abonnement Unibet Coolblue
pi_179706418
Het hangt heel erg af van het soort man wat mij betreft. Als het één of andere perverseling is dan zou ik het ook niet willen hebben. Maar als het gewoon een normale geslaagde man is zie ik weinig bezwaren.
  zondag 10 juni 2018 @ 12:00:25 #127
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179706439
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 11:54 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik ben er een die vind dat zelfstandigheid en zelfrespect veel belangrijker is dan een band met de familie. En als dat betekent dat die persoon heel erg blij is met haar vriend waar wij als ouders dat niet fijn vinden dan kan je daar hoogstens wat van zeggen.
Die zogenaamde band betekent niets op het moment dat je je dochter niet als een volwaardig mens ziet.
Zie mijn vorige reactie. Familiebanden houden niet op bij het christelijke "eer uw vader en uw moeder".
  zondag 10 juni 2018 @ 12:02:11 #128
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179706462
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 11:58 schreef Anthonie1 het volgende:
Het hangt heel erg af van het soort man wat mij betreft. Als het één of andere perverseling is dan zou ik het ook niet willen hebben. Maar als het gewoon een normale geslaagde man is zie ik weinig bezwaren.
Weinig mensen meer geslaagd in het leven dan miljardair en president van een van de machtigste landen ter wereld, Trump.
Of Poetin.
pi_179706468
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 12:02 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Weinig mensen meer geslaagd in het leven dan miljardair en president van een van de machtigste landen ter wereld, Trump.
Of Poetin.
Dat hangt van je definitie af. Wat mij betreft zijn politici niet per se geslaagde mensen...
  zondag 10 juni 2018 @ 12:04:41 #130
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179706484
quote:
7s.gif Op zondag 10 juni 2018 11:26 schreef Chai het volgende:
Als mijn ouders denken te mogen bepalen met wie ik wel/niet thuis mag komen zou ik het contact met hen sowieso op een laag pitje zetten.