abonnement Unibet Coolblue
pi_179733924
Namensites:
http://www.babynamesworld.com/
http://www.behindthename.com/
http://www.kindernamen.nl
http://www.babynamer.com
http://www.voornamelijk.nl
http://www.babynamen.nl/index.php
http://babynamen.familyberry.com/
http://www.babynamesworld.com/meaning_of_Hont.html
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/
http://wij.nl/zwanger-info-babynamen/namen-top-10-namenteller
http://www.svb.nl/int/nl/(...)amen/top20/index.jsp
http://www.babynamenoverzicht.nl/
http://www.naamwijzer.nl/broerzusvoornaam.php

SVB-lijst meisjesnamen 2015
SVB-lijst jongensnamen 2015

Hieronder een gedateerde lijst met namen van OUD-kinderen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ongeveer heel vaak komt hier de vraag voorbij waarom n.amen vaak met p.untjes worden g.eschreven. Dit is om te zorgen dat het allemaal wat minder makkelijk te googlen is en je gewoon publiekelijk kan klagen over je buurvrouw die haar pasgeboren dochter Shenayneh heeft genoemd. Zonder angst voor represailles. Dus daarom.
Kwak
pi_179733931
Mijn laatste post:

quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, een beetje minder Nederlands; de broertje/zusjenamen zijn ook net iets internationaler.
K met zusje Floor
C met zusjes Florine en Florentine
Juist. En Floor is Hollands/gewoon, waar Florine en florentine kaknamen zijn (in mijn beleving).

Edit met kak bedoel ik uiteraard “iets kakkineuzer, een beetje hockey”

(Heb t idee dat de spelling met C meer gewaardeerd wordt in Brabant? Heb m echt nog nooit met C gezien hier in t westen).
Kwak
pi_179733932
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 20:11 schreef Loj het volgende: Elin vind ik mooi! Rest is niet helemaal mijn smaak.. En omdat ik er toch niet uitkom... help ;) in spoiler ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zelf eerder voor K gaan en tweede naam bij anderen zou ik geen punt vinden! Die van onze peuter vind ik ook wel in de stijl passen :+
  maandag 11 juni 2018 @ 21:50:20 #4
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_179733975
Lemijn, ik las je vraag in het vorige topic nog, nee het wordt iig geen S! Als we nou écht niks anders wisten dan 1 lievelingsnaam met de S, hadden we het nog wel overwogen maar ik vind drie namen met de S wel te kwikkwekkwak :+
  maandag 11 juni 2018 @ 22:04:19 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179734424
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:48 schreef kwakz0r het volgende:
Mijn laatste post:

[..]

Juist. En Floor is Hollands/gewoon, waar Florine en florentine kaknamen zijn (in mijn beleving).

Edit met kak bedoel ik uiteraard “iets kakkineuzer, een beetje hockey”

(Heb t idee dat de spelling met C meer gewaardeerd wordt in Brabant? Heb m echt nog nooit met C gezien hier in t westen).
Qua verspreiding ontloopt het elkaar niet veel je kunt niet stellen dat de C meer in Brabant voorkomt en de K meer in het westen.

Het zijn beide namen die pas vanaf de jaren 70 voorkomen, met een K (4387) iets meer dan met een C (3536) en grappig genoeg in 2016 allebei exact even vaak gegeven (43 keer)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179736425
Argh! Nu weet ik het nog niet!
C.vinden we iets mooier staan, maar de k gemakkelijker...

Trouwens grappig Maltheser! Mare was mijn nummer twee, maar viel ook al af door vrienden :(
En Römee stond ook op de lijst :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
staat nog in onze top 3/4..

Hebben er hier ook fokkers pas gekozen bij de geboorte?
Die L naam vind ik heel lief en zacht (en favo bij mijn peuter/kleuter) K/C vind ik stoerder klinken...
Dus ergens denk ik: ik moet het meisje zien O+
  maandag 11 juni 2018 @ 23:26:49 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179736735
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 23:14 schreef Loj het volgende:
Argh! Nu weet ik het nog niet!
C.vinden we iets mooier staan, maar de k gemakkelijker...

Trouwens grappig Maltheser! Mare was mijn nummer twee, maar viel ook al af door vrienden :(
En Römee stond ook op de lijst :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
staat nog in onze top 3/4..

Hebben er hier ook fokkers pas gekozen bij de geboorte?
Die L naam vind ik heel lief en zacht (en favo bij mijn peuter/kleuter) K/C vind ik stoerder klinken...
Dus ergens denk ik: ik moet het meisje zien O+
Anders doe je het als eerste en tweede naam en bepaal je pas als ze geboren is of het CL of LC wordt?
Of KL of LK :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 11 juni 2018 @ 23:28:01 #8
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_179736760
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 23:14 schreef Loj het volgende:
Argh! Nu weet ik het nog niet!
C.vinden we iets mooier staan, maar de k gemakkelijker...

Trouwens grappig Maltheser! Mare was mijn nummer twee, maar viel ook al af door vrienden :(
En Römee stond ook op de lijst :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
staat nog in onze top 3/4..

Hebben er hier ook fokkers pas gekozen bij de geboorte?
Die L naam vind ik heel lief en zacht (en favo bij mijn peuter/kleuter) K/C vind ik stoerder klinken...
Dus ergens denk ik: ik moet het meisje zien O+
O-) 3 dagen na de geboorte

Ik vind een K overigens veel mooier.
Bij ons stond Kathelijne heel hoog, ook met een K ipv C.
  maandag 11 juni 2018 @ 23:36:29 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179736942
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2018 23:28 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

O-) 3 dagen na de geboorte

Ik vind een K overigens veel mooier.
Bij ons stond Kathelijne heel hoog, ook met een K ipv C.
Die zou ik wel met een K doen :D :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 11 juni 2018 @ 23:46:59 #10
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_179737194
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 23:14 schreef Loj het volgende:
Hebben er hier ook fokkers pas gekozen bij de geboorte?
Op weg naar het ziekenhuis. We (vooral ik) twijfelde(n) nog tussen 2 namen: Linde en Marlien. Het is de laatste geworden :)
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_179737247
Wij hebben besloten pas te beslissen na de geboorte. We hebben 2 namen en ik denk dat ik het pas weet als ik de kleine in het echt heb gezien. Vriendlief vind ze allebei prima en legt de beslissing bij mij. Al heeft hij een lichte voorkeur voor de ene.

Ik zou de K doen ipv met een C maar dat is gewoon smaakgebonden.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  dinsdag 12 juni 2018 @ 10:52:18 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_179741462
Niks mis met hockey :+.

Gezien hier in het dorp: Jaycen.
Pas bij het hardop uitspreken kwam ik er achter dat dat gewoon Jason is, maar dan creatief.
KuikenGuppy
  dinsdag 12 juni 2018 @ 13:41:11 #13
319308 Tink89
To live is to dance
pi_179743922
Ik zou ze allebei met een C doen, met een k vind ik zo 'overdreven vernederlandst'.

En wij zijn zo goed als uit de meisjesnaam *O* Eerste naam staat vast, tweede is nog discutabel
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_179744034
Wij hebben ook pas gekozen na de geboorte en toen wisten we nog steeds niet of hij bij haar zou passen :’) Ik dacht dat dat gevoel wel bovenkwam als ik haar zag, maar dat viel tegen :P Maar we zijn nu heel blij met onze keuze :D
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_179744206
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 23:14 schreef Loj het volgende:

Hebben er hier ook fokkers pas gekozen bij de geboorte?

Mijn ouders wisten het bij mij nog niet, en ik kwam met 37 weken. Toen ze uiteindelijk hadden gekozen was een van de eerste reacties van een tante 'zo heet het aapje van André van Duin ook' :') (nouja die aap heeft de verkleinversie van mijn naam). Volgens mij hadden ze wel een beetje spijt toen. :')
pi_179744292
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:57 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

[..]

Mijn ouders wisten het bij mij nog niet, en ik kwam met 37 weken. Toen ze uiteindelijk hadden gekozen was een van de eerste reacties van een tante 'zo heet het aapje van André van Duin ook' :') (nouja die aap heeft de verkleinversie van mijn naam). Volgens mij hadden ze wel een beetje spijt toen. :')
Ik moest even googelen want ik kreeg Jaap er uit in eerste instantie en dacht even Huh :? :P Ik vind het nog steeds een leuke naam hoor :Y
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_179744451
Mijn kinderen zijn in Zweden geboren en daar is het heel normaal om na de geboorte (soms pas na maanden) met een definitieve naam te komen. En soms veranderen ze de naam na een aantal weken, om uit te proberen, of omdat blijkt dat de eerste naam toch niet helemaal bij de baby past. Best bijzonder.
Bij onze eerste dochter stond de naam wel vast, bij de tweede twijfelden we tussen een aantal namen en hebben we ook pas ná de geboorte gekozen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_179744916
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 14:01 schreef rena het volgende:

[..]

Ik moest even googelen want ik kreeg Jaap er uit in eerste instantie en dacht even Huh :? :P Ik vind het nog steeds een leuke naam hoor :Y
Oh hij heeft nog wel iets met apen zie ik! :') Maar ik heet inderdaad geen Jaap nee _O-
  dinsdag 12 juni 2018 @ 15:44:11 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179746032
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:52 schreef Burdie het volgende:
Niks mis met hockey :+.

Gezien hier in het dorp: Jaycen.
Pas bij het hardop uitspreken kwam ik er achter dat dat gewoon Jason is, maar dan creatief.
Wat dat betreft ben je er niet op vooruitgegaan met de verhuizing hè... nog steeds van die :X namen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179746069
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat dat betreft ben je er niet op vooruitgegaan met de verhuizing hè... nog steeds van die :X namen :D
Ik kwam er achter dat in één van onze andere kleuterklassen een Smiley zit. :'(
  dinsdag 12 juni 2018 @ 16:06:08 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179746416
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:46 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ik kwam er achter dat in één van onze andere kleuterklassen een Smiley zit. :'(
Grapje toch? :o
Edit: shit... https://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/smiley
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179746431
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Grapje toch? :o
Dat dacht ik ook toen ik haar moeder door de hallen hoorde gillen _O- nee echt, staat op d'r stoeltje en al. Welke wethouder is hier ooit mee akkoord gegaan _O-
  dinsdag 12 juni 2018 @ 16:08:54 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179746469
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:06 schreef Poes. het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook toen ik haar moeder door de hallen hoorde gillen _O- nee echt, staat op d'r stoeltje en al. Welke wethouder is hier ooit mee akkoord gegaan _O-
Ik had de post al aangevuld met een linkje.... zowel als meisjesnaam als als jongensnaam al gebruikt in NL.
Nou ja, je hebt wel één voordeel; als ze je voornaam googlen komen ze niet ver :+

Smiley Jansen Zwolle
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179746533
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik had de post al aangevuld met een linkje.... zowel als meisjesnaam als als jongensnaam al gebruikt in NL.
Nou ja, je hebt wel één voordeel; als ze je voornaam googlen komen ze niet ver :+

Smiley Jansen Zwolle
Ik zal eens uitpuzzelen hoe haar jongere broertje heet :D
  dinsdag 12 juni 2018 @ 16:11:59 #25
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_179746547
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 14:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Best bijzonder.

Eigenlijk niet meer dan normaal en vind ik het bijzonder & vooral raar dat je hier in NL maar 2,5 dag hebt om te kijken wat past. Ik vond het onwijs moeilijk om een naam voor een persoontje te kiezen die ik eigenlijk nog nooit had gezien.

Misschien wil je je kind wel Beer noemen en is het een heel iel mannetje of weet ik het :P

Mijn vriend vond de naam die ik had bedacht zgn afschuwelijk tijdens de zwangerschap :') en nu heet hij zo 'want het past zo goed'. De naam die hij nu heeft stond op een gedeelde nr 1 met Fos en dat was veel te lief achteraf.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 16:17:15 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179746646
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:11 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Eigenlijk niet meer dan normaal en vind ik het bijzonder & vooral raar dat je hier in NL maar 2,5 dag hebt om te kijken wat past. Ik vond het onwijs moeilijk om een naam voor een persoontje te kiezen die ik eigenlijk nog nooit had gezien.

Misschien wil je je kind wel Beer noemen en is het een heel iel mannetje of weet ik het :P

Mijn vriend vond de naam die ik had bedacht zgn afschuwelijk tijdens de zwangerschap :') en nu heet hij zo 'want het past zo goed'. De naam die hij nu heeft stond op een gedeelde nr 1 met Fos en dat was veel te lief achteraf.
Aan de andere kant zou ik ook met een mager scharminkel niet voor een naam als Max kiezen, simpelweg op basis van het formaat van mijn eigen achterwerk en het feit dat het kind dus genetisch belast kan zijn.
Ik verwacht ook niet dat mijn zoon (2.02 lang) en schoondochter (1.85) een naam als Max zullen kiezen, juist omdat de kans groot is dat hij al vanaf dag 1 bovenin alle curves zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 12 juni 2018 @ 16:18:35 #27
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_179746678
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Aan de andere kant zou ik ook met een mager scharminkel niet voor een naam als Max kiezen, simpelweg op basis van het formaat van mijn eigen achterwerk en het feit dat het kind dus genetisch belast kan zijn.
Ik verwacht ook niet dat mijn zoon (2.02 lang) en schoondochter (1.85) een naam als Max zullen kiezen, juist omdat de kans groot is dat hij al vanaf dag 1 bovenin alle curves zit.
:D
pi_179746841
Dat is voor ons dus een reden om niet voor Tore te gaan, ondanks dat we het een hele leuke naam vinden. De kans op een lang kind ligt dicht bij de 100% voor ons en dan ben je van Tore iets te snel bij toren...
  dinsdag 12 juni 2018 @ 16:32:25 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179746937
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:27 schreef lunapuella het volgende:
Dat is voor ons dus een reden om niet voor Tore te gaan, ondanks dat we het een hele leuke naam vinden. De kans op een lang kind ligt dicht bij de 100% voor ons en dan ben je van Tore iets te snel bij toren...
Hee Tore, is het koud daarboven? Tsja.... moet je idd niet willen als iemand 2 meter is :N
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 12 juni 2018 @ 16:40:03 #30
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_179747057
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:41 schreef Tink89 het volgende:
Ik zou ze allebei met een C doen, met een k vind ik zo 'overdreven vernederlandst'.

En wij zijn zo goed als uit de meisjesnaam *O* Eerste naam staat vast, tweede is nog discutabel
Ik snapte het vernederlandst argument niet, maar zie dat de naam tweeledig is qua etymologie

Het komt van Karel (germaans) ofwel van de Latijnse versie daarvan Carolus

Wat mij betreft is het een Germaanse naam. Maar snap dat anderen het meer in de lijn Carolien/Carla/Charles zien (die ik allemaal niet met een K zou schrijven).

De reden dat ik zuiden van het land zij, is dat de users die ik met een C voorkeur zag veel Brabo’s waren :+ daar zat geen onderscheid achter.
Kwak
pi_179747106
Ik kwam vandaag een ‘Jaymian’ tegen.
Aparte versie op Damian. Why...why? -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 12-06-2018 16:54:37 ]
pi_179747134
Dan ben ik de Brabantse uitzondering op de regel, ik vind Karlijn mooier en ken er ook één.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 12 juni 2018 @ 16:45:52 #33
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_179747141
Ik heb ook een voorkeur voor de C. Geen Brabo :P

Wij hadden héél lang geen naam voor de 2e en toen in de laatste maand ineens 2. Ik wilde ook wachten tot na de bevalling, maar die onzekerheid vond mijn man maar niks :D
Man hakte de knoop door in de laatste week en het was een goede keuze, de andere naam past toch minder :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_179747752
Ik vind ook alleen maar de naam Jaap van de aap van Andrè van Duin
pi_179747900
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind ook alleen maar de naam Jaap van de aap van Andrè van Duin
Hij heeft ooit (lang geleden) samen met prins Bernhard een succesvolle wervingsactie gehad voor het WNF en daar werd baby-orang-oetan Sabientje voor ingezet :P Dat was blijkbaar rondom mijn geboorte waardoor mensen toen die link gingen leggen.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 17:48:21 #36
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_179748226
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat dat betreft ben je er niet op vooruitgegaan met de verhuizing hè... nog steeds van die :X namen :D
Elk dorp heeft wel wijken met sociale huur ;) :+.
KuikenGuppy
  dinsdag 12 juni 2018 @ 18:04:19 #37
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179748487
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:52 schreef Burdie het volgende:
Niks mis met hockey :+.

Gezien hier in het dorp: Jaycen.
Pas bij het hardop uitspreken kwam ik er achter dat dat gewoon Jason is, maar dan creatief.
De zoon van een vriendin van mij heet zo. En het is inderdaad een creatieve Jason.

Verder #teamK
  dinsdag 12 juni 2018 @ 18:05:39 #38
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179748516
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 15:46 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ik kwam er achter dat in één van onze andere kleuterklassen een Smiley zit. :'(
Nee, niet!
pi_179748870
Ik ken ook n Jaycen en Djacen. Ik vind het niks.

Karlijn vind ik mooier dan Carlijn. Klinkt iets liever
pi_179748882
Je spreekt het toch hetzelfde uit? Hoe klinkt het dan liever? :P

Team Carlijn trouwens. Past ook beter bij de naam van mijn kinderen zag ik al bij de broer/zus lijst

[ Bericht 26% gewijzigd door Skittles op 12-06-2018 18:30:59 ]
pi_179748900
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik snapte het vernederlandst argument niet, maar zie dat de naam tweeledig is qua etymologie

Het komt van Karel (germaans) ofwel van de Latijnse versie daarvan Carolus

Wat mij betreft is het een Germaanse naam. Maar snap dat anderen het meer in de lijn Carolien/Carla/Charles zien (die ik allemaal niet met een K zou schrijven).

De reden dat ik zuiden van het land zij, is dat de users die ik met een C voorkeur zag veel Brabo’s waren :+ daar zat geen onderscheid achter.
:o o|O
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 12 juni 2018 @ 18:55:59 #42
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_179749401
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 18:26 schreef tombolafan het volgende:

[..]

:o o|O
ARGH! 😭
Kwak
pi_179753178
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 18:25 schreef Skittles het volgende:
Je spreekt het toch hetzelfde uit? Hoe klinkt het dan liever? :P

Team Carlijn trouwens. Past ook beter bij de naam van mijn kinderen zag ik al bij de broer/zus lijst
Ja ik weet t niet :s) voor mijn gevoel spreek ik de C wat harder uit ofzo. De K leest ook wat zoeter/liever ofzo :+
pi_179753472
Karlijn staat veel liever, vind ik.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:58:00 #45
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_179753550
Mijn oudste wil zijn kindje ook Karlijn/Carlijn noemen. Ik zal hem eens vragen naar zijn schrijfwijze.

Interessante combinatie met andere namen heeft ie van gemaakt trouwens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179753693
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:58 schreef Kyara het volgende:
Mijn oudste wil zijn kindje ook Karlijn/Carlijn noemen. Ik zal hem eens vragen naar zijn schrijfwijze.

Interessante combinatie met andere namen heeft ie van gemaakt trouwens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 12 juni 2018 @ 22:18:35 #47
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_179754173
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 23:14 schreef Loj het volgende:
Argh! Nu weet ik het nog niet!
C.vinden we iets mooier staan, maar de k gemakkelijker...

Trouwens grappig Maltheser! Mare was mijn nummer twee, maar viel ook al af door vrienden :(
En Römee stond ook op de lijst :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
staat nog in onze top 3/4..

Hebben er hier ook fokkers pas gekozen bij de geboorte?
Die L naam vind ik heel lief en zacht (en favo bij mijn peuter/kleuter) K/C vind ik stoerder klinken...
Dus ergens denk ik: ik moet het meisje zien O+
Ik zou voor Jolijn gaan ;)
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  dinsdag 12 juni 2018 @ 22:20:08 #48
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_179754207
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:18 schreef Grijs het volgende:

[..]

Ik zou voor Jolijn gaan ;)
Ik ook O+
  dinsdag 12 juni 2018 @ 22:20:32 #49
403253 Meke
after all this time? always.
pi_179754220
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:58 schreef Kyara het volgende:
Mijn oudste wil zijn kindje ook Karlijn/Carlijn noemen. Ik zal hem eens vragen naar zijn schrijfwijze.

Interessante combinatie met andere namen heeft ie van gemaakt trouwens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me denken aan die flauwe grap :+ :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 13 juni 2018 @ 00:05:05 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179756886
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 18:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ARGH! 😭
Even voor de duidelijkheid? Je denkt toch niet dat ik onder de rivieren woon hè?! :6
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 13 juni 2018 @ 00:12:48 #51
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_179756984
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 00:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid? Je denkt toch niet dat ik onder de rivieren woon hè?! :6
Neuh....
Kwak
  woensdag 13 juni 2018 @ 00:32:57 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179757146
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 00:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Neuh....
Oh, gelukkig :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 13 juni 2018 @ 13:57:40 #53
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_179763388
Poll: Karlijn of Carlijn
Karlijn
Carlijn
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier


:+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_179764073
Karlijn. En Zeeuws. :+
Overigens is die ook van Jan, Jans en de kinderen.
  woensdag 13 juni 2018 @ 14:47:50 #55
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_179764138
In Kuikens klas zit een Carlijn. Met een C. In Brabant. Voor de statistieken :+.
KuikenGuppy
pi_179764194
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 13:57 schreef Sylver_ het volgende:
Poll: Karlijn of Carlijn
Karlijn
Carlijn
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier


:+
*O*

Dank dank! Hier heb ik wat aan O+ :+
pi_179764430
Met de K is mijn 2e naam. Vernoemd naar mijn opa. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_179764438
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 15:08 schreef Nanuke het volgende:
Met de K is mijn 2e naam. Vernoemd naar mijn opa. O+
Hoe heette die dan?
  woensdag 13 juni 2018 @ 15:17:34 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179764533
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 14:42 schreef vencodark het volgende:
Karlijn. En Zeeuws. :+
Overigens is die ook van Jan, Jans en de kinderen.
Dat was ook wel jut en jul geworden anders, met zusje Catootje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 13 juni 2018 @ 15:18:58 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179764549
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 14:47 schreef Burdie het volgende:
In Kuikens klas zit een Carlijn. Met een C. In Brabant. Voor de statistieken :+.
Ja, ik vroeg me al even af of we nog een onder/boven de rivieren poll moesten hebben :D

Volgende poll bij iedere naam 2 varianten: boven en onder de rivieren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179764609
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 15:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat was ook wel jut en jul geworden anders, met zusje Catootje.
Catelootje. O+
  woensdag 13 juni 2018 @ 15:23:49 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179764636
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 15:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

Catelootje. O+
Het zusje van een klasgenootje van Soneal heet Catootje, zo'n schatje O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179764917
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 14:42 schreef vencodark het volgende:
Karlijn. En Zeeuws. :+
Overigens is die ook van Jan, Jans en de kinderen.
Ja, precies. Ik vind Carlijn er daarom héél raar uit zien. Ik ken ook stapels Karlijnen en nul Carlijns. Maar goed, ik kan met Carel of Cees ook niets.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_179765118
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 15:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik vroeg me al even af of we nog een onder/boven de rivieren poll moesten hebben :D

Volgende poll bij iedere naam 2 varianten: boven en onder de rivieren.
Ik woon tussen de rivieren en ken er maar 1, met een K. :D
Protège moi de mes désirs.
pi_179765206
Ik heb geen voorkeur, die optie mis ik ook in de poll. :P
pi_179766092
Hm lastig ik zie hier zowel de C als de K.. Maarja onder de rivieren hé :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_179766716
Ik ken er overigens geen 1. Niet met een C of een K.
Behalve uit de strip dus. :P
  woensdag 13 juni 2018 @ 17:53:15 #68
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_179767128
Er hebben al 51 mensen gestemd _O-
KuikenGuppy
pi_179767143
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 17:53 schreef Burdie het volgende:
Er hebben al 51 mensen gestemd _O-
De betrokkenheid is groots hier. ;)
  woensdag 13 juni 2018 @ 17:59:09 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179767209
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 17:53 schreef Burdie het volgende:
Er hebben al 51 mensen gestemd _O-
En nog steeds (nagenoeg) 50/50 :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179767268
Ik voel me vereerd! O+

Maar die tussenstand ;)
pi_179767683
Team Karlijn natuurlijk O+

Maar ik vind Karolien dan weer helemaal niets.
Met een meidenkwartet
pi_179768615
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 15:09 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hoe heette die dan?
Karel. :y
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 13 juni 2018 @ 19:41:14 #74
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179768761
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 18:04 schreef Loj het volgende:
Ik voel me vereerd! O+

Maar die tussenstand ;)
Die tussenstand bewijst dat je gewoon moet doen wat jullie zelf het mooiste vinden, omdat er dus niet één manier is die 'hoort'.

Oh wacht, nu met 75 stemmen is opeens 55% voor Carlijn. Ik denk dat dat trollers zijn uit ONZ want ik ben team Karlijn :P.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 13 juni 2018 @ 19:56:53 #75
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_179769019
Veel Brabanders in ONZ he :P

Sowieso moet je natuurlijk doen wat je het mooiste vindt, maar zeker in dit geval zijn het beide hele normale schrijfwijzen :Y
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_179769083
Ik vind het met een c een beetje ‘kak’. Ik vind Karlijn mooier.
♥ J & S
pi_179769876
Ik kan geen keuze maken telt dat ook?
Ik ken de naam als met een C, maar zelfde als wat klap zegt.. Al waren die ik kende niet kak :?.
pi_179774009
Nieuw idee gespot op tv nu: C.arlein _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 13 juni 2018 @ 22:51:49 #79
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_179774044
C'arleyne
  woensdag 13 juni 2018 @ 22:52:07 #80
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_179774052
Catootje is veel leuker dan Karlijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_179774516
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 22:52 schreef Harvest89 het volgende:
Catootje is veel leuker dan Karlijn.
Catootje is leuk voor als je klein bent of bejaard. Niet leuk voor alles wat daar tussenin zit.
pi_179774780
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 19:59 schreef klaprooss het volgende:
Ik vind het met een c een beetje ‘kak’. Ik vind Karlijn mooier.
Met C is de klassieke spelling toch? Dat is meer tijdloos.

Met K is nu misschien hipper maar alles wat nu hip is wordt vroeg of laat passé denk ik.
pi_179774994
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 23:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Catootje is leuk voor als je klein bent of bejaard. Niet leuk voor alles wat daar tussenin zit.
Ik vind het sowieso een vreselijke naam.. maar Catoo kan toch in principe wel voor een volwassene?
pi_179775686
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 23:18 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Met C is de klassieke spelling toch? Dat is meer tijdloos.

Met K is nu misschien hipper maar alles wat nu hip is wordt vroeg of laat passé denk ik.
De C is niet de klassieke spelling, Karlijn is van Karel, Carlijn van Carolus. Zelfde naam, ander taalgebied.

Carolijn en Carolien moeten wel echt met een C

Ik vind t het sowieso geen “hippe” naam, beetje jaren tachtig.

Oh enneh ik kwam ook eens een
K.alijn en een K.arijn tegen. No no no no nooooo

[ Bericht 0% gewijzigd door kwakz0r op 14-06-2018 00:15:48 ]
Kwak
pi_179777056
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 23:27 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso een vreselijke naam.. maar Catoo kan toch in principe wel voor een volwassene?
Kindje bij Elin haar eerste gastouder heette ''Cato''. Was eerst even wennen maar daarna was het heel normaal en niet meer zo oudbollig. Het was ook een heel pinnig kind, en terwijl ik het eerst heel stoffig vond klinken, vond ik het later juist erg bijpassend :+

Verder zou ik m'n kind geen Cato noemen. Ik zou eerder gaan voor namen van mijn allereerste lijstje, zoals: Amelie, Izzy of Linde etc. Past ook wel leuk bij mijn Elin :+
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_179777082
Op Facebook is zo'n tenenkrommende groep waar ik een liefde en haat verhouding mee heb. Omdat ik me soms enorm kan amuseren door de comments te lezen. :@ maar daar is dus zo'n draadje over: ''Heeft jouw kind een zelfverzonnen naam?''

Daar komen soms echt namen voorbij zoals: Jalishna (spreek je uit als Djalieshna).

:') ik blijf me echt verbazen hoor jongens.

Of zo'n naam die ze helemaal vermorzelen zoals '' ik vond Amélie niet zo leuk, dus we hebben er maar Eméllyy van gemaakt''.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  donderdag 14 juni 2018 @ 07:08:38 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_179777200
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 23:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Catootje is leuk voor als je klein bent of bejaard. Niet leuk voor alles wat daar tussenin zit.
Bij O zit een allerschattigst blond meisje in zijn rugby-team: Cato O+

Over idiote namen gesproken, van de week op radio de kleinzoon van John de Wolf: Javensley :’) :’)
***
pi_179777310
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juni 2018 06:45 schreef Moeraskat het volgende:
Op Facebook is zo'n tenenkrommende groep waar ik een liefde en haat verhouding mee heb. Omdat ik me soms enorm kan amuseren door de comments te lezen. :@ maar daar is dus zo'n draadje over: ''Heeft jouw kind een zelfverzonnen naam?''

Daar komen soms echt namen voorbij zoals: Jalishna (spreek je uit als Djalieshna).

:') ik blijf me echt verbazen hoor jongens.

Of zo'n naam die ze helemaal vermorzelen zoals '' ik vond Amélie niet zo leuk, dus we hebben er maar Eméllyy van gemaakt''.
Ik zit ook bij zo’n groep en kan me soms uren vermaken met alles wat ik daarop voorbij zie komen _O-
pi_179777412
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 07:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Bij O zit een allerschattigst blond meisje in zijn rugby-team: Cato O+

Over idiote namen gesproken, van de week op radio de kleinzoon van John de Wolf: Javensley :’) :’)
Ohja, die van John de Wolf.
Het valt precies in de categorie Xess Xava ofzo.
Voetbal-tokkie, sorry.
:N
pi_179777524
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juni 2018 06:45 schreef Moeraskat het volgende:
Op Facebook is zo'n tenenkrommende groep waar ik een liefde en haat verhouding mee heb. Omdat ik me soms enorm kan amuseren door de comments te lezen. :@ maar daar is dus zo'n draadje over: ''Heeft jouw kind een zelfverzonnen naam?''

Daar komen soms echt namen voorbij zoals: Jalishna (spreek je uit als Djalieshna).

:') ik blijf me echt verbazen hoor jongens.

Of zo'n naam die ze helemaal vermorzelen zoals '' ik vond Amélie niet zo leuk, dus we hebben er maar Eméllyy van gemaakt''.
En dan krijg je van die non argumenten dat hun kind tenminste uniek is en dat je de naam verder nergens zult horen. Nee duh, Patricia, omdat het een wanstaltige tokkienaam is. :’)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_179777619
Alsof de naam van je kind, je kind an sich uniek maakt.
Elk kind is uniek en tegelijk doen ze allemaal dezelfde irritante dingen. :P
pi_179777646
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 07:20 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

[..]

Ik zit ook bij zo’n groep en kan me soms uren vermaken met alles wat ik daarop voorbij zie komen _O-
echt he :’) Ik moet me soms zo enorm inhouden om niet te reageren.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_179777652
Javensley ? Wtf :’)
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_179777717
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:08 schreef Moeraskat het volgende:
Javensley ? Wtf :’)
Zijn zoon heet dan ook Desley, daar kon je al niet veel van verwachten. Hoe komen ze er in hemelsnaam op he :X
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_179777738
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 07:20 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

[..]

Ik zit ook bij zo’n groep en kan me soms uren vermaken met alles wat ik daarop voorbij zie komen _O-
Naam van de groep? :D
pi_179777750
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 07:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Bij O zit een allerschattigst blond meisje in zijn rugby-team: Cato O+

Over idiote namen gesproken, van de week op radio de kleinzoon van John de Wolf: Javensley :’) :’)
Cato vind ik nog wel gaan, maar Catootje, hmmm.. nee.
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:49:57 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179778009
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Cato vind ik nog wel gaan, maar Catootje, hmmm.. nee.
Catootje is toch alleen maar een koosnaampje? Dat lijkt me niet een naam die je een kind werkelijk geeft, alleen als het klein is dan noem je het kind zo, toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179778103
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:20 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Naam van de groep? :D
Deze groep heet powermommy’s :') (is wel een hele grote) maar erg vermakelijk. :P Bij 90% van de berichten zit je er zo bij :|W
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:02:39 #99
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_179778153
quote:
11s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:17 schreef rena het volgende:

[..]

Zijn zoon heet dan ook Desley, daar kon je al niet veel van verwachten. Hoe komen ze er in hemelsnaam op he :X
Mooiste was nog dat opa het niet eens kon uitspreken bij RTL boulevard. :')

En Cato vind ik echt een hele leuke naam.
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:06:32 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179778197
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:02 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Mooiste was nog dat opa het niet eens kon uitspreken bij RTL boulevard. :')

En Cato vind ik echt een hele leuke naam.
Dat is ook gewoon gênant, als je de naam van je kleinkind niet kunt uitspreken :o
Mijn schoondochter zei dat hun kind iig een nornale naam zou krijgen, zij een nornale naam, hij een normale naam, baby een normale naam.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179778319
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:57 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

[..]

Deze groep heet powermommy’s :') (is wel een hele grote) maar erg vermakelijk. :P Bij 90% van de berichten zit je er zo bij :|W
Ik ben daar ooit lid van geweest, ik werd er nogal allergisch van. Ik heb zeker niet alle wijsheid in pacht, maar wat een domheid kwam daar naar voren zeg... Maar misschien is dat inderdaad gewoon ook vermakelijk :) Ik ga weer een poging wagen :)
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:29:39 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_179778463
Powermommy’s! Dat voorspelt veel goeds inderdaad! :D

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:02 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Mooiste was nog dat opa het niet eens kon uitspreken bij RTL boulevard. :')

En Cato vind ik echt een hele leuke naam.
Mooi hè! Hij las het bij Evers volgens mij ook op van een blaadje! _O-
***
pi_179778489
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is ook gewoon gênant, als je de naam van je kleinkind niet kunt uitspreken :o
Hoeft niet altijd iets te zeggen over de naam :+. Mijn broer heet bijvoorbeeld Ilja en is door een van mijn oma’s consequent ‘Elja’ genoemd. De oom van mijn zoon noemt zijn neefje consequent ‘Iwan’, terwijl het met een -v moet. En bij mijn eigen naam zijn er meerdere mensen die ‘Katinga’ blijven zeggen (ok, misschien heb ik ook wel gewoon een idiote naam :') )

#teamCarlijn trouwens. En ik vind Cato zelf niet echt een leuke naam, maar ik ken ook een K.atoo en die spelling vind ik zo lelijk dat Cato aan charme won.

Bij mij op school zitten trouwens de zusjes Mus en Merel 8)7
  Moderator donderdag 14 juni 2018 @ 09:34:28 #104
382129 crew  Donna
pi_179778501
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik ben daar ooit lid van geweest, ik werd er nogal allergisch van. Ik heb zeker niet alle wijsheid in pacht, maar wat een domheid kwam daar naar voren zeg... Maar misschien is dat inderdaad gewoon ook vermakelijk :) Ik ga weer een poging wagen :)
Ik kan daar ook niet tegen. Ik zit in een FB groep van februari en maart mama's, maar daar zit ook zo'n ezel in. Maar goed dat ik me er aan erger is mijn probleem haha.

Ook veel pareltjes van namen trouwens. :Y)
pi_179778617
Team Karlijn hier ! Ik ken een Carlijn; Karlijn en een Carlyn :D Maar ik vind Karlijn op 1 of andere manier mooier/leuker staan. Puur schrijfwijze dus :Y

Mja uitspraak blijft lastig.. collega's zoontje heet L.èvin. Hij wil het ook op een 'bepaalde' manier uitgesproken hebben; waardoor je gewoon zelf twijfelt en het dan maar helemaal fout uitspreekt (lèvien; nadruk op lè.. nadruk op ien.. i dunno haha.. ik durf het ook niet meer te vragen _O- ).
En hier ook een schoonzusje (belgische) die m'n vriend wel vaker verbetert als ie O.wen uitspreekt.. Dat hij het met een te lange O uitspreekt ofzo..? I dunno.. En dan is het nog helemaal niet zo'n 'vreemd' geschreven naam ook :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:53:00 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179778683
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:33 schreef Jentin het volgende:

[..]

Hoeft niet altijd iets te zeggen over de naam :+. Mijn broer heet bijvoorbeeld Ilja en is door een van mijn oma’s consequent ‘Elja’ genoemd. De oom van mijn zoon noemt zijn neefje consequent ‘Iwan’, terwijl het met een -v moet. En bij mijn eigen naam zijn er meerdere mensen die ‘Katinga’ blijven zeggen (ok, misschien heb ik ook wel gewoon een idiote naam :') )

#teamCarlijn trouwens. En ik vind Cato zelf niet echt een leuke naam, maar ik ken ook een K.atoo en die spelling vind ik zo lelijk dat Cato aan charme won.

Bij mij op school zitten trouwens de zusjes Mus en Merel 8)7
Ik vind Mus een jongensnaam :D
Edit: ik zie dat het bijna 50/50 is.... zal wel komen omdat ik een jongensMus ken dan.
https://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/Mus
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:56:07 #107
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_179778714
Al die vogelnamen altijd :')
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:57:43 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179778730
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:56 schreef SacreCoeur het volgende:
Al die vogelnamen altijd :')
Ik ken ook een Raaf :Y
Echt bizar, hoe snel dat went als naam.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:58:31 #109
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_179778741
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ken ook een Raaf :Y
Klinkt wel duister.
Ik ken geen mensen vogels.
  donderdag 14 juni 2018 @ 10:00:02 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179778764
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:58 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Klinkt wel duister.
Ik ken geen mensen vogels.
Hyperintelligent kind trouwens, gaan we nog wel van horen denk ik.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 14 juni 2018 @ 10:34:36 #111
319308 Tink89
To live is to dance
pi_179779259
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:58 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Klinkt wel duister.
Ik ken geen mensen vogels.
Zelfs geen robin? Technisch gezien ook een vogel...

En ik zou R.avi voor een jongetje fantastisch vinden. Koos/roepnaam: Raaf. Prachtig O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 14 juni 2018 @ 11:09:33 #112
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_179779729
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 10:34 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Zelfs geen robin? Technisch gezien ook een vogel...

En ik zou R.avi voor een jongetje fantastisch vinden. Koos/roepnaam: Raaf. Prachtig O+
Nee :P
  donderdag 14 juni 2018 @ 11:12:16 #113
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_179779768
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:58 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Klinkt wel duister.
Ik ken geen mensen vogels.
Zelfs geen Mees? :o
pi_179779838
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:12 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Zelfs geen Mees? :o
of Merel :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_179779893
Ik ken ook geen vogelnaam-mensen in mijn omgeving bedenk ik net :D

Hier suggereerde een collega 'storm' als naam. Ik euhhh..... :') :X :@ :@ :@

(overigens zijn wij er al zowat uit van voor ik zwanger was :@ We hadden een top2 qua jongensnamen die we nu aangevuld hebben met 2 namen meer maar komen eigenlijk steeds op dezelfde nr1 uit die we al zoooooo lang in ons hoofd hebben.. Ik denk dat weinig meer onze keuze gaat beïnvloeden; maar de suggesties van de mensen in de omgeving zijn wel grappig :+ )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_179780353
Ik ken echt van alle vogelnamen die jullie noemen minstens iemand. Inclusief Raaf O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 14 juni 2018 @ 12:45:01 #117
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_179781063
Ik ken ook een Mees en Merel broer en zus combi.

#TeamKarlijn trouwens.

En ik kwam S.hady melden, nieuw kindje op de opvang -O- :')
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Moderator donderdag 14 juni 2018 @ 12:45:49 #118
382129 crew  Donna
pi_179781085
quote:
11s.gif Op donderdag 14 juni 2018 12:45 schreef MissBliss het volgende:
Ik ken ook een Mees en Merel broer en zus combi.

#TeamKarlijn trouwens.

En ik kwam S.hady melden, nieuw kindje op de opvang -O- :')
Haha, die hebben teveel Ex on the Beach gekeken zeker,
  donderdag 14 juni 2018 @ 12:47:58 #119
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_179781131
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 12:45 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Haha, die hebben teveel Ex on the Beach gekeken zeker,
Geen idee, ik heb er alleen Eminem/Slim Shady/Slimme Schemer associaties mee :')
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Moderator donderdag 14 juni 2018 @ 12:57:42 #120
382129 crew  Donna
pi_179781290
quote:
11s.gif Op donderdag 14 juni 2018 12:47 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb er alleen Eminem/Slim Shady/Slimme Schemer associaties mee :')
Zou liever vergeleken worden met Eminem, dan met die Shady van Ex on the Beach :D
  donderdag 14 juni 2018 @ 13:00:41 #121
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_179781371
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:12 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Zelfs geen Mees? :o
Nee, ik heb een tokkie-namen schoonfamilie en geen kleine kinderen in eigen familie. :D
pi_179781481
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 13:00 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Nee, ik heb een tokkie-namen schoonfamilie en geen kleine kinderen in eigen familie. :D
er zijn zat volwassen vrouwen die Merel heten hoor :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 14 juni 2018 @ 13:19:08 #123
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_179781677
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 13:06 schreef tombolafan het volgende:

[..]

er zijn zat volwassen vrouwen die Merel heten hoor :D
Ik had het ook meer over Mees :P
Maar die zullen er ook vast zijn.
pi_179791845
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:57 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

[..]

Deze groep heet powermommy’s :') (is wel een hele grote) maar erg vermakelijk. :P Bij 90% van de berichten zit je er zo bij :|W
Omg die bedoelde ik dus ook :')
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  donderdag 14 juni 2018 @ 22:47:09 #125
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_179794626
Ik ken een Mees, Merel, Robin en een Raven. En een hele stoere man die Adelaar heet. Maar door iedereen Laartje genoemd wordt 😁
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 14 juni 2018 @ 23:24:40 #126
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_179795514
O ja! ik ken wel een Rayvèn, telt dat ook? :P
pi_179795599
quote:
11s.gif Op donderdag 14 juni 2018 12:45 schreef MissBliss het volgende:
Ik ken ook een Mees en Merel broer en zus combi.

#TeamKarlijn trouwens.

En ik kwam S.hady melden, nieuw kindje op de opvang -O- :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 14 juni 2018 @ 23:34:57 #128
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_179795649
Ik ken een paar Merels, twee Mezen (een oude en een jonge) en een Arend.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_179796321
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 23:34 schreef Grijs het volgende:
Ik ken een paar Merels, twee Mezen (een oude en een jonge) en een Arend.
Meester Arend Vogel *;
  vrijdag 15 juni 2018 @ 08:53:28 #130
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_179798585
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 23:30 schreef madam-april het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, Amsterdam.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_179798641
Wat een top topic ladies O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een meidenkwartet
pi_179809489
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:07 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

echt he :’) Ik moet me soms zo enorm inhouden om niet te reageren.
Ik ben niet meer bevriend met iemand die ooit postte dat haar zoon Del.an.o Ray.de.n heet en er niemand zo heet en ik erop reageerde dat dat een reden heeft...
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 15 juni 2018 @ 19:51:39 #133
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_179809786
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 19:40 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik ben niet meer bevriend met iemand die ooit postte dat haar zoon Del.an.o Ray.de.n heet en er niemand zo heet en ik erop reageerde dat dat een reden heeft...
Hahahahahahahah :D

zo ben ik hier op fok bedreigd door de moeder van JaguarDior.
Schijnbaar heeft ze haar zoons naam gegoogled en kwam hier uit :P
pi_179809882
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 19:51 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Hahahahahahahah :D

zo ben ik hier op fok bedreigd door de moeder van JaguarDior.
Schijnbaar heeft ze haar zoons naam gegoogled en kwam hier uit :P
Ohjee.... maar ik denk dat de moeder van JaguarDior sowieso een probleem heeft
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_179810094
Wij zijn toch nog weer eens gewisseld van jongensnaam :') Maar ook daar zijn we nog niet helemaal uit. Ik vind die naam op dit moment het mooiste, maar vriend moet nog wennen. Ben benieuwd of we er nog uitkomen binnen een paar weken, en dan zul je ook nog zien dat het gewoon een meisje is en daar zijn we al wel anderhalf jaar uit :+
pi_179810663
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 19:55 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ohjee.... maar ik denk dat de moeder van JaguarDior sowieso een probleem heeft
_O-
  vrijdag 15 juni 2018 @ 20:22:55 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179810684
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 19:55 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ohjee.... maar ik denk dat de moeder van JaguarDior sowieso een probleem heeft
En dat dat niet tot één beperkt is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179810874
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 20:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat dat niet tot één beperkt is.
Er is een overkoepelende term: Tokkie.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_179810923
Mijn collega haar zoon heet Mees maar verder ken ik niemand in mijn omgeving met vogelnamen.
pi_179810968
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 19:51 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Hahahahahahahah :D

zo ben ik hier op fok bedreigd door de moeder van JaguarDior.
Schijnbaar heeft ze haar zoons naam gegoogled en kwam hier uit :P
Echt? :o _O-
pi_179810969
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 20:27 schreef Goitske het volgende:
Mijn collega haar zoon heet Mees maar verder ken ik niemand in mijn omgeving met vogelnamen.
Ik vind Mees geweldig, er is een meisje op mijn zoons school dat zo heet. Maar mijn achternaam en dan Mees als voornaam is kindermishandeling.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 15 juni 2018 @ 20:32:57 #142
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_179811055
Nu heb ik een lidmaatschapsverzoek ingediend bij powermummy's :@ :')
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_179812307
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 20:32 schreef LadyS het volgende:
Nu heb ik een lidmaatschapsverzoek ingediend bij powermummy's :@ :')
Ik gister al. Ben nog steeds niet geaccepteerd :'(
pi_179812335
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 21:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik gister al. Ben nog steeds niet geaccepteerd :'(
Je naam is vast te gewoon.
pi_179812378
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 21:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik gister al. Ben nog steeds niet geaccepteerd :'(
Duurde bij mij ook lang! Toen heb ik mijn verzoek geannuleerd en heb ik opnieuw een verzoek gestuurd en toen ging het wel goed :')
pi_179812389
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Je naam is vast te gewoon.
Zou het? Shitzooi :'(
pi_179812406
Ik ben ook nog niet geaccepteerd :')
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_179812420
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 21:24 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

[..]

Duurde bij mij ook lang! Toen heb ik mijn verzoek geannuleerd en heb ik opnieuw een verzoek gestuurd en toen ging het wel goed :')
Ik ga dat ook gewoon doen. Ik verveel me en niks komt op tv. Alleen powermommy's kan mijn vrijdagavond redden.
pi_179812426
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 21:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Zou het? Shitzooi :'(
Dan moet ik het maar proberen.
De trainer van boksfit kan mijn naam ook niet onthouden. En maakt er een kledingwinkel naam van. Bij hem ging ook geen lichtje branden bij mijn naam. Tja meer spier dan herseninhoud.
pi_179812565
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 21:25 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dan moet ik het maar proberen.
De trainer van boksfit kan mijn naam ook niet onthouden. En maakt er een kledingwinkel naam van. Bij hem ging ook geen lichtje branden bij mijn naam. Tja meer spier dan herseninhoud.
Dan ben ik benieuwd of jij eerder geaccepteerd wordt dan :D
pi_179812725
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 21:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dan ben ik benieuwd of jij eerder geaccepteerd wordt dan :D
Heb een verzoek gestuurd
pi_179815003
Ik lees net dat L een Desting in zijn klas krijgt. Nog nooit van gehoord? Ik weet ook niet of dat een meisje of een jongen is
pi_179815128
Is het geen Destiny met tikfout?
pi_179815158
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 23:01 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Is het geen Destiny met tikfout?
Geen idee
pi_179815336
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 23:01 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Is het geen Destiny met tikfout?
Kan goed inderdaad. Op Google vind ik niks wat betreft naam. Alleen kledingwinkel De Sting :')

Nog geen powermommy's. Mijn geduld raakt op! :(
pi_179815816
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 23:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Kan goed inderdaad. Op Google vind ik niks wat betreft naam. Alleen kledingwinkel De Sting :')

Nog geen powermommy's. Mijn geduld raakt op! :(
Misschien moet je je achternaam vervangen voor Jayson en Destiny o.i.d. krijg je vast voorrang :')
  zaterdag 16 juni 2018 @ 00:59:20 #157
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_179817595
In J’s nieuwe klas zit een Maysen.

Wat denken jullie: een hippe Mason of een Aziatisch kindje (Maj Sèn)? Uitslag volgt na de zomer 😉
pi_179817750
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 00:59 schreef mousemicky het volgende:
In J’s nieuwe klas zit een Maysen.

Wat denken jullie: een hippe Mason of een Aziatisch kindje (Maj Sèn)? Uitslag volgt na de zomer 😉
Sowieso een hippe Mason :P
pi_179820037
Ik ben geaccepteerd *O*
pi_179820203
Nou, ik nog niet ;)
pi_179820237
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 19:40 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik ben niet meer bevriend met iemand die ooit postte dat haar zoon Del.an.o Ray.de.n heet en er niemand zo heet en ik erop reageerde dat dat een reden heeft...
:o :o :o :o _O- _O_
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_179820250
Ik heb eens op FOK! afgegeven op een moeder die dus in die groep zat en enorm domme dingen had gepost. Bleek ze een FOK!ster te zijn. Nu durf ik bijna niets meer te zeggen. Zeker niet omdat ik die user kennelijk ook nog op Facebook had, en was vergeten dat die namen bij elkaar hoorden. :@
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  zaterdag 16 juni 2018 @ 09:13:19 #163
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_179820388
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 08:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb eens op FOK! afgegeven op een moeder die dus in die groep zat en enorm domme dingen had gepost. Bleek ze een FOK!ster te zijn. Nu durf ik bijna niets meer te zeggen. Zeker niet omdat ik die user kennelijk ook nog op Facebook had, en was vergeten dat die namen bij elkaar hoorden. :@
Oehh wie duft er uit de kast te komen? O-)
Kwak
pi_179820400
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 09:13 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oehh wie duft er uit de kast te komen? O-)
Is echt al 5 jaar terug hoor :D
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_179820979
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 08:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben geaccepteerd *O*
Potverdorie!!! Ik ook nog niet :'(
pi_179821230
Bij een tik fout hadik nog niet stil gestaan. Het is een groep 2 kindje. Geen idee of er al een Destiny nu op school zit. Misschien komt er wel een compleet nieuw kindje op school
pi_179822285
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 08:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb eens op FOK! afgegeven op een moeder die dus in die groep zat en enorm domme dingen had gepost. Bleek ze een FOK!ster te zijn. Nu durf ik bijna niets meer te zeggen. Zeker niet omdat ik die user kennelijk ook nog op Facebook had, en was vergeten dat die namen bij elkaar hoorden. :@
:D _O- oeps

Ik word niet toegelaten bij die groep. Zie ik er niet pauper genoeg uit ofzo? :')
pi_179822341
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 12:00 schreef Unihipili het volgende:

[..]

:D _O- oeps

Ik word niet toegelaten bij die groep. Zie ik er niet pauper genoeg uit ofzo? :')
Misschien hebben ze door dat mensen zich aanmelden om vervolgens uitgelachen te worden. :+
  zaterdag 16 juni 2018 @ 12:19:07 #169
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_179822553
Hier ook nog steeds niet geaccepteerd :{w
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zaterdag 16 juni 2018 @ 12:31:49 #170
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_179822758
Ik durf me niet eens aan te melden, ik wil niet dat mijn facebook vrienden kunnen zien dat ik lid ben van die pagina :@ :+
pi_179823987
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 12:00 schreef Unihipili het volgende:

[..]

:D _O- oeps

Ik word niet toegelaten bij die groep. Zie ik er niet pauper genoeg uit ofzo? :')
Je moet kennelijk op je profiel duidelijk hebben staan dat je a een vrouw bent en b kinderen hebt. Of het moet zichtbaar zijn op je profielfoto :)
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_179824014
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 12:31 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik durf me niet eens aan te melden, ik wil niet dat mijn facebook vrienden kunnen zien dat ik lid ben van die pagina :@ :+
Zien ze niet, behalve wanneer zij zelf lid zijn. Het is een besloten groep, als je iets post komt het niet op je tijdlijn. Ben daar zelf ook altijd huiverig voor. :@ ik reageer daarom nooit op openbare berichten :D
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  zaterdag 16 juni 2018 @ 16:19:47 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179828175
Ik heb geen FB, dus ik moet het van jullie commentaar hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179829164
Ik zit al een tijd in die groep powermommy’s. :o
pi_179829305
Hoera, ik ben geaccepteerd :D
pi_179829336
Ik zie 3 groepen met die naam
pi_179829658
Het is de groep met de grootste aantal leden.
pi_179829772
Geweldig. De me's en de jou's (wat eigenlijk mijn en jouw hoort te zijn) vliegen me alweer om de oren. Verschrikkelijk vind ik dat. Maargoed, ik probeer dat gewoon te negeren :)
  zaterdag 16 juni 2018 @ 17:19:08 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179829847
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 17:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Geweldig. De me's en de jou's (wat eigenlijk mijn en jouw hoort te zijn) vliegen me alweer om de oren. Verschrikkelijk vind ik dat. Maargoed, ik probeer dat gewoon te negeren :)
Voel je je eige beter ofzow?! :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179829915
quote:
16s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 17:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Voel je je eige beter ofzow?! :')
Ik vindt dat mijn spelling wel wat beter is als die van hunnie ja!

Er is een hele post aan de gang daar wat gaat over tattoo's met de namen van de kinderen. Erg vermakelijk :) Ik zal maar geen foto's posten, anders krijg ik het misschien nog aan de stok met een powermommy die ook aan het fokken is :D
pi_179830296
En ik word meteen geaccepteerd! :7 :@
pi_179830394
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 17:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik vindt dat mijn spelling wel wat beter is als die van hunnie ja!

Er is een hele post aan de gang daar wat gaat over tattoo's met de namen van de kinderen. Erg vermakelijk :) Ik zal maar geen foto's posten, anders krijg ik het misschien nog aan de stok met een powermommy die ook aan het fokken is :D
Die zag ik ook ja _O- Ik denk dan ‘oh wat lelijk’ en de reacties eronder ‘oh wat mooi’ etc. 8)7
pi_179830396
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 17:43 schreef gestreeptestoel het volgende:
En ik word meteen geaccepteerd! :7 :@
:D Enjoy.
pi_179830419
Laatst las ik er. ‘Me kind heb ook gewoon spareribs gehad met ze 3 maand en leeft ook nog steeds’ :')
pi_179830427
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 17:48 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

[..]

Die zag ik ook ja _O- Ik denk dan ‘oh wat lelijk’ en de reacties eronder ‘oh wat mooi’ etc. 8)7
Die arm waar vier namen met geboortedatums op staan. Priscilla, Jayden, Manuela en nog een naam. Mijn hemel :')

Nouja, leven en laten leven...
pi_179831938
Het is stiekem mijn guilty pleasure, dat soort groepen O+
♥ J & S
pi_179831945
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 17:50 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Die arm waar vier namen met geboortedatums op staan. Priscilla, Jayden, Manuela en nog een naam. Mijn hemel :')

Nouja, leven en laten leven...
Wat is jou probleem joh. Zoek je fittie ofzo?!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179831971
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 17:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

:D Enjoy.
Ik irriteer me dood binnen 2 minuten
  zaterdag 16 juni 2018 @ 18:50:39 #189
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179832017
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 17:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik vindt dat mijn spelling wel wat beter is als die van hunnie ja!

Grapje??
  zaterdag 16 juni 2018 @ 18:51:40 #190
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_179832041
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 18:50 schreef amaranta het volgende:

[..]

Grapje??
Uiteraard :D
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 18:53:38 #191
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179832085
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 18:51 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Uiteraard :D
Het staat hier ineens krom van de fouten. Mijn detector is op hol geslagen.
pi_179832210
Ooh dat soort groepen kan ik niet aan :') Ik ga me zo verschrikkelijk irriteren. Maar blijf vooral de pareltjes delen hier. Wij zijn nog op zoek naar een jongensnaam :D
  zaterdag 16 juni 2018 @ 19:02:48 #193
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179832311
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 18:58 schreef Peacefulll het volgende:
Ooh dat soort groepen kan ik niet aan :') Ik ga me zo verschrikkelijk irriteren. Maar blijf vooral de pareltjes delen hier. Wij zijn nog op zoek naar een jongensnaam :D
Jos
pi_179832389
Ik weet wat ik ga doen als ik straks echt niet meer kan werken *O* Vriendlief vroeg zich net af waarom ik zo zit te grinniken.

Peace, ik ben van de Hollandse namen maar helaas kent vriendlief teveel Tom's en Coenen ;( Wat is de richting die je zoekt?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  zaterdag 16 juni 2018 @ 19:10:33 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179832487
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:05 schreef Wolken het volgende:
Ik weet wat ik ga doen als ik straks echt niet meer kan werken *O* Vriendlief vroeg zich net af waarom ik zo zit te grinniken.

Peace, ik ben van de Hollandse namen maar helaas kent vriendlief teveel Tom's en Coenen ;( Wat is de richting die je zoekt?
En dan raak je, terwijl je op het toppunt van je hormonale naamblindheid zit, gewend aan namen als D'evely, Y'mmah en RockPrince en stel je voor jullie kind Presley te noemen omdat dat dan nog een normale naam lijkt.... ik zou het risico niet nemen :{w
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179832788
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:05 schreef Wolken het volgende:
Ik weet wat ik ga doen als ik straks echt niet meer kan werken *O* Vriendlief vroeg zich net af waarom ik zo zit te grinniken.

Peace, ik ben van de Hollandse namen maar helaas kent vriendlief teveel Tom's en Coenen ;( Wat is de richting die je zoekt?
Tja, goede vraag. Op ons lijstje staat tot nu toe veel kort en lief/stoer. Voorkeur gaat wel uit naar Nederlands of Engels.

Voorbeeld:
Tijn
Sam
Liam
Noud
Silvan (één van de favoriete namen van manlief)

Hebben jullie al een naam Wolken?
pi_179832817
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dan raak je, terwijl je op het toppunt van je hormonale naamblindheid zit, gewend aan namen als D'evely, Y'mmah en RockPrince en stel je voor jullie kind Presley te noemen omdat dat dan nog een normale naam lijkt.... ik zou het risico niet nemen :{w
Hahaha :D

En als je hormonen weer gesetteld zijn na de bevalling denk je: oh my god, what did I do? :'(
  zaterdag 16 juni 2018 @ 19:23:11 #198
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_179832867
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 13:29 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Zien ze niet, behalve wanneer zij zelf lid zijn. Het is een besloten groep, als je iets post komt het niet op je tijdlijn. Ben daar zelf ook altijd huiverig voor. :@ ik reageer daarom nooit op openbare berichten :D
Jawel zien ze wel, want ik kan ook zien dat er een aantal van mijn vrienden al lid zijn. :P
pi_179832894
Heb me ook maar aangemeld dankzij jullie :X hihi.
pi_179832929
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 18:58 schreef Peacefulll het volgende:
Ooh dat soort groepen kan ik niet aan :') Ik ga me zo verschrikkelijk irriteren. Maar blijf vooral de pareltjes delen hier. Wij zijn nog op zoek naar een jongensnaam :D
Als we toch gaan taalneuken - 'ik irriteer me' is ook fout. Je ergert je, en iets irriteert je.
pi_179832953
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:23 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Jawel zien ze wel, want ik kan ook zien dat er een aantal van mijn vrienden al lid zijn. :P
Ik bedoel, niet wat je post. En ze kunnen het toch pas zien als ze de pagina bezoeken? Ik heb nooit iets zien langskomen voordat ik zelf lid werd.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_179832955
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:26 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Als we toch gaan taalneuken - 'ik irriteer me' is ook fout. Je ergert je, en iets irriteert je.
_O_
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_179833049
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 18:50 schreef amaranta het volgende:

[..]

Grapje??
Ja tuurlijk. Sarcastisch enzo.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 19:31:04 #204
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_179833055
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:27 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Ik bedoel, niet wat je post. En ze kunnen het toch pas zien als ze de pagina bezoeken? Ik heb nooit iets zien langskomen voordat ik zelf lid werd.
Oh zo :P
Ja, erg genoeg dus ;(

Wel grappig om te zien wie er al lid was van mijn vrienden. :+
Allebei hebben ze kinderen met lelijke namen :D maarja misschien vinden ze dat van mijn kinderen ook wel.
pi_179833811
Zullen we het bij namen houden?


Voorbeeld:

Welke jongensnaam 💙 past leuk bij: Délaila Jazz-Mae Xaja ❤

Tot nu toe hebben we 5 namen die we wel oke vinden maar het is nog geen WAUWW: Kiano Damon Jax Denley Devin

Ik denk dat de vaste gasten in het kindernamentopic haar wel kunnen helpen..?
pi_179833873
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:26 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Als we toch gaan taalneuken - 'ik irriteer me' is ook fout. Je ergert je, en iets irriteert je.
Ooh dan zei ik het ook fout! :+

Maar het kan tig keer erger
  zaterdag 16 juni 2018 @ 19:58:31 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179833875
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:56 schreef Roomsnoes het volgende:
Zullen we het bij namen houden?

Voorbeeld:

Welke jongensnaam 💙 past leuk bij: Délaila Jazz-Mae Xaja ❤

Tot nu toe hebben we 5 namen die we wel oke vinden maar het is nog geen WAUWW: Kiano Damon Jax Denley Devin

Ik denk dat de vaste gasten in het kindernamentopic haar wel kunnen helpen..?
Simpel; je mixt Denley en Devin, en je hebt gelijk een verwijzing naar Demon.

Devil.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179833922
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Simpel; je mixt Denley en Devin, en je hebt gelijk een verwijzing naar Demon.

Devil.
Hahaha. Ik heb net een schitterende vadernaam en moedernaam mix geopped. Kon het niet laten: Dericha ❤❤❤
pi_179833945
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Simpel; je mixt Denley en Devin.

Devil.
D.émon, zo heet het zoontje van iemand die ik ken. Zonder dat streepje zou de naam zoveel als duivel betekenen. Waarom?!
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:01:57 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179833952
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:00 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Hahaha. Ik heb net een schitterende vadernaam en moedernaam mix geopped. Kon het niet laten: Dericha ❤❤❤
Oh god, nou ga ik denken wat mijn zoon en schoondochter dan voor mix zouden kunnen doen :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:03:48 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179834006
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:01 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

D.émon, zo heet het zoontje van iemand die ik ken. Zonder dat streepje zou de naam zoveel als duivel betekenen. Waarom?!
Ik zie niet hoe het met dat streepje geen verwijzing naar de duivel zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179834124
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh god, nou ga ik denken wat mijn zoon en schoondochter dan voor mix zouden kunnen doen :X
Haha, zijn dat types er voor dan? :D
pi_179834144
Oh wauw. Ik lees daar ook dat iemand haar zoontjes Macgyver en Iolaus heeft genoemd. Ik vond beide series en acteurs erg leuk. Maar om mijn kind zo te noemen. :o
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:11:36 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179834218
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:07 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Haha, zijn dat types er voor dan? :D
Nee, want ze zei al "Hij een normale naam (mwah, niet heel erg), ik een normale naam (ja wel heel normaal), de baby dus ook een normale naam".
Maar ik ben zo nieuwsgierig :') :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:16:37 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179834319
Overigens hou ik wel van namen die je niet vaak ziet maar waarvan je wel gelijk weet hoe je ze schrijft en/of uitspreekt.
Zoals Jorald bijvoorbeeld, die dus minder dan 5 keer voorkomt volgens Meertens :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:26:44 #216
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179834555
Oh, dus ik mag niet meer melden dat iemand als argument voor bijvoeden bij 4 maanden verwijst naar de site van Hero babyvoeding? _O_ .

Dan dit: een draadje over namen met een J. Zegt een moeder: Djuly. :') .

Ja ik beken, ik ben vandaag ook eindelijk toegelaten.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179834732
hahha Lemijn. Goed argument toch?

En Djuly. :D
pi_179834862
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:26 schreef Lemijn het volgende:
Oh, dus ik mag niet meer melden dat iemand als argument voor bijvoeden bij 4 maanden verwijst naar de site van Hero babyvoeding? _O_ .

Dan dit: een draadje over namen met een J. Zegt een moeder: Djuly. :') .

Ja ik beken, ik ben vandaag ook eindelijk toegelaten.
Ik lees me daar toch een naam jongens... J.ayhviënno. Like whut?
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:38:38 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179834888
Ze zullen Julia wel "saai" en "gewoon" vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179834894
Namen beginnen met J en Dj en eindigend op O zijn daar veruit het populairst.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:39:47 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179834915
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik lees me daar toch een naam jongens... J.ayhviënno. Like whut?
Je flikkert gewoon een voorraad letters achter elkaar en noemt het een naam, en klaar is Cays.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179834920
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:20 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Silvan (één van de favoriete namen van manlief)

Doen O+
pi_179834942
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je flikkert gewoon een voorraad letters achter elkaar en noemt het een naam, en klaar is Cays.
Cays :D

Silvan vind ik trouwens ook mooi.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:43:24 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179834987
Ik ook, ik had een buurjongen die zo heet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179835083
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:38 schreef Omentielvo het volgende:
Namen beginnen met J en Dj en eindigend op O zijn daar veruit het populairst.
Ik zag ook een J.ustice voorbij komen ... Ik vraag me af, wat gaat er toch in die mensen hun hoofden om.
pi_179835152
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:26 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Als we toch gaan taalneuken - 'ik irriteer me' is ook fout. Je ergert je, en iets irriteert je.
Haha jap je hebt gelijk ;) shame on me
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:52:56 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179835160
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik zag ook een J.ustice voorbij komen ... Ik vraag me af, wat gaat er toch in die mensen hun hoofden om.
Nou ja, Justine is niet heel veel anders natuurlijk ;)
Maar het zou mijn keuze niet zijn, al wist ik 100% zeker dat hij Harvard Law zou gaan doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179835211
Ook toegelaten :@ _O-

Silvan vind ik mooi. Net als Silvijn O+

En wat Leandra zegt, namen die niet iedere dag voorkomen, maar die iedereen wel begrijpt. Ik heb dat bij me jonges wel geprobeerd.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:57:51 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179835269
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:55 schreef LeSage het volgende:
Ook toegelaten :@ _O-

Silvan vind ik mooi. Net als Silvijn O+

En wat Leandra zegt, namen die niet iedere dag voorkomen, maar die iedereen wel begrijpt. Ik heb dat bij me jonges wel geprobeerd.
Die FB-groep is wel direct effectief hè :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179835276
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou ja, Justine is niet heel veel anders natuurlijk ;)
Maar het zou mijn keuze niet zijn, al wist ik 100% zeker dat hij Harvard Law zou gaan doen.
Weet je zeker dat je geen Facebookprofiel gaat aanmaken om dit te aanschouwen? Ik zie trouwens een naam ertussen staan en ik vermoed dat het een troll is. Zo erg, dat kan haast niet echt zijn.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 21:00:17 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179835318
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:58 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je geen Facebookprofiel gaat aanmaken om dit te aanschouwen? Ik zie trouwens een naam ertussen staan en ik vermoed dat het een troll is. Zo erg, dat kan haast niet echt zijn.
Nee, ik heb zo'n afkeer van FB dat ik de superlatieven die ik er voor zou willen gebruiken niet eens op internet wil plaatsen, dus daar ga ik geen account voor aanmaken.
Dat ik een instagramaccount heb aangemaakt om mijn schoondochter te kunnen volgen tijdens de zwangerschap (en daarna) vind ik al op de grens, maar Facebook is way beyond de grens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179835476
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die FB-groep is wel direct effectief hè :D
Klein grapje. Het was zelfs moeilijk om te typen ;(
De meeste berichten zijn wel creatief qua taalgebruik, zullen we maar zeggen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 16 juni 2018 @ 21:20:33 #233
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179835727
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:08 schreef LeSage het volgende:

[..]

Klein grapje. Het was zelfs moeilijk om te typen ;(
De meeste berichten zijn wel creatief qua taalgebruik, zullen we maar zeggen.
Ik voel me net Jacob die naar de televisie staart, ik kan niet stoppen. Dus het zou kunnen dat ik me binnenkort maar weer afmeld, omdat ik anders vergeet mijn kind te verzorgen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179835937
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:20 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Tja, goede vraag. Op ons lijstje staat tot nu toe veel kort en lief/stoer. Voorkeur gaat wel uit naar Nederlands of Engels.

Voorbeeld:
Tijn
Sam
Liam
Noud
Silvan (één van de favoriete namen van manlief)

Hebben jullie al een naam Wolken?
Jep, 2 zelfs. We wachten de geboorte af om te zien welke beter past. Vriendlief vind 1 leuker dan de ander maar laat de beslissing aan mij over. Maar ik mag geen nieuwe namen meer erbij verzinnen :P
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  zaterdag 16 juni 2018 @ 21:30:54 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179835983
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:08 schreef LeSage het volgende:

[..]

Klein grapje. Het was zelfs moeilijk om te typen ;(
De meeste berichten zijn wel creatief qua taalgebruik, zullen we maar zeggen.
Van de categorie "Je begrijp tog wat ik bedoelt?!" :'(

Ik vraag me dan altijd af of ze bij een krantenkop als "verdachte bekend" of "verdachte bekent" ook begrijpen wat er bedoeld wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 16 juni 2018 @ 21:31:27 #236
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_179835993
Ik ben alweer uit de groep. Zoveel ellende qua namen en vouten kan ik niet aan :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_179836001
Aangemeld, ben nu wel heel benieuwd :')
pi_179836146
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:20 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Ik voel me net Jacob die naar de televisie staart, ik kan niet stoppen. Dus het zou kunnen dat ik me binnenkort maar weer afmeld, omdat ik anders vergeet mijn kind te verzorgen.
Ik ook. :')
pi_179836149
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:31 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben alweer uit de groep. Zoveel ellende qua namen en vouten kan ik niet aan :')
Kan ik begrijpen, ik heb dat ook. Maar dan opeens spot ik een post wat gaat over tattoo's met namen van kinderen en dan ben ik toch weer om. Zoveel gedrochten van tattoo's, héérlijk.
pi_179836313
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:29 schreef Wolken het volgende:

[..]

Jep, 2 zelfs. We wachten de geboorte af om te zien welke beter past. Vriendlief vind 1 leuker dan de ander maar laat de beslissing aan mij over. Maar ik mag geen nieuwe namen meer erbij verzinnen :P
Haha ik snap dat er nu even een rem zit op nieuwe namen verzinnen. Mooi dat jullie wachten tot de geboorte! Ik ben heel benieuwd. Hollandse naam dus? ;)
Wij hadden/hebben wel een voorkeur voor een naam, maar ik ben ineens zo gaan twijfelen. Een naam voor het leven, past hij wel bij dit jongentje, wat vinden andere mensen, gaat hij er niet mee geplaagd worden? Manlief is een klein beetje boos over mijn getwijfel :') Ik wil toch nog eens verder kijken.

(Ja echt, ik weet dat ik er schijt aan moet hebben. Maar 2 mensen uit onze omgeving hebben de naam al als 'stom' en 'hippie' bestempeld, zonder dat ze wisten dat hij hoog op ons lijstje stond. Normaal kan ik er lachend mijn schouders over ophalen, maar nu het zo echt en definitief is vind ik de knoop doorhakken lastiger dan ik had gedacht).
pi_179836391
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:42 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Haha ik snap dat er nu even een rem zit op nieuwe namen verzinnen. Mooi dat jullie wachten tot de geboorte! Ik ben heel benieuwd. Hollandse naam dus? ;)
Wij hadden/hebben wel een voorkeur voor een naam, maar ik ben ineens zo gaan twijfelen. Een naam voor het leven, past hij wel bij dit jongentje, wat vinden andere mensen, gaat hij er niet mee geplaagd worden? Manlief is een klein beetje boos over mijn getwijfel :') Ik wil toch nog eens verder kijken.

(Ja echt, ik weet dat ik er schijt aan moet hebben. Maar 2 mensen uit onze omgeving hebben de naam al als 'stom' en 'hippie' bestempeld, zonder dat ze wisten dat hij hoog op ons lijstje stond. Normaal kan ik er lachend mijn schouders over ophalen, maar nu het zo echt en definitief is vind ik de knoop doorhakken lastiger dan ik had gedacht).
Gaat het hier om de naam Silvan?
  zaterdag 16 juni 2018 @ 22:03:04 #242
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_179836745
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:20 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Tja, goede vraag. Op ons lijstje staat tot nu toe veel kort en lief/stoer. Voorkeur gaat wel uit naar Nederlands of Engels.

Voorbeeld:
Tijn
Sam
Liam
Noud
Silvan (één van de favoriete namen van manlief)

Hebben jullie al een naam Wolken?
Silas
KuikenGuppy
  zaterdag 16 juni 2018 @ 22:14:57 #243
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_179836994
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:03 schreef Burdie het volgende:

[..]

Silas
Mooier in het Eng dan NL.
Het klinkt zo viezig.
pi_179837166
Ik ken een Silas, maar iedereen noemt hem Siel. Klinkt een beetje dommig vind ik.
pi_179837246
Bij ons in het dorp woonde ook een Silas. Hij werd altijd Sinas genoemd 8)7
pi_179837285
Die groep ;(
  zaterdag 16 juni 2018 @ 22:56:20 #247
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179838015
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 17-06-2018 11:25:17 ]
pi_179838178
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:56 schreef amaranta het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

[ Bericht 13% gewijzigd door BellaaElisa op 17-06-2018 00:09:00 ]
pi_179838451
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:56 schreef amaranta het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- :')

Ik heb overigens de optie volgen uitgezet. Ik ga alleen naar de pagina wanneer ik me daar mentaal op voorbereid heb enzo. :')
pi_179838672
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:15 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

[..]

_O- :')

Ik heb overigens de optie volgen uitgezet. Ik ga alleen naar de pagina wanneer ik me daar mentaal op voorbereid heb enzo. :')
Goed plan. Ik zit nu naar blijkbaar een weeëndans te kijken...
pi_179838701
Sommige namen uit dat bericht met de ‘J’
-J.ayraldo
-J.ay’naely
-J.evayra
-J.aykaio

:'(
pi_179838838
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:25 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Sommige namen uit dat bericht met de ‘J’
-J.ayraldo
-J.ay’naely
-J.evayra
-J.aykaio

:'(
En dan opeens.... staat er Jantine tussen. Ook niet geweldig, maar wát een verademing.
pi_179838903
Ik kreeg vandaag van een tante deze briljante vraag:

‘Mooie naam hoor, Sophia. Maar hoe spreek je ‘m eigenlijk uit?’

8)7

‘Nou, je schrijft S o p h i a, maar je zegt Kimberley.’ :')
pi_179838943
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:56 schreef amaranta het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_179838964
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

En dan opeens.... staat er Jantine tussen. Ook niet geweldig, maar wát een verademing.
Aangezien namen bij sommige mensen altijd ‘uniek’ gemaakt moeten worden kunnen we waarschijnlijk binnenkort ook wel een -Djantine- verwachten ofzo :')
pi_179838981
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:33 schreef Jentin het volgende:
Ik kreeg vandaag van een tante deze briljante vraag:

‘Mooie naam hoor, Sophia. Maar hoe spreek je ‘m eigenlijk uit?’

8)7

‘Nou, je schrijft S o p h i a, maar je zegt Kimberley.’ :')
Soms vraag je je af waar ze het vandaan halen he? :P
  zaterdag 16 juni 2018 @ 23:46:43 #257
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_179839205
quote:
10s.gif [b]Op donderdag 14 juni 2018 00:04 schreef kwakz0r
Carolijn en Carolien moeten wel echt met een C
Niks moet hoor, wij vernoemden naar een Hongaarse oma, en die begon met een K.
in de haak.
pi_179839279
Als ze het goed uitsprak en vervolgens vroeg hoe je het moet uitspreken, is het wel erg ja :P

Maar er zijn altijd mensen die denken dat je namen net zo uitspreekt als je ze schrijft (en soms is dat - wellicht heel onlogisch - ook zo).

Ik kende een D.aphne wiens je naam je uitspreekt als Dap-ne (Dafne is logischer). En ken drie R.achels. Bij de ene spreek je het uit als R.eetsjel en bij de andere twee als Raggel ;)

Dus wellicht was je tante bang Soppia te zeggen :P
  zaterdag 16 juni 2018 @ 23:52:44 #259
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_179839309
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:33 schreef Jentin het volgende:
Ik kreeg vandaag van een tante deze briljante vraag:

‘Mooie naam hoor, Sophia. Maar hoe spreek je ‘m eigenlijk uit?’

8)7

‘Nou, je schrijft S o p h i a, maar je zegt Kimberley.’ :')
Haha 😁

Ik neem aan dat ze wil weten waar de klemtoon ligt? :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zondag 17 juni 2018 @ 00:57:11 #260
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_179840701
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:33 schreef Jentin het volgende:
Ik kreeg vandaag van een tante deze briljante vraag:

‘Mooie naam hoor, Sophia. Maar hoe spreek je ‘m eigenlijk uit?’

8)7

‘Nou, je schrijft S o p h i a, maar je zegt Kimberley.’ :')
Nou ja technisch gezien kan Sofaajaa ook, in t Engels is dat naast Sofieja een voorkomende vormz
Kwak
  zondag 17 juni 2018 @ 00:58:07 #261
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_179840711
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:46 schreef trui het volgende:

[..]

Niks moet hoor, wij vernoemden naar een Hongaarse oma, en die begon met een K.
Sorry ik was de “in het algemeen, naar mijn smaak” vergeten ;)
Kwak
pi_179841317
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh god, nou ga ik denken wat mijn zoon en schoondochter dan voor mix zouden kunnen doen :X
Wanneer word je ongeveer oma?
  zondag 17 juni 2018 @ 02:59:02 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179841743
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:49 schreef mootie het volgende:

[..]

Wanneer word je ongeveer oma?
Ongeveer 3 maanden O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179844325
Hahaha amaranta het was even zoeken maar heb 'm gevonden :D.
Verder wel paar heftige dingen zeg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachen bij de ananas omdat een jaar vegetarisch gegeten :D _O-.
pi_179844492
een paar maanden terug had ik het met aantal collega's ook over namen. En dan vooral dat het vervelend is dat mensen onze namen dikwijls fout uitspraken of schreven. Een van die collega's heeft zo'n naam als Thomas. Hij moet altijd zeggen 'Thomas met een H''. Ik moet mijn naam altijd 4 keer herhalen en mensen verbeteren omdat ze het niet uitspreken als een engelse naam, wat het wel is. Nou goed, allerlei voorbeelden gegeven. De stille collega wilde ook haar frustratie uitspreken. Haar naam is namelijk i.r.is en dat zou ''altijd'' verkeerd geschreven worden.

Hoe dan?

Hoe? :')
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_179844542
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 08:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben geaccepteerd *O*
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 08:54 schreef Loj het volgende:
Nou, ik nog niet ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 16:53 schreef Omentielvo het volgende:
Ik zit al een tijd in die groep powermommy’s. :o
Vertel me alsjeblieft dat jullie die rel hebben gelezen over vaderdag :@ :D _O- Hilarisch

Dat dan iemand schrijft: Wie denk je wel niet dat je bent. Waarop die TS dan zegt: '' ik ben van het beheer en ik wil dus niets horen over vader dag is ook voor moeders die ook vader zijn, want je bent geen vader je bent een moeder''. -- misschien niet met die woorden maar daar kwam het op neer.

Zin in borrelnoten nu. O+
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_179844548
quote:
7s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
een paar maanden terug had ik het met aantal collega's ook over namen. En dan vooral dat het vervelend is dat mensen onze namen dikwijls fout uitspraken of schreven. Een van die collega's heeft zo'n naam als Thomas. Hij moet altijd zeggen 'Thomas met een H''. Ik moet mijn naam altijd 4 keer herhalen en mensen verbeteren omdat ze het niet uitspreken als een engelse naam, wat het wel is. Nou goed, allerlei voorbeelden gegeven. De stille collega wilde ook haar frustratie uitspreken. Haar naam is namelijk i.r.is en dat zou ''altijd'' verkeerd geschreven worden.

Hoe dan?

Hoe? :')
Ieriz?
pi_179844565
quote:
7s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:27 schreef Moeraskat het volgende:

[..]


[..]


[..]

Vertel me alsjeblieft dat jullie die rel hebben gelezen over vaderdag :@ :D _O- Hilarisch

Dat dan iemand schrijft: Wie denk je wel niet dat je bent. Waarop die TS dan zegt: '' ik ben van het beheer en ik wil dus niets horen over vader dag is ook voor moeders die ook vader zijn, want je bent geen vader je bent een moeder''. -- misschien niet met die woorden maar daar kwam het op neer.

Zin in borrelnoten nu. O+
Hahahaha, nog niet helemaal doorgelezen, maar wat ik las was inderdaad hilarisch :D Wat een domme zeikwijven daar.
  zondag 17 juni 2018 @ 11:29:54 #269
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_179844587
quote:
7s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
een paar maanden terug had ik het met aantal collega's ook over namen. En dan vooral dat het vervelend is dat mensen onze namen dikwijls fout uitspraken of schreven. Een van die collega's heeft zo'n naam als Thomas. Hij moet altijd zeggen 'Thomas met een H''. Ik moet mijn naam altijd 4 keer herhalen en mensen verbeteren omdat ze het niet uitspreken als een engelse naam, wat het wel is. Nou goed, allerlei voorbeelden gegeven. De stille collega wilde ook haar frustratie uitspreken. Haar naam is namelijk i.r.is en dat zou ''altijd'' verkeerd geschreven worden.

Hoe dan?

Hoe? :')
Geloof me (en ik spreek uit ervaring) dat gebeurt vaak.
Schijnbaar vinden mensen het normaal Irish te schrijven. :')
pi_179844630
Serieus? Ik heb dat serieus nog nooit gezien. wauw :')

Maar dan zou je dat toch ook anders uitspreken? :@
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ieriz?
Mijn gok was toen ook ''ie'' indedaad.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_179844643
quote:
7s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:27 schreef Moeraskat het volgende:

[..]


[..]


[..]

Vertel me alsjeblieft dat jullie die rel hebben gelezen over vaderdag :@ :D _O- Hilarisch

Dat dan iemand schrijft: Wie denk je wel niet dat je bent. Waarop die TS dan zegt: '' ik ben van het beheer en ik wil dus niets horen over vader dag is ook voor moeders die ook vader zijn, want je bent geen vader je bent een moeder''. -- misschien niet met die woorden maar daar kwam het op neer.

Zin in borrelnoten nu. O+
Beheerders van zulke groepen ook altijd. :')
pi_179844649
Of Yieriz. :P
pi_179844752
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hahahaha, nog niet helemaal doorgelezen, maar wat ik las was inderdaad hilarisch :D Wat een domme zeikwijven daar.
Er zijn zelfs mensen uit de groep geschopt omdat ''de grote baas van het beheer'' gefrustreerd was gok ik :9

_O-
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_179844767
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:34 schreef vencodark het volgende:
Of Yieriz. :P
Dat klinkt bijn turks of zo :D

Yierisch.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_179845921
Ja. Ik had dat topic ook gelezen. Zelfs op gereageerd. :D
pi_179845924
quote:
7s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:27 schreef Moeraskat het volgende:

[..]


[..]


[..]

Vertel me alsjeblieft dat jullie die rel hebben gelezen over vaderdag :@ :D _O- Hilarisch

Dat dan iemand schrijft: Wie denk je wel niet dat je bent. Waarop die TS dan zegt: '' ik ben van het beheer en ik wil dus niets horen over vader dag is ook voor moeders die ook vader zijn, want je bent geen vader je bent een moeder''. -- misschien niet met die woorden maar daar kwam het op neer.

Zin in borrelnoten nu. O+
Dat was weer even vermaak _O-
  zondag 17 juni 2018 @ 13:07:09 #277
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_179846127
Topic over vaderdag helaas gemist, denk ik. :P

Maar die ene over meisjesnamen nu..
- Zoontje S.hane en dochter S.hanelle,
- D.j.ailey,
- S.haquinia L.uisanna,
:')
Protège moi de mes désirs.
pi_179846140
Jullie maken me nieuwsgierig naar die fb groep :D . Ik ga me ook is aanmelden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn er inmiddels redelijk uit qua naam voor buikbaby, maar ik twijfel over de schrijfwijze. Het is een van oorsprong Amerikaanse naam, die geschreven wordt met 2x een Y erin. In het NL kom
je de naam ook wel tegen, maar dan is de 1e Y vervangen door een i. Nu twijfel ik dus wat ik wil; de originele amerikaanse schrijfwijze of “vernederlandsen..”
  zondag 17 juni 2018 @ 13:11:57 #279
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_179846202
Is dat de Nederlandse versie van Soufian? 😂
Protège moi de mes désirs.
pi_179846255
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 13:11 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Is dat de Nederlandse versie van Soufian? 😂
Al sla je me dood, maar ik heb me serieus afgevraagd of het een grapje was. Maar vervolgens zag ik tig serieuze felicitaties langskomen voor de geboorte van...
  zondag 17 juni 2018 @ 13:23:29 #281
221912 minilot
Nancy boy
pi_179846371
Luitjes, als ik jullie zo hoor zou ik bijna een Facebookaccount overwegen. Bijna. :+

Wat betreft uitspreek-/schrijfwijze denk ik dat we met O.tto voor onze verse koter redelijk veilig zitten. :) Eens zien of we zo'n naam bij de eventuele nummer twee ook verzonnen krijgen :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_179846716
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 13:08 schreef silliegirl het volgende:
Jullie maken me nieuwsgierig naar die fb groep :D . Ik ga me ook is aanmelden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn er inmiddels redelijk uit qua naam voor buikbaby, maar ik twijfel over de schrijfwijze. Het is een van oorsprong Amerikaanse naam, die geschreven wordt met 2x een Y erin. In het NL kom
je de naam ook wel tegen, maar dan is de 1e Y vervangen door een i. Nu twijfel ik dus wat ik wil; de originele amerikaanse schrijfwijze of “vernederlandsen..”
Ik geloof dat ik S.ufJ.an alle namen van powermommy's vind overrulen. Arm, arm kind.
  zondag 17 juni 2018 @ 13:49:55 #283
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179846822
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 13:23 schreef minilot het volgende:
Luitjes, als ik jullie zo hoor zou ik bijna een Facebookaccount overwegen. Bijna. :+

Wat betreft uitspreek-/schrijfwijze denk ik dat we met O.tto voor onze verse koter redelijk veilig zitten. :) Eens zien of we zo'n naam bij de eventuele nummer twee ook verzonnen krijgen :Y
Uhm.... wellicht dat mensen zouden kunnen vragen:
* is dat O.tto met th of gewoon dubbel t
* met een w op het einde?
* wa zeggie? auto?
  zondag 17 juni 2018 @ 13:52:51 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179846874
quote:
7s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
een paar maanden terug had ik het met aantal collega's ook over namen. En dan vooral dat het vervelend is dat mensen onze namen dikwijls fout uitspraken of schreven. Een van die collega's heeft zo'n naam als Thomas. Hij moet altijd zeggen 'Thomas met een H''. Ik moet mijn naam altijd 4 keer herhalen en mensen verbeteren omdat ze het niet uitspreken als een engelse naam, wat het wel is. Nou goed, allerlei voorbeelden gegeven. De stille collega wilde ook haar frustratie uitspreken. Haar naam is namelijk i.r.is en dat zou ''altijd'' verkeerd geschreven worden.

Hoe dan?

Hoe? :')
Ik snap Thomas met een h al niet, als in; hoe zou dat anders moeten dan?
Bij Thom/Tom snap ik wel dat je Tom met een h moet zeggen, maar Tomas is toch geen normale naam waardoor je moet uitleggen hoe je Thomas schrijft?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 juni 2018 @ 13:55:06 #285
221912 minilot
Nancy boy
pi_179846918
quote:
7s.gif Op zondag 17 juni 2018 13:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

Uhm.... wellicht dat mensen zouden kunnen vragen:
* is dat O.tto met th of gewoon dubbel t
* met een w op het einde?
* wa zeggie? auto?
:D Ja, oké - het zou kunnen. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_179847391
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 13:23 schreef minilot het volgende:
Luitjes, als ik jullie zo hoor zou ik bijna een Facebookaccount overwegen. Bijna. :+

Wat betreft uitspreek-/schrijfwijze denk ik dat we met O.tto voor onze verse koter redelijk veilig zitten. :) Eens zien of we zo'n naam bij de eventuele nummer twee ook verzonnen krijgen :Y
Sanne. :+
Anna.
Anne.
Jurre.

:P
Simpel zat! *O*
  zondag 17 juni 2018 @ 14:21:51 #287
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_179847426
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 13:08 schreef silliegirl het volgende:
Jullie maken me nieuwsgierig naar die fb groep :D . Ik ga me ook is aanmelden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien fans van Sufjan Stevens oO<
Wel een suffe naam idd :')
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_179847445
Ik heet A.lice en had ooit een leraar die daar Alieke qua uitspraak van maakte.
Hoe dan!? :(
pi_179847459
Ik dacht dat er over de naam van onze baby ook geen discussie mogelijk was, maar nu blijkt dat veel mensen het op z'n Engels uitspreken :') maar het is dus de Franse uitspraak. Zoals zijn naamgenoot Deelder :+ En ik blijf corrigeren, maar ze blijven het hardnekkig fout zeggen :')
  zondag 17 juni 2018 @ 14:24:01 #290
221912 minilot
Nancy boy
pi_179847482
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:20 schreef vencodark het volgende:

[..]

Sanne. :+
Anna.
Anne.
Jurre.

:P
Simpel zat! *O*
Yurre. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_179847509
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Yurre. :+
Yurruh. :+
pi_179847532
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:23 schreef Aure het volgende:
Ik dacht dat er over de naam van onze baby ook geen discussie mogelijk was, maar nu blijkt dat veel mensen het op z'n Engels uitspreken :') maar het is dus de Franse uitspraak. Zoals zijn naamgenoot Deelder :+ En ik blijf corrigeren, maar ze blijven het hardnekkig fout zeggen :')
Als ik die naam zou zien staan denk ik niet anders dan aan Deelders uitspraak. :N
pi_179847602
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Als ik die naam zou zien staan denk ik niet anders dan aan Deelders uitspraak. :N
Ja wij dus ook, dus we zijn echt verbaasd dat zoveel mensen het anders uitspreken. Zelfs na het krijgen van het geboortekaartje en daar hebben we een gedicht van Deelder (met bronvermelding) op staan :') En dan heb ik het over Rotterdamse vrienden, die heus wel weten wie Deelder is en hoe je dat uitspreekt :P
pi_179847668
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:29 schreef Aure het volgende:

[..]

Ja wij dus ook, dus we zijn echt verbaasd dat zoveel mensen het anders uitspreken. Zelfs na het krijgen van het geboortekaartje en daar hebben we een gedicht van Deelder (met bronvermelding) op staan :') En dan heb ik het over Rotterdamse vrienden, die heus wel weten wie Deelder is en hoe je dat uitspreekt :P
Mensen zijn raar. :{w
Ik ken een Jolene (Engelse uitspraak dus, prachtige naam). Maar mijn collega zegt standaard Jolien.
Zo jammer. :N
  zondag 17 juni 2018 @ 14:34:15 #295
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_179847722
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:22 schreef vencodark het volgende:
Ik heet A.lice en had ooit een leraar die daar Alieke qua uitspraak van maakte.
Hoe dan!? :(
Hoe spreek je jouw naam uit? Ik ken nu een 'Ellis', 'Alies' en een 'Aliese' :)

quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:23 schreef Aure het volgende:
Ik dacht dat er over de naam van onze baby ook geen discussie mogelijk was, maar nu blijkt dat veel mensen het op z'n Engels uitspreken :') maar het is dus de Franse uitspraak. Zoals zijn naamgenoot Deelder :+ En ik blijf corrigeren, maar ze blijven het hardnekkig fout zeggen :')
Ik ken ook beide varianten.

Uitspraak van namen zijn soms ook wel erg lastig. Zeker als er ook een bekende Engelse uitspraak is.

Ik hoorde op het schoolplein een meisje groepen worden:'ah-MEEE-lie'. Het duurde even voordat ik doorhad dat dat waarschijnlijk een hele andere uitspraak van de naam 'Amélie' is dan ik ken.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_179847827
Ach, van mijn zoon willen ze persé dat het een afkorting is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens weet ik het zelf ook niet altijd. 2 stageleerlingen met de naam L.oïs. En eentje was ‘Lojs’, andere ‘Lo-is’. Ik heb dus nooit kunnen onthouden wie welke uitspraak had :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_179847958
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:34 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Hoe spreek je jouw naam uit? Ik ken nu een 'Ellis', 'Alies' en een 'Aliese' :)

[..]

Ik ken ook beide varianten.

Uitspraak van namen zijn soms ook wel erg lastig. Zeker als er ook een bekende Engelse uitspraak is.

Ik hoorde op het schoolplein een meisje groepen worden:'ah-MEEE-lie'. Het duurde even voordat ik doorhad dat dat waarschijnlijk een hele andere uitspraak van de naam 'Amélie' is dan ik ken.
De klassieke Engelse uitspraak. :Y
Maar je hoort ook vaak Allies inderdaad.
  zondag 17 juni 2018 @ 14:44:43 #298
221912 minilot
Nancy boy
pi_179847966
Inzake simpel, internationaal bekend, ietwat Duits en heel erg duidelijk zou ik voor een toekomstig zusje van O.tto de naam Nina erg leuk vinden, maar nog een vergelijkbare jongensnaam zou ik echt niet weten..
Let me see you stripped down to the bone
pi_179847985
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:38 schreef LeSage het volgende:
Ach, van mijn zoon willen ze persé dat het een afkorting is.

Overigens weet ik het zelf ook niet altijd. 2 stageleerlingen met de naam L.oïs. En eentje was ‘Lojs’, andere ‘Lo-is’. Ik heb dus nooit kunnen onthouden wie welke uitspraak had :')
Dat heb ik ook altijd met die naam haha! Terwijl ik het wel een mooie naam vind als ik het zie staan zeg maar. :P

Mooie naam heeft jullie zoon! O+
pi_179848193
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:44 schreef minilot het volgende:
Inzake simpel, internationaal bekend, ietwat Duits en heel erg duidelijk zou ik voor een toekomstig zusje van O.tto de naam Nina erg leuk vinden, maar nog een vergelijkbare jongensnaam zou ik echt niet weten..
Adolf. :+
pi_179848197
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:34 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Hoe spreek je jouw naam uit? Ik ken nu een 'Ellis', 'Alies' en een 'Aliese' :)

[..]


Alice is een heel afkomst afhankelijke naam. Ik ken iemand met Italiaanse afkomst en dan wordt het aalietsje kwa uitspraak.

En verder namen ja, er wordt wat verzonnen. :X
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')