abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179876737
registreer om deze reclame te verbergen
Tomaten nadat ze bij de kapper zijn geweest.

o91h06.jpg

2yuasf9.jpg

Paprika staat in bloei

omd7b.jpg

En die ene komkommer die ik vermoord had met overplaatsen is nadat ik hem terug had gesnoeid weer tot leven gekomen hij is maar klein maar draagt wel vrucht ^O^

w0gm6d.jpg
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 21 juni 2018 @ 02:44:13 #77
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_179936507
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 18:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Tomaten nadat ze bij de kapper zijn geweest.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Paprika staat in bloei

[ afbeelding ]

En die ene komkommer die ik vermoord had met overplaatsen is nadat ik hem terug had gesnoeid weer tot leven gekomen hij is maar klein maar draagt wel vrucht ^O^

[ afbeelding ]
Niet lullig bedoeld maar ik word echt scheel van jouw foto's... :@ Ik vind het heel leuk om je updates te zien. In mijn ogen een bewijs, zeker mbt je komkommer, dat de natuur niet zomaar opgeeft. Mobiel staan ze goed maar niet via een laptop of pc...
Dit is wat ik zie :

6iupuf.jpg
2cgdh6e.jpg
rjlds4.jpg
4t6iyx.jpg

Edit : Ik weet niet wat voor kapper jij hebt voor je tomaten, snoei alle zij scheuten en hou MAXIMAAL +- 6 a 8 bladeren aan de plant (gerekend van af de top) snij alle blad er af wat besmet is of tekenen vertoont tot.

[ Bericht 1% gewijzigd door Outpost76 op 21-06-2018 03:00:38 ]
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_179936918
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 02:44 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld maar ik word echt scheel van jouw foto's... :@ Ik vind het heel leuk om je updates te zien. In mijn ogen een bewijs, zeker mbt je komkommer, dat de natuur niet zomaar opgeeft. Mobiel staan ze goed maar niet via een laptop of pc...
Dit is wat ik zie :

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Edit : Ik weet niet wat voor kapper jij hebt voor je tomaten, snoei alle zij scheuten en hou MAXIMAAL +- 6 a 8 bladeren aan de plant (gerekend van af de top) snij alle blad er af wat besmet is of tekenen vertoont tot.
Ik kan er niks aan doen. Ik upload ze recht en ik zie ze ook recht. Zag op het forum dat meer mensen dit hebben en niemand weet eigenlijk wat ze er aan kunnen doen.

Toen we nog gewoon met imgur konden uploaden was dit niet.
pi_179937001
Je hebt waarschijnlijk een iPhone? Die voegt iets van code oid toe aan de foto waardoor dit gebeurt. Is wel te googlen als je er last van hebt.
Ik fok mobiel dus ik kan gewoon mijn scherm draaien ;)
Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op zaterdag 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_179937015
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 06:33 schreef Vanyel het volgende:
Je hebt waarschijnlijk een iPhone? Die voegt iets van code oid toe aan de foto waardoor dit gebeurt. Is wel te googlen als je er last van hebt.
Ik fok mobiel dus ik kan gewoon mijn scherm draaien ;)
ik fok mobiel op een iPad en die snapt hoe de foto’s bedoeld zijn
pi_179937033
IPhone inderdaad O-)
pi_179938202
Dat draaien gebeurt random op iApparaten inderdaad. Is niets aan te doen. Het heeft dus ook geen zin om daar steeds opmerkingen over te maken ;)

Imgur werkt gewoon overigens.
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
pi_179940008
Mijn tomaten gaan lekker:
5b2b6e3443b24-WhatsApp_Image_2018-06-21_at_11.19.39.jpeg

En ook de dopertjes beginnen ergens op te lijken:
5b2b6e5132eb7-WhatsApp_Image_2018-06-21_at_11.19.37.jpeg

Mijn courgettes waren helaas helemaal aangevreten, maar nu beginnen er toch bloemen te ontstaan. Tot nu toe vooral mannetjesbloemen helaas.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')