abonnement Unibet Coolblue
pi_179510335
Goedemiddag lezers!

Ik zit momenteel in het laatste jaar van Aviation studies aan de HvA en zit er vanwege mijn leeftijd aan te denken om nog een WO bachelor te gaan doen. Ik ben altijd al erg geīnteresseerd geweest in IT (weet er ook wel wat vanaf) en vandaar dat ik zat te kijken naar informatie, multimedia en management(informatiekunde) aan de VU. Heeft iemand ervaringen met deze opleiding? ik vroeg mij voornamelijk af wat het niveau is en dan voornamelijk op het gebied van wiskunde? Ben zelf wel een beta maar heb wiskunde B op havo niveau afgerond, voor aviation heb ik wel nog veel wiskunde gehad.

Ik heb ook naar informatica gekregen maar ik heb begrepen dat die heel veel theoretische wiskunde is en minder focust op daadwerkelijk toepassing van IT etc.

Hoor graag jullie ervaringen!!
pi_179510611
¤11200 per jaar, weet je het zeker?
pi_179510642
Qua wiskunde zal het reuze mee vallen denk ik. Hooguit wat basis lineaire algebra en statistiek. Met wiskunde B moet dat geen probleem zijn.
pi_179510781
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 13:38 schreef Wim_Kieft het volgende:
¤11200 per jaar, weet je het zeker?
Gelukkig zijn hier alternatieven voor. Wachten met afstuderen tot na 1 september en je betaalt gewoon het reguliere collegegeld ;)
  donderdag 31 mei 2018 @ 13:46:55 #5
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_179510869
Ik heb deze aan de UvA gedaan, prima te doen. Vond het wel meevallen qua wiskundige modellen. Alleen bij data mining / text mining krijg je wat algoritmes e.d.
pi_179638929
quote:
12s.gif Op donderdag 31 mei 2018 13:44 schreef snellert123 het volgende:

[..]

Gelukkig zijn hier alternatieven voor. Wachten met afstuderen tot na 1 september en je betaalt gewoon het reguliere collegegeld ;)
Hoe wil je tot de WO bachelor toegelaten worden dan? Staat dat los van je hbo bachelor?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')