abonnement Unibet Coolblue
pi_179553586
Tijdens het beoordelen van mijn afstudeeronderzoek is de termijn van tussentijds beoordelen (15 dagen) twee keer overschreden. De laatste keer met meer dan twee maanden.
Ik kan in OER geen recht tav de student dan vinden. Ik vraag mij dit af, omdat collega's zeggen dat het gemaakte werk dan sowieso voldoende beoordeeld moet worden.
Klopt dit?

[ Bericht 1% gewijzigd door -sabine- op 02-06-2018 06:55:39 ]
  zaterdag 2 juni 2018 @ 07:18:03 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_179553746
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 06:46 schreef -sabine- het volgende:
Tijdens het beoordelen van mijn afstudeeronderzoek is de termijn van tussentijds beoordelen (15 dagen) twee keer overschreden. De laatste keer met meer dan twee maanden.
Daar heb je serieus twee maanden op zitten wachten en je klaagt nu pas? Dan trek je na die 15 dagen toch direct aan de bel?
quote:
Ik kan in OER geen recht tav de student dan vinden. Ik vraag mij dit af, omdat collega's zeggen dat het gemaakte werk dan sowieso voldoende beoordeeld moet worden.
Klopt dit?
Als je op basis daarvan een voldoende wil scoren ben je wel erg onzeker over je eigen kunnen of weet je eigenlijk dat wat je opgeleverd hebt onvoldoende gaat zijn.
So we just called him Fred
pi_179553890
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 07:18 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Daar heb je serieus twee maanden op zitten wachten en je klaagt nu pas? Dan trek je na die 15 dagen toch direct aan de bel?

[..]

Als je op basis daarvan een voldoende wil scoren ben je wel erg onzeker over je eigen kunnen of weet je eigenlijk dat wat je opgeleverd hebt onvoldoende gaat zijn.
Ik heb een klacht ingediend nadat het de tweede keer gebeurde. Deze is wegens omstandigheden/overmacht niet bij de directeur terechtgekomen. Ook niet nadat ik hem persoonlijk gemaild heb. Wet van Murphy.

Waar zeg ik een voldoende te willen scoren? Ik kan de gevolgen van niet binnen 15 werkdagen niet vinden. Ik ben benieuwd of het klopt wat mijn collega's beweren.
pi_179554062
Geldt die 15 werkdagen niet voor toetsen? Kan me voorstellen dat een scriptie meer tijd kost om na te kijken.
Somebody that I used to know
  zaterdag 2 juni 2018 @ 08:18:37 #5
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_179554090
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 07:42 schreef -sabine- het volgende:
Ik heb een klacht ingediend nadat het de tweede keer gebeurde. Deze is wegens omstandigheden/overmacht niet bij de directeur terechtgekomen. Ook niet nadat ik hem persoonlijk gemaild heb. Wet van Murphy.
Mailen? Ik had binnen een maand al aan de telefoon gehangen of daar voor de deur gelegen.

quote:
Waar zeg ik een voldoende te willen scoren? Ik kan de gevolgen van niet binnen 15 werkdagen niet vinden. Ik ben benieuwd of het klopt wat mijn collega's beweren.
Als je overtuigd was van je eigen kwaliteiten dan had je je niet druk gemaakt om "Het nakijken duurde te lang, dus nu moet ik een voldoende hebben."

Van mijn eigen studie kan ik me nog herinneren dat tussentijdse beoordelen "als een service" werden aangeboden en alleen de eindbeoordeling + verdediging telde. Er vallen dan ook helemaal geen rechten te ontlenen aan een tussentijdse beoordeling die te laat gedaan zou zijn.
So we just called him Fred
pi_179554218
Dat laatste wilde ik weten. Dankjewel.
pi_179554233
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 08:09 schreef Postbus100 het volgende:
Geldt die 15 werkdagen niet voor toetsen? Kan me voorstellen dat een scriptie meer tijd kost om na te kijken.
Ik heb geen idee. Ik wil een diploma waarvoor ik gewoon alle vakken gehaald heb. ^O^
pi_179554272
Waarom vraag je dit niet aan de examencommissie/gemachtigde op je opleiding?
pi_179554305
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 08:38 schreef Allures het volgende:
Waarom vraag je dit niet aan de examencommissie/gemachtigde op je opleiding?
Ik heb nog een gesprek tav de klacht die is blijven liggen. Dan zal ik dit zeker vragen. De lijst is lang
:D
  zaterdag 2 juni 2018 @ 10:00:38 #10
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_179555184
Nakijkperiode overschreden = allemaal een voldoende
pindazakje
  zaterdag 2 juni 2018 @ 10:11:02 #11
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179555314
Natuurlijk heb je geen recht op een voldoende. De docent heeft nu recht op een 'foei' bij zijn beoordelingsgesprek.
pi_179556346
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Nakijkperiode overschreden = allemaal een voldoende
ervaring mee? op zulk een manier aan een diploma gekomen?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 11:40:24 #13
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_179556359
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 11:39 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

ervaring mee? op zulk een manier aan een diploma gekomen?
Neen
pindazakje
pi_179557600
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 06:46 schreef -sabine- het volgende:
collega's zeggen dat het gemaakte werk dan sowieso voldoende beoordeeld moet worden.
Klopt dit?
Stel dat dit zo zou zijn. Je tussentijdse beoordeling is voldoende.
Dus jij denkt dat je op het goede pad bent, ook al is dat misschien helemaal niet zo. Stel dat is idd niet zo, en je kliedert op dezelfde manier door. En dat lever je dan in voor de eindbeoordeling.
Het definitieve onderzoek wordt dan keihard met de grond gelijk gemaakt en jij begint te miepen dat je het niet snapt want de tussentijdse beoordeling was positief. Waarop zij zeggen "nou, die positieve tussentijdse beoordeling kreeg je alleen maar omdat de termijn overschreden was, en dat had niks met de inhoud van het onderzoek te maken".
Daar zit je dan.
Zou je niet gewoon willen weten of de inhoud goed is? Of wil je hoe dan ook een voldoende?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_179570390
"Je" als in overdrachtelijk neem ik aan.
Wat ik vind staat hierboven al.
pi_179597756
En wat zegt je begeleider?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_179600242
Bij mij helpt het altijd om een brief naar de minister van onderwijs te sturen. Dat zal ze leren.
pi_179614593
Op verzoek gesloten.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')