abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 juni 2018 @ 12:36:31 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179690082
Fortify klinkt als 'in je kracht staan'

Empoweren!

Met warme groet,

Molo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179690180
Zallikjouwweseffelekkerinjekrachtze ttemop?

*insert lusty emoji*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_179690293
De shrug-emoji is puik *O*

Verder: wat een bitch kunnen de eerste doorkomende tandjes zijn. Ik ben even de rest van de dag superzielig kind troosten :W Fijne zaterdag!
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 9 juni 2018 @ 12:55:36 #29
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179690342
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 12:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zallikjouwweseffelekkerinjekrachtze ttemop?

*insert lusty emoji*
Wenkbrauwen omhoog en klein likje over lippen smiley mis ik ook ja :(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 9 juni 2018 @ 12:57:02 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179690366
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 12:52 schreef minilot het volgende:
De shrug-emoji is puik *O*

Verder: wat een bitch kunnen de eerste doorkomende tandjes zijn. Ik ben even de rest van de dag superzielig kind troosten :W Fijne zaterdag!
Afleiden werkte naast paracetamol goed hier, Sean Paul en discobal aan zetten en zulks *O*

Nee maar is klote, hier hoektanden nu die heeeeeel langzaam door komen. Wat een kut fenomeen :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179690375
De zon is hier en ik houd hem! :6 Ktnxbye.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_179690450
Gesport. Warm.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_179690498
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:04 schreef Lonaa het volgende:
Gesport. Warm.
Gelegen. Warm.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_179690509
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 12:52 schreef minilot het volgende:
De shrug-emoji is puik *O*

Verder: wat een bitch kunnen de eerste doorkomende tandjes zijn. Ik ben even de rest van de dag superzielig kind troosten :W Fijne zaterdag!
Bietje whisky drin joh!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_179690541
Ik was net in de nieuwe Aldi en werd blij van hun assortiment FAXE (voor wie niet weet wat het is zoiets: https://www.sterk.amsterdam/faxe-premium-1liter.html) echt een soort jeugdsentiment alleen hadden de blikken toen nog een soort amerikaanse jaren 70 mensen met te witte lachende gezichten op hun blikken! Uit sentiment de premium meegenomen en ik zie nu voor een prima prijs....
Vroeger was de uitdrukking dus ook, we FAXE nog!
pi_179690575
Vrienden van ons hebben een corsaatje die 1:25 op diesel rijdt. Als wij ver willen rijden, willen we nog wel eens onze auto voor die van hun ruilen. We hebben hem ooit twee weken mee naar Frankrijk gehad zeg maar.

Onze bak heeft een trekhaak. Zij komen dus ook regelmatig de auto ruilen als zij een trekhaak nodig hebben... of een fietsendrager.

Gisteren hebben ze hem voor een dagje geruild, want grofvuil en net moest ik weg, stap in en besef ineens dat het hun auto nog is _O- vergeten terug te ruilen en volgens mij zijn zij het ook vergeten _O-

Nouja, we komen elkaar binnenkort wel tegen met auto's en dan ruilen we wel terug :P
pi_179690601
Faxe ken ik niet, maar hoewel ik speciaalbier echt lekker vind, vind ik gewoon pils eigenlijk nooit lekker.
pi_179690644
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:17 schreef freecell het volgende:
Faxe ken ik niet, maar hoewel ik speciaalbier echt lekker vind, vind ik gewoon pils eigenlijk nooit lekker.
het is niet echt speciaal ofzo, maar het was gewoon een dingetje op festivalletjes vroeger als je blikjes meenam, vandaar dat ik het jeugdsentiment noem, heb m net koud gezet dus strax eens proberen 9ben bang dta het tegenvalt, maar we zien wel) vandaag een collega nog deze gegeven: https://bierliefde.nl/turf-n-surf/
in ruil voor zn zelf gevanegn forel
pi_179690670
Stukje jeugd overgeslagen. Ik geloof niet dat ik ooit op een festival ben geweest, nuja, 1x bevrijdingsfestival, maar toen was ik medewerker.

Edit: ow, nog een keer bevrijdingsfestival, met Tara in Wageningen... maar daar was niet veel bier bij. en een paar keer opwekking, maar daar wordt weinig gedronken :D
pi_179690705
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:23 schreef freecell het volgende:
Stukje jeugd overgeslagen. Ik geloof niet dat ik ooit op een festival ben geweest, nuja, 1x bevrijdingsfestival, maar toen was ik medewerker.

Edit: ow, nog een keer bevrijdingsfestival, met Tara in Wageningen... maar daar was niet veel bier bij. en een paar keer opwekking, maar daar wordt weinig gedronken :D
toen ik klein was, was er altijd een festival om de hoek in het park (nou meerdere waren er toen nog in de twee omliggende parken, toen was het ook nog niet met hekken en dat niks mee mocht, gewoon kleinschalig en tofheid..... de dag erna kwamen de lokale kinderen ook altijd alle flesjes die bleven liggen ophalen als een zakcentje...kortom toen konden dat soort dingen nog
pi_179690724
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Gelegen. Warm.
Gereden. Niet warm maar lekker koel want het was 9-12 graden op 2400 meter :+

Wat een mooie weg, die High Alpine Road. Als je niet tussen tientallen fietsers, vespaatjes en vrachtwagens beland _O- Maar die uitzichten O+ Heb volgens mij een aantal mooie panoramafoto’s O+

Die weg is ook favoriet bij motorrijders geloof ik :P En ze gingen nog vrij hard moet ik zeggen. Ook door de bochten :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_179690727
Het schokkendste bij ons in het dorp was de kermis, maar daar mocht ik niet heen, want werelds :P

Wel mochten wij na feestjes rustig de bodempjes opdrinken :o

Wat verandert de norm dan gek hč?
pi_179690782
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gereden. Niet warm maar lekker koel want het was 9-12 graden op 2400 meter :+

Wat een mooie weg, die High Alpine Road. Als je niet tussen tientallen fietsers, vespaatjes en vrachtwagens beland _O- Maar die uitzichten O+ Heb volgens mij een aantal mooie panoramafoto’s O+

Die weg is ook favoriet bij motorrijders geloof ik :P En ze gingen nog vrij hard moet ik zeggen. Ook door de bochten :D
Even opgezocht en ziet er echt prachtig uit!
pi_179690788
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:27 schreef freecell het volgende:
Het schokkendste bij ons in het dorp was de kermis, maar daar mocht ik niet heen, want werelds :P

Wel mochten wij na feestjes rustig de bodempjes opdrinken :o

Wat verandert de norm dan gek hč?
best wel he, als je ineens even zo op memorylane zit dan besef je dat pas... Ik maakte vroeger altijd sigaretjes voor mijn oma met zo'n privilege automaat en dan speelde je met een lege sigaretten huls en idd na een verjaardag stonden er bodempjes likeur en dat dronk je dan leeg... (mijn zusje deed dat ooit toen mensen niet oplette en ik geloof dat die toen heel dronken geworden is)
pi_179690811
Opwekking?
  zaterdag 9 juni 2018 @ 13:34:42 #47
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_179690812
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik las een artikel waarin het statement was dat we "man up" en "echte man" niet meer moeten gebruiken wanneer we bedoelen dat iemand gewoon een beetje sterker moet zijn. Dat we een ander woord nodig hebben en dat dat woord dan FORTIFY!! zou moeten zijn. Ik hoorde het gelijk in een mortal combatty stem dus ik ben voor!

Tevens vind ik dat je niet anderen zou moeten oproepen om te fortifyen en een beest te doden wanneer je zelf niet tegen je werkgever durft te zeggen dat je graag vanaf dan en dan gebruikt maakt van je recht op parttime werken. Maar thazzjustme... *insert handjes in de lucht emoji*
Eens met het eerste. ^O^
Het tweede slaat hoegenaamd he-le-maal nergens op. _O-
pi_179690814
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:32 schreef liedetector het volgende:

[..]

best wel he, als je ineens even zo op memorylane zit dan besef je dat pas... Ik maakte vroeger altijd sigaretjes voor mijn oma met zo'n privilege automaat en dan speelde je met een lege sigaretten huls en idd na een verjaardag stonden er bodempjes likeur en dat dronk je dan leeg... (mijn zusje deed dat ooit toen mensen niet oplette en ik geloof dat die toen heel dronken geworden is)
Ja! En bij ons op feestjes stonden er nog glazen met sigaretten op tafel :D En wij huppelden er als kinderen gewoon tussendoor. En roken in treinen :o En de meester rookte voor de klas!

Mijn moeder voerde mijn oudste toen hij 2 was eens een slok Lambrusco en snapte oprecht niet waarom ik zo 'NEEEEEEE' reageerde :D
pi_179690826
Staan alweer tijdje in de keuken (auw rug :r :( ) Limoncellotoetje staat nu op te stijven.
g is bezig met Amuses en Hoofd. Allemaal vega voor vriendin die straks komt eten.
pi_179690832
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:34 schreef Bluezz het volgende:
Opwekking?
Christelijk festival met pinksteren. 75000 bezoekers elk jaar, waarvan ongeveer 25000 kampeerders.
Wordt mij inmiddels een beetje te groot zeg maar ;) ook al iets van 12 of 13 jaar niet meer geweest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')