abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  donderdag 7 juni 2018 @ 18:49:01 #51
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_179659104
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Toch niet echt slim om te zeggen. Maar die reporter vraagt dus 2x dezelfde vraag? Dan snap je het ook.
Benzin im Blut.
Adrenalin im Tank.
Stroh in der Birne.
  donderdag 7 juni 2018 @ 18:50:04 #52
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_179659130
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 18:45 schreef vosss het volgende:
Video niet beschikbaar :?
welke browser gebruik je, bij mij werkt ie in firefox en chrome
  donderdag 7 juni 2018 @ 18:51:15 #53
236849 CrashO
Klapjostie oet Twente
pi_179659157
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 18:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

welke browser gebruik je, bij mij werkt ie in firefox en chrome
Zuiggo video... dus geblokt op mobiel. En daar zie je niet dat embedded disabled is, met een link. Maar gewoon "niet beschikbaar"
  donderdag 7 juni 2018 @ 18:54:25 #54
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_179659222
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juni 2018 18:51 schreef CrashO het volgende:

[..]

Zuiggo video... dus geblokt op mobiel. En daar zie je niet dat embedded disabled is, met een link. Maar gewoon "niet beschikbaar"
ik zit idd gewoon op de desktop en niet mobiel
pi_179659276
Aardje naar zijn vaartje.

Gewoon geen intelligente opmerking.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_179660507
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 18:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Aardje naar zijn vaartje.

Gewoon geen intelligente opmerking.
Niet zo snugger nee.
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:50:07 #58
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_179663240
Kan onze PR man Max niet even bij de hand nemen?

bQcclV4tutA.jpg
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:56:01 #59
236849 CrashO
Klapjostie oet Twente
pi_179663460
Hij moet überhaupt nog achter het stuur stappen dit raceweekend en de pers is alweer aan het zeiken over crashes :r
  donderdag 7 juni 2018 @ 22:03:55 #60
46976 sasquatsch
a.k.a. Yeti, Bigfoot, etc.
pi_179663655
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 21:50 schreef Montelly het volgende:
Kan onze PR man Max niet even bij de hand nemen?

[ afbeelding ]
Aan nietszeggende antwoorden hebben we ook niets.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that." - Joe Saward
  donderdag 7 juni 2018 @ 22:11:27 #61
21467 franske19
Hit the deck!
pi_179663800
Die verslaggever probeert hem uit de tent te lokken en hij trapt erin. Vind het wel leuk om te zien. Bij het voetbal zijn de verslaggevers altijd veel te lief. Beetje provoceren hou ik wel van.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_179663826
Oh, nou maakt ie ook al geen slimme opmerkingen meer. Senna, Hunt en Schumacher worden geprezen omdat het van die uitgesproken karakters zijn, ipv die statische media getrainde mannetjes. Maar als Max het zegt, dan is ie niet slim, lijkt ie op zn vader etc.

Het is niet gauw goed.

Prima opmerking, een paar keer het zelfde antwoord geven en zeggen dat je wel klaar mee bent om telkens dezelfde vraag te beantwoorden. En dan nog in dezelfde persconferentie notabene dezelfde vraag weer stellen.

Dat het een geintje is, zie je wel aan het gelach met Stoffel na de tijd.
pi_179663848
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 22:11 schreef franske19 het volgende:
Die verslaggever probeert hem uit de tent te lokken en hij trapt erin. Vind het wel leuk om te zien. Bij het voetbal zijn de verslaggevers altijd veel te lief. Beetje provoceren hou ik wel van.
Bij het voetbal probeert men het ook wel, maar daar lepelt elke speler plichtmatig de zinnetjes op die de mediatrainer ze heeft aangeleerd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179663870
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 22:11 schreef franske19 het volgende:
zeker trapt ie erin. Ook wat dat aangaat moet ie nog leren.

Mocht deze uitspraak nou ook weer opgeblazen worden door de media dan zou de sport in zijn algemeen er goed aan doen dat een Vettel, Alonso en een Hamilton hem even backen tegenover de pers. Althans dat zou ik dan mooi vinden. Zo van give him a break with your stupid questions ofzo :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_179663972
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juni 2018 22:12 schreef BroesWillems het volgende:
Oh, nou maakt ie ook al geen slimme opmerkingen meer. Senna, Hunt en Schumacher worden geprezen omdat het van die uitgesproken karakters zijn, ipv die statische media getrainde mannetjes. Maar als Max het zegt, dan is ie niet slim, lijkt ie op zn vader etc.
Er zit nogal een wereld van verschil tussen de uitspraken van Senna, Hunt, & Schumacher aan de ene kant en Max aan de andere.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  donderdag 7 juni 2018 @ 22:26:45 #66
152519 opgebaarde
met de handen gevouwen
pi_179664060
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juni 2018 22:12 schreef BroesWillems het volgende:

Het is niet gauw goed.

Prima opmerking, een paar keer het zelfde antwoord geven en zeggen dat je wel klaar mee bent om telkens dezelfde vraag te beantwoorden. En dan nog in dezelfde persconferentie notabene dezelfde vraag weer stellen.

Dat het een geintje is, zie je wel aan het gelach met Stoffel na de tijd.
Natuurlijk. En Hamilton en Vettel gingen in het begin van hun carrière ook vaak in de fout, dus wat dat betreft deed een Maldonaldo of Grosjean niks geks. Puur verkeerd begrepen geniën. En dan hebben we het niet eens over Stroll, die doet het veel beter
pi_179664081
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 22:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Natuurlijk. En Hamilton en Vettel gingen in het begin van hun carrière ook vaak in de fout, dus wat dat betreft deed een Maldonaldo of Grosjean niks geks. Puur verkeerd begrepen geniën. En dan hebben we het niet eens over Stroll, die doet het veel beter
Want Stroll, Maldonaldo en Grosjean zijn/waren naast hun crashes wel het hele weekend snel? Nee dus.
  donderdag 7 juni 2018 @ 22:28:48 #68
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179664092
Het is weer eens donderdag voor de GP, men moet toch wat te schrijven hebben :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_179664094
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 22:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Er zit nogal een wereld van verschil tussen de uitspraken van Senna, Hunt, & Schumacher aan de ene kant en Max aan de andere.
Zeg ook niet dat je de uitspraken kan vergelijken toch? Ik zeg dat het uitgesproken karakters waren, die zich niets aantrokken van mediatraining.
  donderdag 7 juni 2018 @ 22:48:14 #70
152519 opgebaarde
met de handen gevouwen
pi_179664455
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 22:28 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Want Stroll, Maldonaldo en Grosjean zijn/waren naast hun crashes wel het hele weekend snel? Nee dus.
Als je tegen een journalist ingaat, ben je niet meteen een uitgesproken karakter. Lijkt mij nogal wiedes, daarom dat ik drie willekeurige prutsers erbij haal
pi_179665297
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 22:48 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als je tegen een journalist ingaat, ben je niet meteen een uitgesproken karakter.
Niet alleen dit interview. Verstappen heeft in bijna elk interview zijn eigen mening gegeven. Hij neemt zich niet gauw een blad voor de mond, ook niet als hij wat fout heeft gedaan.
quote:
Lijkt mij nogal wiedes, daarom dat ik drie willekeurige prutsers erbij haal
En daarom snap ik ook niet waarom je deze drie willekeurige prutser er bij haalt, bij hun hoor je alleen het standaard media riedeltje dat het niet aan hun lag. Totaal geen eigen mening en zelfreflectie.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 00:46:06 #72
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_179666915
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2018 22:28 schreef Fir3fly het volgende:
Het is weer eens donderdag voor de GP, men moet toch wat te schrijven hebben :').
Hier nog een mooie; En dat noemt zich media. :')

RacingLines twitterde op donderdag 07-06-2018 om 19:21:07 @bouncebckbltrx @Max33Verstappen Apples seldom fall far from tree reageer retweet
I know exactly what I'll do with the advice that you gave.
Watch me throw it all away.
pi_179667029
Zelfs Max-haat-circoejerk Reddit is het bijna unaniem met hem eens :P

Als je het hele interview ziet trek je ook dezelfde conclusie, was gewoon een baggervraag.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 8 juni 2018 @ 01:00:46 #74
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_179667139
Alles om de clicks en views tegenwoordig.
I know exactly what I'll do with the advice that you gave.
Watch me throw it all away.
pi_179667171
Ik word wel een beetje moe van die journalisten. Met hun als er geen verhaal is, dan maken wij wel een verhaal mentaliteit. Natuurlijk maakt Max fouten en natuurlijk is het normaal dat hij daarover vragen krijgt. Maar volgens mij geeft hij in het begin van de persconferentie een prima en uitgebreid antwoord. Even later komt er dan weer iemand met een vraag met precies dezelfde strekking.

En dan de reacties van de journalisten:
RacingLines twitterde op donderdag 07-06-2018 om 19:12:44 Absolutely unacceptable response from @Max33Verstappen after being asked legitimate media question about his accidents: ‘I get really tired of all the questions, so, yeah, I think if I get a few more I’ll head-butt someone.’ As out of control as his driving... reageer retweet
PhilDuncanF1 twitterde op donderdag 07-06-2018 om 19:17:38 "If I get a few more questions I will headbutt someone". An unwise threat from Verstappen following a totally legitimate question. #CanadianGP https://t.co/MVT2GjrFom reageer retweet
Werkelijk geen greintje relativeringsvermogen. Ze doen werkelijk alsof Max de eerste de beste journalist echt een kopstoot had gegeven als hij nog een vraag had gesteld. Dachten al deze top journalisten ook daadwerkelijk dat Magnussen zijn ballen wilden aanbieden aan de Hulk?

Ook dit stuk van de BBC (www.bbc.com/sport/formula1/44407335):
quote:
The 20-year-old Dutchman has crashed or made significant mistakes at all seven races so far this season.
Ik dacht en Barcelona dan, dat was toch een lekker podium.

quote:
In Spain, he damaged his front wing on a back marker at a re-start after a virtual safety car but continued to finished third.
Natuurlijk niet handig, maar alles wordt nu ook wel erg overtrokken. Geen enkele nuance in de opsomming. En Baku:

quote:
In Baku, he crashed in practice and in the race he and team-mate Daniel Ricciardo retired after a collision while the Australian was trying to overtake Verstappen, who made an illegal second change of direction in defence.
Was dit het oordeel van de wedstrijdleiding of van deze journalist?

Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat als Max op dezelfde manier als Bottas een lekke band had opgelopen in Baku, dat het dan opeens een grote fout was.

[ Bericht 0% gewijzigd door maan_man op 08-06-2018 01:17:43 ]
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')