abonnement Unibet Coolblue
pi_179715370
Hoi,

Iemand tips hoe het beste nicotineaanslag van een plafond en muur te verwijderen?
En kan je na het schoongemaakt te hebben gewoon eroverheen latexen of eerst ook nog een voorstrijk gebruiken?
pi_179716325
Sopje van St Marc.
pi_179716450
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 21:33 schreef Blue_note het volgende:
Sopje van St Marc.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179717525
ok
en dan als t goed schoon is gewoon latexen meteen?
pi_179717707
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 22:07 schreef Ray_Smith het volgende:
ok
en dan als t goed schoon is gewoon latexen meteen?
nog even met schoon water eroverheen en laten drogen, maar dan kan je in principe rechtstreeks latexen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179718373
ervaring ermee?
en?goed resultaat?
alvast bedankt Jordy!
pi_179720761
en Blue_note, want we zeggen praktisch hetzelfde. Mijn ouders gebruikten het vroeger toen ze nog rookten (en jaarlijks het plafond witten).

St. Marc is een veelgebruikte vervanger van ammoniak als ontvetter (professionele schilders mogen tegenwoordig niet meer in de dampen hangen). Het is een schoonmaakmiddel op basis van dennenhars en is prima geschikt voor het verwijderen van vette aanslag zoals dus die van tabak. St. Marc kan echter een dun laagje achterlaten, dus je moet even navegen met schoon water. Het haalt niet de oude verflaag weg, dus in principe kan je er gewoon weer latex overheen smeren.

Alleen als je er niet in slaagt om de aanslag te verwijderen, moet je voorstrijken. In feite kapsel je de teerlaag dan in met een ondoordringbare laag. St. Marc is sterk spul, dus ga er vanuit dat het gewoon de teer verwijdert.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179720976
Mijn moeder deed het enen jaar alle wanden met chloor. Andere jaar witte. Met chloor verdween de aanslag als sneeuw voor de zon.
pi_179796829
Danj jullie wel voor de tips!
kan ik het beste de vloeibare of poedervorm van st maarc gebruiken?
of maakt dat niet zoveel uit?
pi_179823178
Ik ken alleen de vloeibare eigenlijk.
  Moderator zaterdag 16 juni 2018 @ 15:27:17 #11
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_179826675
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 12:56 schreef Nico987 het volgende:
Ik ken alleen de vloeibare eigenlijk.
Ik ook
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_179827661
Volgens mij is het teeraanslag en geen nicotine.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')