abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179564473
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 16:21 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ja, maar het vermelde rekeningnummer is in dit geval dus wel gewoon van 't CJIB.
Heb je hier iets aan :)
https://opgelicht.avrotros.nl/hulp/vraag-antwoord/item/11999/
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 2 juni 2018 @ 19:35:36 #52
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_179564524
quote:
Het document is ook te zien bij mijnoverheid van TS zie postnr #17
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_179564849
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 19:35 schreef Nizno het volgende:

[..]

Het document is ook te zien bij mijnoverheid van TS zie postnr #17
Overheen gelezen 8)7
pi_179566218
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 19:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Edit: wacht.. woord vergeten _O-
Bezoekje rechter was een kwartiertje :')
*G*
pi_179566402
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 17:22 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Je bent blijkbaar niet zo scherpzinnig dat wanneer er iemand rond rijdt met je kenteken, er nog meer bekeuringen te verwachten zijn. Net zolang tot jij een kentekenplaat hebt met zo'n eentje erbij. Doe aangifte van fraude of weet ik hoe dat heet.
Waarom ga jij uit van gestolen platen? Niks wijst hierop namelijk, platen van TS zijn überhaupt nooit gestolen, en gestolen platen woorden doorgaans gebruiks voor andere zaken en niet om in een gehucht in Friesland geen knipperlicht te gebruiken.

De waarschijnlijkste verklaring is gewoon een bijziende agent of een schrijffout van de agent (of beide)
pi_179566457
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 18:44 schreef Victoriaatje het volgende:

[..]

Welke foto's?
Van de flitspaal.

Tenzij anders staat aangegeven, is het meestal van een of andere kenteken flitser.
Die fotos kun je gewoon opvragen, zijn die er niet vervalt de boete meestal al heel snel als je in beroep gaat.

Maar in dit geval vermoed ik, zoals vaker het geval is, dat het maar deels een kenteken heeft “gevangen” waardoor de kans groot is dat het dan random word aangevuld.
Dat gebeurt behoorlijk vaak zelfs.

Edit : ik zie nu wat je bedoelde haha.
Ja oom agent heeft een verkeerde kenteken genoteerd, TS zal dan inderdaad moeten aantonen dat hij op dat moment ergens anders was.
Dat moet te doen zijn lijkt mij.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 20:55:34 #57
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179566488
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 20:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Van de flitspaal.

Tenzij anders staat aangegeven, is het meestal van een of andere kenteken flitser.
Die fotos kun je gewoon opvragen, zijn die er niet vervalt de boete meestal al heel snel als je in beroep gaat.

Maar in dit geval vermoed ik, zoals vaker het geval is, dat het maar deels een kenteken heeft “gevangen” waardoor de kans groot is dat het dan random word aangevuld.
Dat gebeurt behoorlijk vaak zelfs.
Lees het topic anders even ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179566586
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 20:51 schreef alopio het volgende:

[..]

Waarom ga jij uit van gestolen platen? Niks wijst hierop namelijk, platen van TS zijn überhaupt nooit gestolen, en gestolen platen woorden doorgaans gebruiks voor andere zaken en niet om in een gehucht in Friesland geen knipperlicht te gebruiken.

De waarschijnlijkste verklaring is gewoon een bijziende agent of een schrijffout van de agent (of beide)
Gestolen, gekopieerd, wat dan ook. Blijkbaar rijdt er iemand rond met hetzelfde kenteken als TS het zelf niet is geweest. Dan lijkt me dat je daar aangifte van doet, en kunnen ze dat uitzoeken. Misschien komen ze dan idd wel tot de conclusie dat de agent bijziend was.

En denk dat trouwens niemand verwacht een bekeuring te krijgen voor het vergeten van richting aangeven. Zeker in Friesland :') maar voor hetzelfde geld zie je je kenteken later terug op opsporing verzocht bij een of andere plofkraak :D
pi_179574835
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 20:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Van de flitspaal.

Tenzij anders staat aangegeven, is het meestal van een of andere kenteken flitser.
Die fotos kun je gewoon opvragen, zijn die er niet vervalt de boete meestal al heel snel als je in beroep gaat.
Dus als je afslaat zonder richting aangeven, word je geflitst? Geavanceerd, die flitspalen van tegenwoordig.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  Moderator zondag 3 juni 2018 @ 09:12:06 #60
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_179575054
Vraag het PV op, met een beetje geluk heeft de agent ook een merk en kleur opgeschreven die (dan waarschijnlijk) niet matchen met jouw eigen auto.

Je kan vervolgens zelf een paar variaties op je kenteken proberen om te zien of de betreffende auto te vinden is.
pi_179576259
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 21:01 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Gestolen, gekopieerd, wat dan ook. Blijkbaar rijdt er iemand rond met hetzelfde kenteken als TS het zelf niet is geweest. Dan lijkt me dat je daar aangifte van doet, en kunnen ze dat uitzoeken. Misschien komen ze dan idd wel tot de conclusie dat de agent bijziend was.

En denk dat trouwens niemand verwacht een bekeuring te krijgen voor het vergeten van richting aangeven. Zeker in Friesland :') maar voor hetzelfde geld zie je je kenteken later terug op opsporing verzocht bij een of andere plofkraak :D
Nogmaals, waaruit blijkt dat er “blijkbaar” iemand met zijn kenteken rondrijdt? Ze zijn niet gestolen, dat staat sowieso vast, dus blijft alleen een kopie over. Maar niks wijst hierop.

De optie van een agent die verkeerd heeft geschreven (dus niet goed heeft gelezen) is veel groter
  zondag 3 juni 2018 @ 10:56:26 #62
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_179576847
quote:
3s.gif Op zondag 3 juni 2018 09:12 schreef Armani XL het volgende:
Vraag het PV op, met een beetje geluk heeft de agent ook een merk en kleur opgeschreven die (dan waarschijnlijk) niet matchen met jouw eigen auto.

Je kan vervolgens zelf een paar variaties op je kenteken proberen om te zien of de betreffende auto te vinden is.
Thanks, goeie tips :s). Klopt 't dat je dat verzoek aan de OvJ/ het OM moet richten?
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_179577345
quote:
14s.gif Op zondag 3 juni 2018 10:56 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Thanks, goeie tips :s). Klopt 't dat je dat verzoek aan de OvJ/ het OM moet richten?
CJIB. Wat staat er op prent die hebt gekregen? Meestal moet je de schikkingen naast je neer leggen en krijg je vanzelf de dagvaarding van de OvJ en kan je op de zitting e.e.a. uitleggen.

Maar slimmer is natuurlijk al eerder de zaak uit te leggen in casu recht te zetten d.m.v. foto's (die er i.mo. niet zijn) of het PV.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  zondag 3 juni 2018 @ 11:38:30 #64
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179577459
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 11:30 schreef blomke het volgende:

[..]

CJIB. Wat staat er op prent die hebt gekregen? Meestal moet je de schikkingen naast je neer leggen en krijg je vanzelf de dagvaarding van de OvJ en kan je op de zitting e.e.a. uitleggen.

Maar slimmer is natuurlijk al eerder de zaak uit te leggen in casu recht te zetten d.m.v. foto's (die er i.mo. niet zijn) of het PV.
Zaakstukken opvragen doe je bij de OvJ. CJIB is slechts de incassant.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179579072
Voorbeeldje waarbij ik een parkeerboete in Hengelo kreeg. Gewoon bezwaar indienen, als je aannemelijk kunt maken dat je daar nooit komt of geweest bent zullen ze het proces verbaal moeten verifiëren. Als hierop alleen een kenteken ingevuld is kan dit ook een typefout geweest zijn.
Kreeg later een brief dat de boete ingetrokken was.

kopie:

Geachte officier van justitie,
Hierbij ga ik in beroep tegen de beschikking met CJIB-nummer xxxxxxxxxxxx. Ik dien dit
beroep in via het Digitaal Loket. In deze brief staan de gegevens die ik daar heb ingevuld.

Ik heb (nog) een andere reden om in beroep te gaan
Ik ben op dat tijdstip niet op deze locatie geweest. Dit moet een typefout zijn of iemand anders
maakt gebruik van een vals kenteken. Ik was op deze dag dit tijdstip xxxxxxxxx Mijn auto heeft dan ook de hele dag daar op de parkeerplaats gestaan. Indien noodzakelijk zijn daar genoeg getuigen die dit kunnen bevestigen. Graag zie ik
dan ook gaarne de betreffende foto tegemoet waarop mijn kenteken zou moeten staan.
Ik neem aan dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Hoogachtend,
pi_179581132
Je kunt een pro forma bezwaar indienen bij het OM. Hierin zet je dat je in afwachting bent van de onderliggende stukken (die je tegelijkertijd per afzonderlijke brief opvraagt bij het OM) en dat je je bezwaar aanvult zodra deze ontvangen zijn.

Dit kan overigens wel even duren.

Zodra je de stukken binnen hebt (oa proces verbaal) vul je je bezwaar aan.

Google anders even op stukken opvragen WOB.
pi_179581697
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 15:18 schreef Leesaa het volgende:
Je kunt een pro forma bezwaar indienen bij het OM. Hierin zet je dat je in afwachting bent van de onderliggende stukken (die je tegelijkertijd per afzonderlijke brief opvraagt bij het OM) en dat je je bezwaar aanvult zodra deze ontvangen zijn.

Dit kan overigens wel even duren.

Zodra je de stukken binnen hebt (oa proces verbaal) vul je je bezwaar aan.

Google anders even op stukken opvragen WOB.
Je hoeft niet eens te wobben, je verzoekt gewoon om nadere motivering.
pi_179581864
Misschien helpt het je casus als je kunt bewijzen dat je die dag met de auto naar verschillende locaties bent gegaan: vooral als het meer is dan alleen op en neer naar werk zou het erg onwaarschijnlijk zijn dat je dat met een andere auto hebt gedaan of hebt gecarpoolt (en sowieso helpt het met aantonen dat je zelf niet in Friesland was).

https://trendblog.net/can(...)istory-can-help-you/

En wat Armani XL zegt inderdaad!
  zondag 3 juni 2018 @ 16:13:08 #69
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179581984
Laat het in elk geval goed uitzoeken:
- of het kenteken is niet juist genoteerd (maar grote kans dat dan kleur en merk niet overeenkomen)
- of het is wel juist genoteerd en dan heb je een veel groter probleem, namelijk dat iemand met een illegale kopie van je kenteken rondrijdt.
Beide zaken zijn niet uniek. Het klinkt dus niet gek als je met je uitleg bij de politie komt. En als het geen foutje van de politie is, onmiddellijk aangifte doen voordat je dieper in de shit komt.
  zondag 3 juni 2018 @ 16:15:55 #70
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179582004
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 11:30 schreef blomke het volgende:

[..]

CJIB. Wat staat er op prent die hebt gekregen? Meestal moet je de schikkingen naast je neer leggen en krijg je vanzelf de dagvaarding van de OvJ en kan je op de zitting e.e.a. uitleggen.

Maar slimmer is natuurlijk al eerder de zaak uit te leggen in casu recht te zetten d.m.v. foto's (die er i.mo. niet zijn) of het PV.
Afwachten is niet slim als het om kopie kentekenplaten gaat. Weet jij veel wat ze nog meer met die auto van plan zijn.
  zondag 3 juni 2018 @ 17:48:55 #71
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_179583271
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 16:38 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Nope. Rechter zegt dan simpelweg dat hij uitgaat van het PV tenzij je keihard anders aan kan tonen. Dat is het hele idee achter een PV.
Nope.
Een keer een vriend gehad waarbij hij ingehaald zou hebben bij een doorgetrokken streep.
Mijn verklaring dat we die dag niet in Deventer maar in Hannover waren was voldoende.

Dus als TS gewoon kan aantonen dat hij en zijn vehikel daar niet zijn geweest op dat tijd stip (rooster/baas/mailtjes) dan komt hij een eind
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zondag 3 juni 2018 @ 19:27:19 #72
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179585293
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 17:48 schreef nils7 het volgende:

[..]

Nope.
Een keer een vriend gehad waarbij hij ingehaald zou hebben bij een doorgetrokken streep.
Mijn verklaring dat we die dag niet in Deventer maar in Hannover waren was voldoende.

Dus als TS gewoon kan aantonen dat hij en zijn vehikel daar niet zijn geweest op dat tijd stip (rooster/baas/mailtjes) dan komt hij een eind
Dat is wel handig, dan hoeven ik en mijn maat nooit meer dit soort boetes te betalen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 3 juni 2018 @ 19:43:58 #73
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_179585723
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 19:27 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dat is wel handig, dan hoeven ik en mijn maat nooit meer dit soort boetes te betalen.
Misschien dat hij meer moest laten zien maar ik moest het wel verklaren.

Denk dat als het uit de buurt is dat een rechter er in mee kan gaan.
Maar die flitspaal om de hoek wel moeilijker wordt.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_179586940
Ik heb vorig jaar een parkeerboete in Schiedam gekregen, terwijl ik daar nog nooit ben geweest. Gebeld met de gemeente en bewijs opgestuurd dat ik er niet kon zijn: kreeg ik later bericht dat de BOA het kenteken verkeerd had genoteerd.
pi_179587077
Gewoon Clemens bellen. Die lost het voor je op. Haalt ik weet niet hoeveel procent van de boetes onderuit.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_179587144
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_179587232
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 16:42 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Vrees van wel. Ga sowieso in beroep (zoals 't kennelijk heet). Ik heb getuigen die mij met auto hebben gezien, maar geen idee hoe zwaar een rechter zoiets laat wegen.
Als je in beroep gaat en de situatie duidelijk uitlegt is de kans dat de boete wordt kwijtgescholden vrij groot. Je kunt aantonen dat je daar niet bent geweest, weliswaar niet direct dat je auto daar niet is geweest maar je kunt wel getuigen opvoeren die de auto hebben gezien. Ook van belang is dat je goed motiveert dat geen anderen je auto gebruiken (of, als dat wel zo is, dat die ook niet in Friesland waren op die dag).

Al met al wel een sterke zaak hoor. Er is overduidelijk sprake van een vergissing en daar heeft ook een rechter wel oog voor.
  maandag 4 juni 2018 @ 13:55:46 #78
23452 HMS
Have Mine, Sucker
pi_179600246
Eerst betalen, in beroep gaan en zo veel mogelijk bewijs verzamelen dat je daar dus niet was. Uitleggen dat je je auto nooit uitleent (waarom zou je?) en dat je gewoon met je werk bezig was bijvoorbeeld. Wat staat er in je agenda, waar was je? Kan je daar een getuige van vinden. Leg je eigen dossier vast aan met getuigenverklaring (kan gewoon een mailtje zijn) etc. Want, hoe aannemelijkker je kan maken dat er toch een foutje is gemaakt, hoe meer kans. Als je over 18 maanden bij de rechter komt en zegt "ik ben er niet geweest", maar zonder enige onderbouwing, dan blijft tie staan. Denk ook aan de afstand. Als je 2 uur eerder nog kan aantonen dat je thuis was, dan kan je niet 2 uur later zoveel KM verderop zijn.

Maar zonder enige onderbouwing ga je niets bereiken. Met een goede onderbouwing dat je er niet kan zijn geweest, dan maak je best een kans. En het klost je hoogstens wat tijd (bewijs verzamelen, en een dagje naar de rechtbank)
"The thrill ot the chase is so diminished when one's prey has little legs"
  maandag 4 juni 2018 @ 14:18:17 #79
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_179600633
Op TV eens iemand die met GPS data kon aantonen dat hij niet te hard gevaren had. Foto1 GPS data vergeleken met Foto2 GPS data. Uiteindelijke gegrond verklaard en boete vernietigd.

Gewoon aankomen met cijfers en met die cijfers aantonen dat het onmogelijk is geweest dat jij daar geweest bent.
  maandag 4 juni 2018 @ 15:26:36 #80
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_179601776
Die rit kost zodanig veel benzine, dat dat zou blijken uit het verbruik. Misschien kun je uit je pinbetalingen opmaken dat je onvoldoende getankt hebt?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_179617597
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 15:26 schreef Hallmark het volgende:
Die rit kost zodanig veel benzine, dat dat zou blijken uit het verbruik. Misschien kun je uit je pinbetalingen opmaken dat je onvoldoende getankt hebt?
Contant betalen aan de pomp is natuurlijk ook nog mogelijk en ook een passagier kan gepind hebben.
Met pinbetalingen bewijs je dus helemaal niks.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 juni 2018 @ 12:15:38 #82
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_179617703
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 12:04 schreef vannelle het volgende:

Contant betalen aan de pomp is natuurlijk ook nog mogelijk en ook een passagier kan gepind hebben.
Met pinbetalingen bewijs je dus helemaal niks.
Qua bedragen niet, qua tijdstip misschien wel. Als jij rond het tijdstip van de overtreding pinbetalingen hebt gedaan aan de andere kant van het land kun je daarmee aantonen dat je niet in het hoge Noorden was.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_179617718
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 12:15 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Qua bedragen niet, qua tijdstip misschien wel. Als jij rond het tijdstip van de overtreding pinbetalingen hebt gedaan aan de andere kant van het land kun je daarmee aantonen dat je niet in het hoge Noorden was.
TS kon sowieso al aantonen dat hij niet in het Hoge Noorden was. :P Het probleem was eerder de auto.

Maar zoals gezegd, als je goed kunt motiveren dat dit een vergissing moet zijn dan kom je er ook wel mee weg zonder direct hard bewijs dat je auto niet op dat tijdstip in Friesland was.
pi_179617881
Lekker debiel dat omdat er een schele agent is in Friesland jij een boete moet betalen. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179620575
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 12:15 schreef Rewimo het volgende:
Als jij rond het tijdstip van de overtreding pinbetalingen hebt gedaan aan de andere kant van het land kun je daarmee aantonen dat je niet in het hoge Noorden was.
Auto uitgeleend aan partner/zakenrelatie/klant? Al met al een zwakke zaak voor TS, zeker omdat de inhoud van het PV onbekend is.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_179620597
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 14:18 schreef xzaz het volgende:
Gewoon aankomen met cijfers en met die cijfers aantonen dat het onmogelijk is geweest dat jij daar geweest bent.
Dan nog kan de auto er zijn geweest.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_179622458
Hoop voor TS dat ie niet naar Friesland moet als het voorkomt :+

Of kan je tegenwoordig al via een videoconference een rechter bezoeken voor dit soort zaken ?
  maandag 11 juni 2018 @ 22:06:09 #88
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_179734473
Kan nergens een voorbeeldbrief o.i.d. vinden voor 't opvragen van het proces-verbaal. Iemand een idee?
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  Moderator dinsdag 12 juni 2018 @ 07:38:36 #89
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
  dinsdag 12 juni 2018 @ 08:02:21 #90
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_179739508
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 12:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Lekker debiel dat omdat er een schele agent is in Friesland jij een boete moet betalen. :')
Tja een agent heeft het geconstateerd en die zijn onfeilbaar hè.
And so is the past
pi_179745011
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 08:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Tja een agent heeft het geconstateerd en die zijn onfeilbaar hè.
Niet als je een stevig bewijzen mee komt dat je het niet was.
Hierbij kan men aan dashcam, getuigen, camera van je werk of supers, pin afrekening, foto met datum en locatie, Jouw mobiel locatie geschiedenis enz. kan jouw helpen.
Agent is een mens en kan zich vergist.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  dinsdag 12 juni 2018 @ 15:50:31 #92
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_179746132
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 08:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Tja een agent heeft het geconstateerd en die zijn onfeilbaar hè.
Onzin natuurlijk.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 21:02:15 #93
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_179752228
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 07:38 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Kijk eens op flitsservice.nl.
Voor 't opvragen van flitsfoto's e.d. vind ik inderdaad wel zat foto's, maar 't gaat hier om een verkeersboete voor afslaan zonder richtingsaanwijzing.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 10:45:08 #94
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_181026582
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 21:02 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Voor 't opvragen van flitsfoto's e.d. vind ik inderdaad wel zat foto's, maar 't gaat hier om een verkeersboete voor afslaan zonder richtingsaanwijzing.
Hoe is dit afgelopen? Heb je betaald TS?
Als je inlogt op CJIB met DigiD dan kun je daar de boete betalen en ook de rest van de gegevens inzien. Zoals: Verklaring goed gedrag van agent, aanstelling, certifcaten van cursussen dat hij bevoegd is, proces verbaal, dat soort dingen.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 22:41:14 #95
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_181042298
Gewoon eerst bezwaar aantekenen en in dat bezwaar vragen om PV en eventuele foto's. Grote kans dat je heel lang niks hoort, tot je ineens een brief krijgt dat ze niet tijdig het bezwaar konden behandelen, en dat dáárom de boete vernietigd wordt... En anders inderdaad naar rechter stappen, dit win je. Al een update?
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zondag 2 juni 2019 @ 01:36:25 #96
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_187213415
De boete is alweer een tijdje geleden kwijtgescholden *O*. Zonder opgaaf van redenen overigens :s).
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_187214493
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2019 01:36 schreef 2thmx het volgende:
De boete is alweer een tijdje geleden kwijtgescholden *O*. Zonder opgaaf van redenen overigens :s).
Update, altijd goed.
  Moderator zondag 2 juni 2019 @ 11:51:53 #98
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_187217541
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2019 01:36 schreef 2thmx het volgende:
De boete is alweer een tijdje geleden kwijtgescholden *O*. Zonder opgaaf van redenen overigens :s).
Oh netjes. Uiteindelijk niets zelf ondernomen dus?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_187222092
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2019 01:36 schreef 2thmx het volgende:
De boete is alweer een tijdje geleden kwijtgescholden *O*. Zonder opgaaf van redenen overigens :s).
Vaak zie je dat er een pv opgevraagd werd bij verbalisanten en ze vervolgens zelf hun fout constateren.
pi_187222098
quote:
6s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:51 schreef Renesite het volgende:

[..]

Oh netjes. Uiteindelijk niets zelf ondernomen dus?
Ninjaedit
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')