abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179803775
registreer om deze reclame te verbergen
Veel klachten over het brood van de Lidl. Bij ons niet, wij vinden het bruine tijgerbrood gewoon lekker. Ander brood komt er niet in en het kost maar 1 euro.
pi_179824603
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 20:06 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Dat heeft er niets mee te maken. Dat is zo omdat mensen dan meer geneigd zijn alles in hun kar terug te doen en het niet terplekke netjes in tassen te sorteren.

Afrekenen en wegwezen is het idee.
Niet handig voor mensen die een mandje gebruiken. Gaat ook nergens over om al je boodschappen weer terug in je mandje of kar te doen. :')
pi_179907240
Wij halen ook het meeste van de spullen bij Lidl, op een paar specialties die ze daar niet hebben na, daarvoor gaan we naar de AH die even verderop zit.

Qua andere mensen is het tokkiegehalte bij beide shops redelijk hetzelfde en het boeit me verder niet echt, maar de lidl trekt wel een veel internationaler publiek dan de AH. Ik heb het idee dat alle toeristen hier eerder naar de lidl gaan dan naar de ah. Snap ik ergens wel, die kennen ze van de rest van Europa. Lidl zit volgens mij overal...
Voor wat foto's, kijk hier
pi_179907322
registreer om deze reclame te verbergen
Het is maar wat je verstaat onder Tokkies. Ik werk bij AH en er wordt bij onwijs veel gejat. Dat is ook zeer zeker tokkiegedrag. M.a.w. bij AH lopen ook zat tokkies rond.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 13:08:49 #180
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_179964901
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 10:01 schreef Handleiding het volgende:

[..]

die is wel goed inderdaad.
De naam ook van de gewone pindakaas: "helaas pindakaas" :D
helaes pindakaas*
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.