abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 juni 2018 @ 18:34:49 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_179658808
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_179658828
Wat een ontzettend schattig briefje golfer O+
Spoilers!
pi_179658849
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 18:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh dat is misschien wel een optie ja.
lekkerste is dat ze vooral in de nacht amper reclame doen en vooral niet op een niveau harder en vooral vertellen wat ze verder uitzenden (ik ben fan) *lees ik slaap er heerlijk op altijd*
  donderdag 7 juni 2018 @ 18:39:53 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179658889
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een ontzettend schattig briefje golfer O+
Yes, wel jammer van die tweede naam
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179658974
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 18:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Yes, wel jammer van die tweede naam
Gilmore Girlsnamen ftw! Ik ben nu een boek aan het luisteren met enorm veel Buffy en Gilmore Girlsreferenties. Echt grappig.
Spoilers!
pi_179659094
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 18:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Yes, wel jammer van die tweede naam
Die vind ik eigenlijk leuker dan de eerste.
Qua naam he, niet qua kl.kind.
pi_179659304
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Gilmore Girlsnamen ftw! Ik ben nu een boek aan het luisteren met enorm veel Buffy en Gilmore Girlsreferenties. Echt grappig.
Welk boek is dat? :D
pi_179659328
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 18:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Welk boek is dat? :D
De Agent of Hel trilogie van Jaqueline Carey. Als urban fantasy je genre is, is dit echt een aanrader. Het is ook leuk voorgelezen, dat scheelt altijd veel.
Spoilers!
  donderdag 7 juni 2018 @ 19:02:03 #9
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_179659342
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een ontzettend schattig briefje golfer O+
Dit
Geen idee wat het voor kaartjes zijn verder
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 7 juni 2018 @ 19:02:06 #10
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179659344
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 18:48 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Die vind ik eigenlijk leuker dan de eerste.
Qua naam he, niet qua kl.kind.
Ik vind het een gekke naam, maar smaken verschillen

Had niet door dat het over jullie kleinkinderen ging, dus ongefilterde reactie :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 7 juni 2018 @ 19:02:38 #11
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179659350
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dit
Geen idee wat het voor kaartjes zijn verder
Denk van de AH
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179659353
@LS als je tijd hebt kijk ff op ID... rinder is on...snap je denk ik waarom ik wel fan ben
pi_179659378
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 19:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De Agent of Hel trilogie van Jaqueline Carey. Als urban fantasy je genre is, is dit echt een aanrader. Het is ook leuk voorgelezen, dat scheelt altijd veel.
Nooit van gehoord. En ken het genre ook niet denk ik? Of vallen de huidige vampieren series en zo daar onder?
pi_179659467
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 19:02 schreef liedetector het volgende:
@LS als je tijd hebt kijk ff op ID... rinder is on...snap je denk ik waarom ik wel fan ben
Staat aan. Ben benieuwd. Ziggo noemt dit genre 'varieté' :)
Spoilers!
pi_179659486
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 19:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Staat aan. Ben benieuwd. Ziggo noemt dit genre 'varieté' :)
die sporen niet ;0
volgens mij is ID reality tv

en op courante tijden hebben ze meer reclame dan anders, maar nog steeds beter dan meeste zenders
pi_179659491
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 19:04 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nooit van gehoord. En ken het genre ook niet denk ik? Of vallen de huidige vampieren series en zo daar onder?
True Blood is bijvoorbeeld urban fantasy ja. Het is een soort van fantasy in de normale wereld zeg maar. In tegenstelling tot LOTR en GoT bijvoorbeeld.
Spoilers!
pi_179659515
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 19:09 schreef liedetector het volgende:

[..]

die sporen niet ;0
volgens mij is ID reality tv
Die Rinder zou heus niet misstaan in zo'n over de top musical met jazzhands anders.
Spoilers!
pi_179659519
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 19:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

True Blood is bijvoorbeeld urban fantasy ja. Het is een soort van fantasy in de normale wereld zeg maar. In tegenstelling tot LOTR en GoT bijvoorbeeld.
ah ja dat idd.. Ok, klinkt wel leuk ^O^ en de GG/B referenties zijn een pré *O*
pi_179659552
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 19:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die Rinder zou heus niet misstaan in zo'n over de top musical met jazzhands anders.
en toch is ie heerlijk eerlijk...de opmerking gaan eht te ver, maar snap dat ie wel rechtspreekt zegt maar .... (sssst Im talking)

en judy en nooit orde en atijd beef onderling kon ik nooit tegen hij doet een ik hou orde en ben zelf leuk.... ik mag dat wel
  donderdag 7 juni 2018 @ 19:15:19 #20
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_179659601
Nog meer kinkelhumor mbt trouwen
https://www.bild.de/regio(...)5262,la=de.bild.html
30.000 statiegeldflessen in je tuin
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_179659687
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 19:13 schreef liedetector het volgende:

[..]

en toch is ie heerlijk eerlijk...de opmerking gaan eht te ver, maar snap dat ie wel rechtspreekt zegt maar .... (sssst Im talking)

en judy en nooit orde en atijd beef onderling kon ik nooit tegen hij doet een ik hou orde en ben zelf leuk.... ik mag dat wel
Whahaha, die opmerking over dat hoofdrekenen _O- Ik kijk met wat vertraging.

Ik weet niet of ik hier 6 afleveringen van per dag kan kijken maar het is zeker vermakelijke backup.
Spoilers!
pi_179659692
LS, ik heb ook zo'n duur gat :D ook vulling, vulling, wortelkanaalbehandeling, proberen te redden en dan extractie. En als ik dat gat nu wil vullen met een implantaat wordt dat minimaal 2000 euro.
Het kan stukken goedkoper in Turkije incl hotel en vliegreis :+ Is een hele business.

Urban fantasy is best tof :Y The Southern Vampire Mysteries _O_ (dacht dat ik het niets zou vinden, maar ja, doordrammende stug volhoudende vriendin resulteerde er in dat ik toch maar een paar boekjes meenam en in begon. Heb ze verslonden _O- Soms is drammen heel goed *)

Ik moest even iets langs brengen bij familie en ze aten precies wat ik me zo voorstelde dat ze altijd als avondeten hebben. Huuuuu. Blik tomatensoep met pot knakworstjes en witte bolletjes.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179659723
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 19:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Whahaha, die opmerking over dat hoofdrekenen _O- Ik kijk met wat vertraging.

Ik weet niet of ik hier 6 afleveringen van per dag kan kijken maar het is zeker vermakelijke backup.
zie het soms...ik kijk vaak pas laat als ik in bed ga liggen... ze doen van alles en ene programma beter dan andere..eerst was er alleen 1 uitzending zo rond 4 s middags en dat is mijn dip tijd
pi_179659739
Verdient wel lekker met inleveren :D

AnneX: ik ben je wordfeudnaam kwijt ;(
pi_179659822
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 19:19 schreef Isabeau het volgende:
LS, ik heb ook zo'n duur gat :D ook vulling, vulling, wortelkanaalbehandeling, proberen te redden en dan extractie. En als ik dat gat nu wil vullen met een implantaat wordt dat minimaal 2000 euro.
Het kan stukken goedkoper in Turkije incl hotel en vliegreis :+ Is een hele business.

Urban fantasy is best tof :Y The Southern Vampire Mysteries _O_ (dacht dat ik het niets zou vinden, maar ja, doordrammende stug volhoudende vriendin resulteerde er in dat ik toch maar een paar boekjes meenam en in begon. Heb ze verslonden _O- Soms is drammen heel goed *)

Ik moest even iets langs brengen bij familie en ze aten precies wat ik me zo voorstelde dat ze altijd als avondeten hebben. Huuuuu. Blik tomatensoep met pot knakworstjes en witte bolletjes.
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt :P

Over dat soort voedsel gesproken. Ik vertelde toch vorige week dat ik de vriendin van mijn beste vriend (met de gastric bypass) nog niet ken? Ik geloof dat ze wel ok is. Ze houdt me met veel humor op de hoogte van zijn wel en wee.
Ze was vorige week eens soep aan het maken. Toen ik zei dat ik ook wel trek had in soep, kwam er de volgende dag een soeppakket met de pakketbezorger. Mix voor groentesoep, vermicelli, knapperbolletjes en een blikje balletjes. Ik vind haar wel tof.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')