abonnement Unibet Coolblue
pi_179580639
Wat een gezeik over drie kilometer met de auto :')

Ts heeft groot gelijk. Meestal is het kutweer om te fietsen.
pi_179580977
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 15:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik zie het al helemaal voor me: TS op zo'n wit plastic stoeltje in een betegelde voortuin met peuken in z'n bek en een krat pils ernaast, die 'ie net in z'n halfgare Toyota uit 2005 bij de supermarkt 800m verderop gehaald heeft. Ondertussen staat de vetpan te walmen, begeleid door Nederland's beste volkszangers.

Alleen de scooter in de voortuin ontbreekt nog.
Die is niet halfgaar. En nee ik ben geen tokkie en heb gewoon een goedbetaalde baan hoor:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_179581005
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 17:36 schreef Juup© het volgende:
Wat een moraalridders in dit topic :')

quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 14:51 schreef spiritusbus het volgende:
Wat een gezeik over drie kilometer met de auto :')
En dit vooral. Sterf anders allemaal een enge dood _O-
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 3 juni 2018 @ 15:13:06 #64
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_179581045
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 14:51 schreef spiritusbus het volgende:
Wat een gezeik over drie kilometer met de auto :')

Ts heeft groot gelijk. Meestal is het kutweer om te fietsen.
Welnee, meestal is het prima weer om te fietsen. Maar als je nooit buiten bent heb je dat natuurlijk niet in de gaten.
Huilen dan.
pi_179581540
quote:
10s.gif Op zondag 3 juni 2018 15:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Welnee, meestal is het prima weer om te fietsen. Maar als je nooit buiten bent heb je dat natuurlijk niet in de gaten.
Domme insinuatie dat ik nooit buiten zou komen.

Vaak genoeg regent het of op de heenweg of op de terugweg. Of het is te warm / het waait hard waardoor je bezweet aankomt. Of het is te koud waardoor het gewoon niet aangenaam is.
  FOK!fotograaf zondag 3 juni 2018 @ 23:59:34 #66
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_179591873
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 17:36 schreef Juup© het volgende:
Wat een moraalridders in dit topic :')

Het gaat er niet om of TS lui of wat dan ook is, hij wil gewoon weten of het kwaad kan m.b.t. de motorolie. Ik pak ook de auto als ik naar het dorp moet (afhankelijk van waar ik heen ga is het tussen de 4 en 7 km retour rit) om b.v. boodschappen te doen, maar dat heeft een medische oorzaak. Als mijn lichaam het toelaat pak ik zeker de fiets, maar dat is maar zelden helaas :{
Dat antwoord is al gegeven: Je verneukt je auto ermee.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  maandag 4 juni 2018 @ 00:08:49 #67
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_179591966
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 15:41 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Domme insinuatie dat ik nooit buiten zou komen.
Mwah, dat valt best mee wanneer iemand roept dat het "meestal kutweer is".
quote:
Vaak genoeg regent het of op de heenweg of op de terugweg. Of het is te warm / het waait hard waardoor je bezweet aankomt. Of het is te koud waardoor het gewoon niet aangenaam is.
Op kou en warmte kan je je redelijk kleden. En we hebben het over 10 minuten fietsen, niet over uren. Als je na 10 minuten rustig fietsen al doorweekt van het zweet op je werk komt, dan is het juist hoog tijd om die vette pens eraf te fietsen.

Ik heb jarenlang bijna dagelijks 10km heen en 10km terug gefietst, maar wanneer het echt bar en boos was nam ik de auto. Eén jaar lang heb ik bijgehouden op hoeveel dagen ik droog kon fietsen en op hoeveel dagen ik de auto nam. Conclusie: ongeveer 90% van de dagen houd je het droog. Het komt echt maar zelden voor dat het uren en uren achter elkaar regent, dus met een beetje op buienradar kijken kom je een heel eind. Zeker wanneer je het over 10 minuten fietsen heb :') .

Dus ja: wanneer je roept dat het meestal te kut is om te fietsen dan krijg ik de indruk dat je niet heel vaak buiten bent.
Huilen dan.
pi_179592015
quote:
14s.gif Op zondag 3 juni 2018 15:10 schreef vosss het volgende:

[..]

[..]

En dit vooral. Sterf anders allemaal een enge dood _O-
Ik zou gewoon een oude japanner nemen.
pi_179593363
quote:
12s.gif Op maandag 4 juni 2018 00:16 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik zou gewoon een oude japanner nemen.
Heeft hij ook :)
pi_179593799
quote:
7s.gif Op maandag 4 juni 2018 00:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mwah, dat valt best mee wanneer iemand roept dat het "meestal kutweer is".

[..]

Op kou en warmte kan je je redelijk kleden. En we hebben het over 10 minuten fietsen, niet over uren. Als je na 10 minuten rustig fietsen al doorweekt van het zweet op je werk komt, dan is het juist hoog tijd om die vette pens eraf te fietsen.

Ik heb jarenlang bijna dagelijks 10km heen en 10km terug gefietst, maar wanneer het echt bar en boos was nam ik de auto. Eén jaar lang heb ik bijgehouden op hoeveel dagen ik droog kon fietsen en op hoeveel dagen ik de auto nam. Conclusie: ongeveer 90% van de dagen houd je het droog. Het komt echt maar zelden voor dat het uren en uren achter elkaar regent, dus met een beetje op buienradar kijken kom je een heel eind. Zeker wanneer je het over 10 minuten fietsen heb :') .

Dus ja: wanneer je roept dat het meestal te kut is om te fietsen dan krijg ik de indruk dat je niet heel vaak buiten bent.
Wederom een hoop domme aannames dat ik een vette pens zou hebben :')

Ik weeg fucking 71 kg met m'n 1.85, maar dat terzijde.

Nu heb je het alweer over buienradar. Ik wil helemaal niet op buienradar hoeven te kijken. Ik bepaal bij voorkeur zelf wanneer ik ga.
  maandag 4 juni 2018 @ 11:38:11 #71
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_179597083
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 08:26 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Wederom een hoop domme aannames dat ik een vette pens zou hebben :')
Het punt niet meekrijgen :') . Speciaal voor jou: wanneer je na 10 minuten rustig fietsen dusdanig bezweet bent dat je je niet meer op je werk durft te vertonen, dan gaat er ergens iets niet goed en zou ik maar snel een afspraak met de huisarts maken.

Prima dat je niet wil fietsen en alles maar aangrijpt om dat voor jezelf goed te praten, maar kom dan niet met onzin als "het is altijd kutweer" aanzetten.

Verder is het natuurlijk een onzinnig argument: je houdt net zo goed rekening met drukte op de weg, dan kan je ook prima rekening houden met het weer. En 9 van de 10 dagen hoef je je niet eens een beetje aan te passen omdat het gewoonweg droog blijft.
Huilen dan.
  maandag 4 juni 2018 @ 12:37:22 #72
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_179598495
quote:
7s.gif Op maandag 4 juni 2018 11:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het punt niet meekrijgen :') . Speciaal voor jou: wanneer je na 10 minuten rustig fietsen dusdanig bezweet bent dat je je niet meer op je werk durft te vertonen, dan gaat er ergens iets niet goed en zou ik maar snel een afspraak met de huisarts maken.

Prima dat je niet wil fietsen en alles maar aangrijpt om dat voor jezelf goed te praten, maar kom dan niet met onzin als "het is altijd kutweer" aanzetten.

Verder is het natuurlijk een onzinnig argument: je houdt net zo goed rekening met drukte op de weg, dan kan je ook prima rekening houden met het weer. En 9 van de 10 dagen hoef je je niet eens een beetje aan te passen omdat het gewoonweg droog blijft.
Je kan ook gewoon accepteren dat iemand niet wil fietsen. Triest gezeik over niets zeg :')
  donderdag 14 juni 2018 @ 13:48:22 #73
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_179782154
quote:
5s.gif Op donderdag 31 mei 2018 15:32 schreef vosss het volgende:
doen?

Ik rij doorgaans 3km naar mn werk en weer terug. Dat zijn dus voornamelijk korte ritjes wat natuurlijk niet zo goed voor de auto is.

Ik vroeg me ineens af, zou het gezien die korte ritjes beter/minder slecht zijn als ik andere olie erin doe en zo ja, welke olie moet ik dan hebben?

Iemand? :)
Gewoon vaker verversen. Je zult in verhouding met de kilometers die je maakt meer onderhoudskosten hebben. Als ik jouw situatie had was ik elektrisch gaan rijden, desnoods een 45 km/u wagen als 2e auto.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_179782504
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juni 2018 13:48 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Gewoon vaker verversen. Je zult in verhouding met de kilometers die je maakt meer onderhoudskosten hebben. Als ik jouw situatie had was ik elektrisch gaan rijden, desnoods een 45 km/u wagen als 2e auto.
elektrisch is nog duur he.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_179782713
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 17:46 schreef Charged het volgende:
Hoop eigenlijk wel op een goed antwoord,hetzelfde hier,5,5km heen en hetzelfde uiteraard weer terug,zware rugzak en koelbox,knietjes beginnen wat slecht te worden en na een dag op de bouw niet altijd zin om nog eens een kwartiertje te fietsen terug.

Heb de Volvo S70 om deze reden stil gezet en een oud 306-je gekocht.
Dus ja,als ik het stokbrood kan helpen om wat minder snel naar de eeuwige jachtvelden te helpen lees ik dat wel graag.
(In before met zo'n hok maakt dat geen klap uit :') )

Met zo'n hok maakt dat geen klap uit idd. Hiero ook een ouwe stinkbiza voor het wekelijkse ritje naar het treinstation van 1.3km :') luiheid overwint alles.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  vrijdag 15 juni 2018 @ 00:06:02 #76
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_179796200
quote:
3s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:10 schreef vosss het volgende:

[..]

elektrisch is nog duur he.
Heb je dat al berekend? Ook met een 45 km/u auto? Die krengen kosten volgens mij geen drol in belasting en verzekering.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_179796875
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 00:06 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Heb je dat al berekend? Ook met een 45 km/u auto? Die krengen kosten volgens mij geen drol in belasting en verzekering.
ik had het over aanschaf voornamelijk :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_179796917
Ik rij al 3 jaar korte stukjes in Mazda 626, 1x verse olie in die tijd.

1x per maand een flink stuk bumperkleven met 140.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2018 01:34:56 ]
pi_179796936
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 01:27 schreef vosss het volgende:

[..]

ik had het over aanschaf voornamelijk :)
Kun je beter een oude tractor nemen.
pi_179797909
Renault Twizy
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')