abonnement Unibet Coolblue
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 juni 2018 @ 23:36:51 #101
74056 crew  ToT
pi_179684266
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:32 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Mijn hoop in de mensheid is verloren. Je mag niks meer zeggen over zwarte mensen, homo's, transgenders, zwarte piet, dwergen en aliens want alles wat je zegt wordt omgedraaid in racisme, seksisme, of discriminatie. Ik mis de tijd dat we nog lekker alles mochten zeggen zonder dat er consequenties aan vast zaten. Waarom neemt iedereen het zo serieus tegenwoordig? :(

Sorry, moest ik even kwijt maar zulke onzin die in jouw reactie geciteerd werd van de andere mensen is typisch zo'n geval dat mensen aan hoge selectieve verontwaardiging lijden.

Dit nummer is gebaseerd op meerdere dingen die toen in het nieuws zijn geweest.
o.a. dat 2 mannen een grapje via Whatsapp naar elkaar stuurden over een dame die op dat moment een toespraak hield. Een andere bezoekster die op dat moment achter hen zat en dat grapje mee kon lezen, vond het enorm seksistisch en zocht uit waar deze mannen werkten.
Ze nam contact op met het bedrijf en eiste hun ontslag........en die kregen die 2 heren toen ook, zonder de kans te krijgen zich te verdedigen!
pi_179684292
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:36 schreef ToT het volgende:

[..]


Dit nummer is gebaseerd op meerdere dingen die toen in het nieuws zijn geweest.
o.a. dat 2 mannen een grapje via Whatsapp naar elkaar stuurden over een dame die op dat moment een toespraak hield. Een andere bezoekster die op dat moment achter hen zat en dat grapje mee kon lezen, vond het enorm seksistisch en zocht uit waar deze mannen werkten.
Ze nam contact op met het bedrijf en eiste hun ontslag........en die kregen die 2 heren toen ook, zonder de kans te krijgen zich te verdedigen!
Het is officieel: We zijn gedoemd. Het is zo ongelooflijk doorgeslagen.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 juni 2018 @ 23:40:40 #103
74056 crew  ToT
pi_179684329
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:35 schreef knokkels het volgende:

[..]

Beetje hetzelfde als die US Army scammers.

Had ik er laatst eentje van.

[..]

[..]

[..]

_O-
_O- Godver! :')

Mijn vrouw vertelde me net ook weer iets over Nigeriaanse scammers in haar land; zit je op een datingsite, krijg je een foto te zien van een hunk van een kerel die ook nog eens een Nigeriaanse prins is of whatever.
Hij wil naar je toe komen om met je te trouwen of zo, maar hij heeft eerst geld nodig voor het papierwerk, bla bla bla, maar hij is wel schathemeltjerijk, maar kan het geld niet wisselen om die dingen te betalen.
Je betaalt allerlei kleine bedragjes en uiteindelijk neemt hij zogenaamd het vliegtuig.
En dan staat hij daar op het vliegveld, aar je op hem staat te wachten....maar o jee: hij komt de douane niet voorbij! Hij heeft een koffer vol geld bij zich wat hij niet kan wisselen bij de douane.
Of je even via Western Union een idioot hoog bedrag over wil maken. Daarna kan deze prins je eindelijk in zijn armen sluiten en jou schathemeltjerijk maken!

Uiteraard is dat niet zijn echte foto en staat hij op dat moment ook niet echt op het vliegveld, maar is-ie nog steeds lekker in eigen land en ben jij slechts 1 van de honderden die hij op dat moment aan het afzetten is op deze manier! :')
  vrijdag 8 juni 2018 @ 23:42:30 #104
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_179684358
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:32 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Mijn hoop in de mensheid is verloren. Je mag niks meer zeggen over zwarte mensen, homo's, transgenders, zwarte piet, dwergen en aliens want alles wat je zegt wordt omgedraaid in racisme, seksisme, of discriminatie. Ik mis de tijd dat we nog lekker alles mochten zeggen zonder dat er consequenties aan vast zaten. Waarom neemt iedereen het zo serieus tegenwoordig? :(

Sorry, moest ik even kwijt maar zulke onzin die in jouw reactie geciteerd werd van de andere mensen is typisch zo'n geval dat mensen aan hoge selectieve verontwaardiging lijden.
Niets verbaast mij meer. Nu die ene Kardashian gelobbyd heeft voor een 60+-jarige vrouw die in de gevangenis zat wegens een klein drugsdelictje.

Dus Kardashian praat met de Orange In Chief en er gebeuren dingen?
Wut?
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 juni 2018 @ 23:42:41 #105
74056 crew  ToT
pi_179684362
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:38 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Het is officieel: We zijn gedoemd. Het is zo ongelooflijk doorgeslagen.
Ken je Thunderf00t?
Enorm goede Youtube channel.
Hebben ze ook bij hem geprobeerd! _O- Hij is een nucleaire wetenschapper en werkt in een kerncentrale.
Zijn baas riep hem een keer bij zich: "Een stel dames hebben een klacht over je ingediend over iets wat je op je Youtube kanaal gezegd zou hebben en ze willen nu dat ik je ontsla of zo?
Ja dat was alles. Wat sta je hier nou nog te lummelen man? Ga weer aan de slag!"

(Beetje gechargeerd natuurlijk. ;) )
  vrijdag 8 juni 2018 @ 23:43:49 #106
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_179684379
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:40 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Godver! :')

Mijn vrouw vertelde me net ook weer iets over Nigeriaanse scammers in haar land; zit je op een datingsite, krijg je een foto te zien van een hunk van een kerel die ook nog eens een Nigeriaanse prins is of whatever.
Hij wil naar je toe komen om met je te trouwen of zo, maar hij heeft eerst geld nodig voor het papierwerk, bla bla bla, maar hij is wel schathemeltjerijk, maar kan het geld niet wisselen om die dingen te betalen.
Je betaalt allerlei kleine bedragjes en uiteindelijk neemt hij zogenaamd het vliegtuig.
En dan staat hij daar op het vliegveld, aar je op hem staat te wachten....maar o jee: hij komt de douane niet voorbij! Hij heeft een koffer vol geld bij zich wat hij niet kan wisselen bij de douane.
Of je even via Western Union een idioot hoog bedrag over wil maken. Daarna kan deze prins je eindelijk in zijn armen sluiten en jou schathemeltjerijk maken!

Uiteraard is dat niet zijn echte foto en staat hij op dat moment ook niet echt op het vliegveld, maar is-ie nog steeds lekker in eigen land en ben jij slechts 1 van de honderden die hij op dat moment aan het afzetten is op deze manier! :')
Ik vind het best wel treurig als je daarvoor valt eigenlijk :@
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  vrijdag 8 juni 2018 @ 23:44:26 #107
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_179684390
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:42 schreef ToT het volgende:

[..]

Ken je Thunderf00t?
Enorm goede Youtube channel.
Hebben ze ook bij hem geprobeerd! _O- Hij is een nucleaire wetenschapper en werkt in een kerncentrale.
Zijn baas riep hem een keer bij zich: "Een stel dames hebben een klacht over je ingediend over iets wat je op je Youtube kanaal gezegd zou hebben en ze willen nu dat ik je ontsla of zo?
Ja dat was alles. Wat sta je hier nou nog te lummelen man? Ga weer aan de slag!"

(Beetje gechargeerd natuurlijk. ;) )
_O_ Goeie baas wel.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  vrijdag 8 juni 2018 @ 23:45:18 #108
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_179684407
Heuj, Eggs.. je hebt nog een kwartier. Wat gaan we daaraan doen dan?
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_179684417
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:42 schreef ToT het volgende:

[..]

Ken je Thunderf00t?
Enorm goede Youtube channel.
Hebben ze ook bij hem geprobeerd! _O- Hij is een nucleaire wetenschapper en werkt in een kerncentrale.
Zijn baas riep hem een keer bij zich: "Een stel dames hebben een klacht over je ingediend over iets wat je op je Youtube kanaal gezegd zou hebben en ze willen nu dat ik je ontsla of zo?
Ja dat was alles. Wat sta je hier nou nog te lummelen man? Ga weer aan de slag!"

(Beetje gechargeerd natuurlijk. ;) )
Kijk, zo hoort het. Geen gezeik, niet serieus nemen (tenzij je echt een misdaad tegen de dames in kwestie hebt gepleegd maar dat is niet aan de orde hier).
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_179684419
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:43 schreef knokkels het volgende:

[..]

Ik vind het best wel treurig als je daarvoor valt eigenlijk :@
Da’s best triest ja ..
pi_179684432
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:43 schreef knokkels het volgende:

[..]

Ik vind het best wel treurig als je daarvoor valt eigenlijk :@
Het verbaast je hoeveel domme mensen op deze planeet rondlopen.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 juni 2018 @ 23:47:21 #112
74056 crew  ToT
pi_179684447
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:43 schreef knokkels het volgende:

[..]

Ik vind het best wel treurig als je daarvoor valt eigenlijk :@
_O- In de wijk waar mijn vrouw vandaan komt: was een "stichting" die een paar toen op z'n rekening zou hebben staan. Ze kwamen in die wijk om te kijken hoe arm de mensen daar waren en hoe ze het geld konden verdelen.
De aller armsten konden zich voor een paar euro per persoon bij hen inschrijven om geld te ontvangen. Daarna zouden ze terug gaan naar Manila om vervolgens uit te zoeken welke van de ingeschreven mensen het meeste recht op geld hadden, en zo zouden ze het dan verdelen.

Zowel zij als ik hadden meteen door dat het een scam was (ze vertelde het me via Facebook) en ik heb die "stichting" opgezocht; ze waren ONDER ANDERE de hoofdsponsor van de luchtmacht en hadden (volgens een zelfgeprint certificaat) meerdere straaljagers aan het leger gedoneerd. _O- _O- _O-

Mja uiteraard kreeg niemand die hen geld gegeven had ook maar ene cent terug! :')

Mevrouw ToT probeerde nog een aantal mensen te waarschuwen om geen geld aan die stichting te geven, maar ze werd zwaar afgesnauwd: "Je gunt ons dat geld gewoon niet! Jij bent jaloers!!!!"
  vrijdag 8 juni 2018 @ 23:49:25 #113
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_179684491
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:46 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Het verbaast je hoeveel domme mensen op deze planeet rondlopen.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 juni 2018 @ 23:50:25 #114
74056 crew  ToT
pi_179684520
Serieus, als je echt rijk wil worden moet je arme mensen in ontwikkelingslanden valse hoop geven. :X Je klopt hen zo de allerlaatste centen die ze KEIhard nodig hebben om te overleven, uit hun zakken. :X
pi_179684555
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:50 schreef ToT het volgende:
Serieus, als je echt rijk wil worden moet je arme mensen in ontwikkelingslanden valse hoop geven. :X Je klopt hen zo de allerlaatste centen die ze KEIhard nodig hebben om te overleven, uit hun zakken. :X
Het is ook schandalig dat er mensen zijn die dat doen, maar aan de andere kant vind ik ook dat die mensen (de armen in dit geval) ook een beetje voor zichzelf kunnen denken en het zelf ook moeten beoordelen als potentiële scam.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  vrijdag 8 juni 2018 @ 23:52:27 #116
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_179684565
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:47 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- In de wijk waar mijn vrouw vandaan komt: was een "stichting" die een paar toen op z'n rekening zou hebben staan. Ze kwamen in die wijk om te kijken hoe arm de mensen daar waren en hoe ze het geld konden verdelen.
De aller armsten konden zich voor een paar euro per persoon bij hen inschrijven om geld te ontvangen. Daarna zouden ze terug gaan naar Manila om vervolgens uit te zoeken welke van de ingeschreven mensen het meeste recht op geld hadden, en zo zouden ze het dan verdelen.

Zowel zij als ik hadden meteen door dat het een scam was (ze vertelde het me via Facebook) en ik heb die "stichting" opgezocht; ze waren ONDER ANDERE de hoofdsponsor van de luchtmacht en hadden (volgens een zelfgeprint certificaat) meerdere straaljagers aan het leger gedoneerd. _O- _O- _O-

Mja uiteraard kreeg niemand die hen geld gegeven had ook maar ene cent terug! :')

Mevrouw ToT probeerde nog een aantal mensen te waarschuwen om geen geld aan die stichting te geven, maar ze werd zwaar afgesnauwd: "Je gunt ons dat geld gewoon niet! Jij bent jaloers!!!!"
Zo. Even een paar straaljagers van een paar miljard per stuk doneren. Die organisatie baadde wel in het geld zeker :') _O-

Luchtmacht
F-5 Tiger S-211
UH-1H Huey MG-520
OV-10 Bronco BN-22

Een Huey _O_

Maar ja... dat zijn ze dan. De drie vliegtuigen van de Fillipijnse luchtmacht :P
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  vrijdag 8 juni 2018 @ 23:52:54 #117
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_179684577
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:50 schreef ToT het volgende:
Serieus, als je echt rijk wil worden moet je arme mensen in ontwikkelingslanden valse hoop geven. :X Je klopt hen zo de allerlaatste centen die ze KEIhard nodig hebben om te overleven, uit hun zakken. :X
Het is te treurig voor woorden eigenlijk
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  vrijdag 8 juni 2018 @ 23:53:45 #118
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_179684592
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:51 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Het is ook schandalig dat er mensen zijn die dat doen, maar aan de andere kant vind ik ook dat die mensen (de armen in dit geval) ook een beetje voor zichzelf kunnen denken en het zelf ook moeten beoordelen als potentiële scam.
Klein wereldbeeld, te naïef, weinig scholing.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_179684720
Edje :P
pi_179684745
quote:
20:02 : Adyashanti - Session 1: The Human Dilemma
20:04 : Atma - Intro
20:05 : Atma - Fortress Of The Mind
20:13 : Atma - Spiritualim And Love
20:21 : Atma - The Rise Of Overman
20:28 : RMB - Land Of The Rising Sun
20:32 : Spectrum - Assembler
20:39 : Darude vs. Robert Miles - Children Of The Sandstorm
20:45 : X-Men - Brain Damage
20:52 : X-Men - Warp
20:59 : Shpongle - Outer Shpongolia
21:05 : Shpongle - Dorset Perception
21:13 : U-Recken - Chandra
21:24 : DigiCult & Tropical Bleyage - Aradhana
21:31 : Electric Universe - The Prayer (Spirit Architect Remix)
21:36 : Juno Reactor - Mona Lisa Overdrive v2
21:40 : Juno Reactor - Angels And Men
21:47 : U-Recken - Africa Calling
21:58 : 1RedAntTearsDOWNempirestate.mp3
22:00 : Shiva Manas Puja - Sri Sri Ravi Shankar
22:09 : Talpa - Perfect Psychopath
22:19 : Da Boy Tommy - Mixmania 7 - Virtual Zone - Into Temptation.mp3
22:24 : Beat Hackers vs Michele Adamson - When The Lights Go Out (2010 Edit)
22:33 : U-Recken - Song of Seraphim
22:40 : Tropical Bleyage - Static (Pulsar & Thaihanu Remix)
22:47 : Starsys - Still Here
22:55 : Crucifix - Beetlejuice
22:58 : E-Mantra - Praying Forest
23:07 : Midi Rico - Explosions Wackier
23:11 : Agneton - In the heart of a dying star
23:15 : Goldenfinger - Have a Nice Day
23:21 : Agneton - The Hardest Dream Experience (feat. Goalien)
23:26 : Bitkit - Global Quest For Change
23:33 : Lennox - Reflections
23:39 : Naga - Supersonic
23:44 : Lotus - Hyperdrive
23:51 : Sirius - 7 completed
Lambo of Rekt
pi_179684747
Nice, Knokkels neemt over _O_

Dank voor de muziek Eggs ^O^
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  zaterdag 9 juni 2018 @ 00:00:53 #122
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_179684759
Dank voor de deuntjes Eggs.... Even een password issue _O-
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_179684764
Hoppa, knallen met knoks
Lambo of Rekt
pi_179684766
Bedankt voor de 4 uur GOA, lieve :* en Shplonge verzoekje..ik ga zo slapen, morgen vroeg eruit, pff :O

Fijn weekend allemaal! :W
pi_179684787
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 00:01 schreef Charlotte3 het volgende:
Bedankt voor de 4 uur GOA, lieve :* en Shplonge verzoekje..ik ga zo slapen, morgen vroeg eruit, pff :O

Fijn weekend allemaal! :W
Trusten :W
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')