abonnement Unibet Coolblue
pi_179750993
Een paar jaar geleden, toen ik 25 was dacht ik : Een gezin, relatie en kinderen etc. lijkt me best leuk, maar over een paar jaar. Dan ben ik er vast ook aan toe.

Inmiddels zijn die ''paar jaar'' voorbij (ben 29), en ik heb op zich nog steeds een wens voor kinderen, relatie, gezin. Maar nog steeds denk ik : over een paar jaar. Het is voor mijn gevoel niet echt dichterbij gekomen mijn wil om dit ook echt snel te realiseren.

Mogelijkheden voor een relatie heb ik in deze jaren zeker gehad, maar ik merk aan mijzelf dat ik liever blijf dromen: Het idee van vrijheid en dat alles nog open ligt, trekt mij meer aan dan zo snel mogelijk de boel dicht timmeren en zekerheid voor de komende jaren inbouwen. Elke keer als het dicht bij kwam, hield ik de boot dan ook af.

Hiermee lijk ik haaks te staan op zo'n beetje alle vrienden/kennissen van mijn leeftijd. Ik heb ook het idee dat ik mentaal gezien minder 'ver' ben dan hen. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik minder ontwikkeld ben, minder kennis heb of bijvoorbeeld geen kind zou kunnen opvoeden.

Maar als ik met vrienden ben, merk ik wel dat ik eigenlijk nog de enige ben die enthousiast wordt van dingen die we de afgelopen jaren deden. Ik merk dat bij de rest de interesse daarin echt totaal is verdwenen. Die leven echt volledig voor hun toekomst met hun vrouw, kind en gezin. Zij zouden ook echt geen enkele behoefte meer hebben om op een zonnige dag bijvoorbeeld naar het strand te gaan met een koelbox en een voetbal om daar met een groepje te chillen.

Ondertussen zit ik er dan maar een beetje beduusd bij met zo'n kop van ''Hee vindt nu echt niemand dit meer leuk? :{ Echt niet? :'( . Nee dus, dat merk ik aan de gespreksonderwerpen die ze aansnijden, hoe snel ze er overheen lullen als ik (al dan niet verkapt) weer eens een balletje probeer op te gooien.

Heb gewoon het gevoel alsof iedereen van rond mijn leeftijd echt helemaal klaar is voor de levensfase van settelen, kinderen, vaste relaties etc. terwijl ik mij daar echt totaal nog niet klaar voor voel, alsof ik stil ben blijven staan in mijn ontwikkeling etc. Heb ook gewoon een studie afgerond, fulltime baan, hypotheek, etc. Maar daarbuiten blijf ik op de een of andere manier hangen.

Wie herkent dit?
  dinsdag 12 juni 2018 @ 20:09:34 #2
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179751086
Ik ook. Elke keer stel ik het uit. Weet eigenlijk ook niet of het gaat gebeuren. Ben 30.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_179751149
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 20:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ook. Elke keer stel ik het uit. Weet eigenlijk ook niet of het gaat gebeuren. Ben 30.
Dat vind ik ook lastig.

Ik vind mijn leven nu echt ultiem relaxed. Maar het lijkt net alsof ik mij niet genoeg besef dat de tijd wel doortikt.

Jarenlang vertelde ik mijzelf dat ik ''nog alle tijd'' had. Nu is dat op je 29e ook niet ineens voorbij, maar die gedachteverandering moet wel een keer plaatsvinden.

Alleen dan al het idee van een relatie, bijbehorende verplichtingen. Toch ook een soort bijkomende stress omdat je dat ook allemaal weer in goede banen moet zien te leiden, de verantwoordelijkheid hebt om met een ander rekening te houden.

Toen ik begin/mid 20 was dacht ik altijd dat het 'vanzelf' wel zou komen dat je daar een keer aan toe bent, maar dat gebeurt dus niet echt.

Aan de andere kant : Het idee dat dit nooit zal gaan gebeuren bij mij (gezin) benauwt me ook weer heel erg, omdat dit altijd wel mijn toekomstbeeld is geweest (zonder daarin heel concreet te zijn).
pi_179752076
Ik zou zeggen verkoop je huis met winst en ga een paar jaar ongegeneerd naaien in Bangkok en Pattaya, als je dan op je 34e terugkomt ben je er misschien wel aan toe. Tijd zat voor al die dingen.
pi_179752314
Je hoeft geen kinderen, etc ;) misschien laat je je iets teveel leiden door sociale en maatschappelijke verwachtingspatronen.

[ Bericht 0% gewijzigd door inXs op 12-06-2018 21:16:56 ]
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:23:16 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_179752685
Dus je weet eigenlijk nog niet eens of je wel een relatie wilt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_179752723
Ik snap wat je bedoeld. Ik ben zelf ook 30 en mijn vriendin en ik willen kinderen maar zij wilt het binnen 5 jaar, maar ik heb het gevoel/idee dat ik daar nog niet voor klaar ben.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:49:59 #8
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179753323
Kijk, het wekelijkse R&P-topic waar de TS smacht naar het verleden, niet ouder wil worden en moeite heeft met het contrast van mensen met huisje-boompje-beestje. Idee om een centraal topic te openen?
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:55:55 #9
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_179753491
Dingen gaat in elk geval niet vanzelf. Dat zou je ondertussen moeten weten. Juist belangrijk om te realiseren dat keuzes nu gevolgen kunnen hebben voor later. Je vrienden gaan echt niet terugkeren naar hun mentale toestand van 5 jaar geleden, om maar iets te noemen. Het hele voetballen op het strand verhaal is ook wel een voorbeeld wat leeftijdsgebonden is, ik zie dat mensen boven de 50 niet doen. Wat ik probeer te zeggen is dat ik je gevoel wel kan plaatsen (ik loop zo gezien ook een aantal jaar achter met mijn omgeving), maar ik zie het niet als een nadeel. Je laatste woorden zijn dat je paniek voelt als je denkt over je mogelijk gezinloze toekomst. Waarom ga je dan niet NU op zoek naar een relatie.
  Moderator dinsdag 12 juni 2018 @ 22:07:41 #10
441859 crew  Lenny77
pi_179753852
En toch heb je nog tijd genoeg!
Dus blijf nog even lekker in deze fase en geniet er van.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 12 juni 2018 @ 22:43:33 #11
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_179754887
herkenbaar. al ben ik iets jonger. Mensen om je heen hebben wel een bepaald verwachtingspatroon van je. mijn vrienden zijn nu bijvoorbeeld allemaal met hun vriendinnen gaan samenwonen. allemaal rond de 25/26.

ik ben de jongste van de groep. wil wel graag uit huis, maar een huis kopen met mijn vriendin, die 4 jaar jonger is hoeft voor mij dan ook weer niet. Zij heeft die drang wel meer, dus dat maakt het allemaal ook wat lastiger. ten eerste is er dus haar verwachting.
(dat het nu lastig om in je eentje een huis te kopen waar je voor langere tijd wat aan hebt maakt de druk om overhaaste beslissingen te nemen ook niet minder).

ook bij je vrienden merk ik toch een soort druk. elke verjaardag vroegen er minimaal twee of wij al wat hadden. (envhet ging ergerlijk lang over klussen en hypotheken :') ) nu wordt dat minder omdat ze zelf wat hebben een de nieuwigheid er dus af is.

ik weet daardoor wel dat het belangrijk is om je niet te proberen op te trekken aan je omgeving. als je een behoefte niet hebt is die er niet. punt. meedoen om er met bij te horen en te voldoen aan de verwachting is niet gezond voor je en brengt je volgens mij in posities waar je niet wilt zijn.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_179757024
Herken dit, ongeveer dezelfde leeftijd. Quarter life crisis. En het interesseert me geen reet. Waarom jou wel? Als je doodgaat, wat boeien al die keuzes die je wel of juist niet gemaakt hebt dan nog? Heb er soms ook wel last van. Alles loopt door elkaar heen in mn hoofd, het heden verleden en toekomst. De realiteit, alle wel en niet gemaakte keuzes, mijn leven, het leven van anderen en alles daartussenin. Voel me soms ook nog te jong voor mn leeftijd, maar soms ook oud, vooral lichamelijk. Ben alles en tegelijkertijd niks. Keuzes maken vind ik daarom ook afschuwelijk wil net als jou alles openhouden. Maar ik heb me er zelf bij neergelegd dat ik nooit zal "leven" zoals anderen leven door keuzes te maken en dingen te doen, wat deze maatschappij verheerlijkt. Ik besta gewoon en verzin alles ipv echt dingen te doen en keuzes te moeten maken. Zo kun je je erbij neerleggen. Een leven . De realiteit met alles keuzes waarin je jouw bestaan zogenaamd moet bevestigen in de ogen van anderen bestaan alleen zolang je dat laat bestaan.

[ Bericht 10% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 13-06-2018 00:35:51 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_179764270
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 20:06 schreef Ruislip het volgende:
Een paar jaar geleden, toen ik 25 was dacht ik : Een gezin, relatie en kinderen etc. lijkt me best leuk, maar over een paar jaar. Dan ben ik er vast ook aan toe.

Inmiddels zijn die ''paar jaar'' voorbij (ben 29), en ik heb op zich nog steeds een wens voor kinderen, relatie, gezin. Maar nog steeds denk ik : over een paar jaar. Het is voor mijn gevoel niet echt dichterbij gekomen mijn wil om dit ook echt snel te realiseren.

Mogelijkheden voor een relatie heb ik in deze jaren zeker gehad, maar ik merk aan mijzelf dat ik liever blijf dromen: Het idee van vrijheid en dat alles nog open ligt, trekt mij meer aan dan zo snel mogelijk de boel dicht timmeren en zekerheid voor de komende jaren inbouwen. Elke keer als het dicht bij kwam, hield ik de boot dan ook af.

Hiermee lijk ik haaks te staan op zo'n beetje alle vrienden/kennissen van mijn leeftijd. Ik heb ook het idee dat ik mentaal gezien minder 'ver' ben dan hen. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik minder ontwikkeld ben, minder kennis heb of bijvoorbeeld geen kind zou kunnen opvoeden.

Maar als ik met vrienden ben, merk ik wel dat ik eigenlijk nog de enige ben die enthousiast wordt van dingen die we de afgelopen jaren deden. Ik merk dat bij de rest de interesse daarin echt totaal is verdwenen. Die leven echt volledig voor hun toekomst met hun vrouw, kind en gezin. Zij zouden ook echt geen enkele behoefte meer hebben om op een zonnige dag bijvoorbeeld naar het strand te gaan met een koelbox en een voetbal om daar met een groepje te chillen.

Ondertussen zit ik er dan maar een beetje beduusd bij met zo'n kop van ''Hee vindt nu echt niemand dit meer leuk? :{ Echt niet? :'( . Nee dus, dat merk ik aan de gespreksonderwerpen die ze aansnijden, hoe snel ze er overheen lullen als ik (al dan niet verkapt) weer eens een balletje probeer op te gooien.

Heb gewoon het gevoel alsof iedereen van rond mijn leeftijd echt helemaal klaar is voor de levensfase van settelen, kinderen, vaste relaties etc. terwijl ik mij daar echt totaal nog niet klaar voor voel, alsof ik stil ben blijven staan in mijn ontwikkeling etc. Heb ook gewoon een studie afgerond, fulltime baan, hypotheek, etc. Maar daarbuiten blijf ik op de een of andere manier hangen.

Wie herkent dit?
hallo ruislip, als je gaat kijken naar de meningen die jij hebt over het aangaan en/of het hebben van een relatie, valt het jou daarbij dan ook op dat er al een relatie is tussen jou en jouw mening en wat die relatie dan vervolgens met jou doet?
Zelf vertel je dat je het gevoel hebt dat je blijft hangen. Misschien komt dat wel omdat de relatie die jij hebt met jouw meningen belangrijk voor jou zijn om juist die relatie in stand te houden omdat als je dat niet doet het heel stress vol kan worden voor jou. Je leven is best wel relaxed zoals je zelf schrijft alleen lijkt het mij dat met de meningen die je hebt in bepaalde momenten, je zelfs daarvan niet kan genieten Die momenten laat jouw zien en voelen hoe je met jezelf omgaat. Je wordt geconfronteerd met je zelf. Maar werkt het voor jou? Is dat een goeie relatie?
Zo'n relatie met jezelf heeft de potentie in zich om elke relatie die je aan gaat kapot te maken. Het zou een zelf vervullende gedachten kunnen worden waarbij de gedachten zelf het bewijs gaan creeren zodat je achteraf kan zeggen: zie je wel dat ik gelijk heb. En gelijk krijgen in wat je meningen vertellen kan ook heel belangrijk zijn of worden.
Maar als je even naar je eigen leven gaat kijken zonder het te gaan vergelijken met het leven van je vrienden, kan jij dan gaan benoemen waar het volgens jou in jouw leven niet goed verloopt?
pi_179764525
Je hebt gewoon erg saaie vrienden. Hier samenwonend met kind nog steeds weekenden stappen, koelboxen bij lekker weer. Grote vriendengroep waarvan drie kinderen hebben, die kinderen gaan soms gewoon mee. Bbq aan in het park, muziek mee en bijna 20 man die gewoon plezier hebben.

Nogmaals, je vrienden zijn saai. Dat ligt aan hen, niet aan hun gezin.

Stel anders een voor dat jullie gewoon als hele groep, inclusief vrouwen en kinderen eens gaan bbq'en in een park en probeer zoiets twee a drie keer per zomer te organiseren. Is super gezellig.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2018 15:18:20 ]
pi_179764559
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 15:16 schreef Myrr het volgende:
Je hebt gewoon erg saaie vrienden. Hier samenwonend met kind nog steeds weekenden stappen, koelboxen bij lekker weer. Grote vriendengroep waarvan drie kinderen hebben, die kinderen gaan soms gewoon mee. Bbq aan in het park, muziek mee en bijna 20 man die gewoon plezier hebben.

Nogmaals, je vrienden zijn saai. Dat ligt aan hen, niet aan hun gezin.

Stel anders een voor dat jullie gewoon als hele groep, inclusief vrouwen en kinderen eens gaan bbq'en in een park en probeer zoiets twee a drie keer per zomer te organiseren. Is super gezellig.
Dit. Helaas zie je wel vaak dat eenmaal in een vaste relatie met samenwonen en weet ik het de burgerlijk al snel toeslaat, maar er zijn genoeg stellen waar dat niet bij geldt. En mensen zonder relatie natuurlijk ook, je moet gewoon nieuwe vrienden zoeken.
pi_179765045
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 15:16 schreef Myrr het volgende:
Je hebt gewoon erg saaie vrienden. Hier samenwonend met kind nog steeds weekenden stappen, koelboxen bij lekker weer. Grote vriendengroep waarvan drie kinderen hebben, die kinderen gaan soms gewoon mee. Bbq aan in het park, muziek mee en bijna 20 man die gewoon plezier hebben.

Nogmaals, je vrienden zijn saai. Dat ligt aan hen, niet aan hun gezin.

Stel anders een voor dat jullie gewoon als hele groep, inclusief vrouwen en kinderen eens gaan bbq'en in een park en probeer zoiets twee a drie keer per zomer te organiseren. Is super gezellig.
Zou het kunnen zijn dat jouw gedachten/mening over het leven van zijn vrienden saai zijn voor jou en dat je het daarbij dus eigenlijk over jou hebt en niet over zijn vrienden.
pi_179765201
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 15:43 schreef rexxo het volgende:

[..]

Zou het kunnen zijn dat jouw gedachten/mening over het leven van zijn vrienden saai zijn voor jou en dat je het daarbij dus eigenlijk over jou hebt en niet over zijn vrienden.
Zou het kunnen dat jij saai bent en je je daarom aangesproken voelt?
pi_179765240
quote:
11s.gif Op woensdag 13 juni 2018 15:53 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Zou het kunnen dat jij saai bent en je je daarom aangesproken voelt?
Misschien in jouw gedachten maar niet in de mijnen ;)
pi_179765251
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 15:55 schreef rexxo het volgende:

[..]

Misschien in jouw gedachten maar niet in de mijnen ;)
Ook niet in kolenmijnen?
pi_179765267
quote:
11s.gif Op woensdag 13 juni 2018 15:56 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ook niet in kolenmijnen?
zelfs daar niet ;)
pi_179765275
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 15:57 schreef rexxo het volgende:

[..]

zelfs daar niet ;)
Klinkt saai, maar okee.
pi_179765840
Als je kinderen krijgt, veranderd het vanzelf, dan heb je geen zin in een dag strand, dan ben je gewoon kapot. :P
-nee-
pi_179775635
Ik moet er over een paar jaar ook aan geloven :')

Zeker nu m'n broer vader is geworden, zal van mij wel verwacht worden dat ik binnen een paar jaar ook kinderen ga nemen en een relatie ga krijgen :')
Krijg nu al te horen dat ik niet zo veeleisend moet zijn :')

Help! ;(
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_179776639
Herkenbaar tvp.
Lambo of Rekt
pi_179777544
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 15:16 schreef Myrr het volgende:
Je hebt gewoon erg saaie vrienden. Hier samenwonend met kind nog steeds weekenden stappen, koelboxen bij lekker weer. Grote vriendengroep waarvan drie kinderen hebben, die kinderen gaan soms gewoon mee. Bbq aan in het park, muziek mee en bijna 20 man die gewoon plezier hebben.

Nogmaals, je vrienden zijn saai. Dat ligt aan hen, niet aan hun gezin.

Stel anders een voor dat jullie gewoon als hele groep, inclusief vrouwen en kinderen eens gaan bbq'en in een park en probeer zoiets twee a drie keer per zomer te organiseren. Is super gezellig.
Dit. Je vrienden draaien ooit bij, maar je hebt van die gasten die denken dat saai doen volwassen is. Dat ze anders worden uitgelachen.

Is het natuurlijk niet, en dan gaan ze opeens pas leven rond hun midlifecrisis rond hun 45 jaar.

Volwassenheid zit hem niet in de dingen in die je doet, maar in de mogelijkheid om voor anderen te zorgen en verantwoordelijkheid te nemen plus je eigen identiteit te ontwikkelen. Kortom jij bent veel verder, zij volgen als een schaap de denkbeeldige verwachtingen van de maatschappij.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 14 juni 2018 @ 11:23:42 #26
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179779942
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 07:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit. Je vrienden draaien ooit bij, maar je hebt van die gasten die denken dat saai doen volwassen is. Dat ze anders worden uitgelachen.

Is het natuurlijk niet, en dan gaan ze opeens pas leven rond hun midlifecrisis rond hun 45 jaar.

Volwassenheid zit hem niet in de dingen in die je doet, maar in de mogelijkheid om voor anderen te zorgen en verantwoordelijkheid te nemen plus je eigen identiteit te ontwikkelen. Kortom jij bent veel verder, zij volgen als een schaap de denkbeeldige verwachtingen van de maatschappij.
Wat als je kinderen hebt/wil?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_179780237
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 15:16 schreef Myrr het volgende:
Je hebt gewoon erg saaie vrienden. Hier samenwonend met kind nog steeds weekenden stappen, koelboxen bij lekker weer. Grote vriendengroep waarvan drie kinderen hebben, die kinderen gaan soms gewoon mee. Bbq aan in het park, muziek mee en bijna 20 man die gewoon plezier hebben.

Nogmaals, je vrienden zijn saai. Dat ligt aan hen, niet aan hun gezin.

Stel anders een voor dat jullie gewoon als hele groep, inclusief vrouwen en kinderen eens gaan bbq'en in een park en probeer zoiets twee a drie keer per zomer te organiseren. Is super gezellig.
Spijker op z'n kop. Daarenboven valt het mij op dat de meeste mensen die zich totaal terugtrekken uit het sociale leven om te focussen op huisje, boompje, beestje, altijd al saaier waren dan de mensen die in dezelfde levensfase (partner, gekocht huis etc) wel sociaal actief blijven. Blijkbaar vonden die saaie mensen de sociale activiteiten gewoon wat minder leuk -wat logisch is want als saai mens is het ook gewoon wat minder leuk- en hebben hebben ze nu een beter, en vooral meer rustgevend, alternatief gevonden.
pi_179782700
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Spijker op z'n kop. Daarenboven valt het mij op dat de meeste mensen die zich totaal terugtrekken uit het sociale leven om te focussen op huisje, boompje, beestje, altijd al saaier waren dan de mensen die in dezelfde levensfase (partner, gekocht huis etc) wel sociaal actief blijven. Blijkbaar vonden die saaie mensen de sociale activiteiten gewoon wat minder leuk -wat logisch is want als saai mens is het ook gewoon wat minder leuk- en hebben hebben ze nu een beter, en vooral meer rustgevend, alternatief gevonden.
Het kan bijvoorbeeld zijn dat jouw leven boordevol met allerlei activiteiten zit met uitgaan, bbq bij een meer, elk weekeinde stappen en een plezier wat je daarbij hebt. Er kunnen nog steeds mensen zijn die vinden dat jij een saai leven leidt door elk weekeinde weer naar de zelfde bar te gaan of elke keer weer met de zelfde mensen optrek of dat het saai is om elke keer weer met de familie en vrienden een bbq te houden. Dus als je daar zo prettig bij voelt en plezier in hebt om je leven zo in te delen hebben die mensen die dat dan saai vinden het dan over jou in wie je ben in jouw leven of hebben ze het eigenlijk over zichzelf en dat hun leven saai zou zijn met de meningen die ze hebben over hoe jij je leven leidt?
pi_179783208
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:49 schreef Gary_Oak het volgende:
Kijk, het wekelijkse R&P-topic waar de TS smacht naar het verleden, niet ouder wil worden en moeite heeft met het contrast van mensen met huisje-boompje-beestje. Idee om een centraal topic te openen?
_O-
pi_179783698
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:23 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat als je kinderen hebt/wil?
Als je ze hebt goed voor ze zorgen en als je kinderen wil iemand zoeken die ze ook wil?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_179786364
Wat is je eigen visie? Wil je nu echt een gezin of liever jong blijven of beiden?

Als je beiden wil (wat ik zo ongeveer lees) pas je routines langzaam aan in een laag tempo hierop aan.

Ga iets meer daten, ook met serieuze types die gelijk moeder willen worden (wordt wijzer en vindt beter uit wat bij jou past en wat niet).

Zoek tegelijkertijd ook gelijkgestemde 30 jarige op en voer dit tempo op. Vanzelf merk je of het lekker voelt en wil doorzetten/vol erin door wil gaan of dat je denkt nee knap erop af.

Het belangrijkste is dat je een droom/visie/goed in je vel zit en je routines ligt aanpast i.p.v. tobben. Trail and error en erom lachen is de grootste kracht.
pi_179793718
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

Spijker op z'n kop. Daarenboven valt het mij op dat de meeste mensen die zich totaal terugtrekken uit het sociale leven om te focussen op huisje, boompje, beestje, altijd al saaier waren dan de mensen die in dezelfde levensfase (partner, gekocht huis etc) wel sociaal actief blijven. Blijkbaar vonden die saaie mensen de sociale activiteiten gewoon wat minder leuk -wat logisch is want als saai mens is het ook gewoon wat minder leuk- en hebben hebben ze nu een beter, en vooral meer rustgevend, alternatief gevonden.
Ja klopt helemaal. Het is best wel onverdraaglijk om als saai persoon steeds maar tussen de leukere types te zitten. Dan is sociale isolatie voor zover dat mogelijk is wat het leven draaglijk maakt. Je moet natuurlijk wel eens met je mindere kanten geconfronteerd worden. Maar werken is bijv ook al een verplichte sociale bezigheid. Evenals verjaardagen. Dus dat word je dan toch al wel heel vaak.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_179796123
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Spijker op z'n kop. Daarenboven valt het mij op dat de meeste mensen die zich totaal terugtrekken uit het sociale leven om te focussen op huisje, boompje, beestje, altijd al saaier waren dan de mensen die in dezelfde levensfase (partner, gekocht huis etc) wel sociaal actief blijven. Blijkbaar vonden die saaie mensen de sociale activiteiten gewoon wat minder leuk -wat logisch is want als saai mens is het ook gewoon wat minder leuk- en hebben hebben ze nu een beter, en vooral meer rustgevend, alternatief gevonden.
Spijker op z'n kop staat in deze situatie gelijk aan 'iedereen is gek behalve ik'. De meeste mensen die een gezin krijgen trekken zich niet helemaal terug uit het sociale leven, maar de mensen die al niet echt tot de sociale vriendschappen behoorden vallen gewoon af. En al die mensen kunnen op een forum gaan stellen van bla en bla zonder zelf ook maar iets echt te hoeven realiseren
  vrijdag 15 juni 2018 @ 08:47:26 #34
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179798519
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 07:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit. Je vrienden draaien ooit bij, maar je hebt van die gasten die denken dat saai doen volwassen is. Dat ze anders worden uitgelachen.
Dat herken ik in mijn vriendengroep ook een beetje, dat iedereen nu 'gezellig' aan het doen is met middagjes bordspellen en kringverjaardagen, want, kinderen dus je kan niet zo maar even de deur uit. Terwijl we 5 jaar geleden met zijn allen tot 3 uur 's morgens in de kroeg zaten.

En als je dan vraagt waarom niemand meer gaat stappen dan is het antwoord steevast: "Sja, die wilde haren zijn we nu wel ontgroeid", wat ik dan zelf niet kan begrijpen want ik heb mijn eigen "wilde periode" nooit gehad, waarin je op je 19de vanuit je studentenhuis ging stappen en op vakantie ging naar Salou.

Maar als ik nu als 34-jarige dat soort dingen ga doen dan zien ze me al aankomen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_179800530
Het staat of valt ook wel een beetje bij de inhoud. Als dertiger voor de zoveelste keer te veel bier drinken en de hele avond over vrouwen en auto's praten is ook saai. Dan kan een middagconcert of een goed gesprek bij een paar koppen koffie wat meer verheffend zijn.

Laatst had ik het er met een vriend die net vader is geworden over dat ik dacht dat het wel iets van zingeving zou geven. Maar hij zei juist dat iedereen een kind kan krijgen en dat je zingeving ergens anders moet zoeken. Dat vind ik nog wel een verfrissende opvatting. Het probleem voor mij zijn de mensen die over niets anders meer kunnen praten dan hun kinderen - maar daar ken ik er eerlijk gezegd niet heel veel van.
pi_179800635
Ja vervelend is dat. Vooral als andere dan ook gaan zeggen van "wordt het niet eens tijd dat...".

Maatschappelijke verwachtingspatroon is een bitch.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  vrijdag 15 juni 2018 @ 11:35:24 #37
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179800691
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 11:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het staat of valt ook wel een beetje bij de inhoud. Als dertiger voor de zoveelste keer te veel bier drinken en de hele avond over vrouwen en auto's praten is ook saai. Dan kan een middagconcert of een goed gesprek bij een paar koppen koffie wat meer verheffend zijn.
Daar vind ik dus als dertiger echt compleet niks aan. Alsof je na je dertigste de plicht hebt om ineens heel beschaafd en intellectueel te gaan doen.

Ik heb zelf het gefeest in mijn studententijd echt gemist dus het liefste zou ik gewoon een keer een feestje willen doen zonder schaamte en met veel drank en losbandige dames. Maar dat wordt dan gelijk als 'onvolwassen' gezien.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_179800826
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 11:35 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Daar vind ik dus als dertiger echt compleet niks aan. Alsof je na je dertigste de plicht hebt om ineens heel beschaafd en intellectueel te gaan doen.

Ik heb zelf het gefeest in mijn studententijd echt gemist dus het liefste zou ik gewoon een keer een feestje willen doen zonder schaamte en met veel drank en losbandige dames. Maar dat wordt dan gelijk als 'onvolwassen' gezien.
Ja tuurlijk, dat moet ook gewoon kunnen, maar het gaat een beetje om de mate. Dat is ook mijn persoonlijke voorkeur hoor, beetje afwisseling in activiteiten.
pi_179801318
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 08:47 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat herken ik in mijn vriendengroep ook een beetje, dat iedereen nu 'gezellig' aan het doen is met middagjes bordspellen en kringverjaardagen, want, kinderen dus je kan niet zo maar even de deur uit. Terwijl we 5 jaar geleden met zijn allen tot 3 uur 's morgens in de kroeg zaten.

En als je dan vraagt waarom niemand meer gaat stappen dan is het antwoord steevast: "Sja, die wilde haren zijn we nu wel ontgroeid", wat ik dan zelf niet kan begrijpen want ik heb mijn eigen "wilde periode" nooit gehad, waarin je op je 19de vanuit je studentenhuis ging stappen en op vakantie ging naar Salou.

Maar als ik nu als 34-jarige dat soort dingen ga doen dan zien ze me al aankomen.
Waarom heb je die periode niet gehad?
Ik ook niet echt als je een paar keer uitgaan niet meerekent. Maar 34 is niet oud dus ik zou zeggen ga naar festivals of kroegen of wat dan ook want je bent nog niet te laat. Als het aan je eigen beperking ligt dan is er helaas geen hoop, behalve drank of zo.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 15 juni 2018 @ 12:26:27 #40
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179801345
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 12:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Waarom heb je die periode niet gehad?
Ouders die dwars lagen, vonden dat ik niet op kamers kon en studentenverenigingen waren echt uit den boze. Ook als puber alleen maar de brave Hendrik uit gehangen want anders was het gelijk bonje thuis.

Dus voor mij gaat het meer om tegen mijn eigen morele principes afzetten (feesten, veel drank, vrije seks was bij ons altijd taboe) dan wat anders, en om mijn eigen grenzen daarin op te zoeken. Maar het is ook mijn eigen geweten wat dat vooral tegenhoudt.

Ik ben nou eenmaal niet echt een smooth-talker en hier in de buurt zitten de uitgaansgelegenheden vooral vol met tieners die shotjes doen onder de skihut-muziek. Losbandige twintigers en dertigers lopen er hier in zuidoost-Brabant niet veel rond in de stapstraten :P
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zondag 17 juni 2018 @ 08:41:00 #41
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_179842211
Als man kun je prima op je 40e voor het eerst vader worden met een 10 jaar jonger vogeltje. Geen haast.
pi_179844109
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 08:47 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat herken ik in mijn vriendengroep ook een beetje, dat iedereen nu 'gezellig' aan het doen is met middagjes bordspellen en kringverjaardagen, want, kinderen dus je kan niet zo maar even de deur uit. Terwijl we 5 jaar geleden met zijn allen tot 3 uur 's morgens in de kroeg zaten.

En als je dan vraagt waarom niemand meer gaat stappen dan is het antwoord steevast: "Sja, die wilde haren zijn we nu wel ontgroeid", wat ik dan zelf niet kan begrijpen want ik heb mijn eigen "wilde periode" nooit gehad, waarin je op je 19de vanuit je studentenhuis ging stappen en op vakantie ging naar Salou.

Maar als ik nu als 34-jarige dat soort dingen ga doen dan zien ze me al aankomen.
Dit valt mij ook op.

Er schijnt één of ander ongeschreven wet te zijn over welke dingen je wél (en vooral niet) moet doen op een specifieke leeftijd, want anders is het 'treurig'.

Ik snap echt niet dat mensen zo krampachtig kunnen leven. Doe gewoon waar je zin in hebt. En natuurlijk snap ik dat dit niet meer elke week naar de klote gaan is als je 30 bent, maar ik ken echt mensen die een zwaar minderwaardig hoofd trekken als je als dertiger vertelt dat je nog een keer naar een festival of kroeg bent geweest.

Dan zitten ze zelf met hun dubbele tophypotheek, twee kinderen elke avond naar ''ik hou van holland'' te kijken op zaterdag, en dan kijken ze je aan van ''Ehh, dit is wat jij ook zou moeten doen, want dat hoort namelijk bij deze leeftijd''.

Leuke is dat het juist vaak die figuren zijn die mentaal nog het minst volwassen zijn omdat ze geen eigen keuzes durven te maken.
pi_179845881
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:00 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

(...)

Leuke is dat het juist vaak die figuren zijn die mentaal nog het minst volwassen zijn omdat ze geen eigen keuzes durven te maken.
Als je gaat kijken naar wat ze doen, waar ze zelf voor gekozen hebben om te doen, op basis van wat kan jij dan zeggen dat het niet hun eigen keuze is?
  zondag 17 juni 2018 @ 17:52:58 #44
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_179851901
Die vriendinnen hebben waarschijnlijk haast omdat de natuur haast heeft. Voor een vrouw is het eicel-feestje na je 35e wel over aan het gaan.
  zondag 17 juni 2018 @ 17:55:31 #45
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_179851952
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 08:41 schreef RamboDirk het volgende:
Als man kun je prima op je 40e voor het eerst vader worden met een 10 jaar jonger vogeltje. Geen haast.
Ik zit als 30-jarige vrouw niet te wachten op een overgeslagen 40-er die waarschijnlijk ook op zijn 40-ste er niet aan toe is of gewoon niet geschikt voor het ouderschap. Ik swipe in ieder geval altijd naar rechts dan.
  zondag 17 juni 2018 @ 17:59:41 #46
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_179852035
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:55 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik zit als 30-jarige vrouw niet te wachten op een overgeslagen 40-er die waarschijnlijk ook op zijn 40-ste er niet aan toe is of gewoon niet geschikt voor het ouderschap. Ik swipe in ieder geval altijd naar rechts dan.
Of juist iemand die op zijn 40e zijn bucketlist heeft afgewerkt en genoeg centjes op de bank heeft omdat hij niet te vroeg aan kinderen is begonnen ;)
  zondag 17 juni 2018 @ 18:18:26 #47
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_179852413
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:59 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Of juist iemand die op zijn 40e zijn bucketlist heeft afgewerkt en genoeg centjes op de bank heeft omdat hij niet te vroeg aan kinderen is begonnen ;)
Tot nu toe geen enkele 40-er gehad die er niet ‘verlopen’ uitzag. Tussen 36 en 45 maken mannen blijkbaar een switch van Adonis naar belegen :X
  zondag 17 juni 2018 @ 18:22:31 #48
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_179852494
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 18:18 schreef Mishu het volgende:

[..]

Tot nu toe geen enkele 40-er gehad die er niet ‘verlopen’ uitzag. Tussen 36 en 45 maken mannen blijkbaar een switch van Adonis naar belegen :X
hahaha dat zou kunnen.
pi_179854289
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 12:46 schreef rexxo het volgende:

[..]

Als je gaat kijken naar wat ze doen, waar ze zelf voor gekozen hebben om te doen, op basis van wat kan jij dan zeggen dat het niet hun eigen keuze is?
Zeker weten doe je het natuurlijk nooit, maar in gesprek met zulke types valt me wel vaak op dat ze heel erg bezig zijn hun eigen leven af te zetten tegen dat van anderen. Ik geloof gewoon nooit zo dat je tevreden bent met je eigen leven als je zo erg bezig bent met wat anderen in jouw ogen zouden moeten doen.
pi_179854320
quote:
1s.gif [b]Op zondag 17 juni 2018 17:55 schreef Mishu het volgende:[/bI

[..]

Ik zit als 30-jarige vrouw niet te wachten op een overgeslagen 40-er die waarschijnlijk ook op zijn 40-ste er niet aan toe is of gewoon niet geschikt voor het ouderschap. Ik swipe in ieder geval altijd naar rechts dan.
Ik denk eerlijk gezegd datzelfde over 30 jarige vrouwen die nog op tinder zitten. Mankeert toch vaak wat aan denk ik. Als vrouw zou je echt niet op die leeftijd nog op zoek moeten zijn als je enigszins stabiel in elkaar zit zijn er al tig geschikte mannen langs gekomen normaal gesproken.
pi_179856303
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 19:47 schreef Jaume_I het volgende:

Ik denk eerlijk gezegd datzelfde over 30 jarige vrouwen die nog op tinder zitten. Mankeert toch vaak wat aan denk ik. Als vrouw zou je echt niet op die leeftijd nog op zoek moeten zijn als je enigszins stabiel in elkaar zit zijn er al tig geschikte mannen langs gekomen normaal gesproken.
Het is maar wat je geschikt noemt. Als ze een totaal andere persoonlijkheid hebben en je komt alleen maar dat soort mannen tegen, die zoveel van je verschillen dat het net zo goed buitenaardse wezens hadden kunnen zijn en je ook geen hoop meer hebt elkaar op een dag beter te kunnen begrijpen als je maar genoeg je best doet, dan heb je niets aan een relatie. Besef wel, voor een vrouw is de handeling seks zelf vaak niet aangenaam en zeker geen lokkertje om naar uit te kijken en een relatie voor te willen. Sterker nog, het is een kwelling, iets dat je ten alle tijden vermijd tenzij de man uitzonderlijk aantrekkelijk is, op vlak van het liefst zowel innerlijk als uiterlijk, maar minimaal 1 van beiden.

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 17-06-2018 20:53:40 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 17 juni 2018 @ 22:50:50 #52
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_179860553
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 19:47 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd datzelfde over 30 jarige vrouwen die nog op tinder zitten. Mankeert toch vaak wat aan denk ik. Als vrouw zou je echt niet op die leeftijd nog op zoek moeten zijn als je enigszins stabiel in elkaar zit zijn er al tig geschikte mannen langs gekomen normaal gesproken.
In mijn geval overleden 2 gezinsleden dus mijn hoofd zat wel ergens anders tussen mijn 26-30e ;)
pi_179860803
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 22:50 schreef Mishu het volgende:

[..]

In mijn geval overleden 2 gezinsleden dus mijn hoofd zat wel ergens anders tussen mijn 26-30e ;)
Klote voor je natuurlijk, maar wel beetje vreemd dat je dat voor jezelf een legitieme reden vindt en ervanuit gaat dat 40 plussers (mannen) geen legitieme redenen hebben en die per direct naar links geswiped worden.
  zondag 17 juni 2018 @ 23:19:30 #54
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_179861194
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 23:01 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Klote voor je natuurlijk, maar wel beetje vreemd dat je dat voor jezelf een legitieme reden vindt en ervanuit gaat dat 40 plussers (mannen) geen legitieme redenen hebben en die per direct naar links geswiped worden.
Ik doe dat niet omdat ze 40 zijn maar omdat ze eruit zien als mijn vader/baas/buurman en niet als relatiemateriaal. Mensen met kinderen gaan ook naar rechts voorlopig.
  maandag 18 juni 2018 @ 08:37:42 #55
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179865027
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 20:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Besef wel, voor een vrouw is de handeling seks zelf vaak niet aangenaam en zeker geen lokkertje om naar uit te kijken en een relatie voor te willen. Sterker nog, het is een kwelling, iets dat je ten alle tijden vermijd tenzij de man uitzonderlijk aantrekkelijk is
Volgens mij heb jij echt de verkeerde mannen getroffen in je leven. :')
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 18 juni 2018 @ 09:04:23 #56
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_179865261
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 20:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Besef wel, voor een vrouw is de handeling seks zelf vaak niet aangenaam en zeker geen lokkertje om naar uit te kijken en een relatie voor te willen. Sterker nog, het is een kwelling, iets dat je ten alle tijden vermijd tenzij de man uitzonderlijk aantrekkelijk is, op vlak van het liefst zowel innerlijk als uiterlijk, maar minimaal 1 van beiden.
Say what? :')

Gelukkig ben ik die vrouwen nooit tegengekomen...
Don't let my username fool you...
pi_179866923
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 19:47 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd datzelfde over 30 jarige vrouwen die nog op tinder zitten. Mankeert toch vaak wat aan denk ik. Als vrouw zou je echt niet op die leeftijd nog op zoek moeten zijn als je enigszins stabiel in elkaar zit zijn er al tig geschikte mannen langs gekomen normaal gesproken.
Hoezo? Je kan toch gewoon een lange relatie gehad hebben, uit elkaar gegroeid zijn, en beseffen dat het niet zo handig is om kinderen te nemen om de relatie te redden? Of een vreemdgaande man? Etc etc; honderden logische scenario's zijn mogelijk
  maandag 18 juni 2018 @ 11:01:40 #58
33189 RM-rf
1/998001
pi_179867212
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 20:06 schreef Ruislip het volgende:

Wie herkent dit?
ik iig niet, ik lees er een soort van vreemde fixatie in op het idee dat je je hele leven zou moeten plannen en erover theoretiseren...

"Life is what happens to you while you're busy making other plans."
John Lennon
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_179867453
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 11:35 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Daar vind ik dus als dertiger echt compleet niks aan. Alsof je na je dertigste de plicht hebt om ineens heel beschaafd en intellectueel te gaan doen.

Ik heb zelf het gefeest in mijn studententijd echt gemist dus het liefste zou ik gewoon een keer een feestje willen doen zonder schaamte en met veel drank en losbandige dames. Maar dat wordt dan gelijk als 'onvolwassen' gezien.
Waarom maakt jou het uit dat zoiets als 'onvolwassen' wordt gezien? En door wie? Vind dat voor een 34 jarige man zonder gezin echt niet een heel rare bezigheid om zo af en toe te doen. Goed, die losbandige dames is denk ik een beetje een fantasie want hoe dat er op tv of filmpjes uitziet, is niet hoe zo'n feestje wordt ervaren ofzo. Ze staan echt niet overal champagne over zichzelf heen te gooien in glitterbikini's, om je even uit je droom te helpen. Het zijn op een paar duizend man net die 1 a 2 mensen waar dan de focus op ligt om het zo te laten lijken maar je wordt gewoon omgeven door 1000 zwetende middelmatig uitziende mensen waarvan een deel voor en achter niet meer kent en waar her en der een mooie vrouw tussen loopt die helemaal niets van je wil hebben en de eventuele bikinichicks staan daar omdat ze ervoor betaald worden.

Het lijkt allemaal mooier dan het is, al ben ik wel 1 keer in een tent beland waar mijn mond open viel van het aantal leeghoofden. Dames die iedereen stonden te schuren wat los en vast zat. Soort real life Tinder was dat (dit was voor Tinder trouwens). Als je er alcohol in goot kon je er alles mee doen wat je wilde, maar geloof me in die tent wil je echt niet komen als je een beetje respect voor jezelf hebt. _O- Was ook snel weer weg.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2018 11:27:38 ]
  maandag 18 juni 2018 @ 11:26:47 #60
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179867669
quote:
99s.gif Op maandag 18 juni 2018 11:13 schreef Myrr het volgende:

[..]
Goed, die losbandige dames is denk ik een beetje een fantasie want hoe dat er op tv of filmpjes uitziet, is niet hoe zo'n feestje wordt ervaren ofzo. Ze staan echt niet overal champagne over zichzelf heen te gooien in glitterbikini's, om je even uit je droom te helpen.
Met die losbandige dames bedoel ik dan ook geen bikinibabes uit hiphop-video's. Eerder het soort vrouwen dat gaat stappen en zelf roekeloos op mannen af stapt omdat ze zin heeft in een verzetje en schijt heeft aan alle sociale normen.

Ik ben nu op zo'n stadium waarin ik mijn (ook seksuele) bucketlist gewoon af wil strepen voordat ik straks bepaalde dingen misschien niet meer kan. Ik zie mezelf straks als vijftiger niet meer geil staan doen in een kroeg alsof ik een puber ben :P
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_179867706
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 11:26 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Met die losbandige dames bedoel ik dan ook geen bikinibabes uit hiphop-video's. Eerder het soort vrouwen dat gaat stappen en zelf roekeloos op mannen af stapt omdat ze zin heeft in een verzetje en schijt heeft aan alle sociale normen.

Ik ben nu op zo'n stadium waarin ik mijn (ook seksuele) bucketlist gewoon af wil strepen voordat ik straks bepaalde dingen misschien niet meer kan. Ik zie mezelf straks als vijftiger niet meer geil staan doen in een kroeg alsof ik een puber ben :P
In dat geval, heb mijn vorige post aangepast en geloof dat het club Vip heette. Wel grotendeels Finnen daar, en dus meisjes met erg lage standaarden. Wel heel knap maar als dochter wil je ze niet hebben. Kidding I am not, durfde niet eens alleen naar de wc daar omdat ik bang was als een van die meisjes gezien te worden. We (vriend en ik) waren gestrand in Rotterdam en iemand op straat zei dat het daar wel leuk was. :')

Je bent 34 dus je hebt geld, sla je slag zou ik zeggen. Was echt te bizar voor woorden gewoon. Neem een VIP tafel en zet er een fles drank op. Dan komen ze als vliegen op je af.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2018 11:34:45 ]
pi_179868089
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Hoezo? Je kan toch gewoon een lange relatie gehad hebben, uit elkaar gegroeid zijn, en beseffen dat het niet zo handig is om kinderen te nemen om de relatie te redden? Of een vreemdgaande man? Etc etc; honderden logische scenario's zijn mogelijk
Klopt, maar die user waarop ik reageerde zei zelf dat ze alle mannen van 40(plus) op tinder negeert. Maar komt zelf met een (voor haar) plausibele verklaring waarom zij zelf wél single kan zijn op latere leeftijd.

Beetje scheef om het voor jezelf allemaal acceptabel te vinden maar bij anderen raar.
  maandag 18 juni 2018 @ 12:04:44 #63
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_179868366
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 11:26 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Met die losbandige dames bedoel ik dan ook geen bikinibabes uit hiphop-video's. Eerder het soort vrouwen dat gaat stappen en zelf roekeloos op mannen af stapt omdat ze zin heeft in een verzetje en schijt heeft aan alle sociale normen.

Ik ben nu op zo'n stadium waarin ik mijn (ook seksuele) bucketlist gewoon af wil strepen voordat ik straks bepaalde dingen misschien niet meer kan. Ik zie mezelf straks als vijftiger niet meer geil staan doen in een kroeg alsof ik een puber ben :P
Een groot voordeel: vrouwen van 30+ zijn wat dat betreft veel opener over seks en voor meer dingen in dan onzekere meisjes die net 20 zijn. ;)
Don't let my username fool you...
  maandag 18 juni 2018 @ 12:06:23 #64
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179868390
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 12:04 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Een groot voordeel: vrouwen van 30+ zijn wat dat betreft veel opener over seks en voor meer dingen in dan onzekere meisjes die net 20 zijn. ;)
Dan loop ik blijkbaar tegen de verkeerde vrouwen aan. De dertigers die ik tegenkom zijn veel eerder bezig met trouwen en kinderen dan met experimenteren en trio'tjes. :P
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 18 juni 2018 @ 12:08:50 #65
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_179868428
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 12:06 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dan loop ik blijkbaar tegen de verkeerde vrouwen aan. De dertigers die ik tegenkom zijn veel eerder bezig met trouwen en kinderen dan met experimenteren en trio'tjes. :P
Blijkbaar wel ja, want ze zijn er wel degelijk ;) Afgelopen weekend was weer lekker zullen we maar zeggen :9~ En nee, ik ben echt geen adonis of womanizer :P
Don't let my username fool you...
pi_179868513
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 12:06 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dan loop ik blijkbaar tegen de verkeerde vrouwen aan. De dertigers die ik tegenkom zijn veel eerder bezig met trouwen en kinderen dan met experimenteren en trio'tjes. :P
Het wordt niet overal even openlijk besproken uiteraard.
  maandag 18 juni 2018 @ 12:21:34 #67
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179868640
quote:
99s.gif Op maandag 18 juni 2018 12:13 schreef Myrr het volgende:

[..]

Het wordt niet overal even openlijk besproken uiteraard.
Dat komt toch heel vaak door schaamte en stigmatisering? Precies dus waar ik mezelf tegen wil afzetten, bij iemand die er niet open en pro-actief in zal zijn gaat me dat niet echt lukken.

Het is juist dat "het-mag-eigenlijk-niet" gevoel wat het dan zo spannend en prettig maakt. De verboden vruchten. En het "overtuigd worden" tot het doen van dingen die ik eigenlijk zelf nooit zou doen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 13:29:18 #68
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_179894059
Herkenbaar ik ben 37 en denk nog steeds in termen van "later als ik groot ben". Kinderen hoef ik niet maar later als ik groot ben wil ik nog wel van alles.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_179896603
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 12:26 schreef Stoney3K het volgende:

Ouders die dwars lagen, vonden dat ik niet op kamers kon en studentenverenigingen waren echt uit den boze. Ook als puber alleen maar de brave Hendrik uit gehangen want anders was het gelijk bonje thuis.

Dus voor mij gaat het meer om tegen mijn eigen morele principes afzetten (feesten, veel drank, vrije seks was bij ons altijd taboe) dan wat anders, en om mijn eigen grenzen daarin op te zoeken. Maar het is ook mijn eigen geweten wat dat vooral tegenhoudt.

Ik ben nou eenmaal niet echt een smooth-talker en hier in de buurt zitten de uitgaansgelegenheden vooral vol met tieners die shotjes doen onder de skihut-muziek. Losbandige twintigers en dertigers lopen er hier in zuidoost-Brabant niet veel rond in de stapstraten :P
Herken dat eerste. eigen geweten dat je tegenhoud? Dus je hebt eigenlijk tegenstrijdige gevoelens?
Iedereen volgens mij, daar niet van, maar over het algemeen zeggen mensen dat niet.

quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 08:37 schreef Stoney3K het volgende:

Volgens mij heb jij echt de verkeerde mannen getroffen in je leven. :')
Voor mij waren de relaties wel verkeerd ja en voor hen ook.

quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 09:04 schreef Metalfreak het volgende:

Say what? :')

Gelukkig ben ik die vrouwen nooit tegengekomen...
Dan was het een iets te algemene uitspraak , bedankt voor de info
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 15:27:02 #70
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_179896707
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 12:26 schreef Stoney3K het volgende:
Losbandige twintigers en dertigers lopen er hier in zuidoost-Brabant niet veel rond
euh huh?

Ik als overijsseler zie branbanders toch als een heel stuk "losser" dan bij ons in de buurt als je aan het stappen bent. Ook lijkt het kroegbezoek daar onder dertigers en veertigers iets algemener.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_179902179
Rustig aan TS, burgerlijk worden kan je je hele leven nog ;)
En als man heb je voor zulke dingen meer tijd dan een vrouw, dat is een voordeel.
Ik ken best mensen van jouw leeftijd die er net zo over denken.
Het hebben van een gezin is niet verplicht.
Het hebben van een relatie en een koophuis ook niet.
Je kan toch ook lekker doorgaan waar je nu bent, waarom burgerlijk worden als je er niet aan toe bent? Jij en je vrienden zijn elkaar blijkbaar ontgroeid, misschien wordt het eens tijd om op zoek te gaan naar mensen die ook niet met een gezin bezig zijn en wel aandacht en tijd voor je hebben.
pi_179902732
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:19 schreef DoubleDip het volgende:
Rustig aan TS, burgerlijk worden kan je je hele leven nog ;)
En als man heb je voor zulke dingen meer tijd dan een vrouw, dat is een voordeel.
Ik ken best mensen van jouw leeftijd die er net zo over denken.
Het hebben van een gezin is niet verplicht.
Het hebben van een relatie en een koophuis ook niet.
Je kan toch ook lekker doorgaan waar je nu bent, waarom burgerlijk worden als je er niet aan toe bent? Jij en je vrienden zijn elkaar blijkbaar ontgroeid, misschien wordt het eens tijd om op zoek te gaan naar mensen die ook niet met een gezin bezig zijn en wel aandacht en tijd voor je hebben.
Als vrouw die geen kinderen wil heb je net zoveel tijd
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_179902765
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:40 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Als vrouw die geen kinderen wil heb je net zoveel tijd
Nee want een vrouw is tot ongeveer haar 40ste vruchtbaar zonder risico's en een man kan tot op veel hogere leeftijd een gezin stichten.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 19:42:57 #74
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179902791
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:41 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Nee want een vrouw is tot ongeveer haar 40ste vruchtbaar zonder risico's en een man kan tot op veel hogere leeftijd een gezin stichten.
Misschien wil je als man je kinderen ook nog graag zien opgroeien.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_179902880
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:42 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Misschien wil je als man je kinderen ook nog graag zien opgroeien.
Met 40-45 jaar kan je dan nog steeds aan kinderen beginnen. Als vrouw lukt dat niet meer, tenzij je risico's wilt op een gehandicapt kind.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 20:38:50 #76
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_179904458
Ik herken dit helemaal :)
With love :*
pi_179916224
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 08:47 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat herken ik in mijn vriendengroep ook een beetje, dat iedereen nu 'gezellig' aan het doen is met middagjes bordspellen en kringverjaardagen, want, kinderen dus je kan niet zo maar even de deur uit. Terwijl we 5 jaar geleden met zijn allen tot 3 uur 's morgens in de kroeg zaten.

En als je dan vraagt waarom niemand meer gaat stappen dan is het antwoord steevast: "Sja, die wilde haren zijn we nu wel ontgroeid", wat ik dan zelf niet kan begrijpen want ik heb mijn eigen "wilde periode" nooit gehad, waarin je op je 19de vanuit je studentenhuis ging stappen en op vakantie ging naar Salou.

Maar als ik nu als 34-jarige dat soort dingen ga doen dan zien ze me al aankomen.
Wat is het probleem? Dat boeit geen fuck. Ik zag in Sunny Beach een vriendengroep van gasten die allemaal rond de 30 jaar waren. Die neukten er wel op los en hadden allemaal jonge 18+ chicks. Ze zagen er goed uit en dat kan dan alleen maar in je voordeel werken. Eentje had thuis al een vaste relatie van 7-8 jaar maar op vakantie neukte hij gewoon alles wat los en vast zat. Het ligt gewoon aan je eigen instelling.

Ik als 25 jarige zat daar dus ook bij en heb mij prima vermaakt. Vaak in een deuk gelegen van alle capriolen die ze uithaalde. Lachen man. Waarom zou je als 30er geen plezier meer mogen maken. Waarom dan opeens je burgerlijk gaan gedragen?

Heb SCHIJT aan wat andere mensen denken. Serieus. Wat the fuck boeien die andere mensen. 😂 Leef voor jezelf. Ik lach die 30ers keihard uit als ik ze zie lopen achter hun kinderwagentje. Of als er weer zo’n schreeuwbaby in het vliegtuig zit.
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:29:17 #78
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179916269
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:26 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:

[..]

Wat is het probleem? Dat boeit geen fuck. Ik zag in Sunny Beach een vriendengroep van gasten die allemaal rond de 30 jaar waren.
Dat werkt natuurlijk wel alleen als je een vriendengroep hebt die allemaal dezelfde instelling hebben. Als je de enige bent die even er op los wil stappen en de rest zoiets heeft van "mwa, die wilde haren heb ik nu eigenlijk wel gehad" dan gaat dat niet werken.

Daarnaast heb ik echt een allergie voor opscheppen en stoerdoenerij, wat je in die uitgaanscultuur heel snel tegen komt.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_179916532
quote:
99s.gif Op maandag 18 juni 2018 11:13 schreef Myrr het volgende:

[..]

Waarom maakt jou het uit dat zoiets als 'onvolwassen' wordt gezien? En door wie? Vind dat voor een 34 jarige man zonder gezin echt niet een heel rare bezigheid om zo af en toe te doen. Goed, die losbandige dames is denk ik een beetje een fantasie want hoe dat er op tv of filmpjes uitziet, is niet hoe zo'n feestje wordt ervaren ofzo. Ze staan echt niet overal champagne over zichzelf heen te gooien in glitterbikini's, om je even uit je droom te helpen. Het zijn op een paar duizend man net die 1 a 2 mensen waar dan de focus op ligt om het zo te laten lijken maar je wordt gewoon omgeven door 1000 zwetende middelmatig uitziende mensen waarvan een deel voor en achter niet meer kent en waar her en der een mooie vrouw tussen loopt die helemaal niets van je wil hebben en de eventuele bikinichicks staan daar omdat ze ervoor betaald worden.

Het lijkt allemaal mooier dan het is, al ben ik wel 1 keer in een tent beland waar mijn mond open viel van het aantal leeghoofden. Dames die iedereen stonden te schuren wat los en vast zat. Soort real life Tinder was dat (dit was voor Tinder trouwens). Als je er alcohol in goot kon je er alles mee doen wat je wilde, maar geloof me in die tent wil je echt niet komen als je een beetje respect voor jezelf hebt. _O- Was ook snel weer weg.
Wat is het probleem met schurende chicks?
Waarom doet iedereen altijd slut shamen? Waarvoor is dit nodig? Als die meiden toch een leuke tijd hebben wat heeft dat met zelf respect te maken?

Serieus, ik snap niet waarom mensen altijd zo neerkijken op meisjes die fun hebben. Dit maak je overal mee op vakantie. Ik zie het 1000x liever dan van die saaie drollen die in de hoek staan met hun drankje krampachtig voor hun buik. Wat duidt op ongemakkelijke lichaamstaal.
pi_179916799
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:29 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat werkt natuurlijk wel alleen als je een vriendengroep hebt die allemaal dezelfde instelling hebben. Als je de enige bent die even er op los wil stappen en de rest zoiets heeft van "mwa, die wilde haren heb ik nu eigenlijk wel gehad" dan gaat dat niet werken.

Daarnaast heb ik echt een allergie voor opscheppen en stoerdoenerij, wat je in die uitgaanscultuur heel snel tegen komt.
Ja klopt helemaal. Maar als je in een gehucht in Zuid-Oost Brabant blijft wonen dan gaat er helemaal niks veranderen. Beter trek je naar de randstad. Ik kom zelf ook uit Zuid-Oost Brabant en woon nu in Rotterdam. Had ik 7 jaar geleden al moeten doen maargoed.

Dat opscheppen en stoerdoenerij doet niet iedereen. Vind je vooral onder hitsige jongetjes van 18-20 die het vaak overdrijven. Die groep waarmee ik was waren super chill en kon je ook normaal goede gesprekken mee voeren. Ik zie mensen vaak met zn tweetjes reizen. Of alleen. Dat kan makkelijk. Je haakt zo aan bij een groep. En als het je niet meer bevalt, dan ga je lekker weer je eigen weg. Makkelijk zat.

Ik zou wel serieus gaan oefenen met social skills etc. Want op vakantie heb je die ook nodig. Ook al is ze dronken.

Disclaimer: dit hele verhaal wat ik vertel gaat natuurlijk niet op als je er lelijk uit ziet, geen modieuze kledingstijl hebt, niet bereid bent om te investeren in jezelf. Om je uiterlijk te veranderen.

Die gasten zagen er gespierd uit, gezonde bruine tint, goede kledingstijl, makkelijk in de omgang, makkelijk praten etc goede people skills/social skills.

Het klinkt sneu en oppervlakkig: maar met een adonis uiterlijk kom je echt heel erg ver. Je krijgt heel veel gedaan. Mensen hebben automatisch meer respect en bewondering voor je. Meer aandacht van vrouwen.

Ik heb dit allemaal met eigen ogen gezien. Ik weet wel wat ik ga doen. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk. Wil je je jeugd inhalen met losse seks? Dan zal je ervoor moeten werken. Het is niet anders.
  Moderator woensdag 20 juni 2018 @ 15:15:05 #81
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179921925
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:49 schreef Gary_Oak het volgende:
Kijk, het wekelijkse R&P-topic waar de TS smacht naar het verleden, niet ouder wil worden en moeite heeft met het contrast van mensen met huisje-boompje-beestje. Idee om een centraal topic te openen?
:D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_180072468
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:29 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat werkt natuurlijk wel alleen als je een vriendengroep hebt die allemaal dezelfde instelling hebben. Als je de enige bent die even er op los wil stappen en de rest zoiets heeft van "mwa, die wilde haren heb ik nu eigenlijk wel gehad" dan gaat dat niet werken.

Daarnaast heb ik echt een allergie voor opscheppen en stoerdoenerij, wat je in die uitgaanscultuur heel snel tegen komt.
Je kan wel een keer mee stappen hoor...
Ik ben ouder dan jij dus misschien kan ik je nog wat leren hoe je als 40+er stap (voor later voor jou dus, voor mij realiteit :P ).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_180073560
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:46 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Met 40-45 jaar kan je dan nog steeds aan kinderen beginnen. Als vrouw lukt dat niet meer, tenzij je risico's wilt op een gehandicapt kind.
Ik heb er de eerste jaren niet echt last van gehad dat mijn ouders beide 40-45 jaar ouder zijn dan ik ben. Maar nu, en de afgelopen jaren vind ik het toch best wel zuur. Aangezien ze de 70 aangetikt hebben. Heb dan dus altijd al geroepen dat ik zelf echt veel eerder kinderen zou willen. En ik gun mijn kinderen ook dat ze hun opa en oma kennen. Dat je altijd eerder kunt overlijden laat ik even achterwegen want dat weet ik heus wel. Maar er zijn gewoon situaties en momenten dat het jammer is dat ze ruim 40 jaar ouder zijn. Dus ik zou het niemand aanraden.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180073625
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:42 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:

Wat is het probleem met schurende chicks?
Waarom doet iedereen altijd slut shamen? Waarvoor is dit nodig? Als die meiden toch een leuke tijd hebben wat heeft dat met zelf respect te maken?

Serieus, ik snap niet waarom mensen altijd zo neerkijken op meisjes die fun hebben. Dit maak je overal mee op vakantie. Ik zie het 1000x liever dan van die saaie drollen die in de hoek staan met hun drankje krampachtig voor hun buik. Wat duidt op ongemakkelijke lichaamstaal.
Ik snap ergens wel wat je bedoeld, maar het is dierlijk gedrag. Je impulsen volgen en meer niet. Vaak ten koste van een ander, want niemand anders dan jezelf heeft iets aan dergelijk gedrag. Nou zijn heel veel mensen egoistisch, daar niet van, maar als iedereen het grootste gedeelte van de tijd tekeer zou gaan als beesten dan wordt het leven er ook niet mooier op. Vind ik dan, maargoed dat is mijn mening. Sommige mensen kunnen alleen lol hebben door dominant gedrag te vertonen en een ander te onderwerpen, of zichzelf te laten onderwerpen (daarom heeft het dus met gebrek aan zelfrespect te maken, het is gewoon zwak) maar erzijn voor sommigen ook nog andere manieren van lol hebben. Ben zelf helaas ook geen aangenaamd gezelschap. Maar vind andere mensen die gewoon gezellig kunnen zijn zonder te hoeven neuken veel aangenamer dan hitsige alfa mannen en sletten. Het kost natuurlijk wel meer moeite en niet iedereen wil die moeite nemen of kan dat. Dat begrijp ik ook wel.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 27 juni 2018 @ 09:02:10 #85
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_180074877
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 07:14 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen alleen lol hebben door dominant gedrag te vertonen en een ander te onderwerpen, of zichzelf te laten onderwerpen (daarom heeft het dus met gebrek aan zelfrespect te maken, het is gewoon zwak) maar erzijn voor sommigen ook nog andere manieren van lol hebben.
Waarom zou je een ander moeten veroordelen als die graag dominant, 'dierlijk' of onderdanig gedrag vertoont terwijl jij er verder totaal geen partij in bent? Onderdanig gedrag of sletterigheid hoeft echt niet direct iets met zelfrespect te maken te hebben, het kan ook een uitlaatklep zijn omdat iemand dat gewoon leuk vindt.

Als jij er aanstoot aan neemt dan kun je ook de andere kant op kijken. Dan hoef je nog niet direct de moraalridder uit te hangen om iedereen te veroordelen die niet 'beschaafd' plezier kan maken.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_180092551
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 09:02 schreef Stoney3K het volgende:

Waarom zou je een ander moeten veroordelen als die graag dominant, 'dierlijk' of onderdanig gedrag vertoont terwijl jij er verder totaal geen partij in bent? Onderdanig gedrag of sletterigheid hoeft echt niet direct iets met zelfrespect te maken te hebben, het kan ook een uitlaatklep zijn omdat iemand dat gewoon leuk vindt.

Als jij er aanstoot aan neemt dan kun je ook de andere kant op kijken. Dan hoef je nog niet direct de moraalridder uit te hangen om iedereen te veroordelen die niet 'beschaafd' plezier kan maken.
Ik doe het omdat hij deze levensstijl aan anderen op wil leggen door slecht te praten over mensen die er niet deel van uitmaken. Alsof het niet al de heersende norm is, waar je je als vrouw bij neer moet leggen, of anders single en onpopulair blijven. Daarom blijf ik zelf single en onpopulair en heb ik er idd niks mee te maken, maar hij vroeg wat er mis was met schurende vrouwen en ik legde hem dat uit.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_180093135
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 12:26 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ouders die dwars lagen, vonden dat ik niet op kamers kon en studentenverenigingen waren echt uit den boze. Ook als puber alleen maar de brave Hendrik uit gehangen want anders was het gelijk bonje thuis.

Dus voor mij gaat het meer om tegen mijn eigen morele principes afzetten (feesten, veel drank, vrije seks was bij ons altijd taboe) dan wat anders, en om mijn eigen grenzen daarin op te zoeken. Maar het is ook mijn eigen geweten wat dat vooral tegenhoudt.

Ik ben nou eenmaal niet echt een smooth-talker en hier in de buurt zitten de uitgaansgelegenheden vooral vol met tieners die shotjes doen onder de skihut-muziek. Losbandige twintigers en dertigers lopen er hier in zuidoost-Brabant niet veel rond in de stapstraten :P
Losbandige valt sowieso wel mee hoor. Als ik kijk naar mijn studententijd die nu bijna is afgelopen en naar vrienden bij de studentenvereniging werd er uiteindelijk ook niet zo losbandig rond geneukt. Kende er twee die echt ons night stands hadden en soms wel 6 verschillende wijven hadden in 1 week, maar dat waren halve Griekse goden.

Meeste studenten zuipen zich zelf de vernieling in en hebben of gewoon een relatie of een vaste fuckbuddy waar ze eens in de zoveel tijd ruzie mee krijgen en dan opzoek naar een andere. Maar dat beeld van elke week een ander, echt niet hoor :N

En mocht je een keer een ONS vinden is het lamme sex wat je 2 dagen later weer vergeten bent en je bid dat je geen vieze bult op je pik krijgt. Zo simpel is het.

Nee gewoon een vriendin of fuckbuddy haal je veel meer genot uit op seksueel gebied.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_180097882
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:58 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:

[..]

Disclaimer: dit hele verhaal wat ik vertel gaat natuurlijk niet op als je er lelijk uit ziet, geen modieuze kledingstijl hebt, niet bereid bent om te investeren in jezelf. Om je uiterlijk te veranderen.
Allemaal een grote als inderdaad. Als je helemaal geweldig bent, rijk bent, en een dikke pik van 30cm kun je wel los gaan op 18+ chicks op elke willekeurige plek waar vrouwen uitgaan.

Als het dan toch zo ontzettend oppervlakkig/dierlijk benaderd moet worden kun je ook gewoon een hoer neuken. Scheelt echt een boel tijd.
pi_180098313
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 10:16 schreef Joppiez het volgende:

Allemaal een grote als inderdaad. Als je helemaal geweldig bent, rijk bent, en een dikke pik van 30cm kun je wel los gaan op 18+ chicks op elke willekeurige plek waar vrouwen uitgaan.

Als het dan toch zo ontzettend oppervlakkig/dierlijk benaderd moet worden kun je ook gewoon een hoer neuken. Scheelt echt een boel tijd.
Nee, want dat willen ze niet
- omdat het geld kost
- omdat ze zelf de kick willen van verovering

Maar de mannen die eenmaal naar de hoeren zijn geweest willen in dit forum inderdaad vaak ook niks anders meer. Ze willen alleen de fantasie dat de vrouw er slechts voor hen is. het liefst hebben ze vrouwen die helemaal geen gevoelens/hersens hebben, aangezien veel mannen ook een seksrobot willen. Vrouwen die het daar niet mee eens zijn, moeten niet zeiken. Maar als vrouwen dezelfde gevoelens hebben tegenover mannen, dan zijn het ineens te kieskeurige feminazi's die in verwende positie zich richten op kleinigheidjes. Dan moeten ze wel de gevoelens van mannen die geen zin in hun ideale soort relatie hebben, accepteren, hun eigen eisen vergeten, medelijden hebben met zielige single mannen en hen tegemoet komen door alsnog een "relatie" met hen te nemen op hun voorwaarden.
Het is begrijpelijk als je egoïstisch bent en alleen denkt aan je eigen wensen. Maar dan moet je niet verwachten dat een ander minder egoïstisch is. Vind ik dan.

[ Bericht 3% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 28-06-2018 11:01:20 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_180100529
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 10:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nee, want dat willen ze niet
- omdat het geld kost
- omdat ze zelf de kick willen van verovering

Maar de mannen die eenmaal naar de hoeren zijn geweest willen in dit forum inderdaad vaak ook niks anders meer. Ze willen alleen de fantasie dat de vrouw er slechts voor hen is. het liefst hebben ze vrouwen die helemaal geen gevoelens/hersens hebben, aangezien veel mannen ook een seksrobot willen. Vrouwen die het daar niet mee eens zijn, moeten niet zeiken. Maar als vrouwen dezelfde gevoelens hebben tegenover mannen, dan zijn het ineens te kieskeurige feminazi's die in verwende positie zich richten op kleinigheidjes. Dan moeten ze wel de gevoelens van mannen die geen zin in hun ideale soort relatie hebben, accepteren, hun eigen eisen vergeten, medelijden hebben met zielige single mannen en hen tegemoet komen door alsnog een "relatie" met hen te nemen op hun voorwaarden.
Het is begrijpelijk als je egoïstisch bent en alleen denkt aan je eigen wensen. Maar dan moet je niet verwachten dat een ander minder egoïstisch is. Vind ik dan.
Wow, je komt over als een vrouw die gekwetst is in relaties en verder mannen vooral uit de media kent.

Je maakt nu een fout die sommige mannen ook maken, namelijk mannen/vrouwen zien als 'dingen' van een heel andere planeet! :{ In het algemeen kun je stellen... Mannen(of vrouwen), het zijn nèt mensen.

Dus... Zoals jij afwijkt van andere vrouwen, minder meisjesachtig, meer verzorgd, minder verzorgd, zelfstandiger, naïever, noem maar op, zo verschillen mannen ook van elkaar.

Blame een persoon, niet een geslacht. Maak eens gewone vrienden met mannen.
And the druids turn to stone...
pi_180130368
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 13:03 schreef Panthera1984 het volgende:

Wow, je komt over als een vrouw die gekwetst is in relaties en verder mannen vooral uit de media kent.

Je maakt nu een fout die sommige mannen ook maken, namelijk mannen/vrouwen zien als 'dingen' van een heel andere planeet! :{ In het algemeen kun je stellen... Mannen(of vrouwen), het zijn nèt mensen.

Dus... Zoals jij afwijkt van andere vrouwen, minder meisjesachtig, meer verzorgd, minder verzorgd, zelfstandiger, naïever, noem maar op, zo verschillen mannen ook van elkaar.

Blame een persoon, niet een geslacht. Maak eens gewone vrienden met mannen.
Ik zei veel mannen op dit forum. Maar misschien was dat niet duidelijk genoeg. Hoe moet ik anders de posts interpreteren die ik in oa dit topic hierboven lees?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_180136002
Is het niet gewoon een beetje koudwatervrees?

Ik herken het natuurlijk wel : Al jaren single, eigen huis. In het weekend kan ik doen wat ik wil : Tot 11 uur in mijn bed liggen, vandaag ga ik door het dak op een festival. Ik heb de afgelopen week de hele week gewerkt dus mijn huis is een beetje een bende; er staat een stapel afwas op het aanrecht met fruitvliegjes erboven i.v.m. de hitte.

Dat kun je natuurlijk niet maken als je kinderen en een gezin hebt. Althans, niet structureel. Het idee van een relatie benauwt mij ook, maar ik denk ook dat het heel snel went en vanzelfsprekend wordt.
pi_180136160
Ik ben bijna 40 en heb inmiddels de overgave getekend, een beetje. Maar dan wel met een dame die m'n vrouwelijke evenbeeld is en erg goed is in lol maken (beter dan ik nog).

Misschien nemen we over een paar jaar wel een hondje. Kinderen weten we nog niet zo.

Als je eenmaal de goeie vindt (voor jou dan), dan glij je er zo in als het ware. Op een manier die bij je past.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 12:13:35 #94
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_180137857
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 10:22 schreef ContraCourant het volgende:
Ik ben bijna 40 en heb inmiddels de overgave getekend, een beetje. Maar dan wel met een dame die m'n vrouwelijke evenbeeld is en erg goed is in lol maken (beter dan ik nog).

Misschien nemen we over een paar jaar wel een hondje. Kinderen weten we nog niet zo.

Als je eenmaal de goeie vindt (voor jou dan), dan glij je er zo in als het ware. Op een manier die bij je past.
Ik hoop het voormezelf. Tot zover geen succes :{
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 12:25:07 #95
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_180138007
Tvp want herken mezelf.in de op

ben 31
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_180138161
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 12:13 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik hoop het voormezelf. Tot zover geen succes :{
Laat ik het zo zeggen: ik kan doen wat ik wil en word daarin aangemoedigd. Dus dan ligt de bal bij mij.

Angst om iets op te moeten geven is er dus niet. Heb er alleen maar bijgekregen. Vanuit zo'n positie is het al een stuk vloeiender qua overgang.

Wat betreft vrienden... Sjah, dat kan een lastige zijn. Daar kun je niet zoveel aan veranderen. Maar als je gaat verzanden in alleen achterblijven, dan heb je daar ook niets aan. Dus je moet zoeken naar een manier of persoon of personen waarmee je in een dynamiek kunt leven die aansluit bij je wensen.

Dat zijn geen dingen die je echt kunt forceren, mede omdat je soms op voorhand niet weet wat je nodig hebt (al kun je daar sterke ideeën over hebben die wel of niet kloppen).
  zaterdag 30 juni 2018 @ 12:42:53 #97
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_180138238
Je bent mentaal niet minder ver, maar gewoon anders. We leven in 2018, de sociale druk om bepaalde dingen te doen hoeft er niet meer te zijn. Volg je eigen intuitie en je eigen weg.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 30 juni 2018 @ 22:41:07 #98
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_180151620
Herkenbaar ja! Dus ik ga hier even meelezen.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_180151700
Ik kan de grootste lol hebben met mijn neefje, maar als ik hem zat word en hem in de box leg gaat ie meteen krijsen om aandacht, dan ben ik blij dat ik zelf geen kinderen heb en zorgt dit voor mij voor twijfel of ik wel zin heb om kinderen te nemen over een paar jaar.

Zit nu wel in de leeftijd dat een toekomstige relatie al tegen rammelende eierstokken aanloopt, dus weet eerlijk gezegd niet of een relatie nu wel zo verstandig is :')

Ben nog te veel bezig met mezelf en vind het eigenlijk wel lekker dat ik mentaal wat jonger ben dan dat ik qua leeftijd ben, ben sowieso een laatbloeier met alles.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_180157731
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 12:37 schreef ContraCourant het volgende:

Laat ik het zo zeggen: ik kan doen wat ik wil en word daarin aangemoedigd. Dus dan ligt de bal bij mij.

Angst om iets op te moeten geven is er dus niet. Heb er alleen maar bijgekregen. Vanuit zo'n positie is het al een stuk vloeiender qua overgang.

Wat betreft vrienden... Sjah, dat kan een lastige zijn. Daar kun je niet zoveel aan veranderen. Maar als je gaat verzanden in alleen achterblijven, dan heb je daar ook niets aan. Dus je moet zoeken naar een manier of persoon of personen waarmee je in een dynamiek kunt leven die aansluit bij je wensen.

Dat zijn geen dingen die je echt kunt forceren, mede omdat je soms op voorhand niet weet wat je nodig hebt (al kun je daar sterke ideeën over hebben die wel of niet kloppen).
Ben het hier mee eens. Maar mensen denken van te voren niet na over relaties. En als ze er eenmaal inzitten ook niet meer. Ze zeggen het belangrijk te vinden, maar in de zin van hoe erg ze ermee bezig zijn om de voor hen juiste relatie te krijgen is dat helemaal niet zo. Voor sommigen is het enige dat telt dat ze überhaupt een relatie hebben en daarna ontdekken ze pas hoe makkelijk de ander is in de omgang. Ja, dan kan je ook niet verwachten dat het een succes wordt. Als dat wel zo is, heb je gewoon geluk of ben je goed in jezelf aanpassen. Dat laatste is natuurlijk ook een kunst, maar dan moet je er niet over gaan zeiken tegen anderen hoe erg je jezelf wegcijfert. Als de ander kinderen wil maar jij niet, had je dat tijdens de eerste date al kunnen weten als je vragen had gesteld. Aan de andere kant soms verandert iemand natuurlijk ook ineens maar dan moet je ook een keuze durven maken. Makkelijker gezegd dan gedaan, daarom hoef ik zelf ook geen relatie. Wat een gedoe.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')