abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179638979
Hey ik heb een probleem.
Altijd als ik op school ben en de leraar iets uitlegt dan snap ik de stof heel goed. Ook als ik samen met vriendinnen een opdracht maak kom ik niet in de problemen.

Maar nu komt mijn probleem..
Als ik thuis zit en huiswerk zit te maken dan kom ik er gewoon helemaal niet uit. Ik zit dan soms wel een half uur lang vast op dezelfde vraag en ik vind dit gewoon ontzettend vervelend.

Heeft iemand tips of tricks voor mij of een verklaring waarom het mij zelf niet lukt om de opgaven te maken maar als ik op school ben dan alles snap. Ik gebruik op dit moment ook huiswerkbegeleiding van Mr. Chadd via een app. Daarop kan je vragen stellen en dan snap ik het ook altijd wel.

Ik wil gewoon graag hulp bij huiswerk/hulp bij leren en het liefst zo goedkoop mogelijk.

groetjes Linda
pi_179639125
Heb je dit op school met je mentor overlegd, of met je ouders? Misschien hebben zij tips voor je.
  woensdag 6 juni 2018 @ 16:59:38 #3
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_179639651
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 16:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb je dit op school met je mentor overlegd, of met je ouders? Misschien hebben zij tips voor je.
Dit. Bespreek het eerst eens met je mentor. De meeste scholen bieden huiswerkhulp aan op de school zelf. En anders hebben ze zeker wel het juiste netwerk voor je.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')