abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179671531


Pinkpop vindt dit jaar niet plaats in het Pinksterweekend maar op 15-16-17 juni 2018. Het festival zal in 2018 voor de 49ste keer plaatsvinden, een uniek record. Sinds 1990 is Pinkpop opgenomen in het Groot Guinness Book Of Records als het oudste onafgebroken georganiseerde popfestival in Nederland, (maar volgens velen zelfs van Europa).

Het festival duurt tegenwoordig drie dagen en trekt per dag ongeveer 68.000 mensen. Sinds de eerste editie heeft het festival ruim anderhalf miljoen bezoekers gehad en hebben er meer dan 500 verschillende artiesten en bands opgetreden

Pinkpop topics voorgaande jaren:

Pinkpop 2009
Pinkpop 2010
Pinkpop 2011
Pinkpop 2012
Pinkpop 2013
Pinkpop 2014

Jan Smeets, Mr. Pinkpop Documentaire

Artiesten overzicht uit het verleden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pinkpop momenten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pinkpop Afsluitplaat:

Pinkpop Website: http://www.pinkpop.nl
Pinkpop Twitter: https://twitter.com/pinkpopfest
Pinkpop Facebook: https://www.facebook.com/PinkpopFestival
Pinkpop Instagram: http://instagram.com/pinkpopfest

Line-Up
Vrijdag 15 juni:
Main Stage: Pearl Jam, Snow Patrol, BLØF, Lil' KLeine
North Stage: The Offspring, Oh Wonder, Jess Glyne
Brightlands Stage: Oliver Heldens, Bladuzun, The Last Internationale, Walden
Stage 4: Donnie, The Academic, Slydigs
Garden Of Love: Aïcha Cherif

Zaterdag 16 juni:
Main Stage: Foo Fighters, The Script, Nothing But Thieves, Miss Montreal, Walking On Cars
North Stage: Noel Gallagher's High Flying Birds, A Perfect Circle, Parov Stellar, JP Cooper
Brightlands Stage: Alan Walker, Sevn Alias, Aurora, Marmozets
Stage 4: De Likt, Youngr, Gang Of Youths, Theo Lawrence & The Hearts
Garden Of Love: Riley Pearce

Zondag 17 juni:
Main Stage: Bruno Mars, Dj Rashida, Editors, The Kooks, Jessie J, Ronnie Flex & Deuxperience
North Stage: Oscar & The Wolf, Triggerfinger, Years & Years, Milky Chance, Michelle David & The Gospel Sessions
Brightlands Stage: Greta van Fleet, Don Diablo, Brian Fallon & The Howling Weather, Maan, Cloves,
Stage 4: Scarlet Pleasure, The Overslept, Tom Walker
Garden Of Love: Blackbird




Livestream: https://www.npo.nl/live/npo-cultura
pi_179671560
Poll: Hoe duur worden de pinkpop muntjes
< 2.50
2.50
2.60
2.70
2.80
2.90
3.00
Boeit me niet
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_179672166
2,80 ofzo
  vrijdag 8 juni 2018 @ 12:45:23 #4
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179672266
dan zullen ze ook gebruik gaan maken van halve muntjes.
pi_179672618
ik doe op een festival altijd net of een muntje 1 euro is. dan vallen de prijzen altijd mee en hoef ik me niet druk te maken over hoe duur het allemaal is.

na afloop zie ik wel hoeveel ik heb uitgegeven
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  vrijdag 8 juni 2018 @ 21:07:39 #6
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179681372
je mag geen party tent hebben dit jaar op de camping gaat lekker daar op Pinkpop.
en rugzakken zijn ook verboden op het festival.
pi_179681402
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 21:07 schreef KingRadler het volgende:
en rugzakken zijn ook verboden op het festival.
Zou dan voor het eerst zijn. Beetje jammer wel -O-
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  vrijdag 8 juni 2018 @ 21:11:10 #8
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179681446
Kleine tassen en kleine rugzakken (max 30 x 21 x 10 cm);


Pinkpop Policy
  vrijdag 8 juni 2018 @ 21:12:26 #9
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179681472
Alleen kleine rugzakken, die regel bestaat op LL ook al een paar jaar. Op zich heb je ook geen enorme rugzakken nodig lijkt me. Als je een dag gaat heb je niet zoveel nodig, als je op de camping staat laat je onnodige rommel in je tent.

Geen partytenten is dan wel weer echt treurig, is op de camping echt een stuk minder leuk. Wellicht nodig nu ze meer weekendkaarten verkocht hebben?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  vrijdag 8 juni 2018 @ 22:47:12 #10
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_179683254
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 21:07 schreef KingRadler het volgende:
je mag geen party tent hebben dit jaar op de camping gaat lekker daar op Pinkpop.
Wat is dat voor een onzin?!? Toch wel zo lekker als je even uit de zon of regen op de camping kan gaan zitten...
Don't let my username fool you...
  vrijdag 8 juni 2018 @ 22:54:42 #11
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_179683407
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 21:11 schreef KingRadler het volgende:
Kleine tassen en kleine rugzakken (max 30 x 21 x 10 cm);

[ afbeelding ]
Pinkpop Policy
Er is geen enkele fijne rugzak die daaraan kan voldoen. Ik gok het erop met mijn 9-literrugzak. Voor alle zekerheid zo'n oncomfortabele heuptas mee en dan maar heen en weer naar de camping als ze het wagen hem te weigeren. Ik heb echt talloze webshops afgezocht. Zelfs de meeste kinderrugzakken kunnen hier niet aan voldoen. Op Whatsapp zei Pinkpop: 'Ongeveer een A4.' Met 45x22x18 red je dat dus niet. Er past in praktijk ongeveer een A4 in mijn tas. Die doe ik er dan voor de vorm wel in. Afwachten. En ja, een rugzak is heul fijn als je een dag lang rondsjouwt met kleed/zonnebrand/petje/bekers voor de bekeractie/geld/mobiel/handengel/zonnebril/dinges. Schoudertassen zijn bovendien kut tijdens springen in het publiek.

Op Werchter is tot 11 liter geen probleem.

En o ja, Pinkpop zijn prutsers, ze weigeren categorisch vragen op Twitter te beantwoorden :')
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 8 juni 2018 @ 23:06:59 #12
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179683666
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 22:54 schreef Andromache het volgende:

[..]

En ja, een rugzak is heul fijn als je een dag lang rondsjouwt met kleed/zonnebrand/petje/bekers voor de bekeractie/geld/mobiel/handengel/zonnebril/dinges. )
Minder zooi meeslepen?

Daarbij: munten en telefoon kunnen in zakken, zonnebril en petje op je hoofd of aan je broek.riem etc etc. Bekeracties zijn kut :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  vrijdag 8 juni 2018 @ 23:12:09 #13
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179683757
Pinkpop is alleen te bereiken via info@pinkpop.nl
Social Media negeren ze.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 23:17:23 #14
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_179683872
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 21:11 schreef KingRadler het volgende:
Kleine tassen en kleine rugzakken (max 30 x 21 x 10 cm);

[ afbeelding ]
Pinkpop Policy
Ideaal! Erger me kapot aan de mensen met die grote rugzakken in het publiek...
  vrijdag 8 juni 2018 @ 23:19:34 #15
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_179683919
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:06 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Minder zooi meeslepen?

Daarbij: munten en telefoon kunnen in zakken, zonnebril en petje op je hoofd of aan je broek.riem etc etc. Bekeracties zijn kut :P
Dit dus, on all counts _O_
  vrijdag 8 juni 2018 @ 23:52:31 #16
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_179684566
Op het hoofd en aan de broek is geen optie, valt stuk. En geen zakken, laat staan groot genoeg voor de mobiel. Ja een rokje is fijne.festivalkleding. En een plaid is ook heul heul fijn voor in het gras.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_179684810
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 23:52 schreef Andromache het volgende:
Op het hoofd en aan de broek is geen optie, valt stuk. En geen zakken, laat staan groot genoeg voor de mobiel. Ja een rokje is fijne.festivalkleding. En een plaid is ook heul heul fijn voor in het gras.
Dus? Je kan dan toch een heuptasje oid meenemen voor munten, pinpas, telefoon, sleutels, sigaretten, zonnebrand en dat soort zaken, meer heb je niet nodig. Petje en zonnebril zet je op (zonnebril kan ook in heuptasje)

Blijft over een plaid en die bekerspaar zooi. Plaid is keuzes maken, gaat die niet mee. Maar bij lekker weer is gewoon op het gras zitten toch geen probleem? Als het regent gebruik je je plaid toch niet. Bekerspaar actie vind ik persoonlijk sowieso zonde van mijn tijd. En wat bespaar je er nu mee (als je alleen je eigen bekers opspaart) 3/4 munten?

Mensen met grote rugzakken zijn überhaupt storend als ze met rugzak een concert gaan kijken en dus constant tegen degene achter hun botsen, want je ze vergeten vaak dat ze dat ding om hebben en hebben ook geen benul hoe groot die is.

Partytenten verbod is wel kansloos natuurlijk. Gaat nergens over
  zaterdag 9 juni 2018 @ 00:19:24 #18
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_179685163
Hij is dus niet groot en heeft een heup- en borstband om strak tegen mijn lijf te gespen.. Zoek jij maar eens een rugzak van 8 liter. Veel succes. Ja ik zit ook op een plaid als het geregend heeft en ik zit op een plaid om niet in mayonaise te gaan zitten, want man, wat is het altijd een teringzooi op Pinkpop met dat gebrek aan vuilnisbakken.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 9 juni 2018 @ 01:08:34 #19
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_179686001
Sowieso: plaids meenemen naar een festival 😂😐🙄
  zaterdag 9 juni 2018 @ 10:34:53 #20
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179688667
wat is een Plaid?
pi_179688896
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 10:34 schreef KingRadler het volgende:
wat is een Plaid?
Een soort van dekentje om op te zitten. :P
pi_179689968
Mag je wel gewoon bier meenemen op de camping?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_179690774
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 12:27 schreef MaxC het volgende:
Mag je wel gewoon bier meenemen op de camping?
Van Jan mag je max 2 blikjes per dag drinken. Ook genoeg groenten eten en......BLIJVEN SMEREN!!! _O- _O- _O-
pi_179691558
Mensen die die bekers verzamelen vind ik altijd best wel droevig. Ga muziek kijken... nee dan staan ze als een hondje om een groep met mannen te wachten tot ze hun beker neerpleuren :')
  zaterdag 9 juni 2018 @ 14:49:54 #25
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179692003
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 14:24 schreef lighted het volgende:
Mensen die die bekers verzamelen vind ik altijd best wel droevig. Ga muziek kijken... nee dan staan ze als een hondje om een groep met mannen te wachten tot ze hun beker neerpleuren :')
Als ik het kinderen zie doen dan heb ik er geen moeite mee.
Maar een volwassen iemand dan tik je niet zuiver.
pi_179693364
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 14:24 schreef lighted het volgende:
Mensen die die bekers verzamelen vind ik altijd best wel droevig. Ga muziek kijken... nee dan staan ze als een hondje om een groep met mannen te wachten tot ze hun beker neerpleuren :')
Ach als je met een grote groep bent van een mannetje of 15/20 kan ik het nog wel begrijpen. Al weegt dan ook de “winst” niet op tegen de moeite die je doet. Want wat levert het nu op? Ben je met weining mensen heeft het nagenoeg helemaal geen nut. Dan verdien je er 4 munten mee ofzo.

Op lowlands waren toen een aantal jaar geleden echt professionele figuren actief. Gewoon Bulgaren of Roemenen die een kaartje kochten en dan heel het weekend bekers liepen te rapen en die munten die ze er mee verdienden zondag of maandag weer inwisselde voor geld. Zo verdienden ze er dus uiteindelijk gewoon aan. Nadeel was dat die mensen niet voor de muziek kwamen, andere mensen lastig vielen (dwz bekers bijna uit je hand graaiden of als je op het gras zat gewoon je beker waar nog bier inzit meenamen), en ook tenten leegroofden en zakken rolden. Dat wekt natuurlijk de nodige irritatie en agressie op, dus gelukkig is lowlands met dat systeem gestopt
  zaterdag 9 juni 2018 @ 16:49:42 #27
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_179693719
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 14:49 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Als ik het kinderen zie doen dan heb ik er geen moeite mee.
Maar een volwassen iemand dan tik je niet zuiver.
Een festival kost veel geld. Eenmaal de mentale drempel over, gewoon doen. Ik heb er op Werchter minimaal 40 euro mee bespaard.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 9 juni 2018 @ 17:16:25 #28
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_179694183
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 16:49 schreef Andromache het volgende:

[..]

Een festival kost veel geld. Eenmaal de mentale drempel over, gewoon doen. Ik heb er op Werchter minimaal 40 euro mee bespaard.
Drink een biertje per maand minder en je hebt het al terugverdiend.
Don't let my username fool you...
pi_179695637
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 16:49 schreef Andromache het volgende:

[..]

Een festival kost veel geld. Eenmaal de mentale drempel over, gewoon doen. Ik heb er op Werchter minimaal 40 euro mee bespaard.
Als je op die manier je festival moet bekostigen vraag ik mij af of je wel moet gaan. Er is vast wel een leukere manier voor die 40eu waardoor je wel kan doen waarvoor je naar een festival gaat...
  zondag 10 juni 2018 @ 20:22:09 #30
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179714327
Dit zij Jan Smeets 2 jaar geleden over rugzakken:

Pinkpop-baas Jan Smeets ziet niets in een plan om rugzakken en tassen van festivals te weren.

Jan Smeets, organisator van Pinkpop, ziet zo'n verbod niet zitten. "Een voetbalwedstrijd duurt anderhalf uur, daar is een verbod nog wel uitvoerbaar", zegt de festivalbaas. "Maar bij een festival, zeker met een camping erbij, kun je van bezoekers niet verwachten dat ze geen spullen meenemen." Hij noemt het rugzakverbod 'onnodige angstzaaierij'.

"Als terroristen in een menigte willen toeslaan, kunnen ze dat ook op het treinstation doen. Of bij een bushalte, ik noem maar wat. Moeten we daar dan ook rugzakken gaan verbieden? Alleen als er écht een aanslag bij een festival op handen is, heeft zo'n verbod misschien zin."

https://www.1limburg.nl/p(...)verbod-angstzaaierij
  zondag 10 juni 2018 @ 21:11:31 #31
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179715648
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 20:22 schreef KingRadler het volgende:
Dit zij Jan Smeets 2 jaar geleden over rugzakken:

Pinkpop-baas Jan Smeets ziet niets in een plan om rugzakken en tassen van festivals te weren.

Jan Smeets, organisator van Pinkpop, ziet zo'n verbod niet zitten. "Een voetbalwedstrijd duurt anderhalf uur, daar is een verbod nog wel uitvoerbaar", zegt de festivalbaas. "Maar bij een festival, zeker met een camping erbij, kun je van bezoekers niet verwachten dat ze geen spullen meenemen." Hij noemt het rugzakverbod 'onnodige angstzaaierij'.

"Als terroristen in een menigte willen toeslaan, kunnen ze dat ook op het treinstation doen. Of bij een bushalte, ik noem maar wat. Moeten we daar dan ook rugzakken gaan verbieden? Alleen als er écht een aanslag bij een festival op handen is, heeft zo'n verbod misschien zin."

https://www.1limburg.nl/p(...)verbod-angstzaaierij
Ik denk dat hij het daar nog steeds mee eens is...
pi_179717413
ik denk dat Jan niet bepaald hoe de veiligheid van 10000en gewaarborgd kan worden..
zolang we maar niet door vliegveld poortjes moeten bij de camping zoals op LL..
pi_179722604
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 22:04 schreef lighted het volgende:
ik denk dat Jan niet bepaald hoe de veiligheid van 10000en gewaarborgd kan worden..
zolang we maar niet door vliegveld poortjes moeten bij de camping zoals op LL..
Wat is daar mis mee? Het gaat best snel en ik vind het wel fijn om te weten dat er fatsoenlijk aan onze veiligheid wordt gedacht op een festival.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  maandag 11 juni 2018 @ 09:30:26 #34
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_179722925
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 20:22 schreef KingRadler het volgende:
Dit zij Jan Smeets 2 jaar geleden over rugzakken:

Pinkpop-baas Jan Smeets ziet niets in een plan om rugzakken en tassen van festivals te weren.

Jan Smeets, organisator van Pinkpop, ziet zo'n verbod niet zitten. "Een voetbalwedstrijd duurt anderhalf uur, daar is een verbod nog wel uitvoerbaar", zegt de festivalbaas. "Maar bij een festival, zeker met een camping erbij, kun je van bezoekers niet verwachten dat ze geen spullen meenemen." Hij noemt het rugzakverbod 'onnodige angstzaaierij'.

"Als terroristen in een menigte willen toeslaan, kunnen ze dat ook op het treinstation doen. Of bij een bushalte, ik noem maar wat. Moeten we daar dan ook rugzakken gaan verbieden? Alleen als er écht een aanslag bij een festival op handen is, heeft zo'n verbod misschien zin."

https://www.1limburg.nl/p(...)verbod-angstzaaierij
Wellicht is er dan echt een aanslag op handen. ;)
pi_179725207
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 08:54 schreef Niveath het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Het gaat best snel en ik vind het wel fijn om te weten dat er fatsoenlijk aan onze veiligheid wordt gedacht op een festival.
Best snel? Spreek je uit ervaring?

Er werd steekproefgewijs gecontroleerd... vind je dat veilig?
pi_179726383
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 16:22 schreef alopio het volgende:

Op lowlands waren toen een aantal jaar geleden echt professionele figuren actief. Gewoon Bulgaren of Roemenen die een kaartje kochten en dan heel het weekend bekers liepen te rapen en die munten die ze er mee verdienden zondag of maandag weer inwisselde voor geld. Zo verdienden ze er dus uiteindelijk gewoon aan. Nadeel was dat die mensen niet voor de muziek kwamen, andere mensen lastig vielen (dwz bekers bijna uit je hand graaiden of als je op het gras zat gewoon je beker waar nog bier inzit meenamen), en ook tenten leegroofden en zakken rolden. Dat wekt natuurlijk de nodige irritatie en agressie op, dus gelukkig is lowlands met dat systeem gestopt
Wat een walgelijke figuren waren dat!
pi_179726410
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 12:18 schreef lighted het volgende:

[..]

Best snel? Spreek je uit ervaring?

Er werd steekproefgewijs gecontroleerd... vind je dat veilig?
100% controle en het festival het dan al een dag eerder laten beginnen om de bezoekers op tijd binnen te laten komen draagt ook niet bij aan de veiligheid. :D
  maandag 11 juni 2018 @ 18:16:49 #38
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179730460
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 08:54 schreef Niveath het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Het gaat best snel en ik vind het wel fijn om te weten dat er fatsoenlijk aan onze veiligheid wordt gedacht op een festival.
Denk dat dat hele gedoe ook vooral die illusie van veiligheid dient. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het weinig uitmaakt als iemand echt snode plannen zou hebben.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 11 juni 2018 @ 18:56:44 #39
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179730886
dat gaat kiezen worden volgend jaar Best Kept Secret of Pinkpop
pi_179731240
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:56 schreef KingRadler het volgende:
dat gaat kiezen worden volgend jaar Best Kept Secret of Pinkpop
Keuze lijkt me niet zo moeilijk :P :D
  † In Memoriam † dinsdag 12 juni 2018 @ 10:06:30 #41
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_179740845
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_179741368
Is er al iets bekend over de prijzen van munten?
Of wordt het een verassing op het terrein.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  dinsdag 12 juni 2018 @ 10:51:28 #43
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179741448
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Is er al iets bekend over de prijzen van munten?
Of wordt het een verassing op het terrein.
het is bekend dat men er pas vrijdag op het terrein achter zal komen.
pi_179742824
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:51 schreef KingRadler het volgende:

[..]

het is bekend dat men er pas vrijdag op het terrein achter zal komen.
Dan zal het vast een mooie verhoging zijn, anders was er wel reclame gemaakt met de lage prijs.
Niet dat we er minder om drinken natuurlijk :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 12 juni 2018 @ 13:48:29 #45
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_179744063
Definitief beide in hetzelfde weekend.

quote:
Pinkpop en Best Kept Secret volgend jaar in hetzelfde weekend
Best Kept claimt het Pinksterweekend van 2019
gisteren , door atze de vrieze
Min of meer gedwongen door de verschuiving van Pinkpop vond Best Kept Secret dit jaar als eerste juni-festival plaats. Die move is echter goed bevallen. Daarom kondigde Best Kept Secret meteen na afloop van de 2018-editie aan graag het tweede weekend van juni te behouden. Het festival vindt komend jaar plaats op 7, 8 en 9 juni, het Pinksterweekend. Dat houdt in dat Best Kept en Pinkpop komend jaar tegelijk zullen zijn. Pinkpop viert namelijk zijn 50e editie ook in het vertrouwde Pinksterweekend.

Best Kept Secret-directeur Robert Swarts legt in het slotinterview met 3voor12 uit waarom het graag vasthoudt aan die vroegere planning. ‘Vorig jaar hadden we veel moeite goede acts te vinden in het middenkader. Dat is de belangrijkste reden dat we naar voren gegaan zijn, en dat pakte buitengewoon goed uit. Wij zitten nu goed. Het is voor ons fijn om dichter bij Primavera te zitten, en bij smaakmakerfestivals als Field Day en North Side. Dat zijn festivals waar we veel overlap en contact mee hebben.’ Bang dat Pinkpop en Best Kept Secret elkaar zullen bijten is hij dus ook niet. ‘Met veel festivals heb je een mate van overlap, maar of je nou in hetzelfde weekend of het weekend erna, als je interesse hebt in dezelfde act, kom je elkaar toch wel tegen.’

Pinkpop bevestigt de data voor volgend jaar vast, en laat weten verrast te zijn door de aankondiging van Best Kept Secret. In het slotinterview - dat later vandaag online komt - praat Robert Swarts verder over de steeds groter wordende producties van headliners, waarvoor het festival iedere nacht het hoofdpodium flink moet verbouwen. Hij sprak over de opvallend grote hoeveelheid vrouwelijke blikvangers, met name op de zaterdag. Ook ging hij in op de veranderingen op het terrein, met name de toevoeging van nieuwe area Hang Out, die een cruciale rol speelde in de nachten van Best Kept Secret.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 12 juni 2018 @ 14:02:24 #46
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179744313
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 13:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Definitief beide in hetzelfde weekend.

[..]

ze hebben beide compleet ander soort publiek.
pi_179744334
Zojuist bevestigd door Livecrowd;

¤9,50 per 3,5 munt. Ze worden ook alleen per 3,5 munt verkocht.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 14:05:57 #48
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179744376
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 14:03 schreef Telefoonboek het volgende:
Zojuist bevestigd door Livecrowd;

¤9,50 per 3,5 munt. Ze worden ook alleen per 3,5 munt verkocht.
bron?
pi_179744389
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 14:05 schreef KingRadler het volgende:

[..]

bron?
Livecrowd
  dinsdag 12 juni 2018 @ 14:12:12 #50
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179744494
dus een munt is 2.71,- ongeveer
pi_179744569
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 14:12 schreef KingRadler het volgende:
dus een munt is 2.71,- ongeveer
Klopt. Alleen hopen dat veel consumpties niet ineens een half muntje duurder worden.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 14:40:30 #52
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179744965
Consumptieprijzen Pinkpop 2018 bekend

De prijzen voor de aankomende editie bedragen ¤9,50 per 3,5 consumptiemunt. Je kunt de munten dan ook alleen maar vanaf dat aantal kopen. Even rekenen betekend dus dat je voor 1 munt net iets meer dan ¤2,50 kwijt bent, namelijk ¤2,71.

https://festileaks.com/20(...)pinkpop-2018-bekend/

[ Bericht 4% gewijzigd door KingRadler op 12-06-2018 14:46:25 ]
  dinsdag 12 juni 2018 @ 14:44:01 #53
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179745028
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 14:40 schreef KingRadler het volgende:
Consumptieprijzen Pinkpop 2018 bekend

De prijzen voor de aankomende editie bedragen 9 euro per 3,5 consumptiemunt. Je kunt de munten dan ook alleen maar vanaf dat aantal kopen. Even rekenen betekend dus dat je voor 1 munt net iets mee dan ¤2,50 kwijt bent, namelijk ¤2,57. Sinds 2007 bedroeg de prijs voor een consumptiebon op pinkpop ¤2,50.

https://festileaks.com/20(...)pinkpop-2018-bekend/
9,50 en dus 2,71; is inmiddels gecorrigeerd op de site.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 12 juni 2018 @ 14:45:12 #54
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179745051
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 14:44 schreef TAV74 het volgende:

[..]

9,50 en dus 2,71; is inmiddels gecorrigeerd op de site.
klopt ik had oude versie van site open staan is net gebeurt.
pi_179746743
Muntjes _O_

Veel beter dan het Cashless betalen imo
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 12 juni 2018 @ 16:41:02 #56
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_179747075
zwartecross twitterde op dinsdag 12-06-2018 om 16:39:05 We lezen net dat prijzen voor de aankomende editie van Pinkpop ¤ 9,50 per 3,5 consumptiemunt zullen zijn. Dat is ¤ 2,71 per munt. Bij ons kosten 5,23 munten de wortel van π in het kwadraat. Proost! reageer retweet
10.gif
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_179747859
partytenten alsnog toegestaan...
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 12 juni 2018 @ 17:32:41 #58
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_179747923
VERDORIE ZIN IN *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 12 juni 2018 @ 17:41:11 #59
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179748085
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:28 schreef lighted het volgende:
partytenten alsnog toegestaan...
Yes party tenten toegestaan op festival terrein :)
  Redactie Sport dinsdag 12 juni 2018 @ 17:46:31 #60
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179748190
wat irritant zeg :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 12 juni 2018 @ 18:14:54 #61
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179748686
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat irritant zeg :')
Wat is irritant?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 12 juni 2018 @ 18:42:08 #62
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179749197
Ik heb ook ergens gelezen dat Camping A totaal niks te doen is in de nacht.
Camping A stilte camping, anders maken we zelf maar muziek.
  Redactie Sport dinsdag 12 juni 2018 @ 19:04:42 #63
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179749555
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 18:14 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Wat is irritant?
Muntjes met 3.5 stuks per keer kopen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 12 juni 2018 @ 19:17:27 #64
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179749815
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Muntjes met 3.5 stuks per keer kopen
Ah ja, eens. Dacht even dat je het opheffen van het verbod op partytenten irritant vond :o
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 12 juni 2018 @ 19:21:28 #65
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179749920
Je moet 7 munten kopen, een half biertje krijg je niet.
pi_179750372
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 19:21 schreef KingRadler het volgende:
Je moet 7 munten kopen, een half biertje krijg je niet.
Misschien krijg je wel een portie mayo voor een halve munt. :D
pi_179750674
Wat een bezopen idee, 3,5 munt minimale afname :')
  dinsdag 12 juni 2018 @ 20:04:35 #68
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179750955
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 19:21 schreef KingRadler het volgende:
Je moet 7 munten kopen, een half biertje krijg je niet.
Of zo moeten grote biertjes voor 1.5 munt hebben zoals LL die had/heeft
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_179752562
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 20:04 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Of zo moeten grote biertjes voor 1.5 munt hebben zoals LL die had/heeft
dat zou dan juist een verbetering zijn :) :)
  woensdag 13 juni 2018 @ 10:01:16 #70
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179759616
benieuwd dan naar het aantal CL in een bekertje.
pi_179761288
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 10:01 schreef KingRadler het volgende:
benieuwd dan naar het aantal CL in een bekertje.
ik denk 0.5l maar kan het verkeerd hebben.. :'), neem je je maatbeker mee?
  woensdag 13 juni 2018 @ 12:13:03 #72
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179761777
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 11:40 schreef lighted het volgende:

[..]

ik denk 0.5l maar kan het verkeerd hebben.. :'), neem je je maatbeker mee?
het staat op de zijkant van het bekertje, vorig jaar was het volgens mij 0,25
pi_179761961
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 12:13 schreef KingRadler het volgende:

[..]

het staat op de zijkant van het bekertje, vorig jaar was het volgens mij 0,25
op de bekertjes bij 013 staat ook 0.25 maar op de prijslijst staat dat men 0.23 tapt. :')
  woensdag 13 juni 2018 @ 12:30:34 #74
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_179762046
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 10:01 schreef KingRadler het volgende:
benieuwd dan naar het aantal CL in een bekertje.
Ik denk niet dat de hele Champions League in een bekertje past :{
Don't let my username fool you...
  woensdag 13 juni 2018 @ 12:32:18 #75
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179762073
quote:
15s.gif Op woensdag 13 juni 2018 12:30 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de hele Champions League in een bekertje past :{
bekertjes zijn wel handig als je voor mainstage staat dan kan je daar je pis opvangen.
pi_179762182
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 12:13 schreef KingRadler het volgende:

[..]

het staat op de zijkant van het bekertje, vorig jaar was het volgens mij 0,25
ik dacht dat je doelde op het formaat van grotere bekers..

maar lekker belangrijk...
  woensdag 13 juni 2018 @ 12:43:31 #77
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179762218
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 12:40 schreef lighted het volgende:

[..]

ik dacht dat je doelde op het formaat van grotere bekers..

maar lekker belangrijk...
formaat normale bekers niet de grotere
  Redactie Sport donderdag 14 juni 2018 @ 00:12:32 #78
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179775823
Weet iemand hoe er gecommuniceerd wordt welke camping vol is? We komen namelijk niet echt heel vroeg aan maar willen toch een poging wagen op camping A.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_179775908
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand hoe er gecommuniceerd wordt welke camping vol is? We komen namelijk niet echt heel vroeg aan maar willen toch een poging wagen op camping A.
Ik verwacht dat dat via Twitter en via verkeersleiders wordt gecommuniceerd, en misschien ook nog wel via de app :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 14 juni 2018 @ 01:01:25 #80
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179776295
Staan van die matrix info borden toch?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_179776917
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand hoe er gecommuniceerd wordt welke camping vol is? We komen namelijk niet echt heel vroeg aan maar willen toch een poging wagen op camping A.
Waarom ga jij naar PP Mexi
  donderdag 14 juni 2018 @ 05:39:11 #82
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179776923
Morgen is het zover
  Redactie Sport donderdag 14 juni 2018 @ 07:40:12 #83
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179777449
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2018 05:37 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Waarom ga jij naar PP Mexi
Prima zaterdag en PJ, zondag is wel mwah.
Maar alsfestival is er beter ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:33:42 #84
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_179777856
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand hoe er gecommuniceerd wordt welke camping vol is? We komen namelijk niet echt heel vroeg aan maar willen toch een poging wagen op camping A.
Normaal kun je dat vergeten als je niet heel vroeg komt, maar normaal gesproken staan er wel grote borden met: "Camping A VOL" en volgens mij ook via de matrixborden als ik het goed heb.
Don't let my username fool you...
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:46:29 #85
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179777968
Ik zou naar Camping B gaan puur omdat ze daar ook een nachtprogramma hebben.
Dat A nog zo populair is, ja dicht bij festival terrein.
  Redactie Sport donderdag 14 juni 2018 @ 08:55:37 #86
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179778079
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:46 schreef KingRadler het volgende:
Ik zou naar Camping B gaan puur omdat ze daar ook een nachtprogramma hebben.
Dat A nog zo populair is, ja dicht bij festival terrein.
Ik vind dat nachtprogramma niet echt boeiend.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport donderdag 14 juni 2018 @ 08:57:21 #87
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179778105
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:33 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Normaal kun je dat vergeten als je niet heel vroeg komt, maar normaal gesproken staan er wel grote borden met: "Camping A VOL" en volgens mij ook via de matrixborden als ik het goed heb.
Tsja, de treinretour is op vrijdag pas vanaf 9 uur geldig :{

Met een pinksterweekend is dat geen probleem, maar nu wel.

Maar als t op de matrixborden staat dan kunnen we wel snel wisselen naar camping B. Waar om onze aankomsttijd nog wel plek is
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_179778108
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik vind dat nachtprogramma niet echt boeiend.
Het is dan ook het "iets is beter dan niets" principe.
  Redactie Sport donderdag 14 juni 2018 @ 08:58:30 #89
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179778119
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:57 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Het is dan ook het "iets is beter dan niets" principe.
Ik ga dan liever om een uur of 1/2 tukken en om 12 weer t terrein op en daar een beetje chillen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_179778127
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik ga dan liever om een uur of 1/2 tukken en om 12 weer t terrein op en daar een beetje chillen
Eens, ik had er ook weinig mee toen ik daar op de camping was, toen was bij de 1 ook wat te doen geloof ik.
pi_179778224
ik ga morgen voor het eerste naar pinkpop. ben al wel wat keer op paaspop geweest dus weet wel een beetje hoe festivals werken

hebben jullie nog pinkpop pro tips voor mij?
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:17:26 #92
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_179778320
Camping B. Beste eten over het algemeen op de Kalm aan-laan. Koop achterin het terrein je munten en niet bij de allereerste stop. Actief doorstappen en kriskrassen tussen de mensen langs de aafaltbaan en je bent in een mum van tijd van noord naar zuid. Ontbijten met een pannekoek. Inslaan bij de Aldi en Lidl in Landgraaf nadat je de tent hebt opgezet.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_179778834
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Tsja, de treinretour is op vrijdag pas vanaf 9 uur geldig :{

Met een pinksterweekend is dat geen probleem, maar nu wel.

Maar als t op de matrixborden staat dan kunnen we wel snel wisselen naar camping B. Waar om onze aankomsttijd nog wel plek is
normaal gaat a rond 8/9uur open en als je er dan niet bent dan ben je al vrijwel te laat als je een normale plek wil hebben. Dus als je 12uur aan komt ben je sowieso kansloos
  Redactie Sport donderdag 14 juni 2018 @ 10:42:41 #94
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179779383
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 10:06 schreef planethugo het volgende:

[..]

normaal gaat a rond 8/9uur open en als je er dan niet bent dan ben je al vrijwel te laat als je een normale plek wil hebben. Dus als je 12uur aan komt ben je sowieso kansloos
Nouja ik vind achterin A ook gewoon beter dan ergens op B, maar de kans dat wij rond half 11 daar nog terecht kunnen schat ik inderdaad niet heel hoog in nu het uitverkocht is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 14 juni 2018 @ 10:46:42 #95
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_179779434
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nouja ik vind achterin A ook gewoon beter dan ergens op B, maar de kans dat wij rond half 11 daar nog terecht kunnen schat ik inderdaad niet heel hoog in nu het uitverkocht is.
T zal wel rond 7/8 open gaan is de ervaring. Dus met een beetje geluk is er achterin nog wel ergens plek, met een beetje pech niet. Daarnaast heb ik B altijd als de leukere camping ervaren. Maar goed da's wel een paar jaar geleden dat ik voor het laatst heb gekampeerd.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 14 juni 2018 @ 10:46:58 #96
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_179779439
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:09 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik ga morgen voor het eerste naar pinkpop. ben al wel wat keer op paaspop geweest dus weet wel een beetje hoe festivals werken

hebben jullie nog pinkpop pro tips voor mij?
Pinten vatten.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_179779460
quote:
6s.gif Op donderdag 14 juni 2018 10:46 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Pinten vatten.
Ik ben de bob :'(
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 14 juni 2018 @ 10:49:59 #98
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_179779472
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 10:49 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik ben de bob :'(
Da's juist leuk, dan kan je al die dronken mensen bekijken.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 14 juni 2018 @ 10:52:42 #99
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_179779501
Nog maar eens wat gezellige foto's uit mijn camera van afgelopen jaar :Y











[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_179779600
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nouja ik vind achterin A ook gewoon beter dan ergens op B, maar de kans dat wij rond half 11 daar nog terecht kunnen schat ik inderdaad niet heel hoog in nu het uitverkocht is.
achterin of voorin maakt weinig verschil, denk dat je alleen nog ergens plek vindt ergens schuin op een heuveltje en daar wil je echt niet liggen :P
  donderdag 14 juni 2018 @ 11:08:04 #101
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179779708
Na 3 jaar achter elkaar RW morgen voor het eerst (een dag) naar Pinkpop. Ben benieuwd!
  donderdag 14 juni 2018 @ 11:24:33 #102
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179779956
quote:
6s.gif Op donderdag 14 juni 2018 10:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog maar eens wat gezellige foto's uit mijn camera van afgelopen jaar :Y

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ga je dit jaar weer foto's maken
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 14 juni 2018 @ 11:47:25 #103
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_179780234
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:24 schreef KingRadler het volgende:

[..]

ga je dit jaar weer foto's maken
Yes!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 14 juni 2018 @ 12:06:54 #104
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179780505
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:47 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Yes!
ben benieuwd :)
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 14 juni 2018 @ 12:09:45 #105
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_179780556
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 12:06 schreef KingRadler het volgende:

[..]

ben benieuwd :)
Even wat moois van bakken :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 14 juni 2018 @ 12:52:44 #106
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179781220
Weekend tickets Pinkpop worden al voor 160 Euro aangeboden op TicketSwap.

Ik kan zelf niet verklaren waarom er nog zoveel weekend tickets voor Pinkpop worden aangeboden.
Voor Lowlands is aantal aangeboden tickets: NUL
  donderdag 14 juni 2018 @ 12:58:05 #107
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_179781300
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 12:52 schreef KingRadler het volgende:
Weekend tickets Pinkpop worden al voor 160 Euro aangeboden op TicketSwap.

Ik kan zelf niet verklaren waarom er nog zoveel weekend tickets voor Pinkpop worden aangeboden.
Voor Lowlands is aantal aangeboden tickets: NUL
Ik kan daar wel een verklaring voor bedenken. Pinkpop is dit weekend (dus is er een deadline voor de mensen die toch niet meer willen gaan), Lowlands pas over twee maanden... In augustus zie ik nog wel een hoop LL-kaarten vrijkomen via ticketswap.
pi_179783950
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juni 2018 10:46 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

T zal wel rond 7/8 open gaan is de ervaring. Dus met een beetje geluk is er achterin nog wel ergens plek, met een beetje pech niet. Daarnaast heb ik B altijd als de leukere camping ervaren. Maar goed da's wel een paar jaar geleden dat ik voor het laatst heb gekampeerd.
gaan die campings achter elkaar open? dus als A volzit dan pas B open of gaan ze gewoon allemaal 's ochtends open?

ik was van plan om ergens rond het middag uur aan te komen. zitten de campings dan al vol?
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_179784231
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:36 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

gaan die campings achter elkaar open? dus als A volzit dan pas B open of gaan ze gewoon allemaal 's ochtends open?

ik was van plan om ergens rond het middag uur aan te komen. zitten de campings dan al vol?
Ze gaan allemaal tegelijk open. In de middag zit A hoogstwaarschijnlijk al vol. B zou denk ik nog wel moeten lukken.
pi_179786433
Als je een redelijke goede plek wilt hoe lang van te voren moet je dan bij het podium zijn. bijvoorbeeld als ik de offspring will zien en daarna meteen Pearl Jam kan ik dan het optreden van de offspring helemaal afkijken en nog redelijk goed staan bij Pearl Jam of gaat dat niet lukken?
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  donderdag 14 juni 2018 @ 18:14:59 #111
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_179787992
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 17:10 schreef DestroyerPiet het volgende:
Als je een redelijke goede plek wilt hoe lang van te voren moet je dan bij het podium zijn. bijvoorbeeld als ik de offspring will zien en daarna meteen Pearl Jam kan ik dan het optreden van de offspring helemaal afkijken en nog redelijk goed staan bij Pearl Jam of gaat dat niet lukken?
het voorste vak gaat dan echt niet lukken denk ik, zeker door het grote aantal die hard Pearl Jam fans. Dan moet je denk ik the offspring overslaan. Maar Pearl Jam van afstand zien kan natuurlijk wel.
  donderdag 14 juni 2018 @ 18:21:00 #112
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_179788156
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 17:10 schreef DestroyerPiet het volgende:
Als je een redelijke goede plek wilt hoe lang van te voren moet je dan bij het podium zijn. bijvoorbeeld als ik de offspring will zien en daarna meteen Pearl Jam kan ik dan het optreden van de offspring helemaal afkijken en nog redelijk goed staan bij Pearl Jam of gaat dat niet lukken?
Half uur van tevoren weg en mogelijk kom je dan nog in het een na voorste linker vak.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 14 juni 2018 @ 18:33:21 #113
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179788558
Het kan best zijn dat ze vlak voor Pearl Jam het vak eerst helemaal leeg maken.
Je kan beter bij de ingang staan bij de vakken.
pi_179788927
Toch wel zin zo vlak na BKS, ook al is het vrij eenvoudig keuzes maken dit jaar qua acts.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eindredactie Film & TV / PR donderdag 14 juni 2018 @ 19:59:20 #115
414892 crew  daan1601
Filmfreak
pi_179790388
FOK! is er ook weer bij *O*
Ik zal Blaudzun, Michelle David & The Gospel Sessions en The Kooks ook spreken, dus als je brandende vragen hebt aan die acts... :)
Maakt ook festivalverslagen:
Pinkpop 2015 2016 2017 2018 2019
Lowlands 2015 2016 2017 2018
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 14 juni 2018 @ 20:23:41 #116
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_179790888
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 19:59 schreef daan1601 het volgende:
FOK! is er ook weer bij *O*
Ik zal Blaudzun, Michelle David & The Gospel Sessions en The Kooks ook spreken, dus als je brandende vragen hebt aan die acts... :)
Goede zaak :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 14 juni 2018 @ 21:00:26 #117
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179791638
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 19:59 schreef daan1601 het volgende:
FOK! is er ook weer bij *O*
Ik zal Blaudzun, Michelle David & The Gospel Sessions en The Kooks ook spreken, dus als je brandende vragen hebt aan die acts... :)
Hebben ze een favoriete Internet Trol :'(
  donderdag 14 juni 2018 @ 21:00:55 #118
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179791650
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 19:59 schreef daan1601 het volgende:
FOK! is er ook weer bij *O*
Ik zal Blaudzun, Michelle David & The Gospel Sessions en The Kooks ook spreken, dus als je brandende vragen hebt aan die acts... :)
Landgraaf houd van FOK!
  donderdag 14 juni 2018 @ 21:04:05 #119
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179791707
Pinkpop gangers die met de trein gaan zitten nu vast in Heerlen:

Heerlen-Herzogenrath
Laatste update: 14 juni 2018 20:50

Tussen Heerlen en Herzogenrath rijden er geen treinen door problemen met de personeelsinzet.
Dit duurt tot ongeveer 23:00 uur.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 08:51:25 #120
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  Moderator vrijdag 15 juni 2018 @ 08:54:23 #121
332671 crew  indiaantje89
pi_179798604
Veel plezier iedereen, ik ben zondag pas aanwezig voor The Kooks, Greta van Fleet, Brian Fallon en natuurlijk Bruno Mars. Have fun iedereen, en goed smeren!
  vrijdag 15 juni 2018 @ 09:20:51 #122
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_179798880
Ik ga vandaag een dagje pinkpop doen. Voornamelijk voor Pearl Jam natuurlijk. :@
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 15 juni 2018 @ 09:49:22 #123
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179799142
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 18:33 schreef KingRadler het volgende:
Het kan best zijn dat ze vlak voor Pearl Jam het vak eerst helemaal leeg maken.
Je kan beter bij de ingang staan bij de vakken.
Doen ze niet. Ga er maar vanuit dat de Tenclub crowd al heel vroeg in het voorvak staat en dat je dus op tijd moet zijn.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator vrijdag 15 juni 2018 @ 10:02:14 #124
332671 crew  indiaantje89
pi_179799298
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 09:49 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Doen ze niet. Ga er maar vanuit dat de Tenclub crowd al heel vroeg in het voorvak staat en dat je dus op tijd moet zijn.
Vorig jaar bij Bieber deelde ze vroeg op de dag al bandjes uit zodat ze in de avond in het voorste vak konden gaan staan.

In principe wel ok systeem.. dan hoeven ze niet de hele dag in dat voorste vak blijven te hangen.
  Moderator vrijdag 15 juni 2018 @ 10:04:32 #125
332671 crew  indiaantje89
pi_179799328
De befaamde "nieuwe" munten:



(van festileaks forum)
  vrijdag 15 juni 2018 @ 10:06:51 #126
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179799348
Het zijn halve munten
  vrijdag 15 juni 2018 @ 10:19:01 #127
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179799513
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 10:02 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Vorig jaar bij Bieber deelde ze vroeg op de dag al bandjes uit zodat ze in de avond in het voorste vak konden gaan staan.

In principe wel ok systeem.. dan hoeven ze niet de hele dag in dat voorste vak blijven te hangen.
Had ik meegekregen, maar ga er vanuit dat dat eenmalig was omdat het zulk jong afwijkend publiek was.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  vrijdag 15 juni 2018 @ 10:19:30 #128
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179799520
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 10:06 schreef KingRadler het volgende:
Het zijn halve munten
Ik zie toch vooral hele.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_179799622
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 10:06 schreef KingRadler het volgende:
Het zijn halve munten
Het zijn 35 hele munten. :P
  vrijdag 15 juni 2018 @ 12:10:40 #130
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179801143
trol niet zo 1 hele munt bestaat 2 halve munten :P
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 15 juni 2018 @ 12:23:19 #131
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_179801316
ZON *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 15 juni 2018 @ 12:24:08 #132
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179801328
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 12:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
ZON *O*
:) geniet nu het nog kan
  Moderator vrijdag 15 juni 2018 @ 13:54:16 #133
332671 crew  indiaantje89
pi_179802777
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 12:24 schreef KingRadler het volgende:

[..]

:) geniet nu het nog kan
Ga je ook?
  vrijdag 15 juni 2018 @ 13:59:54 #134
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179802857
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 13:54 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ga je ook?
alleen de zondag
  vrijdag 15 juni 2018 @ 14:02:13 #135
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179802904
Hier wat foto's van Instagram:





pi_179805104
Wat een drama op de weg. We zijn om 13.00 vanuit Tilburg vertrokken en zitten nu net in de file op de a76 richting heerlen. :')
  Moderator vrijdag 15 juni 2018 @ 15:55:57 #137
332671 crew  indiaantje89
pi_179805206
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:52 schreef Basp1 het volgende:
Wat een drama op de weg. We zijn om 13.00 vanuit Tilburg vertrokken en zitten nu net in de file op de a76 richting heerlen. :')
Pff verschrikkelijk... ik hoorde ook dat Lil Kleine nog in de file zat :D.

Ik ga zondag lekker op tijd weg en hoop daar rond 10.45 te zijn (11.00 gaat het terein open). Dan valt het nog mee hoop ik.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 16:14:03 #138
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_179805557
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:55 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Pff verschrikkelijk... ik hoorde ook dat Lil Kleine nog in de file zat :D.
Wat is daar erg aan? Dat lijkt me een zege voor het Pinkpop publiek :X
Don't let my username fool you...
  Moderator vrijdag 15 juni 2018 @ 16:18:55 #139
332671 crew  indiaantje89
pi_179805617
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 16:14 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Wat is daar erg aan? Dat lijkt me een zege voor het Pinkpop publiek :X
In het geval van Basp1 is het kut om in de file te staan terwijl het festival bezig is.. ja ook met Lil Kleine.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 16:19:57 #140
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_179805634
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 16:18 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

In het geval van Basp1 is het kut om in de file te staan terwijl het festival bezig is.. ja ook met Lil Kleine.
Ja, als bezoeker wel, maar dat Lil Kleine in de file staat lijkt me wel prettig voor de bezoeker :P
Don't let my username fool you...
  Moderator vrijdag 15 juni 2018 @ 16:22:55 #141
332671 crew  indiaantje89
pi_179805687
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 16:19 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja, als bezoeker wel, maar dat Lil Kleine in de file staat lijkt me wel prettig voor de bezoeker :P
Nee...
pi_179806368
Wat een docking lange rijen om muntjes te halen. Wel binnen maar verwacht nog minstens 30 minuten te moeten wachten. Totaal kansloos
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 15 juni 2018 @ 17:05:52 #143
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_179806392
Tot 2040 is Pinkpop in Landgraaf.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 17:10:05 #144
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179806474
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 17:05 schreef Basp1 het volgende:
Wat een docking lange rijen om muntjes te halen. Wel binnen maar verwacht nog minstens 30 minuten te moeten wachten. Totaal kansloos
les 1: nooit muntjes halen bij de eerste muntenautomaten 8-)
  vrijdag 15 juni 2018 @ 17:18:53 #145
52513 whosvegas
The Trickster
pi_179806603
BLØF op pp :r
tv gaat uit dan :)
Are you nuts??
pi_179806823
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 17:10 schreef peaceman het volgende:

[..]

les 1: nooit muntjes halen bij de eerste muntenautomaten 8-)
Dit was de achterste bonnen punt op het terrein. :{

Nu in de rij voor bier. :D
  vrijdag 15 juni 2018 @ 17:35:15 #147
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179806901
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 17:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dit was de achterste bonnen punt op het terrein. :{

Nu in de rij voor bier. :D
oh dan is het wel opvallend. Erg druk dus.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 17:36:03 #148
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179806911
Vriendlief en co heeft zijn tent staan tussen de teken, ik heb de livestream en een goede plek voor mijn eigen tv :7 .

Heel veel plezier allemaal! O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_179808096
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 17:35 schreef peaceman het volgende:

[..]

oh dan is het wel opvallend. Erg druk dus.
Bizar druk als je het mij vraagt. Niet echt relaxed meer.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  vrijdag 15 juni 2018 @ 19:00:06 #150
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179808519
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 18:47 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Bizar druk als je het mij vraagt. Niet echt relaxed meer.
dat is jammer. Hopelijk kun je toch nog genieten.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 19:06:02 #151
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179808685
Zo te horen hebben ze dus echt veel kaarten in de verkoop gedaan dit jaar :o

Dacht net even naar muziekfeest op het plein gezapt te hebben. Maar het bleek Blof op PP :{
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_179809190
Ik stond net bij een bar in de snelle rij maar 10 minuten hoeven te wachten. :D

Idd bizarvdruk als ik het zo zie :P
  vrijdag 15 juni 2018 @ 20:08:53 #153
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179810354
Ik las op Twitter dat bezoekers voor 15 euro parkeer ticket hadden gekocht maar parkeerplaatsen zijn vol,
  vrijdag 15 juni 2018 @ 20:40:36 #154
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_179811221
Mooi, Snow Patrol is klaar en nu stroomt het veld leeg.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 15 juni 2018 @ 20:56:23 #155
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179811694
Hoelaat begint Pearl Jam
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 15 juni 2018 @ 21:58:39 #156
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_179813455
PEARL JAM *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator vrijdag 15 juni 2018 @ 22:46:17 #157
332671 crew  indiaantje89
pi_179814751
Nice, hoe was Snow Patrol?
  vrijdag 15 juni 2018 @ 23:15:42 #158
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179815553
Als ik Twitter en setlist FM eens bekijk vermoed ik dat dit wel een PJ show is waar Pinkpop heel blij van wordt.
Had deze dag ook wel nodig vermoed ik.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 15 juni 2018 @ 23:27:15 #159
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_179815855
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 22:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Nice, hoe was Snow Patrol?
Hits maar.

SAAAIHAAAI
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 15 juni 2018 @ 23:28:03 #160
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_179815874
Ik heb wel een lekker fotootje gemaakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 86% gewijzigd door D_A op 15-06-2018 23:34:04 ]
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_179816184
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 23:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb wel een lekker fotootje gemaakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag 'm op Twitter al voorbij komen.
Mijn mond viel open. Echt verschrikkelijk gaaf! _O_
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 00:03:53 #162
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_179816616
Ik zag/hoorde net via Facebook iets van Pearl Jam. Ik was toch wel lichtelijk jaloers... :@
Don't let my username fool you...
  zaterdag 16 juni 2018 @ 00:04:01 #163
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_179816620
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 23:15 schreef TAV74 het volgende:
Als ik Twitter en setlist FM eens bekijk vermoed ik dat dit wel een PJ show is waar Pinkpop heel blij van wordt.
Had deze dag ook wel nodig vermoed ik.
Ik werd er erg blij van, dat is het belangrijkste :D
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 16 juni 2018 @ 00:06:54 #164
52513 whosvegas
The Trickster
pi_179816677
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 23:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb wel een lekker fotootje gemaakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow _O_
Are you nuts??
pi_179817515
Zo dit was dag 1, genoten van Snow Patrol en Pearl Jam maar qua organisatie is dit festival toch echt om te janken. Drie kwartier in de rij voor muntjes, maar nog erger: constant minimaal een half uur tot drie kwartier in de rij voor een biertje, ongeacht de plek op het terrein :r. Ook het eten, dan sta je in de rij bij de snacktent en dan krijg je na een half uur wachten een lauwe kipburger omdat ze geen hamburgers, kroketten of braadworsten meer hebben. Tief toch op :N
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_179817664
Idd trieste organisatie maar pearl jam was erg gaaf.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 01:13:31 #167
192592 SureD1
------------------------------
pi_179817794
Zo weer thuis, Pearl Jam was erg goed!

Een hoop over gedoe en drukte gelezen, niks van gemerkt. Zonder file heen en terug gereden, probleemloos geparkeerd, nergens hoeven te wachten (bonnen gekocht in de kalm aan laan, en een beetje uitkienen welke bar/kraam je wanneer kiest om drinken/eten te halen; maar ook bij de cocktailbar nauwelijks wachttijd)... ook nog een PJ t-shirt van deze datum gescoord...

Verder veel stage 4 en tent gehad, Slydigs, Last Internationale, Academics, Snow Patrol (half); Offspring (ook half, maar wel gekkenhuis, met crowdsurfen en moshpits) en Pearl Jam... prima weer, gezellig druk. Ik vond het met de Stones en zelfs met Bruce Springsteen veeeeeel drukker...
pi_179817836
We staan in de file op de a76 :'(

Wie bedenkt het om aan de weg te gaan werken op Pinkpop. :N
  zaterdag 16 juni 2018 @ 01:18:13 #169
192592 SureD1
------------------------------
pi_179817867
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 01:15 schreef Basp1 het volgende:
We staan in de file op de a76 :'(
Voor de volgende keer: misschien is over de buitenring naar Heerlen, via de stadsautobaan naar de A79 en dan bij Maastricht de A2 richting Eindhoven sneller, ik heb daar iig geen file gezien...
pi_179817919
We hadden ook binnendoor richting Roermond gegaan kunnen zijn. Bij 2 rijbanen beschikbaar zou de a76 ook wel doorrijden nu is alles op 1 baan en rijden we 50. ^O^
pi_179818107
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 01:21 schreef Basp1 het volgende:
We hadden ook binnendoor richting Roermond gegaan kunnen zijn. Bij 2 rijbanen beschikbaar zou de a76 ook wel doorrijden nu is alles op 1 baan en rijden we 50. ^O^
Pff wat slecht. Is dat het hele weekend dat ne weet? Als het zondag ook zo is dan twijfel ik toch om te gaan. Ik kom vanaf dezelfde route (omgeving Breda).
pi_179818123
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 23:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb wel een lekker fotootje gemaakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_179818154
En om het helemaal af te maken is de a2 ook een gedeelte afgesloten en worden we via roermond gestuurd. |:(
  zaterdag 16 juni 2018 @ 01:42:53 #174
192592 SureD1
------------------------------
pi_179818226
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 23:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb wel een lekker fotootje gemaakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja prachtig, Eddie had hetzelfde t-shirt aan als in ‘92 :)
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 16 juni 2018 @ 02:05:28 #175
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_179818562
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 01:42 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Ja prachtig, Eddie had hetzelfde t-shirt aan als in ‘92 :)
Yes en had zowel met de cameraman (92) als de eigenaar van Tivoli een babbeltje. Dus iedereen blij :D
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 16 juni 2018 @ 08:34:50 #176
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179820059
Zou het vandaag net zo erg zijn als vrijdag?
File/Parkeerproblemen/muntjes en Drank halen.
pi_179820418
Ik herken me helemaal niet in de problemen rondom muntjes en drank halen :@

Nooit meer dan 10 min hoeven te wachten rechtsvoor bij hoofdpodium, en beneden onder de Brand specialbar. Misschien wel een aanrader cash mee te nemen, er zijn pin en cash muntjesautomaten, en die laatste zijn helemaal rustig :P

Alleen tijdens etenstijd de kalmaanlaan in is wel wat hectisch. Oja, van het terrein af komen was een drama. :')

Verder vond ik het een geslaagde eerste dag, Last internationale en Offspring vond ik erg leuk. PJ was natuurlijk ook goed ^O^
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 10:11:54 #178
192592 SureD1
------------------------------
pi_179820924
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 09:16 schreef ace_eleven het volgende:
Ik herken me helemaal niet in de problemen rondom muntjes en drank halen :@

Nooit meer dan 10 min hoeven te wachten rechtsvoor bij hoofdpodium, en beneden onder de Brand specialbar. Misschien wel een aanrader cash mee te nemen, er zijn pin en cash muntjesautomaten, en die laatste zijn helemaal rustig :P

Alleen tijdens etenstijd de kalmaanlaan in is wel wat hectisch. Oja, van het terrein af komen was een drama. :')

Verder vond ik het een geslaagde eerste dag, Last internationale en Offspring vond ik erg leuk. PJ was natuurlijk ook goed ^O^
Ik ook niet - ik vond het in 2012 met Bruce en in 2014 met de Stones, veel drukker. Wij hebben ook nagenoeg nergens hoeven wachten met munten/eten/drinken...
pi_179820969
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 23:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb wel een lekker fotootje gemaakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag hem staan op de site van het AD. _O_

Prachtige foto
  zaterdag 16 juni 2018 @ 10:35:40 #180
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179821174
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 10:15 schreef alopio het volgende:

[..]

Zag hem staan op de site van het AD. _O_

Prachtige foto
Zelfde moment, maar andere foto ;)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_179821205
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 10:35 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Zelfde moment, maar andere foto ;)
O echt _O-

Ik zag gisteren die foto hier en vanmorgen die op het AD, ze leken zoveel dat ik er vanuitging dat het dezelfde waren
  zaterdag 16 juni 2018 @ 10:39:26 #182
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179821208
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 10:38 schreef alopio het volgende:

[..]

O echt _O-

Ik zag gisteren die foto hier en vanmorgen die op het AD, ze leken zoveel dat ik er vanuitging dat het dezelfde waren
Ik moest hem er ook even bijpakken hoor.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zaterdag 16 juni 2018 @ 11:31:51 #183
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179821883
Jan Smeets zei voor aanvang Lil Kleine op hoofdpodium dat er 45.000 weekendkaarten en 27.000 dagkaarten verkocht waren voor de vrijdag dus 72.000 mensen.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 11:54:17 #184
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179822180
NPO extra zend vanavond het hele FF concert uit, helden _O_ en een uur APC _O_
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 16 juni 2018 @ 12:31:38 #185
192592 SureD1
------------------------------
pi_179822755
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 11:31 schreef KingRadler het volgende:
Jan Smeets zei voor aanvang Lil Kleine op hoofdpodium dat er 45.000 weekendkaarten en 27.000 dagkaarten verkocht waren voor de vrijdag dus 72.000 mensen.
Dat is een boel volk... misschien ben ik gewoon gewend geraakt aan de drukte :? Anyhow, geen last van gehad...
  zaterdag 16 juni 2018 @ 12:31:58 #186
192592 SureD1
------------------------------
pi_179822760
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 11:54 schreef houdjemond het volgende:
NPO extra zend vanavond het hele FF concert uit, helden _O_ en een uur APC _O_
Kijk... beter!
pi_179823349
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 11:54 schreef houdjemond het volgende:
NPO extra zend vanavond het hele FF concert uit, helden _O_ en een uur APC _O_
De Foo’s doen daar nooit zo moeilijk over. Heb ook het hele concert op RAR gezien laatst, prima show (jammer van z’n stem toen)
pi_179824662
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 11:54 schreef houdjemond het volgende:
NPO extra zend vanavond het hele FF concert uit, helden _O_ en een uur APC _O_
Welke zender is dat tegenwoordig? NPO cultura of wat?
  zaterdag 16 juni 2018 @ 14:14:09 #189
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179824768
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 14:05 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Welke zender is dat tegenwoordig? NPO cultura of wat?
“NPO 2 Extra” kijk op NPO.nl of de app of speciaal tv kanaal van je TV aanbieder.
Bij Ziggo is dat 222
pi_179824964
Is het concert van Pearl Jam opgenomen/uitgezonden? Op 3voor12 of zo?
Feyenoord Rotterdam
pi_179824980
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 11:54 schreef houdjemond het volgende:
NPO extra zend vanavond het hele FF concert uit, helden _O_ en een uur APC _O_
Thanx voor de tip, op NPO Extra zeker?
  zaterdag 16 juni 2018 @ 14:44:25 #192
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179825246
Gisteren weer veel mobieltjes gestolen in een moshpit tijdens the offspring.
Dan vraag je er zelf om.

https://3voor12.vpro.nl/u(...)te-dag-pinkpop~.html
  zaterdag 16 juni 2018 @ 14:48:21 #193
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179825369
spoorboekje livestream NPO 2 Extra

14:10 Walking On Cars
15:05 JP Cooper
16:00 Miss Montreal
16:55 Parov Stelar
17:55 Nothing But Thieves
18:50 A Perfect Circle
19:45 nog niet bekend
21:30 Foo Fighters
pi_179825472
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 14:48 schreef KingRadler het volgende:
spoorboekje livestream NPO 2 Extra

14:10 Walking On Cars
15:05 JP Cooper
16:00 Miss Montreal
16:55 Parov Stelar
17:55 Nothing But Thieves
18:50 A Perfect Circle
19:45 nog niet bekend
21:30 Foo Fighters
Matig, behalve FF.
pi_179825954
APC om 1850, janken
pi_179827857
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 14:14 schreef KingRadler het volgende:

[..]

“NPO 2 Extra” kijk op NPO.nl of de app of speciaal tv kanaal van je TV aanbieder.
Bij Ziggo is dat 222
KPN kanaal 88
pi_179830560
Vandaag ook zo druk?
  zaterdag 16 juni 2018 @ 18:15:38 #198
192592 SureD1
------------------------------
pi_179831034
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 17:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Vandaag ook zo druk?
Iig wel een rare vogel extra:

https://www.1limburg.nl/o(...)ium?context=topstory
  zaterdag 16 juni 2018 @ 18:16:13 #199
192592 SureD1
------------------------------
pi_179831052
Nothing but Thieves, binnen vijf jaar headliner?
  zaterdag 16 juni 2018 @ 18:20:23 #200
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179831161
Ik posten en gewoon jullie vragen vergeten :@ sorry!
KPN/Telfort zender 88
Ziggo 222

Of online uiteraard.

NBT klinkt nogsteeds dikke prima _O_
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 16 juni 2018 @ 18:57:16 #201
192592 SureD1
------------------------------
pi_179832167
Hahaha Immigrant Song, die komt er beter uit dan de Whole Lotta Rosie van the Offspring...
  zaterdag 16 juni 2018 @ 19:19:43 #202
52513 whosvegas
The Trickster
pi_179832759
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 18:16 schreef SureD1 het volgende:
Nothing but Thieves, binnen vijf jaar headliner?
Ja, was goed *O*
Are you nuts??
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:09:03 #203
192592 SureD1
------------------------------
pi_179834149
Ik begrijp the Script niet :?
pi_179834186
APC was goed. MJK had weer zijn verkleedkist opengetrokken :9

:')

Vind The script tegen vallen ;(
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  Moderator zaterdag 16 juni 2018 @ 20:18:16 #205
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_179834362
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:09 schreef SureD1 het volgende:
Ik begrijp the Script niet :?
Blijkbaar zijn die vervelende radiohitjes van de afgelopen jaren allemaal van the script
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:20:57 #206
52513 whosvegas
The Trickster
pi_179834414
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:09 schreef SureD1 het volgende:
Ik begrijp the Script niet :?
Ik wil het ook niet berijpen, ben geen 16 meer :)
Are you nuts??
pi_179834543
Oeh!! Marmozets worden uitgezonden om 00:00 _O_ *O* Becca O+ O+
pi_179834565
Het voelt tegennatuurlijk om dichter naar het podium te gaan, maar ik wil een leuk plekje voor de foo's :')
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_179834598
Alsmede, is iemand al in Jans Feestcafe geweest? Ik was er gisteren om 2 uur, niks te zien.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:29:59 #210
192592 SureD1
------------------------------
pi_179834649
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:27 schreef robuust89 het volgende:
Het voelt tegennatuurlijk om dichter naar het podium te gaan, maar ik wil een leuk plekje voor de foo's :')
Meehupsen met de Script jij, die plek voor de Foo’s moet je verdienen verdomme ;)
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:47:28 #211
52513 whosvegas
The Trickster
pi_179835069
Strakss naar de ff kijken
*O*
Are you nuts??
  Moderator zaterdag 16 juni 2018 @ 20:57:35 #212
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_179835259
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 18:15 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Iig wel een rare vogel extra:

https://www.1limburg.nl/o(...)ium?context=topstory
Die blijft ook maar rondvliegen hier :D
  zaterdag 16 juni 2018 @ 21:12:27 #213
192592 SureD1
------------------------------
pi_179835541
Nu weer iemand die op knopjes duwt.. :N

Dit zou niet misstaan in die disco in die loods achter het tankstation daar...

[ Bericht 24% gewijzigd door SureD1 op 16-06-2018 21:32:49 ]
pi_179836114
Ja kom nou maar op met Foo Fighters, voor ik ooraids krijg van dit gejengel. :(
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 21:50:12 #215
134538 chansadres
Black & White
pi_179836502
Godver, 15 minuten minder door het uitlopen van de rest :'(
En dan ook nog onzinnig interviewtje...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_179836507
Weg met dat interview :( :D
pi_179836555
Ruuuuuuuuuuuuuun!!! *O*
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Moderator zaterdag 16 juni 2018 @ 22:18:02 #218
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_179837070
_O_ drumsolo
  zaterdag 16 juni 2018 @ 22:38:54 #219
192592 SureD1
------------------------------
pi_179837563
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:18 schreef noodgang het volgende:
_O_ drumsolo
Stream loopt een kwartiertje acher dus ;)
  zaterdag 16 juni 2018 @ 22:47:18 #220
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179837800
Morgen is het mijn beurt...

Pinkpop ;)
  zaterdag 16 juni 2018 @ 23:05:00 #221
52513 whosvegas
The Trickster
pi_179838233
3v12 was niet zo positief over The Script:
https://3voor12.vpro.nl/u(...)t-altijd-werkt~.html
Are you nuts??
pi_179838292
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:47 schreef KingRadler het volgende:
Morgen is het mijn beurt...

Pinkpop ;)
Jup hier ook, zin in!
pi_179838418
Haha, mooi dit, Imagine en Jump. :D
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 23:27:14 #224
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_179838745
Ik vind het eigenlijk allemaal een beetje tegenvallen, of ik had er teveel van verwacht ofzo.
pi_179838795
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:14 schreef Felixa het volgende:
Haha, mooi dit, Imagine en Jump. :D
Best een geniale mash-up ja :D
  zaterdag 16 juni 2018 @ 23:36:04 #226
192592 SureD1
------------------------------
pi_179838959
Weet je wat het is, ik ben niet per se een FF fan, ik hou van rockmuziek, dus het verteert wel lekker. In 2011 zagen we ze min of meer per ongeluk, en vond ik ze bijzonder verfrissend.

Nu vind ik het net wat te gemaakt, net wat te veel schijtlolligheid en net wat teveel tappen uit het Green Day vaatje - vergeleken hierbij was Pearl Jam bijna plechtig en sereen...


Edit; dacht Mike dat hij een mopje gitaar mocht spelen? :D
  zaterdag 16 juni 2018 @ 23:41:14 #227
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_179839091
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:36 schreef SureD1 het volgende:
Weet je wat het is, ik ben niet per se een FF fan, ik hou van rockmuziek, dus het verteert wel lekker. In 2011 zagen we ze min of meer per ongeluk, en vond ik ze bijzonder verfrissend.

Nu vind ik het net wat te gemaakt, net wat te veel schijtlolligheid en net wat teveel tappen uit het Green Day vaatje - vergeleken hierbij was Pearl Jam bijna plechtig en sereen...

Edit; dacht Mike dat hij een mopje gitaar mocht spelen? :D
Misschien is dat wel mijn probleem, heb net afgelopen woensdag Pearl Jam gezien, was toch wel van een ander level.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 23:42:31 #228
192592 SureD1
------------------------------
pi_179839120
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:41 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Misschien is dat wel mijn probleem, heb net afgelopen woensdag Pearl Jam gezien, was toch wel van een ander level.
Ik gisteren, en dat was inderdaad van een ander level...
pi_179839180
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:36 schreef SureD1 het volgende:
Weet je wat het is, ik ben niet per se een FF fan, ik hou van rockmuziek, dus het verteert wel lekker. In 2011 zagen we ze min of meer per ongeluk, en vond ik ze bijzonder verfrissend.

Nu vind ik het net wat te gemaakt, net wat te veel schijtlolligheid en net wat teveel tappen uit het Green Day vaatje - vergeleken hierbij was Pearl Jam bijna plechtig en sereen...


Edit; dacht Mike dat hij een mopje gitaar mocht spelen? :D
Foo Fighters op pinkpop 2011 was voor mij echt legendarisch. Een van mijn favo optredens allertijden.

Heb ze daarna nog 3x gezien en per show werd het minder. Rock Am Ring 2015 speelde ze zoveel covers dat ik bijna was weggelopen bij die show.

En gek genoeg kan ik er ook niet nee zitten dat ik ze nu moet missen.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 23:48:27 #230
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179839234
FF is gewoon tof, maar ik heb bij hun concerten nooit die absolute kippenvel momenten die ik bij PJ wel heb. Foos is toch meer een stadionshow.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_179839247
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:42 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Ik gisteren, en dat was inderdaad van een ander level...
Foo's een keer op LL gezien (te gek) en een keer in de Ziggo (ook tof) en dat vind ik wel prima zo. LL was wel anders, Ziggo show lijkt erg op wat ze nu doen. Dikke vette prima rock 'n roll show maar niet verrassend of zo. Gewoon tof. ^O^

Pearl Jam al 6 keer in een venue (zonde om op een veld te zien imo..) en dat verveelt nooit, is altijd een verrassing en altijd steengoed. _O_
  zaterdag 16 juni 2018 @ 23:51:05 #232
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_179839283
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:48 schreef TAV74 het volgende:
FF is gewoon tof, maar ik heb bij hun concerten nooit die absolute kippenvel momenten die ik bij PJ wel heb. Foos is toch meer een stadionshow.
Ben toch ook vaak genoeg bij Metallica geweest (over stadionacts gesproken) en dat zit toch ook beter in elkaar.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 23:52:52 #233
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179839313
Hahaha Mike werd prachtig afgezeken _O_
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 16 juni 2018 @ 23:53:17 #234
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_179839321
Er moest uiteraard weer een fotootje gemaakt worden.

Foo Fighters.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_179839334
Die beelden toen alle phones aangingen, waanzinnig om te zien die bijna ieder mens met zo een ding zeult.
pi_179839339
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:51 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Ben toch ook vaak genoeg bij Metallica geweest (over stadionacts gesproken) en dat zit toch ook beter in elkaar.
Ja dat is precies wat er voor mij mis mee is: het 'zit in elkaar'. Mist dus spontaniteit.
pi_179839343
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er moest uiteraard weer een fotootje gemaakt worden.

Foo Fighters.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godsamme kerel wat maak jij toch mooie plaatjes _O_ _O_
  zaterdag 16 juni 2018 @ 23:54:26 #238
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179839345
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:51 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Ben toch ook vaak genoeg bij Metallica geweest (over stadionacts gesproken) en dat zit toch ook beter in elkaar.
Daar zit nog minder spontaniteit in, Foo`s is wat losser. .
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 16 juni 2018 @ 23:55:54 #239
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_179839369
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:54 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Godsamme kerel wat maak jij toch mooie plaatjes _O_ _O_
Thanks *O* *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 16 juni 2018 @ 23:56:23 #240
192592 SureD1
------------------------------
pi_179839377
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:48 schreef TAV74 het volgende:
FF is gewoon tof, maar ik heb bij hun concerten nooit die absolute kippenvel momenten die ik bij PJ wel heb. Foos is toch meer een stadionshow.
Ik vind het ook niet slecht hoor, maar het memorabele randje dat 2011 had (maar goed toen stonden we op het veld, en toen hadden we Volbeat (de reden voor het kaartje) al gehad en toen was er die bui, en die fucking rainbow, en nu hangen we voor de tv) heeft het nu niet...

Wat mij betreft geen verschil tussen goed en slecht, maar tussen gedegen en legendarisch...ik denk dat als we het hele weekend waren gegaan ik me daar nu prima geamuseerd zou hebben (en morgen vroeg thuis zou zijn geweest ;) )
  zaterdag 16 juni 2018 @ 23:56:25 #241
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_179839378
J
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:54 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Daar zit nog minder spontaniteit in, Foo`s is wat losser. .
James Hetfield kan het allemaal anders niet onthouden :) Maar dat is toch beter te verteren dan dit.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 23:57:55 #242
192592 SureD1
------------------------------
pi_179839399
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er moest uiteraard weer een fotootje gemaakt worden.

Foo Fighters.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inlijstenswaardig Angelus!!
  zondag 17 juni 2018 @ 00:02:31 #243
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179839479
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:56 schreef SureD1 het volgende:

[..]

en toen hadden we Volbeat (de reden voor het kaartje) al gehad
Na Volbeat lijkt het al snel legendarisch :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 17 juni 2018 @ 00:03:47 #244
192592 SureD1
------------------------------
pi_179839511
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 00:02 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Na Volbeat lijkt het al snel legendarisch :P
Die konden de hooggespannen verwachtingen niet helemaal inlossen kan ik me nog vaag herinneren ;)
  ESF Reporter zondag 17 juni 2018 @ 00:04:11 #245
87554 Cee
Welluk?
pi_179839521
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er moest uiteraard weer een fotootje gemaakt worden.

Foo Fighters.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net duivelshoorns, krijg meteen Tribute van Tenacious D in m’n hoofd. :D
Bazenfoto weer, as ever.
  Moderator zondag 17 juni 2018 @ 00:04:34 #246
332671 crew  indiaantje89
pi_179839536
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er moest uiteraard weer een fotootje gemaakt worden.

Foo Fighters.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt een beetje op een wolverine kapsel.. nice!

Doe je Bruno ook morgen?
  zondag 17 juni 2018 @ 00:05:51 #247
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179839563
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 00:03 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Die konden de hooggespannen verwachtingen niet helemaal inlossen kan ik me nog vaag herinneren ;)
Snap de populariteit van Volbeat gewoon niet zo goed :?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 17 juni 2018 @ 00:08:06 #248
192592 SureD1
------------------------------
pi_179839619
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 00:05 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Snap de populariteit van Volbeat gewoon niet zo goed :?
Met Johnny Cash en Metallica kun je wat mij betreft niet fout...
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 17 juni 2018 @ 00:08:39 #249
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_179839633
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 00:04 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Het lijkt een beetje op een wolverine kapsel.. nice!

Doe je Bruno ook morgen?
Bruno says no.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 17 juni 2018 @ 00:10:16 #250
192592 SureD1
------------------------------
pi_179839668
Ik weet niet of er mede gitaristen meelezen, maar die telecaster van Chris is GAS-waardig!
  zondag 17 juni 2018 @ 00:11:48 #251
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179839708
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 00:08 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Met Johnny Cash en Metallica kun je wat mij betreft niet fout...
Als ze eens zouden beginnen een zanger aan te stellen die iets van Cash had waren we al een stuk verder. Ik hoor deze combi er op dat ene nummer na ook niet in trouwens.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator zondag 17 juni 2018 @ 00:13:28 #252
332671 crew  indiaantje89
pi_179839747
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 00:05 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Snap de populariteit van Volbeat gewoon niet zo goed :?
Ik vind ze ook wel tof. Leuke platen, toch wat steviger en toegankelijk. Alleen ze touren iets te veel waardoor het niet bijzonder meer is.
  zondag 17 juni 2018 @ 00:14:04 #253
192592 SureD1
------------------------------
pi_179839760
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 00:11 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Als ze eens zouden beginnen een zanger aan te stellen die iets van Cash had waren we al een stuk verder. Ik hoor deze combi er op dat ene nummer na ook niet in trouwens.
Ik ben ook alweer 7 jaar verder inmiddels ;) ik was nog jong zullen we maar zeggen... sinds die gast van Anthrax erbij zit en produceert vind ik het allemaal niet zo tof meer...

[ Bericht 5% gewijzigd door SureD1 op 17-06-2018 00:19:53 ]
  Moderator zondag 17 juni 2018 @ 00:14:58 #254
332671 crew  indiaantje89
pi_179839780
quote:
7s.gif Op zondag 17 juni 2018 00:08 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Bruno says no.
Nu al ster allures? Nja genoeg andere mooie spots toch? En he kan tijdens Bruno Mars lekker een biertje drinken, ook niet mis.
pi_179839942
Marmozets nu O+ paar jaar geleden dé grote verrassing voor mij op LL. Geniaal! _O_
  zondag 17 juni 2018 @ 08:22:08 #256
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_179842123
Bij 3 voor 12 vonden ze het ook niet fantastisch:

https://3voor12.vpro.nl/a(...)op/Foo-Fighters.html
  zondag 17 juni 2018 @ 08:43:52 #257
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179842221
3voor12 neem ik nooit serieus zijn altijd zo negatief.
  zondag 17 juni 2018 @ 08:46:16 #258
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179842237
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er moest uiteraard weer een fotootje gemaakt worden.

Foo Fighters.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow die was echt compleet weg.
Nice Pic.
  zondag 17 juni 2018 @ 08:59:12 #259
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_179842362
Ik was teleurgesteld in de Foo's. Ze kunnen zo veel beter. Hadden er geen zin in. Als ze 12 eigen liedjes hebben gespeeld, is het veel. Haalt het niet bij Werchter vorig jaar en idd Pinkpop 2011.

De 3v12-recensie klopt behoorlijk.

[ Bericht 10% gewijzigd door Andromache op 17-06-2018 09:13:23 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 17 juni 2018 @ 09:06:01 #260
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_179842411
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 08:43 schreef KingRadler het volgende:
3voor12 neem ik nooit serieus zijn altijd zo negatief.
Nee, ze zijn niet zo kritiekloos als 3FM. Mag het gewoon een keertje benoemd worden als het allemaal niet zo denderend is?
  FOK!fotograaf zondag 17 juni 2018 @ 09:33:48 #261
364681 over_hedge
pi_179842730
Ik vond het anders gewoon tof! En sowieso recensies :') dat is puur de smaak van 1 persoon die het moet schrijven. Wie neemt dat serieus dan? :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 17 juni 2018 @ 10:11:03 #262
192592 SureD1
------------------------------
pi_179843235
Ik kan me ook prima vinden in die recensie van 3voor12... allemaal te routineus, en hij maakte of een grapje, of hij wist echt niet op welk festival hij stond...
  zondag 17 juni 2018 @ 10:19:09 #263
192592 SureD1
------------------------------
pi_179843393
The Kooks hebben geannuleerd, wegens ziekte van de zanger. Di-Rect vervangt, weer eens wat anders dan Krezip ;)
  zondag 17 juni 2018 @ 10:23:42 #264
52513 whosvegas
The Trickster
pi_179843467
Gisteren de Foo Fighters op tv gekeken en eens met de 3v12 recentie.
Als ze gewoon zonder gezeik en veel gelul/'grapjes' hun eigen nummers hadden gespeeld, speeelden ze heel Pinkpop plat. Maar wie zit nu te wachten op saaie covers, het publiek heeft een kaartje gekocht om de Foo's te zien en dan gaan de show volstoppen met flauwe covers. Dat vind ik best wel asosiaal, eerlijk gezegd
Are you nuts??
  Redactie Sport zondag 17 juni 2018 @ 10:42:20 #265
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179843726
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:19 schreef SureD1 het volgende:
The Kooks hebben geannuleerd, wegens ziekte van de zanger. Di-Rect vervangt, weer eens wat anders dan Krezip ;)
Tsja, dat maakt deze toch al karige dag nog veel kariger.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 17 juni 2018 @ 10:42:44 #266
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179843736
Dat covergedeelte bij de foos duurde te lang ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_179843966
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:11 schreef SureD1 het volgende:
Ik kan me ook prima vinden in die recensie van 3voor12... allemaal te routineus, en hij maakte of een grapje, of hij wist echt niet op welk festival hij stond...
Ik heb me 2,5 uur prima vermaakt, maar die covers was misschien wat teveel van het goede ja, en totaal onnodig.

Kritiek op The Script vond ik wel wat overdreven, blijkt gewoon een enorme hitmachine en ja het ziet er soms veel te gescript uit (no pun intended) maar zij kunnen er ook niets aan doen om al 4 keer te worden geboekt in 8 jaar, daar wordt je show nou eenmaal een stuk minder aantrekkelijk van.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 17 juni 2018 @ 10:57:09 #268
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179844022
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:19 schreef SureD1 het volgende:
The Kooks hebben geannuleerd, wegens ziekte van de zanger. Di-Rect vervangt, weer eens wat anders dan Krezip ;)
Di-rect is sinds Marcel zanger is een prima band!
  zondag 17 juni 2018 @ 10:58:33 #269
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179844051
verkeerde topic
  ESF Reporter zondag 17 juni 2018 @ 10:59:14 #270
87554 Cee
Welluk?
pi_179844070
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Tsja, dat maakt deze toch al karige dag nog veel kariger.
Ik vind het echt tof ze daar te zien staan, volgens mij gaan ze het veld helemaal platspelen. Ben benieuwd.
  Moderator zondag 17 juni 2018 @ 11:12:33 #271
332671 crew  indiaantje89
pi_179844312
Wat een drama, twee uur in de auto gezeten en dan nog 1 uur lopen maar het terrein. Wat een drama!
  zondag 17 juni 2018 @ 11:20:55 #272
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179844437
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat een drama, twee uur in de auto gezeten en dan nog 1 uur lopen maar het terrein. Wat een drama!
dan heb je m ver weg staan... er is een plek waar je eigenlijk altijd terecht kan en dan is het 20 min lopen naar de ingang.
  zondag 17 juni 2018 @ 11:27:18 #273
192592 SureD1
------------------------------
pi_179844544
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat een drama, twee uur in de auto gezeten en dan nog 1 uur lopen maar het terrein. Wat een drama!
Dan doe je wat verkeerd joh, inderdaad altijd plek op die ene plek en 20 minuutjes lopen... les 1 op pinkpop, niet perse doen wat alle borden naast de weg willen dat je doet...
  zondag 17 juni 2018 @ 11:31:35 #274
52513 whosvegas
The Trickster
pi_179844605
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:27 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Dan doe je wat verkeerd joh, inderdaad altijd plek op die ene plek en 20 minuutjes lopen... les 1 op pinkpop, niet perse doen wat alle borden naast de weg willen dat je doet...
Als je voor het eerst komt, dan ken je die 'ene plek' nog niet :)
Are you nuts??
pi_179844606
quote:
7s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:20 schreef peaceman het volgende:

[..]

dan heb je m ver weg staan... er is een plek waar je eigenlijk altijd terecht kan en dan is het 20 min lopen naar de ingang.
Als teveel mensen die plek gaan gebruiken zal die wijk ook wel op den duur op slot gaan. ;)
  zondag 17 juni 2018 @ 11:32:58 #276
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179844618
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als teveel mensen die plek gaan gebruiken zal die wijk ook wel op den duur op slot gaan. ;)
zal wel loslopen.. die plek is al 20 jaar beschikbaar. :)
  zondag 17 juni 2018 @ 11:33:51 #277
192592 SureD1
------------------------------
pi_179844631
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als teveel mensen die plek gaan gebruiken zal die wijk ook wel op den duur op slot gaan. ;)
Daarom noemen we dat ook “die ene plek” ;) Zelfs op de dag van de Stones, toen we wegens verzengende hitte pas om 16.30 aan kwamen was daar plek :D
  zondag 17 juni 2018 @ 11:34:28 #278
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_179844639
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 18:16 schreef SureD1 het volgende:
Nothing but Thieves, binnen vijf jaar headliner?
Die waren inderdaad geweldig! Net als Walking on Cars trouwens. :)
pi_179844696
Wij stonden op die andere plek geparkeerd en moesten 23 minuten lopen. Bij latere beschouwing hadden we nog iets dichterbij hebben kunnen parkeren mischien om op jullie ene plek terecht te komen. :D
  zondag 17 juni 2018 @ 11:41:52 #280
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179844768
Lekker rustig op Pinkpop
pi_179844844
Nothing but thieves naar mijn mening beste niet-headlinenede act.
  zondag 17 juni 2018 @ 11:49:35 #282
192592 SureD1
------------------------------
pi_179844941
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:41 schreef KingRadler het volgende:
Lekker rustig op Pinkpop
Ik geloof - dit jaar voor het eerst - niet helemaal wat er aangaande kaartverkoop en bezoekersaantallen door pinkpop bekend wordt gemaakt. Hoewel het druk was vrijdag, was het niet 72.000 man - rolling stones- druk, ik lees verhalen over gisteren 10.000 man minder en dan nu nog rustiger?
pi_179844974
Het is 11.50 uur. Je kunt nu nog weinig zinnigs zeggen over drukte.
  zondag 17 juni 2018 @ 11:51:55 #284
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179844985
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:49 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Ik geloof - dit jaar voor het eerst - niet helemaal wat er aangaande kaartverkoop en bezoekersaantallen door pinkpop bekend wordt gemaakt. Hoewel het druk was vrijdag, was het niet 72.000 man - rolling stones- druk, ik lees verhalen over gisteren 10.000 man minder en dan nu nog rustiger?
Ik bedoel ben nu op Pinkpop nu is het nog lekker rustig. Stilte voor de storm.
  zondag 17 juni 2018 @ 11:53:49 #285
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179845018
Ik kijk uit naar Don Diablo benieuwd naar zijn Avicii Tribute.
  Moderator zondag 17 juni 2018 @ 11:59:37 #286
332671 crew  indiaantje89
pi_179845107
quote:
7s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:20 schreef peaceman het volgende:

[..]

dan heb je m ver weg staan... er is een plek waar je eigenlijk altijd terecht kan en dan is het 20 min lopen naar de ingang.
Dat weet ik, is ook niet mijn eerste keer. Maar omdat ik geen parkeerkaart had moest ik zo ver weg. Mijn vaste plek is bij de witte wereld. Maar daar kon je niet eens komen
  Moderator zondag 17 juni 2018 @ 12:07:53 #287
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_179845264
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:49 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Ik geloof - dit jaar voor het eerst - niet helemaal wat er aangaande kaartverkoop en bezoekersaantallen door pinkpop bekend wordt gemaakt. Hoewel het druk was vrijdag, was het niet 72.000 man - rolling stones- druk, ik lees verhalen over gisteren 10.000 man minder en dan nu nog rustiger?
Het veld is breder gemaakt. De cateraars staan verder naar buiten, waardoor er meer mensen op het veld passen. Vandaag zou het iets drukker worden dan gisteren. 2000 man meer
pi_179845275
krijg je ipv The Kooks... Direct... 😂
  zondag 17 juni 2018 @ 12:09:55 #289
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179845315
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 12:08 schreef Xan21 het volgende:
krijg je ipv The Kooks... Direct... 😂
als je het mij vraagt, zou ik zeggen een verbetering. Maar ik ben geloof ik ook 1 van de weinigen die Di-rect na het vertrek van Tim Akkerman wel goed is gaan vinden.
  zondag 17 juni 2018 @ 12:12:48 #290
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_179845366
quote:
7s.gif Op zondag 17 juni 2018 12:09 schreef peaceman het volgende:

[..]

als je het mij vraagt, zou ik zeggen een verbetering. Maar ik ben geloof ik ook 1 van de weinigen die Di-rect na het vertrek van Tim Akkerman wel goed is gaan vinden.
Hier idem,jammer, maar ik ben benieuwd.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 17 juni 2018 @ 12:12:52 #291
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_179845368
quote:
7s.gif Op zondag 17 juni 2018 12:09 schreef peaceman het volgende:

[..]

als je het mij vraagt, zou ik zeggen een verbetering. Maar ik ben geloof ik ook 1 van de weinigen die Di-rect na het vertrek van Tim Akkerman wel goed is gaan vinden.
Prima live act :Y En sowieso beter dan het 1993 The Kooks.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 17 juni 2018 @ 12:14:45 #292
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179845405
Marcel is sowieso een goed entertainer.
  zondag 17 juni 2018 @ 12:15:51 #293
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_179845421
quote:
6s.gif Op zondag 17 juni 2018 12:12 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Prima live act :Y En sowieso beter dan het 1993 The Kooks.
?? Is een band van begin jaren 2000.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 17 juni 2018 @ 12:16:30 #294
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179845430
Direct is onder Marcel volwassener geworden.
  zondag 17 juni 2018 @ 12:18:51 #295
192592 SureD1
------------------------------
pi_179845461
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 12:07 schreef noodgang het volgende:

[..]

Het veld is breder gemaakt. De cateraars staan verder naar buiten, waardoor er meer mensen op het veld passen. Vandaag zou het iets drukker worden dan gisteren. 2000 man meer
Ah kijk, dat zou goed kunnen: we hadden het erover dat de main stage anders leek te staan ten opzichte van de berg erachter, alsof de feng shui weg was zeg maar ;) een breder veld makes sense dan ja...
  zondag 17 juni 2018 @ 12:20:37 #296
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179845478
Lekker weertje wel veel wind niet te warm of koud soms komt zon door.
  Moderator zondag 17 juni 2018 @ 12:21:45 #297
332671 crew  indiaantje89
pi_179845498
Godver ik lees het nu pas, had veel liever The Kooks. Matige vervanger hoor.
  zondag 17 juni 2018 @ 12:22:23 #298
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179845513
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 12:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Godver ik lees het nu pas, had veel liever The Kooks. Matige vervanger hoor.
welnee.. laat je maar verrassen. Kooks vind ik dan weer 16 in een dozijn...
pi_179845554
quote:
7s.gif Op zondag 17 juni 2018 12:09 schreef peaceman het volgende:

[..]

als je het mij vraagt, zou ik zeggen een verbetering. Maar ik ben geloof ik ook 1 van de weinigen die Di-rect na het vertrek van Tim Akkerman wel goed is gaan vinden.
Ik moet altijd aan die gast van simply red denken als ik die recentste zanger zie en hoor... brrrr
  Moderator zondag 17 juni 2018 @ 12:26:05 #300
332671 crew  indiaantje89
pi_179845575
quote:
7s.gif Op zondag 17 juni 2018 12:22 schreef peaceman het volgende:

[..]

welnee.. laat je maar verrassen. Kooks vind ik dan weer 16 in een dozijn...
Mijn vrouw is speciaal voor The Kooks en Bruno Mars
Combi meegegaan. Di-rect heb ik 1000x gezien.
  zondag 17 juni 2018 @ 12:26:12 #301
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179845579
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 12:24 schreef Xan21 het volgende:

[..]

Ik moet altijd aan die gast van simply red denken als ik die recentste zanger zie en hoor... brrrr
dan zou ik toch eens je gehoor laten testen ;)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')