abonnement Unibet Coolblue
pi_179838252
Nouk alvast gefeliciteerd en veel plezier morgen!

L wil alleen maar 'tikke' (tekenen) en ijsje :+ bij voorkeur net voor het eten. En tekenen zodra je wakker wordt natuurlijk. En dan moeten ook de stickers mee en mama mag helpen de goede sticker te pakken. En L plakt hem dan vakkundig op de achterkant van het kleurboek *;
Ijsje mag hij trouwens ook elke dag, want zelfgemaakte banaan/manderijn of banaan/druivenijsjes. Hij smult er van. En wij kunnen dan ongegeneerd een magnum eten :')

Het meest praktische woord geleerd van de dag: beker. Dat is echt ideaal dat we niet meer bij ie ie ie hoeven te raden wat hij bedoelt.
pi_179838440
Nu heb ik zin in een magnum.

Nouk en Q, wat zijn ze leuk O+

Mijn man heeft morgen vroege dienst en dan zet ik altijd al zijn kopje in de senseo en doe er een koffiepad in.
En morgen staat er zo'n cheesy mok met een foto van Emmy en de tekst mijn papa is de allerliefste.
Love it.
  zondag 17 juni 2018 @ 00:09:05 #103
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_179839641
Nouk gefeliciteerd *O*.

Mijn man krijgt sokken, een tekening en twee knutsels voor Vaderdag O+. Lekker ouderwets :Y.
KuikenGuppy
pi_179843837
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 00:09 schreef Burdie het volgende:
Nouk gefeliciteerd *O*.

Mijn man krijgt sokken, een tekening en twee knutsels voor Vaderdag O+. Lekker ouderwets :Y.
Geen eens een asbak of stropdas ;)

Nouk gefeliciteerd en tot snel
pi_179843891
Zo, die Noud heeft er zin an. Echt de leeftijd dat je continu moet opletten he.

Vaders kreeg hier wel vier knutselcadeau's van de kinderen: eentje van het kdv (van Y), eentje van de BSO, eentje van school en nog een tekening die I gisteren thuis had gemaakt.
Bij de BSO hadden ze er een leuke brief bij gedaan, waarbij ze aan I allemaal vragen hadden gesteld over haar papa, bijvoorbeeld wat ze het leukste aan hem vindt, wat zijn lievelingseten is, etc. Dat was wel erg mooi. Hij was er zelfs ontroerd van. :D . O+ .

Y is momenteel zo aanwezig. Lekker aan het brabbelen, enorm aan het ontdekken en spelen. Als z'n zus even bij mama zit, dan zet hij z'n keel op. :') . En als hij staat en pogingen doet tot lopen dan gaat die mond ook wagenwijd open 'AAAAAH AAAAH'. _O- .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_179844069
Ik wilde iets samen maken voor vaderdag, toen duurde de levering ineens twee weken om erachter te komen dat die onvolledig is en werd ik ziek :').
Desondanks wel wat kleine cadeaus ingepakt voornamelijk voor mini maar samen uitpakken is ook leuk :').
En ik kreeg ontbijt gemaakt O+ omgekeerde wereld.
  zondag 17 juni 2018 @ 20:02:46 #107
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179854715
Wat is dat toch altijd top. Rijst eten vlak na het stofzuigen

:')

:')

:')______


Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 17 juni 2018 @ 21:38:23 #108
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_179858325
En dan natuurlijk net lekker in die groef van je vloer. Rijst O+

Max zei vanavond na het eten: "Mag deze af?" wijzend naar zijn slabber :') :D Die jongen blijft zich maar automatisch updaten.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 17 juni 2018 @ 22:15:19 #109
269689 crew  Viv
pi_179859732
Zo, eindelijk weer achter de pc. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
Is ZZ blij daar? Want het is voor ons vaak echt erger dan voor die kindjes. Die weten niet beter, het is voor hen net zo thuis als thuis.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 10:24 schreef Quoi het volgende:
Vivi, ik kan me het voorstellen. Wij gaan van 2 dagen naar de ene week 2, de andere week 3 dagen. Ik zou er alleen meer moeite mee hebben als hij nog kleiner was. Nu gaat hij zichtbaar met veel plezier naar de opvang en zal hij het volgens mij niet eens merken. Fijn dat ZZ bij haar vaste leidster terecht kan! En dat het jullie gezinssituatie wat rust brengt is ook belangrijk :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 10:54 schreef ReginaFalange het volgende:
Vivi, balen van meer opvang en ik snap dat het tegen je gevoel in gaat. Maar wie weet verandert de situatie ook wel weer. En als ZZ het leuk vindt op de opvang is het ook een stuk makkelijker.
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 10:59 schreef Molo het volgende:
Vivi, begrijpelijk, maar ze is er vast zó aan gewend. Ze zijn zo flexibel die kleintjes. Maar snap wel dat het een aanpassing is op je initiële plan en ideeën over opvang en balans in crèche/thuis.
Hopelijk wordt de gezondheid van je man beter, of het iig makkelijker voor jullie
Ze heeft het daar prima naar haar zin inderdaad, we deden haar juist tekort met papadagen waarbij papa te veel pijn en te weinig energie had. :@ In de bijna 1,5 jaar aan papadagen tot nu toe heeft hij nog geen 5 keer een uitstapje met haar gemaakt (zoals Ikea, dierentuin, rondje fietsen). Voor een baby (en een dreumes met de grove motoriek van een baby :') ) is dat nog niet zo erg, maar nu begon het wel een beperking te vormen.

Het is meer dat we het liefst zélf zoveel mogelijk tijd met haar doorbrengen. Ik ben ook niet zo'n "ik ben een leukere ouder als ik werk"-type wat ik hier vaak lees, en mijn man ook niet, dus werken én de opvang is een noodzakelijk kwaad hier.

[ Bericht 10% gewijzigd door Viv op 17-06-2018 23:29:49 ]
  maandag 18 juni 2018 @ 18:45:23 #110
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_179876721
https://imgur.com/a/wlonFb7

Dank allemaal, we hebben het idd gisteren gevierd en het was een heerlijke dag. Emma genoot van de aandacht, maar na 3 cadeautjes was ze wel klaar met uitpakken, dus dat hebben we vanmorgen maar gedaan. Ze is enorm verwend en heeft leuke cadeautjes gekregen. Maar wat een gedoe toch altijd zo’n verjaardag vieren :')

Emma is het meest fan van de poppenbuggy die ze heeft gekregen, ze racet met de pop overal heen, poppenmoedertje dat ze is O+

Bedankt voor alle adviezen en het was heerlijk om mee te lezen (wat ik vooral deed) :s)
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  maandag 18 juni 2018 @ 19:58:03 #111
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179878377
Gefeliciteerd Nouk! Grote mooie Emma. Wat een meid is het al hè O+

Tot in een volgend topic ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 18 juni 2018 @ 22:54:16 #112
269689 crew  Viv
  dinsdag 19 juni 2018 @ 09:02:02 #113
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_179889452
quote:
17s.gif Op maandag 18 juni 2018 18:45 schreef Nouk84 het volgende:
https://imgur.com/a/wlonFb7

Dank allemaal, we hebben het idd gisteren gevierd en het was een heerlijke dag. Emma genoot van de aandacht, maar na 3 cadeautjes was ze wel klaar met uitpakken, dus dat hebben we vanmorgen maar gedaan. Ze is enorm verwend en heeft leuke cadeautjes gekregen. Maar wat een gedoe toch altijd zo’n verjaardag vieren :')

Emma is het meest fan van de poppenbuggy die ze heeft gekregen, ze racet met de pop overal heen, poppenmoedertje dat ze is O+

Bedankt voor alle adviezen en het was heerlijk om mee te lezen (wat ik vooral deed) :s)
Emma & Nouk, tot bij de peuters! :W En jij succes met het afbakken van nog zo'n leuke ;)

quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 22:15 schreef ViviRAWRS het volgende:
Het is meer dat we het liefst zélf zoveel mogelijk tijd met haar doorbrengen. Ik ben ook niet zo'n "ik ben een leukere ouder als ik werk"-type wat ik hier vaak lees, en mijn man ook niet, dus werken én de opvang is een noodzakelijk kwaad hier.
Dan is het ook wel echt heel erg jammer dat de huidige constructie bij jullie niet werkt. Wie weet hoe het er over een jaar uitziet, dan kan het wel weer heel anders zijn. Hoop het!

Het is ca. 300m wandelen naar onze gastouder. Eenmaal gezellig wandelend van de voordeur naar de lift, lift naar buiten, is meneer het dan alweer zat en wil getild worden. Liep ik daar weer met de tientonner op mijn heup en hallo, gevoelloze teen :') Volgende keer dan toch maar weer de buggy mee. Dit zal nog wel een nawee zijn van het ziek-zijn.
pi_179892505
Zo, even een herinnering dat je altijd overal een prijs voor betaalt.

M sliep ineens tot 8 uur uit. Heeeeerlak.
Haal ik hem uit bed, zit hij letterlijk tot aan zijn oksels onder de poep.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 19 juni 2018 @ 14:40:28 #115
269689 crew  Viv
pi_179896979
Phoepe!
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:36:44 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_179898179
Gefeliciteerd Nouk! Mooie dame heb je O+

RF _O- Smellyboy, smellyboy, it's not your fault :')
disclaimer
pi_179902561
Nou en toen ook mijn ovenschotel niet willen opeten net. Wat een tuig.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_179904679
Oh bah phoebe.

Hier zijn de voorbereidingen voor haar verjaardag begonnen. Er komen iedere dag pakketjes van bol.com binnen :')
Binnenkort maar eens een foto taart bestellen en boodschappenlijstjes maken en soep.
Ze zingt al uit volle borst lang zal ze leven en hoera. Ik probeer haar te laten zeggen dat ze 2 jaar wordt, maar dat lukt nog niet.

Maar wat is ze leuk. Hele fantasieverhalen houdt ze tegen haar knuffels of zichzelf. En ze legt verbanden, maar niet altijd goed. Als ik zeg kun je ook touwtje springen dan legt ze het touw op de grond en springt erop. En als ze een vogelverschrikker ziet zegt ze sneeuwpop.

Bij het naar bed gaan benoemt ze zelf van alles en het rijtje wordt steeds langer: doei bloemetjes, bomen, vogels, sjommel, pinwin, grasje, wolkjes, zonnetje etc.

En we dansen heel wat af samen. Hoofd schouders knie en teen, tjoetjoewah, pinguin dans.

En als ik terug kom van het joggen ga ik altijd planken en zij doet mee. Als ik weer terug kom door de poort mama planken en ze gaat liggen.
Ze tekent de hele dag en eet daarbij het liefst haar potloden op en smeert zichzelf onder.

Bij feestjes speelt ze met grote neef en nicht en kan ik weer een gesprek voeren.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 21:10:16 #120
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_179905709
RF, welke sancties heb je doorgevoerd? Corrigeren dat gedrag! :+

Arja, wat klinkt dat zoet O+ En eigenlijk allemaal erg herkenbaar! Zo leuk. Er wordt hier ook wat afgedanst. "Mama ook dansen?" Ja graag! Eindelijk een vent die wil dansen :P

Klinkt goed, die voorbereidingen. Wij gaan komend weekend ook zowaar aan de voorbereiding, want we willen het ergens op een (verrassing) terras gaan vieren, waar erg veel ruimte is om te spelen. Lekker laagdrempelig, zooi mensen uitnodigen, spelende dreumesjes, stukjes taart, ik kijk ernaar uit!
pi_179906134
Een terras? Maar hij is toch in de herfst jarig?

Ik realiseer me ineens dat het vandaag 2 jaar geleden mijn uitgerekende datum is :D
En die van molo. Boks.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 21:22:12 #122
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_179906199
Oh dat is ook wel een speciale datum. Die datum blijft mij ook altijd bij.

4 sept :) Vind ik nog zomer!
pi_179906245
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 21:22 schreef Quoi het volgende:
Oh dat is ook wel een speciale datum. Die datum blijft mij ook altijd bij.

4 sept :) Vind ik nog zomer!
Oh ja vind ik ook vaak nog mooi weer dan en ik heb dan altijd vakantie.
Ik had in mijn hoofd dat hij van oktober is
pi_179906420
Quoi: Ja natuurlijk sancties! Morgen appelmoes uit een potje en niet zelfgemaakt. ~O>

Al die grote dreumessen! Het cliché is wel echt waar, ze zijn echt zo groot. ;(
Waar is mijn baby die elke avond en ochtend tijdens een flesje in slaap viel (met z'n mond nog open). O+
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 21:34:23 #125
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179906681
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 21:20 schreef Arja het volgende:
Een terras? Maar hij is toch in de herfst jarig?

Ik realiseer me ineens dat het vandaag 2 jaar geleden mijn uitgerekende datum is :D
En die van molo. Boks.
Oh ja! :D :o
Helemaal vergeten!
Datumboks! 👊

Wij vieren het in een leuke speeltuin in de buurt, met eten daar verzorgd en ik bak een taartje.
Discodip is vandaag bezorgd dus ik kan los :7

En afgelopen weekend van bed een peuterbedje gemaakt, gaat verrassend goed tot nu toe! _O_
Ze is er één keer uit geklommen om te spelen, verder blijft ze heerlijk liggen tot nu toe, nadat ze er zelf ingeklommen is. Grote kleine Larf! O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179907031
Een peuterbed wow. Wat heeft je doen besluiten tot een bed?
pi_179907076
Hoe is het eigenlijk met Chanty? Haar dochter is ook al bijna jarig.

En Groofs?
  dinsdag 19 juni 2018 @ 23:23:20 #128
73386 Fazz
onderweg
pi_179909589
In zo'n groot bed lijken ze meteen weer zo klein hè Molo :)

Leuk om de verjaardagsvoorbereidingen te lezen. Wat dat betreft loont 2 zich veel meer tot uitpakken dan bij 1, dan kunnen ze toch weinig meer dan in een cakeje meppen.

Gefeliciteerd nog Nouk!
  woensdag 20 juni 2018 @ 06:41:11 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179912490
Oh het is geen groot bed, we konden bij haar babybedje de zijkant eruit halen zeg maar, zodat ze er zelf in en uit kan klimmen.

Ze werd nu vaak wakker en ging dan schreeuwen/huilen dat ze 'uit uit uit'!' wilde. En mijn zus vertelde dat haar kinderen al vanaf anderhalf in een dergelijke constructie sliepen (want de volgende diende zich dan aan voor het babybedje).
Nooit over nagedacht daarvoor, vond haar nog heel klein.
Maar gaat verbazingwekkend goed

We hebben er wel een klamboe omheen hangen, vanwege de muggen. Dat vindt ze tevens een awesome tent, dus win win :7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179913289
Hoi, wij zijn nieuw hier!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_179914848
Gefeliciteerd ff!
Hoe gaat het met je meiden? Is het al wat minder pittig nu of is dat te voorbarig?

Nee niet vriezen in de zomer aub
;( ;)
pi_179916240
Ja sneeuwpoppen maken in de zomer! :D
Gefeliciteerd met je meisjes FF!

En dat skipak kan waarschijnlijk nog wel in de herfst en rond de kerst. Ik heb spijkerbroeken die hij al 7 maanden draagt en nog steeds past.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_179918107
Gefeliciteerd FF! *O*
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:17:35 #134
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_179918674
Beetje proppen tzt, moet lukken! Wat onwijs leuk om de collage van jullie meiden te zien, FF! Wat een pittig jaar moet dit zijn geweest. Op naar een jaar waarin ze zoveel meer dingen zelf gaan kunnen (en willen :P ). Gefeliciteerd nog!

Wij hebben ons de hele ochtend in de bibliotheek vermaakt. Boekjes zijn toch echt wel zijn hobby 8-) Jeugdafdeling is vernieuwd en is nu zo tof voor die kleintjes. Op de terugweg een potje gekocht. Aan de veel te vroege kant, maar bij vlagen is hij zo bezig met poepen en plassen, dat ik hem er weleens spontaan op wil kunnen zetten.

En hij heeft allemaal rare bulten met blaasjes in zijn gezicht en op arm. Ik hoop maar op een agressieve mug :X
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 20 juni 2018 @ 13:41:37 #135
269689 crew  Viv
pi_179919184
Dat skipak :D
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:17 schreef Quoi het volgende:
Op de terugweg een potje gekocht. Aan de veel te vroege kant, maar bij vlagen is hij zo bezig met poepen en plassen, dat ik hem er weleens spontaan op wil kunnen zetten.
ZZ fluistert tegenwoordig "poepeh" als ze aan het poepen is O+ of in ieder geval een poging doet. Ik had begrepen dat er een hele tijd zit tussen het zich bewust zijn van aandrang en het bewust kunnen ophouden, dus ik doe er verder niks mee (behalve verschonen :+ ).
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:46:16 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179919309
Hier liep dame laatst toen het zo heet was in haar blote kont buigen rond vanwege badje buiten

Ze liep kwebbelend met mij naar binnen naar de bank toen en ineens flopte er een drol op de grond naast de salontafel

Ik in een combinatie van _O- _O- en :X :X tegelijkertijd maar zij had echt totaal niets door

Phehehehe

Dus potje laten we nog maar even. Was hilarisch wel.
We hebben wel een potje en die vindt ze supertof, maar na één keer toevallig plassen erop doet ze er niets mee

De douchevloer is nog steeds favoriet voor poepen en plassen trouwens

:')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:47:34 #137
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179919369
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:41 schreef ViviRAWRS het volgende:
Dat skipak :D

[..]

ZZ fluistert tegenwoordig "poepeh" als ze aan het poepen is O+ of in ieder geval een poging doet. Ik had begrepen dat er een hele tijd zit tussen het zich bewust zijn van aandrang en het bewust kunnen ophouden, dus ik doe er verder niks mee (behalve verschonen :+ ).
Ik hoor nu echt zo'n ZZ Top kreunende 'poepuhhhhhh' in gedachten :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:58:55 #138
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_179919753
Ik heb ook totaal geen verwachtingen hoor. Dat ding staat waarschijnlijk ook nog een jaar te verstoffen, maar zie het maar als een introductie. Hij vindt het ook mateloos interessant als ik op de wc zit, dus misschien kan hij eens gaan synchroonzitten :+
pi_179919981
Ik doe het ook zoals q af en toe als ik eraan denk op het potje maar het heeft haar interesse nog niet.
Buiten in haar blote kont plast ze wel eens en roept dan ohhh neeee!
  woensdag 20 juni 2018 @ 14:10:46 #140
73386 Fazz
onderweg
pi_179920133
_O- Ik hoop voor je dat je geen tapijtje bij je salontafel hebt Molo :+
  woensdag 20 juni 2018 @ 14:13:52 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179920237
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:10 schreef Fazzoletti het volgende:
_O- Ik hoop voor je dat je geen tapijtje bij je salontafel hebt Molo :+
Hout gelukkig

Wel plankenvloer, dus heel erg blij dat ze niet precies op zo'n kier poepte :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179921355
L. gaat altijd met kleren aan op het potje zitten en gooit twee tellen later haar armpjes in de lucht en roept "klaar!" _O-

Haar zus plaste pas toen ze al ruim 2 was voor het eerst op het potje, poepen zelfs pas een week of 6 geleden voor het eerst. Inmiddels is ze ruim een maand volledig dag- en nachtzindelijk. :+ Er was echt geen peil op te trekken, ik heb het gewoon laten gebeuren, en ze fixte het zelf.

Ik heb weinig tijd om mee te posten de laatste tijd. L. vindt dat ze al een heuse peuter is, die buien zijn echt niet normaal voor haar leeftijd joh. _O- Het is sowieso wel een portret:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
pi_179923682
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:34 schreef FlyingFish het volgende:
Hoi, wij zijn nieuw hier!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtige foto's. Die foto met de gele rompertjes is mijn favoriet :D

De douchevloer is hier ook een favoriete plek voor plas en poep. Voor beide zonen.

Selvaria O+ O+ O+
Pittig ding heb je daar.
pi_179927713
Ff gefeliciteerd!

Selv O+ mooi meisje. Die tekenmat, is dat wat? Ik zag 'm bij ome Ali en het leek mij wel wat voor L
pi_179927784
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 20:06 schreef Nazil het volgende:
Ff gefeliciteerd!

Selv O+ mooi meisje. Die tekenmat, is dat wat? Ik zag 'm bij ome Ali en het leek mij wel wat voor L
Ja, super leuk! Voor thuis, lekker samen op de grond kleuren zonder zooi, maar ook heel makkelijk overal mee naar toe te nemen. Ideaal. ^O^
pi_179937879
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 20:10 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Ja, super leuk! Voor thuis, lekker samen op de grond kleuren zonder zooi, maar ook heel makkelijk overal mee naar toe te nemen. Ideaal. ^O^
tof, besteld!
  donderdag 21 juni 2018 @ 09:07:16 #147
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_179938174
Selvaria, die foto _O- Coole dame!

Vanmorgen werd er weer niet gelopen naar de gastouder :') Binnenkort ga ik het met de fiets doen, want moet ik direct door naar het station, dus dan is dat ook verholpen. Verder: die muggenbulten man :X Het zijn bijna kraters, waar allerlei viezigheid uit komt. Ik had dit als kind ook en ben daar pas na mijn pubertijd vanaf geraakt. Arm kereltje.
  donderdag 21 juni 2018 @ 10:28:15 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_179939233
Protip: een klamboe over het bed ;)
disclaimer
pi_179940306
Bedankt voor de felicitaties! We hadden een erg pittige eerste 9 maanden, maar daarna werd het gelukkig een stuk beter en nu zijn ze zelfs leuk :P Wel vermoeiend twee van die ontdekkers en een broer die zich daar ook nog mee bemoeit, maar veel leuker dan de huil en plak-fase.

Wat sneu van de muggenbulten Quoi. Als een klamboe niet geaccepteerd wordt is een ventilator misschien een optie? Als je die heel zacht aan zet heb je over het algemeen ook geen last meer van muggen.

Nazil, je hebt er ook kleurboeken van, die zijn hier (bij peuter) heel populair. Gaat ook vaak mee als we ergens naar toe gaan.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_179947974
Potje wordt hier gebruikt om met luier en broek aan op te zitten poepen :s). Al dan niet met boekje erbij :D.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')