abonnement Unibet Coolblue
  Official ESF Kreviewer dinsdag 12 juni 2018 @ 09:23:27 #201
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_179740318
Moet zeggen dat ik wel redelijk vlot onthaast deze keer. Ben nog wel ultra-moe, maar slaap wel goed en voel me steeds relaxter.
Had verwacht dat ik wel drie weken kapot zou zijn door de ontlading na overspannen en stomme werkgever.
pi_179740325
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 09:21 schreef Kreator het volgende:

Ja, bizar hoe ze daar denken. Je kunt ook gewoon water drinken en een boterham smeren.
Dat ene dikke jochie zei dat hij slechts de keus had tussen Schoolburgers en honger.
Kansloos.

Maar verder wel interessant om te zien hoe erg de bedrijven daar bepalen hoe de wet moet zijn.
Nu is de omgeving ook heel erg obesitas inducerend daar. Ik ben gewend overal heen te wandelen. Dat was ten eerste al gek (je bent ook de enige wandelaar), ten tweede niet altijd even veilig (geen voet- of fietspaden) en er zijn plekken waar je lopend of op de fiets domweg niet kan komen. Gaat er alleen een snelweg heen.

En dan al dat eten :X Ik ben ook aangekomen in de VS. Zoveel keus. Zulke enorme porties. En echt nog lekker ook :+ (maar jongens, chips bij je lunch normaal vinden, wtf!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179740330
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 09:23 schreef Kreator het volgende:
Moet zeggen dat ik wel redelijk vlot onthaast deze keer. Ben nog wel ultra-moe, maar slaap wel goed en voel me steeds relaxter.
Had verwacht dat ik wel drie weken kapot zou zijn door de ontlading na overspannen en stomme werkgever.
Je hoofd begrijpt gewoon dat het van die teringzooi af is 8-) Niks meer om je druk over te maken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179740339
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 09:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nu is de omgeving ook heel erg obesitas inducerend daar. Ik ben gewend overal heen te wandelen. Dat was ten eerste al gek (je bent ook de enige wandelaar), ten tweede niet altijd even veilig (geen voet- of fietspaden) en er zijn plekken waar je lopend of op de fiets domweg niet kan komen. Gaat er alleen een snelweg heen.

En dan al dat eten :X Ik ben ook aangekomen in de VS. Zoveel keus. Zulke enorme porties. En echt nog lekker ook :+ (maar jongens, chips bij je lunch normaal vinden, wtf!)
Alles in overdaad vooral ook. Alleen al zo iets stoms als servetten of rietjes of zo, non food dus ook. Volgens Amerikaanse vriend gingen hier in Europa zijn ogen open. Het is allemaal helemaal niet nódig dat alles veel, groot, meer is. Joh?! :D
  dinsdag 12 juni 2018 @ 09:25:57 #205
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_179740342
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 09:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nu is de omgeving ook heel erg obesitas inducerend daar. Ik ben gewend overal heen te wandelen. Dat was ten eerste al gek (je bent ook de enige wandelaar), ten tweede niet altijd even veilig (geen voet- of fietspaden) en er zijn plekken waar je lopend of op de fiets domweg niet kan komen. Gaat er alleen een snelweg heen.

En dan al dat eten :X Ik ben ook aangekomen in de VS. Zoveel keus. Zulke enorme porties. En echt nog lekker ook :+ (maar jongens, chips bij je lunch normaal vinden, wtf!)
Er is gewoon echt iets mis met de educatie in dat land.
Veel van die mensen weten serieus niet dat bepaalde dingen gewoon niet ok zijn.
Voordat je zoiets weer veranderd hebt ben je ook wel een generatie verder.
pi_179740371
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 09:25 schreef Sunnythesun het volgende:

Alles in overdaad vooral ook. Alleen al zo iets stoms als servetten of rietjes of zo, non food dus ook. Volgens Amerikaanse vriend gingen hier in Europa zijn ogen open. Het is allemaal helemaal niet nódig dat alles veel, groot, meer is. Joh?! :D
Ja, herkenbaar! :D Dat ook, alles is zo overdreven. Amerikaanse vriend hier keek zijn ogen uit naar al die kleine autootjes :o (en dat alle huizen van knaldure baksteen zijn gemaakt) Overigens was hij wel weer heel erg stereotype, want lustte (als volwassene hè) geen groente. Wilde alleen pizza, patat, hamburgers en curry's en zo. Echt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 12 juni 2018 @ 09:28:17 #207
217702 Lonaa
Honger!
pi_179740384
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 09:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, herkenbaar! :D Dat ook, alles is zo overdreven. Amerikaanse vriend hier keek zijn ogen uit naar al die kleine autootjes :o (en dat alle huizen van knaldure baksteen zijn gemaakt) Overigens was hij wel weer heel erg stereotype, want lustte (als volwassene hè) geen groente. Wilde alleen pizza, patat, hamburgers en curry's en zo. Echt.
Pizza en patat zijn groente.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_179740386
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 09:25 schreef gcjoel het volgende:

Er is gewoon echt iets mis met de educatie in dat land.
Veel van die mensen weten serieus niet dat bepaalde dingen gewoon niet ok zijn.
Voordat je zoiets weer veranderd hebt ben je ook wel een generatie verder.
En voor de aanleg van fiets- en voetpaden heb je belastinggeld nodig. Ook een dingetje daar. Want mooi dat ze niet gaan betalen voor fietspaden - want zij fietsen nooitzzz!!!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179740392
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 09:28 schreef Lonaa het volgende:

Pizza en patat zijn groente.
In de VS wel ja -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 12 juni 2018 @ 09:29:21 #210
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_179740402
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 09:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En voor de aanleg van fiets- en voetpaden heb je belastinggeld nodig. Ook een dingetje daar. Want mooi dat ze niet gaan betalen voor fietspaden - want zij fietsen nooitzzz!!!!
Ja ook dat inderdaad :')
Toch wel blij dat het hier zo normaal is O+
pi_179740423
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 09:29 schreef gcjoel het volgende:

Ja ook dat inderdaad :')
Toch wel blij dat het hier zo normaal is O+
Ja, vind ik ook *O* Je kan hier heel veilig overal heen wandelen & fietsen O+ Zo lekker normaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 12 juni 2018 @ 09:33:26 #212
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_179740459
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 09:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook *O* Je kan hier heel veilig overal heen wandelen & fietsen O+ Zo lekker normaal.
Ja ik vind dat echt heerlijk. Ik fiets altijd (ok ook omdat ik geen auto heb :D )
Dingen zijn ook eigenlijk altijd wel dichtbij.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 09:35:23 #213
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_179740497
Ons 'normaal' bevalt mij ook wel goed :)

Ik zag een tijdje terug ook wel iets dat me wat aan de VS deed denken. Verjaardag van tokkieschoonfamilie. Wij en een nicht zijn de enige normale mensen. Nicht heeft een dochtertje met dorst en ze wilde water. Zeker 6 mensen hebben hoogst verbaasd aan dat meisje en haar moeder gevraagd waarom ze water dronk als er ook gewoon fristie, cola en chocomel is.
Spoilers!
  dinsdag 12 juni 2018 @ 09:36:11 #214
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_179740508
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 09:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ons 'normaal' bevalt mij ook wel goed :)

Ik zag een tijdje terug ook wel iets dat me wat aan de VS deed denken. Verjaardag van tokkieschoonfamilie. Wij en een nicht zijn de enige normale mensen. Nicht heeft een dochtertje met dorst en ze wilde water. Zeker 6 mensen hebben hoogst verbaasd aan dat meisje en haar moeder gevraagd waarom ze water dronk als er ook gewoon fristie, cola en chocomel is.
Ohh wat erg 8)7 :r :X
  dinsdag 12 juni 2018 @ 09:36:46 #215
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_179740519
Ik pak wel overal de auto voor trouwens. Ik moet echt eens investeren in een fatsoenlijke fiets. Maar ja, geld ;(
Spoilers!
  dinsdag 12 juni 2018 @ 09:38:58 #216
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_179740543
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 09:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik pak wel overal de auto voor trouwens. Ik moet echt eens investeren in een fatsoenlijke fiets. Maar ja, geld ;(
Fatsoenlijke tweedehands fiets? Ik heb al jaaaren plezier van mijn tweedehands Batavus. Scheelde echt veel geld.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 09:40:36 #217
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_179740564
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 09:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik pak wel overal de auto voor trouwens. Ik moet echt eens investeren in een fatsoenlijke fiets. Maar ja, geld ;(
geld? wat is dat?
pi_179740574
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 09:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ons 'normaal' bevalt mij ook wel goed :)

Ik zag een tijdje terug ook wel iets dat me wat aan de VS deed denken. Verjaardag van tokkieschoonfamilie. Wij en een nicht zijn de enige normale mensen. Nicht heeft een dochtertje met dorst en ze wilde water. Zeker 6 mensen hebben hoogst verbaasd aan dat meisje en haar moeder gevraagd waarom ze water dronk als er ook gewoon fristie, cola en chocomel is.
Yup, water is iets heel vreemds bij veel gezinnen. Altijd maar limonade. Mijn collega vertelde vannacht nog (hij keek de docu met een scheef oog mee) dat zijn dochtertje geen frisdrank kreeg hoor. Die kreeg altijd appelsap. Appels zijn gezond 8-)

Ik moet wel eerlijk zeggen dat het concept 'je kan ook een glas water nemen als je dorst hebt' pas tot mij kwam nadat ik het ouderlijk huis had verlaten. Wij kregen nooit water. Nooit. Thee, limonade, melk, yokidrink of frisdrank (alleen in weekend). Thee kwam nog het dichtst in de buurt van water, maar dat dronk ik als kind/tiener alleen met veel suiker :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179740581
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 09:40 schreef gcjoel het volgende:

geld? wat is dat?
De reden dat je geen auto hebt -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 12 juni 2018 @ 09:46:18 #220
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_179740624
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 09:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De reden dat je geen auto hebt -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel waar :D
pi_179740654
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 09:46 schreef gcjoel het volgende:

Wel waar :D
Het is ook zo enorm zonde van je geld als je alles prima op een veel goedkopere manier kan bereiken :o We lenen wel eens de auto van mijn ouders. Ik sta altijd weer te knipperen met mijn ogen als ik de prijs van de benzine zie als ik de tank weer aanvul. En dan betalen we niet eens wegenbelasting, verzekering en afschrijving :X (of omg: onderhoud of iets stuk!! wat ik hier soms langs zag komen aan onverwachte kosten voor een garage....niet normaal meer)

Een auto heeft een hoge prijs voor wat extra gemak in je leven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2018 @ 09:50:28 #222
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_179740666
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 09:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De reden dat je geen auto hebt -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.
Heb ook geen auto nodig. :s). Ben wel blij met de busabo van de zaak. :+. Daarmee kom ik van Zaandam t/m Hoofddorp, Amsterdam zonder extra kosten. Maar mag ook wel afkloppen met het OV hier in Haarlem. Er is extra geïnvesteerd in de concessies hier. Daar profiteer ik zeker van.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 12 juni 2018 @ 09:57:38 #223
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_179740739
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 09:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is ook zo enorm zonde van je geld als je alles prima op een veel goedkopere manier kan bereiken :o We lenen wel eens de auto van mijn ouders. Ik sta altijd weer te knipperen met mijn ogen als ik de prijs van de benzine zie als ik de tank weer aanvul. En dan betalen we niet eens wegenbelasting, verzekering en afschrijving :X (of omg: onderhoud of iets stuk!! wat ik hier soms langs zag komen aan onverwachte kosten voor een garage....niet normaal meer)

Een auto heeft een hoge prijs voor wat extra gemak in je leven.
Ja dat is ook zeker zo. Maar toch is het soms wel handig.
Als het waait met windkracht 7 naar je werk fietsen bijvoorbeeld ;(
  dinsdag 12 juni 2018 @ 09:59:37 #224
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_179740762
Ik zou echt nergens kunnen komen zonder auto. Toen we in Dordrecht woonden was mijn auto pure luxe, nu echt noodzaak.
Spoilers!
  dinsdag 12 juni 2018 @ 10:04:49 #225
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_179740824
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou echt nergens kunnen komen zonder auto. Toen we in Dordrecht woonden was mijn auto pure luxe, nu echt noodzaak.
Jij woon nu in nergenshuizen, dat is logisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')