abonnement Unibet Coolblue
pi_179761567
Voor de liefhebbers van Making a murderer, The keepers en de Amanda Knox-docu kan ik The Staircase aanraden!

pi_179761613
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 12:01 schreef _Arual_ het volgende:
Voor de liefhebbers van Making a murderer, The keepers en de Amanda Knox-docu kan ik The Staircase aanraden!

nice. :9
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_179761953
Rake, staan 3 seizoenen op Netflix

Criminal lawyer Cleaver Greene defends the indefensible - from bigamists to cannibals and everything in between. He is champion of the lost cause, both in the court room and in the bedroom.

Heb me er echt kostelijk mee geamuseerd, aanrader!

Rake (TV Series 2010– ) - IMDb
I am a Koala who Stretches :P
  Moderator woensdag 13 juni 2018 @ 12:46:06 #105
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_179762256
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 12:01 schreef _Arual_ het volgende:
Voor de liefhebbers van Making a murderer, The keepers en de Amanda Knox-docu kan ik The Staircase aanraden!

Inderdaad heel interessant. Ik kan normaal gesproken niet veel afleveringen van iets achter elkaar kijken, maar hier wilde ik toch elke keer weer weten hoe het verder ging.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Moderator woensdag 13 juni 2018 @ 13:12:47 #106
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_179762662
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 11:39 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Absoluut.
A child is born with no state of mind.
  woensdag 13 juni 2018 @ 13:30:21 #107
441440 aquawoman
Bitch please
pi_179762910
Ik kwam ook niet door seizoen 1 heen door het hoge twilight pubergehalte. Maar zal ook weer eens proberen dan.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  Public Relations / Redactie Film woensdag 13 juni 2018 @ 13:49:28 #108
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_179763245
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 10:30 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Nou, ik kwam dus niet door dat 1e seizoen.
Maar de moeite waard om verder te kijken, begrijp ik van jou?
Gewoon direct na seizoen 2 jumpen. Recapje op YouTube opzoeken.
pi_179763809
Mindhunter afgekeken, geweldige serie! Is er al iets bekend over een seizoen 2?
pi_179767841
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 14:26 schreef Aurelius het volgende:
Mindhunter afgekeken, geweldige serie! Is er al iets bekend over een seizoen 2?
Dat is wel bevestigd voor zover ik weet, maar nog geen releasedatum.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179768080
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_179769303
Ik heb vandaag Kakegurui gekeken.
Voor degene die van die hysterische japanse series houden is dit wel grappig.
Serie over een school waar rijke kinderen voornamelijk gokken.
Vanaf de 1ste aflevering komt er een nieuwe leerling en zie je vanaf daar de goksessies.
Hele overdreven serie, korte afleveringen, veel gegiegel en overdreven lichaamsgebaren alsof ze de anime wat te letterlijk hebben overgenomen.(blijkbaar is er ook ee Anime van).
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_179779753
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Art Of..., The (seizoen 2) – 2013 6
Audio: Engels | Genre: Documentaire
Van kaas maken en ma­quil­la­ge tot bierbrouwen en boten ontwerpen, deze maestro's zoeken de grenzen van hun ambacht op en brengen passie tot leven in hun kunst.

Fashion Fund, The (seizoen 1) – 2014 AL
Audio: Engels | Genre: Reality | Acteurs: Anna Wintour, Diane von Fürstenberg
In deze realitycompetitie kiest een jury onder leiding van Vogue-hoofdredactrice Anna Wintour tien modeontwerpers die strijden om 300.000 dollar en een stage.

Hairy Bikers' Asian Adventure, The (seizoen 1) – 2014 AL
Audio: Engels | Genre: Actie, Britse TV, Geschift, Reality | Acteurs: David Myers, Si King
Bebaarde kookliefhebbers Dave en Si reizen naar het Verre Oosten om de heerlijkste gerechten van Hongkong, Thailand, Japan en Zuid-Korea te proeven.

House Doctor Collection (seizoen 1) – 2016 AL
Audio: Engels | Genre: Britse TV, Feelgood, Reality | Acteurs: Tracy Metro
Britse huizen die lang op de markt blijven, krijgen een make-over van een openhartige Amerikaanse presentator die precies weet hoe hij een huis nieuw leven in kan blazen.

I Own Australia's Best Home (seizoen 1) – 2016 AL
Audio: Engels | Genre: Feelgood, Reality | Acteurs: Nick Tobias, Gillian Khaw, Tim Leveson
Twee designers en een architect laten elke week drie verschillende huizen zien, zodat de kijkers kunnen kiezen welke doorgaat naar de finale van Australia's Best Home.

I Own Britain's Best Home (seizoen 1) – 2008 AL
Audio: Engels | Genre: Feelgood, Reality | Acteurs: Melissa Porter, Russell Harris, Charlie Luxton
Drie vastgoeddeskundigen wonen 24 uur in spectaculaire verborgen juweeltjes om te bepalen welke woning de titel 'Het beste huis van Groot-Brittannië' gaat winnen.

Marlon (seizoen 1) – 2017 AL - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Comedy, Geschift | Acteurs: Marlon Wayans, Essence Atkins, Bresha Webb
Na de meest vriendschappelijke scheiding ooit moet een zorgeloze maar toegewijde vader wennen aan zijn nieuwe leven met zijn nuchtere ex-vrouw en twee kinderen.

Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir (seizoen 1) – 2015 6
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Kinderserie | Acteurs: Cristina Vee, Bryce Papenbrook, Keith Silverstein
Wanneer Parijs in gevaar is, verandert Marinette in Ladybug. Maar ze weet niet dat Adrien, op wie ze verliefd is, als de superheld Cat Noir ook steden redt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_179780048
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 12:24 schreef StretchingKoala het volgende:
Rake, staan 3 seizoenen op Netflix

Criminal lawyer Cleaver Greene defends the indefensible - from bigamists to cannibals and everything in between. He is champion of the lost cause, both in the court room and in the bedroom.

Heb me er echt kostelijk mee geamuseerd, aanrader!

Rake (TV Series 2010– ) - IMDb
Hij's fijn, bedankt voor de tip.
  Moderator donderdag 14 juni 2018 @ 12:59:43 #115
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_179781348
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 12:01 schreef _Arual_ het volgende:
Voor de liefhebbers van Making a murderer, The keepers en de Amanda Knox-docu kan ik The Staircase aanraden!

Gezien!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A child is born with no state of mind.
  Moderator donderdag 14 juni 2018 @ 13:00:13 #116
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_179781363
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 13:49 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Gewoon direct na seizoen 2 jumpen. Recapje op YouTube opzoeken.
Oh ok :D
A child is born with no state of mind.
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:36:51 #117
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_179782887
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 12:24 schreef StretchingKoala het volgende:
Rake, staan 3 seizoenen op Netflix

Criminal lawyer Cleaver Greene defends the indefensible - from bigamists to cannibals and everything in between. He is champion of the lost cause, both in the court room and in the bedroom.

Heb me er echt kostelijk mee geamuseerd, aanrader!

Rake (TV Series 2010– ) - IMDb
Inderdaad wacht ik al maanden op een nieuw seizoen.
Hele leuke serie.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2018 @ 15:32:04 #118
368283 ato
pi_179783839
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 12:01 schreef _Arual_ het volgende:
Voor de liefhebbers van Making a murderer, The keepers en de Amanda Knox-docu kan ik The Staircase aanraden!

Indrukwekkende docu.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 14 juni 2018 @ 15:43:32 #119
64792 Mryc
play me one more song
pi_179784093
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 12:01 schreef _Arual_ het volgende:
Voor de liefhebbers van Making a murderer, The keepers en de Amanda Knox-docu kan ik The Staircase aanraden!

Grappig feitje: de moord op Kathleen Peterson vond plaats in het huis waar de film The Handmaid's Tale deels is opgenomen
pi_179784496
quote:
Ben wel benieuwd naar deze :Y
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_179784707
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:43 schreef Mryc het volgende:

[..]

Grappig feitje: de moord op Kathleen Peterson vond plaats in het huis waar de film The Handmaid's Tale deels is opgenomen
Interessant wel, ook gekeken.
Trouwens die Michael Peterson lijkt verdomt veel op robert Redford
Robert Redford - IMDb



[ Bericht 12% gewijzigd door kree op 14-06-2018 20:07:44 ]
Do what you love, love what you do!
pi_179787702
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 12:59 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Gezien!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179789905
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 12:59 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Gezien!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_179790518
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 19:36 schreef Griebus het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen topic voor die docu hier denk ik?
Do what you love, love what you do!
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2018 @ 20:30:48 #125
368283 ato
pi_179791017
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 12:59 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Gezien!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg nee en wat een vreselijk mens is die Candace.
Life can be a bitch, so like it..
pi_179791432
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 20:06 schreef kree het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen topic voor die docu hier denk ik?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_179791624
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 20:49 schreef Griebus het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
pi_179792717
Zit even te denken zal ik een nieuw topic aanmaken voor "The Staircase" ?
Do what you love, love what you do!
pi_179794200
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:46 schreef kree het volgende:
Zit even te denken zal ik een nieuw topic aanmaken voor "The Staircase" ?
Lijkt me een goed plan! Ik sluit me aan als ik álles gezien heb, zal niet lang duren.

Alhoewel ...

Hebben jullie ook problemen met Netflix? Op de iPad laadde het niet in. Harde reset, app opnieuw geïnstalleerd en nu kan ik niet meer inloggen. Op de iPhone werkt de app prima.
pi_179794770
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:30 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Lijkt me een goed plan! Ik sluit me aan als ik álles gezien heb, zal niet lang duren.

Alhoewel ...

Hebben jullie ook problemen met Netflix? Op de iPad laadde het niet in. Harde reset, app opnieuw geïnstalleerd en nu kan ik niet meer inloggen. Op de iPhone werkt de app prima.
F&S / [Netflix] "The Staircase" documantaire #1
Do what you love, love what you do!
pi_179795373
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:30 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Lijkt me een goed plan! Ik sluit me aan als ik álles gezien heb, zal niet lang duren.

Alhoewel ...

Hebben jullie ook problemen met Netflix? Op de iPad laadde het niet in. Harde reset, app opnieuw geïnstalleerd en nu kan ik niet meer inloggen. Op de iPhone werkt de app prima.
Werkt hier ok?
Do what you love, love what you do!
pi_179798525
quote:
Jammer van de taalfout haha
Ik doe mee :Y
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_179799740
Ik vind The Last Kingdom wel tof, doet me een beetje aan Vikings denken
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_179801845
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
After the Raves (seizoen 1) – 2016 9
Audio: Engels | Genre: Documentaire | Acteurs: Tommie Sunshine
De succesvolle dj Tommie Sunshine vertelt unieke, inspirerende verhalen uit de controversiële wereld van de elektronische dancemuziek (EDM).

Beirut – 2018 16 1:49 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Actie, Drama, Thriller | Acteurs: Jon Hamm, Rosamund Pike, Shea Whigham
Een Amerikaanse spion wordt ontvoerd in het verscheurde Beiroet. Een afgegleden oud-diplomaat moet terugkeren naar de stad om een risicovolle gevangenenruil te regelen.

Horn, The (seizoen 1) – 2016 9
Audio: Engels | Genre: Documentaire
Volg het gevaarlijke werk van Air Zermatt, een zoek- en reddingsteam dat op de berg de Matterhorn in Zwitserland werkt.

Karl Meltzer: Made to Be Broken – 2017 0:41 uur
Audio: Engels | Genre: Documentaire | Acteurs: Karl Meltzer
Volg de ultrarunner tijdens zijn laatste poging om in recordtijd meer dan drieduizend kilometer af te leggen op de Appalachian Trail.

La enfermedad del domingo aka Sunday's Illness – 2017 9 1:53 uur - Netflix Original | IMDb ★ 7,3
Audio: Spaans | Genre: Drama | Acteurs: Bárbara Lennie, Susi Sánchez, Miguel Ángel Solá
Tientallen jaren nadat Chiara als klein kind aan haar lot werd overgelaten, vindt ze haar moeder en vraagt haar tien dagen samen door te brengen op een afgelegen plek.

La hora final – 2017 16 1:58 uur | IMDb ★ 5,7
Audio: Spaans | Genre: Drama, Misdaad | Acteurs: Pietro Sibille, Nidia Bermejo, Toño Vega
In dit meeslepende, waargebeurde verhaal gaan twee Peruaanse rechercheurs undercover om de ongrijpbare leider van de guerrillabeweging Sendero Luminoso te arresteren.

Liquid Science (seizoen 1) – 2017 9
Audio: Engels | Genre: Documentaire | Acteurs: GZA
In deze levendige serie over de wonderen van de wetenschap reist GZA van de Wu-Tang Clan de wereld over om innovatieve wereldverbeteraars te ontmoeten.

Lust Stories – 2018 12 2:00 uur - Netflix Original
Audio: Hindi | Genre: Comedy, Drama, Romantisch | Acteurs: Vicky Kaushal, Bhumi Pednekar, Radhika Apte
In dit vervolg op Bombay Talkies uit 2013 verkennen vier van de grootste regisseurs van India in vier korte films liefde, seks en relaties in het moderne India.

Maktub – 2018 12 1:45 uur - Netflix Original | IMDb ★ 8,2
Audio: Hebreeuws | Genre: Comedy, Misdaad | Acteurs: Guy Amir, Hanan Savyon, Itzik Cohen
Twee onbeduidende criminelen uit Jeruzalem overleven een bomaanslag. Ze beteren hun leven en proberen wensen te vervullen die mensen toevertrouwen aan de Klaagmuur.

Pacificum: El retorno al océano – 2017 AL 1:14 uur
Audio: Spaans | Genre: Documentaire
Vier wetenschappers geven een uitgebreid, maar intiem beeld van de majestueuze kustlijn van Peru vanaf land, vanaf zee en vanuit de lucht.

Queer Eye (seizoen 2) – 2018 12 - Netflix Original | IMDb ★ 8,7
Audio: Engels | Genre: Reality, Feelgood | Acteurs: Bobby Berk, Karamo Brown, Tan France
Deze gloednieuwe 'Fab Five' adviseren mannen over mode, kapsels, eten, cultuur en design in een moderne versie van de met een Emmy bekroonde realityserie.

Ranch, The (deel 5) – 2016 6 - Netflix Original | IMDb ★ 7,6
Audio: Engels | Genre: Comedy | Acteurs: Ashton Kutcher, Sam Elliott, Debra Winger
Een voormalig footballfenomeen, zijn oudere broer en hun vader, die veehouder is, proberen samen een ranch op het platteland te runnen en met elkaar te leren leven.

Road Trick, The (seizoen 1) – 2017 6
Audio: Engels | Genre: Documentaire | Acteurs: Adam Trent
Illusionist Adam Trent gebruikt magie om culturen te verbinden terwijl hij door Europa trekt, contact maakt met de lokale bevolking en naar unieke ervaringen zoekt.

Screenland (seizoen 1) – 2017 6
Audio: Engels | Genre: Documentaire
Een diepgaande kijk op de designers, programmeurs en markante persoonlijkheden die virtual reality en de wereldwijde gamecultuur revolutionair veranderen.

Set It Up – 2018 12 1:45 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Comedy, Romantisch | Acteurs: Zoey Deutch, Glen Powell, Lucy Liu
Twee overwerkte assistenten zijn hard toe aan vakantie en bekokstoven samen een plan om hun bazen, die workaholics zijn, verliefd op elkaar te laten worden.

Social Fabric (seizoen 1) – 2017 AL
Audio: Engels | Genre: Documentaire, Feelgood | Acteurs: Kyle Ng
Kledingontwerper Kyle Ng neemt kijkers mee tijdens zijn interessante zoektochten om meer te weten te komen over streetwear en modetrends over de hele wereld.

Voltron - De legendarische beschermer (seizoen 6) – 2016 6 - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Kinderserie | Acteurs: Jeremy Shada, Tyler Labine, Bex Taylor-Klaus
In deze nieuwe versie van Voltron beschermen vijf antihelden en hun vliegende robotleeuwen het universum van het kwade.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_179806561
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 08:47 schreef Griebus het volgende:

[..]

Jammer van de taalfout haha
Ik doe mee :Y
oeps :')
haha is al gewijzigd zie ik :)
Thanks
Do what you love, love what you do!
  Moderator vrijdag 15 juni 2018 @ 17:53:56 #136
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_179807188
Waar is Utopia?? :o
A child is born with no state of mind.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 17:57:29 #137
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_179807231
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 17:53 schreef SuperHartje het volgende:
Waar is Utopia?? :o
Vorige maand al eruit dacht ik.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Moderator vrijdag 15 juni 2018 @ 18:00:57 #138
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_179807288
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 17:57 schreef VeX- het volgende:

[..]

Vorige maand al eruit dacht ik.
;(
A child is born with no state of mind.
pi_179807543
quote:
nice. Ik ga in ieder geval meelurken als ik door alle afleveringen heen ben. Nog 10 te gaan :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_179807781
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 18:16 schreef Apotheose het volgende:

[..]

nice. Ik ga in ieder geval meelurken als ik door alle afleveringen heen ben. Nog 10 te gaan :P
Ik heb ze in 1 middag/avond allemaal uitgekeken, je blijft toch benieuwd naar de volgende elke keer ;)
Do what you love, love what you do!
pi_179810454
^ ja het is zeker interessant :Y
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_179815967
Lucifer wordt nu een Netflix original
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_179816247
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 18:30 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb ze in 1 middag/avond allemaal uitgekeken, je blijft toch benieuwd naar de volgende elke keer ;)
13 afleveringen over 1 zaak? lijkt me erg uitgerekt allemaal
Moeten zij weten
pi_179819444
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:43 schreef Mryc het volgende:

[..]

Grappig feitje: de moord op Kathleen Peterson vond plaats in het huis waar de film The Handmaid's Tale deels is opgenomen
Beiden mijn favoriete kijkmomenten van dit moment.
Go hard or go home
pi_179820638
-edit, verkeerde topic-

[ Bericht 52% gewijzigd door kree op 16-06-2018 09:51:01 ]
Do what you love, love what you do!
pi_179820745
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 23:45 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

13 afleveringen over 1 zaak? lijkt me erg uitgerekt allemaal
Ja en nee denk :)
Opzich konden ze nl er nog wel meer maken denk ik.
Maargoed je moet er een beetje van houden, het is geen actie serie. maar echt docu dus ;)
Do what you love, love what you do!
pi_179823970
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 09:53 schreef kree het volgende:

[..]

Ja en nee denk :)
Opzich konden ze nl er nog wel meer maken denk ik.
Maargoed je moet er een beetje van houden, het is geen actie serie. maar echt docu dus ;)
Making of a murderer vond ik interessant dus deze ga ik ook wel kijken denk ik. In ieder geval eerst afl
Moeten zij weten
pi_179824269
Afgelopen week twee afleveringen van Tabula rasa gekeken maar kan me nog niet echt overtuigen.
pi_179829047
The Horn: mooie, ingetogen maar indrukwekkende docuserie over een professioneel reddingsteam in Zermatt nabij de Matterhorn.
Voor wie van dit soort docu's houdt een aanrader.
I´m back.
pi_179836045
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 16:49 schreef Ryan3 het volgende:
The Horn: mooie, ingetogen maar indrukwekkende docuserie over een professioneel reddingsteam in Zermatt nabij de Matterhorn.
Voor wie van dit soort docu's houdt een aanrader.
klinkt wel interessant :)
Eens even opzoeken
Do what you love, love what you do!
pi_179836086
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:32 schreef kree het volgende:

[..]

klinkt wel interessant :)
Eens even opzoeken
Ja, heel andere docu dan die Amerikaanse docu's over dit soort dingen. Ingetogen en indrukwekkend wmb.
I´m back.
pi_179836214
Waar ik me trouwens aan irriteer bij Netflix, ik betaal er netjes voor maar ok kom ik toch weer terug op het illegale omdat het daar eerder te zien is.

Met series met alles?
Vraag je je toch af waarom doen ze dat?
HBO series ook
Do what you love, love what you do!
pi_179836737
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:38 schreef kree het volgende:
Waar ik me trouwens aan irriteer bij Netflix, ik betaal er netjes voor maar ok kom ik toch weer terug op het illegale omdat het daar eerder te zien is.

Met series met alles?
Vraag je je toch af waarom doen ze dat?
HBO series ook
omdat bioscoop/pay TV lucratief is, en netflix de retail niet in de weg wil/mag zitten
pi_179836777
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:02 schreef mschol het volgende:

[..]

omdat bioscoop/pay TV lucratief is, en netflix de retail niet in de weg wil/mag zitten
ha ja, maar ze hebben dan toch niet echt door dat het het illegale meer in de hand werkt zo.
Do what you love, love what you do!
pi_179836805
Zou er meer voor betalen nl en het legaal hebben.
Maar ze proberen echt elke cent er weer uit te zuigen natuurlijk ;)
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 16 juni 2018 @ 22:06:38 #156
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179836828
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:04 schreef kree het volgende:

[..]

ha ja, maar ze hebben dan toch niet echt door dat het het illegale meer in de hand werkt zo.
Je probeert het gewoon goed te praten voor jezelf.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179836830
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:38 schreef kree het volgende:
Waar ik me trouwens aan irriteer bij Netflix, ik betaal er netjes voor maar ok kom ik toch weer terug op het illegale omdat het daar eerder te zien is.

Met series met alles?
Vraag je je toch af waarom doen ze dat?
HBO series ook
Als het een productie van Netflix zelf is dan staat hij er gewoon gelijk op.
Bij series die niet door Netflix zelf zijn geproduceerd is het gewoon een rechtenkwestie. Waar dacht je precies voor te betalen, gelijk alle content van de wereld kunnen zien op het moment dat het uitkomt?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179836885
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als het een productie van Netflix zelf is dan staat hij er gewoon gelijk op.
Bij series die niet door Netflix zelf zijn geproduceerd is het gewoon een rechtenkwestie. Waar dacht je precies voor te betalen, gelijk alle content van de wereld kunnen zien op het moment dat het uitkomt?
Euh ja min of meer. Althans niet USA eerst op netflix en daarna de rest pas.
Gewoon tegelijker tijd.

HBO is nog een dingetje dan, maar ik ga geen abo nemene op tich verschillende stream diensten,
Als ze nou slim zijn dan doen ze dat met elkaar en maak 1 platform waar alles op staat.

Dan ben je van de illegale zooi af ook gelijk.
Do what you love, love what you do!
pi_179836910
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je probeert het gewoon goed te praten voor jezelf.
haha ja beetje wel :')
Maar zolang er geen nuttig alternatief is, is het niet anders als illegaal doen he ;)
Do what you love, love what you do!
pi_179836949
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:09 schreef kree het volgende:

[..]

Euh ja min of meer. Althans niet USA eerst op netflix en daarna de rest pas.
Gewoon tegelijker tijd.
Dat doen ze ook gewoon vrijwel altijd als het kan. Zij kunnen er echter niets aan doen dat een andere partij de uitzendrechten in Nederland heeft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179836978
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:11 schreef kree het volgende:

[..]

haha ja beetje wel :')
Maar zolang er geen nuttig alternatief is, is het niet anders als illegaal doen he ;)
gewoon wachten dan.. :P
pi_179837026
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat doen ze ook gewoon vrijwel altijd als het kan. Zij kunnen er echter niets aan doen dat een andere partij de uitzendrechten in Nederland heeft.
klopt maar er moet toch iets te regelen zijn, ze klagen wel nl over al het illegale, maar ze doen er niks aan om het op te lossen ook.
Denk dat 90% best wil betalen nl als er een goeie dienst is die dat levert zoals dus netflix
Do what you love, love what you do!
pi_179837196
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:16 schreef kree het volgende:

[..]

klopt maar er moet toch iets te regelen zijn, ze klagen wel nl over al het illegale, maar ze doen er niks aan om het op te lossen ook.
Denk dat 90% best wil betalen nl als er een goeie dienst is die dat levert zoals dus netflix
Wie zijn de ze die klagen?
Netflix is gewoon een uitstekende dienst, maar voor content van derden zijn ze gewoon afhankelijk van lokale wetgeving en eventueel andere rechthebbenden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179838586
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wie zijn de ze die klagen?
Netflix is gewoon een uitstekende dienst, maar voor content van derden zijn ze gewoon afhankelijk van lokale wetgeving en eventueel andere rechthebbenden.
Film/serie industrie doel ik op, als ze de armen ineen slaan en 1 platform maken voor alles, dan ben je van het illegale af. mensen willen nl wel betalen ;)
Do what you love, love what you do!
pi_179838782
Volgens mij versnippert het juist meer dan dat ze samen gaan werken. Zie Disney die nu zelf ook een dienst begint. Moet je voor Disneyproducties (dus ook Marvel, Pixar...) weer ergens anders lid van worden |:(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179838961
Safe was echt raar hè
blablablabla
  zaterdag 16 juni 2018 @ 23:38:02 #167
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179839002
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij versnippert het juist meer dan dat ze samen gaan werken. Zie Disney die nu zelf ook een dienst begint. Moet je voor Disneyproducties (dus ook Marvel, Pixar...) weer ergens anders lid van worden |:(
Op een gegeven moment is dat versnipperen ook voorbij. In principe is het allemaal nog vrij nieuw. Bedrijven zien het aantal abonnees van Netflix en willen dat ook.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179839299
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Op een gegeven moment is dat versnipperen ook voorbij. In principe is het allemaal nog vrij nieuw. Bedrijven zien het aantal abonnees van Netflix en willen dat ook.
Denk dat we in Nederland (nog) niet bereid zijn daar voor te betalen (als ik zie wat een beetje abonnement in de VS moet kosten om alles te zien dat ook niet te delen is...).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_179839550
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:36 schreef Elan het volgende:
Safe was echt raar hè
Vond hem toch wel vrij degelijk, moest even over het Engelse accent van Mike Hall heen (wat later wat minder hinderlijk werd) en het werd even chaotisch ook, maar toch wel heel aardig.
I´m back.
pi_179839573
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:21 schreef kree het volgende:

[..]

Film/serie industrie doel ik op, als ze de armen ineen slaan en 1 platform maken voor alles, dan ben je van het illegale af. mensen willen nl wel betalen ;)
Tja, dan kun je die industrie wel helemaal opdoeken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179841078
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 13:46 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Oo leuk leuk
eff quoten..

ik heb de beschrijving door zitten lezen en realiseerde mij dat we op het werk daar een hardlopertje (as in veel verkocht) van hebben: anne of green gables, de miniserie uit 1985

heb jij die gezien?, is dat wellicht een "betere" aanrader of niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 17-06-2018 01:45:02 ]
pi_179841542
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:29 schreef mschol het volgende:

[..]

eff quoten..

ik heb de beschrijving door zitten lezen en realiseerde mij dat we op het werk daar een hardlopertje (as in veel verkocht) van hebben: anne of green gables, de miniserie uit 1985

heb jij die gezien?, is dat wellicht een "betere" aanrader of niet?
Volgens mij heb ik die nooit gezien
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_179841649
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 00:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tja, dan kun je die industrie wel helemaal opdoeken.
want?

Nu download de helft illegaal ?
Do what you love, love what you do!
pi_179842440
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:21 schreef kree het volgende:

[..]

Film/serie industrie doel ik op, als ze de armen ineen slaan en 1 platform maken voor alles, dan ben je van het illegale af. mensen willen nl wel betalen ;)
hoewel dat ideaal klinkt, vrees ik dat het onbetaalbaar word:

men moet dan bv ¤50+ per maand neerleggen, voor een deel van de series/filma die ze nooit kijken.

nu (met het huidige systeem) kan je een maandje iets meer kwijt zijn om alleen die nieuwe disneyfilms te zien
  zondag 17 juni 2018 @ 09:34:49 #175
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179842743
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:08 schreef mschol het volgende:

[..]

hoewel dat ideaal klinkt, vrees ik dat het onbetaalbaar word:

men moet dan bv ¤50+ per maand neerleggen, voor een deel van de series/filma die ze nooit kijken.

nu (met het huidige systeem) kan je een maandje iets meer kwijt zijn om alleen die nieuwe disneyfilms te zien
Of je hebt straks dus zes abonnementen twv 50+ euro. Want daar gaat het nu heen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 17 juni 2018 @ 09:35:47 #176
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_179842755
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Of je hebt straks dus zes abonnementen twv 50+ euro. Want daar gaat het nu heen.
Neem je 1 abbo op een vpn. Kun je voor twee dollar per maand elke serie binnen harken.
Dit, dus.
  zondag 17 juni 2018 @ 09:45:14 #177
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179842877
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:35 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Neem je 1 abbo op een vpn. Kun je voor twee dollar per maand elke serie binnen harken.
Dat lukt nu gratis ook wel.

Daar ging het ook niet om. Iedereen wil wat van die taart van Netflix, zoals Steam het ook steeds lastiger krijgt (aangezien die dertig procent van elk product vragen wat ze verkopen snap ik andere bedrijven echter wel).

Als al die exclusieve bedrijven hun eigen streaming beginnen dan zit je straks dus met netflix, disney, HBO, ABC, naast je eigen TV abonnement.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_179845114
Klaar met Marcella. Er zitten nog wel wat losse eindjes... zou er nog een vervolg komen?

2 afl gezien van Evil Genius.. wat een lekker stelletje bij elkaar..
pi_179845134
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 16:49 schreef Ryan3 het volgende:
The Horn: mooie, ingetogen maar indrukwekkende docuserie over een professioneel reddingsteam in Zermatt nabij de Matterhorn.
Voor wie van dit soort docu's houdt een aanrader.
Op lijstje zet :)
pi_179845757
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Of je hebt straks dus zes abonnementen twv 50+ euro. Want daar gaat het nu heen.
maar dan kan je dus iig kiezen voor maar 2 van de 6 waardoor het maar 20 euro per maand kost en zo kan je dan wisselen.. (je zit er immers geen jaar aanvast)
dat is vele malen flexibeler..
  zondag 17 juni 2018 @ 12:50:17 #181
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179845918
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 12:37 schreef mschol het volgende:

[..]

maar dan kan je dus iig kiezen voor maar 2 van de 6 waardoor het maar 20 euro per maand kost en zo kan je dan wisselen.. (je zit er immers geen jaar aanvast)
dat is vele malen flexibeler..
Precies. Gewoon eerst Netflix uitkijken en daarna een andere dienst nemen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179848581
K-Pop documentaire gekeken van Explained; toch wat geschiedenis dat ik niet kende.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  † In Memoriam † zondag 17 juni 2018 @ 16:15:11 #183
368283 ato
pi_179849824
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 12:00 schreef Bluezz het volgende:
Klaar met Marcella. Er zitten nog wel wat losse eindjes... zou er nog een vervolg komen?

2 afl gezien van Evil Genius.. wat een lekker stelletje bij elkaar..
Ik weet zeker dat er een vervolg komt voor Marcella. Geweldige serie.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 17 juni 2018 @ 16:59:01 #184
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_179850633
ipad gekocht :)

Iedere keer als ik Netflix opstart moet ik eerst een profiel kiezen, nooit gehad met de iPhone of Android tablet.

Hebben jullie dat ook met een ipad?
pi_179850902
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 00:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vond hem toch wel vrij degelijk, moest even over het Engelse accent van Mike Hall heen (wat later wat minder hinderlijk werd) en het werd even chaotisch ook, maar toch wel heel aardig.
Kwalitatief was het prima maar zie niet echt ruimte voor een tweede seizoen.
blablablabla
pi_179851614
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:59 schreef WammesWaggel het volgende:
ipad gekocht :)

Iedere keer als ik Netflix opstart moet ik eerst een profiel kiezen, nooit gehad met de iPhone of Android tablet.

Hebben jullie dat ook met een ipad?
Ja, altijd gehad (de optie is er sinds 2013 maar ik ga er van uit dat je telefoon niet zó oud is ;))
Hoeveel profielen heb je en/of kun je uit kiezen?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 17 juni 2018 @ 17:42:27 #187
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_179851700
quote:
7s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:39 schreef Aether het volgende:

[..]

Ja, altijd gehad (de optie is er sinds 2013 maar ik ga er van uit dat je telefoon niet zó oud is ;))
Hoeveel profielen heb je en/of kun je uit kiezen?
Ik kan uit vijf profielen kiezen, mijn iPhone 5C komt uit 2013 :P
De ipad is die van 2018.
pi_179854142
Ik ben vandaag begonnen aan Beau sejour. Nu ga ik beginnen aan aflevering 3.
pi_179854386
quote:
7s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:39 schreef Aether het volgende:

[..]

Ja, altijd gehad (de optie is er sinds 2013 maar ik ga er van uit dat je telefoon niet zó oud is ;))
Hoeveel profielen heb je en/of kun je uit kiezen?
als ik de windows app of android app opstart selecteert hij automatisch het vorige profiel
pi_179868822
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 19:38 schreef Riann het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan Beau sejour. Nu ga ik beginnen aan aflevering 3.
nu begin ik aan aflevering 6 ik vind het een goede serie. Ik ben fan geworden van vlaamse series. Jammer dat het maar 1 seizoen is van 10 afleveringen net als tabula rasa.
pi_179874343
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 12:29 schreef Riann het volgende:

Ik ben fan geworden van vlaamse series.
Toch apart dat in tegenstelling tot Nederland in België wel goede en mooie series gemaakt worden. Hebben ze daar meer financiële middelen vanwege belastingvoordelen?
pi_179874690
Ik kijk nu club de cuervos la balada de hugo.
Verrassend leuk! Kijkt lekker weg.
Twiddel
pi_179875108
tomellis17 twitterde op vrijdag 15-06-2018 om 22:35:05 WE DID IT !!!!!!!!!!! Thank you to everyone for your continued support and love for #Lucifer I am so happy for all our fans I’m going to burst ✊😈❤️ https://t.co/DhvTdevGW2 reageer retweet
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_179877521
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dat lukt nu gratis ook wel.

Daar ging het ook niet om. Iedereen wil wat van die taart van Netflix, zoals Steam het ook steeds lastiger krijgt (aangezien die dertig procent van elk product vragen wat ze verkopen snap ik andere bedrijven echter wel).

Als al die exclusieve bedrijven hun eigen streaming beginnen dan zit je straks dus met netflix, disney, HBO, ABC, naast je eigen TV abonnement.
Ja dat dus, niemand die tig abbo's gaat nemen. Juist door hun eigen idee verdienen ze alleen maar minder. En werkt het illegale meer in de hand
Do what you love, love what you do!
pi_179877979
Geen idee wat ik moet gaan kijken
Moeten zij weten
  maandag 18 juni 2018 @ 20:09:54 #196
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_179878784
Net begonnen met sense8, dit is raar. Wel heel awesome.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 juni 2018 @ 20:31:04 #197
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179879426
Ik zoek een serie :P

Sowieso niet meer dan tien afleveringen, ik wil samen met m'n vriendin kijken en die zie ik na de 25e pas in december ofzo weer. Engels heeft de voorkeur (Portugees zou helemaal fantastisch zijn, maar 3% hebben we al gezien), het liefst een beetje actie of iets wel (niet een 'trage' thriller zeg maar).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_179879655
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:31 schreef heywoodu het volgende:
Ik zoek een serie :P

Sowieso niet meer dan tien afleveringen, ik wil samen met m'n vriendin kijken en die zie ik na de 25e pas in december ofzo weer. Engels heeft de voorkeur (Portugees zou helemaal fantastisch zijn, maar 3% hebben we al gezien), het liefst een beetje actie of iets wel (niet een 'trage' thriller zeg maar).
Hmmm niet meer dan 10?
Per seizoen :')

Black Mirror?
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 juni 2018 @ 20:45:40 #199
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179879994
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:36 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Hmmm niet meer dan 10?
Per seizoen :')

Black Mirror?
Nee, in totaal het liefst, in elk geval tot nu toe :+

Ik weet wel dat die er zijn, als ik niks beters kan vinden ga ik naar Mindhunter ofzo kijken :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_179880208
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee, in totaal het liefst, in elk geval tot nu toe :+

Ik weet wel dat die er zijn, als ik niks beters kan vinden ga ik naar Mindhunter ofzo kijken :P
Ja ik heb best wat korte series gekeken :)
Maar eerlijk is eerlijk. Bij de meeste had ik zoiets van : ze hadden hier ook een film van kunnen maken.
Puur omdat ze 'langzaam op gang' kwamen.
O.a. tabula rasa, the sinner, guilt (amanda knox achtig verhaal), alias grace, en wat japanse series.

Ik houd alles bij in een app en heb voor je gekeken. Maar denk niet dat ik iets heb gezien wat aan je eisen voldoet :@
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 juni 2018 @ 20:54:02 #201
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179880219
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:53 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Ja ik heb best wat korte series gekeken :)
Maar eerlijk is eerlijk. Bij de meeste had ik zoiets van : ze hadden hier ook een film van kunnen maken.
Puur omdat ze 'langzaam op gang' kwamen.
O.a. tabula rasa, the sinner, guilt (amanda knox achtig verhaal), alias grace, en wat japanse series.

Ik houd alles bij in een app en heb voor je gekeken. Maar denk niet dat ik iets heb gezien wat aan je eisen voldoet :@
Toch bedankt voor de moeite :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_179882902
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:31 schreef heywoodu het volgende:
Ik zoek een serie :P

Sowieso niet meer dan tien afleveringen, ik wil samen met m'n vriendin kijken en die zie ik na de 25e pas in december ofzo weer. Engels heeft de voorkeur (Portugees zou helemaal fantastisch zijn, maar 3% hebben we al gezien), het liefst een beetje actie of iets wel (niet een 'trage' thriller zeg maar).
Volgens mij is de enige andere Portugese serie "O Mecanismo" op Netflix (wel een 9,0 IMDb rating).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')