abonnement Unibet Coolblue
pi_179760584
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 10:49 schreef Dven het volgende:

[..]

Omdat het een prachtig en treffend voorbeeld is. Buiten dat leest niet heel Nederland Fok! dus blijft het leeuwendeel onwetend over dat soort zaken terwijl ze het wel horen wanneer een migrant aan de andere kant van het continent iets dus.

Een gevaarlijke ontwikkeling, omdat je zodoende nog meer volk gelijk jou creëert.
Sorry?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 13 juni 2018 @ 10:53:31 #52
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179760604
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juni 2018 10:47 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Neuh, ik ben vaak kritisch over immigratie, maar dat heeft hier imo niks mee te maken. Dit betreft een stel onopgevoede viezeriken, ongeacht hun nationaliteit of afkomst. Ik hoop dat het meisje herstelt van het trauma en dat die gasten hiervoor streng maar rechtvaardig gestraft worden.
Ik vrees dat je hier niet zo makkelijk van herstelt ;(

De Duitse variant van een jeugd-TBSje zou in dezen wel gewenst zijn.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 13 juni 2018 @ 10:55:18 #53
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_179760634
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 10:53 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik vrees dat je hier niet zo makkelijk van herstelt ;(

De Duitse variant van een jeugd-TBSje zou in dezen wel gewenst zijn.
Ik vrees het ook. Zal afhangen van haar mentale weerbaarheid, denk ik...

En ja, dat lijkt me ook. Enige manier om er misschien nog iets van een goede burger van te maken. 14 jarigen vallen vast nog wel recht te trekken.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  woensdag 13 juni 2018 @ 11:04:11 #54
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179760786
Dauwpunt van 21 graden hier. Hoop niet dat het blijft stijgen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179761345
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 00:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Hollands tuig bestaat niet O+
Tuurlijk wel, daar hebben we onze handen al vol aan. Waarom daarboven op nog meer tuig importeren?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 13 juni 2018 @ 11:46:07 #56
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179761381
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 11:43 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, daar hebben we onze handen al vol aan. Waarom daarboven op nog meer tuig importeren?
Er wordt genoeg tuig geëxporteerd dus maak je niet dik, qua saldo blijft het min of meer gelijk.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 13 juni 2018 @ 11:48:26 #57
471419 Otger
Reconquista
pi_179761410
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juni 2018 10:55 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ik vrees het ook. Zal afhangen van haar mentale weerbaarheid, denk ik...

En ja, dat lijkt me ook. Enige manier om er misschien nog iets van een goede burger van te maken. 14 jarigen vallen vast nog wel recht te trekken.
Ik denk het niet, er zijn zoveel jongeren die "iets" stoms doen in hun jeugd. Maar in dit soort ernstige gevallen zijn volgens mij gewoon geboren met een zieke geest. Hier betwijfel ik aan het idee dat je daar nog iets van kan rechttrekken.
  woensdag 13 juni 2018 @ 11:52:13 #58
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_179761456
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 23:16 schreef Harvest89 het volgende:
Is het een keer geen Afrikaans of Arabisch tuig, dan is het wel weer Balkan tuig.

Maar vooral zo doorgaan Duitsland. Diversiteit moet en zal er zijn. :r
Ik heb toch een bepaald vermoeden. Wikipedia zegt:

De islam arriveerde in de veertiende eeuw dankzij de Ottomaanse overheersing. Bulgarije heeft tegenwoordig één van de grootste moslimpopulaties van Europa. In de volkstelling van 2011 verklaarde 10,1% van de bevolking moslim te zijn. De meeste moslims behoren tot de Turkse minderheid, maar er bestaat ook een grote gemeenschap van geïslamiseerde Bulgaren (de zogenaamde 'Pomaken') en Roma. In twee oblasten vormen moslims zelfs een meerderheid: Kardzjali (76,2%) en Razgrad (50,6%). Er woont tevens ook een grote islamitsche minderheid in de oblasten Smoljan (39,7%), Targovisjte (38,1%), Silistra (37,7%) en Sjoemen (33,9%). Er zijn vier gemeenten waar moslims meer dan 90% van de bevolking uitmaken: Tsjernootsjene, Venets, Ardino en Kaolinovo.
Non possumus non loqui
  woensdag 13 juni 2018 @ 12:01:30 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179761563
10,1% mensuh!
Open je ogen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_179761649
Alle Bulgarijnse mensen terug naar Bulgaristan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 13 juni 2018 @ 12:10:28 #61
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179761714
quote:
18s.gif Op woensdag 13 juni 2018 12:01 schreef Copycat het volgende:
10,1% mensuh!
Open je ogen.
Zware moslims ook ja. Allemaal bier drinken, niemand die vast of vijf keer per dag bid. Feiten benoemen dit dat :D

KIJK EENS WAT EEN EXTREMISTEN!!!!!

Черноочене, gemeente waar bijna 100% moslim is. En als ik iets op Fok! heb geleerd is dat er met bijna 100% schijnbaar totale chaos, sharia en weet ik veel wat nog meer is :D

Geen alcohol schenken :r Boerka's in niqaabs :r Vrouwen niet mogen aanraken :r

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179761966
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 07:43 schreef Mortaxx het volgende:
Merkel heeft bloed aan haar handen.
Inderdaad. Ik herinner me de ophef over een cartoon waarin dit werd uitgebeeld, maar het is volledig juist. Met haar "Wir schaffen das" heeft Merkel de Duitse grenzen wagenwijd open gegooid. Ze heeft daarmee de bevolking van Duitsland moedwillig blootgesteld aan grote veiligheidsrisico's.

De massale aanranding van vrouwen tijdens Nieuwjaarsnacht in Keulen, de aanslag op de kerstmarkt in Berlijn en grote aantallen steekpartijen en andere vormen van geweldpleging door migranten zijn daar de getuigen van.

Het zal je kind maar zijn die door acht van dit soort "jongeren" wordt misbruikt. Zo'n meisje is voor haar leven getekend. En laat het maar aan de rechters over om ervoor te zorgen dat de daders wegkomen met lage strafjes. Ze waren immers nog "kind", dus zielig en eigenlijk vooral slachtoffer... Evenmin zal dit tuig uit Duitsland worden weggestuurd.
pi_179762034
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juni 2018 08:45 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Oh de aanvraag was geweigerd. Dat maakt alles goed!

Daarnaast zeg ik nergens dat het om vluchtelingen gaat. Het gaat om migranten uit een ver buitenland die hun barbaarse cultuur en gewoontes meenemen en de inheemse bevolking terroriseren
Het gaat om de koppeling met Merkel. Was dat te moeilijk voor je?
pi_179762059
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 08:46 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Wow heb je onder een steen geleefd ofzo.
Behalve de vele 'incidenten' met 'asielzoekers' is Merkel ook enorm voorstander van de EU en dus de open grenzen.
Daar staat ze bepaald niet alleen in. En die afspraken zijn van voor haar tijd.

Dus dat is een extreem zwakke link, zeker in verhouding tot ‘bloed aan haar handen’.
pi_179762068
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 09:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Of hij wel of geen asiel gekregen heeft is toch irrelevant? Hij is op uitnodiging van Merkel gekomen.
Kennelijk niet.
pi_179762087
quote:
15s.gif Op woensdag 13 juni 2018 09:51 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Nee hoor. Het komt alleen minder vaak voor.
As we speak zijn er Nederlanders die in het buitenland minderjarigen aan het stuktrekken zijn.

Doe niet zo naïef!
pi_179762495
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 10:06 schreef Dven het volgende:

[..]

Nee hoor, het wordt doodgezwegen. Mooi voorbeeld is de (autochtone) Nederlander die hier in Bulgarije iemand met een mes in de keel stak. Geen enkel medium heeft er iets mee gedaan.

Wanneer een immigrant dit doet staat de media er vol mee.
Jeetje, is het daar waar jij woont dus regelmatig raak met nederlanders daar die zich misdragen....
Fak man. -O-
Had ik niet verwacht, aangezien ze daar een minderheid vormen... En dan toch nog gemiddeld veel vaker met de pliesie in contact komen dan de bulgaar... Je zou haast gaan denken dat de bulgaren een beetje klaar zijn met die nederlanders daar....

Maar open er even een topic over! ^O^
Dan kan ik daar weer continu en alleen maar gaan zitten zeggen dat niet alle nederlanders zo zijn, ondanks dus dat ze daar verhoudingsgewijs veel vaker crimineel gedrag vertonen dan de niet-nederlanders daar (blijkbaar?). En dat het vast en zeker komt door dat Bulgaren zeker weten ook zo intolerant enz. zijn als nederlander hier dat zijn.

En even een topic over dat dit alles verzwegen word. Toppie! ^O^

quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 12:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

As we speak zijn er Nederlanders die in het buitenland minderjarigen aan het stuktrekken zijn.
Doe niet zo naïef!
Dit komt voor ja. Schande, die dienen keihard aan gepakt te worden. Iedereen die met kinderen dingen doen die niet voor kinderen bestemt zijn, for that matter. Kindhuwelijken enzo ook :{w

Graag nu een bron van jou, waaruit blijkt dat nederlanders in de minderheid elders de rol van negatieve relatieve oververtegenwoordiging spelen, zoals allochtonen dat hier doen. Als je dan toch bezig bent, doe even een linkje erbij waarin nederlanders met immigratie roots hier zich uitspreken over criminelen met diezelfde roots hier, zoals ik hierboven. :Y

Ipv het eeuwige slachtoffergejank. :N

En het eeuwige ''het is allemaal de schuld van de kaaskoppen, die allemaal intolerante racisten enz zijn''. :N
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_179763228
quote:
15s.gif Op woensdag 13 juni 2018 13:01 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Jeetje, is het daar waar jij woont dus regelmatig raak met nederlanders daar die zich misdragen....
Fak man. -O-
Had ik niet verwacht, aangezien ze daar een minderheid vormen... En dan toch nog gemiddeld veel vaker met de pliesie in contact komen dan de bulgaar... Je zou haast gaan denken dat de bulgaren een beetje klaar zijn met die nederlanders daar....

Maar open er even een topic over! ^O^
Dan kan ik daar weer continu en alleen maar gaan zitten zeggen dat niet alle nederlanders zo zijn, ondanks dus dat ze daar verhoudingsgewijs veel vaker crimineel gedrag vertonen dan de niet-nederlanders daar (blijkbaar?). En dat het vast en zeker komt door dat Bulgaren zeker weten ook zo intolerant enz. zijn als nederlander hier dat zijn.

En even een topic over dat dit alles verzwegen word. Toppie! ^O^

[..]

Dit komt voor ja. Schande, die dienen keihard aan gepakt te worden. Iedereen die met kinderen dingen doen die niet voor kinderen bestemt zijn, for that matter. Kindhuwelijken enzo ook :{w

Graag nu een bron van jou, waaruit blijkt dat nederlanders in de minderheid elders de rol van negatieve relatieve oververtegenwoordiging spelen, zoals allochtonen dat hier doen. Als je dan toch bezig bent, doe even een linkje erbij waarin nederlanders met immigratie roots hier zich uitspreken over criminelen met diezelfde roots hier, zoals ik hierboven. :Y

Ipv het eeuwige slachtoffergejank. :N

En het eeuwige ''het is allemaal de schuld van de kaaskoppen, die allemaal intolerante racisten enz zijn''. :N
Wie is er nu hier aan het slachtofferjanken?

En verder interesseert het mij werkelijk geen reet hoeveel Nederlanders zich in het buitenland misdragen. Het interesseert mij zelfs niet eens hoeveel Nederlanders dat hier doen.
  donderdag 14 juni 2018 @ 16:29:25 #69
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_179785307
Ik hoor maar bar weinig over ge-emigreerde Nederlanders, blanke Nederlanders, Jan en Piet Nederlanders, die met een groepje een meisje verkrachten in het land waar ze nu wonen.

Dit zijn zo goed als altijd mensen uit dezelfde landen. Daar is niet racistisch aan maar dat is gewoon de realiteit.

En als iemand vindt dat het niet zo is, kom dan maar met bronnen of nieuwsberichten waarin groepjes ge-emigreerde Nederlanders in andere landen meisjes verkrachten.
  donderdag 14 juni 2018 @ 16:44:45 #70
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_179785737
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:29 schreef SugeLucky het volgende:
Ik hoor maar bar weinig over ge-emigreerde Nederlanders, blanke Nederlanders, Jan en Piet Nederlanders, die met een groepje een meisje verkrachten in het land waar ze nu wonen.

Dit zijn zo goed als altijd mensen uit dezelfde landen. Daar is niet racistisch aan maar dat is gewoon de realiteit.

En als iemand vindt dat het niet zo is, kom dan maar met bronnen of nieuwsberichten waarin groepjes ge-emigreerde Nederlanders in andere landen meisjes verkrachten.
Wat Nederlanders in Thailand doen met kinderprostitutie is even erg.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_179785950
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 13:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wie is er nu hier aan het slachtofferjanken?
Nogmaals; ik godverdomme. En terecht.
quote:
En verder interesseert het mij werkelijk geen reet hoeveel Nederlanders zich in het buitenland misdragen. Het interesseert mij zelfs niet eens hoeveel Nederlanders dat hier doen.
Mij wel. bla bla

Geen zin om nogmaals te tikken, wat om onverklaarbare redenen is weg gehaald. :') manmanman
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  donderdag 14 juni 2018 @ 20:47:40 #72
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_179791400
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:44 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Wat Nederlanders in Thailand doen met kinderprostitutie is even erg.
Goh wat een open deur. Kon je echt niets beters verzinnen?
Dat zijn niet alleen Nederlanders, dat zijn idioten van over de hele wereld.

Daarnaast heb ik het, net zoals in het bericht in de OP, over mensen (lees, groepen) die in een ander land zijn gaan wonen. Niet over 'vakantie-gangers'.
  donderdag 14 juni 2018 @ 21:40:57 #73
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_179792549
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 20:47 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Goh wat een open deur. Kon je echt niets beters verzinnen?
Dat zijn niet alleen Nederlanders, dat zijn idioten van over de hele wereld.

Daarnaast heb ik het, net zoals in het bericht in de OP, over mensen (lees, groepen) die in een ander land zijn gaan wonen. Niet over 'vakantie-gangers'.
Jij bent het zo aan het af bakenen dat het exact in jouw wereldbeeld past. Als het mannen zijn die uit moslim landen komen en in europa wonen en zich hier misdragen dan zijn het alleen maar moslim mannen die uit moslim landen komen die in europa wonen slecht. Westerse mannen die slechte dingen doen zijn niet slecht, want ze zijn niet moslims die uit moslim landen komen en in europa wonen.

Er zijn trouwens genoeg Nederlanders die in thailand wonen en bijdragen aan kinderprostitutie.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_179793733
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 20:47 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Goh wat een open deur. Kon je echt niets beters verzinnen?
Dat zijn niet alleen Nederlanders, dat zijn idioten van over de hele wereld.

Daarnaast heb ik het, net zoals in het bericht in de OP, over mensen (lees, groepen) die in een ander land zijn gaan wonen. Niet over 'vakantie-gangers'.
Er zijn ook wel wat pedo's die verhuisd zijn naar Thailand hoor.
pi_179793885
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 12:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik herinner me de ophef over een cartoon waarin dit werd uitgebeeld, maar het is volledig juist. Met haar "Wir schaffen das" heeft Merkel de Duitse grenzen wagenwijd open gegooid. Ze heeft daarmee de bevolking van Duitsland moedwillig blootgesteld aan grote veiligheidsrisico's.
Merkel besluit dat niet in haar eentje. Achter Merkel staan o.a. talloze bedrijven die onzichtbaar blijven maar al langer bezig zijn om het belang van immigratie te benadrukken.

Verder heb je natuurlijk allerlei elementen die in die besluitvorming een rol spelen en de werkelijkheid is veel complexer dan dat, maar dat negeer je gemakshalve maar zodat je kunt roepen dat Merkel bloed aan haar handen heeft.

Het is hilarisch en sneu tegelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')