abonnement Unibet Coolblue
pi_179693203
Toch eens een update na lange tijd.
Ben inmiddels single en een beetje uitgekeken op mijn oude fetish idee. Wat ik de laatste tijd een kick vind is het volgende:

Waar voorheen het doel irl en vast contact was, vind ik het nu juist lekker als ik voor een onbekende meid gewoon dingen mag betalen.

Vaak eenmalig maar soms ook vaker. Soms als ik een ad op marktplaats zie stuur ik bv gewoon dat ik nog een mooie Zalando bon heb liggen en of zij er iets mee kan, als ik de code stuur .
Heb ook wel eens een site op Fb aangemaakt waar ik een mooie Zalando bon “verlootte “ onder mensen die de post een like gaven , en zo zijn er nog 1001 manieren.

Mij geeft het gewoon een kick als ik de persoon totaal niet ken en dat ze, zonder ik iets van verder contact zoek , het gewoon lachend lekker opshopt. Dat ik gewoon de schoenen of tas van een leuke totaal onbekende meid betaal.
Vaak blijft het bij een keer en is het een kick om weer een ander te zoeken, soms , als de Dame in kwestie zelf een paar moves maakt dat vaker ook wel prima is, dan kan het ook vaker gebeuren . Echter mijn idee is nu dat ik het toch steeds na een paar keer wel gezien heb.

Mijn ervaring is dat een bon aannemen zonder
Dat persoonlijke gegevens worden uitgewisseld toch makkelijker gaat dan een iban, al heb ik ook wel eens gewoon een flink bedrag gestort ( gewoon een veel te hoog bod gedaan op een
Paar oude schoenen ). Maar zoals gezegd wordt het dan persoonlijker. Overigens vooral Zalando omdat ik er het meest op kick dat iemand er lekker kleding of schoenen van koopt.

O ja, ik houd het contact altijd afstandelijk want zoek geen irl of ontmoeting maar soms weet je; door een mp of Fb account toch wel wie je tegenover je hebt en dan is het ook wel een extra kick als ik daarna foto’s langs zie komen van haar aankoop. Zal er echter nooit om vragen, de kick is juist het puur contactloze en dat er niks tegenover staat , zelfs geen foto of wat dan ook voor een eis terug .

Zo dat was mijn update , wellicht klinkt het iemand bekend in de oren, een ander moet er wellicht om lachen en weer een ander vindt het weer onbegrijpelijk ( wat ik kan snappen) maar zo heeft ieder zijn mening natuurljk !
pi_179693229
Stuur me maar een pb. Stuur ik je het rekeningnummer van de gezamenlijke rekening die ik heb met m'n vriend. Kopen we daar.sextoys van om veel plezier mee te hebben. Misschien stuur ik je een update. Misschien ook niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_179693262
Stuur maar een Dm met een zalando code, heb nog nieuwe schoenen en zomerkleding nodig
pi_179693266
Ben vooral benieuwd of iemand het wel eens heeft meegemaakt of andere meningen hoe ze ermee om zouden gaan, maar alle reacties zijn welkom natuurlijk !
pi_179693275
Als je niet stuurt ben je gewoon een troll die alles bij elkaar verzint op fok
  zaterdag 9 juni 2018 @ 16:17:14 #6
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179693298
Er zijn hoeren in de tent er zijn hoeren in de tent
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179693346
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Als je niet stuurt ben je gewoon een troll die alles bij elkaar verzint op fok
Als ik niks aan jou stuur dan ben ik een troll ? Klinkt lekker logisch ... gelukkig heb ik genoeg bewijzen van dames , ook op fok, waar ik wel eens wat voor heb betaald , alleen zal ik altijd ieders privacy respecteren.
Als je de OP nog eens zou lezen / begrijpen hebben al deze dames mij dus niet “ gecommandeerd” met de vraag om een bon.

Zo, al teveel tijd aan jou bestreed , doeg
pi_179693443
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 16:17 schreef fathank het volgende:
Er zijn hoeren in de tent er zijn hoeren in de tent
Jaloers dat dit jou nou nooit overkomt? :D

Vind het maar een apart verhaal. Geld over de balk smijten en daar hitsig van worden :?
pi_179693513
Je gedragen als een kleine bitch maar zeuren wanneer er echt naar geld word gevraagd :r
Moet ik het nog aardig vragen ook sjonge
pi_179693665
Ik wil een xbox one
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 9 juni 2018 @ 16:47:20 #11
64781 bonke
pipo koeie
pi_179693687
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 16:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Je gedragen als een kleine bitch maar zeuren wanneer er echt naar geld word gevraagd :r
Moet ik het nog aardig vragen ook sjonge
jonge toch :)
pies on joe toe
  zaterdag 9 juni 2018 @ 16:47:25 #12
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_179693690
Ik heb een fetish voor bh's waar je doorheen kunt kijken, bv

https://www.zalando.nl/dk(...)h-1dk81a022-q11.html

https://www.zalando.nl/co(...)k-c4781s001-q11.html

Ik zou best zo'n setje voor een meisje willen kopen in ruil voor dat zij mij dan foto's stuurt waarop ze dan zelf staat in die lingerie. Weet je een goede manier om zoiets te kunnen regelen? Dat lijkt me ultiem!

[ Bericht 10% gewijzigd door Hyaenidae op 09-06-2018 16:57:25 ]
pindazakje
pi_179694194
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 16:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Je gedragen als een kleine bitch maar zeuren wanneer er echt naar geld word gevraagd :r
Moet ik het nog aardig vragen ook sjonge
:')

Calm down crazy asian lady.
pi_179694258
Eng ventje.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_179694260
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 16:47 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik heb een fetish voor bh's waar je doorheen kunt kijken, bv

https://www.zalando.nl/dk(...)h-1dk81a022-q11.html

https://www.zalando.nl/co(...)k-c4781s001-q11.html

Ik zou best zo'n setje voor een meisje willen kopen in ruil voor dat zij mij dan foto's stuurt waarop ze dan zelf staat in die lingerie. Weet je een goede manier om zoiets te kunnen regelen? Dat lijkt me ultiem!
Mijn idee is vaak dat meiden van alles en nog wat op instagram gooien , maar dan is het natuurlijk niet aan 1 persoon gericht en vanuit haar minder “creepy” dan dat 1 iemand erom verzoekt.
Al zouden het dezelfde foto’s zijn, toch is logischerwijs het idee dat je het voor iemand persoonlijk doet (logisch ) wat eng .

Als ik een meid voorheen vroeg om een foto waar ze Shoes droeg wilde ze bv soms niet met haar hoofd erop , terwijl op haar eigen insta dan een week later genoeg foto’s stonden waar ze ze droeg . Ook dit is voor mij een reden er niet om te vragen , zag het vaak vanzelf wel op een site van haar langskomen en het is wel heerlijk om haar op die schoenen te zien die ik mocht betalen :) :)

Ps met zon setje is de drempel natuurlijk logischerwijs nog veel hoger dan met Shoes

[ Bericht 2% gewijzigd door Pleaserr op 09-06-2018 17:21:40 (Ok) ]
pi_179694284
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 17:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

:')

Calm down crazy asian lady.
Hoezo gelijk Asian dit dat. Ga weg white guy :')
  zaterdag 9 juni 2018 @ 17:25:13 #17
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179694380
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 16:29 schreef Maerwynn het volgende:

[..]

Jaloers dat dit jou nou nooit overkomt? :D

Vind het maar een apart verhaal. Geld over de balk smijten en daar hitsig van worden :?
Jaloers? Op een stel aasgieren die binnen 5 minuten naar een paartje nieuwe schoenen en een Tarzan zitten te hengelen?

Veel dieper ga je niet zinken imho. Dan moet je toch wel een treurig leven hebben.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 9 juni 2018 @ 17:40:11 #18
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_179694721
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 17:19 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Mijn idee is vaak dat meiden van alles en nog wat op instagram gooien , maar dan is het natuurlijk niet aan 1 persoon gericht en vanuit haar minder “creepy” dan dat 1 iemand erom verzoekt.
Al zouden het dezelfde foto’s zijn, toch is logischerwijs het idee dat je het voor iemand persoonlijk doet (logisch ) wat eng .

Als ik een meid voorheen vroeg om een foto waar ze Shoes droeg wilde ze bv soms niet met haar hoofd erop , terwijl op haar eigen insta dan een week later genoeg foto’s stonden waar ze ze droeg . Ook dit is voor mij een reden er niet om te vragen , zag het vaak vanzelf wel op een site van haar langskomen en het is wel heerlijk om haar op die schoenen te zien die ik mocht betalen :) :)

Ps met zon setje is de drempel natuurlijk logischerwijs nog veel hoger dan met Shoes
Ja maar met Shoes heb ik niks, het gaat mij om dat doorschijn lingerie.
Zou daar best 100 euro voor over hebben met goeie foto's in high quality, dat je lekker in kunt zoomen op de details enzo. :@
Als er meiden hier op fok zijn die daar geen probleem mee hebben stuur me een berichtje. :)
pindazakje
pi_179695337
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 17:40 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ja maar met Shoes heb ik niks, het gaat mij om dat doorschijn lingerie.
Zou daar best 100 euro voor over hebben met goeie foto's in high quality, dat je lekker in kunt zoomen op de details enzo. :@
Als er meiden hier op fok zijn die daar geen probleem mee hebben stuur me een berichtje. :)
Euhmm het ging om het onderscheid “algemeen geposte (eventueel sexy) foto’s “ en “ speciaal voor een persoon gemaakte foto’s “ en het verschil in creepfactor wat ik probeerde uit te leggen, wat jouw “verzoek” aanzienlijk bemoeilijkt.
Maar het punt is helaas niet binnengekomen merk ik ... haha
pi_179695389
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 17:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Jaloers? Op een stel aasgieren die binnen 5 minuten naar een paartje nieuwe schoenen en een Tarzan zitten te hengelen?

Veel dieper ga je niet zinken imho. Dan moet je toch wel een treurig leven hebben.
Ik ben er toch erg blij mee dat er leuke hebberige meiden en aasgieren bestaan 😍
  zaterdag 9 juni 2018 @ 18:13:24 #21
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_179695390
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 18:11 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Euhmm het ging om het onderscheid “algemeen geposte (eventueel sexy) foto’s “ en “ speciaal voor een persoon gemaakte foto’s “ en het verschil in creepfactor wat ik probeerde uit te leggen, wat jouw “verzoek” aanzienlijk bemoeilijkt.
Maar het punt is helaas niet binnengekomen merk ik ... haha
Ja snap ik het punt wat je wilde maken, vandaar dat ik ook aangeef dat best bereid ben om geld bij te leggen voor de foto's.
pindazakje
pi_179695411
Maaruh hoeveel shop budget krijgen ze?
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_179695455
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 18:13 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ja snap ik het punt wat je wilde maken, vandaar dat ik ook aangeef dat best bereid ben om geld bij te leggen voor de foto's.
Ok dan heb ik niks gezegd . Maar alsnog denk ik dat haast niemand zulke foto’s gaat maken, die al niet in de (semi) erotische sector werkzaam is.
Of je moet er een contract bijdoen dat ze alleen in jouw bezit zijn en blijven met een dwangsom als je ze op welke manier dan ook verspreidt :p
pi_179695498
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 17:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

:')

Calm down crazy asian lady.
Protip: crasian...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_179695532
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 17:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Jaloers? Op een stel aasgieren die binnen 5 minuten naar een paartje nieuwe schoenen en een Tarzan zitten te hengelen?

Veel dieper ga je niet zinken imho. Dan moet je toch wel een treurig leven hebben.
Moet denken aan die tanktops met "I aint go but 20 dollars is 20 dolars..."
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_179695551
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 16:15 schreef Pleaserr het volgende:
Ben vooral benieuwd of iemand het wel eens heeft meegemaakt of andere meningen hoe ze ermee om zouden gaan, maar alle reacties zijn welkom natuurlijk !
Ik krijg op Instagram vaak berichten van mannen die dezelfde fetish als jou hebben.
pi_179695580
Word je alleen opgewonden als het om "onschuldige" vrouwen gaat? Anders kun je eens op #findom zoeken op Twitter, dan vind je duizenden dames die dit maar al te graag voor je doen.
pi_179695730
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 18:14 schreef Bzzzzt het volgende:
Maaruh hoeveel shop budget krijgen ze?
Verschilt heel erg. Heb wel eens een 100 euro bon actie gedaan ( leek me een normaal bedrag, hoger is vaag bij een Fb actie) maar heb ook wel eens , toen een meid de voorzet inkopte en aangaf wel een bepaald paar bij Zalando op het oog te hebben, 270 aan bon codes gestuurd .
Gaat me meer om hoe het loopt , de
Spontaniteit en reactie dan puur om het bedrag per keer. Hoezo , zit er een vriendin naast je op de bank die dat vroeg ?😊
pi_179695763
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 18:21 schreef Josephine1998 het volgende:

[..]

Ik krijg op Instagram vaak berichten van mannen die dezelfde fetish als jou hebben.
Ahh dank voor je reactie ! Ben ik niet de enige :p
Maar goed , doe je er wat mee of vind je het maar creepy en laat je het gaan?
pi_179695836
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 18:13 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Ik ben er toch erg blij mee dat er leuke hebberige meiden en aasgieren bestaan 😍
Maar jij bent dan ook een geval apart.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179696206
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar jij bent dan ook een geval apart.
De meeste mannen doen hetzelfde , maar dan met hun eigen vrouw :) ieder zijn hobby / manier
pi_179696303
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 18:33 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Ahh dank voor je reactie ! Ben ik niet de enige :p
Maar goed , doe je er wat mee of vind je het maar creepy en laat je het gaan?
Meestal reageer ik wel :) en het gaat vaak via een Amazon gift card. Ik laat dan zien wat ik bestel, iedereen blij.
pi_179696397
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 16:15 schreef Pleaserr het volgende:
Ben vooral benieuwd of iemand het wel eens heeft meegemaakt of andere meningen hoe ze ermee om zouden gaan, maar alle reacties zijn welkom natuurlijk !
Ik heb een fetish waarbij ik graag vernederd wordt door mooie vrouwen en hier komt ook regelmatig financial domination bij kijken. Aangezien het bij toch meer om het vernederen gaat heeft het geen zin om geld of cadeaubonnen naar vrouwen te sturen die niet in het wereldje zitten. De enkele keer dat ik dat heb gedaan kreeg ik "dankje" terug en dat is dan net wat ik op dat moment niet wil horen. :P
pi_179696472
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 19:09 schreef Josephine1998 het volgende:

[..]

Meestal reageer ik wel :) en het gaat vaak via een Amazon gift card. Ik laat dan zien wat ik bestel, iedereen blij.
Dank voor je reactie . Maar , hoe zeg ik dat, is het puur toeval dat ze bij jou belanden of nodigt jouw insta wel een beetje uit tot zulke dms?
pi_179696482
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 19:14 schreef Aerodactyl het volgende:

[..]

Ik heb een fetish waarbij ik graag vernederd wordt door mooie vrouwen en hier komt ook regelmatig financial domination bij kijken. Aangezien het bij toch meer om het vernederen gaat heeft het geen zin om geld of cadeaubonnen naar vrouwen te sturen die niet in het wereldje zitten. De enkele keer dat ik dat heb gedaan kreeg ik "dankje" terug en dat is dan net wat ik op dat moment niet wil horen. :P
Ik zoek juist idd alleen dames die niet in het wereldje zitten... mooi, vissen we in ieder geval niet in dezelfde vijver :)
pi_179696654
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 19:17 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Dank voor je reactie . Maar , hoe zeg ik dat, is het puur toeval dat ze bij jou belanden of nodigt jouw insta wel een beetje uit tot zulke dms?
Nodigt zeker uit.
pi_179696718
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 19:18 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Ik zoek juist idd alleen dames die niet in het wereldje zitten... mooi, vissen we in ieder geval niet in dezelfde vijver :)
Er ligt mij bij dat ik je eerder dit heb zien posten, anders is het iemand anders die dezelfde fetisj heeft.
Ik op mijn beurt heb weer een heel andere fetisj.
pi_179696767
Best bijzonder zo'n fetish en dan geen tegenprestatie verwachten.
pi_179697034
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 19:32 schreef Flippiee het volgende:
Best bijzonder zo'n fetish en dan geen tegenprestatie verwachten.
Dat maakt ook een beetje de fetish , als je een tegenprestatie wil is het een “ gewone” zakelijke transactie en zou het niet zo apart en opwindend zijn denk ik.
pi_179697184
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 19:48 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Dat maakt ook een beetje de fetish , als je een tegenprestatie wil is het een “ gewone” zakelijke transactie en zou het niet zo apart en opwindend zijn denk ik.
True zit wat in :D
pi_179697768
Wat moet een vrouw doen om in aanmerking te komen dan?
pi_179699326
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 20:21 schreef Cockwhale het volgende:
Wat moet een vrouw doen om in aanmerking te komen dan?
Lastig om te zeggen, zelfde als ik jou zou vragen welke vrouw voor jou in aanmerking zou komen voor een date , kan heel verschillend zijn.

Hoeft geen fotomodel te zijn ofzo in ieder geval , ik kick vooral op shopjunks die er niet eens om zitten te springen en waarbij ik het idee heb dat ze er wel om kunnen lachen ( al dan niet met vriendinnen )
pi_179707350
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 19:26 schreef Josephine1998 het volgende:

[..]

Nodigt zeker uit.
Ok maar is het dan een uit de hand gelopen makkelijke bijbaan, waar je ook nog eens hartelijk om kan lachen ? Of snap ik het niet helemaal ?
pi_179707485
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 19:02 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

De meeste mannen doen hetzelfde , maar dan met hun eigen vrouw :) ieder zijn hobby / manier
Nou ja de meeste mannen kopen wat voor hun vrouw omdat ze wat leuks willen doen voor hun vrouw en niet omdat ze zich daarop af gaan rukken toch? Bij jou is het enkel en alleen uit eigenbelang.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179707654
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 13:04 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Ok maar is het dan een uit de hand gelopen makkelijke bijbaan, waar je ook nog eens hartelijk om kan lachen ? Of snap ik het niet helemaal ?
Je vat het aardig goed samen ja.
pi_179707671
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 13:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou ja de meeste mannen kopen wat voor hun vrouw omdat ze wat leuks willen doen voor hun vrouw en niet omdat ze zich daarop af gaan rukken toch? Bij jou is het enkel en alleen uit eigenbelang.
Die meeste mannen doen het om hun vrouw tevreden te stemmen, zodat ze er savonds weer op mogen, nog meer eigenbelang dan ik dunkt me :p

Maar zonder gekheid : in beide gevallen speelt eigenbelang een rol, zoals in alles in het leven , of dacht je dat die mannen dat uit zuiver altruïstische overwegingen deden ?

En nog belangrijker : uiteindelijk is uit welk belang ik het doe compleet irrelevant . Als de meid in kwestie er blij mee is en ermee akkoord gaat, zijn we allebei blij en maken we allebei de keuze het te doen uit eigenbelang . Net zoals de meeste contacten tussen mannen en vrouwen/ mensen in het algemeen.. stof tot nadenken 😊
pi_179709662
Heb “toevallig” wel al een paar dagen een “ like voor een ¤100 Zalando bon” op insta lopen , maar neem aan dat ik de url hier niet mag posten... dus zal dat dan ook maar niet doen
pi_179709735
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 13:30 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Die meeste mannen doen het om hun vrouw tevreden te stemmen, zodat ze er savonds weer op mogen, nog meer eigenbelang dan ik dunkt me :p

Maar zonder gekheid : in beide gevallen speelt eigenbelang een rol, zoals in alles in het leven , of dacht je dat die mannen dat uit zuiver altruïstische overwegingen deden ?

En nog belangrijker : uiteindelijk is uit welk belang ik het doe compleet irrelevant . Als de meid in kwestie er blij mee is en ermee akkoord gaat, zijn we allebei blij en maken we allebei de keuze het te doen uit eigenbelang . Net zoals de meeste contacten tussen mannen en vrouwen/ mensen in het algemeen.. stof tot nadenken 😊
Je komt zelf met de vergelijking aanzetten die mijn inziens mank gaat hè. ;) Ik heb niet het idee dat de meeste mannen seks van hun partner moeten kopen namelijk; maar goed je bent er verder niemand tot last mee dus prima. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179709842
quote:
16s.gif Op zondag 10 juni 2018 15:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Je komt zelf met de vergelijking aanzetten die mijn inziens mank gaat hè. ;) Ik heb niet het idee dat de meeste mannen seks van hun partner moeten kopen namelijk; maar goed je bent er verder niemand tot last mee dus prima. :P
Allereerst zei ik na mijn eerste opmerking : “ zonder gekheid “ wat terugsloeg op de eerste zin, voor als dat kwartje niet viel.
Verder :
Jij werpt op dat ik het uit eigenbelang doe, waarbij ik opmerk dat er , direct of indirect , altijd een eigenbelang meespeelt. Al koopt een man maar mooie kleding voor zijn vriendin om er zelf een lekker zorgzaam voldaan gevoel door te krijgen , altruïsme is het niet.
En ook in mijn geval speelt het eigenbelang aan beide kanten.
In een relatie gebeurt het vaak alleen wat subtieler, hopelijk heb je in de gaten dat de 10% mooiste vrouwen meestal niet bij een ( met alle respect ) stratenmaker of vuilnisman zit... welterusten ! :)
pi_179709977
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 16:07 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Allereerst zei ik na mijn eerste opmerking : “ zonder gekheid “ wat terugsloeg op de eerste zin, voor als dat kwartje niet viel.
Verder :
Jij werpt op dat ik het uit eigenbelang doe, waarbij ik opmerk dat er , direct of indirect , altijd een eigenbelang meespeelt. Al koopt een man maar mooie kleding voor zijn vriendin om er zelf een lekker zorgzaam voldaan gevoel door te krijgen , altruïsme is het niet.
En ook in mijn geval speelt het eigenbelang aan beide kanten.
In een relatie gebeurt het vaak alleen wat subtieler, hopelijk heb je in de gaten dat de 10% mooiste vrouwen meestal niet bij een ( met alle respect ) stratenmaker of vuilnisman zit... welterusten ! :)
Dat herken ik absoluut niet eigenlijk, maar goed... Het is verder wat vroeg om te gaan slapen. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179710089
quote:
16s.gif Op zondag 10 juni 2018 16:15 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat herken ik absoluut niet eigenlijk, maar goed... Het is verder wat vroeg om te gaan slapen. :+
Zou je iets specifieker willen toelichten wat je niet herkent ? Als je wil tenminste
pi_179710410
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 16:23 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Zou je iets specifieker willen toelichten wat je niet herkent ? Als je wil tenminste
Ik herken dat beeld wat jij schetst waarin alle vrouwen maar hoeren zijn niet zo, die zijn er wel natuurlijk daar niet van.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179711949
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 16:07 schreef Pleaserr het volgende:


In een relatie gebeurt het vaak alleen wat subtieler, hopelijk heb je in de gaten dat de 10% mooiste vrouwen meestal niet bij een ( met alle respect ) stratenmaker of vuilnisman zit...
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 16:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik herken dat beeld wat jij schetst waarin alle vrouwen maar hoeren zijn niet zo, die zijn er wel natuurlijk daar niet van.
Zeg niet dat het maar hoeren zijn hoor, totaal niet zelfs ... dat zijn jouw woorden...


Maar goed, mijn vorige post leek me genuanceerd genoeg ( en die nog eens nalezende kan ik me niet voorstellen dat je dat beeld uit die post haalt) , en als je daar niks mee kan of in ziet, dan komen we er sowieso niet uit :)

Ook het punt van mijn eigenbelang, waar je zelf mee kwam en ik een uitgebreid antwoord op gaf, laat je voor wat het is en kun je blijkbaar niet weerleggen.
Jammer, ik had wat meer nuance verwacht , misschien ook naïef van mij :)
In ieder geval bedankt voor je reactie!

[ Bericht 8% gewijzigd door Pleaserr op 10-06-2018 18:20:55 ]
pi_179712086
Gewoon neuken die meiden.
pi_179712349
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 18:22 schreef Libertarisch het volgende:
Gewoon neuken die meiden.
Mee eens. Alleen als fetish daarnaast aan sommige meiden alleen maar leuke Zalando bonnen geven :p
pi_179713151
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 18:12 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

[..]

Zeg niet dat het maar hoeren zijn hoor, totaal niet zelfs ... dat zijn jouw woorden...

Maar goed, mijn vorige post leek me genuanceerd genoeg ( en die nog eens nalezende kan ik me niet voorstellen dat je dat beeld uit die post haalt) , en als je daar niks mee kan of in ziet, dan komen we er sowieso niet uit :)

Ook het punt van mijn eigenbelang, waar je zelf mee kwam en ik een uitgebreid antwoord op gaf, laat je voor wat het is en kun je blijkbaar niet weerleggen.
Jammer, ik had wat meer nuance verwacht , misschien ook naïef van mij :)
In ieder geval bedankt voor je reactie!
Jij stelt dat knappe vrouwen louter voorbehouden zijn aan rijken mannen, en dat je om seks met knappe vrouwen te krijgen ze spulletje moet geven, dat ligt dicht bij hoereren hoor. :{w
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179713613
quote:
16s.gif Op zondag 10 juni 2018 19:33 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Jij stelt dat knappe vrouwen louter voorbehouden zijn aan rijken mannen, en dat je om seks met knappe vrouwen te krijgen ze spulletje moet geven, dat ligt dicht bij hoereren hoor. :{w
Staat bij jou in de Van Dale bij meestal=louter ?
Je trekt dingen wel erg simplistisch in het extreme.
Zeg ook niet dat ze spullen willen voor seks , ja 1 x als grapje wat ik er meteen erachteraan zei. Maar dat punt al 3x uitgelegd en komt niet binnen merk ik. Zei juist dat ze het vaak deden omdat het ze een fijn en zorgzaam gevoel gaf om dingen te geven, alsnog eigenbelang dus..
En dan komen we meteen bij het laatste punt , weer geen aanmerking op mijn kritiek op jouw opmerking van het eigenbelang ... tis mooi geweest zo :) succes verder
pi_179713876
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 19:54 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Staat bij jou in de Van Dale bij meestal=louter ?
Je trekt dingen wel erg simplistisch in het extreme.
Zeg ook niet dat ze spullen willen voor seks , ja 1 x als grapje wat ik er meteen erachteraan zei. Maar dat punt al 3x uitgelegd en komt niet binnen merk ik. Zei juist dat ze het vaak deden omdat het ze een fijn en zorgzaam gevoel gaf om dingen te geven, alsnog eigenbelang dus..
En dan komen we meteen bij het laatste punt , weer geen aanmerking op mijn kritiek op jouw opmerking van het eigenbelang ... tis mooi geweest zo :) succes verder
Jij stelt dat knappe vrouwen meestal voorbehouden zijn aan rijken mannen, en dat je om seks met knappe vrouwen te krijgen ze spulletje moet geven, dat ligt dicht bij hoereren hoor. :{w

Wel erg makkelijk om over een woordje te vallen en verder aan mijn punt voorbij te gaan natuurlijk. :O
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 10 juni 2018 @ 20:16:03 #59
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_179714146
In plaats van discussiëren mag de TS mij ook wel een Zalando bon geven O+
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_179714302
quote:
16s.gif Op zondag 10 juni 2018 20:06 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Jij stelt dat knappe vrouwen meestal voorbehouden zijn aan rijken mannen, en dat je om seks met knappe vrouwen te krijgen ze spulletje moet geven, dat ligt dicht bij hoereren hoor. :{w

Wel erg makkelijk om over een woordje te vallen en verder aan mijn punt voorbij te gaan natuurlijk. :O
Volgens mij ga ik juist uitgebreid op je punt in, maar ik geef het op. Toch bedankt, voel me ook ineens een stuk minder hopeloos met mijn bon gebeuren dus het is toch nog nuttig geweest.
pi_179714333
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 20:16 schreef broccoli. het volgende:
In plaats van discussiëren mag de TS mij ook wel een Zalando bon geven O+
Haha leuk en scherp !
pi_179714421
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 20:21 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Volgens mij ga ik juist uitgebreid op je punt in, maar ik geef het op. Toch bedankt, voel me ook ineens een stuk minder hopeloos met mijn bon gebeuren dus het is toch nog nuttig geweest.
Nee je gaat er niet op in. :')

Maar het is goed ouwe rukker, komt toch geen antwoord uit, toedels.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179714510
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 20:16 schreef broccoli. het volgende:
In plaats van discussiëren mag de TS mij ook wel een Zalando bon geven O+
Zalando ... ik blijf er toch moeite mee hebben, waarom geen Victoria’s Secrets of Hunkemoller bon? ;).
pi_179714553
quote:
16s.gif Op zondag 10 juni 2018 20:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee je gaat er niet op in. :')

Maar het is goed ouwe rukker, komt toch geen antwoord uit, toedels.
Okee, ik zou bijna gaan denken dat je dit expres doet haha.
Ach, je bedoelt het vast goed , misschien morgen nog eens mijn reacties lezen en een nieuwe poging wagen waarop je dan ineens het licht ziet. Ik heb absoluut niet de intentie je te beledigen maar kan eerlijk gezegd niet echt geloven dat je echt zo slecht ( begrijpend ) kan lezen/ denken.

Fijne avond !
  zondag 10 juni 2018 @ 20:31:07 #65
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_179714555
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 20:29 schreef MRTN33 het volgende:

[..]

Zalando ... ik blijf er toch moeite mee hebben, waarom geen Victoria’s Secrets of Hunkemoller bon? ;).
Shoppen is toch veel leuker als je veel meer keuze hebt? O-)
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_179714601
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 20:29 schreef MRTN33 het volgende:

[..]

Zalando ... ik blijf er toch moeite mee hebben, waarom geen Victoria’s Secrets of Hunkemoller bon? ;).
Heb eerder aangegeven dat Zalando maar een voorbeeld is maar het daar vaak op neerkomt omdat ik wel op Shoes kick.
Het is trouwens Victoria’s Secret zonder s.
pi_179714604
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 20:31 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Okee, ik zou bijna gaan denken dat je dit expres doet haha.
Ach, je bedoelt het vast goed , misschien morgen nog eens mijn reacties lezen en een nieuwe poging wagen waarop je dan ineens het licht ziet. Ik heb absoluut niet de intentie je te beledigen maar kan eerlijk gezegd niet echt geloven dat je echt zo slecht ( begrijpend ) kan lezen/ denken.

Fijne avond !
Het is goed hoor perv, als jij je nu beter voelt door te denken dat iedere man zo is, prima. ^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179715125
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 20:31 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Shoppen is toch veel leuker als je veel meer keuze hebt? O-)
Daar heb jij dan weer gelijk in. Ik heb geloof ik nog steeds wat moeite met Zalando na al die vreselijke reclames :').
pi_179715320
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 20:29 schreef MRTN33 het volgende:

[..]

Zalando ... ik blijf er toch moeite mee hebben, waarom geen Victoria’s Secrets of Hunkemoller bon? ;).
Zalando zou ook niet mijn voorkeur hebben. Wehkamp, Amazon, Otto, is al beter. Of een cadeaubon voor een schoenenzaak die veel te dure merken voor een doorsnee dame heeft, waardoor het gelijk als de loterij winnen voelt, lijkt me veel meer reactie uitlokken. Zalando heeft bij mij niet echt een goed imago.
pi_179715386
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 21:00 schreef Maerwynn het volgende:

[..]

Zalando zou ook niet mijn voorkeur hebben. Wehkamp, Amazon, Otto, is al beter. Of een cadeaubon voor een schoenenzaak die veel te dure merken voor een doorsnee dame heeft, waardoor het gelijk als de loterij winnen voelt, lijkt me veel meer reactie uitlokken. Zalando heeft bij mij niet echt een goed imago.
Psies, Zalando doet me nou niet echt wat. Agent provocateur daarentegen .... :9.
pi_179715424
Zalando heeft anders toch aardig dure merken in haar assortiment...Wehkamp klinkt voor mij van die namen het cheapste.
En hele dure exclusieve zaken werken vaak niet met online bonnen, hele dure exclusieve schoenen ga je in de regel ook in een winkel passen en kijken of ze staan i.p.v. online kopen ...
pi_179716820
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 21:04 schreef Pleaserr het volgende:
Zalando heeft anders toch aardig dure merken in haar assortiment...Wehkamp klinkt voor mij van die namen het cheapste.
En hele dure exclusieve zaken werken vaak niet met online bonnen, hele dure exclusieve schoenen ga je in de regel ook in een winkel passen en kijken of ze staan i.p.v. online kopen ...
Ik vind juist dat Zalando te veel 'made in China' goedkoop ogende schoenen verkoopt voor de hoofdprijs. Wehkamp daarentegen heeft ook duurdere merken, maar ook vaak leren schoenen voor nog een schappelijke prijs. Sarenza vind ik ook nog wel een goede webshop. Echt exclusief is schoenen van meer dan 300 euro in mijn ogen, niet iets van rond de 100 euro zoals de bon die je noemde.
pi_179717229
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 21:46 schreef Maerwynn het volgende:

[..]

Echt exclusief is schoenen van meer dan 300 euro in mijn ogen, niet iets van rond de 100 euro zoals de bon die je noemde.
Zalando heeft veel 250-300 plus hoor.
En wat ik noemde als voorbeeldbedrag voor een bon heeft toch niks te maken met in welke soorten prijsklassen Zalando schoenen aanbiedt...ik kijk nu even en zie dat ze 96 verschillende paren damesschoenen aanbieden tussen de 300
En 695 dus nogmaals ,dont get the point.
pi_179717295
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 21:59 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Zalando heeft veel 250-300 plus hoor.
En wat ik noemde als voorbeeldbedrag voor een bon heeft toch niks te maken met in welke soorten prijsklassen Zalando schoenen aanbiedt...
Nee, maar eigenlijk vind ze jouw aanbod voor ¤100,- wat karig, wat zuinig.
pi_179717445
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 22:01 schreef MRTN33 het volgende:

[..]

Nee, maar eigenlijk vind ze jouw aanbod voor ¤100,- wat karig, wat zuinig.
Ah ok, dat kan. Als ze alles had gelezen varieert het heel erg en heb ik gezegd dat het ook wel eens 300 is, maar door alle “discussies” is het draadje wat onoverzichtelijk :)
Dus snap dat het soms niet te volgen is, maar mijn ervaring is dat de meesten 100 zo voor een keer al leuk lachwaardig en prima vinden .
Hangt er ook een beetje van af hoe leuk de dame in kwestie is/ doet en hoe handig ze het aanpakt denk ik
pi_179718197
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 21:59 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Zalando heeft veel 250-300 plus hoor.
En wat ik noemde als voorbeeldbedrag voor een bon heeft toch niks te maken met in welke soorten prijsklassen Zalando schoenen aanbiedt...ik kijk nu even en zie dat ze 96 verschillende paren damesschoenen aanbieden tussen de 300
En 695 dus nogmaals ,dont get the point.
Dat ik hun aanbod er cheap ass uit vind zien ondanks de prijzen die ze er aan hangen. Maar goed, veel succes met je hobby :)
pi_179718272
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 22:26 schreef Maerwynn het volgende:

[..]

Dat ik hun aanbod er cheap ass uit vind zien ondanks de prijzen die ze er aanhangen.
:Y. Is zo.
pi_179720694
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 21:46 schreef Maerwynn het volgende:

[..]

IEcht exclusief is schoenen van meer dan 300 euro in mijn ogen.
Zeg dat dan meteen i.p.v. dit, had me een hoop typwerk bespaart :)
pi_179722279
Hmmm deze had ik nog niet gehoord, dan heb ik wel even een paar vragen, wat moet ik mij hierbij voorstellen, geil je er gewoon op? Is dit de fantasie voor tijdens het spelen?
Hoe doe je dit als je zelf een relatie hebt?
pi_179723295
Ik heb wel wat ervaring met zoiets als "geldslaafje", gecombineerd met een stukje chantage. Ze dwong me om bepaalde aankopen voor haar te doen anders maakte ze bepaalde info over me bekend.

Inmiddels niet meer, maar het was best een fijne tijd.
pi_179726828
volgens mij is jouw werkelijke fetish het uitlokken van reacties op je fetish. Ik zou anders echt niet weten wat je met dit topic wil bereiken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179727513
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 14:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
volgens mij is jouw werkelijke fetish het uitlokken van reacties op je fetish. Ik zou anders echt niet weten wat je met dit topic wil bereiken.
Is dat niet de bedoeling van elk forumtopic? Het uitlokken van reacties? Als er niemand meer op een topic reageert wordt t ook zo'n saaie bende.
pi_179727527
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 14:48 schreef Bucketwood het volgende:

[..]

Is dat niet de bedoeling van elk forumtopic? Het uitlokken van reacties? Als er niemand meer op een topic reageert wordt t ook zo'n saaie bende.
Wellicht, maar dat maakt het nog geen fetish.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179729527
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 14:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wellicht, maar dat maakt het nog geen fetish.
Ik heb een heel ander soort fetisj waarover ik me ook heb uitgewijd op het forum. Je zit te wachten op reacties dan want je wilt toch weten hoe iemand het ervaart. Juist omdat het iets vreemds is brengt het een discussie op gang waar de meningen, ideeën, gedachten ver uiteen lopen. Het wordt begrepen tot helemaal niet en je wordt ook regelmatig niet voor vol aangezien. Vaak wordt seks erbij gehaald maar voor mij is het geen seks in de normale zin des woords. Het blijft ook voor mij best wel interessant om te kijken hoe men op een post reageert. Daarom is het leuk om de discussie op gang te brengen en zoveel mogelijk te behouden.
pi_179729838
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 17:03 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Ik heb een heel ander soort fetisj waarover ik me ook heb uitgewijd op het forum. Je zit te wachten op reacties dan want je wilt toch weten hoe iemand het ervaart. Juist omdat het iets vreemds is brengt het een discussie op gang waar de meningen, ideeën, gedachten ver uiteen lopen. Het wordt begrepen tot helemaal niet en je wordt ook regelmatig niet voor vol aangezien. Vaak wordt seks erbij gehaald maar voor mij is het geen seks in de normale zin des woords. Het blijft ook voor mij best wel interessant om te kijken hoe men op een post reageert. Daarom is het leuk om de discussie op gang te brengen en zoveel mogelijk te behouden.
Ja, dat is allemaal prima. Maar dat is gewoon onderdeel van je fetish. Ik post hier ook niet mijn seksuele voorkeuren om te kijken hoe jullie er op reageren, dat kan me namelijk niks schelen. Ook niets mis mee als je het wel doet, maar zeg dat dan gewoon.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179729981
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 17:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, dat is allemaal prima. Maar dat is gewoon onderdeel van je fetish. Ik post hier ook niet mijn seksuele voorkeuren om te kijken hoe jullie er op reageren, dat kan me namelijk niks schelen. Ook niets mis mee als je het wel doet, maar zeg dat dan gewoon.
Het zou mij ook niet uitmaken als iemand mij zou uitmaken voor idioot ofzo want ik gooi zelf de knuppel in het hoenderhok zoals je dat noemt en neem het risico voor minder respectvolle reacties. Dat geldt ook voor de momenten dat iemand mij in die hoedanigheid ziet.
  maandag 11 juni 2018 @ 17:51:38 #87
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_179730139
Hm... Er rinkelt ineens een belletje. Wilde jij niet ook afgetrapte schoenen voor een leuk bedrag overnemen? Of was dat een andere user? :P
pi_179730482
Dit moet toch wel te maken hebben met een laag zelfbeeld. Dat je jezelf alleen maar goed genoeg vindt om je door vrouwen te laten gebruiken en (financieel) uit te buiten. Ik vraag me oprecht hoe TS normaal in het leven staat. Hoe zijn je relaties met mensen? Heb je ook 'normale' relaties met vrouwen (gehad)?

En waar zit hem nou precies de geilheid? In het feit dat je gebruik wordt als de loser die je bent? Of zie ik het verkeerd? Ben oprecht benieuwd.
pi_179730500
Ik vind dit zo grappig, ik koop zo vaak shit voor mijn vrouw dat ik er een slappe van krijg, ik ben jaloers, TS _O-
-nee-
pi_179730764
Iedere gek z'n gebrek. Als jij daar gelukkig van wordt dan moet je dat lekker doen. Heb weleens een dominante fase gehad en toen bood ook iemand aan om zijn pinpas aan mij te geven, die heb ik ongebruikt weer teruggeven want hij ging eisen stellen enzo . Tja, dat is dus niet de bedoeling :(
pi_179732984
Ik vind het wel genoeg om de eerste date te betalen eigenlijk.
pi_180406431
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:19 schreef matigeuser het volgende:
Dit moet toch wel te maken hebben met een laag zelfbeeld. Dat je jezelf alleen maar goed genoeg vindt om je door vrouwen te laten gebruiken en (financieel) uit te buiten. Ik vraag me oprecht hoe TS normaal in het leven staat. Hoe zijn je relaties met mensen? Heb je ook 'normale' relaties met vrouwen (gehad)?

En waar zit hem nou precies de geilheid? In het feit dat je gebruik wordt als de loser die je bent? Of zie ik het verkeerd? Ben oprecht benieuwd.
Hoeveel je post vrij simplistisch en zwart wit is, toch een oprechte reactie , hoewel het volgens jou wel zo MOET zijn, dus snap je benieuwdheid niet zo.

Allereerst denk ik dat mensen met een laag zelfbeeld even zo vaak juist handelingen zullen verrichten die (het beeld van ) hun eigenwaarde juist opkrikken en een beter gevoel over zichzelf te krijgen .
Anderzijds heb je ook mensen met een goed tot zeer goed zelfbeeld die er een kick van krijgen om eens “ de andere kant” te voelen ( managers die zich onderdanig willen gedragen erc).

Kortom , het kan alle kanten op en daarom is je insteek nogal ondoordacht.

Ik kan van mezelf zeggen dat ik goede tot zeer goede sociale en interpersoonlijke skills heb en dat mensen die ik ken dat ook vinden. Daarnaast heb ik ook “normale” relaties achter de rug, zelfs met meiden die meer voor mij betaalden dan andersom ( tijdens mijn studietijd toen zij al werkte en dat zelf prima vond).

Dit ter inzicht en verbreding van je beeldvorming dus hoop dat je er iets mee kan :)
pi_180408235
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 20:15 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Hoeveel je post vrij simplistisch en zwart wit is, toch een oprechte reactie , hoewel het volgens jou wel zo MOET zijn, dus snap je benieuwdheid niet zo.

Allereerst denk ik dat mensen met een laag zelfbeeld even zo vaak juist handelingen zullen verrichten die (het beeld van ) hun eigenwaarde juist opkrikken en een beter gevoel over zichzelf te krijgen .
Anderzijds heb je ook mensen met een goed tot zeer goed zelfbeeld die er een kick van krijgen om eens “ de andere kant” te voelen ( managers die zich onderdanig willen gedragen erc).

Kortom , het kan alle kanten op en daarom is je insteek nogal ondoordacht.

Ik kan van mezelf zeggen dat ik goede tot zeer goede sociale en interpersoonlijke skills heb en dat mensen die ik ken dat ook vinden. Daarnaast heb ik ook “normale” relaties achter de rug, zelfs met meiden die meer voor mij betaalden dan andersom ( tijdens mijn studietijd toen zij al werkte en dat zelf prima vond).

Dit ter inzicht en verbreding van je beeldvorming dus hoop dat je er iets mee kan :)
Dank voor je reactie :)
pi_180428078
Desalniettemin snap ik je natuurlijk wel als je het niet kent .
Ik krijg nou eenmaal een stijve als een leuke meid om een Zalandobon vraagt , ik die stuur en zij die lachend opshopt. Snap mijn piemel ook niet helemaal maar meestal luister ik wel naar hem.
pi_180472842
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 17:53 schreef Pleaserr het volgende:
Desalniettemin snap ik je natuurlijk wel als je het niet kent .
Ik krijg nou eenmaal een stijve als een leuke meid om een Zalandobon vraagt , ik die stuur en zij die lachend opshopt. Snap mijn piemel ook niet helemaal maar meestal luister ik wel naar hem.
Dat is het kenmerk van fetisjes. Het wordt niet begrepen. Ik kick weer op heel andere dingen.
Ik moet over een uurtje alles al afsluiten van mijn vriendin. Ik weet dat vantevoren en maakt allemaal onderdeel uit van mijn fetisj. Dan heb ik ook echt wel een stijve hoor.
pi_180496764
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 18:26 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Dat is het kenmerk van fetisjes. Het wordt niet begrepen. Ik kick weer op heel andere dingen.
Ik moet over een uurtje alles al afsluiten van mijn vriendin. Ik weet dat vantevoren en maakt allemaal onderdeel uit van mijn fetisj. Dan heb ik ook echt wel een stijve hoor.
Dank voor je begrip en fijn dat je er de juiste dame voor hebt gevonden !

En tja , ik vraag me ook af waarom meiden die een bon willen walgelijk zijn, gewoon direct zijn is tenminste helder. Zijn ook genoeg meiden die het afkeuren maar ondertussen op subtiele wijze op de zak van hun partner leven. En waar de mannen die het hier afkeuren een relatie mee hebben, zonder erbij stil te staan :) Dan heb ik liever duidelijkheid dan die dubbele moraal en jezelf voor de gek houden ...
pi_180498330
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2018 18:30 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Dank voor je begrip en fijn dat je er de juiste dame voor hebt gevonden !

En tja , ik vraag me ook af waarom meiden die een bon willen walgelijk zijn, gewoon direct zijn is tenminste helder. Zijn ook genoeg meiden die het afkeuren maar ondertussen op subtiele wijze op de zak van hun partner leven. En waar de mannen die het hier afkeuren een relatie mee hebben, zonder erbij stil te staan :) Dan heb ik liever duidelijkheid dan die dubbele moraal en jezelf voor de gek houden ...
Maar trek je je dan af bij de gedachte dat die vrouwen jouw geld opmaken?
pi_180500153
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 19:18 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Maar trek je je dan af bij de gedachte dat die vrouwen jouw geld opmaken?
Euhmm ik geef aan dat het me opwind en ik er een stijve van krijg ...
als je een stijve hebt en je wil er vanaf en hebt op het moment geen relatie ...

Beetje vragen naar de bekende weg?
pi_180500467
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2018 20:44 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Euhmm ik geef aan dat het me opwind en ik er een stijve van krijg ...
als je een stijve hebt en je wil er vanaf en hebt op het moment geen relatie ...

Beetje vragen naar de bekende weg?
Oh ja sorry, ik had alleen deze pagina gelezen.
pi_180557210
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:19 schreef matigeuser het volgende:
Dit moet toch wel te maken hebben met een laag zelfbeeld. Dat je jezelf alleen maar goed genoeg vindt om je door vrouwen te laten gebruiken en (financieel) uit te buiten. Ik vraag me oprecht hoe TS normaal in het leven staat. Hoe zijn je relaties met mensen? Heb je ook 'normale' relaties met vrouwen (gehad)?

En waar zit hem nou precies de geilheid? In het feit dat je gebruik wordt als de loser die je bent? Of zie ik het verkeerd? Ben oprecht benieuwd.
Ik heb grotendeels dezelfde fetish en ik kan je verzekeren dat het niets met een laag zelfbeeld te maken heeft. Ik ben een enorm zelfverzekerde vent, leidinggevende functie, veel sociale contacten. Toch is findom (want daar hebben we het over) iets wat ik enorm fijn vind. Ik ben daarin graag onderdanig naar een vrouw, en geef haar graag alles wat ze wil. Ik vind het zelfs fijn als ze me verder negeert.

Af en toe is het gewoon fijn om die onderdanige rol te kunnen hebben. Helaas is er op dit moment niemand waarmee ik contacht heb op dat vlak.
pi_180558412
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 16:15 schreef Pleaserr het volgende:
Ben vooral benieuwd of iemand het wel eens heeft meegemaakt of andere meningen hoe ze ermee om zouden gaan, maar alle reacties zijn welkom natuurlijk !
Hey jij daar, mag ik een mooi kadootje van jou? Dat zou echt mijn dag maken!🤗😘
pi_180561050
Tja, ik krijg er ook gewoon een kick van als ik een leuke meid blij mag maken met een leuk paar schoenen via zon bon, het idee dat ze zich vereerd voelt , het idee dat ze erom lacht dat iemand vreemds zomaar haar schoenen betaalt , het idee dat ze het aan vriendinnen gaat vertellen om er samen om te lachen maar ook om ze jaloers te maken ( menigmaal meegemaakt dat die vriendin dan ook wilde en haar mijn gegevens probeerde te ontfutselen).

Meiden , geef toe dat sommigen van jullie ook geen nee zouden zeggen als je volledig anoniem blijft en iemand je schoenen shop hobby zou sponsoren die verder niks van je wil :)

Zalando zal zich inmiddels wel afvragen waarom ik zo vaak bonnen bestel maar goed
pi_180569382
Dat heeft niet zoveel met geslacht te maken. Ik zou het ook fijn vinden als iemand, bekend of onbekend, een nieuwe videokaart voor mij koopt. Mensen houden nou eenmaal van gratis shit.
Conscience do cost.
pi_180569493
Ik ben een leuke blonde vrouw van 25 en mijn Nikes zijn versleten...
pi_180576823
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 08:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hmmm deze had ik nog niet gehoord, dan heb ik wel even een paar vragen, wat moet ik mij hierbij voorstellen, geil je er gewoon op? Is dit de fantasie voor tijdens het spelen?
Hoe doe je dit als je zelf een relatie hebt?
In mijn geval is het het idee dat iemand anders, een onbekende, plezier heeft van mijn geld. Daarnaast vind ik het prettig wanneer "ze" de mogelijkheid heeft om om meer kado's te vragen.
pi_181605896
Ja , niks is zo heerlijk als een leuke dame een Zalando bon code mogen sturen waarmee ze lekker je geld opshopt, en ook laat blijken dat dat het enige is waar je haar tot nut voor bent.

Je gewoon lekker gebruikt voelen en wetende dat zij zich rotlacht
pi_181612043
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 20:46 schreef Pleaserr het volgende:
Ja , niks is zo heerlijk als een leuke dame een Zalando bon code mogen sturen waarmee ze lekker je geld opshopt, en ook laat blijken dat dat het enige is waar je haar tot nut voor bent.

Je gewoon lekker gebruikt voelen en wetende dat zij zich rotlacht
Ben jij wel helemaal honderd in je bovenkamer? :')
pi_181612145
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 00:04 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Ben jij wel helemaal honderd in je bovenkamer? :')
Jij in ieder geval niet met deze kloon id die je blijkbaar nodig hebt om jezelf te verbergen :)
En ik vast ook niet inderdaad :p
pi_181612476
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 00:08 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Jij in ieder geval niet met deze kloon id die je blijkbaar nodig hebt om jezelf te verbergen :)
En ik vast ook niet inderdaad :p
Doe mij is vijf euro's geven.

Krijg je nu ook een stijve? -O-
pi_181613699
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 00:21 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Doe mij is vijf euro's geven.

Krijg je nu ook een stijve? -O-
Hoezo kan je je VPN niet meer betalen voor je zoveelste kloon account ?:) welterusten en je was er net al uitgeluld
pi_181618434
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 01:14 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Hoezo kan je je VPN niet meer betalen voor je zoveelste kloon account ?:) welterusten en je was er net al uitgeluld
Nou ik ben geen kloon hoor. Ik uitgeluld? haha. Jij bent hier de droeftoeter die bakken met geld weggeeft zonder er iets voor terug te krijgen behalve wat dopamine in je disfunctionele hersenpan.
pi_181618567
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 12:18 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Nou ik ben geen kloon hoor. Ik uitgeluld? haha. Jij bent hier de droeftoeter die bakken met geld weggeeft zonder er iets voor terug te krijgen behalve wat dopamine in je disfunctionele hersenpan.
Ok kloon, met 25 Posts per dag gemiddeld lijk je me zelf ook een beetje sneu. Verder dan wat mislukte beledigingen kom je niet.
En waar maak je je druk om, als ik tevreden ben met wat ik doe? Blijkbaar heb je dan zelf een groter probleem dan ik...succes en laat iedereen gewoon doen zolang anderen er geen last van
Hebben ...
pi_181618750
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 12:26 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Ok kloon, met 25 Posts per dag gemiddeld lijk je me zelf ook een beetje sneu. Verder dan wat mislukte beledigingen kom je niet.
En waar maak je je druk om, als ik tevreden ben met wat ik doe? Blijkbaar heb je dan zelf een groter probleem dan ik...succes en laat iedereen gewoon doen zolang anderen er geen last van
Hebben ...
Veel succes he. Niet alleen de vrouwen lachen zich rot maar ook de bedrijven. :W
pi_181618868
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 12:36 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Veel succes he. Niet alleen de vrouwen lachen zich rot maar ook de bedrijven. :W
Ik draag mijn steentje bij om de economie te laten draaien, zou jij ook eens moeten doen :) daag
  zaterdag 1 september 2018 @ 12:45:02 #115
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181618924
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 16:17 schreef fathank het volgende:
Er zijn hoeren in de tent er zijn hoeren in de tent
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181628951
Heb zojuist weer mijn zielenpotenbelasting voldaan aan een meid die daar heel erg hard om kon lachen ... hoop dat ik niet te verslaafd aan haar raak want ze is zo leuk dat ze me makkelijk om haar vinger windt en me dan zo als een Citroen uitperst als ze haar best zou doen ...
pi_181628987
Waarom is dit nog open. :D


Zet een advertentie op marktplaats of zo joh gekkie. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181629146
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom is dit nog open. :D


Zet een advertentie op marktplaats of zo joh gekkie. :P
Heb geen ad nodig want ben voorzien dus ben met mijn Posts niet op zoek :)
pi_181629224
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 21:13 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Heb geen ad nodig want ben voorzien dus ben met mijn Posts niet op zoek :)
Oké ouwe dibbes. ;)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181629235
Fijne avond dan maar. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181629546
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 21:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Fijne avond dan maar. :)
Haha thanks jij ook
pi_181642231
Ik vind dit net zo sneu als die mannen die op camsites tokens geven aan sexmodellen.

Nee wacht... dit is eigenlijk nog sneuer. :')

Die mannen krijgen er soms een showtje voor terug. Maar man.. wat een bedragen aan tokens geven sommige uit. _O-
pi_181642465
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 15:03 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Ik vind dit net zo sneu als die mannen die op camsites tokens geven aan sexmodellen.

Nee wacht... dit is eigenlijk nog sneuer. :')

Die mannen krijgen er soms een showtje voor terug. Maar man.. wat een bedragen aan tokens geven sommige uit. _O-
En dat weet je omdat .....je zelf zelf de hele dag op die camsites zit te kijken en fappen ? 😬 Alleen geen knaak te makken dus als er om tokens wordt gevraagd ben je snel weg naar de volgende camsite ?

Haha bedankt, weer een keer flink gelachen om je zoveelste onhandige post , daag!
pi_181642500
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 17:20 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Hoezo gelijk Asian dit dat. Ga weg white guy :')
Waarom typ jij altijd 'dit dat' als een of andere achterlijke Marokkaan?
pi_181642636
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 15:16 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

En dat weet je omdat .....je zelf zelf de hele dag op die camsites zit te kijken en fappen ? 😬 Alleen geen knaak te makken dus als er om tokens wordt gevraagd ben je snel weg naar de volgende camsite ?

Haha bedankt, weer een keer flink gelachen om je zoveelste onhandige post , daag!
Gast :')

Waarom tokens geven aan zo'n model als andere het al doen. Vaak gaan ze niet eens privé, dan kan je gewoon gratis kijken.
pi_181642668
Zelfs al worden er geen tokens uitgegeven, dan geef ik ze nog niks. Doe mij maar dan het echte werk. ^O^
pi_181642672
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 12:26 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Ok kloon, met 25 Posts per dag gemiddeld lijk je me zelf ook een beetje sneu. Verder dan wat mislukte beledigingen kom je niet.
En waar maak je je druk om, als ik tevreden ben met wat ik doe? Blijkbaar heb je dan zelf een groter probleem dan ik...succes en laat iedereen gewoon doen zolang anderen er geen last van
Hebben ...
Het is ook triest dat er velen zijn die fetisjes niet begrijpen. Jij hebt hier voldoening van zoals ik dat heb van de beperkingen in mijn vrijheden. Mijn vriendin is nog strenger dan ik had gedacht maar hoe mooier het in principe is dan. Win-win situaties toch, de vrouwen worden er ook wijzer van. Blijf maar goed van je afbijten hoor. Er zullen er altijd zijn om je af te kraken, dat werkt bij mij ook zo.
pi_181642709
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 15:27 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Het is ook triest dat er velen zijn die fetisjes niet begrijpen. Jij hebt hier voldoening van zoals ik dat heb van de beperkingen in mijn vrijheden. Mijn vriendin is nog strenger dan ik had gedacht maar hoe mooier het in principe is dan. Win-win situaties toch, de vrouwen worden er ook wijzer van. Blijf maar goed van je afbijten hoor. Er zullen er altijd zijn om je af te kraken, dat werkt bij mij ook zo.
Mja, laat hem maar zijn geld weggeven aan onbekende vrouwen. Ik zal dat gelukkig nooit begrijpen.
pi_181642770
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 15:29 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Mja, laat hem maar zijn geld weggeven aan onbekende vrouwen. Ik zal dat gelukkig nooit begrijpen.
Daar is het ook een fetisj voor. Onbegrijpelijk voor niet gelijk gestemden.
pi_181644860
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 15:17 schreef vredesdruif het volgende:

[..]

Waarom typ jij altijd 'dit dat' als een of andere achterlijke Marokkaan?
Ik ben ook een Marokkaan :)
pi_181644898
quote:
7s.gif Op zondag 2 september 2018 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik ben ook een Marokkaan :)
Nee.
pi_181653622
Ik dacht dat mijn capuchonfetisj gek was, maar dit past toch wel in hetzelfde rijtje
pi_181653780
quote:
10s.gif Op zondag 2 september 2018 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik dacht dat mijn capuchonfetisj gek was, maar dit past toch wel in hetzelfde rijtje
Een fetisj is niet gek, voor jezelf. Het is een fetisj omdat het door een ander raar gevonden wordt. TS heeft er één, jij hebt er één en ik heb er één, allemaal verschillend.
pi_181653880
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 23:10 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Een fetisj is niet gek, voor jezelf. Het is een fetisj omdat het door een ander raar gevonden wordt. TS heeft er één, jij hebt er één en ik heb er één, allemaal verschillend.
interessant dit. Maar helaas is de ene fetisj populairder dan de andere..

Behoorlijk wat mensen hebben een fetisj voor leer, voeten enzo..
Volgens mij ben ik de enige op de wereld die een erectie krijgt als een dame maar eventjes aan mijn capuchon komt :')
pi_181653928
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

interessant dit. Maar helaas is de ene fetisj populairder dan de andere..

Behoorlijk wat mensen hebben een fetisj voor leer, voeten enzo..
Volgens mij ben ik de enige op de wereld die een erectie krijgt als een dame maar eventjes aan mijn capuchon komt :')
leg uit?! die heb ik nog nooit gehoord:P
pi_181653978
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 23:17 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

leg uit?! die heb ik nog nooit gehoord:P
Die fetisj van me is al ontwikkeld van mijn kinderjaren. Toen ik op tv persoon 1, persoon 2 vastgreep bij zijn capuchon en hem vervolgens aan de kapstok hangt :') was toen 4
ben er nu 27
pi_181653998
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

interessant dit. Maar helaas is de ene fetisj populairder dan de andere..

Behoorlijk wat mensen hebben een fetisj voor leer, voeten enzo..
Volgens mij ben ik de enige op de wereld die een erectie krijgt als een dame maar eventjes aan mijn capuchon komt :')
Ik lees ook veel over voeten en leer dus dat lijkt te kloppen. Soms kun je denken dat je wellicht de enige in de wereld bent die iets overkomt, maar het zal best meer voorkomen. Zo denk ik ook dat er niet veel mannen zullen zijn die zich laten opvoeden door hun vrouw maar die zullen er ook wel zijn. Ik kan zulke gelijkgestemden nog niet vinden tot nu toe. Zou weleens leuk zijn om dan van gedachten te kunnen wisselen.
pi_181654006
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 23:20 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Die fetisj van me is al ontwikkeld van mijn kinderjaren. Toen ik op tv persoon 1, persoon 2 vastgreep bij zijn capuchon en hem vervolgens aan de kapstok hangt :') was toen 4
ben er nu 27
huh maar moet je spuiten als een vrouw jou bij de capuchon vastpakt? lekker vage troep dit
pi_181654025
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 23:21 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Ik lees ook veel over voeten en leer dus dat lijkt te kloppen. Soms kun je denken dat je wellicht de enige in de wereld bent die iets overkomt, maar het zal best meer voorkomen. Zo denk ik ook dat er niet veel mannen zullen zijn die zich laten opvoeden door hun vrouw maar die zullen er ook wel zijn. Ik kan zulke gelijkgestemden nog niet vinden tot nu toe. Zou weleens leuk zijn om dan van gedachten te kunnen wisselen.
wat vond jij dan geil precies?
pi_181654068
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 23:21 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

huh maar moet je spuiten als een vrouw jou bij de capuchon vastpakt? lekker vage troep dit
Vergelijk dit met wurgseks, maar dan met een capuchon en veel zachter
pi_181654093
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 23:24 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Vergelijk dit met wurgseks, maar dan met een capuchon en veel zachter
wurgsex kan ik wel begrijpen
ja maar moet ze je beetje wurgen als ze jou capuchon vastpakt? vertel ff goed gedetailleerd. schrijf ff 2 blz hierover
ik vind dit altijd boeiend, geeft mij inspiratie
en wie weet kom jij later in mijn mannen boek.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2018 23:26:01 ]
pi_181654106
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 23:22 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

wat vond jij dan geil precies?
In het weekend dat ik bij haar ben moet ik op zaterdagavond tussen 8 uur en half 9 naar bed en zo'n uur vantevoren mijn pyjama aandoen. Ik krijg ook weleens straf en moet ik een poosje naar mijn kamer of even in de hoek bijvoorbeeld. Dit soort dingen.
pi_181654129
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 23:26 schreef Marius95 het volgende:

[..]

In het weekend dat ik bij haar ben moet ik op zaterdagavond tussen 8 uur en half 9 naar bed en zo'n uur vantevoren mijn pyjama aandoen. Ik krijg ook weleens straf en moet ik een poosje naar mijn kamer of even in de hoek bijvoorbeeld. Dit soort dingen.
dat is best schattig. ik zou dat best cute vinden als mijn vriendje ook dat soms heeft dat soort buien. maar ook wel afwisselend dat hij eens de echte man is. afwisseling en soms wat extreemheid, zoals bijv dat of iets totaal anders is voor mij the key

ben jij ook dominant in bed? en maakt jou dat ook geil om ook eens dominant te zijn? of altijd dat scenario

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2018 23:28:11 ]
pi_181654143
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 23:25 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

wurgsex kan ik wel begrijpen
ja maar moet ze je beetje wurgen als ze jou capuchon vastpakt? vertel ff goed gedetailleerd. schrijf ff 2 blz hierover
ik vind dit altijd boeiend, geeft mij inspiratie
en wie weet kom jij later in mijn mannen boek.
Zal ik nog doen, maar dan in DM maar nu niet, moet morgen om 6u starten met werken
pi_181654149
[quote]0s.gif [b]Op zondag 2 september 2018 23:28 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profil,

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2018 08:40:01 ]
pi_181654195
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 23:27 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

dat is best schattig. ik zou dat best cute vinden als mijn vriendje ook dat soms heeft dat soort buien. maar ook wel afwisselend dat hij eens de echte man is. afwisseling en soms wat extreemheid, zoals bijv dat of iets totaal anders is voor mij the key
Ik laat het haar ook zeggen dat ik naar bed moet. Als ik dan wat treuzel wijst ze met haar vinger naar mijn kamer en wordt ze bozig. Ik moet ook altijd mijn telefoon inleveren, gaat dus niet mee naar de kamer. Aan wisseling heb ik geen behoefte.
pi_181654281
[quote]0s.gif Op zondag 2 september 2018 23:27 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

dat is best schattig.

Ik vind het wel leuk dat je het best schattig vindt. Eindelijk eens iemand.
pi_181654605
[quote]0s.gif Op zondag 2 september 2018 23:35 schreef Marius95 het volgende:
[quote][ [url=https://fokstatic.nl/p/0s.gif]

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2018 08:39:27 ]
  maandag 3 september 2018 @ 09:31:00 #149
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181657715
Ik ben ook een lekkere vrouw. Stuur me een DM en we kunnen wel wat leuks regelen samen.
Man of Steal.
  maandag 3 september 2018 @ 12:06:20 #150
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_181660247
Wow ik wou dat ik zo iemand kon vinden die mijn schoenenverzameling zou sponsoren. :P
Maar ts als je hierop kickt zou ik zeggen lekker doen wat je goed dunkt. Laat ze maar lullen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_181665696
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 12:06 schreef PrisTheShiz het volgende:
Wow ik wou dat ik zo iemand kon vinden die mijn schoenenverzameling zou sponsoren. :P
Maar ts als je hierop kickt zou ik zeggen lekker doen wat je goed dunkt. Laat ze maar lullen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik leef met TS mee en begrijp het ook. Over mijn fetisj wordt ook geluld. Ik ben allang blij dat het mij geen geld kost.
pi_181667646
Was ik maar een vrouw met een lekker kontje. Dan was ik rijk geweest.
pi_181667699
quote:
9s.gif Op maandag 3 september 2018 18:40 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Was ik maar een vrouw met een lekker kontje. Dan was ik rijk geweest.
Dan had je je wel een andere username moeten aanmeten.
pi_181667720
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 18:43 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Dan had je je wel een andere username moeten aanmeten.
Waarom dat dan?
pi_181667733
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 18:44 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Waarom dat dan?
Niemand zal zich eenzelvigen met een viespeuk toch?
pi_181667784
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 18:44 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Niemand zal zich eenzelvigen met een viespeuk toch?
Van fok! zou ik toch niet rijk worden ofwel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')