abonnement Unibet Coolblue
pi_179742004
De man waar ik op dit moment t bed mee deel.­ Krijgt alleen zin in sex als ik hem pijn zou doen door in zijn ballen te trappen.­ Ik ben zelf een heel verlegen persoon.­ En heb geen ervaring hiermee.­ Ik zou het wel graag willen doen voor hem om hem ook te plezieren.­ Maar dat ik het niet durf is een hele erge turn off voor hem.­ Zelf hou ik er wel van als iemand mij pijn doet.­ Door op mijn billen te slaan bijvoorbeeld.­ Hoe kom ik over deze angst heen.­ Want het staat mij echt heel erg in de weg.­ Met alle nieuwe dingen proberen.­ Want ik wil het wel graag.­

[ Bericht 99% gewijzigd door Vinniiee op 13-06-2018 11:34:03 ]
pi_179742068
Rare vriend heb jij
  dinsdag 12 juni 2018 @ 11:40:19 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_179742083
Ik vind het altijd wel geil als ik met een priem in m'n nier word gestoken. Zo heeft iedereen wel wat
  dinsdag 12 juni 2018 @ 11:42:39 #4
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_179742110
De onzinreacties hierboven even buiten beschouwing latend: Het is een kwestie van doen. Begin eerst zachtjes, tot het punt waar jij je nog comfortabel bij voelt. En ga dan steeds stapjes verder. Steeds weer naar die grens en er een stapje overheen.
pi_179742132
Ieder zijn meug. Een welgemikte trap in het klokkenspel lijkt me een stuk minder werk dan zuigen en sjorren om er een beetje leven in te krijgen.

Het ontgaat me een beetje waarom je het niet durft, eigenlijk. Ja, het doet hem pijn, maar dat is dan ook het idee.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 11:45:53 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_179742159
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:40 schreef hugecooll het volgende:
Ik vind het altijd wel geil als ik met een priem in m'n nier word gestoken. Zo heeft iedereen wel wat
Boh. :9~

Zo vastgebonden aan het bed, zij begint op je in te hakken
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 12 juni 2018 @ 11:46:29 #7
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_179742170
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:42 schreef ChrisCarter het volgende:
De onzinreacties hierboven even buiten beschouwing latend: Het is een kwestie van doen. Begin eerst zachtjes, tot het punt waar jij je nog comfortabel bij voelt. En ga dan steeds stapjes verder. Steeds weer naar die grens en er een stapje overheen.
Dat dus inderdaad. Het is geen kwestie van meteen vol uit halen lijkt mij, je moet het langzaam opbouwen om te kijken tot hoever je wilt gaan en wat het punt is waarop hij het nog lekker vind. Ook maakt het verschil of je wel of geen kleren aanhebt, dat kan soms nog wat dempen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  dinsdag 12 juni 2018 @ 11:47:24 #8
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_179742183
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:44 schreef Jordy-B het volgende:
Ieder zijn meug. Een welgemikte trap in het klokkenspel lijkt me een stuk minder werk dan zuigen en sjorren om er een beetje leven in te krijgen.

Het ontgaat me een beetje waarom je het niet durft, eigenlijk. Ja, het doet hem pijn, maar dat is dan ook het idee.
Het kan ook een soort natuurlijke weerstand zijn om anderen pijn te doen. Ik zou ook niet zomaar iemand vol tussen zijn benen trappen, tenzij ik aangevallen zou worden of zo.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_179742192
Klinkt niet gezond. :X
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179742203
Daar zou ik me ook ongemakkelijk bij voelen, en dat zou ik dus ook zeggen. Dan moet hij maar iemand zoeken die het wel wil doen.
pi_179742215
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:47 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Het kan ook een soort natuurlijke weerstand zijn om anderen pijn te doen. Ik zou ook niet zomaar iemand vol tussen zijn benen trappen, tenzij ik aangevallen zou worden of zo.
Ja, dat snap ik wel, maar als je nou gewoon het verzoek krijgt om z'n kloten richting zijn huig te schoppen, wat is dan nog de weerstand?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 11:50:08 #12
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_179742227
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Klinkt niet gezond. :X
Hoezo niet? Volgens mij kun je niets zo gek bedenken of er is wel iemand die het lekker vind. Het is ook niet mijn ding, maar als iemand aangeeft het lekker te vinden kun je altijd kijken hoe je daar aan tegemoet kunt komen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_179742235
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:50 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Hoezo niet? Volgens mij kun je niets zo gek bedenken of er is wel iemand die het lekker vind. Het is ook niet mijn ding, maar als iemand aangeeft het lekker te vinden kun je altijd kijken hoe je daar aan tegemoet kunt komen.
Gezond als in voor de werking van je ballen. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 12 juni 2018 @ 11:51:00 #14
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_179742238
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:49 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik wel, maar als je nou gewoon het verzoek krijgt om z'n kloten richting zijn huig te schoppen, wat is dan nog de weerstand?
Zelfs al krijg je toestemming, dan nog kan het moeilijk zijn om zoiets te doen. Ik ken TS verder niet, maar ik zou er ook moeite mee hebben als iemand me dat vroeg.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  dinsdag 12 juni 2018 @ 11:51:36 #15
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_179742254
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:50 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Hoezo niet? Volgens mij kun je niets zo gek bedenken of er is wel iemand die het lekker vind. Het is ook niet mijn ding, maar als iemand aangeeft het lekker te vinden kun je altijd kijken hoe je daar aan tegemoet kunt komen.
Precies. Ik trek de grens bij blijvende schade. Dat gaat voor mij te ver. Dus echte scarrification of branding is niet mijn ding. Maar pijngrenzen verleggen dan weer wel.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 11:51:38 #16
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_179742256
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:50 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Gezond als in voor de werking van je ballen. :P
Tja dat dan weer wel, maar ik neem aan dat die dingen ook wel wat kunnen hebben. Geen idee wat eventuele schade op de langere termijn kan zijn.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  dinsdag 12 juni 2018 @ 11:52:07 #17
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_179742267
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Precies. Ik trek de grens bij blijvende schade. Dat gaat voor mij te ver. Dus echte scarrification of branding is niet mijn ding. Maar pijngrenzen verleggen dan weer wel.
Precies
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_179742269
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:50 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Ben je wel eens in je kruis geschopt?

Als je het dan over pijn hebt. Vrouwen die moeten bevallen, hè. Die vangen slechts een glimp op van hoeveel pijn het doet als je als man in je kruis geschopt wordt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 11:53:19 #19
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_179742298
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:52 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ben je wel eens in je kruis geschopt?

Als je het dan over pijn hebt. Vrouwen die moeten bevallen, hè. Die vangen slechts een glimp op van hoeveel pijn het doet als je als man in je kruis geschopt wordt.
Er staat ook niet dat je meteen vol moet uit halen he, er zit nog wel wat tussen lijkt mij. En nee, voor zover ik weet is mij dat nog nooit overkomen, maar het is ook niet mijn ding.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_179742329
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Precies. Ik trek de grens bij blijvende schade. Dat gaat voor mij te ver. Dus echte scarrification of branding is niet mijn ding. Maar pijngrenzen verleggen dan weer wel.
Kan mij voorstellen dat iemand herhaaldelijk in zijn zak trappen ook wel blijvende schade achterlaat.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179742354
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:55 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Kan mij voorstellen dat iemand herhaaldelijk in zijn zak trappen ook wel blijvende schade achterlaat.
Misschien een schuurplekje op de wreef, maar in de regel is het allemaal vrij zacht daar.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179742369
Niks tegen je zin in doen.
Je kan het proberen maar als het niet goed voelt laat het achterwege.
Daarbij moet je ook rekening houden met dat je niet iets beschadigd inderdaad.

Pijn kan fijn zijn maar het moet wel verantwoord blijven lijkt me.
pi_179742481
Laat het hem eerst maar op papier zetten en ondertekenen.

Trap hem daarna zo hard als je kan!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  dinsdag 12 juni 2018 @ 12:14:16 #24
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179742669
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:52 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ben je wel eens in je kruis geschopt?

Als je het dan over pijn hebt. Vrouwen die moeten bevallen, hè. Die vangen slechts een glimp op van hoeveel pijn het doet als je als man in je kruis geschopt wordt.
Daarom willen de meeste vrouwen vaak ook wel een tweede maar haast geen enkele man nog eens een tweede schop.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179742848
Bedankt voor de normale reacties. Het gaat hij er meer om dat ik bang ben het fout te doen aangezien ik onervaren ben op dat gebied. En als dat de enige manier is om hem op t winden wil ik dat toch wel proberen.

[ Bericht 98% gewijzigd door Vinniiee op 13-06-2018 11:35:19 ]
pi_179742885
Gelijkwaardige seks is belangrijk in een relatie. Als het maar om één persoon draait is het naar mijn idee niet oke. Al zou je bereid zijn om aan zijn wensen te voldoen, je eigen plezier telt ook mee. En Helemaal als ballbusting het enige is waar hij opgewonden van wordt, dan heeft hij alleen seks voor zichzelf. Ik heb 5 jaar een relatie gehad met zo iemand en het is heel vervelend als je een keer een romantische avond wil, je eerst nog even een golfclub erbij moet pakken. Uiteindelijk kreeg ik juist steeds meer weerstand hier tegen en hadden we amper 10x per jaar seks. En dat waren pogingen tot. Want vaak kreeg hij hem ook niet omhoog (dat had volgens mij ook te maken met het geringe testosterongehalte door zijn diabetes type 1).

Uiteindelijk is dit niet waar de relatie op stuk is gelopen, maar het was wel een van de oorzaken.

Mijn tip dus, bedenk zelf goed wat je wil in een (intieme) relatie en of het realistisch is dat deze persoon je daarin voldoende gaat voorzien (niet weggenomen dat nieuwe dingen proberen ook leuk en spannend kan zijn).
  dinsdag 12 juni 2018 @ 12:37:35 #27
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_179742987
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:14 schreef Dven het volgende:

[..]

Daarom willen de meeste vrouwen vaak ook wel een tweede maar haast geen enkele man nog eens een tweede schop.
behalve die van TS dus
pi_179742992
Overigens, als je hem teveel pijn doet zal dat voor hem een lekker grensgevalletje zijn waar hij op kickt. Jij ben in ieder geval nergens schuldig aan als je hem een te harde trap geeft. Dus wat dat betreft jezelf gewoon niet inhouden.
pi_179743062
Zo iets kan je niet echt forceren, dan komt het ook nog slecht geacteerd over. Voor zo iets past hij beter bij een dominantere zelfverzekerdere vrouw. Net zoals jij bij jouw wensen meer hebt aan een dominantere zelfverzekerdere man.

Dit hoeft niets ergs te zijn maar jullie zullen moeten inzien dat er dingen zijn die wel en niet bij elkaar passen in bed :) ook zonder dit blijft er nog genoeg over toch? Mits hij zich hieroverheen kan zetten.
pi_179743077
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:28 schreef Iambella het volgende:
Bedankt voor de normale reacties. Het gaat hij er meer om dat ik bang ben het fout te doen aangezien ik onervaren ben op dat gebied. En als dat de enige manier is om hem op t winden wil ik dat toch wel proberen.
Doe wat je wil en moet doen ... maar als dit de enige manier is om hem op te winden, zou ik me zorgen maken ... ik mag toch hopen dat er andere manieren zijn waarop hij zin krijgt in jou ...
pi_179743185
Het gaat echt niet alleen om hem. Hij geeft mij juist wel wat ik wil in bed. Daarom wil ik het hem ook terug geven. Maar heb nogal last van faalangst. En daardoor komt t geforceerd over omdat ik veel vraag. Maar hoe kan ik t doen als ik werkelijk geen idee heb.

[ Bericht 99% gewijzigd door Vinniiee op 13-06-2018 11:35:37 ]
pi_179743232
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:54 schreef Iambella het volgende:
Het gaat echt niet alleen om hem. Hij geeft mij juist wel wat ik wil in bed. Daarom wil ik het hem ook terug geven. Maar heb nogal last van faalangst. En daardoor komt t geforceerd over omdat ik veel vraag. Maar hoe kan ik t doen als ik werkelijk geen idee heb.
Faalangst? Je hoeft geen beslissende penalty te nemen hè?
pi_179743259
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:44 schreef MRTN33 het volgende:

[..]

Doe wat je wil en moet doen ... maar als dit de enige manier is om hem op te winden, zou ik me zorgen maken ... ik mag toch hopen dat er andere manieren zijn waarop hij zin krijgt in jou ...
Ik weet wel dat het flink klote is als je als vrouw mega je best doet om sexy te zijn, met pikante lingerie etc en je dan gewoon Nauwelijks reactie krijgt. Gaf een flinke deuk in mijn zelfvertrouwen.

Heel eerlijk, als je faalangst hebt gaat deze relatie intiem gezien jouw zelfvertrouwen weinig goeds doen. Het moet in je natuur zitten om dit te kunnen doen. Als iets in je lichaam je tegenhoudt, zoals faalangst, denk ik niet dat deze man seksueel gezien een goede match is voor je. Ook al klikt het verder wel.
pi_179743264
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:54 schreef Iambella het volgende:
Het gaat echt niet alleen om hem. Hij geeft mij juist wel wat ik wil in bed. Daarom wil ik het hem ook terug geven. Maar heb nogal last van faalangst. En daardoor komt t geforceerd over omdat ik veel vraag. Maar hoe kan ik t doen als ik werkelijk geen idee heb.
Precies wat jij zegt, je kan het dan niet doen. De vraag is vooral: wil je je hier echt in gaan verdiepen? Het is niet iets wat je alleen moet doen omdat hij het wilt, dan wordt het nooit wat hij wilt. Je moet het zelf ook willen :)
pi_179743270
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:54 schreef Iambella het volgende:
Het gaat echt niet alleen om hem. Hij geeft mij juist wel wat ik wil in bed. Daarom wil ik het hem ook terug geven. Maar heb nogal last van faalangst. En daardoor komt t geforceerd over omdat ik veel vraag. Maar hoe kan ik t doen als ik werkelijk geen idee heb.
Bespreek dit met hem, het hoeft niet perfect toch? Lukt het niet goed probeer je het nog eens.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179743437
Wat ik je wel kan geven als tip, mocht je dit toch willen proberen met hem, is om zijn penis te ontwijken en echt onderop te trappen. Een knietje daarvoor is ideaal, mits hij niet uit reflex steeds beweegt waardoor je bovenbeen de klap geeft (ik kreeg daardoor te veel weerstand op mijn been en pijn in mijn heup) of dat je mist. Dat laatste kun je oplossen met handboeien (handen op de rug) en hem ergens (staand of op de knieen) vastbinden. Als hij geknield is kun je ook goed raken met je voeten (wreef of tenen) of hak als je schoenen met een hak draagt.
pi_179743468
Nee hij heeft al gezegd dat t niet van hem moet. Hij heeft zich er al bij neergelegd dat ik t nooit ga doen waarschijnlijk en vind hij ook niet erg. Maar ik wil t zelf zo graag. Om hem gewoon dat te kunnen geven. Ik heb t al een paar keer gezegd en dan gingen we t proberen en dan durf ik t toch ineens weer niet. Erg vervelend op dat moment.

[ Bericht 99% gewijzigd door Vinniiee op 13-06-2018 11:35:57 ]
pi_179743638
2 glaasjes wijn erin gooien van te voren dan. Op die manier durfde ik de eerste keer ook makkelijk. Hoewel ik me nooit echt geremd heb gevoeld door schaamte of faalangst oid.
pi_179743765


Nou trek de stoute schoenen aan en leef je uit!!
pi_179744130
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:57 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Faalangst? Je hoeft geen beslissende penalty te nemen hè?
Dit is accuraat a.f.

Hij verzocht je dit te doen. Hoe goed of slecht ook, hebt 0.0 te bewijzen. Je bent geen meesteres die hij betaalt. Als hij garantie op goede ballbusting wil moettie dat maar in een sm keldertje kopen...

Ik denk dat ik hier in dit topic genoeg gezegd heb hahahah ik geef het woord aan de rest lees verder wel lekker mee ;)
pi_179744209
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:59 schreef RaspberryPies het volgende:

[..]

Ik weet wel dat het flink klote is als je als vrouw mega je best doet om sexy te zijn, met pikante lingerie etc en je dan gewoon Nauwelijks reactie krijgt. Gaf een flinke deuk in mijn zelfvertrouwen.
Dat kan ik me heel goed voorstellen ja!

quote:
Heel eerlijk, als je faalangst hebt gaat deze relatie intiem gezien jouw zelfvertrouwen weinig goeds doen. Het moet in je natuur zitten om dit te kunnen doen. Als iets in je lichaam je tegenhoudt, zoals faalangst, denk ik niet dat deze man seksueel gezien een goede match is voor je. Ook al klikt het verder wel.
Mee eens :Y.
pi_179744233
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:14 schreef Iambella het volgende:
Nee hij heeft al gezegd dat t niet van hem moet. Hij heeft zich er al bij neergelegd dat ik t nooit ga doen waarschijnlijk en vind hij ook niet erg. Maar ik wil t zelf zo graag. Om hem gewoon dat te kunnen geven. Ik heb t al een paar keer gezegd en dan gingen we t proberen en dan durf ik t toch ineens weer niet. Erg vervelend op dat moment.
Hoe oud zijn jullie?
  dinsdag 12 juni 2018 @ 14:10:12 #43
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_179744450
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:58 schreef MRTN33 het volgende:

[..]

Hoe oud zijn jullie?
Zij 12 hij 44 maakt dat uit dan?
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 17:20:18 #44
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_179747719
Rare trollkloon dit.
pindazakje
  woensdag 13 juni 2018 @ 10:56:33 #45
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179760644
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:52 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ben je wel eens in je kruis geschopt?

Als je het dan over pijn hebt. Vrouwen die moeten bevallen, hè. Die vangen slechts een glimp op van hoeveel pijn het doet als je als man in je kruis geschopt wordt.
Kennelijk ben jij wel eens bevallen?

En waaaaaaar is de OP?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_179760700
quote:
5s.gif Op woensdag 13 juni 2018 10:56 schreef Elpis het volgende:

[..]

Kennelijk ben jij wel eens bevallen?
Kennelijk ben jij wel eens in je balzak geschopt dat je aan mijn opmerking durft te twijfelen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179760884
Even ter toelichting: Omdat vrouwen weinig ervaring hebben met het ontvangen van schoppen in het klokkenspel en mannen weinig kunnen vertellen over bevallingspijn, moet je iets vinden wat wel door beide geslachten ondervonden kan worden.

Nierstenen worden door de meeste vrouwen (die ervaring hebben met beiden) als pijnlijker ervaren dan een bevalling. Een schop in de balzak wordt als pijnlijker ervaren dan nierstenen en dat is helaas tevens mijn persoonlijke ervaring.

De pijn van een trap in de ballen trekt wel relatief snel weg (al blijft de streek wel een paar dagen gevoelig), maar is echt veel heftiger. Ik heb na een schop in het kruis wel eens letterlijk liggen kotsen van de pijn. Een passerende niersteen duurt langer, maar was minder pijnlijk.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 13 juni 2018 @ 11:30:54 #48
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179761148
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 10:59 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Kennelijk ben jij wel eens in je balzak geschopt dat je aan mijn opmerking durft te twijfelen.
Bij gebrek aan een balzak: nee. Maar ik pretendeer ook niet te weten hoe de ander zich voelt.
Overigens is de ene bevalling de andere niet dus je kan dat sowieso niet 1 op 1 vergelijken.
Er zijn vrouwen die pas bij de persweeen doorhebben dat ze aan het bevallen zijn.

Nierstenen heb ik nooit gehad, maar wel een aantal keer galkoliek. Dat vond ik wel redelijk vergelijkbaar met mijn weeen ja.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_179771327
Op reddit is daar ook nog een leuke subpagina van.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179782038
Zeg gewoon dat je het wil opbouwen. Eerst met een pollepel beginnen en zo omhoog werken naar een tuinhamer.
  donderdag 14 juni 2018 @ 15:29:24 #51
53151 T42
Pinball Wizard
pi_179783792
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:35 schreef Iambella het volgende:
De man waar ik op dit moment t bed mee deel.­ Krijgt alleen zin in sex als ik hem pijn zou doen door in zijn ballen te trappen.­ Ik ben zelf een heel verlegen persoon.­ En heb geen ervaring hiermee.­ Ik zou het wel graag willen doen voor hem om hem ook te plezieren.­ Maar dat ik het niet durf is een hele erge turn off voor hem.­ Zelf hou ik er wel van als iemand mij pijn doet.­ Door op mijn billen te slaan bijvoorbeeld.­ Hoe kom ik over deze angst heen.­ Want het staat mij echt heel erg in de weg.­ Met alle nieuwe dingen proberen.­ Want ik wil het wel graag.­
mijn vriendin heeft wel iets ervaring niet bij mij maar bij klanten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')