abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179637533
registreer om deze reclame te verbergen
Sommige users hebben geen leven blijkbaar. Wanneer ik ook kijk zijn ze VeChain aan het bashen met ongefundeerde FUD :D

Keep it up :)

@DeMuur Chicken is onze VeChain huistrol, niks van aantrekken, negeren en/of aai over de bol geven. Is die weer vijf minuten zoet.
pi_179637560
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:26 schreef Kyran het volgende:
Sommige users hebben geen leven blijkbaar. Wanneer ik ook kijk zijn ze VeChain aan het bashen met ongefundeerde FUD :D

@DeMuur Chicken is onze VeChain huistrol, niks van aantrekken, negeren en/of aai over de bol geven. Is die weer vijf minuten zoet.
Haha dat verklaard, zal wel zuur zijn omdat hij zelf op ATH in januari heeft ingekocht :')
edit: en vervolgens op 2.20$ in maart heeft gepanicselled. :')
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:28:20 #78
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179637564
quote:

Ik moest lachen :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179637578
Net als je denkt alles wel gezien te hebben zie je iemand TRX met VEN vergelijken.

:X |:( :R

B:)B
pi_179637604
Het gaat echt al weken helemaal nergens over hier he. :)
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:32:45 #81
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179637619
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:31 schreef kthxbye het volgende:
Ik vind het een bijzonder hoog niveau hier hoor.
Er worden hier dingen geroepen en vergeleken, waar ik echt bij moet nadenken, om te zoeken wat men nou precies bedoelt. Uber advanced denkwijze hier van sommige users :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179637649
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:32 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik vind het een bijzonder hoog niveau hier hoor.
Er worden hier dingen geroepen en vergeleken, waar ik echt bij moet nadenken, om te zoeken wat men nou precies bedoelt. Uber advanced denkwijze hier van sommige users :D
Jaja. Tis wat.
pi_179637657
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:31 schreef kthxbye het volgende:
Sorry, komt omdat ik afwezig ben.

:')

:R
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:36:24 #84
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179637671
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:35 schreef Kyran het volgende:

[..]

Sorry, komt omdat ik afwezig ben.

:')

:R
We vergeven het je, en proberen dingen in het gareel te houden :P
pi_179637716
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:29 schreef Kyran het volgende:
Net als je denkt alles wel gezien te hebben zie je iemand TRX met VEN vergelijken.

:X |:( :R

B:)B
ja godverdomme _O_

Terwijl mn gefrustreerde post #4 dat weerlegd _O_
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:40:15 #86
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179637737
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:38 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja godverdomme _O_

Terwijl mn gefrustreerde post #1 dat weerlegd _O_
Maar jou neemt niemand meer serieus, omdat je niet eens 1 puntje van kritiek kan geven erop. :D
Dus heeft weinig zin :(
pi_179637740
Sorry maar Dan Ben je gewoon fakking achterlijk no offenscse
pi_179637798
Vechain levert Al 3 jaar diensten aan bedrijven op hun private net

Sunny vind private blockchain te beperkt en stelt dat public blockchain de toekomst is

Mainnet launch is migratie van private net naar public net

Vechain is net Zo ver als Tron

_O_ _O_ _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Dimachaerus op 06-06-2018 14:54:13 ]
pi_179637902
Die "Ethereum van India" , ZEBI (ZCO) Gaat ook lekker zeg :')
Lambo of Rekt
pi_179637904
zijn we al moen?
Lambo of Rekt
pi_179637926
quote:

:*

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:25 schreef DeMuur het volgende:

[..]

Wacht ik lees niet zo veel meer mee. Wat zijn volgens jou precies die red flags bij vechain? Serieuze vraag omdat ik er ballsdeep in zit en zelf van deze red flags niet op de hoogte ben.
Gaan we dan he:

- je hebt aandeelhouders -> maken de tokens eigenlijk waardeloos
(mensen gaan dit ontkennen, altijd lachen)
- supply gaat bij mainnet x100, waarom? wss om de prijs per token omlaag te trekken zodat nog meer noobs zich gaan inkopen
- voor wie is vechain bedoelt? kijk dan naar de marketing van al die verschillende nodes

Alles is erop ingericht dat noobs zo veel mogelijk VEN gaan kopen maar verder zijn er geen enkele garanties dat VEN ook ooit daadwerkelijk gebruikt gaat worden (behalve voor traden op exchanges) en die facade kunnen ze theoretisch heeeel lang volhouden omdat iedereen blind achter sunny aanrent.
pi_179637929
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Vechain levert Al 3 jaar diensten aan bedrijven

Sunny vind private blockchain te beperkt en stelt dat public blockchain de toekomst is

Mainnet launch is migratie van private net naar public net

Vechain is net Zo ver als Tron

_O_ _O_ _O_
Lekker selectief lezen maat. De VEN-token is op dit moment net zo nuttloos als de TRX-token. De holders worden lekker gemaakt met beloftes over mainnet, partnerships en anders dingen.

Ik geef dan ook niet af op wat er straks met het mainnet komt. Ik wil alleen maar duidelijk te maken dat de shills af en toe te hevig zijn en dat we anderen te snel afbranden met een andere coin.

Over private/public blockchains zeg ik verder niks, want daar heb ik te weinig research naar gedaan.
De biersmiley.
Nuchter zijn is een ongemakkelijke situatie.
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:55:28 #93
62913 Blik
The one and Only!
pi_179637937
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:07 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Er zijn te veel red flags aanwezig. Als andere mensen dat niet willen zien, prima, ik word alleen een beetje moe van mensen die projecten met een boel red flags lopen te shillen.
Noem ze eens op. Want ook ik ben serieus geïnteresseerd in alle red flags die er zijn bij Vechain. ééntje is benoemd, maar wat zijn al die andere red flags dan?

Edit: al beantwoord
pi_179638336
Fucking VeChain gelul, pak je eigen topic eens.

Slap lullen hier graag.
  woensdag 6 juni 2018 @ 15:23:22 #95
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179638350
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 15:22 schreef illusions het volgende:
Fucking VeChain gelul, pak je eigen topic eens.

Slap lullen hier graag.
Fkin lekker weer nu.
Beetje overkill in Limburg :(
pi_179638388
Hier 23 graden en bewolkt.

Zwaar kut. De zomer komt maar niet op gang, normaal gesproken was 't allang 35 graden.
pi_179638422
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:54 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

[..]

Gaan we dan he:

Dit klopt, deze aandeelhouders hebben geïnvesteerd in het bedrijfsonderdeel dat technische oplossingen aanbied aan bedrijven, dit bedrijfsonderdeel is niet non-profit en de aandeelhouders zullen hier dus van profiteren. Tokens zijn niet waardeloos, omdat de bedrijven die momenteel op de private blockchain functioneren (en op dit moment trouwens gewoon al betalen aan vechain voor deze diensten) gaan migreren naar de public blockchain. Vanaf mainnet launch wordt thor gegenereerd door iedere tokenholder en ieder bedrijf dat gebruik wil maken van Blockchain X heeft Thor nodig. Voor een betere en uitgebreidere uitleg waar geen speld tussen te krijgen is verwijs ik je door naar het whitepaper dat pas is uitgekomen. Als je dit niet wil lezen en toch dit punt aanhaalt als kritiek op Vechain ben je niet serieus te nemen.

- supply gaat bij mainnet x100, waarom? wss om de prijs per token omlaag te trekken zodat nog meer noobs zich gaan inkopen

Er is duidelijk aangegeven dat dit te maken heeft met een snellere groei van het ecosysteem dan verwacht. Wanneer ze deze tokensplit niet zouden doen krijg je wat je nu al hebt bij bitcoin, namelijk dat er veel betaald wordt in 0.004 VET of THOR. Dit is onhandig en inderdaad eigenlijk alleen een psychologische barrière die hiermee wordt opgelost. Wat beteft dat ze noobs proberen te lokken.. Dat is wellicht een bijkomstigheid, maar zeker niet het doel van vechain.

- voor wie is vechain bedoelt? kijk dan naar de marketing van al die verschillende nodes.
Vechain is eigenlijk voornamelijk bedoeld voor (grote) bedrijven. Volgens mij is ook rond de 70% van de authority nodes in het bezit van bedrijven die ook gebruik gaan maken van de blockchain (pin me niet vast op het exacte percentrage, dit heb ik volgens mij een deze dagen voorbij zien komen op de telegram)

Alles is erop ingericht dat noobs zo veel mogelijk VEN gaan kopen maar verder zijn er geen enkele garanties dat VEN ook ooit daadwerkelijk gebruikt gaat worden (behalve voor traden op exchanges) behalve dat grote bedrijven die niet zomaar hun reputatie op het spel willen zetten momenteel al gebruik maken van de private blockchain en hebben aangegeven authority nodes gekocht te hebben en te gaan migreren naar de public blockchain zodra deze live is (en dat allemaal in officiële press releases aan de hele wereld) en die facade kunnen ze theoretisch heeeel lang volhouden omdat iedereen blind achter sunny aanrent. En dit kunnen ze volhouden omdat vechain zeer transparant is en een legitiem bedrijf is

[ Bericht 0% gewijzigd door DeMuur op 06-06-2018 15:40:59 ]
  woensdag 6 juni 2018 @ 15:31:46 #98
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179638428
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:54 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

[..]

Gaan we dan he:

- voor wie is vechain bedoelt? kijk dan naar de marketing van al die verschillende nodes

Alles is erop ingericht dat noobs zo veel mogelijk VEN gaan kopen maar verder zijn er geen enkele garanties dat VEN ook ooit daadwerkelijk gebruikt gaat worden (behalve voor traden op exchanges) en die facade kunnen ze theoretisch heeeel lang volhouden omdat iedereen blind achter sunny aanrent.
Jezus jij hebt je echt selectief ingelezen :')

Vooral alle post die de waarde van de VET tokens verklaren negeren ^O^

Maar investeer aub in andere coins ja, als wij allemaal gelijk hebben dan zou het heerlijk zijn om jou of je volgende kloon uit te lachen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179638513
Deze vind ik wel mooi:

quote:
Er is duidelijk aangegeven dat dit te maken heeft met de verwachte groei van het ecosysteem en dat deze groter is dan verwacht.
De verwachte groei is groter dan verwacht.

Cool, zo'n groei wil ik ook.
pi_179638552
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 15:38 schreef illusions het volgende:
Deze vind ik wel mooi:

[..]

De verwachte groei is groter dan verwacht.

Cool, zo'n groei wil ik ook.
Dank voor het corrigeren van mijn veel te snel getypte stukje tekst.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')