word je actiever door verandering van je geestelijke gesteldheid of veranderd je geestelijke gesteldheid door je activiteiten op Fok! ?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_179756760
Ik zit altijd op fok als leven kut is.
  woensdag 13 juni 2018 @ 00:01:47 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_179756835
Wel een beetje herkenbaar.
Als je alleen bent, zit je ook al sneller op FOK!
Met mensen om me heen ben ik natuurlijk niet op internet.
pi_179757059
Ik laat met iig niet leiden door wat er op fok gezegd word. Bij veel topics en wat er gezegd word en hoe mensen dingen zien is vooral negatief/negatieve ondertoon (niet alles maar veel topics), zwart witte kijk zonder middenweg attitude.Of dat mensen me dingen gaan aanpraten omdat ze het bijv. niet met mij eens zijn en opeens persoonlijk worden en raar gaan doen.

Maar het kan wel me gemoedstoestand beïnvloeden moet ik zeggen dat ik ook zo denk van zijn mensen dan echt zo of veel mensen? Ik vind wel gewoon leuk om te fokken, in de zin van ik vermaak mezelf met wat ik doe en zeg. En heeft niet perse te maken of ik mij eenzaam voel of minder in mijn vel, vind het sociale aspect leuk en de conversatie (terwijl veel mensen zeggen fok! is anti-sociaal maar daar ben ik niet zo mee eens). Het is maar waar je waarde aan hecht.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_179757169
Ik word op lange termijn depressief van dit forum, maar het is een verslaving. Ook nu bijv, ik voel alweer de woede dat ik dit tegen mn zin in post en eigenlijk 100x liever al in bed had willen liggen. Maar ja. Niks tegen te doen. Ik denk dat iedereen zich hier wel ergens kut over voelt.ik zelf ga proberen veel minder te posten want het is echt een verslaving en het verpest in zekere zin mijn leven als ik teveel op fok zit. dan word ik gewoon agressief in mn lichaam ervan. Ik weet nu al morgen word een slechte dag. Omdat ik de drang voel een bericht te plaatsen, waarom? Verslaving. Heb deze site paar keer geblokkeerd met van die programmas. Werkt niet. Ik verwijder ze en kom hier toch af en toe terug om geklaag te plaatsen en dan haat ik alles de volgende dag vanwege slaapgebrek. Heel irritant. Denk dat dit voor meerderen geld dat ze verslaafd zijn. Is het niet aan facebook dan aan fok. Ruineert levens.

[ Bericht 34% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 13-06-2018 01:01:10 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_179757552
Durf ik je niet te vertellen. Kan mij sinds 18 april 2013 geen moment meer herinneren waarin ik gelukkig was.
pi_179758272
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 02:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
Durf ik je niet te vertellen. Kan mij sinds 18 april 2013 geen moment meer herinneren waarin ik gelukkig was.
_O-
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 13 juni 2018 @ 08:08:04 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_179758414
Het ligt ook wel erg aan je eigen postgedrag, dus of je subfora/topics mijdt of juist opzoekt die je ergernis nogal opwekken of waar je je ei eens kwijt kunt.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 13 juni 2018 @ 08:12:06 #9
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_179758437
Als ik down ben kijk ik meteen op Fok. Als ik al die drama verhalen lees in R&P voel ik me een stuk beter. Het kan altijd erger!
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_179759674
Het is een vorm van verdoken sociaal contact. Beter is het om met je vrienden in het echte leven af te spreken. Samen iets leuks te doen. Maar die zijn niet altijd beschikbaar. Met het gezin is ook leuk (maar drukker, anders).

Dus ja, FOK soms als een middel (uitweg) om eventjes terug verbinding te zoeken en voelen in dit leven. Ook al is het niet helemaal echt (het is virtueel). Het kan wel echt aanvoelen.

The Fox Matrix ;-)
pi_179762203
Ik vind fok prima om tijd te doden tussen dingen door. Dat is zowel als ik mij kut voel en als ik mij helemaal top voel (en alles daar tussenin).

Als ik mij echt kut voel dan bel ik overigens met vrienden of vriendinnen (afhankelijk van waar het om gaat). Lijkt mij eigenlijk beter werken dan op fok rondhangen.
pi_179762696
Als ik me zwaar kut voel, heb ik juist minder behoefte aan dit forum. Het boeit me dan ook verl minder.
ROBODEMONS..................|:(
pi_179808597
Ik snap punt 2 niet, hoezo zou je sneller in de problemen komen door fok?
pi_179809169
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 23:57 schreef tailfox het volgende:
Ik zit altijd op fok als leven kut is.
pi_179944745
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 19:02 schreef heyaletshelp het volgende:
Ik snap punt 2 niet, hoezo zou je sneller in de problemen komen door fok?
Nou doordat je bijvoorbeeld een negatiever gedachtenpatroon krijgt en dat dat te merken is in je omgeving.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_179945354
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 23:55 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
ik ben niet altijd even actief op Fok! ik post vrij periodiek en ben daarna weer een paak weken rustiger en post eigenlijk niks.

Wat mij opvalt is dat het in de periode dat ik actief ben op Fok! vaak ergens tegenaan loop in mijn leven. privé, zakelijk, relationeel, etc. Geen grote problemen, ik heb niet snel problemen, maar het zijn wel zaken die zijn te benoemen waar ik mee bezig ben. Kortom in die periode zit ik vaak niet altijd heel lekker in mijn vel lijkt het, dit kunnen heel diverse redenen zijn.

Wat mij onduidelijk is is of ik mij slechter ga voelen voordat ik op Fok! actief word of dat dit juist ontstaat op het moment dat ik actiever geworden ben.

De Fok!paradox kan voor mij drie dingen inhouden:
1) Ik heb een probleem en word daarom actiever op Fok!;
2) Door actiever te worden op Fok! kom ik sneller in de problemen;
3) Ik heb niet sneller of meer problemen, maar het lijkt alsof ik die wel heb omdat ik op Fok! lees over andermans ellende;

Ik ben heel erg benieuwd of er mensen zijn die ooit eenzelfde constatering hebben gedaan. Is er verband tussen jouw activiteiten op Fok! en jouw geestelijke gesteldheid?

én

word je actiever door verandering van je geestelijke gesteldheid of veranderd je geestelijke gesteldheid door je activiteiten op Fok! ?
Ik heb dit forum net pas ontdekt, kan nog geen accuraat antwoord geven. Maar het lijkt inderdaad wel dat door zoveel negativiteit het ook in je hoofd gaat spelen. Pas daarvoor op.
pi_179945515
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 00:37 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik word op lange termijn depressief van dit forum, maar het is een verslaving. Ook nu bijv, ik voel alweer de woede dat ik dit tegen mn zin in post en eigenlijk 100x liever al in bed had willen liggen. Maar ja. Niks tegen te doen. Ik denk dat iedereen zich hier wel ergens kut over voelt.ik zelf ga proberen veel minder te posten want het is echt een verslaving en het verpest in zekere zin mijn leven als ik teveel op fok zit. dan word ik gewoon agressief in mn lichaam ervan. Ik weet nu al morgen word een slechte dag. Omdat ik de drang voel een bericht te plaatsen, waarom? Verslaving. Heb deze site paar keer geblokkeerd met van die programmas. Werkt niet. Ik verwijder ze en kom hier toch af en toe terug om geklaag te plaatsen en dan haat ik alles de volgende dag vanwege slaapgebrek. Heel irritant. Denk dat dit voor meerderen geld dat ze verslaafd zijn. Is het niet aan facebook dan aan fok. Ruineert levens.
Het is niet algemeen bekend, maar mindless internet browsing (youtube, instagram, Fok, Facebook, nieuws&media) geeft dopamine afgifte. Besef dat je in dezelfde cirkel zit als iemand die niet van de sigaretten of harddrugs af kan blijven. Om de vicieuze cirkel te doorbreken moet je ff door een dal van depressie en cravings. Uiteindelijk als je doorzet wordt het beter. Het beste is om andere gezonde gewoontes aan te leren. Hobbies & sport waarmee je je dagen kunt vullen.

Facebook heeft speciale psychology engineers in dienst net als youtube om hun interface en homepage zo te maken dat mensen vastgekleeft zitten aan hun beeldscherm. Ze willen juist dat mensen zoveel mogelijk uren aan hun producten/diensten spenderen.
Brengt ze meer geld op enzo.

Besef dit heel goed, en ga meer in real life met mensen afspreken, sociale contacten zijn vet belangrijk. Al is het maar met je familie wat meer dingen ondernemen.

Ik heb hier zelf ook een beetje last van. Procrastination is a bitch😂 Ik hoor nu eigenlijk te studeren dus dat ga ik maar weer doen.
pi_179950477
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 16:49 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:
Het is niet algemeen bekend, maar mindless internet browsing (youtube, instagram, Fok, Facebook, nieuws&media) geeft dopamine afgifte. Besef dat je in dezelfde cirkel zit als iemand die niet van de sigaretten of harddrugs af kan blijven. Om de vicieuze cirkel te doorbreken moet je ff door een dal van depressie en cravings. Uiteindelijk als je doorzet wordt het beter. Het beste is om andere gezonde gewoontes aan te leren. Hobbies & sport waarmee je je dagen kunt vullen.

Facebook heeft speciale psychology engineers in dienst net als youtube om hun interface en homepage zo te maken dat mensen vastgekleeft zitten aan hun beeldscherm. Ze willen juist dat mensen zoveel mogelijk uren aan hun producten/diensten spenderen.
Brengt ze meer geld op enzo.

Besef dit heel goed, en ga meer in real life met mensen afspreken, sociale contacten zijn vet belangrijk. Al is het maar met je familie wat meer dingen ondernemen.

Ik heb hier zelf ook een beetje last van. Procrastination is a bitch😂 Ik hoor nu eigenlijk te studeren dus dat ga ik maar weer doen.
Maar heel veel dingen geven volgens mij dopamine afgifte. Zou me niks verbazen als lachen met vriend(inn)en of zoiets dergelijks net zo goed dopamine afgifte geeft. Dan is al het leuke in het leven verslavend. Maar je hebt wel gelijk, ik voel me ook beter als ik in het echt dingen doe en me daar meer op concentreer. Goed dat je zelf nu weer gaat studeren.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 22 juni 2018 @ 17:31:21 #19
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_179971228
Ik heb me in tijden niet zo gestresst gevoeld en zo actief op fok :')
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  vrijdag 22 juni 2018 @ 18:08:43 #20
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179971971
Als ik me kut voel ga ik niet op FOK! rondhangen, maar dan praat ik erover met mensen die ik ook echt ken.

Verder FOK! ik vooral als vermaak tussendoor. In R&P zijn er regelmatig interessante topics te vinden, maar een groot deel van topics die aangemaakt worden zie ik best als vermaak. Mensen maken het zichzelf soms zo moeilijk. Niks wat je beter laat voelen over je eigen leven :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_180041841
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 00:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik laat met iig niet leiden door wat er op fok gezegd word. Bij veel topics en wat er gezegd word en hoe mensen dingen zien is vooral negatief/negatieve ondertoon (niet alles maar veel topics), zwart witte kijk zonder middenweg attitude.Of dat mensen me dingen gaan aanpraten omdat ze het bijv. niet met mij eens zijn en opeens persoonlijk worden en raar gaan doen.

Maar het kan wel me gemoedstoestand beïnvloeden moet ik zeggen dat ik ook zo denk van zijn mensen dan echt zo of veel mensen? Ik vind wel gewoon leuk om te fokken, in de zin van ik vermaak mezelf met wat ik doe en zeg. En heeft niet perse te maken of ik mij eenzaam voel of minder in mijn vel, vind het sociale aspect leuk en de conversatie (terwijl veel mensen zeggen fok! is anti-sociaal maar daar ben ik niet zo mee eens). Het is maar waar je waarde aan hecht.
Ik denk het, jij zegt het. Maar omdat ik lichtgeraakt ben is het voor mij wel verstandig om internet, televisie en telefoon met mate te gebruiken. :P
pi_180041991
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:43 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik denk het, jij zegt het. Maar omdat ik lichtgeraakt ben is het voor mij wel verstandig om internet, televisie en telefoon met mate te gebruiken. :P
Ja dat kan lastig zijn die balans daarin vinden, dat je het je niet persoonlijk aantrekt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_180110189
Ik merk dat sinds dat ik lees en post op FOK!, ik een stuk sarcastischer en negatiever naar de wereld ben gaan kijken, vergelijkbaar met de manier waarop hier soms commentaar wordt gegeven. Een beetje onschuld verloren, zogezegd.

Anderzijds ben ik een stuk wereldwijzer geworden: ik weet veel beetjes van veel dingen.
  donderdag 28 juni 2018 @ 21:44:07 #24
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_180110446
Niet herkenbaar. In de tijd dat ik heel veel op fok was ging ik ook veel naar meets enzo.
Als je voornamelijk in r&p zit snap ik het wel. Je gaat opzoek naar ellendige verhalen om je in te herkennen.
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')