abonnement Unibet Coolblue
pi_179648421
Mijn Hogeschool stelt verplicht dat studenten de eerste stageperiode in groepjes doorlopen. Je dient dus op de stageplek telkens gezamenlijk aanwezig te zijn. Dit onder het mom van 'elkaar feedback kunnen geven '. Ik houd het algemeen om herkenbaarheid te voorkomen.

Punt is dat ik het zat ben op mijn leeftijd nog in disfunctionerende groepjes te moeten werken. Ook word ik opgeleid voor een zelfstandig beroep.

Ik vraag me af of hier Fokkers zijn die weten of zoiets succesvol aan te vechten valt mocht het nodig zijn.
zelfde als diginoob
pi_179648692
Ik weet niet of het relevant is, maar ik heb ooit tijdens mijn middelbare schooltijd voor het vak Engels net gedaan alsof.
We werden in groepjes van twee opgedeeld en de bedoeling was dat we e-mails over en weer over ons persoonlijke leven gingen versturen. We kregen er een aantal weken de tijd voor om elk tiental mails naar de klasgenoot te versturen.
De meid in kwestie met wie ik het contact zogenaamd moest onderhouden, ging na twee mails moeilijk doen aangezien er erg lang over deed. Op een gegeven moment bleven de mails helemaal uit.
De dag voordat het inleveren plaats moest vinden dacht ik 'fuck it, ik doe het zelf wel', en heb tot diep in de nacht de twintigtal mails zelf opgesteld. Ik heb haar informatie opgezocht via social media en wist dat ze zich met bepaalde hobby's bezighield zoals hardlopen bij een hardloopvereniging.
Ik heb onze beide namen op het titelblad geplaatst; zo ben (was) ik ook wel weer.
Bij inleveren keek mevrouw licht gechoqueerd maar toch ook gecharmeerd. De docente leek verrast maar was onder de indruk.
Kan me het cijfer niet meer herinneren. Volgens mij wel goed aangezien ik het niet overnieuw hoefde te doen.

Wat ik hiermee zeggen wil, is dat je eventueel alles zelf kunt doen. Als er gevraagd wordt om reflectie van je teamgenoten, maak vooraf een karakterschets en interpreteer hoe zij kunnen reageren. Op die manier hoef je niet met hun samen te werken, maar kun je toch de mening visualiseren. Samen aanwezig in groepjes moet je dan maar voor lief nemen; het is immers, zoals je zelf zegt, een zelfstandig beroep. Veel samenwerking vindt dan niet plaats, me dunkt.
Google is your friend, abuse your friends
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')