abonnement Unibet Coolblue
pi_179667196
Altijd tegen Max

Hoge pieken, diepe dalen...hoort erbij.
Jack does it in real time...
pi_179667511
Max moet gewoon een paar strakke races gaan rijden en zich niet gek laten maken. Denk wel dat dit een kritiek punt zal zijn in zijn carriere. Als hij hier niet bovenop komt kan het namelijk ook zomaar snel voorbij zijn met de Max hype ben ik bang.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 03:07:13 #78
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179667759
Laat die hype maar afgelopen zijn. Heeft sowieso niets met resultaten op de baan te maken.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_179669098
Toch weer p5 he? Ja ik dat we in de race sneller zijn, op de rechte stukken verliezen we gewoon teveel.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 09:12:43 #80
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_179669161
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 09:06 schreef mikieu het volgende:
Toch weer p5 he? Ja ik dat we in de race sneller zijn, op de rechte stukken verliezen we gewoon teveel.
Verwacht wel dat RBR in de top 3 kan komen eigenlijk.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 09:52:53 #81
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_179669669
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 02:13 schreef Sjemmert het volgende:
Max moet gewoon een paar strakke races gaan rijden en zich niet gek laten maken. Denk wel dat dit een kritiek punt zal zijn in zijn carriere. Als hij hier niet bovenop komt kan het namelijk ook zomaar snel voorbij zijn met de Max hype ben ik bang.
Misschien beter dat de Max hype voorbij is.
Zijn talent staat namelijk los van die hype. Teams en mensen die iets te zeggen hebben in de Formule 1 zien zijn talent echt wel. Als hij dit seizoen op deze manier doorgaat en RBR zou onder zijn contract uit kunnen of hem onderbrengen elders (moet ik nog zien hoor), dan blijft hij zich toch wel in de kijker rijden. Het joch is te goed om te negeren. En als RBR hem op straat zet, wordt hij echt wel opgepikt.
pi_179671102
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 09:52 schreef tja77 het volgende:

[..]

Misschien beter dat de Max hype voorbij is.
Zijn talent staat namelijk los van die hype. Teams en mensen die iets te zeggen hebben in de Formule 1 zien zijn talent echt wel. Als hij dit seizoen op deze manier doorgaat en RBR zou onder zijn contract uit kunnen of hem onderbrengen elders (moet ik nog zien hoor), dan blijft hij zich toch wel in de kijker rijden. Het joch is te goed om te negeren. En als RBR hem op straat zet, wordt hij echt wel opgepikt.
Kijk wat Toto nu weer zegt, die jongen komt er wel hoor ;)
pi_179671848
Wat zegt Toto?
pi_179671938
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 09:52 schreef tja77 het volgende:

[..]

Misschien beter dat de Max hype voorbij is.
Zijn talent staat namelijk los van die hype. Teams en mensen die iets te zeggen hebben in de Formule 1 zien zijn talent echt wel. Als hij dit seizoen op deze manier doorgaat en RBR zou onder zijn contract uit kunnen of hem onderbrengen elders (moet ik nog zien hoor), dan blijft hij zich toch wel in de kijker rijden. Het joch is te goed om te negeren. En als RBR hem op straat zet, wordt hij echt wel opgepikt.
Lol ik denk dat zelfs Lauda met z'n grote mond vooraan staat om een contract aan te bieden ;)
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_179672179
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 12:17 schreef boegschroef het volgende:

[..]

Lol ik denk dat zelfs Lauda met z'n grote mond vooraan staat om een contract aan te bieden ;)
Die heeft ondanks zijn kritiek ook al vaak genoeg aangegeven dat hij Verstappen in de basis een fantastische coureur vindt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 8 juni 2018 @ 12:52:26 #86
52513 whosvegas
The Trickster
pi_179672361
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 02:13 schreef Sjemmert het volgende:
Max moet gewoon een paar strakke races gaan rijden en zich niet gek laten maken. Denk wel dat dit een kritiek punt zal zijn in zijn carriere. Als hij hier niet bovenop komt kan het namelijk ook zomaar snel voorbij zijn met de Max hype ben ik bang.
Als hij een paar keer op het podium komt, heeft niemand het er meer over.
Volgens mij heeft Max genoeg krediet op gebouwd, iig bij Red Bull.
Kijk dit maar eens terug:

Maar hij moet deze negatieve spiraal wel doorbreken
Are you nuts??
pi_179672432
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 12:52 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Als hij een paar keer op het podium komt, heeft niemand het er meer over.
Volgens mij heeft Max genoeg krediet op gebouwd, iig bij Red Bull.
Kijk dit maar eens terug:

Maar hij moet deze negatieve spiraal wel doorbreken
Ach en vergeet ook niet dat hij vorig seizoen vooral geteisterd werd door materiaalpech. Neem Canada vorig jaar. Fantastische start, rijdt echt uitstekend, maar dan valt hij plots stil door een technisch mankement. Versloeg zijn teamgenoot ook 13-7 in de kwalificaties vorig seizoen. Is zich voor de camera ook gewoon grotendeels netjes blijven gedragen ondanks alle frustratie omtrent de betrouwbaarheid.
Als je denkt dat RB hem nu na een matige seizoensstart met veel dure, onnodige fouten gelijk aan de kant schuift dan ben je wel heel opportunistisch.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 8 juni 2018 @ 13:21:53 #88
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_179672792
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 12:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach en vergeet ook niet dat hij vorig seizoen vooral geteisterd werd door materiaalpech. Neem Canada vorig jaar. Fantastische start, rijdt echt uitstekend, maar dan valt hij plots stil door een technisch mankement. Versloeg zijn teamgenoot ook 13-7 in de kwalificaties vorig seizoen. Is zich voor de camera ook gewoon grotendeels netjes blijven gedragen ondanks alle frustratie omtrent de betrouwbaarheid.
Als je denkt dat RB hem nu na een matige seizoensstart met veel dure, onnodige fouten gelijk aan de kant schuift dan ben je wel heel opportunistisch.
Alleen China en Monaco wordt hem aangerekend. Is dat veel?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_179673331
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 13:21 schreef daNpy het volgende:

[..]

Alleen China en Monaco wordt hem aangerekend. Is dat veel?
Door wie? Het geval waar hij hier wat onvolwassen op reageert rept over fouten in elke race.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179673881
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 13:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Door wie? Het geval waar hij hier wat onvolwassen op reageert rept over fouten in elke race.
Door Dr Helmut Marko.

quote:
Verstappen zelf is vrij duidelijk: de crash met Sebastian Vettel in China en de crash in Monaco waren mijn eigen domme fouten, de rest was hij niet compleet verantwoordelijk voor. Helmut Marko deelt deze mening compleet, zo laat hij weten aan Motorsport.com.
pi_179674719
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 13:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Door wie? Het geval waar hij hier wat onvolwassen op reageert rept over fouten in elke race.
Moet ook wel bijzonder frustrerend zijn, om zoveel journalisten alleen maar negatief te horen berichtgeven en zelfs “fakenews” te horen verspreiden. Je kan je er nauwelijks tegen verdedigen.

Volgende tweet is misschien een exces, maar het laat de toon wel zien.


https://twitter.com/racinglines/status/1004773161387388928?s=21

Met daarna reagerend:
https://twitter.com/RacingLines/status/1004775271512371200?s=20

[ Bericht 5% gewijzigd door opgebaarde op 08-06-2018 14:59:10 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 juni 2018 @ 15:23:21 #92
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179675181
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 18:49 schreef daNpy het volgende:

[..]

Toch niet echt slim om te zeggen. Maar die reporter vraagt dus 2x dezelfde vraag? Dan snap je het ook.
Echt he, legt rustig en kalm uit dat hij er wel een klein beetje klaar mee is en meteen volgende vraag "waarom crash je zoveel" .... Hij reageert nou echt kalm hoor ik zou flippen.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 15:28:57 #93
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_179675257
hamilton was vroeger een crashtest dummy en dat is ook goedgekomen. dat van Max is echt niks
pi_179675358
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 15:23 schreef Kyran het volgende:

[..]

Echt he, legt rustig en kalm uit dat hij er wel een klein beetje klaar mee is en meteen volgende vraag "waarom crash je zoveel" .... Hij reageert nou echt kalm hoor ik zou flippen.
was pas echt een mooi relletje geworden als ie zwaar over de zeik zn oortje uitgetrokken had, stoel weggesmeten en over die booth gevlogen was en die reporter daadwerkelijk geheadbutt had. Dat had mooie tv opgeleverd. Gemiste kans :P
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_179675602
Is FP1 ook op een niet betaalde duitse zender? Of zenden ze fratis alleen de Q en de R uit?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 17:47:53 #96
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_179694906
Als RB voor Honda kiest, welke motor krijgt STR dan?
pi_179695154
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 17:47 schreef THEFXR het volgende:
Als RB voor Honda kiest, welke motor krijgt STR dan?
Ook Honda
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 9 juni 2018 @ 18:14:16 #98
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_179695405
Geruchten dat Red Bull in 2021 een Porsche motor gaat krijgen laaien ook weer op. ik vraag me alleen wel af wat Aston Martin daarvan gaat vinden.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 18:42:41 #99
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179695926
Oh ja, de halfjaarlijkse 'Volkswagen naar F1' onzin. Altijd grappig.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 9 juni 2018 @ 23:18:27 #100
318507 Jester65
Stay frosty
pi_179701464
quote:
Vandoorne smeekt om wagen die perfect bij hem past: "Dan ben ik onklopbaar volgens ingenieurs"

Seizoen 2018, het is voorlopig een hobbelige rit voor onze Belg in de Formule 1. Stoffel Vandoorne over hoe gecompliceerd de sport wel is. Over Alonso. Over zijn hunkeren naar een auto die hem als een maatpak past. Hoe moeilijk het is voor debuterende coureurs. Maar ook hoe zijn vertrouwen onberoerd blijft. Een monoloog, exclusief opgetekend in de paddock van Montréal.

Over de vergelijking met Alonso...
«In ieder interview krijg ik de vraag waarom ik Alonso niet kan kloppen. Stoort me niet, die vragen. Het kruipt ook niet in mijn hoofd, want ik ken alle aspecten. Oké, het staat 6-0 voor Fernando in de kwalificaties. Natuurlijk denkt iedereen dan dat ik hem niet aankan. Maar de realiteit is anders. Van die zes kwalificaties waren er minstens drie of vier waarna mijn ingenieur zei dat ik voor Alonso had moeten staan, maar er weer ergens iets kleins verkeerd was gelopen.»

Over eindelijk eens geluk hebben...
«Je kunt dat pech noemen, ja. Iedere keer iets kleins, altijd op het slechte moment. Soms vragen journalisten me of ik niet stilaan zit te smeken om wat meer geluk. Een chaotische start waarin je de brokken kunt ontwijken en vijf plaatsen wint. Neen dus. Ik zit niet te wachten op een meevaller. Dan zou ik verkeerd bezig zijn met mijn job. ‘Geluk’ is een factor die niemand beheerst.»

Over de complexiteit van Formule 1...
«Formule 1 is ontzettend complex. Vooral bij een team als McLaren, dat de middelen heeft om almaar nieuwe dingen te blijven proberen. Teams als Williams of Force India, die minder budget hebben, proberen minder nieuwe spullen uit. En vooral: dat constante zoeken naar een manier om de auto sneller te maken, dat zorgt ervoor dat Formule 1 een heel andere wereld is dan de opstapklassen. Ik ontdek nog iedere race nieuwe dingen. Vroeger, toen privé-tests tussen de races nog toegelaten waren, was het makkelijker debuteren. Kijk naar Hamilton. Eigenlijk hadden we hetzelfde profiel toen we in F1 begonnen: Formule 2 gedomineerd als niemand tevoren. Alleen deed Hamilton dat tien jaar eerder. Dan is je volgende vraag waarom hij in zijn eerste seizoen wel meteen gelijke tred hield met Alonso. Eenvoudig: Hamilton had voor zijn eerste Grand Prix al tienduizenden kilometers met de McLaren gereden. Inderdaad, in privé-tests. Jongens als Ocon, Gasly of ik moeten debuteren zonder ervaring. Of dat onrechtvaardig is? Een soort excuus? Neen. Het is gewoon zo en je moet ermee voort. Maar het is wel een handicap. In die privé-tests had je tijd zat om alles rustig uit te proberen. Om te experimenteren met de afstelling, met de manier waarop je je banden gebruikt, enzovoort. In een raceweekend is daar geen tijd voor. Of ik dat onderschat heb? Neen. Ik was nuchter genoeg om te beseffen dat de lat ontzettend hoog ligt.»

Over de twijfel die nooit toesloeg...
«Ik dacht nog geen enkele keer na een kwalificatie: ‘Shit, ik heb Alonso weer niet geklopt’. Net zoals ik het voorbije anderhalve jaar nog geen seconde twijfelde. Omdat ik weet: het probleem is dat ik in Formule 1 nog geen enkele keer dat gevoel heb gevonden dat je als coureur nodig hebt. Dat je één wordt met je auto. Dat alles klopt. Daar zit ik op te wachten. (lacht) Alsof ik zit te denken: ‘Geef me alsjeblieft de auto die ik nodig heb.’ 100 procent vertrouwen in de auto is zo belangrijk. Maar dat vertrouwen vind ik niet in de huidige McLaren. Nog niet.»

Over de verlangens die Vettel ook heeft...
«Peter Prodromou, onze hoofdingenieur, zei het letterlijk: ‘De dag dat we je de auto geven die je nodig hebt, ben je onklopbaar.’ Peter, die met Vettel werkte bij Red Bull, zegt soms: «Niet te geloven, maar Sebastian had net hetzelfde gezegd. Wij verlangen blijkbaar net hetzelfde van een auto. Belangrijk, een auto die helemaal naar je hand staat. Neem nu Vettel: in 2014, het begin van de hybride generatie auto’s, kreeg hij een machine die niet meer bij zijn rijstijl paste. Hij werd meteen gedomineerd door Ricciardo, zijn teamgenoot. En dat terwijl Sebastian de vier seizoenen daarvoor wereldkampioen was geworden.»
www.hln.be

Aan zelfvertrouwen geen gebrek bij Stoffel.
pi_179701581
Je zal maar Stoffel heten. :')
Jack does it in real time...
  zaterdag 9 juni 2018 @ 23:44:27 #102
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_179701934
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 23:18 schreef Jester65 het volgende:

[..]

www.hln.be

Aan zelfvertrouwen geen gebrek bij Stoffel.
En toch denk ik dat dat redelijk terecht is.

Ik vind hem echt een goede coureur.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  zondag 10 juni 2018 @ 00:22:15 #103
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_179702495
Onklopbaar lijkt me nogal een paar bruggen te ver.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 10 juni 2018 @ 00:31:39 #104
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179702580
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 23:44 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

En toch denk ik dat dat redelijk terecht is.

Ik vind hem echt een goede coureur.
In de opstapklassen was hij heel goed, in de F1 is hij vooralsnog vrij onzichtbaar behalve bij fouten.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_179702787
Max is de best w/
  Redactie Sport / Supervogel zondag 10 juni 2018 @ 02:15:19 #106
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_179703353
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 23:23 schreef DeeBee het volgende:
Je zal maar Stoffel heten. :')
En blik.
  zondag 10 juni 2018 @ 08:15:02 #107
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_179704188


quote:
Een pathetisch creatuur. Behalve dat Stoffel zich uiterst moeizaam kan voortbewegen, heeft hij voortdurend last van mysterieuze kwaaltjes. Hij voelt zich dan ook, zoals hij dat mooi kan zeggen, regelmatig erg appelig. Voor artsen beter bekend als beurse plekken op een schild. Een ieder heeft medelijden met hem, maar weet niet goed wat te doen. Zo ook niet de Gebroeders Bever. Praktisch met beide benen op de grond bouwden zij een stoommobiel voor Stoffel, waarmee hij zich snel en comfortabel kon voortbewegen.
Gebr. Bever Racing _O_
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 10 juni 2018 @ 14:45:32 #108
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_179708809
- we hebben een FB -

[ Bericht 87% gewijzigd door Nattekat op 10-06-2018 14:47:33 ]
  Redactie Frontpage / Sport zondag 10 juni 2018 @ 14:54:14 #109
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_179708978
Ah, de McLaren kampt dus met een gebrek aan grip in langzame bochten. Dat is het probleem dat ze eerst op moeten lossen voordat ze iets dichterbij kunnen komen. Dit weekend rijden ze dus met meer downforce dan normaal nodig zou zijn.

Ze moeten dus werken aan de mechanische grip.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 juni 2018 @ 15:26:50 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_179709395
quote:
14s.gif Op zondag 10 juni 2018 14:54 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, de McLaren kampt dus met een gebrek aan grip in langzame bochten. Dat is het probleem dat ze eerst op moeten lossen voordat ze iets dichterbij kunnen komen. Dit weekend rijden ze dus met meer downforce dan normaal nodig zou zijn.

Ze moeten dus werken aan de mechanische grip.
Zelfde probleem als waar Mercedes altijd last van had dus. Met als klein verschil dat zij geen overdominante PU hebben die de extra aero toestaat.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_179709494
quote:
14s.gif Op zondag 10 juni 2018 14:54 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, de McLaren kampt dus met een gebrek aan grip in langzame bochten. Dat is het probleem dat ze eerst op moeten lossen voordat ze iets dichterbij kunnen komen. Dit weekend rijden ze dus met meer downforce dan normaal nodig zou zijn.

Ze moeten dus werken aan de mechanische grip.
Het 'probleem' van de mcl33 zit 'm in de rear suspension, gaan ze dit seizoen niet meer kunnen oplossen.
  zondag 10 juni 2018 @ 16:22:50 #112
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_179710081
Algemene vraag.

Ik zie dat er voor de GP's van Oostenrijk en Hongarije alleen nog General admission tickets te koop zijn. Is dat een beetje te doen en zie je dan ook nog wat op zo'n talud?
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_179710730
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 16:22 schreef buzz1291 het volgende:
Algemene vraag.

Ik zie dat er voor de GP's van Oostenrijk en Hongarije alleen nog General admission tickets te koop zijn. Is dat een beetje te doen en zie je dan ook nog wat op zo'n talud?
Ben er nooit geweest maar wat ik van TV gezien heb kun je iig in Oostenrijk wel redelijk zitten boven op die berg op het 2de (3de met start finish straight meegerekend) rechte stuk. Denk dat Hongarije minder is maar misschien kan iemand die er geweest is je daar meer over vertellen.
pi_179711447
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 17:09 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ben er nooit geweest maar wat ik van TV gezien heb kun je iig in Oostenrijk wel redelijk zitten boven op die berg op het 2de (3de met start finish straight meegerekend) rechte stuk. Denk dat Hongarije minder is maar misschien kan iemand die er geweest is je daar meer over vertellen.
Ja + sfeer is daar fantastisch in Oostenrijk, wel een takje eind rijden ^O^ :D
  zondag 10 juni 2018 @ 17:53:26 #115
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_179711544
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 16:22 schreef buzz1291 het volgende:
Algemene vraag.

Ik zie dat er voor de GP's van Oostenrijk en Hongarije alleen nog General admission tickets te koop zijn. Is dat een beetje te doen en zie je dan ook nog wat op zo'n talud?
Ben in hongarije geweest en je kan prima chillen rond het circuit in het gras op heuveltjes
  zondag 10 juni 2018 @ 18:00:56 #116
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_179711713
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 16:22 schreef buzz1291 het volgende:
Algemene vraag.

Ik zie dat er voor de GP's van Oostenrijk en Hongarije alleen nog General admission tickets te koop zijn. Is dat een beetje te doen en zie je dan ook nog wat op zo'n talud?
Hongarije heb je perfecte plekken in t gras. Neem wel iets van een paraplu of parasol mee want je verbrand levend.

Maar is er echt via geen enkele site meer een kaart voor een tribune te krijgen?
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_179711875
https://www.gptours.nl/ca(...)tenrijk/category/14/

hier nog een paar op de "Red Bull Grandstand zone F/G/H/I " voor ¤ 269,00 p.p. (weekend)
en op start finish (¤ 545,00 p.p.)

Voor Hongarije is daar ook nog genoeg te vinden
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 10 juni 2018 @ 22:04:04 #118
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_179717414
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 17:47 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ja + sfeer is daar fantastisch in Oostenrijk, wel een takje eind rijden ^O^ :D
Valt wel mee die afstand wanneer je op maandag toch zakelijk in Boedapest moet zijn.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 10 juni 2018 @ 22:08:16 #119
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_179717570
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 18:00 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

Hongarije heb je perfecte plekken in t gras. Neem wel iets van een paraplu of parasol mee want je verbrand levend.

Maar is er echt via geen enkele site meer een kaart voor een tribune te krijgen?
Bedankt (voor alle reacties)! Ik heb slechts globaal gezocht en zag prijzen van 115 euro voor general admission en op die site alle tribune plaatsen uitverkocht. Ik zal nog eens wat verder zoeken want een gereserveerde tribune plaats is natuurlijk wel zo lekker.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 10 juni 2018 @ 22:26:12 #120
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_179718179
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 22:04 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Valt wel mee die afstand wanneer je op maandag toch zakelijk in Boedapest moet zijn.
Dan zeker gaan!

Voor 75 euro kun je volgens mij al weekendtickets kopen...
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_179728819
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

In de opstapklassen was hij heel goed, in de F1 is hij vooralsnog vrij onzichtbaar behalve bij fouten.
Nou idd, in de GP2 reden echt veel grote namen rond waar hij het tegen op moest nemen, poeh poeh
  maandag 11 juni 2018 @ 16:31:01 #122
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179729056
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 16:16 schreef opreis het volgende:

[..]

Nou idd, in de GP2 reden echt veel grote namen rond waar hij het tegen op moest nemen, poeh poeh
Hij declasseerde dan ook het totale veld
Please sir. When moon? When Mustang?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 11 juni 2018 @ 19:06:38 #123
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_179731026
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:23 schreef beantherio het volgende:

[..]

Vanuit die benadering realiseer ik me pas zojuist dat Max en Jos voor hetzelfde team rijden c.q. hebben gereden. :)
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:30 schreef beantherio het volgende:

[..]

Holy shit.. Twee keer zelfs! #mindblown :o
Jup. Minardi en Stewart
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_179731044
Pas nadat de grote Palmer vertrok kon Stoffel kampioen worden.
  maandag 11 juni 2018 @ 19:17:56 #125
194695 franklop
Fran knock
pi_179731222
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:06 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

[..]

Jup. Minardi en Stewart
Nu moet hij enkel nog voor Renault (Benetton) gaan rijden

Ow en Mercedes (Tyrrell)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_179732300
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:17 schreef franklop het volgende:

[..]

Nu moet hij enkel nog voor Renault (Benetton) gaan rijden

Ow en Mercedes (Tyrrell)
Hij kan nog 15+ jaar mee, dus alle tijd :)
pi_179732323

_O- :') !

Embedden van die officiele f1 meuk werkt megakut dus dan maar als stomme link naar youtube

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2018 20:30:34 ]
pi_179732969
Die Grosjean kan echt niet rijden, die actie met Ocon :')

Overigens wordt die GP van Frankrijk echt een enorme zaadrace denk ik, wat een baan... :')
Jack does it in real time...
pi_179736549
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:06 schreef Peterselieman het volgende:

[..]


[..]

Jup. Minardi en Stewart
En natuurlijk van Amersfoort racing , maar dat is natuurlijk een andere klasse ;)
pi_179736713
Heb me wel weer flink zitten te ergeren aan coronel, iets te veel fanboy. .. zegt ie dat max veruit de snelste was in Monaco, doornbos en kamphuys zeggen dat ricciardo uit eindelijk wel de snelste was,en dat max die fout maakte, wilde Tom niks van weten, en komt ie nog aan met als die kwalificatie een uur later was zou max de snelste zijn.. , doe mij Tim maar, die is meer wat down to earth. ..
  maandag 11 juni 2018 @ 23:53:51 #131
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_179737295
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 23:25 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Heb me wel weer flink zitten te ergeren aan coronel, iets te veel fanboy. .. zegt ie dat max veruit de snelste was in Monaco, doornbos en kamphuys zeggen dat ricciardo uit eindelijk wel de snelste was,en dat max die fout maakte, wilde Tom niks van weten, en komt ie nog aan met als die kwalificatie een uur later was zou max de snelste zijn.. , doe mij Tim maar, die is meer wat down to earth. ..
snappen jullie nu nog niet, dat Max een product is en die gasten worden betaald door ziggo om het te promoten.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 07:19:40 #132
80382 manny
30 is best veel
pi_179739160
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 23:25 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Heb me wel weer flink zitten te ergeren aan coronel, iets te veel fanboy. .. zegt ie dat max veruit de snelste was in Monaco, doornbos en kamphuys zeggen dat ricciardo uit eindelijk wel de snelste was,en dat max die fout maakte, wilde Tom niks van weten, en komt ie nog aan met als die kwalificatie een uur later was zou max de snelste zijn.. , doe mij Tim maar, die is meer wat down to earth. ..
Het is een dun lijntje tussen enthousiast zijn voor Max (hem het beste gunnen) en fanboy gedrag. Ik ben het met je eens dat Coronel regelmatig over die lijn gaat. Dan slaat hij even door en ziet niets meer van de kwaliteiten van de andere coureurs.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_179739221
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 07:19 schreef manny het volgende:

[..]

Het is een dun lijntje tussen enthousiast zijn voor Max (hem het beste gunnen) en fanboy gedrag. Ik ben het met je eens dat Coronel regelmatig over die lijn gaat. Dan slaat hij even door en ziet niets meer van de kwaliteiten van de andere coureurs.
Eigenlijk is hij heel constant. Maakt niet uit wat er gebeurt is, hij draait het toch altijd naar ‘Verstappen was het snelst’.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 08:21:32 #134
80382 manny
30 is best veel
pi_179739695
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 07:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Eigenlijk is hij heel constant. Maakt niet uit wat er gebeurt is, hij draait het toch altijd naar ‘Verstappen was het snelst’.
Wel jammer. Als het aan mij ligt dan liever "objectief en enthousiast". Het is al leuk genoeg dat we een Nederlandse coureur hebben die meedoet om de prijzen, maar elke keer roepen dat ie eigenlijk de snelsteis dat schiet niet op. En is ook nog eens feitelijk onjuist.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_179741031
Coronel en Kamphues zijn enorme fanboys, Coronel misschien nog erger dan Kamphues maar beiden bloedirritant... Doornbos geeft nog een beetje tegengas en is de enige die ik een beetje kan pruimen (hoewel ik ook niks tegen Olav Mol heb eigenlijk) dus ik kijk eigenlijk zo min mogelijk van de voorbeschouwingen. En als Plooij een grid-interview gaat doen zet ik het geluid maar even op mute...
  dinsdag 12 juni 2018 @ 10:31:45 #136
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_179741172
Hoe zit het eigenlijk met het Paul Ricard circuit?
Welke teams hebben er voordeel/nadeel?

Of is daar nog niets over te zeggen omdat het circuit lang niet op de kalender heeft gestaan en ongetwijfeld veranderd is.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 12 juni 2018 @ 10:44:27 #137
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179741363
Het is of rechtdoor of een chicane. Dus weinig snelle bochten en vooral kracht van de motor zal hier belangrijk zijn. Verwacht de gebruikelijke top 6 indeling maar hier
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179741451
Het ziet er inderdaad als een PK circuit, gigantische uitloop stroken erbij.
Misschien wel wat mogelijk met DRS.
Built for Speed
pi_179742185
Het ziet er vooral uit als een grandioze flopshow en de derde optocht op rij
Jack does it in real time...
  dinsdag 12 juni 2018 @ 11:54:26 #140
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179742320
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:47 schreef DeeBee het volgende:
Het ziet er vooral uit als een grandioze flopshow en de derde optocht op rij
Dat inderdaad. Zat hier een filmpje van de ronde te bekijken en kan me niet voorstellen dat dit een hele boeiende race oplevert.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_179742620
Die blauwe lijnen gaan heel snel irriteren wed ik.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_179742794
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
Die blauwe lijnen gaan heel snel irriteren wed ik.
Hebben ze in die zandbak toch ook?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_179742813
Weinig herkenningspunten voor de coureurs.
pi_179742854
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:24 schreef vosss het volgende:

[..]

Hebben ze in die zandbak toch ook?
Niet zo erg toch?

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:25 schreef BroesWillems het volgende:
Weinig herkenningspunten voor de coureurs.
Vond ik ook al opvallen ja, kon echt totaal niet inschatten waar ze heen moesten.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  dinsdag 12 juni 2018 @ 12:32:21 #145
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179742903
Ze kunnen beter een NASCAR-race organiseren daar op Paul Ricard. Het is gewoon zowat alleen maar rechtdoor en een paar bochten
pi_179743086
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:54 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Zat hier een filmpje van de ronde te bekijken en kan me niet voorstellen dat dit een hele boeiende race oplevert.
Andere kant. De races op Gilles Villeneuve, werden gemiddeld bijzonder goed gewaardeerd.

Dus ik houd een beetje hoop en anders wordt het vast en zeker goed gemaakt in de twee weken daarna
  dinsdag 12 juni 2018 @ 13:13:41 #147
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179743453
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:45 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Andere kant. De races op Gilles Villeneuve, werden gemiddeld bijzonder goed gewaardeerd.

Dus ik houd een beetje hoop en anders wordt het vast en zeker goed gemaakt in de twee weken daarna
Als het er regent of als er iemand op de wall of champions klapt, verder niet echt...

Maargoed de wall is al veranderd vorig jaar, waardoor de kans op een harde klapper is gereduceerd. Volgens mij toucheren ze de muur daar uberhaupt niet eens meer
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179743467
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:45 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Andere kant. De races op Gilles Villeneuve, werden gemiddeld bijzonder goed gewaardeerd.

Dus ik houd een beetje hoop en anders wordt het vast en zeker goed gemaakt in de twee weken daarna
Die heeft nog een paar interessante bochten zonder uitloop mogelijkheden.
Maar he, een giga brede track met hoge snelheden misschien is er wel iets mogelijk.
Built for Speed
  dinsdag 12 juni 2018 @ 13:18:50 #149
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_179743519
Lijkt op een combi van Monza en Silverstone :o
pi_179743688
Tering wat een dodelijk saai circuit :N
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')