abonnement Unibet Coolblue
pi_179504106
Heb gister weer Resident Evil 1 (remaster) geinstalleerd. Wat een toffe game blijft dit.

Vroeger heb ik Resident Evil 2 veel gespeeld op de eerste Playstation. Later Resident Evil 3 en 4 aangeschaft maar die vond ik beiden wat minder. Resident Evil 7 heb ik eerder dit jaar via Steam gekocht en is echt briljant.

Ik open dit topic om te vragen wat jouw favoriete Resident Evil games zijn. Ik zie met alle titels op Steam door de bomen het bos niet meer.
  donderdag 31 mei 2018 @ 07:30:11 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_179504219
3.

4 van de moderne. En de remake op NGC.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_179504491
1. Resident Evil 4 (Nintendo GameCube)
2. Resident Evil 1 Remastered (Nintendo GameCube)
3. Resident Evil 7 (Sony PlayStation)
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_179508823
Ik ga deel 4 nog eens aanslingeren dan. Heb hem op de PS3. Het eerste gedeelte in de mist met dat dorp vond ik tof. Later zaten er een paar frustrerende bossfights in hoewel ik hem toentertijd wel heb uitgespeeld.
pi_179521964
1. Remake van 1
2. 2.
3. Code Veronica
Conscience do cost.
pi_179545154
Ik kon me ook goed vermaken met de chronicles games op de Wii.
pi_179683052
Benieuwd of er op de E3 na 3 jaar eindelijk eens nieuws over de RE2-Remake komt.
pi_179686290
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 07:16 schreef Somberling het volgende:
Heb gister weer Resident Evil 1 (remaster) geinstalleerd. Wat een toffe game blijft dit.

Vroeger heb ik Resident Evil 2 veel gespeeld op de eerste Playstation. Later Resident Evil 3 en 4 aangeschaft maar die vond ik beiden wat minder. Resident Evil 7 heb ik eerder dit jaar via Steam gekocht en is echt briljant.

Ik open dit topic om te vragen wat jouw favoriete Resident Evil games zijn. Ik zie met alle titels op Steam door de bomen het bos niet meer.
Hangt ervan af hoe je er naar kijkt. Als beste game zou ik natuurlijk RE1 noemen. Dat spel heeft de hele gameindustrie veranderd. Voor zijn tijd was het een epische game.

Als iemand, die nog nooit een RE game gespeeld heeft, zou vragen welk spel hij het beste kan spelen dan zou ik direct RE1-remaster noemen. Uiteraard ziet zo'n remaster er veel beter uit en ik vind hem dankzij de trophies en 4 verschillende (5 als je de laatste optie unlocked hebt) ook veel uitdagender dan de originele. Het zou raar zijn als anno 2018 de originele nog de beste zou zijn.

Ikzelf heb nu de remastered versie op 3 manieren gespeeld: knife only, speedrun onder 3 uur en
zonder het spel te kunnen opslaan. Elke manier lijkt wel een andere game omdat je alles heel anders moet benaderen.

Nu alleen nog real survivor mode en invisible enemy. Gaat nog pittig worden :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 22:36 schreef fratsman het volgende:
Benieuwd of er op de E3 na 3 jaar eindelijk eens nieuws over de RE2-Remake komt.
Gerucht gaat dat er een compleet nieuwe RE game komt met first person view en mogelijk zelfs een VR versie.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_179689974
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 01:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hangt ervan af hoe je er naar kijkt. Als beste game zou ik natuurlijk RE1 noemen. Dat spel heeft de hele gameindustrie veranderd. Voor zijn tijd was het een epische game.

Als iemand, die nog nooit een RE game gespeeld heeft, zou vragen welk spel hij het beste kan spelen dan zou ik direct RE1-remaster noemen. Uiteraard ziet zo'n remaster er veel beter uit en ik vind hem dankzij de trophies en 4 verschillende (5 als je de laatste optie unlocked hebt) ook veel uitdagender dan de originele. Het zou raar zijn als anno 2018 de originele nog de beste zou zijn.

Ikzelf heb nu de remastered versie op 3 manieren gespeeld: knife only, speedrun onder 3 uur en
zonder het spel te kunnen opslaan. Elke manier lijkt wel een andere game omdat je alles heel anders moet benaderen.

Nu alleen nog real survivor mode en invisible enemy. Gaat nog pittig worden :P

[..]

Gerucht gaat dat er een compleet nieuwe RE game komt met first person view en mogelijk zelfs een VR versie.
Zonder opslaan en binnen 3 uur? Respect man. Ik ben veel langzamer maar ben met de eerste playthrough bezig. Ik vind het op alle vlakken een briljante game. Ik ga hem morgen weer spelen.

Dat laatste zag ik idd iets over staan op Steam.
pi_179757097
RESIDENT EVIL 2 REMAKE 25-01-2019! ALL ABOARD THE HYPETRAIN! *O* *O* *O*
pi_179760926
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 00:25 schreef fratsman het volgende:
RESIDENT EVIL 2 REMAKE 25-01-2019! ALL ABOARD THE HYPETRAIN! *O* *O* *O*
Serieus? Dat is wel enorm tof.
pi_179761497
quote:
Zo dan. Dat ziet er geweldig uit. _O_
pi_179761512
Eindelijk weer een game waarbij zombies echt creepy zijn 8-)
Conscience do cost.
pi_179763218
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 11:57 schreef ems. het volgende:
Eindelijk weer een game waarbij zombies echt creepy zijn 8-)
Ja die zien er echt freaky uit.

Dat is het enige wat ik jammer vond aan Resident Evil 7. Van die rare wezens waarvan ik überhaupt niet eens weet wat het precies zijn.
  woensdag 13 juni 2018 @ 14:56:52 #16
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_179764276
Met afstand Resident Evil 2. Ook omdat het mijn nummer 1 game is. Ik speelde de game toen ik een jaar of 11 was. Zooo spannend. Die sfeer. Die muziek. Echt fenomenaal. Ik kijk ook echt uit naar de remake. Deze scene zal ik nooit vergeten:
Ziet er nu niet meer uit, maar als 11 jarig jongetje vond ik dit scary en geniaal tegelijk :)

Deel 3 vond ik toen wel een stuk minder, maar evengoed nog wel tof. Deel 4 was ook heel goed, maar was in mijn ogen geen typisiche Resident Evil. Code Veronica en Resident Evil Zero vond ik ook echt leuke games, alleen beide nooit uitgespeeld. Het eerste deel van Zero in die trein vond ik geweldig. Daar zit ook een heel creepy scene in. Ik kan die alleen even niet meer vinden.

Over deel 5 en 6 wil ik het niet eens hebben. Een gekke actie game geworden.

Deel 7 lijkt me dan wel leuk. Ik heb een stuk gezien. Gewoon een hele goede game op het eerste gezicht. Maar ook hier weer: Dit geeft mij geen Resident Evil feeling. Maar meer een goede horror game.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 13:48 schreef Somberling het volgende:

[..]

Dat is het enige wat ik jammer vond aan Resident Evil 7. Van die rare wezens waarvan ik überhaupt niet eens weet wat het precies zijn.
Dat bedoel ik dus...

2 jaar terug heb ik voor de PS4 de Resident Evil Origins Collection gekocht. Die ga ik van de winter weer oppakken denk ik. Eerst Resident Evil Zero uitspelen. Dan de remake van Resident Evil 1. En dan is het eind januari en begin ik met de remake van Resident Evil 2.

En laten we dan met z’n allen hopen dat het spel goed verkoopt. Dan komt er misschien ook nog wel een remake van deel 3 :Y

[ Bericht 6% gewijzigd door satecl op 13-06-2018 15:06:46 ]
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_180363975
Lastiggg....... heel lastig, Resident Evil 7 is stiekem aan het vechten om de eerst plek. Speel het spel meerdere malen uit en je vind 't één van de beste Resident evil games die er zijn. Top 3 nu
1) resident evil 7
2) resident evil 4
3) resident evil 1 remake

Aan deel 3 wellicht goede herinneringen maar deel 4 en deel 7 vond ik zo gaaf dat ze echt meerdere malen heb uitgespeeld dat zegt toch ook wel veel. Deel 1 zal mij altijd bij blijven door de scene met de honden die door 't raam springen, de haaien in het bassin etc..... Maar als ik nu de rest van mijn leven 24/7 een game achterelkaar moest spelen dan zou 1 remake echt op 3 staan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')