abonnement Unibet Coolblue
pi_179725175
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 11:51 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hij zit er te vaak ver vanaf, mag weleens een jonge hongerige hond in die Ferrari.
Voorgaande 3 jaar was het ook normaal dat Vettel tussen de 2 en 6 tiende voor Raikkonen zat, 2 tienden is zelfs weinig als de balans naar de zin van Vettel is. Nu had hij dan gewoon een dikke 3 tiende zoals te verwachten was, dat Raikkonen dan in zijn laatste poging te hard probeert en een fout maakt verandert dat niet. Het starten van Raikkonen is wel onvoldoende op het moment.

De Ferrari was gewoon niet de snelste auto. Als Bottas op een tiende van Vettel zit zou Hamilton onder Vettel moeten kunnen zitten, maar die had weer een faalweekend. Maar als Vettel wint is het altijd Ferrari dat zo snel is, en als Hamilton wint is het Hamilton die zo snel zou zijn. Alle teamgenoten van Hamilton doen het beter tov hem dan vooraf verwacht en alle teamgenoten van Vettel doen het slechter tov hem dan vooraf verwacht. Dan is het beeld dat neergezet wordt dus gewoon scheef.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  FOK!fotograaf maandag 11 juni 2018 @ 12:27:39 #77
842 Zorro
Z
pi_179725356
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 12:16 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Och, je kunt het ook omdraaien: "Max heeft nog nooit gewonnen zonder aanwezigheid Jos"

Het is wat.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_179725646
Ben ik trouwens gek als ik zeg dat ik mij weer kapot heb lopen ergeren aan de regie? :%

Simpel voorbeeld:

Einde van de race lag de focus behoorlijk op HAM en RIC met een gat van meer dan twee seconden.
Terwijl het gat tussen MAX en BOT op een gegeven moment nog geen seconde meer was.
pi_179725669
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 10:27 schreef Sinister-D- het volgende:
In China is het toch ook al eens gebeurt dat ze een ronde te vroeg gevlagd hebben, wel hadden ze toen de winnaar als eerste gevlagd. Hebben ze toen niet de race effectief een ronde ingekort?

Edit: ja dus. De uitslag van gisteren had dus de stand van de voorlaatste ronde moeten zijn.

https://www.theguardian.c(...)-prix-checkered-flag

Nee...
In China werd de race na 55 ronden afgevlagd, terwijl dat na 56 ronden had moeten gebeuren. De uiteindelijke eindstand werd bepaald aan het eind van ronde 54.

Dat hebben ze gisteren ook gedaan:
Na 69 ronden afgevlagd terwijl dat na 70 had moeten zijn.
De stand werd bepaald aan het einde van ronde 68.

Daar zijn gewoon regels voor opgenomen in het reglement. Dus daar houden ze zich dan ook aan.
  maandag 11 juni 2018 @ 12:47:33 #80
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_179725700
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 12:44 schreef TagForce het volgende:

[..]

Nee...
In China werd de race na 55 ronden afgevlagd, terwijl dat na 56 ronden had moeten gebeuren. De uiteindelijke eindstand werd bepaald aan het eind van ronde 54.

Dat hebben ze gisteren ook gedaan:
Na 69 ronden afgevlagd terwijl dat na 70 had moeten zijn.
De stand werd bepaald aan het einde van ronde 68.

Daar zijn gewoon regels voor opgenomen in het reglement. Dus daar houden ze zich dan ook aan.
dat bedoelde ik dus ook. Schreef het enkel wat ongelukkiger.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_179726037
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 11:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Red Bull heeft een extreem sterk chassis, veel beter dan alle andere teams bij elkaar. Met een fatsoenlijke motor waren ze gigantisch dominant geweest.
Voor aston martin zou dat niet moeilijk moeten zijn, toch?
speak only if it improves the silence.
pi_179726250
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 11:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Red Bull heeft een extreem sterk chassis, veel beter dan alle andere teams bij elkaar. Met een fatsoenlijke motor waren ze gigantisch dominant geweest.
Renault was gisteren het vierde team met de derde motor van het veld.

De motor is, nu ze redelijk in de buurt van elkaar zitten, een stuk minder belangrijk geworden dan een paar jaar terug tien Williams en FI het vierde en vijfde team waren.

Het chassis lijkt op dit moment net zo belangrijk, zo niet belangrijker te zijn.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 11 juni 2018 @ 13:33:13 #83
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_179726335
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:10 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Voor aston martin zou dat niet moeilijk moeten zijn, toch?
Want Aston Martin heeft ervaring met formule 1 motoren :?

Het zijn niet je standaard motorblokken zeg maar...
Don't let my username fool you...
  Redactie Frontpage maandag 11 juni 2018 @ 13:41:51 #84
38148 crew  Innisdemon
pi_179726454
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 12:43 schreef GM78 het volgende:
Ben ik trouwens gek als ik zeg dat ik mij weer kapot heb lopen ergeren aan de regie? :%

Simpel voorbeeld:

Einde van de race lag de focus behoorlijk op HAM en RIC met een gat van meer dan twee seconden.
Terwijl het gat tussen MAX en BOT op een gegeven moment nog geen seconde meer was.
Nee, daar ben je niet uniek in. Zeker niet in Nederland vermoed ik :)
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  maandag 11 juni 2018 @ 13:44:21 #85
62913 Blik
The one and Only!
pi_179726492
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:33 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Want Aston Martin heeft ervaring met formule 1 motoren :?

Het zijn niet je standaard motorblokken zeg maar...
En zelfs de standaard motorblokken halen ze meestal buiten de deur zoals bij bijvoorbeeld AMG
pi_179726533
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 12:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Voorgaande 3 jaar was het ook normaal dat Vettel tussen de 2 en 6 tiende voor Raikkonen zat, 2 tienden is zelfs weinig als de balans naar de zin van Vettel is. Nu had hij dan gewoon een dikke 3 tiende zoals te verwachten was, dat Raikkonen dan in zijn laatste poging te hard probeert en een fout maakt verandert dat niet. Het starten van Raikkonen is wel onvoldoende op het moment.

De Ferrari was gewoon niet de snelste auto. Als Bottas op een tiende van Vettel zit zou Hamilton onder Vettel moeten kunnen zitten, maar die had weer een faalweekend. Maar als Vettel wint is het altijd Ferrari dat zo snel is, en als Hamilton wint is het Hamilton die zo snel zou zijn. Alle teamgenoten van Hamilton doen het beter tov hem dan vooraf verwacht en alle teamgenoten van Vettel doen het slechter tov hem dan vooraf verwacht. Dan is het beeld dat neergezet wordt dus gewoon scheef.
Ricciardo slechter dan verwacht?

En Raikkonen was met 15-1 ingemaakt door Alonso. Alsof werd verwacht dat hij ineens Vettel zou kunnen verslaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door M.Melandri op 11-06-2018 13:53:53 ]
pi_179726631
https://www.grandprix247.com/2018/06/11/hartley-stroll
quote:
A crazy rumour that had birth in the Montreal paddock, before the race on Sunday, suggested that Stroll was offered to Toro Rosso – on loan – by Williams to replace Hartley, upon which the Grove outfit would promote their reserve Robert Kubica to the race seat vacated by the young Canadian.
_O- _O-
pi_179726671
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 12:43 schreef GM78 het volgende:
Ben ik trouwens gek als ik zeg dat ik mij weer kapot heb lopen ergeren aan de regie? :%

Simpel voorbeeld:

Einde van de race lag de focus behoorlijk op HAM en RIC met een gat van meer dan twee seconden.
Terwijl het gat tussen MAX en BOT op een gegeven moment nog geen seconde meer was.
Ja en Gasly had ook een paar overtakes... heb niet eens een herhaling gezien 8)7
  maandag 11 juni 2018 @ 13:55:42 #89
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_179726716
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_179726751
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:55 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

De beste oplossing _O-
Denk alleen dat TR liever Hartley houdt dan Stroll erin zet.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 11 juni 2018 @ 13:59:55 #91
408813 crew  trein2000
pi_179726797
Eigenlijk moet de FIA gewoon ingrijpen. Die vent is niet F1-waardig en een gevaar voor de rest.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_179726823
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:46 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ricciardo slechter dan verwacht?
Dat was maar één jaar waarin Vettel worstelde met de auto. Als hij met de auto moet worstelen is het maar een middelmatig coureur, hij is dan ook vrij goed in met het team werken naar een auto waarmee hij kan lezen en schrijven. Dat zie je ook met Raikkonen, er zijn fases geweest dat ze ongeveer even snel zijn, en fases dat Vettel een halve seconde heeft.

Feit is dat Webber Vettel wel even zou kunnen verslaan, en toen dat niet lukte heette die RBR superieur, terwijl Webber er in 4 jaar niet één keer tweede mee heeft kunnen worden. Button zou kansloos zijn tegenover Hamilton, maar deed het alles bij mekaar gewoon beter en kon wel tweede worden achter Vettel. Rosberg zou tweede viool gaan spelen bij Mercedes, maar ze bleken zeer aan elkaar gewaagd. Bottas was een noodoplossing die kansloos zou zijn, maar vorig jaar kon Hamilton slechts een periode afstand van hem nemen en dit seizoen doet hij het gewoon beter. Het is de ongekende suprematie van de Mercedes in de afgelopen 4 jaar waardoor ze weer weg kunnen komen met praatjes dat Hamilton zo'n grote is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 11 juni 2018 @ 14:10:49 #93
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_179726993
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 12:43 schreef GM78 het volgende:
Ben ik trouwens gek als ik zeg dat ik mij weer kapot heb lopen ergeren aan de regie? :%

Simpel voorbeeld:

Einde van de race lag de focus behoorlijk op HAM en RIC met een gat van meer dan twee seconden.
Terwijl het gat tussen MAX en BOT op een gegeven moment nog geen seconde meer was.
ik heb max en bot niet eens over de finish zien komen ( en ric )
pi_179727194
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 14:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat was maar één jaar waarin Vettel worstelde met de auto. Als hij met de auto moet worstelen is het maar een middelmatig coureur, hij is dan ook vrij goed in met het team werken naar een auto waarmee hij kan lezen en schrijven. Dat zie je ook met Raikkonen, er zijn fases geweest dat ze ongeveer even snel zijn, en fases dat Vettel een halve seconde heeft.

Feit is dat Webber Vettel wel even zou kunnen verslaan, en toen dat niet lukte heette die RBR superieur, terwijl Webber er in 4 jaar niet één keer tweede mee heeft kunnen worden. Button zou kansloos zijn tegenover Hamilton, maar deed het alles bij mekaar gewoon beter en kon wel tweede worden achter Vettel. Rosberg zou tweede viool gaan spelen bij Mercedes, maar ze bleken zeer aan elkaar gewaagd. Bottas was een noodoplossing die kansloos zou zijn, maar vorig jaar kon Hamilton slechts een periode afstand van hem nemen en dit seizoen doet hij het gewoon beter. Het is de ongekende suprematie van de Mercedes in de afgelopen 4 jaar waardoor ze weer weg kunnen komen met praatjes dat Hamilton zo'n grote is.
Misschien lag de auto Vettel toen niet, maar je kunt ook niet met zekerheid zeggen dat hij anders Ricciardo wel had verslagen. In dat ene jaar was Ricciardo iig in races en kwalificaties sneller.
En Webber zat er voornamelijk vanwege zijn ervaring. Was al vanaf het eerste seizoen van Red Bull bij het team betrokken. Vettel was het talent wat werd klaargestoomd bij STR om later titels te gaan winnen bij het hoofdteam.

Hamilton was over het algemeen gewoon beter dan Button en Rosberg. Tegen Button zat er een heel slecht seizoen bij met veel incidenten, maar over 3 jaar gezien was hij 2 van de 3 seizoenen duidelijk de betere en had ook nog eens wat vaker last van betrouwbaarheidsproblemen. En Bottas doet het zeker goed, maar was ook al heel goed tov Massa. Alleen dan moet je de kans wel krijgen bij een topteam. Zelfde geldt voor Hulkenberg die Sainz aardig de baas is voorlopig. Die zou het Vettel en Hamilton wellicht ook knap lastig kunnen maken.
  maandag 11 juni 2018 @ 14:28:15 #95
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_179727209
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 12:43 schreef GM78 het volgende:
Ben ik trouwens gek als ik zeg dat ik mij weer kapot heb lopen ergeren aan de regie? :%

Simpel voorbeeld:

Einde van de race lag de focus behoorlijk op HAM en RIC met een gat van meer dan twee seconden.
Terwijl het gat tussen MAX en BOT op een gegeven moment nog geen seconde meer was.
Daar was je zeker niet de enige in nee...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_179727631
quote:
Best een plausibel iets. Je ziet dat Sirotkin steeds meer en meer leert.
Je kunt niet anders dan vaststellen dat hij de eerste paar races en deze race groot puin moest ontwijken. Dat heeft ook invloed op de rest van je race. Hij is nog wel een rookie maar ik zie bij hem wel progressie na 6 races. Stroll doet inmiddels meer dan een jaar mee en vecht nog steeds met de auto.

De meeste progressie hebben Leclerc en Gasly geboekt. Maar beide hebben een betere bolide en halen meer uit hun PU. Wie weet had Sirotkin ook meer progressie geboekt in een Sauber of Toro Rosso.

Ik denk overigens wel dat Kubica en Sirotkin een prima team zouden zijn. Allebei net en welbespraakt. Dat de ene Pool is en de ander Rus, zal geen probleem hoeven vormen. Bovendien kunnen ze allebei wat van elkaar leren.
pi_179727642
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:59 schreef trein2000 het volgende:
Eigenlijk moet de FIA gewoon ingrijpen. Die vent is niet F1-waardig en een gevaar voor de rest.
Mja, dat kun je dan ook wel zeggen over Grosjean. Zoveel ervaring en dan toch midden op de baan proberen te keren met alle gevolgen van dien.
pi_179727669
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:59 schreef trein2000 het volgende:
Eigenlijk moet de FIA gewoon ingrijpen. Die vent is niet F1-waardig en een gevaar voor de rest.
Het was wel het enige moment dat er iets gebeurde op de baan gisteren wat kijkwaardig is. ;)
pi_179727695
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 14:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat was maar één jaar waarin Vettel worstelde met de auto. Als hij met de auto moet worstelen is het maar een middelmatig coureur, hij is dan ook vrij goed in met het team werken naar een auto waarmee hij kan lezen en schrijven. Dat zie je ook met Raikkonen, er zijn fases geweest dat ze ongeveer even snel zijn, en fases dat Vettel een halve seconde heeft.

Feit is dat Webber Vettel wel even zou kunnen verslaan, en toen dat niet lukte heette die RBR superieur, terwijl Webber er in 4 jaar niet één keer tweede mee heeft kunnen worden. Button zou kansloos zijn tegenover Hamilton, maar deed het alles bij mekaar gewoon beter en kon wel tweede worden achter Vettel. Rosberg zou tweede viool gaan spelen bij Mercedes, maar ze bleken zeer aan elkaar gewaagd. Bottas was een noodoplossing die kansloos zou zijn, maar vorig jaar kon Hamilton slechts een periode afstand van hem nemen en dit seizoen doet hij het gewoon beter. Het is de ongekende suprematie van de Mercedes in de afgelopen 4 jaar waardoor ze weer weg kunnen komen met praatjes dat Hamilton zo'n grote is.
Ben het helemaal met je eens. Bottas is een van mijn favorieten sinds vorig seizoen. Is door menig man afgerekend op zijn prestaties maar doet het op dit moment gewoon beter dan Hamilton.
Hij moest gewoon wennen.

Een onverwachte overstap van een team als Williams naar een team als Mercedes is gewoon een te grote happening op dat moment. Ik denk dat die twee teams op dit moment als dag en nacht verschillen. Zeker omdat Williams op dit moment niet weet waar ze het moeten zoeken.

En Vettel, als hij wint, lag het aan de auto. Als Hamilton wint zijn het zijn driverskunsten. :{w
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 11 juni 2018 @ 15:02:23 #100
408813 crew  trein2000
pi_179727700
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 14:58 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Mja, dat kun je dan ook wel zeggen over Grosjean. Zoveel ervaring en dan toch midden op de baan proberen te keren met alle gevolgen van dien.
Dat was een eenmalig ding. Lance is elke wedstrijd aan het stunten en betrokken bij incidenten.
Toen grosjean een paar keer achter elkaar zoiets flikte hebben ze hem een keer geschorst.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')