abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 3 juni 2018 @ 10:24:18 #1
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_179576304
Nederlanders zijn aardige mensen. Ik kan goed om gaan met mijn Nederlandse collega's op werk en kon ook goed om gaan met klasgenoten vroeger. Als het komt om mensen waarmee ik buiten werk of school omga, zijn het allemaal allochtonen. En dan bedoel ik niet alleen moslims. Heb ook bijvoorbeeld vrienden uit Italië, Polen en China. Lijkt me dus niet echt een cultuur ding.

Enige wat ik kan bedenken waar dit door komt is, Nederlanders hebben een ander beeld van uitgaan of activiteiten. Mijn beeld daarvan is dat ze vaak feestjes huiden met alcohol, of de kroeg in gaan. De nerds houden lan parties ofzo. Dat is niet echt iets voor mij.

Maar ik begrijp dat ik hier generaliseer. Er zullen vast ook Nederlanders zijn die zelfde dingen willen doen als ik. Bijvoorbeeld bbq'en, uit eten, naar de bios. Of interessante plekken bezoeken.

Zijn er mensen met vergelijkbare ervaring hier die wat over kunnen vertellen? Zou het ook graag vanuit het perspectief van Nederlanders willen zien.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_179576498
En tot welke ethnische groep reken jij jezelf?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_179576795
Prima toch. Je hebt meer gezamenlijke interesses met mensen die toevallig geen O.G nederlander zijn.
  zondag 3 juni 2018 @ 10:57:57 #4
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_179576865
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 10:35 schreef oranjevogel1 het volgende:
En tot welke ethnische groep reken jij jezelf?
Zuid/centraal Azie. Welke etniciteit is dat?
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_179576877
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 10:57 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Zuid/centraal Azie. Welke etniciteit is dat?
Oeigoer?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_179582179
Wat vind jij leuk om te doen dan met je vrienden?
pi_179590452
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 10:24 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Er zullen vast ook Nederlanders zijn die zelfde dingen willen doen als ik. Bijvoorbeeld bbq'en, uit eten, naar de bios. Of interessante plekken bezoeken.
Ik kan me écht niet voorstellen dat er Nederlanders zijn die van die exotische activiteiten houden.
  Moderator zondag 3 juni 2018 @ 22:54:38 #8
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_179590810
quote:
10s.gif Op zondag 3 juni 2018 22:39 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ik kan me écht niet voorstellen dat er Nederlanders zijn die van die exotische activiteiten houden.
zijn dat geen Nederlandse activiteiten? :o
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_179591126
Met Nederlanders omgaan :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_179591271
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 23:12 schreef Aiciu het volgende:
Met Nederlanders omgaan :')
In Nederland wonen :')

Oh wacht.
pi_179591309
Ik ging in Nederland ook nooit met Nederlanders om.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_179600048
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 10:57 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Zuid/centraal Azie. Welke etniciteit is dat?
Turk?
pi_179600153
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 10:24 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Heb ook bijvoorbeeld vrienden uit Italië, Polen en China. Lijkt me dus niet echt een cultuur ding.

Enige wat ik kan bedenken waar dit door komt is, Nederlanders hebben een ander beeld van uitgaan of activiteiten. Mijn beeld daarvan is dat ze vaak feestjes huiden met alcohol
Inderdaad, je hebt gelijk. Polen en Italianen doen zoiets niet. Die zitten aan de Sinas
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179600185
Zijn toch allemaal behoorlijk standaard dingen die je noemt, dingen die Nederlanders ook gewoon doen.
pi_179602202
He bah, BBQ met vrienden.
  maandag 4 juni 2018 @ 16:22:35 #16
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_179602793
Laat je racistische wereldbeeld achter je en ga gewoon met mensen om ipv ze te keuren op arbitraire zaken.
And so is the past
pi_179605457
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 10:24 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Nederlanders zijn aardige mensen. Ik kan goed om gaan met mijn Nederlandse collega's op werk en kon ook goed om gaan met klasgenoten vroeger. Als het komt om mensen waarmee ik buiten werk of school omga, zijn het allemaal allochtonen. En dan bedoel ik niet alleen moslims. Heb ook bijvoorbeeld vrienden uit Italië, Polen en China. Lijkt me dus niet echt een cultuur ding.

Enige wat ik kan bedenken waar dit door komt is, Nederlanders hebben een ander beeld van uitgaan of activiteiten. Mijn beeld daarvan is dat ze vaak feestjes huiden met alcohol, of de kroeg in gaan. De nerds houden lan parties ofzo. Dat is niet echt iets voor mij.

Maar ik begrijp dat ik hier generaliseer. Er zullen vast ook Nederlanders zijn die zelfde dingen willen doen als ik. Bijvoorbeeld bbq'en, uit eten, naar de bios. Of interessante plekken bezoeken.

Zijn er mensen met vergelijkbare ervaring hier die wat over kunnen vertellen? Zou het ook graag vanuit het perspectief van Nederlanders willen zien.
Nee, Nederlanders bbq-en niet, gaan nooit naar de bios en gaan al helemaal niet naar interessante plekken. Alleen gourmetten in een kringetje, of als alcoholist rondhangen in een stamkroeg terwijl Andre Hazes op de achtergrond brult.
pi_179606933
Nederlanders zijn ook superongezellig.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179606962
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 10:24 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Zijn er mensen met vergelijkbare ervaring hier die wat over kunnen vertellen?
Rotvolk met slippers aan.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  maandag 4 juni 2018 @ 19:57:17 #20
286575 Roces18
Chef de party
pi_179607007
quote:
10s.gif Op zondag 3 juni 2018 22:39 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ik kan me écht niet voorstellen dat er Nederlanders zijn die van die exotische activiteiten houden.
tropisch zwembad :P
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_179607237
Toen Nederlanders Hallo Jumbo! begonnen te roepen bij een BBQ kreeg ik echt de pest aan ze.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179618971
TS, ik heb weinig NL vrienden. En de vrienden die wel uit NL komen spreek ik meestal in het bijzijn van buitenlanders, dus we spreken bijna alleen Engels met elkaar. No problem!
Mon 'en!
pi_179619430
Je zegt dat het geen cultuurding is maar dat is het grotendeels wel.
Nederlanders zoeken vooral de ontspanning op met vrienden en niet per se met familie.
En net zoals thee bij Turken populair is, is dat bier bij Nederlanders.

Samen zuipen, ouwehoeren en dan als een blok in slaap vallen halverwege de trap naar boven *O*
Loedermoeder
pi_179691381
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 10:24 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Nederlanders zijn aardige mensen. Ik kan goed om gaan met mijn Nederlandse collega's op werk en kon ook goed om gaan met klasgenoten vroeger. Als het komt om mensen waarmee ik buiten werk of school omga, zijn het allemaal allochtonen. En dan bedoel ik niet alleen moslims. Heb ook bijvoorbeeld vrienden uit Italië, Polen en China. Lijkt me dus niet echt een cultuur ding.

Enige wat ik kan bedenken waar dit door komt is, Nederlanders hebben een ander beeld van uitgaan of activiteiten. Mijn beeld daarvan is dat ze vaak feestjes huiden met alcohol, of de kroeg in gaan. De nerds houden lan parties ofzo. Dat is niet echt iets voor mij.

Maar ik begrijp dat ik hier generaliseer. Er zullen vast ook Nederlanders zijn die zelfde dingen willen doen als ik. Bijvoorbeeld bbq'en, uit eten, naar de bios. Of interessante plekken bezoeken.

Zijn er mensen met vergelijkbare ervaring hier die wat over kunnen vertellen? Zou het ook graag vanuit het perspectief van Nederlanders willen zien.
+1

Hier hetzelfde. Voor nederlanders zijn activiteiten gewoon gekoppeld aan alcohol en lam gaan. Ze kunnen niks anders. Gewoonweg irritant ook om na werk/school/whatever iets met ze te ondernemen. :6
pi_179691418
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 14:14 schreef Hedera het volgende:
Je zegt dat het geen cultuurding is maar dat is het grotendeels wel.
Nederlanders zoeken vooral de ontspanning op met vrienden en niet per se met familie.
En net zoals thee bij Turken populair is, is dat bier bij Nederlanders.

Samen zuipen, ouwehoeren en dan als een blok in slaap vallen halverwege de trap naar boven *O*
Dat is dus én oersaai in mijn visie én het geeft me zo'n naar gevoel dat ik met een stel alcohol verslaafden op stap ben die niks anders te doen hebben dan alcohol zuipen en dan dronken worden en dan helemaal vervelend zijn omdat ze dronken zijn.
Hier en daar wat alcohol af en toe is oké, maar het echt de hoofdactiviteit maken en lam zuipen is zo tokkie :r }:|
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')