abonnement Unibet Coolblue
pi_179747394
quote:
[..] President Trump and Chairman Kim Jong Un commit to implement the stipulations in this joint statement fully and expeditiously. [..]

Tsja. Noem mij dan maar de naieve sukkel die dacht dat 'zo spoedig mogelijk' in onze referendum-wet ook iets betekende.
"Pools are perfect for holding water"
pi_179747401
Professor Criekemans: “Kim is ongetwijfeld de grote winnaar”

https://www.vrt.be/vrtnws(...)-kim-en-trump-kim-i/

quote:
Maar in de ogen van de professor is niet Trump maar "Kim Jong-un ongetwijfeld de grote winnaar. Hij heeft zijn regime gered, hij krijgt erkenning en we zijn weinig kritisch omtrent het regime zelf."
pi_179747405
quote:
https://www.theguardian.c(...)air-force-one-havana


quote:
The picture that shows why Obama is right to visit Cuba
An image of Air Force One coming in to land in Havana represents a hope for engagement and the end of fear
:')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 12 juni 2018 @ 17:01:17 #154
8369 speknek
Another day another slay
pi_179747414
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_179747423
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179747449
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En nu?
Het laat de extreem dubbele moraal van The Guardian zien. Al kan dat niemand verbazen natuurlijk.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_179747460
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:31 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Volgens Trump zelf onderhandelen ze sinds de Winterspelen. Pompeo is er (een paar keer) geweest, er is volgens mij in Zuid-Korea gesproken tussen delegaties, daarnaast zullen er gewoon telefonische/digitale onderhandelingen hebben plaats gevonden, maar dat is meer gebaseerd op Trumps statement dan dat ik exact weet wanneer ze onderhandeld hebben.

En na een half jaar onderhandelen komt de man met daadwerkelijke beslissingsbevoegdheid, en dan komen ze met een intentieverklaring die ze eerder al aan Zuid-Korea hebben gegeven.

Ja, je mag het de art of the deal vinden natuurlijk, maar ik kan niet echt zeggen dat ik er blij mee zou zijn als mijn werknemers me dit voorschotelen na een half jaar onderhandelen.
Ik mag hopen dat de 2 bedrijven in je vergelijking op wat betere voet stonden voor het aangaan van die onderhandelingen, dan NK en de VS doen. Wellicht is het dan dus eerst nodig dat de twee hoge henkies bij elkaar komen en inderdaad een soort van intentieverklaring tekenen (met veel potsierlijkheid en ge-ego-boost) voordat er gepraat kan worden over wat precies de voorwaarden van die intenties zijn.
"Pools are perfect for holding water"
pi_179747466
quote:
Wat is de relevantie? Dit is niet meer dan een mening, daar staat dit hele topic vol mee. Wat voegt deze mening dan toe?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179747485
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:03 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het laat de extreem dubbele moraal van The Guardian zien. Al kan dat niemand verbazen natuurlijk.
Je snapt dat de stukken zijn geschreven door verschillende auteurs? Het is bovendien ook niet The Guardian die iets vindt, maar de columnist.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179747511
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat is de relevantie? Dit is niet meer dan een mening, daar staat dit hele topic vol mee. Wat voegt deze mening dan toe?
Ik vind het een interessant stuk en deel het daarom met users die het mogelijk boeiend vinden.

Je hoeft het niet te lezen, druktemaker.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179747514
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:03 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het laat de extreem dubbele moraal van The Guardian zien. Al kan dat niemand verbazen natuurlijk.
Omdat ze dezelfde voornaam hebben? (Jonathan Freedland, Jonathan Jones)
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_179747533
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:06 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Omdat ze dezelfde voornaam hebben? (Jonathan Freedland, Jonathan Jones)
Dezelfde linkse krant.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_179747546
Prima eerste stap van Trump en Kim, hopelijk zetten ze door.
pi_179747569
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vind het een interessant stuk en deel het daarom met users die het mogelijk boeiend vinden.

Je hoeft het niet te lezen, druktemaker.
Ik wil het best lezen maar ik vraag me af wat de relevantie is. Ik zie tegenstanders van deze deal allerlei tweetjes en linkjes delen van mensen die het er ook niet mee eens zijn om hun eigen mening meer gewicht te geven of zo.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 12 juni 2018 @ 17:12:13 #165
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_179747587
Wat ik vooral niet snap is dat Trump en z'n aanhangers de Iran deal zo'n totale ramp vonden en dan met dit aan komen zetten als een goed resultaat? :?
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_179747630
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik wil het best lezen maar ik vraag me af wat de relevantie is. Ik zie tegenstanders van deze deal allerlei tweetjes en linkjes delen van mensen die het er ook niet mee eens zijn om hun eigen mening meer gewicht te geven of zo.
Het is een interessante analyse. Daarom post ik het stuk hier.

Persoonlijk vind ik het altijd interessant om uiteenlopende inzichten die in de media worden gepresenteerd tot mij te nemen. Blijkbaar zie jij dat anders. Dat kan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179747780
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:12 schreef Jabberwocky het volgende:
Wat ik vooral niet snap is dat Trump en z'n aanhangers de Iran deal zo'n totale ramp vonden en dan met dit aan komen zetten als een goed resultaat? :?
Geen Trump-aanhanger hier maar wat had je dan verwacht van zo'n eerste officiele ontmoeting tussen beide landen, direct harde eisen stellen en hakken in het zand zodat het meteen gedoemd is te mislukken? Voor een eerste officiele ontmoeting vind ik dit een goed resultaat, de komende tijd zal blijken of beide landen echt de intentie hebben het conflict op te lossen.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 17:28:08 #168
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_179747851
Waarom ineens zoveel kritiek?

Wat hadden we dan gewild, Trump en Kim die steeds met kernraketten naar elkaar blijven dreigen?
With love :*
pi_179747902
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:27 schreef Tem het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo gek dat ze daar een beetje zenuwachtig over worden.
Ik denk dat ZK meer dan capabel genoeg is om het zonder die oefeningen af te kunnen. Het is niet dat de VS Ze in de steek laat.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 12 juni 2018 @ 17:36:02 #170
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_179747978
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:23 schreef Krefox het volgende:

[..]

Geen Trump-aanhanger hier maar wat had je dan verwacht van zo'n eerste officiele ontmoeting tussen beide landen, direct harde eisen stellen en hakken in het zand zodat het meteen gedoemd is te mislukken? Voor een eerste officiele ontmoeting vind ik dit een goed resultaat, de komende tijd zal blijken of beide landen echt de intentie hebben het conflict op te lossen.
Het is meer dat de US hier concrete concessies doet en Noord-Korea een vage belofte. In de Iran deal was het in ieder geval gelijk qua concrete concessies. Ik snap echt niet hoe je (niet op jou gericht trouwens, meer in het algemeen) dat af kunt kraken en dan deze uitkomst kunt prijzen.

Ik snap best dat je voorzichtig optimistisch kunt zijn dat er vooruitgang kan komen met Noord-Korea, maar dan lijkt de Iran deal me ook een prima deal. Maar ik zal wel iets missen. :')
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_179748007
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:28 schreef girlnextdoor. het volgende:
Waarom ineens zoveel kritiek?

Wat hadden we dan gewild, Trump en Kim die steeds met kernraketten naar elkaar blijven dreigen?
Ik heb hier nogal moeite mee:

quote:
It was an “honor” to meet Kim, Trump said. What surprised the American most about his counterpart? “Great personality and very smart—good combination,” he said. “I learned that he’s a very talented man. I also learned that he loves his country very much.” He added that Kim was “a worthy negotiator … a very worthy, very smart negotiator.” The president continued to gush during a press conference and in interviews.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179748074
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:12 schreef Jabberwocky het volgende:
Wat ik vooral niet snap is dat Trump en z'n aanhangers de Iran deal zo'n totale ramp vonden en dan met dit aan komen zetten als een goed resultaat? :?
“end-times" theologie, voor de "second coming" moeten de Joden in Jeruzalem de derde tempel bouwen. Iran is de grote vijand van Israël, die moeten met alle middelen gestopt worden.

N Korea daarentegen vormt vooral een gevaar voor Oost Azië. Een regio die volgens Trump de VS onfair behandelt (trade deficit). Het is niet toevallig dat Japan het enige land was dat geen uitstel van de tariffs op staal kreeg.

[ Bericht 8% gewijzigd door crystal_meth op 12-06-2018 17:58:31 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_179748096
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:36 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Ik snap best dat je voorzichtig optimistisch kunt zijn dat er vooruitgang kan komen met Noord-Korea, maar dan lijkt de Iran deal me ook een prima deal. Maar ik zal wel iets missen. :')
Iran deal lijkt mij ook een prima deal, en veel Trump-aanhangers vinden dat denk ik ook (ik heb althans bijna niemand gehoord die het wel een goede zet vond).
Het opzeggen van die deal is gewoon een domme zet van hem, wellicht gepusht door de Israel lobby/Netanyahu.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 17:41:32 #174
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_179748099
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb hier nogal moeite mee:

[..]

Okee, daar heb je wel een punt, slim en goed terwijl zijn eigen volk in onderdrukking leeft. Toch heb ik daar een andere kijk op.
With love :*
  Overall beste user 2022 dinsdag 12 juni 2018 @ 17:44:07 #175
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179748139
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb hier nogal moeite mee:

[..]

Die Kim is goddank geen Trudeau! Want dat was oorlog geworden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179748152
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:41 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Okee, daar heb je wel een punt, slim en goed terwijl zijn eigen volk in onderdrukking leeft. Toch heb ik daar een andere kijk op.
Kim en zijn vader zijn verantwoordelijk voor miljoenen doden. Vind het wat ongepast om hem dan te overladen met lof.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179748198
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kim en zijn vader zijn verantwoordelijk voor miljoenen doden. Vind het wat ongepast om hem dan te overladen met lof.
Nee. Maar ja, iets met azijn, stroop en vliegen.

Tientallen miljoenen doden was trouwens geen probleem bij de normaliseringen vd relaties met de Sovjet-Unie of China....
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_179748240
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:46 schreef De_Onnoembare het volgende:

Tientallen miljoenen doden was trouwens geen probleem bij de normaliseringen vd relaties met de Sovjet-Unie
:D . Haha.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 17:51:35 #179
8369 speknek
Another day another slay
pi_179748291
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:46 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee. Maar ja, iets met azijn, stroop en vliegen.

Tientallen miljoenen doden was trouwens geen probleem bij de normaliseringen vd relaties met de Sovjet-Unie of China....
Hoe vaak denk je dat Stalin geprezen werd door Amerikaanse presidenten?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Evil_Empire_speech

In dit licht topical:
quote:
Yes, let us pray for the salvation of all of those who live in that totalitarian darkness—pray they will discover the joy of knowing God. But until they do, let us be aware that while they preach the supremacy of the State, declare its omnipotence over individual man, and predict its eventual domination of all peoples on the earth, they are the focus of evil in the modern world .... So, in your discussions of the nuclear freeze proposals, I urge you to beware the temptation of pride—the temptation of blithely declaring yourselves above it all and label both sides equally at fault, to ignore the facts of history and the aggressive impulses of an evil empire, to simply call the arms race a giant misunderstanding and thereby remove yourself from the struggle between right and wrong and good and evil.
Ronald Reagan
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 17:52:58 #180
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_179748315
quote:
https://news.un.org/en/st(...)embargo-against-cuba

Cuba en Noord-Korea zijn een compleet andere zaak. Cuba heeft haar erkenning allang gekregen van alle normale landen op de wereld. De negatieve houding jegens Cuba komt alleen vanuit de VS en Israël. Toenadering wordt wereldwijd toegejuichd. Bij Noord-Korea gaat het puur om het bewaren van vrede en ontmantelen van kernwapens, maar de mensenrechtenschendingen in het land worden wereldwijd veroordeeld. Alleen rechtse Amerikaanse idioten denken dat het Cubaanse regime vergelijkbaar is met Noord-Korea.
pi_179748330
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:31 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Volgens mij kan het Trump helemaal niet bommen, wellicht is er geld te verdienen in N.K
Er zitten daar nog wat zeldzame aardmetalen in de grond. Als de VS die uit de invloedssfeer van China kan halen zijn die nu les niet zo belangrijk meer zeker niet als Kim er wat aan verdient en wat goedkope slaven levert.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_179748402
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:51 schreef speknek het volgende:

[..]

Hoe vaak denk je dat Stalin geprezen werd door Amerikaanse presidenten?

Roosevelt en Stalin hadden onderling een goede relatie met elkaar in ieder geval ;)
Tussen Stalin en Churchill boterde het niet zo.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 18:02:13 #184
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_179748449
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:12 schreef Jabberwocky het volgende:
Wat ik vooral niet snap is dat Trump en z'n aanhangers de Iran deal zo'n totale ramp vonden en dan met dit aan komen zetten als een goed resultaat? :?
Het gaat ze natuurlijk puur om de handtekening van Trump. Geldt natuurlijk net zo goed voor een deel van de criticasters, maar dat terzijde.

Ik vermoed dat Trump vooral op zoek is naar fotomomentjes en kansen om zijn handtekening te zetten. Ook die oproep om opnieuw te onderhandelen met Iran. Hoe meer deals waar hij zijn handtekening onder zet, hoe meer mogelijkheden voor zijn fans om te zeggen "zie je wel hoeveel hij gedaan heeft". Dan maakt het verder niet zoveel uit of die deals daadwerkelijk een verbetering of eerder een verslechtering zijn. Dat is toch maar de lügenpresse en hij is toch de dealsluitende president.
  Overall beste user 2022 dinsdag 12 juni 2018 @ 18:09:35 #185
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179748584
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:53 schreef vipergts het volgende:

[..]

Er zitten daar nog wat zeldzame aardmetalen in de grond. Als de VS die uit de invloedssfeer van China kan halen zijn die nu les niet zo belangrijk meer zeker niet als Kim er wat aan verdient en wat goedkope slaven levert.
En ze hebben er genoeg slaven om het uit de grond te halen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179748832
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:53 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Obama zich zo pontificaal zou hebben laten piepelen.
Obama? Dat was toch die kluns die Libië heeft laten destabiliseren, IS heeft laten opkomen, zich bemoeide met de Brexit waardoor Brexiteers zich alleen nog maar meer vastbeten in hun overtuiging? Hij liet Rusland achteloos de Krim innemen en als het om deals gaat van een soortgelijk type dan heeft hij Iran nagenoeg vrij spel heeft gegeven met de deal.

Ik ben geen fan van Obama, maar van alle beleidsterreinen was buitenlandbeleid toch wel de allerslechtste van Obama. Al de effecten die aan Trump worden toegeschreven: verlies van invloed aan Rusland en China, afbrokkeling van de Atlantische wereldorde begonnen onder Obama. Putin zal zich nog weleens op de dijen kletsen als hij terugdenkt aan die vent.

https://www.washingtontim(...)widely-seen-as-fail/
https://foreignpolicy.com(...)eign-policy-failure/
https://www.commentarymag(...)ign-policy-failures/
http://time.com/76868/obama-foreign-policy-cynicism/
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 18:33:02 #187
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_179749027
Er is inderdaad een hoop op Obama aan te merken maar Brexit ga ik 'm niet kwalijk nemen. :')

Overigens zal Trump niet veel harder hebben opgetreden toen Rusland de Krim innam, maar je hebt gelijk in dat er op Obama ook best veel valt aan te merken. De Iran deal gaf Iran echter bij lange na niet zoveel vrij spel als dat deze "deal" (als je het dat kan noemen) Noord-Korea dat geeft.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_179749042
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 18:23 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Obama? Dat was toch die kluns die Libië heeft laten destabiliseren, IS heeft laten opkomen, zich bemoeide met de Brexit waardoor Brexiteers zich alleen nog maar meer vastbeten in hun overtuiging? Hij liet Rusland achteloos de Krim innemen en als het om deals gaat van een soortgelijk type dan heeft hij Iran nagenoeg vrij spel heeft gegeven met de deal.

Ik ben geen fan van Obama, maar van alle beleidsterreinen was buitenlandbeleid toch wel de allerslechtste van Obama. Al de effecten die aan Trump worden toegeschreven: verlies van invloed aan Rusland en China, afbrokkeling van de Atlantische wereldorde begonnen onder Obama. Putin zal zich nog weleens op de dijen kletsen als hij terugdenkt aan die vent.

https://www.washingtontim(...)widely-seen-as-fail/
https://foreignpolicy.com(...)eign-policy-failure/
https://www.commentarymag(...)ign-policy-failures/
http://time.com/76868/obama-foreign-policy-cynicism/
Moet je nagaan als zelfs Obama dit niet had laten gebeuren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 18:42:56 #189
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_179749207
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 14:04 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Omdat mensen die hun woord niet houden, door anderen zullen worden gewantrouwd. In de zakenwereld is dat cruciaal, terwijl de politiek vol zit met leugenaars. Trump is daarop een welkome verfrissing.
tot nu toe heeft ie vooral gelogen :)
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 12 juni 2018 @ 18:44:00 #190
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_179749230
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 18:23 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Obama? Dat was toch die kluns die Libië heeft laten destabiliseren, IS heeft laten opkomen, zich bemoeide met de Brexit waardoor Brexiteers zich alleen nog maar meer vastbeten in hun overtuiging? Hij liet Rusland achteloos de Krim innemen en als het om deals gaat van een soortgelijk type dan heeft hij Iran nagenoeg vrij spel heeft gegeven met de deal.

Ik ben geen fan van Obama, maar van alle beleidsterreinen was buitenlandbeleid toch wel de allerslechtste van Obama. Al de effecten die aan Trump worden toegeschreven: verlies van invloed aan Rusland en China, afbrokkeling van de Atlantische wereldorde begonnen onder Obama. Putin zal zich nog weleens op de dijen kletsen als hij terugdenkt aan die vent.

https://www.washingtontim(...)widely-seen-as-fail/
https://foreignpolicy.com(...)eign-policy-failure/
https://www.commentarymag(...)ign-policy-failures/
http://time.com/76868/obama-foreign-policy-cynicism/
Allemaal de schuld van Obama :')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_179749268
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 18:44 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Allemaal de schuld van Obama :')
Je kan Obama natuurlijk prima aanrekenen dat hij de annexatie van de Krim niet zag aankomen, dat hij IS niet zag aankomen, dat hij de Arabische lente te positief benaderde, etcetera etcetera. De Iran-deal in dat rijtje vind ik zelf een goede deal, en zijn invloed op Brexit is natuurlijk wat gezocht.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179749270
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 18:23 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Obama? Dat was toch die kluns die Libië heeft laten destabiliseren, IS heeft laten opkomen, zich bemoeide met de Brexit waardoor Brexiteers zich alleen nog maar meer vastbeten in hun overtuiging? Hij liet Rusland achteloos de Krim innemen en als het om deals gaat van een soortgelijk type dan heeft hij Iran nagenoeg vrij spel heeft gegeven met de deal.

Ik ben geen fan van Obama, maar van alle beleidsterreinen was buitenlandbeleid toch wel de allerslechtste van Obama. Al de effecten die aan Trump worden toegeschreven: verlies van invloed aan Rusland en China, afbrokkeling van de Atlantische wereldorde begonnen onder Obama. Putin zal zich nog weleens op de dijen kletsen als hij terugdenkt aan die vent.

https://www.washingtontim(...)widely-seen-as-fail/
https://foreignpolicy.com(...)eign-policy-failure/
https://www.commentarymag(...)ign-policy-failures/
http://time.com/76868/obama-foreign-policy-cynicism/
Obama heeft absoluut steken laten vallen en er valt voldoende aan te merken op zijn buitenlandbeleid.

De Iran-deal was echter een knappe prestatie, waarin keiharde afspraken werden vastgelegd. Dat was volgens Trump een verschrikkelijk slechte deal. En dan nu aankomen met dit lullige A4'tje dat geen enkele concrete afspraken bevat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179749271
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 18:09 schreef Ulx het volgende:

[..]

En ze hebben er genoeg slaven om het uit de grond te halen.
Tja, laten we eerlijk zijn nu valt iedereen over Kim en zijn kampen maar als de mobiele telefooons e.d. ervan afhankelijk zijn kijkt iedereen de andere kant uit.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_179749419
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 18:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Obama heeft absoluut steken laten vallen en er valt voldoende aan te merken op zijn buitenlandbeleid.

De Iran-deal was echter een knappe prestatie, waarin keiharde afspraken werden vastgelegd. Dat was volgens Trump een verschrikkelijk slechte deal. En dan nu aankomen met dit lullige A4'tje dat geen enkele concrete afspraken bevat.
De onderhandelingen van de Iran-deal duurde twee jaar, niet echt met elkaar te vergelijken.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 18:56:54 #195
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_179749423
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 18:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Obama heeft absoluut steken laten vallen en er valt voldoende aan te merken op zijn buitenlandbeleid.

De Iran-deal was echter een knappe prestatie, waarin keiharde afspraken werden vastgelegd. Dat was volgens Trump een verschrikkelijk slechte deal. En dan nu aankomen met dit lullige A4'tje dat geen enkele concrete afspraken bevat.
Het is een intentieverklaring, geen uitonderhandelde deal zoals de Iran deal. :') dat komt nog!
  dinsdag 12 juni 2018 @ 18:57:49 #196
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_179749441
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 18:56 schreef Krefox het volgende:

[..]

De onderhandelingen van de Iran-deal duurde twee jaar, niet echt met elkaar te vergelijken.
Ja dit was dus de eerste ontmoeting tussen de twee heren. En die ging uitstekend.
pi_179749481
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 18:56 schreef Krefox het volgende:

[..]

De onderhandelingen van de Iran-deal duurde twee jaar, niet echt met elkaar te vergelijken.
Die onderhandelingen werden niet afgetrapt met zo'n vreemde summit, waar een deal werd gesmeed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179749482
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:51 schreef speknek het volgende:

[..]

Hoe vaak denk je dat Stalin geprezen werd door Amerikaanse presidenten?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Evil_Empire_speech

In dit licht topical:

[..]

Ronald Reagan
Stalin was al een paar decennia dood toen Reagan dat zei en inderdaad is de goede relatie tussen Roosevelt en Stalin bekend.
Maar toen Trump vorig jaar vergelijkende taal richting Kim sprak was hij aan het oorlogshitsen, een verwijt wat Reagan ook kreeg voor deze speech.

Dus wat moet hij nou doen? Oorlogshitsen of lijmen?

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Onnoembare op 12-06-2018 19:12:39 ]
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_179749489
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 18:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het is een intentieverklaring, geen uitonderhandelde deal zoals de Iran deal. :') dat komt nog!
Waar hebben ze dan het afgelopen half jaar over onderhandeld? Dit stukje tekst?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179749499
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 18:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het is een intentieverklaring, geen uitonderhandelde deal zoals de Iran deal. :') dat komt nog!
Trump rept zelf telkens over een 'deal'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')