abonnement Unibet Coolblue
pi_179524358
Goedeavond Fok!kers.

Ik heb sindskort een nieuwe vriendin. Die is een beetje kinky en niet bang voor nieuwe dingen. Ik/zij/wij willen eens swing/schommel/neuk hangmat. Ophangen enzo is geen probleem, goed met mijn handen *O* maar zijn er mede Fok!kers met ervaring. Volledig of alleen banden breed waar je jezelf verheven voelt. Tips zijn welkom, kan ook zelf veel maken. Hoor het graag. ~O>

[ Bericht 0% gewijzigd door Edje_NL_ op 31-05-2018 22:30:42 ]
Probeer positief te blijven
pi_179527749
Als ik het goed begrijp wil je wippen op een schommel?
pi_179529249
Ja mijn vriend had dat eens gedaan met zijn ex, hij vond er geen ruk aan want je moet eerst alles vastmaken, dan op hoogte, seks, wil je andere manier moet je eerst weer alles losmaken, alles weer vastmaken, in ander standje weer omhoog seks. Dit is zo'n typisch ding waarbij het in de reclame helemaal te gek is maar in het echt geen ruk aan is omdat je meer bezig bent met alle riempjes vast te maken en los te maken dan dat je daadwerkelijk seks hebt.
Dat vertelde hij erover toen ik het eens aanhaalde, toen hoefde het voor mij al niet meer, ik hou niet zoveel van gedoe onder de seks, maar ieder zijn lust natuurlijk!
  vrijdag 1 juni 2018 @ 09:39:06 #4
27929 piere
doe mij maar bier
pi_179531116
Klinkt inderdaad als heel ingewikkeld Fem! :)
fok you ja!
pi_179531165
Wij hebben er ook een liggen, letterlijk één keer gebruikt en daarna nooit meer. Veel te veel moeite, je bent bijkans een half uur bezig met die shit ophangen en weet ik het, en ik vond het ook nog eens onhandig in het gebruik. Kan komen doordat we alletwee de coordinatie van een zieke zeehond hebben.
pi_179532151
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 09:39 schreef piere het volgende:
Klinkt inderdaad als heel ingewikkeld Fem! :)
Klopt, moest er wel heel hard om lachen toen hij het vertelde, zie het dan helemaal voor mij, hoe alles weer in elkaar stort, de moeite om dat weer opgewonden te raken, even stoten, nee dit is niets, hop alles weer los, stort weer alles in hahahaha
  vrijdag 1 juni 2018 @ 12:48:38 #7
27929 piere
doe mij maar bier
pi_179535214
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 10:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Klopt, moest er wel heel hard om lachen toen hij het vertelde, zie het dan helemaal voor mij, hoe alles weer in elkaar stort, de moeite om dat weer opgewonden te raken, even stoten, nee dit is niets, hop alles weer los, stort weer alles in hahahaha
Of geen standjes wisselen en gewoon gaan :'). Maar als ik al een half uur bezig ben met afstellen is de lol er snel vanaf. Dan kan ik wel betere manieren verzinnen voor wat afwisseling :P
fok you ja!
pi_179535276
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 12:48 schreef piere het volgende:

[..]

Of geen standjes wisselen en gewoon gaan :'). Maar als ik al een half uur bezig ben met afstellen is de lol er snel vanaf. Dan kan ik wel betere manieren verzinnen voor wat afwisseling :P
Hahaha ik stel mij het sfeertje voor wat je ook wel eens hebt bij een 3 delen kledingkast in elkaar zetten van de Leen Bakker, je snapt vast wel wat ik bedoel. Uiteindelijk heb je hem in elkaar en dan nooit weer verplaatsen
  vrijdag 1 juni 2018 @ 13:03:53 #9
27929 piere
doe mij maar bier
pi_179535537
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 12:51 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Hahaha ik stel mij het sfeertje voor wat je ook wel eens hebt bij een 3 delen kledingkast in elkaar zetten van de Leen Bakker, je snapt vast wel wat ik bedoel. Uiteindelijk heb je hem in elkaar en dan nooit weer verplaatsen
En er dan achter komen dat het onderste randje verkeerd om zit :')
fok you ja!
  vrijdag 1 juni 2018 @ 14:48:19 #10
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179538248
Zelf ooit wel over nagedacht omdat het gebruik ervan ergens anders wel beviel. Maar niet gedaan om de reden die al beschreven wordt. In eigen huis werkt dat gewoon niet omdat je dat ding niet wil laten hangen en dus niet spontaan even daar gebruik van kunt maken. Waardoor je het in de praktijk nooit gebruikt, want het is echt zo'n ding wat je doet als je al in een sekssfeer bent en dan heb je geen behoefte aan klussen in huis.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_179542341
Misschien heb je hier een beter idee.

Ik ben een enthousiaste buitensekser. Heb van pallets deze hang-leun-lig set in de tuin gemaakt. Een kuil in de grond gegraven en er een vuurkuil van gemaakt.

Vooral dat vuur is een perfecte manier om vooral lang sex te hebben. En zeer zeer prettig omdat je in je blootje buiten bent. Tot savonds laat. Snachts ook trouwens...

Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_179553977
gezellige tuin!
woon je afgelegen?
geen last van ottenkijkers dan?
kan je lekkere orgies houden zo te zien
weleens gedaan?
  dinsdag 5 juni 2018 @ 21:23:08 #13
53151 T42
Pinball Wizard
pi_179627554
testen bij parenclub ;)
pi_179637310
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 07:50 schreef Ray_Smith het volgende:
gezellige tuin!
woon je afgelegen?
geen last van ottenkijkers dan?
kan je lekkere orgies houden zo te zien
weleens gedaan?
Ottenkijkers _O-
pi_179637634
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 17:51 schreef cempexo het volgende:
Misschien heb je hier een beter idee.

Ik ben een enthousiaste buitensekser. Heb van pallets deze hang-leun-lig set in de tuin gemaakt. Een kuil in de grond gegraven en er een vuurkuil van gemaakt.

Vooral dat vuur is een perfecte manier om vooral lang sex te hebben. En zeer zeer prettig omdat je in je blootje buiten bent. Tot savonds laat. Snachts ook trouwens...

[ afbeelding ]
Is dat een hoeslaken om die kussens :?
En waar is je swing?
pi_180031712
Vraag het brabiliaan, de swingdeskundige!
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_180045205
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 07:50 schreef Ray_Smith het volgende:
gezellige tuin!
woon je afgelegen?
geen last van ottenkijkers dan?
kan je lekkere orgies houden zo te zien
weleens gedaan?
Ottennnnkijkers, lekker ja! _O- ^O^
pi_180051466
Pottennnnnnnnnnnnnnnnnkijkerssssssssssssssss
  dinsdag 26 juni 2018 @ 12:44:49 #19
53151 T42
Pinball Wizard
pi_180056173
Meeste parenclubs kun je ze testen
pi_180058810
Voor homoseks zijn slings (volle lederen hangmat) geweldig handig; je kunt overall bij.

Van seks met vrouwen heb ik geen verstand. Zoals T42 postte kun je ze in parenclubs/seksbioscopen uitproberen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')