abonnement Unibet Coolblue
pi_179684435
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:44 schreef monkyyy het volgende:
Niets mis mee, boekje lezen. Al die kamerleden zitten nu non-stop op hun telefoon :r Vast niet met werk bezig.
afspiegeling van de maatschappij.
pi_179684472
Het zijn wel bijdehandjes
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179684586
VVD onderkin
  vrijdag 8 juni 2018 @ 23:53:38 #54
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_179684589
Matige actie van Buma
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_179684605
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Matige actie van Buma
Nou ja je weet ook niet alles natuurlijk.

Misschien heeft die haar daar wel eerder op aangesproken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 8 juni 2018 @ 23:57:15 #56
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_179684671
matig afl 4.5/10
  vrijdag 8 juni 2018 @ 23:57:26 #57
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_179684678
tot maandaag :W
pi_179684696
laatste item was leuk vond ik
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 8 juni 2018 @ 23:58:52 #59
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_179684705
Ik heb dat met die schaatsers niet gezien, was dat goed?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 23:59:14 #60
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_179684714
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:58 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb dat met die schaatsers niet gezien, was dat goed?
Nope
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_179684717
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:58 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb dat met die schaatsers niet gezien, was dat goed?
nope

Samengevat, schaatsers vinden geen sponsoren.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179684746
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Nu lijkt een matige schaatser met meer social media skills meer geld waard.
En een leuk koppie helpt ook mee ;)
Dat zie je ook bij vrouwen wielrennen, Puck Moonen is een middelmatige wielrenster, maar is ze wel bloedmooi, en ze post regelmatig bikinifoto's en foto's van haarzelf in strakke jurkjes op Insta, ze heeft 286.000 volgers.https://www.instagram.com/puckmoonen/?hl=nl
4x zoveel als een Marianne Vos, en meer dan 10x zoveel als huidig wereldkampioen Chantal Blaak.......

Dat trekt adverteerders aan, Puck kreeg van een grote Mercedes dealer in Brabant een Mercedes CLA combi om te gebruiken.
Regelmatig verschijnt die auto weer op Instagram, dat is dus win-win
En dat terwijl ze op basis van haar carriere/prestaties zo'n auto echt niet zou krijgen.

Chantal Blaak (de huidige wereldkampioen dus) rijdt een auto die een stuk kleiner is, en onder de sponsornamen zit....
pi_179684767
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 00:00 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

En een leuk koppie helpt ook mee ;)
Dat zie je ook bij vrouwen wielrennen, Puck Moonen is een middelmatige wielrenster, maar is ze wel bloedmooi, en ze post regelmatig bikinifoto's en foto's van haarzelf in strakke jurkjes op Insta, ze heeft 286.000 volgers.
4x zoveel als een Marianne Vos, en meer dan 10x zoveel als huidig wereldkampioen Chantal Blaak.......

Dat trekt adverteerders aan, Puck kreeg van een grote Mercedes dealer in Brabant een Mercedes CLA combi om te gebruiken.
Regelmatig verschijnt die auto weer op Instagram, dat is dus win-win
En dat terwijl ze op basis van haar carriere/prestaties zo'n auto echt niet zou krijgen.

Chantal Blaak (de huidige wereldkampioen dus) rijdt een auto die een stuk kleiner is, en onder de sponsornamen zit....
Ja, vind het eigenlijk maar verwerpelijk maar goed. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179684772
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 00:00 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

En een leuk koppie helpt ook mee ;)
Dat zie je ook bij vrouwen wielrennen, Puck Moonen is een middelmatige wielrenster, maar is ze wel bloedmooi, en ze post regelmatig bikinifoto's en foto's van haarzelf in strakke jurkjes op Insta, ze heeft 286.000 volgers.
4x zoveel als een Marianne Vos, en meer dan 10x zoveel als huidig wereldkampioen Chantal Blaak.......

Dat trekt adverteerders aan, Puck kreeg van een grote Mercedes dealer in Brabant een Mercedes CLA combi om te gebruiken.
Regelmatig verschijnt die auto weer op Instagram, dat is dus win-win
En dat terwijl ze op basis van haar carriere/prestaties zo'n auto echt niet zou krijgen.

Chantal Blaak (de huidige wereldkampioen dus) rijdt een auto die een stuk kleiner is, en onder de sponsornamen zit....
treurig eigenlijk, maar seks scoort nog steeds.
pi_179684826
Ireen Wust heeft ook vaak moeite sponsors te vinden.
Maar die komt dan ook vaak stug over, en je moet als sporter wel bereid zijn om "spontaan" te zijn bij dingen van je sponsor.
Een Sven Kramer beheerst dat veel beter.
pi_179684828
Maar dan denk ik, iedereen is altijd zo bezig met die spelen en alles, en dan hebben "we" gewonnen, maar een dag later kunnen ze verrotten. Dan zou er collectief toch wat geregeld moeten worden, vanuit de overheid of zo?

Voor die sponsors zijn de social media dingen belangrijker dan de prestaties.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179684850
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 00:03 schreef bluemoon23 het volgende:
Ireen Wust heeft ook vaak moeite sponsors te vinden.
Maar die komt dan ook vaak stug over, en je moet als sporter wel bereid zijn om "spontaan" te zijn bij dingen van je sponsor.
Een Sven Kramer beheerst dat veel beter.
Ja zonde, krijg je alleen maar van die gemaakte figuren.

Met voetbal is het veel mooier.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 9 juni 2018 @ 00:04:59 #68
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_179684868
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 00:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar dan denk ik, iedereen is altijd zo bezig met die spelen en alles, en dan hebben "we" gewonnen, maar een dag later kunnen ze verrotten. Dan zou er collectief toch wat geregeld moeten worden, vanuit de overheid of zo?

Voor die sponsors zijn de social media dingen belangrijker dan de prestaties.
Lijkt me ook niet wenselijk als de overheid daar veel geld bij gaat neerleggen. Vind sport leuk, maar er zijn natuurlijk een hoop dingen veel belangrijker.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_179684876
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 00:04 schreef Faux. het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet wenselijk als de overheid daar veel geld bij gaat neerleggen. Vind sport leuk, maar er zijn natuurlijk een hoop dingen veel belangrijker.
Zoals kunst?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179684890
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 00:04 schreef Faux. het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet wenselijk als de overheid daar veel geld bij gaat neerleggen. Vind sport leuk, maar er zijn natuurlijk een hoop dingen veel belangrijker.
Sporters krijgen al een uitkering (als je olympiër bent dan).
  zaterdag 9 juni 2018 @ 00:15:43 #71
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_179685100
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 00:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Zoals kunst?
Bijvoorbeeld. Niet iedereen is sportliefhebber en bovendien gaat zoals hierboven al gezegd wordt er al geld naar de sport. Lijkt me onwenselijk als de overheid dan ook nog eens op de stoel van de sponsoren gaat zitten.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_179685146
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 00:15 schreef Faux. het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld. Niet iedereen is sportliefhebber en bovendien gaat zoals hierboven al gezegd wordt er al geld naar de sport. Lijkt me onwenselijk als de overheid dan ook nog eens op de stoel van de sponsoren gaat zitten.
Ook niet iedereen is liefhebber van kunst. Als de wens groot genoeg is onder de bevolking dan vind ik het wel te rechtvaardigen daar wat geld voor apart te zetten.

Niet om die sporters dan maar in de dikste auto's te laten rijden en zo... Maar een coach en zo wel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 9 juni 2018 @ 00:35:26 #73
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_179685459
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 00:18 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ook niet iedereen is liefhebber van kunst. Als de wens groot genoeg is onder de bevolking dan vind ik het wel te rechtvaardigen daar wat geld voor apart te zetten.

Niet om die sporters dan maar in de dikste auto's te laten rijden en zo... Maar een coach en zo wel.
Maar kunst/cultuur dient natuurlijk meer doelen, zoals toerisme en onderwijs, die ook weer geld opleveren. Sport dient ook meerdere doelen, maar staat voor mij (en blijkbaar ook voor de overheid) lager op de prioriteitenlijst. Dat is uiteindelijk ook 'maar' vermaak.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_179685566
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 00:35 schreef Faux. het volgende:

[..]

Maar kunst/cultuur dient natuurlijk meer doelen, zoals toerisme en onderwijs, die ook weer geld opleveren. Sport dient ook meerdere doelen, maar staat voor mij (en blijkbaar ook voor de overheid) lager op de prioriteitenlijst. Dat is uiteindelijk ook 'maar' vermaak.
Hmmm in welke mate dient hedendaagse kunst toerisme en onderwijs nog?

Zou dat niet wel willen bezuinigen, dat zeker niet. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 11 juni 2018 @ 17:01:55 #75
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_179729505
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')