abonnement Unibet Coolblue
pi_179754198
Amina (29) en Mark (43) houden hun relatie al vier jaar geheim. Zij komt uit een religieus Marokkaans gezin, zijn familie stemt veelal PVV.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: AD.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2018 22:19:57 ]
pi_179754227
Ik vond dit zojuist op een besloten Faceboek groep. Ik schrik van alle smerige reacties van -vooral- Marokkaanse mannen ( logisch, het is een Marokkanen bijeen groep). Walgelijk. Vooral de hypocrisie.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 22:21:40 #3
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179754243
Maar zelf wou je toch ook perse met een Marokkaanse man trouwen?
pi_179754256
hoerrrrrrr
pi_179754261
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar zelf wou je toch ook perse met een Marokkaanse man trouwen?
Dat is een eigen keus en niet gedwongen. Daar gaat het ook niet om. Waar het mij om gaat is dat zo een meisje op de Facebook groep helemaal door het slijk gehaald wordt door Marokkaanse mannen.
pi_179754266
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:22 schreef Triggershot het volgende:
hoerrrrrrr
Dit ja, pak slaag en in een Burka stoppen, snel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179754272
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:22 schreef Triggershot het volgende:
hoerrrrrrr
Ondertussen al die Marokkaanse mannen met niet-moslima's en sommigen gaan zelfs in de ramadan met hun ongelovige vriendin op vakantie, maar hey waar zijn die Marokkaanse mannen dan ineens?
pi_179754277
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar zelf wou je toch ook perse met een Marokkaanse man trouwen?
Haar eigen keuze.
Dan mag ze toch nog steeds willen / hopen dat iedereen haar eigen keuze mag maken?
  dinsdag 12 juni 2018 @ 22:23:21 #9
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179754280
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:22 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dat is een eigen keus en niet gedwongen. Daar gaat het ook niet om. Waar het mij om gaat is dat zo een meisje op de Facebook groep helemaal door het slijk gehaald wordt door Marokkaanse mannen.
Tja, wij zien de reacties niet he...
  dinsdag 12 juni 2018 @ 22:23:34 #10
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_179754286
Toch triest dat mensen geleefd worden door de 'familie' en 'vrienden' om hen heen. Maakt dus blijkbaar ook niet uit welke achtergrond je hebt; het komt overal voor...
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  Moderator dinsdag 12 juni 2018 @ 22:23:38 #11
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_179754291
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Haar eigen keuze.
Dan mag ze toch nog steeds willen / hopen dat iedereen haar eigen keuze mag maken?
Of ook vooral de keus van haar ouders?
pi_179754294
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Tja, wij zien de reacties niet he...
Wacht, ga even prinstscreens maken.
pi_179754299
Facebook :')
pi_179754304
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit ja, pak slaag en in een Burka stoppen, snel.
Je bent nog vrij liberaal jij moet ik je zeggen.
pi_179754321
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:23 schreef goed_volk het volgende:
Toch triest dat mensen geleefd worden door de 'familie' en 'vrienden' om hen heen. Maakt dus blijkbaar ook niet uit welke achtergrond je hebt; het komt overal voor...
Klopt. Maar die hypocrisie is zoo stuitend. Walgelijk.
pi_179754326
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:23 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ondertussen al die Marokkaanse mannen met niet-moslima's en sommigen gaan zelfs in de ramadan met hun ongelovige vriendin op vakantie, maar hey waar zijn die Marokkaanse mannen dan ineens?
Dat wordt te confronterend. Het is nu aftellen wanneer jij met jouw mening voor hoerrrrr uitgemaakt wordt op FB :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2018 22:25:04 ]
pi_179754337
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je bent nog vrij liberaal jij moet ik je zeggen.
Ik heb niet gezegd welke vrijheden ze krijgt in die Burka hè. Dat mogen we best tot een minimum beperken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179754368
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:23 schreef Momo... het volgende:

[..]

Of ook vooral de keus van haar ouders?
Geen idee, mag ze zelf antwoorden. Maar ik zie geen probleem met dat je zelf uitsluitend een partner wilt hebben van volk X en dat je de ander een partner van eigen keuze gunt.
pi_179754382
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat wordt te confronterend. Het is nu aftellen wanneer jij met jouw mening voor hoerrrrr uitgemaakt wordt op FB :7
Hahaha, heb niks gezegd, want die mannen zijn toch te achterlijk voor woorden.
pi_179754391
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:22 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dat is een eigen keus en niet gedwongen. Daar gaat het ook niet om. Waar het mij om gaat is dat zo een meisje op de Facebook groep helemaal door het slijk gehaald wordt door Marokkaanse mannen.
Tja Nederlanders kunnen racistisch zijn als ze aangeven dat ze niet willen dat hun kind met een Marokkaan(se) thuiskomt maar zo ook Marokaanse medelanders. Het komt helaas voor in beide kringen, en zo ook bij andere bevolkingsgroepen. Helaas blijven mensen bekrompen in hun gedachtegang, misschien als er wat generaties overheen gaan dat ze er anders tegenaan kijken. Hopelijk kiest die meid voor zichzelf, uiteindelijk is het toch haar leven en geluk.
pi_179754404
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd welke vrijheden ze krijgt in die Burka hè. Dat mogen we best tot een minimum beperken.
Al dan wel een minimum, maar alsnog vrijheden gunnen ja? Softie.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 22:26:51 #22
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_179754408
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:24 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Klopt. Maar die hypocrisie is zoo stuitend. Walgelijk.
Zeker. Ik heb het idee dat het te maken heeft met een vorm van identiteitscrisis. In het 'oude' land gelden andere normen en waarden dan in 'nieuwe' land. Twee verschillende culturen en waar horen zij bij? In het 'oude' land worden ze uitgekotst omdat ze te liberaal zijn, in het 'nieuwe' land omdat niemand ze vertrouwd...
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_179754446
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:26 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Tja Nederlanders kunnen racistisch zijn als ze aangeven dat ze niet willen dat hun kind met een Marokkaan(se) thuiskomt maar zo ook Marokaanse medelanders. Het komt helaas voor in beide kringen, en zo ook bij andere bevolkingsgroepen. Helaas blijven mensen bekrompen in hun gedachtegang, misschien als er wat generaties overeen gaan dat ze er anders tegenaan kijken. Hopelijk kiest die meid voor zichzelf, uiteindelijk is het toch haar leven en geluk.
Het komt overal voor, maar dit gaat meer om achterlijke mannen die wel wijzen naar de vrouwen, maar hun mede Marokkaanse mannen niet op de vingers wijzen. Hoe krom?
pi_179754461
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:26 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hahaha, heb niks gezegd, want die mannen zijn toch te achterlijk voor woorden.
Eigenlijk hetzelfde in zekere zin. Jij durft vanwege de reacties niet dat in een Marokkaanse omgeving te benoemen, zij durft niet uit te komen voor haar partnerkeuze in haar Marokkaanse kring vanwege de angst voor reacties. Niet helemaal vergelijkbaar, maar toch.
pi_179754485
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:26 schreef goed_volk het volgende:

[..]

Zeker. Ik heb het idee dat het te maken heeft met een vorm van identiteitscrisis. In het 'oude' land gelden andere normen en waarden dan in 'nieuwe' land. Twee verschillende culturen en waar horen zij bij? In het 'oude' land worden ze uitgekotst omdat ze te liberaal zijn, in het 'nieuwe' land omdat niemand ze vertrouwd...
Als dat zo zou zijn dan zouden ze dus ook met hun vingers moeten wijzen naar al die Marokkaanse mannen die met Nederlandse vrouwen gaan. Dat gebeurt echter niet, dus ik dat dit weinig te maken heeft met een identiteitscrisis, maar gewoon met een verknipte geest.
pi_179754528
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Eigenlijk hetzelfde in zekere zin. Jij durft vanwege de reacties niet dat in een Marokkaanse omgeving te benoemen, zij durft niet uit te komen voor haar partnerkeuze in haar Marokkaanse kring vanwege de angst voor reacties. Niet helemaal vergelijkbaar, maar toch.
Trigger, je kent me niet. Als er iemand in de familie is die zich uitspreekt over deze zaken ben ik het wel. In het echt, in de familie en soms met ruzie als gevolg want ik denk zo raar... ik ga geen moeite steken in achterlijke Marokkaanse mannen die op Facebook hypocriet gedrag vertonen.
pi_179754565
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:30 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Trigger, je kent me niet. Als er iemand in de familie is die zich uitspreekt over deze zaken ben ik het wel. In het echt, in de familie en soms met ruzie als gevolg want ik denk zo raar... ik ga geen moeite steken in achterlijke Marokkaanse mannen die op Facebook hypocriet gedrag vertonen.
Misschien ken jij jezelf niet.
pi_179754588


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2018 22:32:23 ]
pi_179754593
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:27 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Het komt overal voor, maar dit gaat meer om achterlijke mannen die wel wijzen naar de vrouwen, maar hun mede Marokkaanse mannen niet op de vingers wijzen. Hoe krom?
Ik ga ze niet verdedigen maar in veel Nederlandse gezinnen is het niet anders. Dochters worden meer beschermd, mijn vader en ik hadden meer moeite als mijn zusje met een jongen thuiskwam dan dat zij problemen hadden als ik met een meid thuis kwam. Marokkaanse mannen vinden Nederlandse mannen misschien niet geschikt en gooi daar dan een tintje racisme overheen en je krijgt zulke radicale reacties. Dat veranderd ook niet snel in mijn ogen, misschien pas zodra vrouwen in die cultuur ook een vorm van feminisering meemaken en beseffen dat hun leven van hunzelf is en niet van hun familie. Moeilijke situatie, heb een vriendin in een soortgelijke situatie en zelf al eens verliefd geweest op een Marokkaanse en dat werd ook niet gewaardeerd door de familie.
pi_179754622
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Al dan wel een minimum, maar alsnog vrijheden gunnen ja? Softie.
Niks mis met bepaalde vrijheden zoals: voor mij koken en andere zaken waar ik genot uit haal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179754628
Als de mocro in kwestie toch een hoerrrr moet zijn gun ik het de Nederlandse linkse multicultiknuffelende hippie meer dan de anti-Islamitische-Marokkaanse PVV-kliek. Ik ben woedend. :(
pi_179754657
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niks mis met bepaalde vrijheden zoals: voor mij koken en andere zaken waar ik genot uit haal.
Jij moet nog veel leren. Je zou echt zuigen in vrouwenonderdrukking ben ik bang mijn waarde. Dat zijn geen vrijheden, dat zijn verplichtingen.
pi_179754673
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:27 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Het komt overal voor, maar dit gaat meer om achterlijke mannen die wel wijzen naar de vrouwen, maar hun mede Marokkaanse mannen niet op de vingers wijzen. Hoe krom?
Ja maar vrouwen hebben daar een clubje voor "feminisme" maar die beschermen clubjes die zij zielig vinden en Moslims vinden ze zielig dus.... Dan gaan ze natuurlijk niks betekenen qua kritiek op vreemde gewoontes.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179754679
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik ga ze niet verdedigen maar in veel Nederlandse gezinnen is het niet anders. Dochters worden meer beschermd, mijn vader en ik hadden meer moeite als mijn zusje met een jongen thuiskwam dan dat zij problemen hadden als ik met een meid thuis kwam. Marokkaanse mannen vinden Nederlandse mannen misschien niet geschikt en gooi daar dan een tintje racisme overheen en je krijgt zulke radicale reacties. Dat veranderd ook niet snel in mijn ogen, misschien pas zodra vrouwen in die cultuur ook een vorm van feminisering meemaken en beseffen dat hun leven van hunzelf is en niet van hun familie. Moeilijke situatie, heb een vriendin in een soortgelijke situatie en zelf al eens verliefd geweest op een Marokkaanse en dat werd ook niet gewaardeerd door de familie.
Problemen mee hebben is één ding, maar dat is niet te vergelijken met het helemaal geheim houden omdat ze anders kans loopt op verstoting. Ondertussen neuken de Marokkaanse mannen erop los met niet-islamitische vrouwen en doen alles wat God verboden heeft zonder dat de ouders hier dreigen met verstoting.
pi_179754701
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij moet nog veel leren. Je zou echt zuigen in vrouwenonderdrukking ben ik bang mijn waarde. Dat zijn geen vrijheden, dat zijn verplichtingen.
Hmm, mja nu je het zegt, je hebt mij op nieuwe ideeën gebracht, dankjewel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179754725
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hmm, mja nu je het zegt, je hebt mij op nieuwe ideeën gebracht, dankjewel.
We moeten elkaar blijven stimuleren broeder.
pi_179754806
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:35 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Problemen mee hebben is één ding, maar dat is niet te vergelijken met het helemaal geheim houden omdat ze anders kans loopt op verstoting. Ondertussen neuken de Marokkaanse mannen erop los met niet-islamitische vrouwen en doen alles wat God verboden heeft zonder dat de ouders hier dreigen met verstoting.
Maar dat is toch juist cultuur? Dergelijke verschillen zouden we toch moeten omarmen en vooral geen waardeoordeel moeten toekennen?

Wat is er mis Maghrebijnse? Je lijkt in conflict met jezelf.
pi_179754856
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:40 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Maar dat is toch juist cultuur? Dergelijke verschillen zouden we toch moeten omarmen en vooral geen waardeoordeel moeten toekennen?

Wat is er mis Maghrebijnse? Je lijkt in conflict met jezelf.
Tjah, dat krijg je als vrouwen zo liberaal worden als haar, dan gaan ze voor zichzelf denken.
Ik als goede heer zou haar daar graag van verlossen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179754920
Deze TS is racistisch :r
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_179754942
Nu nog Amalia met een moslim. O+
pi_179754957
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:35 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Problemen mee hebben is één ding, maar dat is niet te vergelijken met het helemaal geheim houden omdat ze anders kans loopt op verstoting. Ondertussen neuken de Marokkaanse mannen erop los met niet-islamitische vrouwen en doen alles wat God verboden heeft zonder dat de ouders hier dreigen met verstoting.
Dat komt idd wel vaker voor in die cultuur. Het probleem ligt dan toch veelal aan de ouders die hun zonen opvoeden met zulke radicale gedachtegang, maar die ouders zijn ook ooit zo opgevoed. Ondanks de vele kritiek die ik heb op de islam heb ik oprecht te doen met de positie van de vrouw in de islam. Ik ga ze niet allemaal over één kam scheren omdat ook ik weet dat het niet overal zo gaat, maar dit hoor je helaas toch wel vaker.
pi_179755084
Ze is 29. Zijn haar ouders niet gewoon blij dat ze ein-de-lijk een vent gevonden heeft?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 22:56:15 #43
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_179755221
Raar dat je dat verbaast. Jij kent meer Marokkaanse mannen dan ik vermoedelijk en mij verbaast het niets.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 23:25:30 #44
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_179755979
Dat zij dit naar buiten brengen is waarschijnlijk omdat ze aan kinderen willen beginnen en veder willen gaan met opbouwen van hun leven/gezin.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_179756109
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:50 schreef Jordy-B het volgende:
Ze is 29. Zijn haar ouders niet gewoon blij dat ze ein-de-lijk een vent gevonden heeft?
Nee. Als het een beetje een knappe en gestudeerde dame is dan hoeven haar ouders echt niet blij te zijn hierom.... dan ligt ze goed op de markt, ook al is ze 29.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2018 23:31:23 ]
pi_179756271
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:56 schreef PiyeReloaded het volgende:
Raar dat je dat verbaast. Jij kent meer Marokkaanse mannen dan ik vermoedelijk en mij verbaast het niets.
Klopt.
pi_179756318
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:23 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ondertussen al die Marokkaanse mannen met niet-moslima's en sommigen gaan zelfs in de ramadan met hun ongelovige vriendin op vakantie, maar hey waar zijn die Marokkaanse mannen dan ineens?
Kun je mooi je harem aanleggen.
pi_179758351
Lekker man, Marokkaanse vrouwen met grote bil. Ik geef Markie groot gelijk. Amina ook trouwens.
pi_179758431
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:44 schreef oranjevogel1 het volgende:
Deze TS is racistisch :r
Hoeozo racistisch? Ik heb nergens een mening gegeven over Amina en Mark en vind da ze vooral moeten dat wat ze het fijnst vinden. Ikzelf zou mezelf nooit in een zo een situatie als Amina zetten omdat ik anders ben en veel waarde hecht aan Marokkaanse tradities en cultuur, maar heb respect voor een dame die wel voor een Nederlander gaat. Vind de dubbele moralen die door Marokkanen gehanteerd worden misselijkmakend. Ik vind het misselijkmakend hoe religie ingezet wordt als wapen, maar als je die Marokkaanse mannen dan wijst op al die Marokkaanse mannen met hun Nederlandse vriendinnen wat ook haram is, is religie ineens geen wapen meer.
pi_179758450
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:40 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Maar dat is toch juist cultuur? Dergelijke verschillen zouden we toch moeten omarmen en vooral geen waardeoordeel moeten toekennen?

Wat is er mis Maghrebijnse? Je lijkt in conflict met jezelf.
Vrouw van hoer uitmaken is geen cultuur. Is nooit ons cultuur geweest, of denk je soms dat mijn voorvaders überhaupt het woord hoer in de mond namen? Toen was er sprake van respect en netheid. Denkend dat het cultuur is omdat sommige Marokkaanse snotneuzen ons cultuur hebben gekaapt.
  woensdag 13 juni 2018 @ 08:24:50 #51
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_179758520
Dit soort nieuwe relaties zijn juist belangrijk om dat enge middeleeuwse denken langzaam aan achter ons te laten.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_179758535
Ajouad heeft in Kaaskop of Mocro ook twee afleveringen over gemengde relaties gehad en daar vond ik die angsten ook al zo raar om te zien. Je wil als ouder toch voornamelijk je kind gelukkig zien? Hoe moeilijk is het dan om je religieuze of politieke bril af te zetten...
pi_179758560
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 08:26 schreef Stranger het volgende:
Ajouad heeft in Kaaskop of Mocro ook twee afleveringen over gemengde relaties gehad en daar vond ik die angsten ook al zo raar om te zien. Je wil als ouder toch voornamelijk je kind gelukkig zien? Hoe moeilijk is het dan om je religieuze of politieke bril af te zetten...
Het is vooral raar om te zien dat die angsten er ineens niet zijn als het om een zoon gaat.
pi_179758589
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 08:29 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Het is vooral raar om te zien dat die angsten er ineens niet zijn als het om een zoon gaat.
In de eerste aflevering praat Ajouad met zijn vader over het feit dat hij terwijl hij opgroeide niet het idee had dat hij met een niet-moslim thuis mocht komen en hij daar niet over durfde te beginnen met zijn vader. Misschien bestaan die angsten nog steeds maar is dat een taboe dat al wel langzaam doorbroken wordt.
  woensdag 13 juni 2018 @ 08:41:51 #55
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_179758639
Als mijn familie zo zou reageren zou ik echt denken: Fuck die familie, het is mijn leven. Je kan het accepteren of je kan uit mijn leven verdwijnen.
En ik snap dat de familieband belangrijk is in dat soort kringen maar het is belangrijk om een statement te maken tegen dit soort waanzin.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 13 juni 2018 @ 09:02:50 #56
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_179758840
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 08:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik vind het misselijkmakend hoe religie ingezet wordt als wapen
pi_179759012
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 08:41 schreef Metro2005 het volgende:
Als mijn familie zo zou reageren zou ik echt denken: Fuck die familie, het is mijn leven. Je kan het accepteren of je kan uit mijn leven verdwijnen.
En ik snap dat de familieband belangrijk is in dat soort kringen maar het is belangrijk om een statement te maken tegen dit soort waanzin.
Blijkbaar is het toch moeilijker dan je denkt.
pi_179759063
Triest.
  woensdag 13 juni 2018 @ 09:21:11 #59
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_179759084
Elke religie die niet als wapen wordt ingezet is geen lang leven beschoren. Dat is dan ook waarom de abramitische religies zoveel andere hebben verdrongen. Niet omdat ze dichter bij de waarheid zitten, maar omdat hun spreidingsdrang en hun vermogen om grote groepen mensen te verbinden en op te zetten tegen anderen de tand des tijds beter doorstaan heeft.

Daarom is de islam ook een bedreiging voor de integratie. Voor integreren moet je naar elkaar toe groeien en af en toe water bij de wijn doen. De islam noopt mensen echter om bij elkaar te klitten en aan eigen tradities vast te houden, een neiging die mensen sowieso hebben, maar met goddelijke verantwoording is de argumentatie sterker. Geldt ook voor het christendom en jodendom trouwens.
pi_179759103
Het zit diep he TS?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  woensdag 13 juni 2018 @ 09:27:36 #61
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_179759161
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 09:17 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Blijkbaar is het toch moeilijker dan je denkt.
Dat is dan de afweging. Kies je voor je geluk voor de rest van je leven of blijf je tegen die verzuurde kutkoppen aankijken die je niks gunnen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_179760502
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 23:31 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee. Als het een beetje een knappe en gestudeerde dame is dan hoeven haar ouders echt niet blij te zijn hierom.... dan ligt ze goed op de markt, ook al is ze 29.
Dat is niet de strekking van wat je me vertelde in GC / Wanneer boot gemist?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179770602
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 08:11 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hoeozo racistisch?
Omdat jij racistische uitspraken over marokkanen doet en geen oogpunt hebt voor hun problemen met betrekking tot integratie als minderheid, gecreeerd door de witte mensen die niet bereid zijn zich aan te passen,
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_179771781
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar zelf wou je toch ook perse met een Marokkaanse man trouwen?
En een goeie dat ze gevonden heeft! :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179771864
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 21:02 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Omdat jij racistische uitspraken over marokkanen doet en geen oogpunt hebt voor hun problemen met betrekking tot integratie als minderheid, gecreeerd door de witte mensen die niet bereid zijn zich aan te passen,
Wut? -O-

_O-
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179776342
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 08:26 schreef Stranger het volgende:
Ajouad heeft in Kaaskop of Mocro ook twee afleveringen over gemengde relaties gehad en daar vond ik die angsten ook al zo raar om te zien. Je wil als ouder toch voornamelijk je kind gelukkig zien? Hoe moeilijk is het dan om je religieuze of politieke bril af te zetten...
ajouad is een sukkeltje
pi_179776373
zolang ze geen Moslima is moet ze lekker doen waar ze zin in heeft
pi_179776405
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:24 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Klopt. Maar die hypocrisie is zoo stuitend. Walgelijk.
Reality is a bitch.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 juni 2018 @ 01:27:47 #69
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179776422
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 01:14 schreef PSVCL het volgende:
zolang ze geen Moslima is moet ze lekker doen waar ze zin in heeft
Zou het niet mooi zijn als ze Moslima mag zijn en tegelijkertijd een eigen partner mag kiezen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_179776430
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Zou het niet mooi zijn als ze Moslima mag zijn en tegelijkertijd een eigen partner mag kiezen.
Dan probeert ze de boel te manipuleren aangezien dat niet samen gaat met een Moslim(a) zijn.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 juni 2018 @ 01:47:03 #71
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179776510
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juni 2018 01:30 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dan probeert ze de boel te manipuleren aangezien dat niet samen gaat met een Moslim(a) zijn.
Zou ze mogen geloven waarin moslims geloven en toch haar eigen levenstijl erop mogen nahouden zo als bijvoorbeeld sommige christenen geloven maar niet meer naar de kerk gaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_179776533
Marokkaanse meiden zijn over het algemeen een stuk verder ontwikkeld dan de Marokkaanse jongens. Waarschijnlijk omdat die meiden vanuit huis wel een fatsoenlijke opvoeding mee hebben gekregen in tegenstelling tot die schoffies die hele dag op straat rondlopen.
pi_179776545
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 01:47 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Zou ze mogen geloven waarin moslims geloven en toch haar eigen levenstijl erop mogen nahouden zo als bijvoorbeeld sommige christenen geloven maar niet meer naar de kerk gaan.
Natuurlijk het is niet zo dat ze moeten worden onthoofd ofzo ,, ze pleegt een grote zonde en houdt zichzelf alleen maar voor de gek.

quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 01:55 schreef Gehrman het volgende:
Marokkaanse meiden zijn over het algemeen een stuk verder ontwikkeld dan de Marokkaanse jongens. Waarschijnlijk omdat die meiden vanuit huis wel een fatsoenlijke opvoeding mee hebben gekregen in tegenstelling tot die schoffies die hele dag op straat rondlopen.
want alle Marokkaanse jongeren hangen op straat :')
pi_179776571
Marokkaanse mannen zijn onzekere respectloze nietsnutten.

„Van alle jongens van Marokkaanse herkomst is 65 procent tussen zijn twaalfde en drieëntwintigste levensjaar weleens aangehouden”, staat in het SCP-rapport."
pi_179776579
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 02:11 schreef dexamfetamine het volgende:
Marokkaanse mannen zijn onzekere respectloze nietsnutten.

„Van alle jongens van Marokkaanse herkomst is 65 procent tussen zijn twaalfde en drieëntwintigste levensjaar weleens aangehouden”, staat in het SCP-rapport."
heeft ook met vooroordelen van de politie te maken,handelen vaak uit racistisch motief (is bewezen )

Na hun 23 worden ze gelukkig serieuzer .
pi_179776581
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 02:11 schreef dexamfetamine het volgende:
Marokkaanse mannen zijn onzekere respectloze nietsnutten.

„Van alle jongens van Marokkaanse herkomst is 65 procent tussen zijn twaalfde en drieëntwintigste levensjaar weleens aangehouden”, staat in het SCP-rapport."
de andere 23% is ermee weggekomen.

Marokkaanse mannen heb je helemaal niks aan
pi_179776619
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 02:14 schreef totalvamp het volgende:

[..]

de andere 23% is ermee weggekomen.

Marokkaanse mannen heb je helemaal niks aan
Dat geldt ook voor Afrikaanse mannen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_179776628
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 02:14 schreef totalvamp het volgende:

[..]

de andere 23% is ermee weggekomen.

Marokkaanse mannen heb je helemaal niks aan
wat bedoel je met je hebt er helemaal niks aan?
alsof ze jou iets verschuldigd zijn :')
pi_179776708
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 02:41 schreef PSVCL het volgende:

[..]

wat bedoel je met je hebt er helemaal niks aan?
alsof ze jou iets verschuldigd zijn :')
dat ze alleen maar ellende veroorzaken
pi_179776716
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 02:13 schreef PSVCL het volgende:

[..]

heeft ook met vooroordelen van de politie te maken,handelen vaak uit racistisch motief (is bewezen )

Na hun 23 worden ze gelukkig serieuzer .
:')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_179778877
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 02:13 schreef PSVCL het volgende:

[..]

heeft ook met vooroordelen van de politie te maken,handelen vaak uit racistisch motief (is bewezen )

Na hun 23 worden ze gelukkig serieuzer .
Hoe vaak ben jij al aangehouden?
pi_179779011
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 02:14 schreef totalvamp het volgende:

[..]

de andere 23% is ermee weggekomen.
100-65=23????????????
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  donderdag 14 juni 2018 @ 10:23:33 #83
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179779062
Tjah, zolang je de achterhaalde waarden van je ouders belangrijker vindt dan je eigen leven zul je nooit een bestaan op kunnen bouwen op de manier waarop je zelf zou willen. Dat zie je in mindere mate ook bij van die moederskindjes die voor ieder wissewasje naar huis rennen om de boel met moeders te bespreken. Alleen is dit een iets extremere vorm.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 14 juni 2018 @ 10:33:24 #84
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179779237
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 02:13 schreef PSVCL het volgende:

[..]

heeft ook met vooroordelen van de politie te maken,handelen vaak uit racistisch motief (is bewezen )

Na hun 23 worden ze gelukkig serieuzer .
Inderdaad dan hangen ze niet meer op vaste plekken maar spelen ze koeriertje in hun VW golf.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 14 juni 2018 @ 11:52:40 #85
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_179780305
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:23 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wacht, ga even prinstscreens maken.
Waar blijft die?
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_179783020
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:22 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dat is een eigen keus en niet gedwongen. Daar gaat het ook niet om. Waar het mij om gaat is dat zo een meisje op de Facebook groep helemaal door het slijk gehaald wordt door Marokkaanse mannen.
Ja, maar Uhm ben jij niet Marokkaans? Zullen deze Marokkaanse mannen niet iemands zoon, broer enz zijn? Krijg jij niet later Marokkaanse kinderen met je Marokkaanse man?
Kan je er zelf niet voor zorgen om in jou omgeving met Marokkaanse mannen hetzij familie of vrienden ervoor te zorgen dat dit onderwerp bespreekbaar wordt? Misschien zorgen voor een opvoeding waarin geopperd wordt zulk gedrag onacceptabel te maken tegenover vrouwen en hun keuzes. Een spreekdag houden in de moskee bijv. over de moderne 2de generatie vrouwen uit de moslimcultuur en hun keuzes & dromen én acceptatie en haalbaarheid tegenover de mannen? Dan doe je er tenminste iets voor.
Het is al erg genoeg dat ze op Facebook en waar niet nog meer word vervloekt.. Nu zet je het ook nog op fok, waar iedereen inclusief jij er lol uit haalt...
pi_179783200
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik vond dit zojuist op een besloten Faceboek groep. Ik schrik van alle smerige reacties van -vooral- Marokkaanse mannen ( logisch, het is een Marokkanen bijeen groep). Walgelijk. Vooral de hypocrisie.
Voorbeelden?
pi_179783292
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
Het zou voor iedereen het beste zijn als we met de hele situatie zouden kappen. Maar als ik dat opper, spreekt Mark me weer moed in. Hij heeft zelfs aangeboden zich te bekeren. Al is dat ook geen oplossing, want dat zou alleen voor de vorm zijn, en mijn vader is nogal sceptisch.
Wat voor kansloze landverrader ben je dan als je voor wat pussy je wil 'bekeren' :')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_179783689
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 10:23 schreef fathank het volgende:
Tjah, zolang je de achterhaalde waarden van je ouders belangrijker vindt dan je eigen leven zul je nooit een bestaan op kunnen bouwen op de manier waarop je zelf zou willen. Dat zie je in mindere mate ook bij van die moederskindjes die voor ieder wissewasje naar huis rennen om de boel met moeders te bespreken. Alleen is dit een iets extremere vorm.
Je begrijpt toch wel dat het een lastige situatie is voor Amina?
pi_179783715
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:46 schreef Tamilselvi het volgende:

[..]

Ja, maar Uhm ben jij niet Marokkaans? Zullen deze Marokkaanse mannen niet iemands zoon, broer enz zijn? Krijg jij niet later Marokkaanse kinderen met je Marokkaanse man?
Kan je er zelf niet voor zorgen om in jou omgeving met Marokkaanse mannen hetzij familie of vrienden ervoor te zorgen dat dit onderwerp bespreekbaar wordt? Misschien zorgen voor een opvoeding waarin geopperd wordt zulk gedrag onacceptabel te maken tegenover vrouwen en hun keuzes. Een spreekdag houden in de moskee bijv. over de moderne 2de generatie vrouwen uit de moslimcultuur en hun keuzes & dromen én acceptatie en haalbaarheid tegenover de mannen? Dan doe je er tenminste iets voor.
Het is al erg genoeg dat ze op Facebook en waar niet nog meer word vervloekt.. Nu zet je het ook nog op fok, waar iedereen inclusief jij er lol uit haalt...
Waar zie je dat ik ze uitlach? Of wil je reageren om het reageren? Ik vind het hypocriet en vreselijk om te zien hoe sommige Marokkaanse mannen redeneren en zie daar de lol niet van in.
pi_179783730
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 01:55 schreef Gehrman het volgende:
Marokkaanse meiden zijn over het algemeen een stuk verder ontwikkeld dan de Marokkaanse jongens. Waarschijnlijk omdat die meiden vanuit huis wel een fatsoenlijke opvoeding mee hebben gekregen in tegenstelling tot die schoffies die hele dag op straat rondlopen.
Helaas moet ik je wel gelijk geven.
pi_179783763
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juni 2018 01:30 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dan probeert ze de boel te manipuleren aangezien dat niet samen gaat met een Moslim(a) zijn.
Waarom zou ze geen moslima zijn? Waarom denk je dat voor haar te kunnen bepalen enkel en alleen omdat ze een zonde begaat? Waarom zijn het de Marokkaanse mannen die een Marokkaanse dame al gauw van niet-moslima uitmaken? Hoe zit het met duizenden Marokkaanse mannen die samenwonen met hun Hollandse vriendin en zelfs bastaardkinderen hebben? Zijn die volgens jou ook geen moslims? Waarom alleen de vrouw?
  donderdag 14 juni 2018 @ 15:35:16 #93
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179783914
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:24 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Je begrijpt toch wel dat het een lastige situatie is voor Amina?
Ja tuurlijk. Maar na 4 jaar wordt het misschien eens tijd om voor jezelf en je partner te kiezen in plaats van te leven onder het juk van je conservatieve ouders.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179784352
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:35 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Maar na 4 jaar wordt het misschien eens tijd om voor jezelf en je partner te kiezen in plaats van te leven onder het juk van je conservatieve ouders.
Jouw ouders zijn jouw ouders. Daar zijn maar 1 van. Mannen zijn er genoeg op aarde. Hoewel ik begrijp dat het voor haar nu moeilijk is om dat zo te zien.
pi_179784530
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:27 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Het komt overal voor, maar dit gaat meer om achterlijke mannen die wel wijzen naar de vrouwen, maar hun mede Marokkaanse mannen niet op de vingers wijzen. Hoe krom?
De mens in het algemeen en Marokkaanse mannen in het bijzonder zijn erg goed in het recht lullen wat krom is heb ik uit ervaring geleerd :P

Vreemd dat er niet meer Marokkaanse mannen in de politiek zitten als je het zo bekijkt. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179785106
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:27 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Waarom zou ze geen moslima zijn? Waarom denk je dat voor haar te kunnen bepalen enkel en alleen omdat ze een zonde begaat? Waarom zijn het de Marokkaanse mannen die een Marokkaanse dame al gauw van niet-moslima uitmaken? Hoe zit het met duizenden Marokkaanse mannen die samenwonen met hun Hollandse vriendin en zelfs bastaardkinderen hebben? Zijn die volgens jou ook geen moslims? Waarom alleen de vrouw?
zeg niet dat ze geen Moslima meer is,maar dat ze een zonde begaat.
Man of vrouw.
pi_179785166
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 10:20 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

100-65=23????????????
2% is wat overblijft en misschien de goede zijn, het kan niet 100% zijn
pi_179785432
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:53 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Jouw ouders zijn jouw ouders. Daar zijn maar 1 van. Mannen zijn er genoeg op aarde. Hoewel ik begrijp dat het voor haar nu moeilijk is om dat zo te zien.
Daar heb je helemaal gelijk in.
pi_179785507
Als Mark zich bekeert wie snijdt dan het voorvel eraf?
  donderdag 14 juni 2018 @ 16:45:41 #100
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_179785763
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 01:14 schreef PSVCL het volgende:
zolang ze geen Moslima is moet ze lekker doen waar ze zin in heeft
En jij zelf? Mag jij wel doen waar je zin in hebt?
pi_179785820
Er word ook een keer iemand wakker hoor:')
pi_179786579
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:45 schreef begaaierd het volgende:

[..]

En jij zelf? Mag jij wel doen waar je zin in hebt?
ben moslim
pi_179786666
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 17:17 schreef PSVCL het volgende:

[..]

ben moslim
De regels gelden ook voor jou, M’hammed.
pi_179786833
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 17:21 schreef Mariocash het volgende:

[..]

De regels gelden ook voor jou, M’hammed.
dat zeg ik
pi_179787046
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:27 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hoe zit het met duizenden Marokkaanse mannen die samenwonen met hun Hollandse vriendin en zelfs bastaardkinderen hebben?
Bastaardkinderen... het staat er echt.

Kijkt u eens dames en heren: een inkijk in de gedachtengang van moslims.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 juni 2018 @ 17:43:42 #106
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179787219
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:36 schreef Nober het volgende:
Als Mark zich bekeert wie snijdt dan het voorvel eraf?
Marokkaanse schoonvader.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_179787282
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 17:37 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Bastaardkinderen... het staat er echt.

Kijkt u eens dames en heren: een inkijk in de gedachtengang van moslims.
want ze spreekt namens alle moslims hahahah
pi_179787309
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 17:45 schreef PSVCL het volgende:

[..]

want ze spreekt namens alle moslims hahahah
Jij denkt en spreekt nog veel erger.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_179787616
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 17:45 schreef PSVCL het volgende:

[..]

want ze spreekt namens alle moslims hahahah
Wat vind jij? Ben je een bastaardkind als je geboren bent uit een moslim(a) en een niet-moslim?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179787659
Sharia 4 Holland
  donderdag 14 juni 2018 @ 18:02:40 #111
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_179787685
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 17:37 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Bastaardkinderen... het staat er echt.

Kijkt u eens dames en heren: een inkijk in de gedachtengang van moslims.
Toch echt de juiste definitie.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  donderdag 14 juni 2018 @ 18:04:11 #112
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_179787713
Een onwettig kind, onecht kind of buitenechtelijk kind is een kind van een vader en moeder dat niet tijdens een wettig huwelijk of binnen een bepaalde periode na de ontbinding daarvan is geboren[1][2]. Een overspelig kind is een onwettig kind dat in overspel verwekt is[1][2]. Een liefdesbaby is een kind van ongetrouwde ouders, geboren uit een nog prille liefdesrelatie[3].
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  donderdag 14 juni 2018 @ 18:07:21 #113
286575 Roces18
Chef de party
pi_179787786
KLINKT ALS EEN HEDENDAAGS ROMEO EN JULIET SPROOKJE

IK HEB DE RECHTEN AL VERKOCHT AAN RTL 5
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_179787907
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 17:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat vind jij? Ben je een bastaardkind als je geboren bent uit een moslim(a) en een niet-moslim?
zou het zo niet willen noemen,ook al is het wel de definitie
  donderdag 14 juni 2018 @ 18:24:16 #115
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_179788261
Pfff.. Wat een gedoe om niks.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_179788428
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 18:24 schreef Id_do_her het volgende:
Pfff.. Wat een gedoe om niks.
Voor ons is het idd niks, voor de betrokkenen lijkt het me echt heel kut.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179789937
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 18:02 schreef Montelly het volgende:

[..]

Toch echt de juiste definitie.
Die arme man denkt me ergens op te kunnen pakken, niet wetende dat het gewoon een woord is dat ook nog altijd hier in NL gebruikt wordt.
pi_179790382
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 18:02 schreef Montelly het volgende:

[..]

Toch echt de juiste definitie.
Het is een denigrerende term, die puur gebruikt wordt om 'onzuiverheid' aan te duiden: in haar geval dat de moeder geen moslim is :')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_179790529
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 19:58 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het is een denigrerende term, die puur gebruikt wordt om 'onzuiverheid' aan te duiden: in haar geval dat de moeder geen moslim is :')
Minder denken en lullen. Bastaardkind heeft niks te maken met een Nederlandse moeder... hoe graag je dat ook wil omdat je dan je smerige vooroordelen bevestigt krijgt.

Een kind van een ongetrouwde Marokkaanse vader en moeder heet ook gewoon een bastaardkind. Al zijn het moslims, zolang het kind niet binnen het huwelijk verwekt is, is het een onwettig kind.
pi_179790629
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 20:06 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Minder denken en lullen. Bastaardkind heeft niks te maken met een Nederlandse moeder... hoe graag je dat ook wil omdat je dan je smerige vooroordelen bevestigt krijgt.

Een kind van een ongetrouwde Marokkaanse vader en moeder heet ook gewoon een bastaardkind. Al zijn het moslims, zolang het kind niet binnen het huwelijk verwekt is, is het een onwettig kind.
Onwettig in jouw moslimwet misschien.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_179791785
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:25 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Waar zie je dat ik ze uitlach? Of wil je reageren om het reageren? Ik vind het hypocriet en vreselijk om te zien hoe sommige Marokkaanse mannen redeneren en zie daar de lol niet van in.
Je plaatst het duidelijk op fok om er reactie uit te halen.. En ik zie jou niks doen om een zuster in nood --> Amina te helpen. Je reageert niet eens inhoudelijk op mijn reactie wat al aangeeft wat jou intentie daadwerkelijk is.
pi_179791917
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:27 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Het komt overal voor, maar dit gaat meer om achterlijke mannen die wel wijzen naar de vrouwen, maar hun mede Marokkaanse mannen niet op de vingers wijzen. Hoe krom?
De enigen die dit kunnen veranderen zijn de Marokkaanse vrouwen zelf.

Zolang die blijven trouwen met criminele klootzakken alleen maar omdat ze ook Marokkaans zijn eist het niets.
Whatever...
pi_179791951
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 17:45 schreef PSVCL het volgende:

[..]

want ze spreekt namens alle moslims hahahah
Vertel, wat vind jij er van?
Whatever...
pi_179792037
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 08:14 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Vrouw van hoer uitmaken is geen cultuur. Is nooit ons cultuur geweest, of denk je soms dat mijn voorvaders überhaupt het woord hoer in de mond namen? Toen was er sprake van respect en netheid. Denkend dat het cultuur is omdat sommige Marokkaanse snotneuzen ons cultuur hebben gekaapt.
Cultuur is geen statisch gegeven. Vroeger was er misschien sprake van respect en netheid, maar dat is gaandeweg toch wel een beetje anders geworden.
Dat jij het er dan niet mee eens bent doet niets af aan het feit dat een grove meerderheid van jouw cultuurgenoten er wel zo over denkt.
pi_179792128
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:17 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Vertel, wat vind jij er van?
waarvan?
pi_179792177
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:25 schreef PSVCL het volgende:

[..]

waarvan?
Van de relatie.
Whatever...
pi_179792411
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:27 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Van de relatie.
Boeit me niks
pi_179792621
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:35 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Boeit me niks
Als het jouw zusje was? Of dochter?
Whatever...
  donderdag 14 juni 2018 @ 21:50:40 #129
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_179792846
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:22 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dat is een eigen keus en niet gedwongen. Daar gaat het ook niet om. Waar het mij om gaat is dat zo een meisje op de Facebook groep helemaal door het slijk gehaald wordt door Marokkaanse mannen.
Ik vind gaat wel cool. Ook dat ze niet voor fake-bekleding van haar vriend gaat. Haar vriend moet minder pussy doen trouwens. PVV-vrienden hoef je echt niet bang voor te zijn. Enige is dat het misschien iets langer duurt voor ze je accepteren. Als je gewoon leuk persoon bent komt dat echt wel.
pi_179793174
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:42 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Als het jouw zusje was? Of dochter?
mijn zusje is al getrouwd ,met een Marokkaan(moslim).
pi_179793706
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:59 schreef PSVCL het volgende:

[..]

mijn zusje is al getrouwd ,met een Marokkaan(moslim).
Maar wat nu als? Hypothetisch.
Whatever...
pi_179793836
Het niet oké vinden is één ding. Verstoten is weer andere uiterste.
pi_179793929
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:15 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Maar wat nu als? Hypothetisch.
ZOU HAAR HELEMAAL KAPOT SLAAN!!!
  donderdag 14 juni 2018 @ 22:46:25 #134
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_179794609
Minimaal blauwe oog en gekneusde rib, plus shamen op telegram.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_179794761
Wollah!
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_179794870
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:15 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Maar wat nu als? Hypothetisch.
Mijn vader zou me of levend begraven, of verstoten of ergens naar de bergen in Marokko sturen voor een heropvoeding ( maar wel na een pak slaag). Grapjuh!

Weet nog van kindertijd, zo rond de 13/14 jaar dat mijn vader me bang maakte. ''Later trouw jij een Marokkaan en niks anders.''

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2018 22:57:01 ]
pi_179794928
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:56 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Mijn vader zou me of levend begraven, of verstoten of ergens naar de bergen in Marokko sturen voor een heropvoeding ( maar wel na een pak slaag). Grapjuh!

Weet nog van kindertijd, zo rond de 13/14 jaar dat mijn vader me bang maakte. ''Later trouw jij een Marokkaan en niks anders.''

En jij zo van:"Marokkaanse bedoel je pap! *) "
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179795135
Turkse vriend van me is naar Turkije gestuurd omdat hij een Nederlands meisje had. Hij mocht pas getrouwd terugkomen.

De meisjes verdwenen ook regelmatig.
Whatever...
pi_179795157
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En jij zo van:"Marokkaanse bedoel je pap! *) "
Paps heeft geluk, ik val op Marokkaanse mannen. Vind ze het mooist.
pi_179795567
YALLLAHHHHHHHHHH
pi_179795588
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:24 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Klopt. Maar die hypocrisie is zoo stuitend. Walgelijk.
Klopt, de mannen mogen rondneuken wat ze willen, maar de vrouwen moeten weggestopt en uitgehuwelijkt worden. Bizar en onbegrijpelijk voor ontwikkelde mensen.
pi_179796342
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 23:29 schreef Murdera het volgende:

[..]

Klopt, de mannen mogen rondneuken wat ze willen, maar de vrouwen moeten weggestopt en uitgehuwelijkt worden. Bizar en onbegrijpelijk voor ontwikkelde mensen.
Wat een onzin ,ook mannen mogen er niet op losneuken.
En uithuwelijken is haram ~O>
pi_179796503
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 23:05 schreef Spanky78 het volgende:
Turkse vriend van me is naar Turkije gestuurd omdat hij een Nederlands meisje had. Hij mocht pas getrouwd terugkomen.

De meisjes verdwenen ook regelmatig.
Blijf dan gewoon lekker daar!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_179796765
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 23:29 schreef Murdera het volgende:

[..]

Klopt, de mannen mogen rondneuken wat ze willen, maar de vrouwen moeten weggestopt en uitgehuwelijkt worden. Bizar en onbegrijpelijk voor ontwikkelde mensen.
Uhu wel nee. Dat mag niet. Wel klopt het dat het van de mensen wel mag en het geaccepteerd wordt van de man.
pi_179796910
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 23:06 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Paps heeft geluk, ik val op Marokkaanse mannen. Vind ze het mooist.
Veelzeggend.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 08:44:13 #146
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_179798491
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 17:17 schreef PSVCL het volgende:

[..]

ben moslim
Vandaar mijn vraag.
Als Moslima zijnde kan ze dus niet alles doen waar ze zin in heeft.
En jij als moslim zijnde?
pi_179798631
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]

ZOU HAAR HELEMAAL KAPOT SLAAN!!!
Goed zo.
pi_179801424
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]

ZOU HAAR HELEMAAL KAPOT SLAAN!!!
Meen je dit :')?
pi_179803761
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 12:32 schreef AlexanderdeKleine het volgende:

[..]

Meen je dit :')?
Is normaal, ah sahbi.
pi_179804054
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 23:05 schreef Spanky78 het volgende:
Turkse vriend van me is naar Turkije gestuurd omdat hij een Nederlands meisje had. Hij mocht pas getrouwd terugkomen.

De meisjes verdwenen ook regelmatig.
Dat is echt heel raar.
pi_179805531
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:02 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Dat is echt heel raar.
Nja. Zo ging het.

Werden terug naar huis gestuurd om manieren te leren... Als ze te veel verwesterd waren. En moesten dan met een bruid of bruidegom terugkomen. Liefst een neef of nicht.
Whatever...
pi_179805570
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 12:32 schreef AlexanderdeKleine het volgende:

[..]

Meen je dit :')?
sowieso a matsko,walou genade voor die kechies
Jwz
pi_179805623
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 16:12 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nja. Zo ging het.

Werden terug naar huis gestuurd om manieren te leren... Als ze te veel verwesterd waren. En moesten dan met een bruid of bruidegom terugkomen. Liefst een neef of nicht.
Vroegûh!
pi_179807123
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 16:19 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Vroegûh!
vorige week
pi_179809304
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 16:19 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Vroegûh!
Jaja. Vroegah. Maar iets zegt mij dat dit nog steeds wel gebeurt.

Alhoewel de jaarlijkse trektocht naar Turkije en Marokko met het busje of de Mercedes (met een enorm pakket aan spullen bovenop) niet echt meer plaatsvindt geloof ik.

Zat met kinderen in de klas die dan twee weken eerder van school gingen en twee weken te laat terugkwamen.
Whatever...
pi_179810400
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 19:33 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Jaja. Vroegah. Maar iets zegt mij dat dit nog steeds wel gebeurt.

Alhoewel de jaarlijkse trektocht naar Turkije en Marokko met het busje of de Mercedes (met een enorm pakket aan spullen bovenop) niet echt meer plaatsvindt geloof ik.

Zat met kinderen in de klas die dan twee weken eerder van school gingen en twee weken te laat terugkwamen.
Vakantie nog wel, maar niet meer je kind achterlaten of uithuwelijken. Je kinderen op vakantie meenemen is totaal niet erg en juist verstandig. Heb door de vakanties als kind juist heel erg de Marokkaanse taal en cultuur meegekregen. Als mijn ouders dit niet zouden hebben gedaan, was ik een ander mens.
pi_179810492
Vakantie is prima, heeft iedereen nodig. Maar dat proberen op te voeden op zijn Turks of Marokkaans terwijl je in Nederland woont...

Dat werkt toch niet al te best. Daar komt onder andere dat hypocriete gedrag van de jongens/mannen vandaan.
Whatever...
pi_179810533
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 20:15 schreef Spanky78 het volgende:
Vakantie is prima, heeft iedereen nodig. Maar dat proberen op te voeden op zijn Turks of Marokkaans terwijl je in Nederland woont...

Dat werkt toch niet al te best. Daar komt onder andere dat hypocriete gedrag van de jongens/mannen vandaan.
Nopes, niks mis met je kinderen wat van hun land en cultuur mee te geven, onder andere taal en bepaalde normen en waarden. Alles in evenwicht.
pi_179810621
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 20:16 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nopes, niks mis met je kinderen wat van hun land en cultuur mee te geven, onder andere taal en bepaalde normen en waarden. Alles in evenwicht.
Hun land is Nederland. Geef daar wat cultuur en taal, normen en waarden van mee IPV zo veel mogelijk Marokkaans of Turks.

Want echt, het is hier Nederland. Met vooral Nederlanders. Als.ik in Turkije ga wonen spreek ik ook Turks. Prima om dan even zelf Sinterklaas te vieren, maar ik ga Burak eten en zoete thee drinken, Turks praten.

Fuck, dat doe ik al als ik ergens een week ben. Amerika, Duitsland, Afrika. When in Rome...domas the romans do. Als je in Nederland is het handig mee te doen. En nee, dan hoef je echt je identiteit niet te verliezen of de binding met je moederland.

Dan kun je een Nederlands paspoort hebben, dat maakt je alleen op papier Nederlander. Als je hart, je gedrag, je normen en waarden en je loyaliteit elders ligt... Dan kun jenbeter niet hier blijven wonen.
Whatever...
pi_179811208
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 16:15 schreef PSVCL het volgende:

[..]

sowieso a matsko,walou genade voor die kechies
Jwz
Is een Marokkaanse dame die voor een Nederlandse partner kiest per definitie een 'kech' dan?
pi_179811886
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 20:40 schreef AlexanderdeKleine het volgende:

[..]

Is een Marokkaanse dame die voor een Nederlandse partner kiest per definitie een 'kech' dan?
Sowieso almaal kehbas a nifo
  vrijdag 15 juni 2018 @ 23:37:51 #162
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_179816101
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 20:16 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nopes, niks mis met je kinderen wat van hun land en cultuur mee te geven, onder andere taal en bepaalde normen en waarden. Alles in evenwicht.
Taal prima, maar liever niet te veel Turkse of Marokkaanse normen en waarden. _O-
pi_179817422
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 20:10 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Vakantie nog wel, maar niet meer je kind achterlaten of uithuwelijken. Je kinderen op vakantie meenemen is totaal niet erg en juist verstandig. Heb door de vakanties als kind juist heel erg de Marokkaanse taal en cultuur meegekregen. Als mijn ouders dit niet zouden hebben gedaan, was ik een ander mens.
Dan was jouw conflict minder aanwezig geweest en zou je aanzienlijk minder hebben gesparteld?
pi_179833272
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 20:21 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Hun land is Nederland. Geef daar wat cultuur en taal, normen en waarden van mee IPV zo veel mogelijk Marokkaans of Turks.

Want echt, het is hier Nederland. Met vooral Nederlanders. Als.ik in Turkije ga wonen spreek ik ook Turks. Prima om dan even zelf Sinterklaas te vieren, maar ik ga Burak eten en zoete thee drinken, Turks praten.

Fuck, dat doe ik al als ik ergens een week ben. Amerika, Duitsland, Afrika. When in Rome...domas the romans do. Als je in Nederland is het handig mee te doen. En nee, dan hoef je echt je identiteit niet te verliezen of de binding met je moederland.

Dan kun je een Nederlands paspoort hebben, dat maakt je alleen op papier Nederlander. Als je hart, je gedrag, je normen en waarden en je loyaliteit elders ligt... Dan kun jenbeter niet hier blijven wonen.
Hun land is Nederland, maar ook Marokko. Dat is je roots en die verloochen je niet. Er is niks mis met opgevoed worden met een twee talen of een beetje besef hebben van je roots. Sterker nog, dat is een verrijking. En verder staat het loyaliteit niet in de weg, wat een dooddoener en een beetje zwak voor jouw doen.
pi_179833284
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 00:48 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dan was jouw conflict minder aanwezig geweest en zou je aanzienlijk minder hebben gesparteld?
Hoe bedoel je?
pi_179833604
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:40 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hun land is Nederland, maar ook Marokko. Dat is je roots en die verloochen je niet. Er is niks mis met opgevoed worden met een twee talen of een beetje besef hebben van je roots. Sterker nog, dat is een verrijking. En verder staat het loyaliteit niet in de weg, wat een dooddoener en een beetje zwak voor jouw doen.
Dat zeg ik toch ook niet?

Niets mis met roots hebben en een achtergrond. Dat hebben Friezen, Hagenezen en Drenthe ook. Hell, de Friezen hebben zelfs hun eigen taal.

Maar zoals de Turken gingen protesteren mbt Erdogan... Dat is echt heel raar. Of die pro IS demonstratie in de Schilderswijk.

Zaken aanleren en aanhangen die tegen de principes van je land in gaan zijn best af te keuren.
Whatever...
pi_179833650
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:50 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet?

Niets mis met roots hebben en een achtergrond. Dat hebben Friezen, Hagenezen en Drenthe ook. Hell, de Friezen hebben zelfs hun eigen taal.

Maar zoals de Turken gingen protesteren mbt Erdogan... Dat is echt heel raar. Of die pro IS demonstratie in de Schilderswijk.
Zo kwam het wel over, excuses. Nee ik bedoel gewoon een normale en gezonde opvoeding. Je herkomstland kennen. Niet ten koste van de Nederlandse taal, cultuur en normen en waarden.
pi_179833847
Komen die screenshots nog eens?
Twiddel
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:02:49 #169
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_179833974
De voornaamste reden dat de moslim cultuur geen ontwikkeling vertoont naar mijn idee.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:04:42 #170
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179834033
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:22 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dat is een eigen keus en niet gedwongen. Daar gaat het ook niet om. Waar het mij om gaat is dat zo een meisje op de Facebook groep helemaal door het slijk gehaald wordt door Marokkaanse mannen.
Dus zelfs als ik me bekeer zou je mij niet huwen? :{
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179834058
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:51 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Zo kwam het wel over, excuses. Nee ik bedoel gewoon een normale en gezonde opvoeding. Je herkomstland kennen. Niet ten koste van de Nederlandse taal, cultuur en normen en waarden.
Dat is alleen maar prima. Zelfs leuk. Ik vond de kinderfeestjes bij Hindoestaanse klasgenoten tof (lekker eten ook!), Of de moeders die met suikerfeest ons op lekkers trakteerden.

Minder tof was dat veel kinderen amper werden opgevoed, meisjes onderdrukt (kan het niet anders noemen) en de eer van de familie en de islam voor de Nederlandse wet ging in de wijk waar ik opgroeide.

In het eerste geval is diversiteit prima, in het tweede is het wachten op gezeik. Uit mijn oude wijk zijn best een paar jihadisten vertrokken naar IS.
Whatever...
pi_179834717
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:04 schreef Dven het volgende:

[..]

Dus zelfs als ik me bekeer zou je mij niet huwen? :{
Hehe, zolang hij maar moslim is, is nu mijn mening. Ga jij je bekeren?
pi_179834886
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:05 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dat is alleen maar prima. Zelfs leuk. Ik vond de kinderfeestjes bij Hindoestaanse klasgenoten tof (lekker eten ook!), Of de moeders die met suikerfeest ons op lekkers trakteerden.

Minder tof was dat veel kinderen amper werden opgevoed, meisjes onderdrukt (kan het niet anders noemen) en de eer van de familie en de islam voor de Nederlandse wet ging in de wijk waar ik opgroeide.

In het eerste geval is diversiteit prima, in het tweede is het wachten op gezeik. Uit mijn oude wijk zijn best een paar jihadisten vertrokken naar IS.
Helaas de dubbele moralen! Maar goed, ik denk niet dat hervertrekken naar IS gebied iets te maken heeft met opgevoed worden als Marokkaan. Integendeel zelfs.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:50:43 #174
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_179835123
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:32 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hehe, zolang hij maar moslim is, is nu mijn mening. Ga jij je bekeren?
Zie je wel, als je wat ouder wordt, word je vanzelf milder.
pi_179835356
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Helaas de dubbele moralen! Maar goed, ik denk niet dat hervertrekken naar IS gebied iets te maken heeft met opgevoed worden als Marokkaan. Integendeel zelfs.
Hoe verklaar je de oververtegenwoordiging van Marokkanen dan?
pi_179835604
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Helaas de dubbele moralen! Maar goed, ik denk niet dat hervertrekken naar IS gebied iets te maken heeft met opgevoed worden als Marokkaan. Integendeel zelfs.
Kan je vertellen dat het geen kaaskoppen waren.

Maargoed. Het zal niet direct met nationaliteit te maken hebben, meer met religie. In die wijk veel heel orthodoxe moslims. Niet van het leuke type.
Whatever...
pi_179841398
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:15 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Kan je vertellen dat het geen kaaskoppen waren.

Maargoed. Het zal niet direct met nationaliteit te maken hebben, meer met religie. In die wijk veel heel orthodoxe moslims. Niet van het leuke type.
Neen, verre van te maken met nationaliteit.
pi_179841406
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:50 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Zie je wel, als je wat ouder wordt, word je vanzelf milder.
Hehe, klopt inderdaad wel.
  zondag 17 juni 2018 @ 08:38:40 #179
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_179842202
Offtopic vragen en opmerkingen over de status en relatie van TS zijn niet relevant dus die kunnen in dít topic achterwege blijven. Dank u!
With the stars as her umbrella
pi_180108818
Is t wel een echt verhaal, geloof er nooit zo in. Zelfs als ze met volledige naam staan vermeld en een foto krijg je ze nooit terug gevonden op facebook.
pi_180109684
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 20:34 schreef funnywell het volgende:
Is t wel een echt verhaal, geloof er nooit zo in. Zelfs als ze met volledige naam staan vermeld en een foto krijg je ze nooit terug gevonden op facebook.
Het zijn gefingeerde namen.
pi_180110049
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 21:12 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Het zijn gefingeerde namen.
Dan kan t ook verzonnen zijn.

Zie deze

https://www.thesun.co.uk/(...)t-on-36-hour-viagra/

Naam en woonplaats staat van t stel vermeld, krijg niks over ze gevonden.

Puur reclame dus. En geen idee hoe ik daar op uit kwam, kom weleens op de the sun, denk dat t rechts in de balk voorbij kwam en dr leuke koppie zal wel de reden zijn dat ik erop heb geklikt.

Dus zoiets kan dus verzonnen zijn om te laten zien dat blanke mannen niks te zoeken hebben bij moslimvrouwen. Andersom natuurlijk van harte.
pi_180111280
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:22 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dat is een eigen keus en niet gedwongen. Daar gaat het ook niet om. Waar het mij om gaat is dat zo een meisje op de Facebook groep helemaal door het slijk gehaald wordt door Marokkaanse mannen.
Gewoon kaaskoppen eigenlijk.
pi_180135141
Waarom wordt Mark niet moslim?
pi_180135192
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:17 schreef Hamzoef het volgende:
Waarom wordt Mark niet moslim?
Omdat hij geen landverrader is en nog ballen heeft misschien?

Je bekeren tot die kneuzenkermis voor een kut :')
Veel kanslozer bestaat niet.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180135274
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:20 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Omdat hij geen landverrader is en nog ballen heeft misschien?

Je bekeren tot die kneuzenkermis voor een kut :')
Veel kanslozer bestaat niet.
Nee, terugkeren naar de waarheid omdat het de waarheid is en vrede geeft. Misschien zou die vrouw hem daar van kunnen overtuigen.

Mensen die 'bekeren' alleen voor de partner is geen goede motivatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2018 09:24:41 ]
pi_180135285
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:17 schreef Hamzoef het volgende:
Waarom wordt Mark niet moslim?
is dat zo makkelijk? Religieuze overtuiging moet toch van binnenkomen lijkt me, of is meedoen voor de show genoeg
pi_180135311
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:25 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

is dat zo makkelijk? Religieuze overtuiging moet toch van binnenkomen lijkt me, of is meedoen voor de show genoeg
Nee zeker niet, maar het zou kunnen dat zij hem inzichten geeft waardoor overtuiging van binnen komt.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 10:18:52 #189
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_180136115
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:24 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nee, terugkeren naar de waarheid omdat het de waarheid is en vrede geeft. Misschien zou die vrouw hem daar van kunnen overtuigen.

Mensen die 'bekeren' alleen voor de partner is geen goede motivatie.
De waarheid!

Hoe kun je dit in deze tijd in Satansnaam denken? Hoe kun je niet inzien dat je dit alleen gelooft omdat je uit een net zo geindoctrineerde schede gegleden bent?

Stap uit de middeeuwen!

Ik geloof het niet meer, en ik denk de meeste moslims ook niet. Jullie zitten allemaal mekaar te overtuigen van je geloof in deze bagger omdat je bang bent uit de gemeenschap geknikkerd te worden. Vanaf nu geloof ik geen enkele gelovige meer. Zo dom zijn mensen simpelweg niet meer.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zaterdag 30 juni 2018 @ 10:39:00 #190
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_180136390
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 10:18 schreef Tyr80 het volgende:
Vanaf nu geloof ik geen enkele gelovige meer.
Rijp voor een tegeltje! _O_
pi_180139778
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:17 schreef Hamzoef het volgende:
Waarom wordt Mark niet moslim?
Lol.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 15:12:32 #192
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_180140380
Pics graag
Sisco Certified
pi_180140797
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:17 schreef Hamzoef het volgende:
Waarom wordt Mark niet moslim?
Tja. Blijkbaar is hij niet overtuigd van de islam? Kan toch? Ik vind het vooral dom van haar, ze is immers 29 jaar en dan gaat biologisch klokje ook tikken... ze verspilt haar tijd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')