abonnement Unibet Coolblue
pi_179595792
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:21 schreef Ulx het volgende:
Aangezien Trump smeekte op uitstel in de zaak Stormy heeft Avenatti genoeg tijd om andere dingen te doen.

MichaelAvenatti twitterde op zondag 03-06-2018 om 16:05:56 This is why I love it every time Mr. Giuliani speaks. He just acknowledged that BEFORE he joined Mr. Trump’s team on Apr. 19, Trump was aware of the repayment to Cohen and lied about it. Rudy: under the law that’s called an “admission” and it’s very damaging. Pls keep talking. https://t.co/DJYMhYb0uh reageer retweet
Nee, Avenatti laat Daniels vallen.

Geef Refragmental nou gewoon gelijk. Anders blijft hij er de hele dag over doorzaniken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 maandag 4 juni 2018 @ 10:25:50 #252
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179595832
Ik ontken toch ook helemaal niet dat Avenatti Daniels niet heeft laten vallen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 4 juni 2018 @ 10:26:54 #253
474869 Trumpinator
Ik Wil Zomer
pi_179595860
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 11:08 schreef Nintex het volgende:
Interessante kijkcijfers. CNN verliest 25% van haar kijkers tijdens prime-time en van de belangrijkste groep kijkers zelfs 34%
https://www.forbes.com/sites/markjoyella/2018/05/30/fox-news-steamrolls-cable-news-competition-with-big-win-in-may-ratings/#7583a9253c74

[..]

Het lijkt erop dat de constante negatieve stroom van berichtgeving van CNN mensen niet meer zo kan boeien nu de werkloosheid historisch laag is.
Terwijl FOX News het uitstekend doet. Men heeft in Amerika al lang door dat CNN, ABC, NBC en MSNBC gewoon de lange arm van de DNC is.
pi_179595864
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, Avenatti laat Daniels vallen.

Geef Refragmental nou gewoon gelijk. Anders blijft hij er de hele dag over doorzaniken.
De vraag is heel simpel. Moest hij kiezen tussen Daniels vertegenwoordigen, of zijn publiciteitstour? Antwoord is gewoon ja, staat er gewoon geschreven. Geen idee waar jullie zo moeilijk over doen.
Is het antwoord dan nee? Hoezo is het antwoord nee volgens jou? Je bent blijkbaar van mening dat ik ernaast zit wanneer ik denk dat het antwoord ja is, dus leg uit dan.
  Overall beste user 2022 maandag 4 juni 2018 @ 10:28:07 #255
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179595893
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:27 schreef Refragmental het volgende:

[..]

De vraag is heel simpel. Moest hij kiezen tussen Daniels vertegenwoordigen, of zijn publiciteitstour? Antwoord is gewoon ja, staat er gewoon geschreven. Geen idee waar jullie zo moeilijk over doen.
Is het antwoord dan nee? Hoezo is het antwoord nee volgens jou? Je bent blijkbaar van mening dat ik ernaast zit wanneer ik denk dat het antwoord ja is, dus leg uit dan.
De zaak Daniels loopt in Californië, druiloor.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179595932
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:28 schreef Ulx het volgende:

[..]

De zaak Daniels loopt in Californië, druiloor.
Excuses, ben ik hier de hele tijd aan het roepen dat ie in New York loopt.
Oh wacht....
  maandag 4 juni 2018 @ 10:31:14 #257
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179595957
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:30 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Excuses, ben ik hier de hele tijd aan het roepen dat ie in New York loopt.
Oh wacht....
De terugtrekking gaat over dat hij zich gevoegd had als belanghebbende voor de spullen die van Cohen in beslag genomen waren. Dat loopt in New York. Niks meer dan dat.
  Overall beste user 2022 maandag 4 juni 2018 @ 10:32:18 #258
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179595978
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:30 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Excuses, ben ik hier de hele tijd aan het roepen dat ie in New York loopt.
Oh wacht....
Over die zaak heb je het. Niet over de zaak in Californië.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 4 juni 2018 @ 10:33:24 #259
474869 Trumpinator
Ik Wil Zomer
pi_179596004
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 15:26 schreef Ulx het volgende:
Ik denk dat het door FOX figuren als Shepard Smith en Neil Cavuto komt dat meer mensen die zender gaan kijken.
Niet echt Hannity en Judge Pirro voeren de lijsten aan.
pi_179596027
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

De terugtrekking gaat over dat hij zich gevoegd had als belanghebbende voor de spullen die van Cohen in beslag genomen waren. Dat loopt in New York. Niks meer dan dat.
Prima.
De vraag blijft staan. Heeft Avenattie moeten kiezen tussen het vertegenwoordigen van Daniels, en zijn publiciteitstour? Ja of nee? Zo ja, waar heeft ie voor gekozen?

Ik heb ook niks meer dan dat gezegd, vervolgens worden er een hoop zaken bij gehaald.
Hij heeft haar voor deze zaak gewoon laten vallen met 1 of andere kutsmoes. Simpel zat. Maar blijkbaar kan men dat hier zelfs niet eens toegeven.
pi_179596051
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

Over die zaak heb je het. Niet over de zaak in Californië.
Ik heb het nergens over een zaak. Althans, dat was niet de hoofdzaak.
  maandag 4 juni 2018 @ 10:37:27 #262
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179596082
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:34 schreef Refragmental het volgende:
Prima.
De vraag blijft staan. Heeft Avenattie moeten kiezen tussen het vertegenwoordigen van Daniels, en zijn publiciteitstour? Ja of nee? Zo ja, waar heeft ie voor gekozen?
Beide. De rechter vond het niet zo tof dat hij in een zaak onder haar rechtbank, hij de zaak in de media wilde beslechten ipv voor haar. Daarop trok hij zich terug en gaf aan zich er weer bij te willen voegen als het weer terzake doet. Mogelijk gaat dat in juni ergens zijn.

Hij vertegenwoordigt haar verder ook nog gewoon in de hoofdzaak, die in Californie speelt, waar hij wel licensed is in tegenstelling tot in New York.
pi_179596126
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Beide. De rechter vond het niet zo tof dat hij in een zaak onder haar rechtbank, hij de zaak in de media wilde beslechten ipv voor haar. Daarop trok hij zich terug en gaf aan zich er weer bij te willen voegen als het weer terzake doet. Mogelijk gaat dat in juni ergens zijn.
Bedankt, je bent 1 van de weinigen hier die normaal kan reageren.
Het feit dat hij hier kiest om haar niet te vertegenwoordigen vind ik simpelweg "laten vallen als een baksteen". Dat hij zich later wil voegen vind ik zelf een kutsmoes van hem. Hij had haar ook gewoon kunnen blijven vertegenwoordigen. Maar was niet belangrijk genoeg.
Alles voor de poppenkast.
  Overall beste user 2022 maandag 4 juni 2018 @ 10:40:33 #264
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179596138
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:34 schreef Refragmental het volgende:
Zo ja, waar heeft ie voor gekozen?

Voor het effectiefste. Zolang hij Trump en co kan etteren als een èchte Trollmeister waardoor die fout op fout blijven stapelen is dat de juiste beslissing.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179596271
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh god, ik zie het al, ik moet iedere letter quoten uit het artikel en uitsplitsen voor jullie.
Ah zeg dat dan je bent gewoon niet slim genoeg om door te hebben wat er staat.

Maar wel weer klaar met pizzaboy met zijn iedereen is gek behalve ikke
pi_179596286
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:40 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Bedankt, je bent 1 van de weinigen hier die normaal kan reageren.
Het feit dat hij hier kiest om haar niet te vertegenwoordigen vind ik simpelweg "laten vallen als een baksteen". Dat hij zich later wil voegen vind ik zelf een kutsmoes van hem. Hij had haar ook gewoon kunnen blijven vertegenwoordigen. Maar was niet belangrijk genoeg.
Alles voor de poppenkast.
Ik reageerde volstrekt normaal op je en gaf in mijn post al aan dat er een verschil is tussen de twee zaken. Daar ging je verder niet op in en door je formulering gaf je sterk het idee dat je het over de verhouding Avenatti/Daniels in zijn algemeenheid had en niet over dit specifieke onderdeel van een andere zaak.
Gecombineerd met je post historie doet sommige users dat sterk denken aan verdraaien van de werkelijkheid. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door archito op 04-06-2018 10:59:55 ]
pi_179596298
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:40 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Bedankt, je bent 1 van de weinigen hier die normaal kan reageren.
Het feit dat hij hier kiest om haar niet te vertegenwoordigen vind ik simpelweg "laten vallen als een baksteen". Dat hij zich later wil voegen vind ik zelf een kutsmoes van hem. Hij had haar ook gewoon kunnen blijven vertegenwoordigen. Maar was niet belangrijk genoeg.
Alles voor de poppenkast.
Ja wat jij vind is alleen niet zo relevant aangezien wat je nu verteld is ook al in het door jezelf geplaatste artikel stond, dus je had het zelf kunnen lezen i.p.v. de aandacht weer eens als een sneeuwlokje proberen op te eisen.
  maandag 4 juni 2018 @ 10:51:08 #268
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_179596299
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:40 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Bedankt, je bent 1 van de weinigen hier die normaal kan reageren.
Het feit dat hij hier kiest om haar niet te vertegenwoordigen vind ik simpelweg "laten vallen als een baksteen". Dat hij zich later wil voegen vind ik zelf een kutsmoes van hem. Hij had haar ook gewoon kunnen blijven vertegenwoordigen. Maar was niet belangrijk genoeg.
Alles voor de poppenkast.
Daar heeft het dus helemaal niets mee te maken, dat is de eigen interpretatie die jij er van maakt omdat je gewoon een persoonlijke aversie tegen Avenatti hebt.

Zeg dat dan ook gewoon eerlijk, dat je Avenatti niet vertrouwd. Dan weten we waar je argumenten op gebaseerd zijn.
pi_179596302
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:50 schreef archito het volgende:

[..]

Ik reageerde volstrekt normaal op je en gaf in mijn post al aan dat er een verschil is tussen de twee zaken. Daar ging je verder niet op in en door je formulering gaf je sterk het idee dat je het over de verhouding Avenatti/Daniels in zijn algemeenheid had en niet over dit specifieke onderdeel van een andere zaak.
Gecombineerd met je post historie doe sommige users dat sterk denken aan verdraaien van de werkelijkheid. ;)
Excuses, ik had jouw post inderdaad gemist.
pi_179596328
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:51 schreef Belabor het volgende:

[..]

Daar heeft het dus helemaal niets mee te maken, dat is de eigen interpretatie die jij er van maakt omdat je gewoon een persoonlijke aversie tegen Avenatti hebt.

Zeg dat dan ook gewoon eerlijk, dat je Avenatti niet vertrouwd. Dan weten we waar je argumenten op gebaseerd zijn.
Zijn er uberhaupt mensen hier die advocaten vertrouwen? :P
Maar inderdaad, ik vind Avenatti ontzettend glad en onbetrouwbaar overkomen. Vooral met dit soort acties.
pi_179596343
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja wat jij vind is alleen niet zo relevant aangezien wat je nu verteld is ook al in het door jezelf geplaatste artikel stond, dus je had het zelf kunnen lezen i.p.v. de aandacht weer eens als een sneeuwlokje proberen op te eisen.
Oh ja inderdaad, ik was vergeten dat dit een linkdump topic was en een mening hebben hier verboten is. :W
pi_179596368
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:53 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zijn er uberhaupt mensen hier die advocaten vertrouwen? :P
Maar inderdaad, ik vind Avenatti ontzettend glad en onbetrouwbaar overkomen. Vooral met dit soort acties.
Avenatti is de juiste persoon voor deze zaak. Een onverschrokken gladjakker is wat je nodig hebt in de strijd tegen een leugenachtige schurk als Trump.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179596386
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:54 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh ja inderdaad, ik was vergeten dat dit een linkdump topic was en een mening hebben hier verboten is. :W
:') Welke mening verkondigde jij dan met je eerste reactie over je foute interpretatie van dat artikel van theHill?
pi_179596401
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Avenatti is de juiste persoon voor deze zaak. Een onverschrokken gladjakker is wat je nodig hebt in de strijd tegen een leugenachtige schurk als Trump.
Maar pizzaboy ziet gladjakkers liever bij het kamp Trump horen waarschijnlijk.
pi_179596458
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:57 schreef Chewie het volgende:

[..]

:') Welke mening verkondigde jij dan met je eerste reactie over je foute interpretatie van dat artikel van theHill?
Welke foute interpretatie?
Heeft hij dan niet moeten kiezen tussen haar en zichzelf? :?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')