SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fiets cafe'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
In de buurt van de route heb je op 2 plekken bruikbare hotels:quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:24 schreef ddx het volgende:
[..]
Ja ik heb de komende 600 maar met potlood in m'n agenda gezet.
En dan net voor de grens van Frankrijk naar Belgie even bijslapen en dan laatste stukje uitgerust naar Maastricht.
Ik weeg niks, dus kom er altijd wel. Vorige week dat ding in tilff bastogne tilff gereden, viel ook mee.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:02 schreef kaasplankje het volgende:
Er zijn maar 2 klims echt lastig Leonos, 1.) die Haussire begint bij La Roche en Ardenne en 2.) de Cote st Roche helemaal aan het eind vd rit. Die laatste is een extra lusje doorrijden als je Houffa binnenkomt.
Neem bijvoorbeeld de Lärchenweg: Na een prima lopende afdaling draait de weg beneden naar rechts over een bruggetje om plotsklaps oog in oog te staan met een stuk asfalt dat met 25% omhoog loopt. Wie nu nog moet schakelen is onherroepelijk te laat en loopt kans af te moeten stappen. Hier is menig ketting gebroken en moraal evenzo vaak geknakt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Krakende derailleurs en steunende dikke mannen doen het meestal ook wel goed...
Lärchenweggenotquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:37 schreef Z het volgende:
[..]
Neem bijvoorbeeld de Lärchenweg: Na een prima lopende afdaling draait de weg beneden naar rechts over een bruggetje om plotsklaps oog in oog te staan met een stuk asfalt dat met 25% omhoog loopt. Wie nu nog moet schakelen is onherroepelijk te laat en loopt kans af te moeten stappen. Hier is menig ketting gebroken en moraal evenzo vaak geknakt.
Las ik net toevallig op hetiskoers.
Hoezo te laat met schakelen, is in één seconden gebeurtquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:37 schreef Z het volgende:
[..]
Neem bijvoorbeeld de Lärchenweg: Na een prima lopende afdaling draait de weg beneden naar rechts over een bruggetje om plotsklaps oog in oog te staan met een stuk asfalt dat met 25% omhoog loopt. Wie nu nog moet schakelen is onherroepelijk te laat en loopt kans af te moeten stappen. Hier is menig ketting gebroken en moraal evenzo vaak geknakt.
Las ik net toevallig op hetiskoers.
Heb je ooit de Lärchenweg gefietst?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoezo te laat met schakelen, is in één seconden gebeurt
Waar is die? Ik moet daar lek hebben gehadquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Heb je ooit de Lärchenweg gefietst?
Ik zie net dat ik daar sneller ben dan Patty
Wel trager dan Gripper
Tecklenburg, lijkt me niet vriend.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waar is die? Ik moet daar lek hebben gehad
doe ff linkje danquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:36 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Tecklenburg, lijkt me niet vriend.
Powerhouse!! *kijkt stoer in de spiegel terwijl hij flext
https://www.strava.com/segments/4997745quote:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
https://www.strava.com/segments/4997745
https://www.strava.com/segments/17648609
Al is het wel een uitzondering
Hoho, niet te vroeg juichen. Patty weet nu ook hoe viesdik ik ben.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:44 schreef Z het volgende:
Vijfde Fok!-tijd voor mij.
Klimtijd per kilo win ik het van jelui allemaal.
Nope.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Heb je ooit de Lärchenweg gefietst?
Ik zie net dat ik daar sneller ben dan Patty
Wel trager dan Gripper
Dat zeg ik ook hullemaal nietquote:
Ding is echt een complete verassing. Denk dat je over het algemeen beide kanten moet schakelen en vrij veel stappen achter. Het helpt wel echt als je weet wat er komt.quote:
Maar dat doe je toch gewoon op het buutnnblad?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:11 schreef Z het volgende:
Ik weet ondertussen waar die klim is dus ik laat me niet meer verassen. Dit jaar wel bij een andere klim in de schakelproblemen gekomen. Direct na een lange afdaling een haarspeldje en dan weer een stijl pad omhoog \ / .
50-er buitenblad zeker.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:19 schreef Patroon het volgende:
Oja was paar weken terug met Gripper in Duitsland. Op een gegeven moment rijden we een klim op en ik rij lekker door en ga staan op de pedalen. Denk ik na een tijdje, wat loopt de ketting raar...had ik hem nog op het buutnnblad. Gripper zei direct, ik dacht al..wat heb jij gehad
Ik lees net iets in de reacties op het HiK artikel over de Luisenturm-klim aan de oostkant van het Teutoburgerwald. Jij hebt hem zo te zien gefietst. Weet je nog hoe die was?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:19 schreef Patroon het volgende:
Oja was paar weken terug met Gripper in Duitsland. Op een gegeven moment rijden we een klim op en ik rij lekker door en ga staan op de pedalen. Denk ik na een tijdje, wat loopt de ketting raar...had ik hem nog op het buutnnblad. Gripper zei direct, ik dacht al..wat heb jij gehad
Ja die is wel gaaf. Is een doodlopende weg, behoorlijk steil en echt 0 verkeer. 8.7% gemiddeld over 1.6km. Ik heb een route van 160km met 2 klimmen erin die doodlopend zijn. Die zul je nooit in een toertocht tegenkomen, maar zijn echt de moeite waard. Die route slaat ook dat eerste kut stuk met al die 200m 15-20% klimmen over.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:22 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik lees net iets in de reacties op het HiK artikel over de Luisenturm-klim aan de oostkant van het Teutoburgerwald. Jij hebt hem zo te zien gefietst. Weet je nog hoe die was?
Klinkt gaaf, gewoon vanaf het begin van de Rundfahrt dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja die is wel gaaf. Is een doodlopende weg, behoorlijk steil en echt 0 verkeer. 8.7% gemiddeld over 1.6km. Ik heb een route van 160km met 2 klimmen erin die doodlopend zijn. Die zul je nooit in een toertocht tegenkomen, maar zijn echt de moeite waard. Die route slaat ook dat eerste kut stuk met al die 200m 15-20% klimmen over.
Ik reed ergens ten noorden van waar jij en grip waren, op die heuvelrug, vrolijk naar boven, Gruwelijk stijl, zeker 10-12% constant. Gemiddelde waarschijnlijk wel ietsjes lager dan dat, maar toch.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja die is wel gaaf. Is een doodlopende weg, behoorlijk steil en echt 0 verkeer. 8.7% gemiddeld over 1.6km. Ik heb een route van 160km met 2 klimmen erin die doodlopend zijn. Die zul je nooit in een toertocht tegenkomen, maar zijn echt de moeite waard. Die route slaat ook dat eerste kut stuk met al die 200m 15-20% klimmen over.
Volgens mij was start bij Tecklenburg. Zal eens kijken of ik die rit nog kan vinden.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Klinkt gaaf, gewoon vanaf het begin van de Rundfahrt dan?
Ben wel geïnteresseerd, wil je hem delen?
De Posbankquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:39 schreef Fretwork het volgende:
De vorige keer dat ik opschepte over waar ik stond op een klim reden er 3-4 fokkers die week nog mijn tijd aan gort.
Ik reed laatst op de Veluwe langzaamaan een Singletrack op. Het liep geleidelijk over van asfalt naar gravel naar iets tussen zand en gravel in en daarna een goedlopende singletrack waarna 1 km mul singletrack.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik reed ergens ten noorden van waar jij en grip waren, op die heuvelrug, vrolijk naar boven, Gruwelijk stijl, zeker 10-12% constant. Gemiddelde waarschijnlijk wel ietsjes lager dan dat, maar toch.
Kom ik boven, grindpad aan de andere kant naar beneden. Godverdomme
Haha ja, dan wel. Niet als je weer een smalle, slechte en natte asfaltweg naar beneden toe mag.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:49 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik reed laatst op de Veluwe langzaamaan een Singletrack op. Het liep geleidelijk over van asfalt naar gravel naar iets tussen zand en gravel in en daarna een goedlopende singletrack waarna 1 km mul singletrack.
De mtber die me tegemoet kwam keek ook van wat doe jij hier....mooie avonturen toch?
Racefiets. Ik ga natuurlijk niet met 30 km/uur over een pad vol kuilen, maar een bospad kan je er echt wel mee rijden.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:59 schreef Z het volgende:
Gewoon op de racefiets of op een gravelbike ofzo? Ik ga ook wel eens off road maar toen ik mijn fiets kocht stond er expliciet op de voorvork dat deze niet geschikt was voor cyclocross dus ben altijd maar wat voorzichtig.
Ja precies.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Racefiets. Ik ga natuurlijk niet met 30 km/uur over een pad vol kuilen, maar een bospad kan je er echt wel mee rijden.
Ik heb dat bij de start van een tijdrit wel eens andersom gehadquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:19 schreef Patroon het volgende:
Oja was paar weken terug met Gripper in Duitsland. Op een gegeven moment rijden we een klim op en ik rij lekker door en ga staan op de pedalen. Denk ik na een tijdje, wat loopt de ketting raar...had ik hem nog op het buutnnblad. Gripper zei direct, ik dacht al..wat heb jij gehad
Dat doe ik zelfsquote:
Ze kunnen er alles opzetten nog even en je kan er ook niet door een put in de weg rijden... of Parijs Roubaixquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:59 schreef Z het volgende:
Gewoon op de racefiets of op een gravelbike ofzo? Ik ga ook wel eens off road maar toen ik mijn fiets kocht stond er expliciet op de voorvork dat deze niet geschikt was voor cyclocross dus ben altijd maar wat voorzichtig.
#traumaquote:
Van de mensen met Strava.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:33 schreef Blik het volgende:
Zag net op Strava dat ddx deze maand 4.444 km heeft gefietst, holy shit
#1 van NL en #19 van de wereld qua afstand deze maand
Gewoon vervangen door etap.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:51 schreef Stansfield het volgende:
Na hoeveel km gefietst te hebben vervangen jullie eigenlijk de kabels van jullie racefiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |