abonnement Unibet Coolblue
pi_179499475
Zijn aardig wat dingen die ik pas begreep nadat ik er extra over las maar het volgende begrijp ik nog steeds niet. Don Vito knalt die vent neer, ontdoet zich van de wapens etc omdat hij niet de gevangenis in wil neem ik aan maar later zegt hij tegen een persoon die huisjes verhuurt dat hij moet vragen aan de mensen op straat omdat die wel weten dat hij mensen heeft geholpen (return a favour, die gast doodschieten).

Is dit zoiets van dat iedereen het dus blijkbaar weet omdat hij het rondverteld heeft om daarmee status op te bouwen ofzo? De politie weet het ook niet? Die zouden extra pissig zijn want die kregen geld van die doodgeschoten gozer. Is er iets in een boek ofzo aan missende info? Wat is het?
  woensdag 30 mei 2018 @ 22:56:04 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_179499953
Je hebt het over Don Fanucci?

Ik denk dat maar een paar mensen wisten dat Vito hem heeft vermoord.
Vito zei niet tegen die huisbaas dat hij aan alle mensen op straat moest vragen wie hij was, maar aan een paar specifieke mensen, zijn vrienden.

Vito's vrienden zullen tegen die huisbaas hebben gezegd dat hij Fanucci heeft omgelegd, dus toen raakte die gast in paniek.

En de politie was vrij corrupt in die tijd. Als ze maar flink wat centjes krijgen dan is het goed. Of ze dat geld nu krijgen van Fanucci of van Vito zal voor hun niets uitmaken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 30 mei 2018 @ 23:02:41 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_179500113
The Godfather 2 is inderdaad wel een film waar bij je de hele tijd moet opletten.

Ik vond vooral dat hele gedoe tussen Michael Corleone, Hyman Roth en de Rosato Brothers erg moeilijk om te volgen.

Er zullen nog genoeg kleine dingetjes zijn die ik nog steeds niet helemaal snap, zelfs na een paar keer kijken.

Die film is wel een meesterwerk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_179587942
Er zitten ook een hoop links met de realiteit:

- Einde Batista op Cuba=Einde maffia aldaar
- Begin van Las Vegas
- Filmsterren en zangers die voor de maffia werkten
- Hoorzittingen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')