abonnement Unibet Coolblue
pi_179683593
Heb het net gezien, nou geweldig. Weer die scene uit deel 1 waarin die meid probeert dat paneel omlaag te schuiven wat lukt op het laatste moment, mensen die allerlei dino's vrij laten, iemand die vrijwillig het hok ingaat met de gevaarlijkste dino wat vervolgens een superstom stukje is (dino zogenaamd even de ogen open, iedereen die het gezien heeft heeft ook een flinke cringe bij dat moment durf ik te wedden), raptor die weer helpt, daar ging weer wat geld en tijd die ik nooit meer terugkrijg
pi_179683679
Wat had je dan verwacht? :')
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 23:30:17 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_179684125
Jurassic World was een ripoff van Jurassic Park.

Is Jurassic fallen kingdom dan een ripoff van The Lost World?

Ik neem die films sowieso niet serieus, want Steven Spielberg heeft ze niet geregisseerd. :{w
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_179684130
Waar staan de spoilers?
pi_179685530
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:30 schreef Hiddendoe het volgende:
Waar staan de spoilers?
Nou ja ik wil gewoon niet het plezier voor anderen bederven die er anders naar kijken dan ik
pi_179685568
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:07 schreef gianni61 het volgende:
Wat had je dan verwacht? :')
Nou ja niet dat soort domme dingen weer in ieder geval :') Had verwacht dat ze de dino's redden, er iets gebeurt op het vasteland wat ik als normaal zou kunnen beschouwen maar alles compleet verneukt. Niet weer dat paneel omlaag en dat soort gedoe
pi_179685610
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:30 schreef Harvest89 het volgende:
Jurassic World was een ripoff van Jurassic Park.

Is Jurassic fallen kingdom dan een ripoff van The Lost World?

Ik neem die films sowieso niet serieus, want Steven Spielberg heeft ze niet geregisseerd. :{w
Hmm nou ze gaan wel verder op de indominous rex dus ja een ripoff daarvan. Maar bedoel ik vraag niet om zoveel, gewoon nieuwe situaties die enigzins realistisch zijn, niet 1 of andere mongool die een kooi in gaat of mensen die raptors loslaten of wat dan ook van dat soort dom gedoe
pi_179686060
Ik dacht ff dat het topic in f&l stond. :') Dacht al, filosoferen over een slechte dinofilm.

Maar ja, deel 1 was al kut, deel 2 hadden ze nooit aan moeten beginnen.
Twiddel
pi_179686287
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 01:13 schreef summer2bird het volgende:
Ik dacht ff dat het topic in f&l stond. :') Dacht al, filosoferen over een slechte dinofilm.

Maar ja, deel 1 was al kut, deel 2 hadden ze nooit aan moeten beginnen.
Deel 1 was super voor zijn tijd.. Wat bedoel je?
pi_179686840
Hij bedoelt Jurassic World

Jurassic Park is super voor elke tijd... en The Lost World ook kwa shots en gehele aanpak.

Ik snap deze gekkigheid van een film gewoon niet en dat mensen achter me dan echt doodserieus zeggen dat ze het zo'n geweldige film vonden.

Ik zei hardop na de credits: "Steven Spielberg draait zich om in zijn graf en hij is nog niet eens dood!"

De scenes op het eiland waren best wel te pruimen, maar het geheel voelt zo 'neppig' aan. Dieptepunt daarvan is toch wel wanneer Owen nadat hij door een verdovingspijl verlamd is van stromende lava moet vluchten op een debiele manier... spanning weg. Het had zo uit Indiana Jones and The Crystal Skull kunnen komen.

Pluspunten

Vulkaanuitbarsting
Het zinken van de gyrosphere
Baryonyx in de bunker
Maisie
Benjamin Lockwood
Stervende Brachiosaurus

Minpunten

Eli Mills, Dr Wu en Eversol
Indoraptor neemt premiejager in de maling
Stygimoloch gooit lukraak mensen door de lucht
Indoraptor valt precies met vitale delen op de trike hoorns en Blue springt nog even naar de camera om een helden brul uit te kramen
Franklin duikt opeens op in lab

Eindcreditscene... er zat een veel mooiere subtiele scene van de vrije pteranodons voor de credits... en dan gaan ze weer tacky doen met pteranodons in Las Vegas

De acteurs van deel 1 en 2 waren zo naturel, hier gaat iemand die de ander allang kent toch even uitleggen wie ze is... een belediging voor het publiek. Is deze film alleen voor 6-10 jarigen?

Het dieptepunt was het karakter Mills die zo'n achterlijk 1 dimensionaal personage neerzet dat je hoopt dat hij snel verdwijnt. De manier waarop hij verslonden werd door de Rex en Carno was ook echt een tenenkrommend moment... zo cartoony. Dit is gewoon looney tunes.

[ Bericht 11% gewijzigd door Xan21 op 09-06-2018 04:10:02 ]
pi_179688795
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 01:39 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Deel 1 was super voor zijn tijd.. Wat bedoel je?
ik heb het over de remakes van vorig jaar :P
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')