abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179742468


PS Plus games juni 2018
Te downloaden in juni

Hier te downloaden

PS4 Slim en PS4 Pro


Handige linkjes
PS4 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
GAM / [PS5#1] Waar de eerste geruchten aankomen

PSN Username lijst van de fok!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN ID

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#thisis4thep(l)ayers

PS4 Exclusives 2017 en 2018
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_179742494
Ik weet nog steeds niet wat ik van Death Stranding moet denken. Ik ben nieuwsgierig, maar de hype leeft niet bij me. Omdat het Kojima is schreeuwen mensen al meteen, maar nu mag hij laten zien wat ie op eigen benen kan doen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_179742546
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:02 schreef Pheno het volgende:
Omdat het Kojima is schreeuwen mensen al meteen.
Op zich niet geheel onterecht lijkt me gezien zijn staat van dienst. Maar ik ben ook benieuwd waar een ongeremde Kojima mee aan gaat komen, vooralsnog kan het vanalles zijn gebaseerd op de trailers.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 12:07:22 #4
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_179742569
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:02 schreef Pheno het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik van Death Stranding moet denken. Ik ben nieuwsgierig, maar de hype leeft niet bij me. Omdat het Kojima is schreeuwen mensen al meteen, maar nu mag hij laten zien wat ie op eigen benen kan doen.
Ik weet het ook nog niet echt. Norman Reedus vind ik wel een sterke acteur maar van Kojima zijn games heb ik nooit echt genoten....

Ik heb wel altijd al het idee gehad dat dit een game wordt waar je vrij weinig zelf kan doen behalve keuzes maken...
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_179742611
Gaat wel een overkill worden aan Feudal
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:07 schreef Dopekoe het volgende:

Ik heb wel altijd al het idee gehad dat dit een game wordt waar je vrij weinig zelf kan doen behalve keuzes maken...
Mwah dat denk ik niet. De gameplay is altijd dik in orde geweest in de Kojima games. Helemaal na MGSV maak ik me daar geen zorgen over.

Gaat wel een overkill worden aan Feudal Japan straks met die nieuwe FROM game, Nioh 2 en Ghost of Tsushima trouwens.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 12:29:03 #6
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_179742857
Ach, Metal Gear werd ook elk deel vager en vager... ik ben gewoon benieuwd. Voorlopig nog niet echt een beeld bij wat voor game het nou gaat worden.
  Moderator dinsdag 12 juni 2018 @ 12:31:45 #7
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_179742898
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:02 schreef Pheno het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik van Death Stranding moet denken. Ik ben nieuwsgierig, maar de hype leeft niet bij me. Omdat het Kojima is schreeuwen mensen al meteen, maar nu mag hij laten zien wat ie op eigen benen kan doen.
soort loop simulator met hier en daar een spook

verschrikkelijk vaag spel zeg
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Eindredactie Games dinsdag 12 juni 2018 @ 12:55:13 #8
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_179743197
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:09 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Gaat wel een overkill worden aan Feudal Japan straks met die nieuwe FROM game, Nioh 2 en Ghost of Tsushima trouwens.
Was ook mijn gedachte. Laat maar komen, I love that shit.

Ook zéér benieuwd naar Babylon's Fall. Dat verhaal spreekt me erg aan, lekker over-the-top epische shit uit de Griekse mythologie met Godin Gaia die de mensheid probeert uit te roeien waarna de 'Nomads' herrijzen (soort halfgoden?) om de mensheid te helpen Gaia klappen te geven. Die CGI trailer vond ik ook gruwelijk, al zegt dat verder weinig.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator dinsdag 12 juni 2018 @ 12:56:41 #9
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_179743220
nioh 2 > all

preorder en alles op die shit
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_179743324
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:55 schreef 2dope het volgende:

[..]

Was ook mijn gedachte. Laat maar komen, I love that shit.

Ook zéér benieuwd naar Babylon's Fall. Dat verhaal spreekt me erg aan, lekker over-the-top epische shit uit de Griekse mythologie met Godin Gaia die de mensheid probeert uit te roeien waarna de 'Nomads' herrijzen (soort halfgoden?) om de mensheid te helpen Gaia klappen te geven. Die CGI trailer vond ik ook gruwelijk, al zegt dat verder weinig.
Klopt, die tijdlijn klinkt erg interessant. Ben benieuwd of Yoko Taro er bij betrokken is :9
pi_179743487
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:09 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Gaat wel een overkill worden aan Feudal

[..]

Mwah dat denk ik niet. De gameplay is altijd dik in orde geweest in de Kojima games. Helemaal na MGSV maak ik me daar geen zorgen over.

Gaat wel een overkill worden aan Feudal Japan straks met die nieuwe FROM game, Nioh 2 en Ghost of Tsushima trouwens.
Ja het is wel en beetje tot much.
Built for Speed
pi_179743926
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:49 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Jij noemt al snel iets overhyped hè?
Dit wordt typisch zo'n game zoals Shadow of the Colossus. Een klein beetje eigenzinnig en daardoor enorm overhyped. Typisch zo'n game die enorm goed beoordeeld gaat worden, maar stiekem gewoon tergend saai is.
pi_179744097
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:41 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dit wordt typisch zo'n game zoals Shadow of the Colossus. Een klein beetje eigenzinnig en daardoor enorm overhyped. Typisch zo'n game die enorm goed beoordeeld gaat worden, maar stiekem gewoon tergend saai is.
Grappig altijd dat (vaak kortzichtige) mensen dingen die ze zelf niet zo leuk vinden als overhyped zien. "De rest van de wereld zien het allemaal verkeerd, en gelukkig zie ik het product voor wat het daadwerkelijk is, namelijk stiekem tergend saai."

Lijkt me heerlijk om met zo'n simpele instelling door het leven te gaan.
pi_179744215
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:50 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Grappig altijd dat (vaak kortzichtige) mensen dingen die ze zelf niet zo leuk vinden als overhyped zien. "De rest van de wereld zien het allemaal verkeerd, en gelukkig zie ik het product voor wat het daadwerkelijk is, namelijk stiekem tergend saai."

Lijkt me heerlijk om met zo'n simpele instelling door het leven te gaan.
Ik vind het eerlijk gezegd simpeler om maar gewoon met de grote massa mee te draaien en iets leuk vinden omdat de critici zo lovend zijn. Dan heb ik liever dat ik gewoon een eigen mening heb die dan maar kortzichtig wordt gevonden. Ik vond de beelden uit de trailer in ieder geval enorm saai.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 14:05:12 #15
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_179744363
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:57 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd simpeler om maar gewoon met de grote massa mee te draaien en iets leuk vinden omdat de critici zo lovend zijn. Dan heb ik liever dat ik gewoon een eigen mening heb die dan maar kortzichtig wordt gevonden. Ik vond de beelden uit de trailer in ieder geval enorm saai.
Beide is even makkelijk.
Of je nou (zonder argumenten) met de massa mee loopt, of er (zonder argumenten) tegen in gaat.

Het wordt pas lastig als je ook nog een redelijke onderbouwing wilt geven voor je keuze/mening.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 15:01:12 #17
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_179745324
Oeps.
Ga je voor een nieuwe controller omdat die in de aanbieding waren, kom je terug met Detroit voor de volle mep :P
Had geen zin meer om te wachten.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 15:02:16 #18
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_179745341
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:57 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd simpeler om maar gewoon met de grote massa mee te draaien en iets leuk vinden omdat de critici zo lovend zijn. Dan heb ik liever dat ik gewoon een eigen mening heb die dan maar kortzichtig wordt gevonden. Ik vond de beelden uit de trailer in ieder geval enorm saai.
Waarom bepaal jij of de grondslag van mijn "ik vind hem leuk" ligt in meegaan met de massa? Missschien vind ik 'm daadwerkelijk wel leuk.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_179745365
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:01 schreef Ang3l het volgende:
Oeps.
Ga je voor een nieuwe controller omdat die in de aanbieding waren, kom je terug met Detroit voor de volle mep :P
Had geen zin meer om te wachten.
Rebel jij :P
mag het weten
  dinsdag 12 juni 2018 @ 15:04:38 #20
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_179745385
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:03 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Rebel jij :P
Rebel en dief van eigen portemonnee, want via budgetgaming zag ik dat ie elders 12,- EUR goedkoper was. Maar als ik eenmaal iets wil, dan wil ik t ook meteen en had geen zin te wachten op bezorgen :@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 15:06:25 #21
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179745415
Detroit kopen voor 60 euro maar moeilijk doen over Vampyr van 42 euro

:')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_179745463
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Waarom bepaal jij of de grondslag van mijn "ik vind hem leuk" ligt in meegaan met de massa? Missschien vind ik 'm daadwerkelijk wel leuk.
Dat kan. Wat lijkt je leuk?
pi_179745481
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Rebel en dief van eigen portemonnee, want via budgetgaming zag ik dat ie elders 12,- EUR goedkoper was. Maar als ik eenmaal iets wil, dan wil ik t ook meteen en had geen zin te wachten op bezorgen :@
Als ik iets wil qua games spiek ik altijd op budgetgaming en dan zien of de MM in de stad meegaat :7
mag het weten
  dinsdag 12 juni 2018 @ 15:14:48 #24
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_179745559
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:06 schreef MMaRsu het volgende:
Detroit kopen voor 60 euro maar moeilijk doen over Vampyr van 42 euro

:')
Ja, ik denk nl dat ik van Detroit meer ga genieten dan van Vampyr. En dus was dit t me wel waard.
Heb recensies bekeken op de hometrainer daarvoor en echt iedereen zeikt over de suffe combat in Vampyr.
Plus dat ik denk dat Vampyr veel eerder cheap ass zal zijn dan Detroit. Dus als Detroit uit is, kan ik alsnog Vampyr kopen.

Mag 't? :')

Heb jij Detroit trouwens al gespeeld op je PS4?
Wat vond je er van?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 15:15:34 #25
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_179745575
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:08 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat kan. Wat lijkt je leuk?
Ik heb de remake op de PS3 al gespeeld. Dus het is geen "lijkt me leuk".
Maar deze PS4 versie komt er niet, want zo engelooflijk veel mooier vind ik 'm niet geworden en het spel zelf is hetzelfde.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 15:16:00 #26
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_179745583
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:09 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Als ik iets wil qua games spiek ik altijd op budgetgaming en dan zien of de MM in de stad meegaat :7
Had ik ook gedaan, in de winkel zelf.
Maar dan sta je er mee in je hand en ik wilde t meteen die avond spelen. ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_179745596
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb de remake op de PS3 al gespeeld. Dus het is geen "lijkt me leuk".
Maar deze PS4 versie komt er niet, want zo engelooflijk veel mooier vind ik 'm niet geworden en het spel zelf is hetzelfde.
Wat vond je van de controlls en camera?
  dinsdag 12 juni 2018 @ 15:18:36 #28
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_179745619
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:17 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Wat vond je van de controlls en camera?
Ja daar is die studio nooit goed mee. Last Guardian inclusief. Frustrerend. Snap niet wat daar nou zo moeilijk aan kan zijn......
Maar er zijn een hoop punten die dat weer enigzins goed maken voor mij.

Het is gewoon (of was toen) een bijzonder spel. Dat gevoel dat t het eindelijk lukt zo'n enorm beest neer te halen, en het uitvissen bij elk monster hoe deze dan precies in elkaar zit. De fantasie van de designs van die mormels. Het beklimmen van die giganten met zo'n klein mensje, f het rijden over de vlaktes met je paard, dat is gewoon erg goed gedaan.

Jij mag t een hype vinden. Prima.
Maar er zijn zat mensen die t spel ook echt leuk vinden en niet alleen maar "omdat de rest dat vindt".

Er zijn ook zeer veel mensen die t bij voorbaat al NIETS vinden "omdat de massa dat leuk vindt". Net zo dom. Vorm lekker je eigen mening, of dat nu "leuk" is of "niet leuk". Maar ga niet voor een ander bepalen waarom ze iets leuk vinden of niet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 15:26:18 #29
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_179745739
En wat is dat voor geneuzel over "pushing the agenda" bij de trailer van The Last of us 2 ineens?
Dat was toch gvd allang bekend dat Ellie voor de dames ging? Hebben die "fans" de DLC niet gespeeld of zo? :')

"I'm not ging to play this SJW shit!"

Ok. Doei! :W
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 15:29:39 #30
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179745785
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja, ik denk nl dat ik van Detroit meer ga genieten dan van Vampyr. En dus was dit t me wel waard.
Heb recensies bekeken op de hometrainer daarvoor en echt iedereen zeikt over de suffe combat in Vampyr.
Plus dat ik denk dat Vampyr veel eerder cheap ass zal zijn dan Detroit. Dus als Detroit uit is, kan ik alsnog Vampyr kopen.

Mag 't? :')

Heb jij Detroit trouwens al gespeeld op je PS4?
Wat vond je er van?

Mag van mij allemaal best, vond het alleen grappig.

Verder ga ik niet in op je rhetorische troll vragen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 12 juni 2018 @ 15:44:54 #31
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_179746040
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:18 schreef Ang3l het volgende:
Ja daar is die studio nooit goed mee. Last Guardian inclusief. Frustrerend. Snap niet wat daar nou zo moeilijk aan kan zijn......
Maar er zijn een hoop punten die dat weer enigzins goed maken voor mij.

Het is gewoon (of was toen) een bijzonder spel. Dat gevoel dat t het eindelijk lukt zo'n enorm beest neer te halen, en het uitvissen bij elk monster hoe deze dan precies in elkaar zit. De fantasie van de designs van die mormels. Het beklimmen van die giganten met zo'n klein mensje, f het rijden over de vlaktes met je paard, dat is gewoon erg goed gedaan.
Dit inderdaad. Shadow of the Colossus vond ik een geweldig spel, de hele 'speel-ervaring' zoals jij hem mooi hebt verwoord zal ik ook niet snel meer vergeten.

The Last Guardian had enorm goede reviews en zou een waardige opvolger zijn. Echter vond ik deze helaas tegenvallen. Trico zag er wel super uit en zijn bewegingen waren ontzettend realistisch. Complimenten. De rest van het spel vond ik echter zeer matig en het spel werd al snel saai en langdradig.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 15:56:49 #32
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_179746236
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:44 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Shadow of the Colossus vond ik een geweldig spel, de hele 'speel-ervaring' zoals jij hem mooi hebt verwoord zal ik ook niet snel meer vergeten.

The Last Guardian had enorm goede reviews en zou een waardige opvolger zijn. Echter vond ik deze helaas tegenvallen. Trico zag er wel super uit en zijn bewegingen waren ontzettend realistisch. Complimenten. De rest van het spel vond ik echter zeer matig en het spel werd al snel saai en langdradig.
Het is dat ik TLG uit een budgetbak gevist heb, en dan ben ik al meteen minder kritisch (wat eigenlijk onzin is, een spel is goed of niet). Ik vond echter t natuurlijke gedrag van trico ZO ontzettend mooi gedaan dat ik de tekortkomingen voor lief nam. De controls maakten sommige puzzels echter onnodig frustrerend en op sommige punten dacht ik echt "Ja rot OP zeg!" .... maar dan snuffelde trico weer ff en smolt ik :D

Ik weet t niet.... iets met "t hart op de goede plaats hebben", waardoor ik slechte punten (waarop ik iedere ander spel meteen zou afrekenen) toch ineens slik :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 16:32:20 #33
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_179746935
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_179747108
Of TLG compleet in VR O+

De demo was wel tof iig.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_179747124
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja daar is die studio nooit goed mee. Last Guardian inclusief. Frustrerend. Snap niet wat daar nou zo moeilijk aan kan zijn......
Maar er zijn een hoop punten die dat weer enigzins goed maken voor mij.

Het is gewoon (of was toen) een bijzonder spel. Dat gevoel dat t het eindelijk lukt zo'n enorm beest neer te halen, en het uitvissen bij elk monster hoe deze dan precies in elkaar zit. De fantasie van de designs van die mormels. Het beklimmen van die giganten met zo'n klein mensje, f het rijden over de vlaktes met je paard, dat is gewoon erg goed gedaan.

Jij mag t een hype vinden. Prima.
Maar er zijn zat mensen die t spel ook echt leuk vinden en niet alleen maar "omdat de rest dat vindt".

Er zijn ook zeer veel mensen die t bij voorbaat al NIETS vinden "omdat de massa dat leuk vindt". Net zo dom. Vorm lekker je eigen mening, of dat nu "leuk" is of "niet leuk". Maar ga niet voor een ander bepalen waarom ze iets leuk vinden of niet.

De controlls verneukten de ervaring voor mij volledig. Ik was compleet verbaasd dat mensen daar doorheen konden kijken. Moet wel zeggen dat ik enkel de PS4-versie heb gespeeld en het origineel uit 2006 destijds heb overgeslagen.
  Moderator dinsdag 12 juni 2018 @ 17:03:48 #36
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_179747463
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_179747611
Viel me trouwens op dat die e3 nog best populair is. Is gewoon een gast op m'n werk die vrij heeft genomen zodat die de Nintendo persco kan zien.
Rossoneri siamo noi.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 17:16:03 #38
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_179747639
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:14 schreef ForzaMilan het volgende:
Viel me trouwens op dat die e3 nog best populair is. Is gewoon een gast op m'n werk die vrij heeft genomen zodat die de Nintendo persco kan zien.
Haha ieder zijn mening, maar dan ben je in mijn ogen echt gek!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Redactie Games dinsdag 12 juni 2018 @ 17:18:17 #39
181272 crew  Noppie2000
pi_179747687
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:16 schreef satecl het volgende:

[..]

Haha ieder zijn mening, maar dan ben je in mijn ogen echt gek!
Zeker, vrijnemen om te doen wat je leuk vindt, stel je voor :X
pi_179747708
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:18 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Zeker, vrijnemen om te doen wat je leuk vindt, stel je voor :X
Vind ook niet erg hoor. Viel me alleen op. Zo zijn er ook een paar die vrijdagavond vrij hebben genomen zodat ze Portugal spanje kunnen zien.
Rossoneri siamo noi.
pi_179747721
Je zou de presentatie maar een uur later moeten bekijken.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 17:29:05 #42
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_179747869
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:16 schreef satecl het volgende:

[..]

Haha ieder zijn mening, maar dan ben je in mijn ogen echt gek!
Ff wachten en t staat allemaal op de joeptjoep!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 17:30:03 #43
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_179747887
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:19 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Vind ook niet erg hoor. Viel me alleen op. Zo zijn er ook een paar die vrijdagavond vrij hebben genomen zodat ze Portugal spanje kunnen zien.
Maar als daar de uitslag van gespoilerd is, dan is net naderhand kijken minder spannend.
Ik zie dat bij een persconferentie toch echt anders :D Of je de trailer nu ziet of over een uurtje.....
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 17:34:46 #44
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179747954
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:16 schreef satecl het volgende:

[..]

Haha ieder zijn mening, maar dan ben je in mijn ogen echt gek!
Heb jarenlang vrij genomen voor e3. Wat is daar mis mee dan?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 12 juni 2018 @ 17:37:59 #45
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_179748016
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:34 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Heb jarenlang vrij genomen voor e3. Wat is daar mis mee dan?
Daar is weinig mis mee, lekker doen waar je je goed bij voelt! Ik vind het alleen zonde dat je bij je werkgever vrij gaat vragen voor iets wat je een paar uur later op YouTube terug kan zien. En dan gaat het om een trailertje.

Ik neem liever vrij om even naar buitenland te gaan. Of met mooi weer even een sport te beoefenen.

Misschien heb ik makkelijk praten, ik ben nu ook nog aan 'het werk' :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_179748069
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:37 schreef satecl het volgende:

[..]

Daar is weinig mis mee, lekker doen waar je je goed bij voelt! Ik vind het alleen zonde dat je bij je werkgever vrij gaat vragen voor iets wat je een paar uur later op YouTube terug kan zien. En dan gaat het om een trailertje.

Ik neem liever vrij om even naar buitenland te gaan. Of met mooi weer even een sport te beoefenen.

Misschien heb ik makkelijk praten, ik ben nu ook nog aan 'het werk' :')
Tijdens het werken op FOK! zitten, dan ben je naar mijn mening echt gek!
pi_179748083
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:16 schreef satecl het volgende:

[..]

Haha ieder zijn mening, maar dan ben je in mijn ogen echt gek!
Dat doe ik elk jaar, dan maar gek. Idem met gamescom, maar daar ga ik dan ook heen. E3 in LA al twee jaar op rij gemist
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator dinsdag 12 juni 2018 @ 17:43:37 #48
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_179748132
je kan toch ook gewoon streams op je werk kijken?

nam er vroeger nooit vrij voor, zonde van mn dagen.
Voor een game realse als diablo 3 heb ik wel 3 dagen genomen toen, dat wel
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 12 juni 2018 @ 17:45:13 #49
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179748163
Streams op je werk kijken :'). Nee jimbo dat kan niet als je op een kantoor zit wat niets met games van doen heeft.

Maar ik vind het altijd leuk om lekker mee te lullen en posten tijdens die conferences

dat mis je toch als je ze later terugkijkt, die hype
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_179748194
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:45 schreef MMaRsu het volgende:
Streams op je werk kijken :'). Nee jimbo dat kan niet als je op een kantoor zit wat niets met games van doen heeft.

Maar ik vind het altijd leuk om lekker mee te lullen en posten tijdens die conferences

dat mis je toch als je ze later terugkijkt, die hype
Precies. En ik werk niet om drie uur 's nachts.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')