Een toestel van 400 miljoen in 10 jaar afschrijven is geen goede investering, ongeacht wie de eigenaar was.quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:24 schreef FredvZ het volgende:
Hoezo denk je dat het geen goede investering was?
2xDolomitiquote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:55 schreef flipsen het volgende:
Zaterdag mag ik eindelijk eens met een ATR mee AEP MDQ
[ afbeelding ]
Avianca zaterdag. Heen gewoon met Aerolineas Argentinas, in een 737 geloof ik of wellicht de Embraer.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
2xDolomiti
1xJAT / Yuguslavian Airlines
Hmm, ik dacht dat ik vaker met zo'n ding had gevlogen...
Dit een korte 787, die is bijna 7 mtr korter (meer dan 10%) dan een 777-200.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:28 schreef flipsen het volgende:
Mooi plaatje, ik denk altijd dat een 787 "klein" is vergeleken met een 777 (wat dus reuze meevalt), maar op deze foto ziet ie er als grote broer van die 737´tjes uit
De 737's staan behoorlijk verscholen andersquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:28 schreef flipsen het volgende:
Mooi plaatje, ik denk altijd dat een 787 "klein" is vergeleken met een 777 (wat dus reuze meevalt), maar op deze foto ziet ie er als grote broer van die 737´tjes uit
Eentje op normale brandstof.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:47 schreef flipsen het volgende:
Was dat een ouderwetse trekker of een moderne electrische? Als er zó veel hitte vrijkomt, zou dat best eens van een batterij geweest kunnen zijn?
A320´s, 737´s, één pot natquote:Op woensdag 13 juni 2018 07:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De 737's staan behoorlijk verscholen anders
Ook een keer mee gevlogen in Cambodja (Ankor Air geloof ik). Bij binnenkomst kon je maar 3 meter zien door de dichte "airco mist".quote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:55 schreef flipsen het volgende:
Zaterdag mag ik eindelijk eens met een ATR mee AEP MDQ
[ afbeelding ]
Vind die 788 (net als de A359) net iets te kort/te dik. Alleen de 789 en 351 hebben naar mijn idee de juiste proporties.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:28 schreef flipsen het volgende:
Mooi plaatje, ik denk altijd dat een 787 "klein" is vergeleken met een 777 (wat dus reuze meevalt), maar op deze foto ziet ie er als grote broer van die 737´tjes uit
Ah, het 747SP-syndroomquote:Op woensdag 13 juni 2018 11:42 schreef Hojdhopper het volgende:
Vind die 788 (net als de A359) net iets te kort/te dik. Alleen de 789 en 351 hebben naar mijn idee de juiste proporties.
Heb dat zelf jaren terug eens gehad in Albanië met het befaamde Belle Air (dat een maand later failliet was) in een A320. Zat mezelf af te vragen hoe normaal zoiets is, want heb het zelf sindsdien nooit meer gezien.quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:40 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ook een keer mee gevlogen in Cambodja (Ankor Air geloof ik). Bij binnenkomst kon je maar 3 meter zien door de dichte "airco mist".
Was het erg warm? De A320 'stoomcabine' geregeld meegemaakt hier in Doha of in Azie.quote:Op woensdag 13 juni 2018 13:13 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Heb dat zelf jaren terug eens gehad in Albanië met het befaamde Belle Air (dat een maand later failliet was) in een A320. Zat mezelf af te vragen hoe normaal zoiets is, want heb het zelf sindsdien nooit meer gezien.
Pit Stop - Las Vegas, NV by Joe, on Flickrquote:The world's largest technological innovation showcase, the Consumer Electronics Show (CES), will take place from 8 to 11 January 2019 in Las Vegas.
On this occasion, Air France, KLM and Delta Air Lines will exceptionally operate 17 non-stop flights between Paris-Charles de Gaulle and Amsterdam-Schiphol airports and Las Vegas McCarran airport on 5, 6, 7, 10, 11 and 12 January.
7 dedicated flights on departure from Amsterdam-Schiphol with KLM and Delta
The special flights organized by KLM Royal Dutch Airlines will be operated by Boeing 747-400 (408 seats) on 6 and 7 January 2019 on departure from Amsterdam-Schiphol and on 11 January on departure from Las Vegas McCarran.
Flight times operated by KLM (in local time):
KL0613 and KL0615: leaves Amsterdam-Schiphol at 9:55, arrives at Las Vegas McCarran at 11:30.
Flights operated on Sunday 6 and Monday 7 January 2019.
KL0619: leaves Las Vegas McCarran at 16:45, arrives at Amsterdam-Schiphol at 11:35 the next day.
Flight operated on Friday 11 January 2019.
Nou inderdaad! Ik vind Cityhoppers vaak al leuk, maar deze is nog beterquote:
Nederlandse airlines komen sowieso weinig in Las Vegas de laatste tijd.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:24 schreef Iemand91 het volgende:
KLM gaat met de Boeing 747 naar Las Vegas....nou ja; een paar keer....
Air France, KLM and Delta – 17 special flights to Las Vegas for the Consumer Electronic Show 2019
[..]
[ link | afbeelding ]Pit Stop - Las Vegas, NV by Joe, on Flickr
De KLM 747 is naar mijn weten alleen in Las Vegas geweest voor uitwijkingen; zoals op de foto hierboven waar het onderweg naar Los Angeles een tankstop moest maken.
https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ph-fle#1ccb4dc6twitter:BRW_HM twitterde op zaterdag 16-06-2018 om 16:29:32 Een sportvliegtuigje heeft een noodlanding gemaakt in een weiland bij Voorhout. De inzittenden zijn uit het toestel. Meer informatie volgt. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |