abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179583509
Ik heb net avengers infinity war gekeken, wikipedia nagelezen maar het einde snap ik nog steeds geen zak van.

Thanos zegt dat Thor hem in zijn hoofd had moeten raken, doet daarna iets en Thor helemaal in paniek met what did you do what did you do. Was dat het moment waarop hij de helft van het leven in het universum dood liet gaan?

Waarom zag hij nog dat meisje na zijn teleportatie?

En waarom zij drstrange dat er 1 uit de 14 miljoen ofzo goed afliepen terwijl die blijkbaar dus zelfs gewoon slecht afliep? Gaf hij hoop ofzo of is het eindresultaat nu minder erg dan bij die miljoenen andere opties ofzo?
pi_179583651
Even dat stukje weer bekeken, op dat moment doet hij dat zeker? De helft van de wezens uitroeien. En dat meisje vraagt of hij het zeker weet, zal wel met zijn ziel te maken hebben, en hij zegt ja en dan gebeurt het. Begrijp alleen vooral niet die 1 uit die 14 miljoen
pi_179584191
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 18:04 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Thanos zegt dat Thor hem in zijn hoofd had moeten raken, doet daarna iets en Thor helemaal in paniek met what did you do what did you do. Was dat het moment waarop hij de helft van het leven in het universum dood liet gaan?
Ja, dat was het moment.

quote:
En waarom zij drstrange dat er 1 uit de 14 miljoen ofzo goed afliepen terwijl die blijkbaar dus zelfs gewoon slecht afliep? Gaf hij hoop ofzo of is het eindresultaat nu minder erg dan bij die miljoenen andere opties ofzo?
Volgend jaar komt het vervolg op Infinity War dus het verhaal is nog niet afgelopen.
Als je daarnaast weet welke films er nog uit gaan komen dan kan je wel raden wat er waarschijnlijk gaat gebeuren in de volgende film.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Syntos op 03-06-2018 18:47:54 ]
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 3 juni 2018 @ 18:53:48 #4
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179584524
Haha troll zit gewoon dik te spoileren in de op.ik ben blij dat ik film al heb gezien.

Nu we toch bezig zijn :after credit scene was boring Carol denvers to the rescue.


Beeld je in hoe vet het was geweest als het een x-men logo was ipv van boring captain marvel dan was ik gaan juichen in de bios.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_179611080
Nog wel een vraagje,
de helft van het universum moet dood volgens Thanos. Zal hij zelf ook 50/50 kans hebben of heeft hij zichzelf uitgezonderd of..?
pi_179611556
Doe dit gewoon in het Marvel topic
pi_179611657
Het verhaal is nog niet klaar, he. Er komt een vervolg.

Ow. Is al gezegd.
(eerst lezen en dan praten, Hexx 8)7 )

[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2018 23:00:49 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')