abonnement Unibet Coolblue
pi_179644117
Dit begrijp ik dus niet he. Kom uit die bubbel van je vertrouwde omgeving, vrienden en bezigheden.
Jezelf ontwikkelen als persoon is toch hét belangrijkste dat er is? Ieder mens is gelukkig als het sociaal contact heeft, of zie ik dat verkeerd? En dan heb je van die mensen die dan zeggen: ja ik ben ook gelukkig zónder mensen om me heen. :') Dat geloof je toch zelf niet. Er zijn mensen die zeggen gelukkig te zijn zonder partner en een huis vol katten, allereerst; waarom heb je die katten dan? En ten tweede zijn er echt geen mensen die redelijk knap, verzorgd of dus sociaal zijn die alleen leven en dat prettig vinden.
Je hebt mensen die niet van seks houden, om maar even een bruggetje te maken, die noem je aseksueel, maar die gasten zijn ook ziek. Als mens heb je namelijk maar twee doelen in je leven; overleven en voortplanten. Maar nee, jij als mens hoeft je niet voort te planten,dan is er gewoon iets mis met je.
Of er iets mis met je is, valt nog te bezien of te genezen. Bijvoorbeeld door jezelf te ontwikkelen in een sociale persoon. Waarom zou je daar als mens NIET voor willen kiezen?
  woensdag 6 juni 2018 @ 21:14:12 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_179644151
Ik zou in kleine zalen beginnen.

Ten tweede; kans bestaat dat ze die keus al eerder hebben gemaakt, en dat beviel ze niet, ver voordat jij ze tegenkwam.
pi_179644170
Lief dagboek,

OT: Defineer "geluk"? Is dat universeel? Voor iedereen hetzelfde?
pi_179644207
Omdat sociaal contact me gestolen kan worden, ik ben gelukkiger als je me gewoon met rust laat.
Ik ben wel getrouwd met een vrouw die net zo sociaal is als ik zelf ben.
pi_179644297
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 21:12 schreef Vasion het volgende:
Dit begrijp ik dus niet he.
Jezelf niet kunnen inleven in anderen. Niet-sociaal persoon gespot :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2018 21:21:06 ]
pi_179644321
Ironisch, een denigrerende OP en dan 'klagen' over niet-sociale mensen.
Deze gaat dicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')