abonnement Unibet Coolblue
pi_179731667
Vandaag een nieuwe sectie toegevoegd aan de homepage van https://stakestrategy.com. De best performende portfolio's van de afgelopen 24 uur worden vermeld. Met een link naar de profielpagina, waar de Twitter, Tradingview etc op geplaatst kan worden.

pi_179739323
Begint ergens op te lijken.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 09:58:50 #28
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_179740752
Ik ga ook eens kijken
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_179740795
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 07:41 schreef dimmak het volgende:
Begint ergens op te lijken.
Heb je je nou al aangemeld? ;-)

Ik zit even te twijfelen welke kant op ik ga doorontwikkelen. Of:
1. Richting de traditionele funds tracker (ala Delta etc). Dus oa. funds automatisch op kunnen halen bij exchanges dmv api key. Je gaat dan de concurrentie aan met de gevestigde orde in deze branch met als toegevoegde waarde het delen van een publiek portfolio. En daar trends uit herleiden.
2. In eerste instantie was mijn idee dat m'n onderscheidend vermogen zou zijn dat je juist niét je funds hoeft prijs te geven omdat veel mensen er toch huiverig voor zijn om te koppelen met exchanges en geen bedragen willen prijsgeven etc. Maarja, dan moet je dus alles dubbel administreren, eerst je transactie doen en die daarna nog een keer inkloppen in stakestrategy.

Hmm. Zit nu ook even te dubben wie ik precies als doelgroep wil. Misschien dat die toch kleiner uitvalt dan ik gedacht had.

Wat denken jullie?
pi_180383931
Begint een beetje te lopen nu, aantal aanmeldingen erbij de afgelopen dagen. Nog mensen hier die het leuk vinden om zich aan te melden en feedback te leveren? 🙃
pi_180418309
Ik vraag me nog steeds af wat de toegevoegde waarde is. Je krijgt nu een lijstje te zien met 'best performing' portfolio's van de afgelopen 24 uur. Maar wat zegt dat? Je weet niet waar het door komt. Door munt X of Y? En als je dat weet, wat zegt dát dan? Je kunt dan beter op cmc.com kijken om te weten welke munten het goed doen en dan heb je ook nog veel meer info om zo'n muntje heen.
[P]otverdorie
pi_180532684
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 09:47 schreef NatteBever het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat de toegevoegde waarde is. Je krijgt nu een lijstje te zien met 'best performing' portfolio's van de afgelopen 24 uur. Maar wat zegt dat? Je weet niet waar het door komt. Door munt X of Y? En als je dat weet, wat zegt dát dan? Je kunt dan beter op cmc.com kijken om te weten welke munten het goed doen en dan heb je ook nog veel meer info om zo'n muntje heen.
Als je je strategie bepaalt op basis van de koersen die goed of minder goed presteren op coinmarketcap, dan ben je al veel te laat. Als daar de verandering zichtbaar is en je gaat dan reageren dan heb je de grootste stijging of daling vaak al gemist en loop je het risico dat je precies verkeerd om handelt.

Op Stakestrategy willen we koerswijzigingen vóór zijn. Dit is mogelijk doordat er altijd mensen zijn die beter geinformeerd zijn, eerder op de hoogte zijn van nieuws of er gewoon meer tijd in kunnen steken dan jijzelf. Door mensen op de site te volgen die een bewezen reputatie hebben kan je eerder reageren.

Ik heb de homepage net aangepast zodat die de lading beter dekt. Wat vind je ervan?

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')