abonnement Unibet Coolblue
pi_179706418
Het hangt heel erg af van het soort man wat mij betreft. Als het één of andere perverseling is dan zou ik het ook niet willen hebben. Maar als het gewoon een normale geslaagde man is zie ik weinig bezwaren.
  zondag 10 juni 2018 @ 12:00:25 #127
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179706439
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 11:54 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik ben er een die vind dat zelfstandigheid en zelfrespect veel belangrijker is dan een band met de familie. En als dat betekent dat die persoon heel erg blij is met haar vriend waar wij als ouders dat niet fijn vinden dan kan je daar hoogstens wat van zeggen.
Die zogenaamde band betekent niets op het moment dat je je dochter niet als een volwaardig mens ziet.
Zie mijn vorige reactie. Familiebanden houden niet op bij het christelijke "eer uw vader en uw moeder".
  zondag 10 juni 2018 @ 12:02:11 #128
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179706462
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 11:58 schreef Anthonie1 het volgende:
Het hangt heel erg af van het soort man wat mij betreft. Als het één of andere perverseling is dan zou ik het ook niet willen hebben. Maar als het gewoon een normale geslaagde man is zie ik weinig bezwaren.
Weinig mensen meer geslaagd in het leven dan miljardair en president van een van de machtigste landen ter wereld, Trump.
Of Poetin.
pi_179706468
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 12:02 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Weinig mensen meer geslaagd in het leven dan miljardair en president van een van de machtigste landen ter wereld, Trump.
Of Poetin.
Dat hangt van je definitie af. Wat mij betreft zijn politici niet per se geslaagde mensen...
  zondag 10 juni 2018 @ 12:04:41 #130
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179706484
quote:
7s.gif Op zondag 10 juni 2018 11:26 schreef Chai het volgende:
Als mijn ouders denken te mogen bepalen met wie ik wel/niet thuis mag komen zou ik het contact met hen sowieso op een laag pitje zetten.
Veel succes als je nog thuiswoont. Hun huis, hun bepalen wie er binnenkomt. Of je er nu mee gaat neuken of niet.
pi_179706495
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 12:04 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Veel succes als je nog thuiswoont. Hun huis, hunzij bepalen wie er binnenkomt. Of je er nu mee gaat neuken of niet.
pi_179706537
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 12:00 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Zie mijn vorige reactie. Familiebanden houden niet op bij het christelijke "eer uw vader en uw moeder".
Die familiebanden zijn dus weinig waard met zo'n benadering.
pi_179706557
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 11:57 schreef Deckard het volgende:

[..]

Zij zal ook wel veel slikken.
Even afgezien van dat dit wel een heel extreem geval is (al was Tiësto ook al 45 toen hij met een 18 jarige rondliep, al blijkt dat redelijk bestendig te zijn), is de kans dat zo’n 50 jarige vooral op seks uit is kleiner dan als ze iemand van haar eigen leeftijd heeft.

Eerlijk is eerlijk, als ze 18 zijn vind ik extreme leeftijdsverschillen ook minder wenselijk. Toch: zo lang die kerel gewoon goed voor haar is, is het haar keuze en bemoei ik mij daar niet mee.
pi_179706583
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 12:04 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Veel succes als je nog thuiswoont. Hun huis, hun bepalen wie er binnenkomt. Of je er nu mee gaat neuken of niet.
Voor wie is het precies een goed idee om het conflictmodel te hanteren?
pi_179706654
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 12:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Even afgezien van dat dit wel een heel extreem geval is (al was Tiësto ook al 45 toen hij met een 18 jarige rondliep, al blijkt dat redelijk bestendig te zijn), is de kans dat zo’n 50 jarige vooral op seks uit is kleiner dan als ze iemand van haar eigen leeftijd heeft.

Eerlijk is eerlijk, als ze 18 zijn vind ik extreme leeftijdsverschillen ook minder wenselijk. Toch: zo lang die kerel gewoon goed voor haar is, is het haar keuze en bemoei ik mij daar niet mee.
Een man die 18-jarige helemaal niet om haar looks uit kiest. Ja want het meisje heeft natuurlijk al zo'n persoonlijkheid ontwikkelt. Gaat natuurlijk vooral om haarzelf en niet om de sex :')

Ik vind het gewoon geheel zeer griezelig. Iemand van haar leeftijd zal zich eerder interesseren wat er in haar om speelt dan iemand die al zo oud is. Die moeten samen nog veel dingen 'ontdekken', sexueel en psychisch.
pi_179706737
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 12:04 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Veel succes als je nog thuiswoont. Hun huis, hun bepalen wie er binnenkomt. Of je er nu mee gaat neuken of niet.
Mijn ouders veel succes met verbieden ja, aan verbodsgeile ouders ga ik sowieso niemand voorstellen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2018 12:22:00 ]
pi_179706750
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 11:56 schreef Anthonie1 het volgende:

[..]

Bekrompen persoon. :')
Pedofiel. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179706768
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 12:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Pedofiel. :')
Dat is smaad.
pi_179706819
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 11:22 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Kan ook 'en en' zijn he, hoeft niet 'of of' te zijn.

Niet elke gelovige doet de bovenstaande dingen. Je hebt uitersten.

Ik zou het zelf ook niet fijn vinden als mijn dochter met een streng gelovige thuis komt (en dat zeg ik zelf als een gelovige), maar wat maakt het uit als ze met een moslim of christen thuiskomt die gematigd gelooft. Ik heb dat eigenlijk zelfs liever dan dat ze met een atheïst thuiskomt.
Liever streng gelovig dan een hypocriete.
.
pi_179706821
quote:
11s.gif Op zondag 10 juni 2018 12:24 schreef Anthonie1 het volgende:

[..]

Dat is smaad.
Dat is een huillach.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179706829
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 12:26 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat is een huillach.
pi_179706868
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 12:15 schreef Deckard het volgende:

[..]

Een man die 18-jarige helemaal niet om haar looks uit kiest. Ja want het meisje heeft natuurlijk al zo'n persoonlijkheid ontwikkelt. Gaat natuurlijk vooral om haarzelf en niet om de sex :')

Ik vind het gewoon geheel zeer griezelig. Iemand van haar leeftijd zal zich eerder interesseren wat er in haar om speelt dan iemand die al zo oud is. Die moeten samen nog veel dingen 'ontdekken', sexueel en psychisch.
Ik snap wat je zegt hoor en 18 jaar, dan ben je meestal echt nog een kind, maar er zijn uitzonderingen.

De suggestie dat het wel om het uiterlijk moet gaan is echter wat standaard gedacht wordt bij grote leeftijdsverschillen. Ik ben zelf nu begonnen met iemand die ruim jonger is (leeftijdsverhouding 1,7:1, in de twintig is ze) en van vrienden krijg ik steevast de feedback dat ze het helemaal begrijpen, maar dan vooral om hoe ze eruit ziet en met de gedachte ‘leuk tussendoortje’. Het komt dus kennelijk in niemand op dat wij gewoon het superleuk met elkaar hebben en eigenlijk vanaf het begin het heel soepel loopt. Leeftijd speelt dan gewoonweg geen rol en ook uiterlijk is op dat punt geen drijfveer. Er zijn immers ook genoeg mooie vrouwen van 40. Of in de 30 (ik merk dat ik vaker een klik heb met vrouwen die jonger zijn omdat ik zelf nog niet zo’n uitgeblust figuur ben als veel van mijn leeftijdsgenoten).

Vanuit dat vooroordeel kijkt men dus vaak en dan lijkt het al snel alsof het puur om uiterlijk gaat. Feit is dat als je daar alleen naar kijkt iedere basis ontbreekt voor een relatie die ook maar enige tijd vol te houden valt.

Een man die de ene na de andere jonge meid schaakt, ja, die zal dat best doen vanwege het uiterlijk.
  zondag 10 juni 2018 @ 12:46:25 #143
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179707091
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 12:08 schreef Deckard het volgende:

[..]

Die familiebanden zijn dus weinig waard met zo'n benadering.
Dus jij vind het prima dat je dochter voortdurend vreemdgaat, haar partner ook, en dat ze hun kinderen verwaarlozen?
Volgens mij vind jij het geen probleem als je dochter met een tokkie thuiskomt.
  zondag 10 juni 2018 @ 12:53:37 #144
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179707184
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 12:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Voor wie is het precies een goed idee om het conflictmodel te hanteren?
Jij gaat ervanuit dat ik 99% afkeur. Ik heb het over die 1% die je gewoon niet in je huis wilt hebben, achterbakse mannen, smerige lui, gluiperd, criminelen, onbeschofte horken, lui die jou beledigen of bedreigen, of dat bij andere huisgenoten doen, mannen die je hond schoppen en dat soort figuren.
Mijn huis is geen tempel voor het aanbidden van mijn dochter, het is een huis waarin alle huisgenoten zich veilig moeten voelen. Als dochterlief een vent meeneemt die die veiligheid in gevaar brengt, komt hij er niet in. Wat ze buitenshuis doet mag ze zelf weten zolang ik er niet wettelijk aansprakelijk voor ben.

Maar ik begrijp dat de partner van je dochter ook welkom is nadat hij je kat heeft geslacht en je andere dochter en de vrouw des huizes heeft verkracht, want oh wee als je een conflictmodel hanteert O-)
  zondag 10 juni 2018 @ 12:55:16 #145
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179707207
quote:
6s.gif Op zondag 10 juni 2018 12:21 schreef Chai het volgende:

[..]

Mijn ouders veel succes met verbieden ja, aan verbodsgeile ouders ga ik sowieso niemand voorstellen.
Dan is de situatie in de OP dus niet van toepassing, want dan kom je met niemand thuis.
pi_179707214
Moslims.
pi_179707254
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 12:53 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Jij gaat ervanuit dat ik 99% afkeur. Ik heb het over die 1% die je gewoon niet in je huis wilt hebben, achterbakse mannen, smerige lui, gluiperd, criminelen, onbeschofte horken, lui die jou beledigen of bedreigen, of dat bij andere huisgenoten doen, mannen die je hond schoppen en dat soort figuren.
Mijn huis is geen tempel voor het aanbidden van mijn dochter, het is een huis waarin alle huisgenoten zich veilig moeten voelen. Als dochterlief een vent meeneemt die die veiligheid in gevaar brengt, komt hij er niet in. Wat ze buitenshuis doet mag ze zelf weten zolang ik er niet wettelijk aansprakelijk voor ben.

Maar ik begrijp dat de partner van je dochter ook welkom is nadat hij je kat heeft geslacht en je andere dochter en de vrouw des huizes heeft verkracht, want oh wee als je een conflictmodel hanteert O-)
Even kalmeren en eens teruglezen wat ik geschreven heb.
  zondag 10 juni 2018 @ 13:01:20 #148
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179707314
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 12:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik snap wat je zegt hoor en 18 jaar, dan ben je meestal echt nog een kind, maar er zijn uitzonderingen.

De suggestie dat het wel om het uiterlijk moet gaan is echter wat standaard gedacht wordt bij grote leeftijdsverschillen. Ik ben zelf nu begonnen met iemand die ruim jonger is (leeftijdsverhouding 1,7:1, in de twintig is ze) en van vrienden krijg ik steevast de feedback dat ze het helemaal begrijpen, maar dan vooral om hoe ze eruit ziet en met de gedachte ‘leuk tussendoortje’. Het komt dus kennelijk in niemand op dat wij gewoon het superleuk met elkaar hebben en eigenlijk vanaf het begin het heel soepel loopt. Leeftijd speelt dan gewoonweg geen rol en ook uiterlijk is op dat punt geen drijfveer. Er zijn immers ook genoeg mooie vrouwen van 40. Of in de 30 (ik merk dat ik vaker een klik heb met vrouwen die jonger zijn omdat ik zelf nog niet zo’n uitgeblust figuur ben als veel van mijn leeftijdsgenoten).

Vanuit dat vooroordeel kijkt men dus vaak en dan lijkt het al snel alsof het puur om uiterlijk gaat. Feit is dat als je daar alleen naar kijkt iedere basis ontbreekt voor een relatie die ook maar enige tijd vol te houden valt.

Een man die de ene na de andere jonge meid schaakt, ja, die zal dat best doen vanwege het uiterlijk.
Ik denk dat je als ouders, vaak dan ongeveer de leeftijd van die veel oudere partner, prima in kunt schatten hoe die relatie is. Zo'n man zal ook wat eerder een klik hebben met de ouders vanwege het kleine leeftijdsverschil en dus makkelijker praten over hoe hij de toekomst met je dochter ziet (dat is tenminste mijn ervaring met stellen waarvan de man meer dan 12 jaar ouder was, in enkele gevallen was die man een vriend van de vader of moeder, dus al een goede bekende).
pi_179707478
- Een fanatiek aanhanger van de Islam
- Een Marokkaan
- Van die figuren met teveel testosteron maar ook een minderwaardigheidscomplex waardoor ze de hele tijd proberen te bewijzen hoe fantastisch ze zijn.
- Een lapzwans zonder hobbie's, verantwoordelijkheidsgevoel of ambities.
  zondag 10 juni 2018 @ 13:16:22 #150
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179707516
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 09:44 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Ik denk juist dat hij goed omgaat met zijn partner, lief is en respect heeft voor vrouwen.
Iemand die inderdaad gezellig meegaat naar high teas ;)

Overigens zijn alle mannen die in mijn leven zijn geweest met mij een keer high tea gaan doen. En nee, ze waren zeker niet allemaal Jesse Klaver types.
Dat doe je gewoon als je je partner daar blij mee maakt ;)
Alsof het een het andere uitsluit. :') Ik behandel vrouwen ook met respect, maar ik ben geen pushover als Klaver.

Maar je reageerde niet op dat stukje van 'racistische Hollanders', dus nogmaals de vraag. En wel hypocriet dat je geen Surinamers of Antillianen als schoonfamilie wilt, maar wel spreekt over 'racistische Hollanders'.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')