abonnement Unibet Coolblue
pi_179620085
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 14:34 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Nee

Niet perse haalbaar en/of te duur, maar ik zou Riedewald, Bony en Midtsjø wel willen zien komen. Bony als Luuk vertrekt.
Riedwald en Midtsjø wel. Dan nog liever Gignac transfervrij oppikken bij tigres.

en guilty pleasure :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al is dat absoluut niet het niveau wat wij moeten ambiëren
  dinsdag 5 juni 2018 @ 16:05:41 #27
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_179621281
Riedewald en Bony komen niet terug naar de Eredivisie vergeet het maar gerust.
pi_179621550
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 14:34 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Nee

Niet perse haalbaar en/of te duur, maar ik zou Riedewald, Bony en Midtsjø wel willen zien komen. Bony als Luuk vertrekt.
VBL / Wilfried Boner

Kunnen we dit topic weer naar boven halen _O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_179622915
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 23:02 schreef Scarface88 het volgende:
Succesvoller dan Ajax Capetown _O_

[..]

Betere shirts dan wij hebben
pi_179623782
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 23:02 schreef Scarface88 het volgende:
Succesvoller dan Ajax Capetown _O_

[..]

Gewoon nog Philips op het shirt. _O_
pi_179626877
Kijken we even mee PSV? 25 mil voor Kluivert met EN gedonder EN een 1-jarig contract. Zo hoort dat dus. Niet van die fooibedragen van 5 mil wat wij voor onze spelers ontvangen.
pi_179626978
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 20:53 schreef nickhguitar het volgende:
Kijken we even mee PSV? 25 mil voor Kluivert met EN gedonder EN een 1-jarig contract. Zo hoort dat dus. Niet van die fooibedragen van 5 mil wat wij voor onze spelers ontvangen.
En kan er geen reet van. En wij straks 12 miljoen ofzo voor Bergwijn vangen. En iedereen hier vindt het fantastisch. Net als dat iedereen hier 15 miljoen voor Arias te veel vindt. :') _O-

Goede post trouwens. Ik wilde m ook maken maar dan zeggen users weer dat ik alleen maar over Ajax praat.
Land of the free. Home of the brave.
pi_179627560
Alles gaat naar de klote nu Brands is vertrokken ! :N
  dinsdag 5 juni 2018 @ 21:26:42 #34
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179627652
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 21:23 schreef PSVCL het volgende:
Alles gaat naar de klote nu Brands is vertrokken ! :N
Is Dumfries al binnen voor jullie?
Oh.
pi_179628793
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 20:58 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

En kan er geen reet van. En wij straks 12 miljoen ofzo voor Bergwijn vangen. En iedereen hier vindt het fantastisch. Net als dat iedereen hier 15 miljoen voor Arias te veel vindt. :') _O-

Goede post trouwens. Ik wilde m ook maken maar dan zeggen users weer dat ik alleen maar over Ajax praat.
Het is jammer dat clubs niet verder kijken dan club- en spelersnaam. Bewijst maar weer eens dat de voetballerij inferieur is.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 22:33:49 #36
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_179629058
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 20:53 schreef nickhguitar het volgende:
Kijken we even mee PSV? 25 mil voor Kluivert met EN gedonder EN een 1-jarig contract. Zo hoort dat dus. Niet van die fooibedragen van 5 mil wat wij voor onze spelers ontvangen.
Ach, Ajax doet toch niks met dat geld. Die hebben straks 200 miljoen op de bank staan.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_179629604
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 20:53 schreef nickhguitar het volgende:
Kijken we even mee PSV? 25 mil voor Kluivert met EN gedonder EN een 1-jarig contract. Zo hoort dat dus. Niet van die fooibedragen van 5 mil wat wij voor onze spelers ontvangen.
Hoe bedoel je? We hebben 5 miljoen voor Brenet gekregen! Dat is gewoon 5 miljoen x zijn waarde _O_
pi_179630955
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is Dumfries al binnen voor jullie?
zou al 2 weken rond moeten zijn , net als de transfer van Angelino,

dan had brands wel eerst ff kunnen fixen voordat ie naar Everton vertrok
pi_179631022
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 22:33 schreef PirE het volgende:

[..]

Ach, Ajax doet toch niks met dat geld. Die hebben straks 200 miljoen op de bank staan.
Stadion opkopen, van de beurs af. Weer een echte voetbalclub worden ipv een bedrijf. Die gaan een enorm gat slaan uiteindelijk en kunnen investeren.

Alle users in dit topic vinden t fantastisch dat PSV geen verlies draait en staan te juichen voor elke appel en een ei die onze spelers opleveren. Geen kritische noot naar Marcel, topsport Toon en consorten. De concurrenten lachen zich de ballen uit hun broek. Als de telefoon gaat en er staat "Marcel" weten ze alweer hoe laat t is.

PSV loopt achter de feiten aan vanwege t beroerde verkoop beleid van Brands en de "geniale afspraken" met spelers die bijna gratis de deur uitlopen.

5 miljoen voor spelers als Brenet en vervolgens meer uitgeven voor Dumfries :') Goeie handel...

Dat hebben ze in die stinkstad toch beter bekeken. Een speler als Brenet zou daar voor 15 miljoen de deur uitlopen. Minimaal.
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 6 juni 2018 @ 07:19:25 #40
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_179632124
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Riedewald en Bony komen niet terug naar de Eredivisie vergeet het maar gerust.
Eto'o ook niet.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  woensdag 6 juni 2018 @ 07:20:15 #41
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179632129
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 00:30 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Stadion opkopen, van de beurs af. Weer een echte voetbalclub worden ipv een bedrijf. Die gaan een enorm gat slaan uiteindelijk en kunnen investeren.

Alle users in dit topic vinden t fantastisch dat PSV geen verlies draait en staan te juichen voor elke appel en een ei die onze spelers opleveren. Geen kritische noot naar Marcel, topsport Toon en consorten. De concurrenten lachen zich de ballen uit hun broek. Als de telefoon gaat en er staat "Marcel" weten ze alweer hoe laat t is.

PSV loopt achter de feiten aan vanwege t beroerde verkoop beleid van Brands en de "geniale afspraken" met spelers die bijna gratis de deur uitlopen.

5 miljoen voor spelers als Brenet en vervolgens meer uitgeven voor Dumfries :') Goeie handel...

Dat hebben ze in die stinkstad toch beter bekeken. Een speler als Brenet zou daar voor 15 miljoen de deur uitlopen. Minimaal.
En terwijl zij ons op onoverbrugbare afstand zetten, pakken wij titels en zij niet. Lekker toch.

Stel je niet zo aan man, je lijkt wel een wijf.
  woensdag 6 juni 2018 @ 07:20:46 #42
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_179632130
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 00:30 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Stadion opkopen, van de beurs af. Weer een echte voetbalclub worden ipv een bedrijf. Die gaan een enorm gat slaan uiteindelijk en kunnen investeren.

Alle users in dit topic vinden t fantastisch dat PSV geen verlies draait en staan te juichen voor elke appel en een ei die onze spelers opleveren. Geen kritische noot naar Marcel, topsport Toon en consorten. De concurrenten lachen zich de ballen uit hun broek. Als de telefoon gaat en er staat "Marcel" weten ze alweer hoe laat t is.

PSV loopt achter de feiten aan vanwege t beroerde verkoop beleid van Brands en de "geniale afspraken" met spelers die bijna gratis de deur uitlopen.

5 miljoen voor spelers als Brenet en vervolgens meer uitgeven voor Dumfries :') Goeie handel...

Dat hebben ze in die stinkstad toch beter bekeken. Een speler als Brenet zou daar voor 15 miljoen de deur uitlopen. Minimaal.
eigenlijk ben je gewoon voor ajax.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  woensdag 6 juni 2018 @ 07:24:36 #43
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_179632144
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 00:30 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Stadion opkopen, van de beurs af. Weer een echte voetbalclub worden ipv een bedrijf. Die gaan een enorm gat slaan uiteindelijk en kunnen investeren.

Alle users in dit topic vinden t fantastisch dat PSV geen verlies draait en staan te juichen voor elke appel en een ei die onze spelers opleveren. Geen kritische noot naar Marcel, topsport Toon en consorten. De concurrenten lachen zich de ballen uit hun broek. Als de telefoon gaat en er staat "Marcel" weten ze alweer hoe laat t is.

PSV loopt achter de feiten aan vanwege t beroerde verkoop beleid van Brands en de "geniale afspraken" met spelers die bijna gratis de deur uitlopen.

5 miljoen voor spelers als Brenet en vervolgens meer uitgeven voor Dumfries :') Goeie handel...

Dat hebben ze in die stinkstad toch beter bekeken. Een speler als Brenet zou daar voor 15 miljoen de deur uitlopen. Minimaal.
Als ze van de beurs gaan en dat stadion hebben gekocht is het geld wel op en vallen er weinig gaten te slaan.
pi_179632155
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 07:20 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En terwijl zij ons op onoverbrugbare afstand zetten, pakken wij titels en zij niet. Lekker toch.

Stel je niet zo aan man, je lijkt wel een wijf.
Ajax gaat het Juventus van Nederland worden wanneer PSV voor een appel en ei spelers blijft verkopen. Het gat groeit elk jaar. Uiteindelijk kan PSV daar niet meer in mee gaan.
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 6 juni 2018 @ 08:23:10 #45
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_179632470
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 07:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ajax gaat het Juventus van Nederland worden wanneer PSV voor een appel en ei spelers blijft verkopen. Het gat groeit elk jaar. Uiteindelijk kan PSV daar niet meer in mee gaan.
Ajax zal dan ook iets aan het salarisplafond moeten doen.
Jonge talentvolle spelers zullen liever naar Engeland of Spanje gaan waar ze het dubbele of meer kunnen verdienen, en in een ECHTE competitie spelen.
Jij overschat de aantrekkingskracht van de Mickey Mouse competitie in Nederland lichtelijk.
  woensdag 6 juni 2018 @ 08:24:59 #46
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179632480
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 07:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ajax gaat het Juventus van Nederland worden wanneer PSV voor een appel en ei spelers blijft verkopen. Het gat groeit elk jaar. Uiteindelijk kan PSV daar niet meer in mee gaan.
Vooralsnog blijkt dat allemaal reuze mee te vallen. Ajax geeft ook veel meer uit dan PSV aan spelers en dat zijn nou ook nog niet bepaald allemaal schoten in de roos gebleken. Daarbij, vermogen op de bank is leuk, maar je veldspel wordt er niet beter van.

Er zijn in het verleden al periodes genoeg geweest waarin Ajax een aanzienlijk hogere begroting had dan PSV en nooit heeft dat tot een scenario geleid zoals jij dat schetst. Simpelweg omdat PSV altijd een hele andere strategie heeft gehad.

En ach, los van dat alles is PSV gewoon een nationale topclub en presteert het al decennia boven dat wat je mag verwachten van een club met zo'n beperkte achterban uit een relatief kleine stad. Kennelijk doet men dan toch iets heel er goed.
  woensdag 6 juni 2018 @ 08:26:40 #47
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179632495
quote:
Brenet stelde zich altijd 'heel bereidwillig' op richting PSV, geeft hij aan. "Als er dan zo'n mooie kans komt, hoopte ik dat PSV zou meewerken", legt de 24-jarige verdediger uit. "Ze riepen steeds dat er een andere linksback zou komen en toch verkochten ze mij een keihard 'nee'. Ik voelde me toen echt ondergewaardeerd, je kunt het me niet aandoen dit te blokkeren."

De inmiddels vertrokken technisch manager Marcel Brands zei vorige week dat Brenet alle criticasters uitlacht na zijn transfer naar Hoffenheim. Zelf ziet de back de transfer vooral als een beloning voor zijn spel. "Het is mooi dat Brands dit zegt, maar hoeveel waarde hebben die woorden? Hij heeft toch ook steeds geprobeerd een andere linksback te halen? Het is goed zo, het laat me koud nu."
Brenet schopt nog even naar de warme club die hem groot heeft gemaakt.
pi_179632498
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 08:26 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Brenet schopt nog even naar de warme club die hem groot heeft gemaakt.
Wat een debiel :')
  woensdag 6 juni 2018 @ 08:28:09 #49
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179632506
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juni 2018 08:27 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Wat een debiel :')
Over 2 jaar kunnen we hem lekker uitfluiten als hij met PEC op bezoek komt.
pi_179632576
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 22:58 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? We hebben 5 miljoen voor Brenet gekregen! Dat is gewoon 5 miljoen x zijn waarde _O_
Dat is de waarde van 3 schoenveters in Engeland.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 08:24 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Vooralsnog blijkt dat allemaal reuze mee te vallen. Ajax geeft ook veel meer uit dan PSV aan spelers en dat zijn nou ook nog niet bepaald allemaal schoten in de roos gebleken. Daarbij, vermogen op de bank is leuk, maar je veldspel wordt er niet beter van.

Er zijn in het verleden al periodes genoeg geweest waarin Ajax een aanzienlijk hogere begroting had dan PSV en nooit heeft dat tot een scenario geleid zoals jij dat schetst. Simpelweg omdat PSV altijd een hele andere strategie heeft gehad.

En ach, los van dat alles is PSV gewoon een nationale topclub en presteert het al decennia boven dat wat je mag verwachten van een club met zo'n beperkte achterban uit een relatief kleine stad. Kennelijk doet men dan toch iets heel er goed.
Eens. Ik vind 'ons' beleid in de regel genomen ook beter. Maar ik sluit me verder wel aan bij Scarface in deze. Op korte termijn kom je er wel mee weg, maar als Ajax haar talenten structureel voor 20/25+ verkoopt (met af en toe een uitschieter naar 50+) dan duurt het niet lang voordat ze een Bayern-achtige positie gaan innemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')