abonnement Unibet Coolblue
pi_180578781
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:54 schreef speknek het volgende:
Welcome to the Hotel Uterech, such a lovely place, such a lovely place, such a lovely face.
Plenty of room at Hotel Uterech?

Het gemeentebestuur is het met u oneens.
pi_180578799
Overigens ben ik inmiddels al vaste klant bij café Derat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2018 11:21:31 ]
pi_180936122
https://nos.nl/artikel/22(...)oorzaakt-ravage.html

Wie werd er vannacht ook opgeschrikt door deze knal?
pi_180936566
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 10:36 schreef Chai het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)oorzaakt-ravage.html

Wie werd er vannacht ook opgeschrikt door deze knal?
Wonder boven wonder ben ik er doorheen geslapen. Ik moet wel nog even naar de Kruidvat dus ik ga nog even ramptoeristen daar :@
pi_180936578
Heb het ook niet gehoord
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:17:25 #56
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_180937925
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 10:36 schreef Chai het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)oorzaakt-ravage.html

Wie werd er vannacht ook opgeschrikt door deze knal?
Ik. Ik woon niet al te ver er vandaan. Was een beste klap.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_180938895
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 12:17 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ik. Ik woon niet al te ver er vandaan. Was een beste klap.
Ik kwam pas na die knal thuis :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 12 augustus 2018 @ 16:09:49 #58
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_181131714
Waarom zie ik nu pas dat er een Utreg-topic is? :o
Ik woon iets ten zuiden van jullie, werk in Utrecht (Westraven/Kanaleneiland) en ben vaak in de stad :D
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 12 augustus 2018 @ 21:29:53 #59
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_181139441
Ik zie dat ICON club nu al weer dicht is!? Het heet nu the bassment.

GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_181139678
quote:
19s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:29 schreef Paul het volgende:
Ik zie dat ICON club nu al weer dicht is!? Het heet nu the bassment.

[ afbeelding ]
Dat krijg je met iconische clubs, die stoppen op hun hoogtepunt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_181139917
Het waren drie epische maanden.
-nee-
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 12 augustus 2018 @ 21:47:48 #62
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_181140051


quote:
Robbert van Kooten (36) is fulltime accountmanager en runt daarnaast drie horecazaken plus een gezin. Hij praat over de opening van zijn twee Utrechtse horecazaken Plank en Bassment alsof hij het er even bij doet. En dat klopt dus ook. Is ondernemen dan eigenlijk helemaal niet zo’n dingetje, Robbert?

Accountmanager en kroegbaas
Als we binnenstappen bij Bassment, is Robbert gekleed in een lange spijkerbroek met blouse en dichte schoenen. Buiten is het dertig graden, maar in de kelder van de nachtclub is het aangenaam koel. Robbert blijkt zijn tenue aan te hebben waar hij de rest van de werkdag ook mee doorkomt. Hij is namelijk niet alleen eigenaar van de zaken Plank en Bassment, maar werkt ook fulltime als accountmanager in de wereld van tandtechniek. En daar valt onze mond toch wel een beetje van open, want daarnaast runt hij ook nog een gezin. Hoe hij dat doet? “Ik neem de boekhouding, administratie en onderhandelingen op me zodra ik een zaak open. Het operationele stuk laat ik over aan een ander. Zo runt mijn compagnon Jean-Paul Jurgens vol enthousiasme Borrelbar Plank en mijn vrouw Bassment. Zij heeft veel ervaring als horecamanager in het Utrechtse nachtleven, dus dit kan ik perfect aan haar overlaten! Zo kan ik mijn werkzaamheden zelf indelen en naast mijn baan als accountmanager uitvoeren.”

De geboorte van Plank
Maar hoe zit dat dan? Want even een paar zaakjes openen in de binnenstad van Utrecht, dat doe je toch niet zomaar? “Nee, daar zit wel meer achter”, lacht Robbert. Het liep zo: “Ik heb in Utrecht gestudeerd en ben daar mijn huidige compagnon tegen het lijf gelopen. Hij organiseerde al feesten en toen hebben we er vervolgens samen eentje georganiseerd in Venue. De eigenaar van Venue was destijds ook de eigenaar van Jij en Wij. Toen hij vertelde dat het met zijn kroeg niet zo lekker ging, zag ik een kans. Ik had met mijn compagnon namelijk al eens gesproken over het openen van een eigen horecazaak. Ineens was er de mogelijkheid om dat gewoon te gaan doen!” Heel lang hebben de mannen er niet over nagedacht. “Twee maanden later was het contract getekend en waren we de gelukkige eigenaren van de plek”, of beter gezegd Plank.

Al snel volgde Bassment
“Een jaar later las ik op indebuurt dat Icon Club te koop stond”, vervolgt Robbert zijn verhaal. “Dat vond ik wel interessant, gezien het drie deuren naast Plank zit. Ik zag daar gelijk allerlei combi-mogelijkheden in. Daarnaast wordt de Voorstraat straks verbouwd, waardoor het nog meer onderdeel van het centrum zal worden. Dat maakt het voor mij interessant om daar twee horecazaken in beheer te hebben. En dan heb ik ook nog een zwak voor het organiseren van feesten. De mensen, de locaties, de concepten: ik vind het gewoon geweldig interessant. Dus toen Icon Club te koop kwam te staan, was ik direct enthousiast.”


quote:
Robbert heeft voor hij tekende wel even flink nagedacht over het concept: “Een standaard discotheek opbouwen zag ik niet zitten, maar een ruimte aanbieden waar iedereen met een goed feestconcept zijn feest kan vieren, dat vond ik wel wat. Ik weet nog uit de tijd dat ikzelf feesten organiseerde, dat er zoveel mensen zijn met een goed uitgewerkt feestidee. Die een thema compleet uitwerken en beschikken over alles wat je nodig hebt voor een topfeest: van de aankleding tot een goede dj tot de eerste fans die de sfeer op zo’n avond zetten. Dan kan ik wel een thema-avond lanceren, maar dan programmeer ik liever een vette act!”

Wat ben je nu weer aan het doen?!
Wat Robbert gaat doen zodra Plank en Bassment lekker draaien? “Ik ben alweer bezig met een nieuw project. Het is weer een horecazaak, maar meer kan ik daar nu niet over zeggen.” Worden de mensen om je heen niet gek van jouw ondernemerslust? “Mijn familie is het wel gewend. Ik kom uit een ondernemersgezin en mijn vader zei altijd: ‘Als je geen risico neemt dan gebeurt er ook niets!’ Ik ben overigens heel blij dat lang niet iedereen die ondernemerslust heeft die ik op dit moment heb”, zegt Robbert. “Ik heb ook mensen nodig die het leuk vinden om achter de bar te staan (check hier de vacature van barman/-vrouw bij Bassment)! Dat zie je mij niet zo snel doen. Ik zit liever aan de bar,” zegt hij lachend.
Bron: https://indebuurt.nl/utre(...)e-horecazaken~66458/
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_181141031
Ik heb Icon nooit van binnen gezien, geen idee hoe het was. :P Trouwens:

GC / Hoe dicht wonen wij FOK!kers bij elkaar? (google maps) #4
-nee-
pi_181146487
Ik heb dezelfde postcode als sodeknetters.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 11:10:29 #65
8369 speknek
Another day another slay
pi_181225101
https://www.duic.nl/algem(...)en-terug-te-brengen/


Leuke actie.
(Ik post het maar hier want de rest van Fok zal er wel over gaan zeiken)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:14:44 #66
8369 speknek
Another day another slay
pi_181446812
Welke mis ik nog jongens?



(Oudaen wordt niet gebotteled volgens mij)

[ Bericht 2% gewijzigd door speknek op 25-08-2018 15:23:14 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:49:10 #67
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181447466
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:10 schreef speknek het volgende:
https://www.duic.nl/algem(...)en-terug-te-brengen/


Leuke actie.
(Ik post het maar hier want de rest van Fok zal er wel over gaan zeiken)
Tof!
Huilen dan.
pi_181448065
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 15:14 schreef speknek het volgende:
Welke mis ik nog jongens?

[ afbeelding ]

(Oudaen wordt niet gebotteled volgens mij)
Jawel, maar in hele kleine oplage en vooral voor het personeel of als relatiegeschenk.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 16:47:20 #69
8369 speknek
Another day another slay
pi_181448763
Technisch gezien zijn de linkerdrie Leidse Rijn, maar voor bier rekenen we dat wel goed toch?

Edit: De brouwerij van De Leckere is schijnbaar onlangs ook naar Schepenbuurt gegaan. Dus juist de rechtertwee zijn Leidsche rijn.

Van links naar rechts Het Licht, De Leckere en House of Pint in Schepenbuurt, Vandestreek in Overvecht, Oproer in Schepenbuurt en Maximus en BrewBoyz in Leidsche Rijn.

[ Bericht 63% gewijzigd door speknek op 25-08-2018 19:27:16 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_181449048
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 15:14 schreef speknek het volgende:
Welke mis ik nog jongens?

[ afbeelding ]

(Oudaen wordt niet gebotteled volgens mij)
Stapzwan, de porter daarvan is fantastisch!
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:33:54 #71
8369 speknek
Another day another slay
pi_181449736
Damn, nog nooit van gehoord!
Lekker man, tenminste 9 microbreweries.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:35:22 #72
8369 speknek
Another day another slay
pi_181449772
Net overigens bij de brewpub van Oproer gezeten, maar dat is ook wel een topplek zeg. Volgende keer ook nog tien minuten verder lopen naar het de Leckere proeflokaal.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:47:03 #73
8369 speknek
Another day another slay
pi_181451835
Stapzwan is Bilthoven zie ik nu, dus dat telt niet helemaal.

[ Bericht 30% gewijzigd door speknek op 25-08-2018 19:07:53 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_181452732
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:47 schreef speknek het volgende:
Stapzwan is Bilthoven zie ik nu, dus dat telt niet helemaal.
Half Utrecht half Bilthoven eerder. Sure het bier wordt gebrouwen in Bilthoven, maar met de Upa (utrecht pale ale) of de double ipa "030" (aanrader!) kun je moeilijk zeggen dat dit geen Utrechtse brouwerij is..
  zondag 26 augustus 2018 @ 15:16:47 #75
411456 Halveprijs
Twee keer de helft
pi_181472515
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 15:14 schreef speknek het volgende:
Welke mis ik nog jongens?

[ afbeelding ]

(Oudaen wordt niet gebotteled volgens mij)
Iets van De Kromme Haring?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')