abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179928170
registreer om deze reclame te verbergen
En A1181 met een [email protected] 2Ghz is uit 2006, niet uit 2008. 2008 model is 2,4Ghz en 64bits.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
pi_179966899
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 20:21 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Dit dus, lijkt me idd een scheur.
Het is geen scheur het is de topcase die afbreekt een bekent probleem bij deze lijn van macbooks. Maar als ik het fout heb graag een duidelijk foto van de rechter onderhoek.
pi_180119177
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 20:25 schreef HeatWave het volgende:
En A1181 met een [email protected] 2Ghz is uit 2006, niet uit 2008. 2008 model is 2,4Ghz en 64bits.
Ja begin jaar, en is geleverd tot 2009... En deze komt uit 2008... Dus klopt gewoon.
Verder is dat geen scheur maar een naad, het is geen unibody, dus toetsenbord "kap" ligt in de bodem...
Dus je hebt rondom een naad, alleen bij nader inzien is ie aan die kant iets ruimer... Ik kan echter geen scheuren ontwaren.
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_180119371
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 11:14 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Ja begin jaar, en is geleverd tot 2009... En deze komt uit 2008... Dus klopt gewoon.
Verder is dat geen scheur maar een naad, het is geen unibody, dus toetsenbord "kap" ligt in de bodem...
Dus je hebt rondom een naad, alleen bij nader inzien is ie aan die kant iets ruimer... Ik kan echter geen scheuren ontwaren.
Precies er is gewoon een stuk van het plastic afgebroken. Toevallig in de vorm van een brede scheur maar dat is het dus niet.

Ik heb wel interesse alleen met de nieuwe accu vind ik het te duur. Kun je misschien met een priem en een hamer een gat in de accu maken. Met een kapotte accu is een laptop goedkoper.
pi_180184685
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 11:24 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Precies er is gewoon een stuk van het plastic afgebroken. Toevallig in de vorm van een brede scheur maar dat is het dus niet.

Ik heb wel interesse alleen met de nieuwe accu vind ik het te duur. Kun je misschien met een priem en een hamer een gat in de accu maken. Met een kapotte accu is een laptop goedkoper.
Misschien kan je met een hamer op je hoofd slaan? Misschien komen er dan niet meer zulke domme opmerkingen uit...
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')