abonnement Unibet Coolblue
pi_180933603
Was Mozes niet gevlucht van piramides?

Ze lijken mij behoorlijk anti-Semitisch gezien het alles te maken heeft met het oude Egypte, net als obelisken.





[ Bericht 0% gewijzigd door RaXz op 04-08-2018 03:54:01 ]
pi_180933614
Trumplingen werken hard aan de verwezelijking van de film 'Gray State', en ze zijn al aardig op weg, de meeste kunnen niet wachten totdat ze Christenen de Saoedi akbar kunnen leren, die staan immers wereldwijd bekend om een bepaalde beruchte kwaliteit waar IS ook bekend om staat.


pi_180933637
Dit is vast ook allemaal maar toeval..



Ik ben door dergelijke posts verbannen van veel samenzwering fora omdat men het blasfemie vonden tegenover hun heer, ze staan allemaal al in de rij om de meest heilige 777 merkteken van hem te ontvangen. Ruim tien jaar geleden werd ik ook al verbannen van een Nederlandse New age forum omdat ik daar teveel over Vrijmetselarij schreef, een user ging als een gek het forum trollen en het beheer kwam mij vertellen dat hij dat vaker deed en ze mij maar moesten verbannen.
pi_180933658
Helaas voor hun ben ik een nog grotere troll en weet ik dat ze mij alleen indirect kunnen pakken vanwege de eed van stilte en geheimhouding die ze moeten afleggen, en ik exploiteer dat natuurlijk tot in den treuren, bovendien ben ik meer van de directe toenaderingen, liever een klap recht in het gezicht dan het eindeloze backstabben als wijven zoals hun kliek dat doet, zodoende kalk ik het internet al jaren vol met filmpjes van atoom explosies terwijl anderen voor veel minder zijn opgepakt, het zijn eigenlijk een maar een boel lafaarden, ik ben overigens een bekende bij veel geheime diensten, waaronder de CIA, AIVD en de Mossad, en uiteraard veel hoger zoals de Rothschild familie.

En in m'n eentje maak ik ze inmiddels al jaren belachelijk, hetzelfde gaat op voor de Amerikanen en de Russen, ik weet nog heel goed toen jaren geleden een Amerikaan op een groot internationaal samenzwerings forum postte dat hij spijkers in mijn kop wilde rammen, ik heb nog steeds geen idee hoe hij aan dat idee komt, het is een mysterie die ik nog steeds probeer te ontrafelen.


Wacht maar af, er komt een dag dat kleine mannetjes op internet fora het niet meer in hun hoofd halen om een grote mond tegen mij te hebben, hoe arrogant ze ook zijn, ik heb inmiddels al genoeg overleefd en gezien, en stoppen zal ik nooit want er zijn veel zaken waar ik voor tot op de bodem wil gaan, waaronder:



[ Bericht 2% gewijzigd door RaXz op 04-08-2018 04:46:45 ]
pi_180933663
Wacht maar af, er komt een dag dat kleine mannetjes op internet fora het niet meer in hun hoofd halen om een grote mond tegen mij te hebben, hoe arrogant ze ook zijn, ik heb inmiddels al genoeg overleefd en gezien, en stoppen zal ik nooit want er zijn veel zaken waar ik voor tot op de bodem wil gaan, waaronder:

pi_180933684
Ik ben weg, ik ga Nederlanders nu echt nooit meer helpen, Trump mag jullie ook hebben, veel plezier.
pi_180935444
Anti christelijkheid is een goed ding.
Conscience do cost.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:17:25 #249
478072 Berjansu
Ik ben de zoveelste Berjan
pi_180937926
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 09:57 schreef ems. het volgende:
Anti christelijkheid is een goed ding.
"Ik like it"

"Duim omhoog"
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:25:00 #250
478072 Berjansu
Ik ben de zoveelste Berjan
pi_180938051
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 04:44 schreef RaXz het volgende:
Wacht maar af, er komt een dag dat kleine mannetjes op internet fora het niet meer in hun hoofd halen om een grote mond tegen mij te hebben, hoe arrogant ze ook zijn, ik heb inmiddels al genoeg overleefd en gezien, en stoppen zal ik nooit want er zijn veel zaken waar ik voor tot op .....
Je bent niet goed bij je hoofd. Ik snap mensen die tegen Trump zijn. Maar niet als die mensen er samenzweringstheorieen voor gebruiken en bijvoorbeeld de VM er door in het slijk trekken. De VM van nu is overigens heel wat anders dan bedoeld is door de oprichters ervan. Nu is het een netwerkende groep mensen die eens bij moeder de vrouw en kinderen weg willen.

Ook is het schrijnend hoe jij huilt over christendom en beweert dat Trump moslims voortrekt. De tijd dat iedereen naar christelijke pijpen danste is voorbij, wen er maar aan. Maar dat heeft met samenzweringen niks te maken maar komt door de tijd.vroeger was de griekse en romeinse wereld toonaangevend, toen had je christendom dat dat was en nu heb je een wereld van gelijkheid hopelijk.
pi_180938140
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 04:59 schreef RaXz het volgende:
Ik ben weg, ik ga Nederlanders nu echt nooit meer helpen, Trump mag jullie ook hebben, veel plezier.
Goed idee. Pak je rust.
  zondag 5 augustus 2018 @ 10:37:16 #252
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_180955836
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 14:32 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Inderdaad een jokkebrok deze Clapper. Hij vertelde onder ede dat Amerikaanse burgers niet afgeluisterd werden, totdat Edward Snowden de wereld liet weten hoe het echt zat.
https://www.theguardian.c(...)per-senate-erroneous
https://www.americanthink(...)ay_with_perjury.html

Brennan is ook een jokkebrok. Na de overval op het Amerikaanse consulaat in Benghazi gaven een riedel mensen , waaronder Brennan en Hillary en Obama de schuld aan een of andere YouTube filmpje van een Amerikaanse Kopt, die opgepakt en veroordeeld werd.

https://lawandcrime.com/o(...)over-steele-dossier/
En nu met beeld uit het Senate Intelligence Committee verhoor van 12 maart 2013:

“Does the NSA collect any type of data at all on millions or hundreds of millions of Americans?”
“No sir … not wittingly.”


James Clapper wist dat hij op dat moment loog en inmiddels weet iedereen dat hij loog.
Senator Ron Wyden die aan Clapper deze vraag stelde had hem van tevoren ingelicht dat deze vraag gesteld zou gaan worden, zodat hij zich hierop kon voorbereiden.
En achteraf heeft de senator Clapper de gelegenheid gegeven terug te komen op het gegeven antwoord.

De crux van dit moment in het verhoor is dat het laat zien dat de overheid van burgers instemming vraagt voor haar verruiming van haar bevoegdheden die een inbreuk betekenen in de persoonlijke levenssfeer. Deze instemming wordt verleent met het uitgangspunt dat het toezicht door het Congres misbruik tegenhoudt.
Het zal niet verbazingwekkend zijn, dat zinvol toezicht houden bemoeilijkt wordt als de directeur van een agentschap die de leiding heeft over zo'n programma overduidelijk liegt in hoorzittingen over dit onderwerp.

James Clapper was samen met John Brennan de architecten van de Intelligence Community Assessment (ICA) – Assessing Russian Activities and Intentions in Recent U.S. Elections.

De ICA is gebruikt om de “Russia collusion”-narratief te pushen.

Clapper ontkende tijdens het verhoor dat het Steele dossier is gebruikt in de ICA.

“We did not include it in the body of our intelligence community assessment. We couldn't corroborate the sourcing, particularly the second and third-order sources.”


Tijdens een CNN-interview van 25 oktober 2017 heeft Clapper toegegeven dat de ICA gebaseerd was op “een deel van de inhoud van het dossier”. Zonder nadere toelichting beweerde hij in dit segment dat “we bepaalde beschuldigingen konden bevestigen”.


De onlangs gepensioneerde directeur van de National Security Agency, Micheal Rogers, verklaarde in een vertrouwelijke brief aan het Congres dat de door de Clinton-campagne gefinancierde Steele-dossier een rol speelde in de ICA.



bron

Zijn scepsis over het dossier zou kunnen verklaren waarom de NSA in tegenstelling tot de andere inlichtingendiensten twijfel had over een van ICA's cruciale conclusies: dat Vladimir Poetin persoonlijk opdracht had gegeven tot een cyberaanval op de campagne van Hillary Clinton om Donald Trump te helpen het Witte Huis te winnen.
Rogers getuigde voor de Senate Armed Services Committee, dat terwijl hij er zeker van was dat de Russen Hillary Clinton schade wilden toebrengen, hij niet zo zelfverzekerd was als de CIA en FBI, dat hun acties waren ontworpen om Donald Trump te helpen, waarbij hij uitlegde dat deze beoordeling “niet hetzelfde niveau van sourcing had en het niveau van de hoeveelheid aan verschillende bronnen”.



bron

John Brennan verklaarde 23 mei 2017 onder ede voor Permanent Select Committee on Intelligence nadrukkelijk, dat het dossier niet was verwerkt in de conclusie van de ICA, dat Rusland zich inmengde met de verkiezingen van 2016 “om de kansen van Trump op de overwinning te helpen”.
Hij ontkende ook kennis te hebben dat de Clinton-campagne de opdracht gegeven had voor het Steele-dossier.


Beide verklaringen zijn onwaar.
Inmiddels is bekend dat de FBI bijna uitsluitend vertrouwde op het Steele-dossier om een FISA dagvaarding te bemachtigen.
Het dossier was het geheel van het bewijs.

De DoJ en de FBI gebruikten informatie die zij niet hadden doorgelicht, waarbij ze strikte Woods-verificatie (uitleg Woods procedure achter de spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
negeerden om illegaal een FISA Title I dagvaarding voor een onschuldige Amerikaanse burger te verkrijgen.

Onder de FISA Act is de uitvoerende macht bevoegd zonder juridische autorisatie of Congres-toezicht te vragen om surveillance van personen.
Deze bevoegdheid beperkt zich tot uitheemse doelwitten, die communiceren met personen binnen de Verenigde Staten.
Deze wet uit 2008 is feitelijk niets meer dan een juridische code voor een NSA-programma, genaamd Stellar Wind, een spionage project dat uitgevoerd kon worden zonder officiële of juridische autorisatie, opgestart onder George W. Bush als onderdeel van de Patriot Act.

Barack Obama voerde als senator oppositie tegen de Patriot Act. Hij voerde aan dat het de overheid toestond om uitgebreid en diepgaand onderzoek te doen naar Amerikaanse burgers zonder een huiszoekingsbevel en dat het mogelijk was om de Verenigde Staten te beveiligen tegen terroristische aanvallen met behoud van de individuele vrijheid.
Echter in 2011 ondertekende hij een vernieuwing voor vier jaar, in het bijzonder bepalingen die het aftappen van netwerken en doorzoekingen van bedrijfsarchieven door de overheid mogelijk maakten.
Obama voerde aan dat de vernieuwing nodig was om de Verenigde Staten te beschermen tegen terroristische aanslagen.

Door de hernieuwing en verruiming van de Patriot Act liep Stellar Wind volledig uit de hand. Dit proces werd nog eens extra verstrekt door het PRISM-programma van de NSA, dat haar toestond de gegevens van Google, Facebook en Yahoo! te verzamelen.
Inderdaad is enkel via het lekken van Edward Snowden het bestaan bekend geworden van PRISM.
Snowden onthulde overigens ook het bestaan van een ultrageheime NSA surveillance divisie, de zogenaamde Special Source Operations (SSO).





bron

Dit is in 2014.
Ik heb in deel I van dit topic een bericht gemaakt over de afluisterpraktijken van de Amerikaanse overheid en over een interview dat Maxime Waters hield op 11 februari 2013. Ze beschrijft een geheime database dat Obama had gebouwd dat erg krachtig is. Los van de NSA.


In dat bericht heb ik laten zien dat Barack Obama zich erg bezighield met het bespioneren van burgers.
Kleine recap daarvan om nog maar eens te benadrukken dat de Obama-regering illegaal spionagepraktijken uitvoerde op binnenlandse doelen vanaf op zijn minst 2009.
Obama bespioneerde ook illegaal verslaggevers, waaronder James Rosen (FOX), Sharyl Attkisson, Sean Hannity, Sara Carter en ongetwijfeld honderden anderen, inclusief leden van het Congres.
Onder hen zou ook Donald J.Trump zijn.

De NSA SSO betaalde Google, Facebook, Yahoo! en anderen voor hun data.
Het is niet heel vergezocht dat de Obama-regering mediabondgenoten en/of bevriende journalisten betaalden om de informatie te gebruiken tegen Trump.

De modus operandi is nu duidelijk; de FISA wordt gebruikt om de identiteit van Amerikaanse burgers uit buitenlandse communicatie illegaal te onthullen. Deze communicatie/contacten worden vervolgens gebruikt om naar mediabondgenoten/bevriende journalisten te lekken (velen van hen worden betaald voor bewezen diensten) en om politieke tegenstanders in te framen.

Klinkt dit een beetje bekend in het scenario van Micheal Flynn en Sergey Kysliak?
En misschien ook in het scenario van George Papadopoulos met Joseph Mifsud, Stefan Halper en Sergei Milian? Ook allemaal buitenlandse actoren.
De val die werd gezet in de Trump Tower meeting van 9 juni 2016? Loretta Lynch moest hiervoor nota bene inmengen om de weigering van het verlenen van de visum van Natalia Veselnitskaya om te zetten naar een speciale status zodat ze toch de Verenigde Staten in kon komen.
Ik heb over deze Russische advocate en de opmerkelijke omstandigheden rondom deze meeting (“schimmige praktijken van “collusion” middenin hartje New York met vertalers die jarenlang voor de Amerikaanse overheid werkzaam zijn; onvoorstelbaar wat mensen allemaal graag willen geloven, maar dit terzijde) eerder een uitgebreid bericht gemaakt dat je hier kan vinden

Hier heb je dus de spionage praktijken van de Obama-regering, ontrokken van enige officiële of juridische toezicht, waarbij de identiteit van de doelen worden ontmaskerd door zijn naaste vertrouwelingen zoals Susan Rice en Samantha Powers. Deze informatie wordt vervolgens gedeeld met de Clinton-campagne, via Fusion GPS in de memo's van Christopher Steele gesluisd en gelekt naar mediabondgenoten/bevriende journalisten.

Dit is met afstand de grootste misdaad in de Amerikaanse geschiedenis en nog steeds gaande.
Dit is een conspiracy waarbij onschuldige burgers worden geframed en geruïneerd worden, uitgevoerd door narcistische, corrupte criminelen.

Onder de FISA Act kan een zittende president zonder juridische autorisatie spionagepraktijken uitvoeren op de aanbeveling van zijn Attorny General en de ODNI.
Dat is AG Loretta Lynch en ODNI-director James Clapper.
Wie is hiermee dan direct betrokken in dit saga? Barack Hussein Obama.

To be continued...
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 5 augustus 2018 @ 10:38:25 #253
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_180955842
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 10:25 schreef zomerindebol het volgende:
maar vond deze wel een goede aangezien er nog te veel mensen met ogen dicht lopen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 01:41 schreef zomerindebol het volgende:
Het probleem is dat veel mensen zich er niet in willen verdiepen en alles meteen afwimpelen terwijl het belangrijkste juist is het onderzoek wat je zelf doet ipv zomaar klakkeloos vanalles aan te nemen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 00:48 schreef zomerindebol het volgende:
Daarom zeg ik al dat het verstandig is om het zelf uit te vogelen, maar ik snap wel dat dat moeite kost en het makkelijker is om de leugens van de MSM te geloven.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 02:49 schreef zomerindebol het volgende:
Als je het niet wil weten en niet de oogkleppen af wil doen , dan is dat idd wel het makkelijkste.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 02:49 schreef zomerindebol het volgende:
Onwetend blijven is een eigen keuze.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 03:03 schreef RaXz het volgende:
Mensen beginnen de hitte al te voelen, het gras wordt elk jaar bruiner, tenminste als je ogen hebt om te zien, en dat hebben narcisten vaak niet want die zien alleen wat ze willen zien.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 04:37 schreef RaXz het volgende:
Helaas voor hun ben ik een nog grotere troll en weet ik dat ze mij alleen indirect kunnen pakken vanwege de eed van stilte en geheimhouding die ze moeten afleggen, en ik exploiteer dat natuurlijk tot in den treuren, bovendien ben ik meer van de directe toenaderingen, liever een klap recht in het gezicht dan het eindeloze backstabben als wijven zoals hun kliek dat doet, zodoende kalk ik het internet al jaren vol met filmpjes van atoom explosies terwijl anderen voor veel minder zijn opgepakt, het zijn eigenlijk een maar een boel lafaarden, ik ben overigens een bekende bij veel geheime diensten, waaronder de CIA, AIVD en de Mossad, en uiteraard veel hoger zoals de Rothschild familie.

En in m'n eentje maak ik ze inmiddels al jaren belachelijk, hetzelfde gaat op voor de Amerikanen en de Russen, ik weet nog heel goed toen jaren geleden een Amerikaan op een groot internationaal samenzwerings forum postte dat hij spijkers in mijn kop wilde rammen, ik heb nog steeds geen idee hoe hij aan dat idee komt, het is een mysterie die ik nog steeds probeer te ontrafelen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 04:44 schreef RaXz het volgende:
Wacht maar af, er komt een dag dat kleine mannetjes op internet fora het niet meer in hun hoofd halen om een grote mond tegen mij te hebben, hoe arrogant ze ook zijn, ik heb inmiddels al genoeg overleefd en gezien, en stoppen zal ik nooit want er zijn veel zaken waar ik voor tot op de bodem wil gaan, waaronder:

Zelden zoveel zelfbevlekking gezien als in de afgelopen 50 posts. :{
pi_180964034
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 00:48 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Daarom zeg ik al dat het verstandig is om het zelf uit te vogelen, maar ik snap wel dat dat moeite kost en het makkelijker is om de leugens van de MSM te geloven.
In tegenstelling tot alle moeite die men moet doen om de interwebz te geloven 8-)
Conscience do cost.
  maandag 6 augustus 2018 @ 17:17:30 #255
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_180985572
De memo die de Russische advocate Nathalie Veselnitskaya meenam voor Donald Trump Jr. 9 juni 2016 bij de Trump Tower meeting was geschreven door...

Glenn Simpson van Fusion GPS.

Bron
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 6 augustus 2018 @ 17:49:25 #256
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_180986198
Nathalie Veselnitskaya die ook nog eens vergat feitelijk "dirt"mee te nemen voor Donald Trump Jr. bracht wel een Amerikaans staatsburger en medewerker van de overheid (State Department/FBI) Anatoli Samochornov als vertaler.

Bron bron
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_180986515
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 17:49 schreef dellipder het volgende:
Nathalie Veselnitskaya die ook nog eens vergat feitelijk "dirt"mee te nemen voor Donald Trump Jr. bracht wel een Amerikaans staatsburger en medewerker van de overheid (State Department/FBI) Anatoli Samochornov als vertaler.

Bron bron
Hij was helemaal geen medewerker van de overheid. Dat staat nota bene in de stukken die je post:

quote:
The translator has been identified as Anatoli Samochornov, who a State Department spokesperson confirmed has done contract work for them. Samochornov is not a State Department employee, the spokesperson said, but has worked with the State Department's Office of Language Services as an interpreter.
En verder: wat is je punt?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 6 augustus 2018 @ 18:12:04 #258
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_180986624
Een free-lancer die ruim 10 jaar voor State Departement en Robert Mueller heeft gewerkt.

Mijn punt is dat dit de meest slechte covert operation van de FSB (want Putin) is, die ik ken.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 6 augustus 2018 @ 18:16:57 #259
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_180986703
Er moet nota bene een afspraak gemaakt worden voor een meeting om de "collusion" op gang te brengen!
In hartje New York!

_O-
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_180986805
Tsja, als het allemaal niets voorstelde, dan is het voor het Trump-team bijzonder betreurenswaardig dat het aan de lopende band leugens heeft verspreid over de meeting.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 6 augustus 2018 @ 18:29:44 #261
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_180986861
Wat ik serieus niet begrijp is dat de grootste "collusion-roepers" nooit enige vragen stellen over Hillary Clinton die een buitenlandse spion betaalde die in Rusland Russische bronnen, gelieerd aan het Kremlin, betaalde voor "dirt" over de politieke opponent dat ook nog eens gepolitiseerd werd door de inlichtingengemeenschap (CIA-John Brennan, FBI-James Comey, ODNI-James Clapper).

Dit is dan weer geen collusion en is OK.

On-be-grij-pe-lijk.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 6 augustus 2018 @ 18:40:36 #262
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_180987046
En het tweede rapport van Micheal Horowitz gaat over FISA-misbruik.

• In de werkwijze niet voldaan aan de Woods-procedure
• Misleiden van de rechtbank ex parte
• Illegaal afluisteren van Amerikaanse staatsburgers

Dit is eind maart al aangekondigd.
Had je kunnen lezen in dit topic.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_180987091
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:29 schreef dellipder het volgende:
Wat ik serieus niet begrijp is dat de grootste "collusion-roepers" nooit enige vragen stellen over Hillary Clinton die een buitenlandse spion betaalde die in Rusland Russische bronnen, gelieerd aan het Kremlin, betaalde voor "dirt" over de politieke opponent dat ook nog eens gepolitiseerd werd door de inlichtingengemeenschap (CIA-John Brennan, FBI-James Comey, ODNI-James Clapper).

Dit is dan weer geen collusion en is OK.

On-be-grij-pe-lijk.
De oprichters van Fusion GPS zijn urenlang ondervraagd door leden van de congrescommissie en hebben uitgelegd hoe het dossier tot stand is gekomen. Het heeft niet geleid tot een onderzoek naar eventuele 'collusion' tussen Clinton en de Ruski's. Dat terwijl Trump in het Witte Huis zit en de Republikeinen de meerderheid hebben in zowel het Huis als de Senaat.

Hoe komt dat, denk je?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 6 augustus 2018 @ 18:49:01 #264
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_180987202
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De oprichters van Fusion GPS zijn urenlang ondervraagd door leden van de congrescommissie en hebben uitgelegd hoe het dossier tot stand is gekomen. Het heeft niet geleid tot een onderzoek naar eventuele 'collusion' tussen Clinton en de Ruski's. Dat terwijl Trump in het Witte Huis zit en de Republikeinen de meerderheid hebben in zowel het Huis als de Senaat.

Hoe komt dat, denk je?
Er zijn al criminal referrals aangeschreven, dus wat jij stelt is niet accuraat.
En ik weet in elk geval dat via de House committee wordt ingezet op declassification van de 20 pagina's van de FISA-applicatie en de inlichtingen van het EC-document.
En het lopende onderzoek van John Huber, maar dit meldde ik zojuist al.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 6 augustus 2018 @ 18:54:55 #265
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_180987303
Maar ik heb het niet over wat er speelt, want dit kun je gewoon uit openbaar toegankelijke media of uit dit topic halen.
Ik heb het over #The Resistance. De "impeachment-roepers".
Ik mis bij hen een evenwichtige bezorgdheid over "collusion". Enkel unhinged "impach 45" en geen vragen aan de kant van Hillary Clinton.
Al deze zaken zijn allemaal wel OK.

On-be-grij-pe-lijk.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:43:12 #266
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_180997172
De FBI betaalde de auteur van het beruchte Steele dossier, Christopher Steele, voor een onbekende periode voor zijn werk als Confidential Human Source (CHS).

bron
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:57:34 #267
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_181002655
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:29 schreef dellipder het volgende:
Wat ik serieus niet begrijp is dat de grootste "collusion-roepers" nooit enige vragen stellen over Hillary Clinton die een buitenlandse spion betaalde die in Rusland Russische bronnen, gelieerd aan het Kremlin, betaalde voor "dirt" over de politieke opponent dat ook nog eens gepolitiseerd werd door de inlichtingengemeenschap (CIA-John Brennan, FBI-James Comey, ODNI-James Clapper).

Dit is dan weer geen collusion en is OK.

On-be-grij-pe-lijk.
bbbbbut Clinton! Je kan het ook omdraaien. Jij loopt constant over Clinton te huilen...maar kijkt niet naar Trump.

Maargoed het QAn je waarschijnlijk niets schelen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:51:00 #268
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181004140
Dit is niet omdraaien.
Ik heb het over collusion. Ik kan het ook hebben over collusion van Mark Warner en Adam Schiff, bijvoorbeeld.
Maar goed van echt ontopic (constructief en voorzien van sourcing) en niet op de man reageren heb ik jou nog nooit op mogen betrappen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  woensdag 8 augustus 2018 @ 04:33:48 #269
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181023707
Bruce Ohr (nummer 4 van de FBI) en Christopher Steele hebben een meeting in het Mayflower Hotel in Washington op 30 juli 2016.
De volgende dag opent Peter Strzok officieel het onderzoek in de Trump-campagne.
Maar de taking points van de Maddow's, Abrahamson's Cumuo & co is dat het onderzoek niets van doen heeft met Steele of zijn dossier.



bron
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_181024978
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:54 schreef dellipder het volgende:
On-be-grij-pe-lijk.
Alleen voor blinde fanboys. De rationele mens heeft door dat Hillary irrelevant is en Trump niet. En die maken zich verder trouwens ook helemaal niet hard voor impeachment oid, dat is pure slachtofferij.
Conscience do cost.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 09:19:12 #271
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181047369
Opinion: Top DOJ official discussed getting Steele back into FBI, Mueller probe

In het artikel staan en heleboel pareltjes die ik misschien later zal uitlichten, maar ik wil vooral opmerken dat hier net als ook in het andere artikel echte Law Enforcements Sensitive documenten zijn bijgevoegd, dat sowieso laat zien dat deze hele kwestie onderworpen is aan stafrechtelijk onderzoek.

Uit deze documenten:



De echte volgers van deze saga wisten dit uiteraard al dat de Senate Intelligence Commitee een van de meest corrupte club is van het Congres.
Voor de onwetenden even teruggaan naar de kwestie James Wolfe. Graag gedaan.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 07:50:48 #272
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181072524
Een duidelijke, beknopte beschrijving van de aanval op een zittende president en de aanval op de constitutionele republiek.
Dit is een weergave en opsomming die zelfs Seth Abrahamson en Rachel Maddow (en hun lovers) zouden moeten kunnen begrijpen.

What would the intelligence community's 'insurance policy' against Trump look like?

Also:





[ Bericht 5% gewijzigd door dellipder op 10-08-2018 07:57:54 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:23:21 #273
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181072781
Wauw...

The handwritten notes exposing what Fusion GPS told DOJ about Trump





Wat een klucht.
Een van de meest belangrijke bronnen voor het beruchte dossier van Christopher Steele lijkt een ex-inlichtingenofficier uit Rusland te zijn, die ten tijde van dit alles gewoon in de Verenigde Staten woonde en nu op mysterieuze wijze is verdwenen.
Vertaald; uit de dikke duim gezogen of Sergey Milian ( ;) ). Hoe dan ook either way on-voor-stel-baar.!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_181076432
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:23 schreef dellipder het volgende:
Wauw...

The handwritten notes exposing what Fusion GPS told DOJ about Trump

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat een klucht.
Een van de meest belangrijke bronnen voor het beruchte dossier van Christopher Steele lijkt een ex-inlichtingenofficier uit Rusland te zijn, die ten tijde van dit alles gewoon in de Verenigde Staten woonde en nu op mysterieuze wijze is verdwenen.
Vertaald; uit de dikke duim gezogen of Sergey Milian ( ;) ). Hoe dan ook either way on-voor-stel-baar.!
En dat terwijl jij eerder deze week nog suggereerde dat er sprake was van collusion tussen Clinton en de Russen omdat Steele Kremlin-bronnen zou hebben betaald voor informatie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:15:24 #275
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181080861
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 12:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dat terwijl jij eerder deze week nog suggereerde dat er sprake was van collusion tussen Clinton en de Russen omdat Steele Kremlin-bronnen zou hebben betaald voor informatie.
Dit suggereerde ik niet.
Ik STELDE dat HRC, de DNC en OFA een buitenlandse spion hebben betaald om "dirt' te verzamelen over de politieke opponent om daarmee de verkiezingen te beïnvloeden en dat dit dan volgens de gebruikelijke inconsistentie van alle "collusion" -conspiracy-theorie-mensjes prima OK en geen collusion is. Dat dan weer niet.
Christopher Steele moest zelf toegeven dat de informatie uit het dossier "raw intelligence" was en alle inspanningen ten spijt is er (nog steeds) een probleem met de verificatie en validatie daarvan.

Laat onverlet dat HRC, DNC en OFA voor een product betaald hebben om daarmee de politieke tegenstander af te luisteren via de FISC (feitelijk retroactief legaal maken van illegale afluisterpraktijken). Dat het product van ultra-slechte kwaliteit is gebleken en de DoJ/FBI/Hillary/Obama/DNC nexus niet bepaald waar voor hun geld heeft gekregen doet daaraan niets af.
In vergelijking met de Trump Tower meeting, dat periodiek een Rachel Maddow re-hash krijgt, waar niets is gewisseld; geen "dirt" én geen betaling.

Nog afgezien dat de hele meeting een set-up was van Fusion GPS, de speciale status via Loretta Lynch voor Veselnitskaya (anders was ze de Verenigde Saten niet eens binnen gekomen), de 4-pagina grootte memo was geschreven door Glenn Simpson, de zogenaamde hack van de DNC een leak was, et cetera.

Maar goed.
Dit is waarschijnlijk weer teveel feiten en te weinig emotie, dus ik verwacht er niet teveel van dat jij het gaat (willen) begrijpen.

[ Bericht 1% gewijzigd door dellipder op 12-08-2018 10:18:16 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 12 augustus 2018 @ 18:27:18 #276
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181134911
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 12 augustus 2018 @ 20:14:34 #277
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181137305
Christopher Steele werd niet alleen betaald door HRC, de DNC en OFA, maar ook door FBI.
De FBI beëindigde Steele te gebruiken als bron onder andere, omdat hij informatie naar de media lekte. Na deze beëindiging ging Bruce Ohr, de nummer 4 van de DoJ, door met het ontmoeten van Steele en het doorgeven van zijn informatie aan de FBI.

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 13 augustus 2018 @ 17:37:03 #278
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181157401
Ik heb een vermoeden dat John Huber geen functie meer voor hem heeft en hij kan zich nu gereedmaken als gedaagde.

FBI agent Peter Strzok fired over anti-Trump texts
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 13 augustus 2018 @ 17:57:02 #279
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181157782
Laat even tot u doordringen dat een vaste groep mensen heel fel hebben beweerd dat er geen corruptie binnen de DoJ en FBI was inzake de "Russia collusion'-saga; dit was een een "rechtse" conspiracy-theorie.

quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:14 schreef dellipder het volgende:
Het aantal mensen van de DoJ en de FBI dat ontslag heeft geregen, zijn opgestapt of een demotie hebben gehad;

DoJ

John Carlin, opgestapt (heeft een rol in het Fisa-abuse)
Sally Yates, ontslagen (medeplichtig aan het framen van Micheal Flynn)
Bruce Ohr, twee demoties gekregen (had zeer nauwe connecties met Christopher Steele, Glenn Simpson en Fusion GPS ook via zijn vrouw Nellie Ohr die voor Fusion GPS werkte)
David Laufman, opgestapt (nauw verbonden met de Clinton e-mail controverse)
Rachel Brand, opgestapt (Fisa 702)
Mary McCord, opgestapt (medeplichtig aan "unmasking" en 'leaking" in de zaak Flynn)

FBI

James Comey, ontslagen (exonaration before investigation; voerde een nep-onderzoek uit in de Clinton e-mail controverse}
Peter Strzok, demotie gehad en verwijderd van de special counsel-team (medeplichtig aan het framen van Micheal Flynn en het vrijpleiten van Hillary Clinton)
Lisa Page, demotie gehad en opgestapt ("uitvoerende kracht van de "insurance policy")
Andrew McCabe, ontslagen (betrokken bij het vrijpleiten van Hillary Clinton en het framen van Donald Trump en Micheal Flynn)
Bill Priestap, in zijn positie gebleven, maar bevoegdheden beperkt

Micheal Kortan, ontslag genomen (P.R-man van de FBI, moglijk betrokken bij media lekken en/of mediaspins)
James Rybicky, ontslagen (een belangrijke spil in de "insurance policy"-complot)
James Baker, demotie gehad en beperkte bevoegdheden gekregen (uitvoerende kracht van de 'insurance policy")
Laatste "slachtoffer" Peter Strzok.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 13 augustus 2018 @ 18:14:38 #280
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181158152
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 13 augustus 2018 @ 19:06:18 #281
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181159057
De Senate Intelligence Committee had de volledig niet geredigeerde FISA-applicatie van Carter Page sinds 3 maart 2017 in het bezit.
Het is dit document dat James Wolfe, senior staflid van de SIC lekte naar zijn lover Ali Watkins, journalist van The New York Times.



bron

Ga even na wat de leden van deze comité vanaf vorig jaar maart over deze zaak hebben verteld.

Met het lekken van deze geheime en top-geheime informatie hadden Buzzfeed, The New York Times en de Washington Post elk vanaf 17 maart vorig jaar dit document in bezit.
James Wolfe werd echter betrapt, omdat met opzet de datum op zijn copy was gewijzigd.
de eigenlijke datum waarop de FISA-applicatie werd goedgekeurd was 21 oktober. Zijn versie vermeldde 19 oktober.
Deze datum duikt op in diverse mediarapporten.
Laat dit even inzinken. Denk even hoe deze outlets over deze saga hebben bericht, terwijl ze maanden hebben gezeten op de informatie dat de FISA-applicatie was gebaseerd op een vulgaire en niet-geverifieerde door de Clinton-campagne betaalde opposition research document.

quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 19:49 schreef dellipder het volgende:


"Russia collusion" is een hoax, kort gezegd. Een bal beschuldigingen die door mediabondgenoten telkens vooruit wordt/werd geschopt.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 13 augustus 2018 @ 21:04:33 #282
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181161892
Onderzoeksartikel dat al het bewijs verzamelt en onder elkaar zet wat er tot nog toe bekend is over de 9 juni 2016 Trump Tower meeting.
Het schets een beeld van een doortrapt plan van Fusion GPS om het Trump-team in de val te lokken.

2016 Trump Tower Meeting Looks Increasingly Like a Setup by Russian and Clinton Operatives
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 13 augustus 2018 @ 21:15:12 #283
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181162253
Peter Strzok was selected by John Brennan to help author the ICA, based partly on the Steele dossier

De ICA dat gebruikt is om het "Russia collusion"-narratief te pushen, waarvan de disclaimer van dat vodje van een document is; "judgements are not meant to imply we have proof."
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  woensdag 15 augustus 2018 @ 22:05:07 #284
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181215654
De voormalige CIA-directeur, John Brennan, lekte het Steele-dossier naar de voormalig senator Harry Reid om het "Russia collusion"-narratief te creëren en de media het verhaal van samenspannen te voeden.
Brennan is al twee jaar compulsief bezig met het beschuldigen van Donald Trump als verrader zonder een greintje bewijs.
John Brennan is al een tijdje zijn verstand verloren. Het werd onderhand tijd dat hij ook zijn beveiligingsbevoegdheid zou verliezen.

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  woensdag 15 augustus 2018 @ 22:08:00 #285
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_181215737
Waarom gaan er geen FBI'ers de bak in?
Bij Flyn is het zg. het afleggen van een valse verklaring bij de FBI, bij Comey en McCabe is voor het congress onder ede opeens 'lack of candor'.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  woensdag 15 augustus 2018 @ 22:21:47 #286
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181216208
David Bowdich heeft het advies van de OPR inzake Strzok genegeerd.



bron

Ik denk dat alles in een bepaalde volgorde gaat. Eerstvolgende MOAB is de IG Fisa report.

What will be, will be.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  woensdag 15 augustus 2018 @ 22:30:47 #287
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181216447
De vierde man van Justitie, Bruce Ohr sluisde de informatie van Christopher Steele door naar de FBI, nadat Steele was verwijderd als bron vanwege zijn onbetrouwbaarheid inzake mediacontacten.
Rod Rosenstein vertelde het Congres dat Ohr op geen enkel moment betrokken was bij het "Russia collusion"-onderzoek en dat hij hem geen enkele rol had toegewezen in operatie Crossfire Hurricane.
Het zou zomaar kunnen dat zijn voormalige baas Sally Yates dit wel had gedaan.

How Bruce Ohr Could Implicate High-Ranking Obama Officials In Spygate
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  woensdag 15 augustus 2018 @ 22:42:39 #288
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181216775
@MrRatio

Dat er koppen gaan rollen staat imo buiten kijf;

DOJ Attorney Faces Deposition In FISA Abuse Probe

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 16 augustus 2018 @ 08:18:59 #289
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181222443
Rehash opvallende kwesties van John Brennan:

Gebruikte zijn inlichtingendienst om de Senaat "af te luisteren". Geen enkele disciplinaire actie; niet eens een reprimande.

John Brennan admits CIA improperly hacked into Senate computers




Rode vlaggen inzake zijn bekering.

LYONS: The Islamic cloud over Brennan and Hagel



Discutabele banden met China

In Brennan's Private Sector Stint, a Chinese Connection

En een inkijk in de vergiftigde werksfeer door politiek aangestelde functionarissen (lees: Obama holdovers) die de beveiligingsbevoegdheid herriepen van een klokkenluider in het begin, van 2017, nadat deze meldingen maakte over discutabele overheidsovereenkomsten met Stefan Halper.

Trump-supporting Pentagon analyst stripped of security clearance after Stefan Halper complaints


quote:
Adam S. Lovinger, a 12-year strategic affairs analyst with the Pentagon's Office of Net Assessment (ONA), has been on loan to the NSC since January when he was picked for the position by then-National Security Adviser Michael T. Flynn.
bron

Adam Lovinger behoort tot de Micheal Flynn vertrouwelingen, dus hij weet wat er speelt. De anti-Trump facties binnen het overheidsapparaat hebben simpelweg een politieke vergelding uitgevoerd.

Nog meer voorbeelden daarvan:

White House Clearance Process Increasingly Politicized





En nog een laatste artikel van de advocaat van Adam Lovinger, helaas achter een paywall, maar ik denk dat u catch the drift.

The Deep State Weaponizes Vetting of Trump Appointees

[ Bericht 3% gewijzigd door dellipder op 16-08-2018 08:35:09 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_181233096

Dit is wel een interessante en als het klopt waar het wel op lijkt ,dan wist de media dus al lang dat het hele rusland verhaal fake was omdat men de unredacted versie al had.
Moet je na gaan wat dat betekend.

Media en oude regering en fbi etc samenzweren om iemand vals te beschuldigen en te proberen tegen te werken mbt presidentschap.
Zelfs papadopolous was dus waarschijnlijk een setup

Maar goed in feite was dat al vrij lang duidelijk voor diegene die niet alleen maar de media volgen die geen enkel bewijs overleggen
  donderdag 16 augustus 2018 @ 17:25:17 #291
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_181233620
Hoe is het met het grote nieuws rondom QAnnon en die dingen die aan het rollen waren, zomerindbol.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 16 augustus 2018 @ 17:28:52 #292
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_181233701
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:08 schreef MrRatio het volgende:
Waarom gaan er geen FBI'ers de bak in?
Bij Flyn is het zg. het afleggen van een valse verklaring bij de FBI, bij Comey en McCabe is voor het congress onder ede opeens 'lack of candor'.
En wat zou dan de reden moeten zijn voor FBI'ers? En heb je daar dan ook bewijs voor?

Ik zal het serieus lezen, maar geen QAnnon bullshit graag.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 16 augustus 2018 @ 17:30:25 #293
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_181233733
quote:
2s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:42 schreef dellipder het volgende:
@MrRatio

Dat er koppen gaan rollen staat imo buiten kijf;

DOJ Attorney Faces Deposition In FISA Abuse Probe


Dit schrijven jij en andere usual suspects nu al een tijdje. Waar blijft dat dan?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 16 augustus 2018 @ 17:38:37 #294
80382 manny
30 is best veel
pi_181233885
meneer de ts. ik heb door een groot deel van de door jou aangedragen artikelen / opiniestukken / theorieën gelezen.

wat in hemelsnaam is je punt ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  donderdag 16 augustus 2018 @ 19:23:08 #295
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181236266
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 17:28 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

En wat zou dan de reden moeten zijn voor FBI'ers? En heb je daar dan ook bewijs voor?

Ik zal het serieus lezen, maar geen QAnnon bullshit graag.
Dit is aan bod gekomen in dit topic (of het vorige deel). Ik weet niet of je bekend bent met de kwestie van de FBI acting director McCabe en zijn criminal referal vanwege lekken van vertrouwelijke informatie en liegen tegen OPR-medewerkers?
Hetzelfde geldt voor James Comey. Of de overtredingen direct celstraf opleveren is moeilijk te zeggen zonder dat er een formele aanklacht of een enkele zittingsdag is geweest, maar dat ze zich voor hun handelen moeten verantwoorden is zonneklaar.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 16 augustus 2018 @ 19:36:01 #296
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181236481
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 17:30 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dit schrijven jij en andere usual suspects nu al een tijdje. Waar blijft dat dan?
Dit is moeilijk te zeggen, maar dat heel de saga "Russia collusion' een precedent is en dat hiervoor mensen ter verantwoording worden geroepen lijkt me duidelijk.
Als je alleen al ziet welke hoge officials van de FBI en DoJ zijn ontslagen, demotie hebben gehad of hun beveiligingsbevoegdheid zijn kwijtgeraakt. |Dit is nog nooit in de Amerikaase geschidenis voorgekomen.
De FISC is voorgelogen; dit is niet niks.
In de Clinton e-mail controverse gaat het met name over de kwestie van SAP-inlichtingen op een niet beveiligde, niet geëncrypteerde computer. Dit houdt directe dreiging voor de nationale veiligheid in. Het zou me niks verbazen dat in het nieuwe onderzoek FISA is aangevraagd om deze kwestie te onderzoeken.
Little Rock FO is bezig met de Clinton Foundation. Et cetera.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 16 augustus 2018 @ 19:50:24 #297
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181236748
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 17:38 schreef manny het volgende:
meneer de ts. ik heb door een groot deel van de door jou aangedragen artikelen / opiniestukken / theorieën gelezen.

wat in hemelsnaam is je punt ?
Dit vind ik een hele oppervlakkige en algemene vraag dus dito antwoord.
Ik breng zo goed als ik kan in kaart de corruptie van de Amerikaanse overheid inzake het "Russia collusion"-narratief.
De Amerikaanse overheid is in deze de DoJ/FBI/Hillary/Obama/DNC nexus.

Verder is het hier geen maatwerk. Jij geeft aan heel veel gelezen te hebben, dus volgens mij is het dan niet heel erg moeilijk om berichten waar jij het niet mee eens bent te duiden, vergezeld met steekhoudende argumenten waarom jij met bevindingen of weergaven niet eens bent.
Ik ga geen samenvattingen geven. Dit heb ik eerder gedaan en daarbij werd er teveel focus op de samenvatting gelegd en de onderliggende informatie, die hier ook in dit topic te vinden is, volkomen genegeerd. Zelfs toen ik daar herhaaldelijk naar wees.
Dus dit ga ik niet doen.

Heb jij commentaar? Spill your beans en maak een bericht met argumenten waarom jij een ander perspectief hebt en dan ga ik vervolgens in op jouw argumenten.

Bij voorbaat dank.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 16 augustus 2018 @ 19:53:30 #298
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181236791
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 16:59 schreef zomerindebol het volgende:

Dit is wel een interessante en als het klopt waar het wel op lijkt ,dan wist de media dus al lang dat het hele rusland verhaal fake was omdat men de unredacted versie al had.
Moet je na gaan wat dat betekend.

Media en oude regering en fbi etc samenzweren om iemand vals te beschuldigen en te proberen tegen te werken mbt presidentschap.
Zelfs papadopolous was dus waarschijnlijk een setup

Maar goed in feite was dat al vrij lang duidelijk voor diegene die niet alleen maar de media volgen die geen enkel bewijs overleggen
Dan Bongino is tha bomb, vind ik.

Juridisch verloopt de zaak Papadopoulos ineens vergelijkbaar met die van Micheal Flynn.
Ik ben daar nog mee bezig om wat verder in te lezen.
Maar blijf de podcast volgen! ^O^
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_181241220
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 17:25 schreef Vis1980 het volgende:
Hoe is het met het grote nieuws rondom QAnnon en die dingen die aan het rollen waren, zomerindbol.
Heb je het niet in de gaten gehouden dan?
De servers zijn terecht dus daar zal snel ook wel info van vrij komen en tevens is strzok ontslagen en echt niet vanwege text messages.
En de 20 paginas van de fisa warrent komen er aan.
Precies zoals ik laatst zei wat betreft servers en elke dag komt uit wat wij al lang wisten en dat is dat trump niet aan collusion deed en clinton wel samen met fbi etc
  donderdag 16 augustus 2018 @ 22:36:38 #300
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181241332
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 22:33 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Heb je het niet in de gaten gehouden dan?
De servers zijn terecht dus daar zal snel ook wel info van vrij komen en tevens is strzok ontslagen en echt niet vanwege text messages.
En de 20 paginas van de fisa warrent komen er aan.
Precies zoals ik laatst zei wat betreft servers en elke dag komt uit wat wij al lang wisten en dat is dat trump niet aan collusion deed en clinton wel samen met fbi etc
Graag "Q" in een eigen topic bespreken.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')