abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181773504
Iemand al de nieuwe toestellen via leaks bekeken? En de bijhorende voorspelde prijzen, nog meningen hierover die jullie willen delen? :9
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zaterdag 8 september 2018 @ 16:54:41 #242
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181774550
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 16:17 schreef Kloonhommel het volgende:
Iemand al de nieuwe toestellen via leaks bekeken? En de bijhorende voorspelde prijzen, nog meningen hierover die jullie willen delen? :9
Ik heb vooral de nieuwe kleuren gezien :P van de goedkopere nieuwere modellen iirc. Vind die blauwe optie er best mooi uitzien. Nu een iPhone 7 die ik al een paar jaar gebruik, maar die het nog steeds goed doet. Volgend jaar van plan om maar eens up te graden. Kijken of het dan de huidige X wordt die dan wellicht iets in prijs is gedaald, of meteen de allernieuwste.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_181774924
Benieuwd naar de officiële prijzen van de X, XS en 9 straks in combinatie van een abonnement.
Ik ben benieuwd of de iPhone X geschrapt wordt bij Apple (zo ja dan kan de prijs bij providers best wel eens rap omlaag gaan).
9 met een A12-chip kan wel interessant zijn.

Verwachten specificaties op een rijtje:


[ Bericht 24% gewijzigd door DKUp op 08-09-2018 17:28:45 ]
SOONY
  zaterdag 8 september 2018 @ 21:30:02 #244
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181780972
Over de A12 processor
https://www.macworld.com/(...)s-a12-processor.html
Veel speculatie vooral
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 9 september 2018 @ 12:19:42 #245
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_181794682
Ik heb een tijdje terug een 256GB iPhone 7 Plus gekocht met het idee mijn iPhone X te verkopen en daarmee te overbruggen tot de nieuwe iPhones er zijn.

Als je langere tijd een iPhone X hebt gebruikt, is het verdomd lastig weer terug te gaan naar de oudere modellen. De iPhone 7 Plus kan feitelijk alles wat de iPhone X kan, heeft langere accuduur, iets betere software optimalisatie voor een groot scherm (hoewel dit nog steeds het zwakste punt van iOS blijft) en draait exact dezelfde apps. Zelfs in performance is er niet heel erg veel verschil.

Ik blijf echter constant denken dat er een stuk van mijn scherm is afgesneden door de zwarte balken boven en onder :') En ik moet een knop indrukken om tussen apps te switchen, swipe steeds mijn notificaties naar beneden als ik Control Center wil hebben, en merk pas hoe fijn True Tone is als je het niet meer hebt. Om nog maar te zwijgen over het gigantische verschil in schermkwaliteit.

Het zijn stuk voor stuk kleine dingen die functioneel geen verschil maken tussen de iPhone X en de 7 Plus die mij de helft kostte. Maar bij elkaar opgeteld neig ik er toch naar om mijn verlies maar te nemen en gewoon de X te blijven gebruiken. Zelfs met alle ergernissen blijft dat de fijnste telefoon om te gebruiken.
  zondag 9 september 2018 @ 13:05:11 #246
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181795584
#firstworldproblems
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181796321
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 12:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb een tijdje terug een 256GB iPhone 7 Plus gekocht met het idee mijn iPhone X te verkopen en daarmee te overbruggen tot de nieuwe iPhones er zijn.

Als je langere tijd een iPhone X hebt gebruikt, is het verdomd lastig weer terug te gaan naar de oudere modellen. De iPhone 7 Plus kan feitelijk alles wat de iPhone X kan, heeft langere accuduur, iets betere software optimalisatie voor een groot scherm (hoewel dit nog steeds het zwakste punt van iOS blijft) en draait exact dezelfde apps. Zelfs in performance is er niet heel erg veel verschil.

Ik blijf echter constant denken dat er een stuk van mijn scherm is afgesneden door de zwarte balken boven en onder :') En ik moet een knop indrukken om tussen apps te switchen, swipe steeds mijn notificaties naar beneden als ik Control Center wil hebben, en merk pas hoe fijn True Tone is als je het niet meer hebt. Om nog maar te zwijgen over het gigantische verschil in schermkwaliteit.

Het zijn stuk voor stuk kleine dingen die functioneel geen verschil maken tussen de iPhone X en de 7 Plus die mij de helft kostte. Maar bij elkaar opgeteld neig ik er toch naar om mijn verlies maar te nemen en gewoon de X te blijven gebruiken. Zelfs met alle ergernissen blijft dat de fijnste telefoon om te gebruiken.
Over een paar weekjes kan je een nieuwe iPhone hebben :7
SOONY
  zondag 9 september 2018 @ 15:06:08 #248
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_181797335
quote:
6s.gif Op zondag 9 september 2018 13:48 schreef DKUp het volgende:

[..]

Over een paar weekjes kan je een nieuwe iPhone hebben :7
Oh, maar die komt er nog wel hoor. Het is alleen de vraag of ik hem meteen haal, of dat ik even wacht.

Als Apple er een 120hz scherm in stoppen, bestel ik hem direct na de Keynote.
  zondag 9 september 2018 @ 17:38:57 #249
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181799621
En anders haal je hem oh zo briljant ergens met een megagoeie deal een maand of drie later zodat je welgeteld zes maanden hetzelfde toestel hebt om daar het maximale uit te halen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 9 september 2018 @ 17:51:47 #250
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181799909
Mijn iPhone X bevalt me prima en ga er hopelijk nog een jaar of 5 mee doen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_181805261
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 16:54 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik heb vooral de nieuwe kleuren gezien :P van de goedkopere nieuwere modellen iirc. Vind die blauwe optie er best mooi uitzien. Nu een iPhone 7 die ik al een paar jaar gebruik, maar die het nog steeds goed doet. Volgend jaar van plan om maar eens up te graden. Kijken of het dan de huidige X wordt die dan wellicht iets in prijs is gedaald, of meteen de allernieuwste.
Best veel mensen die nog iPhone 7 gebruiken merk ik. De blauwe kleur is wel opmerkelijk ja, het schijnt ook dat het aan de foto kan liggen en dat ie gewoon spacegrey is.

De komende XI schijnt ook goedkoper te zijn dan de huidige X. Of doel je op de XII daarop?

Wat ik zelf zag was dat de prijzen lager zijn (ja oke, voorspeld en geen feit) en de kleuren en dat ze de "notch" bovenin niet weggehaald hebben of verkleind of weer mooi recht gemaakt hebben.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_181805315
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 15:06 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Oh, maar die komt er nog wel hoor. Het is alleen de vraag of ik hem meteen haal, of dat ik even wacht.

Als Apple er een 120hz scherm in stoppen, bestel ik hem direct na de Keynote.
Wat is het voordeel van een 120hz scherm aangezien we maximaal 60hz kunnen zien? En dat op een vrij kleine scherm ook.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zondag 9 september 2018 @ 21:53:07 #253
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181805785
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 21:34 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Best veel mensen die nog iPhone 7 gebruiken merk ik. De blauwe kleur is wel opmerkelijk ja, het schijnt ook dat het aan de foto kan liggen en dat ie gewoon spacegrey is.

De komende XI schijnt ook goedkoper te zijn dan de huidige X. Of doel je op de XII daarop?

Wat ik zelf zag was dat de prijzen lager zijn (ja oke, voorspeld en geen feit) en de kleuren en dat ze de "notch" bovenin niet weggehaald hebben of verkleind of weer mooi recht gemaakt hebben.
Ik heb zo niet alle X versies op een rijtje tbh :P met mijn uitspraak over 'goedkoper' doelde ik op de huidige X. Dat die hopelijk in prijs gaat droppen als de XI en XII uitkomen. Of dat ik meteen ga voor de allerbeste volgend jaar (allerduurste dan ook gok ik :D).

7 is ook gewoon een uitstekend toestel nog, erg blij mee. Eigenlijk geen reden om hem te vervangen. Af en toe gewoon leuk om iets nieuws te hebben eigenlijk.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_181805978
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 21:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik heb zo niet alle X versies op een rijtje tbh :P met mijn uitspraak over 'goedkoper' doelde ik op de huidige X. Dat die hopelijk in prijs gaat droppen als de XI en XII uitkomen. Of dat ik meteen ga voor de allerbeste volgend jaar (allerduurste dan ook gok ik :D).

7 is ook gewoon een uitstekend toestel nog, erg blij mee. Eigenlijk geen reden om hem te vervangen. Af en toe gewoon leuk om iets nieuws te hebben eigenlijk.
Mja, ik heb de mijne al bijna 2 jaar, heb nooit een mobiel langer dan 2 jaar gehouden, dan ben ik hem eigenlijk beetje zat en wil ik nieuw "speelgoed". En verder begint de grootte van de toestelscherm me wel tegen te vallen, vrijwel al mijn vrienden hebben een groter toestelscherm dan ik.

Allerduurste hé... en maar ontkennen dat Danny jullie (goed) betaald :P
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zondag 9 september 2018 @ 22:07:37 #255
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181806209
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 21:37 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wat is het voordeel van een 120hz scherm aangezien we maximaal 60hz kunnen zien?
Bewezen gelul. Alleen is het enkel nuttig bij snel bewegende dingen en bijvoorbeeld op een groter scherm. Laten we de gevolgen voor energieverbruik nog even achterwege (ga maar van een derde meer uit).
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181806838
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 22:07 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Bewezen gelul. Alleen is het enkel nuttig bij snel bewegende dingen en bijvoorbeeld op een groter scherm. Laten we de gevolgen voor energieverbruik nog even achterwege (ga maar van een derde meer uit).
Nou, ik ben wel benieuwd naar zijn motivatie om een iPhone met een 120hz beeldscherm te willen hebben.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zondag 9 september 2018 @ 22:45:13 #257
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181807505
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 21:59 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]


Allerduurste hé... en maar ontkennen dat Danny jullie (goed) betaald :P
Was het maar zo'n feest :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 9 september 2018 @ 23:36:48 #258
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181808495
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 22:22 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Nou, ik ben wel benieuwd naar zijn motivatie om een iPhone met een 120hz beeldscherm te willen hebben.
Hoeveel meer reden dan omdat het kan heeft hij nodig zonder verder over afwegingen na te hoeven denken? Sneller, meer, want poweruser.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181808954
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 22:07 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Bewezen gelul. Alleen is het enkel nuttig bij snel bewegende dingen en bijvoorbeeld op een groter scherm. Laten we de gevolgen voor energieverbruik nog even achterwege (ga maar van een derde meer uit).
Ga maar van minder energieverbruik, als ze dezelfde techniek gebruiken als in de iPad Pro, waarbij de framerate van het scherm variabel is en aangepast wordt aan de weergegeven content. Dus dank je, verbeterde accuduur is het eerste argument.

Daarnaast is het vooral het gebruik waarin het wel degelijk merkbaar is. Leg de 10.5” iPad Pro maar naast de 9.7” iPad en gebruik ze een tijdje tegelijk. Het verschil moet zelfs voor een azijnpisser als jij merkbaar zijn.

Waar men vandaan haalt dat het menselijk oog niet meer dan 60fps kan waarnemen, is mij een raadsel. Dat strookt niet met de onderzoeken die ik ken.
  maandag 10 september 2018 @ 00:50:09 #260
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181809471
Gast, lees even terug, ik geef je al lang en breed gelijk op het gebied van dat we tot flink hoger dan 60HZ kunnen zien.

Ik zeg alleen dat dat altijd meerkosten zal hebben qua verbruik op zowel het scherm als op de chip qua renderen. Op zijn minst wanneer het gebruikt wordt, ook adaptief.
Dat het kan werken wil niet zeggen dat het nodig is, terwijl jij het als een selling point brengt van heb ik jou daar. Je referentie hiernaar blijkt dan een telefoon te zijn die naast reteduur ook nog eens nergens bijzonder in blijkt te zijn op het scherm na.

Daarover verschillen we van mening. Apple biedt al jaren het beste gemiddelde aan immers.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181809503
Met die laatste zin ben ik het eens. Maar gezien de positieve reacties op wat ze met de iPad Pro hebben gedaan, zou ik datzelfde graag in de iPhone zien.

En ja, voor mij persoonlijk zou dat een groot selling point zijn. Wellicht nog meer dan een verbeterde camera.
  maandag 10 september 2018 @ 00:55:32 #262
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181809511
Kijk, en dat gaat hier in dit topic dan vaak mis: wensen zijn niet hetzelfde als logische stappen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181809570
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Kijk, en dat gaat hier in dit topic dan vaak mis: wensen zijn niet hetzelfde als logische stappen.
Klopt. Ik verwacht dan ook niet dat het erin zit. Ik zou het alleen wel erg fijn vinden, en het zou mij over de streep kunnen trekken om hem direct te bestellen (afhangend van de rest van de specificaties uiteraard).
pi_181811915
https://www.iculture.nl/nieuws/iphone-xc-gelekt/
iPhone 6,1 inch LCD is blijkbaar de iPhone Xc/XC.
SOONY
  maandag 10 september 2018 @ 10:04:43 #265
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181812545
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 01:03 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Klopt. Ik verwacht dan ook niet dat het erin zit. Ik zou het alleen wel erg fijn vinden, en het zou mij over de streep kunnen trekken om hem direct te bestellen (afhangend van de rest van de specificaties uiteraard).
En met dit soort formulering kom je al een stuk minder dwingend over, scheelt wederzijdse wrijving ;)

Net een facebook crash die mijn hele telefoon resette. Lekker hoor :v
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 09:09 schreef DKUp het volgende:
https://www.iculture.nl/nieuws/iphone-xc-gelekt/
iPhone 6,1 inch LCD is blijkbaar de iPhone Xc/XC.
Nog een T erbij en we kunnen rellen :v
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 10 september 2018 @ 10:15:06 #266
104871 remlof
Europees federalist
pi_181813498
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 21:37 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wat is het voordeel van een 120hz scherm aangezien we maximaal 60hz kunnen zien? En dat op een vrij kleine scherm ook.
Met sommige dingen kan het wellicht best nut hebben. Met name snelle racegames of shooters (als je dat al op een telefoon wil spelen, racegames doen trouwens best veel mensen op een telefoon)

Leuk nostalgisch voorbeeld blijft F-Zero X wat uitkwam in 1998 (!) voor de Nintendo 64, dat spel draaide toen op 60 frames per seconde, wat eigenlijk best uniek was in die tijd. Als je dat spel wel eens gespeeld hebt of gezien hebt dan weet je dat dat zo gigantisch snel gaat. Blijft overigens een toppertje, ik speel hem nog wel eens af en toe.
  maandag 10 september 2018 @ 12:05:54 #268
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181814557
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:59 schreef dennissch het volgende:

[..]

Met sommige dingen kan het wellicht best nut hebben. Met name snelle racegames of shooters (als je dat al op een telefoon wil spelen, racegames doen trouwens best veel mensen op een telefoon)

Leuk nostalgisch voorbeeld blijft F-Zero X wat uitkwam in 1998 (!) voor de Nintendo 64, dat spel draaide toen op 60 frames per seconde, wat eigenlijk best uniek was in die tijd. Als je dat spel wel eens gespeeld hebt of gezien hebt dan weet je dat dat zo gigantisch snel gaat. Blijft overigens een toppertje, ik speel hem nog wel eens af en toe.
Het verschil tussen een 60hz en 75 is al waarneembaar, en voor de ervaring van een spel of VR omgeving is hoger simpelweg beter want de kleinste stappen tussen frames waarmee de werkelijkheid benaderd wordt. Veel game monitoren gaan inmiddels op de 144Hz standaard om die reden.

De andere stappen zijn gebaseerd op film en animatie, wat tevens stylisme en/of motion blurring met zich meebrengt. Het zijn nooit bovengrenzen geweest behalve voor mensen die slecht begrijpend lazen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181814877
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 12:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het verschil tussen een 60hz en 75 is al waarneembaar, en voor de ervaring van een spel of VR omgeving is hoger simpelweg beter want de kleinste stappen tussen frames waarmee de werkelijkheid benaderd wordt. Veel game monitoren gaan inmiddels op de 144Hz standaard om die reden.

De andere stappen zijn gebaseerd op film en animatie, wat tevens stylisme en/of motion blurring met zich meebrengt. Het zijn nooit bovengrenzen geweest behalve voor mensen die slecht begrijpend lazen.
Klopt, heb zelf nog een 1080p @ 60 hz monitor. Als ik ga upgraden kies ik denk ik een 144 HZ scherm op 1080p. Want als je én 1440p én 144 hz wil dan moet je videokaart (en cpu) heel hard zijn best doen om een leuk frame-aantal te krijgen. Daarnaast maakt de resolutie mij niet bar veel uit, hoger aantal hz lijkt mij belangrijker. Hoewel ik met die 60hz ook prima tevreden ben, maar waarschijnlijk is het zo'n gevalletje: als je geen 144 hz hebt, dan mis je het ook niet (meestal). Maar eenmaal 144 hz wil je nooit meer terug naar 60 hz.
pi_181817589
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 10:04 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En met dit soort formulering kom je al een stuk minder dwingend over, scheelt wederzijdse wrijving ;)
Voor mij persoonlijk is de wow factor van een scherm met variabele framerate tijdens gebruik groot genoeg om een significant verschil te maken en hem te bestellen. iPhones zijn over het algemeen allemaal krachtig genoeg. De iPhone 7 Plus is niet merkbaar minder snel dan de X, en sinds ik de DxO One heb, is de camera ook iets minder belangrijk geworden voor mij. Beter dan dat ding gaat de nieuwe iPhone toch niet worden.
pi_181817612
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2018 10:15 schreef remlof het volgende:
Zou de SE2 woensdag ook gepresenteerd worden?

https://www.cnet.com/news(...)-event-september-12/
De SE X bedoel je? _O-
pi_181817676
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2018 10:15 schreef remlof het volgende:
Zou de SE2 woensdag ook gepresenteerd worden?

https://www.cnet.com/news(...)-event-september-12/
Misschien met alleen interne upgrades, maar ze kondigen al drie andere modellen. De SE opvolger kunnen ze ook stilletjes een keer upgraden over een paar maanden.
SOONY
pi_181817921
Wanneer wordt het tijd Marktplaats op te gaan om een iPhone X te scoren? Direct na de keynote of pas een maand later wanneer de eerste nieuwe iphones worden geleverd? Wil een iphone X 64gb voor een mooi bedrag scoren
Ook geen 38
  maandag 10 september 2018 @ 17:00:28 #274
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181819313
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 15:45 schreef Tenninetyfive het volgende:
Wanneer wordt het tijd Marktplaats op te gaan om een iPhone X te scoren? Direct na de keynote of pas een maand later wanneer de eerste nieuwe iphones worden geleverd? Wil een iphone X 64gb voor een mooi bedrag scoren
Gok dat je de meeste kans hebt op het moment dat de eerste ladingen zijn geleverd (van de nieuwe exemplaren). Mensen doen vaak niet al hun telefoon weg voordat ze hun nieuwe ook daadwerkelijk in de handen hebben natuurlijk, anders zitten ze een tijdje zonder telefoon.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_181819457
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2018 17:00 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Gok dat je de meeste kans hebt op het moment dat de eerste ladingen zijn geleverd (van de nieuwe exemplaren). Mensen doen vaak niet al hun telefoon weg voordat ze hun nieuwe ook daadwerkelijk in de handen hebben natuurlijk, anders zitten ze een tijdje zonder telefoon.
Wanneer denk jij dat de eerste lading geleverd wordt?
Ook geen 38
pi_181829024
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2018 10:15 schreef remlof het volgende:
Zou de SE2 woensdag ook gepresenteerd worden?

https://www.cnet.com/news(...)-event-september-12/
Het zou sowieso fijn zijn als er weer zo'n toestel uitkomt.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 11 september 2018 @ 06:23:40 #277
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181831746
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2018 17:08 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

Wanneer denk jij dat de eerste lading geleverd wordt?
Begin/half oktober
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 11 september 2018 @ 08:21:00 #278
104871 remlof
Europees federalist
pi_181832577
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 15:30 schreef DKUp het volgende:

[..]

Misschien met alleen interne upgrades, maar ze kondigen al drie andere modellen. De SE opvolger kunnen ze ook stilletjes een keer upgraden over een paar maanden.
Ik denk ook dat dat gaat gebeuren. Maakt mij ook niet uit, als ze maar een 4” toestel houden.
pi_181832622
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2018 08:21 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik denk ook dat dat gaat gebeuren. Maakt mij ook niet uit, als ze maar een 4” toestel houden.
Een iPhone SE met iPhone 8 SoC en camera zou al top zijn voor heel veel mensen.

Ik heb hem zelf nooit gehad, maar toch is de SE naar mijn mening de beste iPhone die Apple gemaakt heeft.
pi_181833138
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 08:30 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Een iPhone SE met iPhone 8 SoC en camera zou al top zijn voor heel veel mensen.

Ik heb hem zelf nooit gehad, maar toch is de SE naar mijn mening de beste iPhone die Apple gemaakt heeft.
Het is idd een lekker compact telefoontje (als je houd van kleine telefoons) en qua snelheid gelijk aan de 6s. En dat voor een prima prijs nu, maar ook bij de release was het niet te doen (voor Apple begrippen)

Mijn broer heeft er een van het werk, mijn nichtje van nu 12 heeft er een (Die heeft hem nu denk ik 2 jaar, en die wou persee Apple, dus dit is een mooie bang for the buck) en mijn andere nichtje heeft er een gehad.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')